Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(6)
Autor
Adamowski Janusz
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Jas Marta
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Moroz Janusz
(1)
Nowina Konopka Maria
(1)
Pokrzycka Lidia
(1)
Szklarski Bohdan
(1)
Zacher Lech W
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Środki masowego przekazu
(5)
Demokracja
(4)
Internet
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Dziennikarze
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Polityka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Srodki masowgo przekazu
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wolność słowa
(1)
Wybory
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Demokracja w sieci, Polityka w Internecie-populizm jako konsekwencja zaburzeń dialogu, Technologia i demokracja, Demokracja a nowe technologie, Polityka społeczna i nowe media, Rola Internetu wobec procesów demokratyzacji w stosunkach międzynarodowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Technologiczne i polityczne uwarunkowania funkcjonowania mediów, Media jako współczesna agora: szanse i zagrożenia, Misja, " czwarta władza" czy biznes? O potrójnej naturze mediów, Między demolatrią a pragmatyką masowego komunikowania. demokracja jako wypadkowa norm ustrojowych, języka polityków i kultury mediów, Nowe media = nowa jakość? Demokracja u progu ery mediów cyfrowych, Wolność słowa w Internecie- szanse i ograniczenia, Media publiczne- strażnik niezależności dziennikarskiej czy tuba propagandowa władzy, Polityka informacyjna w samorządzie terytorialnym a partycypacja obywatelska, Prawo i Sprawiedliwość a mass media, Media, ich wpływ i obecność w działalności, strukturze i programach polskiej lewicy, Media jako część " układu". Wizja środków masowego przekazu w wypowiedziach Jarosława Kaczyńskiego, Media katolickie w III RP i ich wkład w budowę polskiej demokracji, Konserwatyzm czy liberalizm? Obraz demokracji lansowany w Radiu Maryja i " Tygodniku Powszechnym", 2. Uwarunkowania prawne, Granice wolności mediów, Między rynkiem a wolnością dziennikarską, rejestracja dzienników i czasopism jako ograniczenie wolności polskiej prasy, Ochrona małoletnich w wolność prasy, Kryptoreklama a praktyka dziennikarska, Prawne granice wolności słowa, Wolność prasy a dobra osobiste, Niezależność dziennikarska: system i praktyka, Niezależny dziennikarz- rzeczywistość czy fikcja? 3. Realia ekonomiczne i zawodowe współczesnego dziennikarstwa, Konsolidacja na rynku prasy lokalnej - szansa czy zagrożenie?, Otoczenie polityczne a kształtowanie strategii przedsiębiorstw medialnych, Kapitał zagraniczny w regionalnej prasie- szanse i zagrożenia dla dziennikarzy (analiza na przykładzie Lubelszczyzny), Kształtowanie zespołów redakcyjnych oraz pozycja dziennikarzy prasy regionalnej w sytuacji rozwoju rynku i zmian własności mediów po 1989 roku (przykład Szczecina), Zagrożenie wolności słowa ze strony reklamodawców, Public Relations w służbie polskiej demokracji, Obiektywizm i samokontrola w wypowiedziach estońskiej prasy codziennej na początku XXI wieku, Dziennikarstwo śledcze w Niemczech. przykład kontrolnej funkcji mediów w demokratycznym społeczeństwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie wolności mediów masowych dla demokratyzmu procesów wyborczych. 2. Czynniki oddziałujące na zachowania mediów masowych w demokratycznych procesach wyborczych. 3. Przesłanki kreowania oraz charakter prawny standardów międzynarodowych w odniesieniu do roli mediów masowych w demokratycznych procesach wyborczych. 4. Standardy europejskie traktowania mediów masowych w okresie wyborów. 5. Standardy europejskie postępowania mediów masowych w okresie wyborów. 6. Standardy europejskie monitorowania mediów masowych w okresie wyborów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Władza i symbole - przywództwo w przestrzeni publicznej; 1. Teorie prezydenckiego przywództwa w amerykańskiej literaturze politologicznej; 2. Przywództwo polityczne jako polityka symboliczna; 3. Symboliczne oczekiwania wobec prezydenckiego przywództwa; 4. Kulturowy kontekst prezydenckiego przywództwa - demokracja amerykańska jako system kulturowo-polityczny; 5. Instytucjonalny kontekst polityki symbolicznej; 6. charakter procesu politycznego w Waszyngtonie a przywództwo symboliczne; 7. Media i polityka - " mediokracja" jako warunek zaistnienia przywództwa symbolicznego; 8. Retoryczny charakter przywództwa w amerykańskiej przestrzeni publicznej; 9. Język przywództwa symbolicznego; Zakończenie. Przywództwo polityczne między rządzeniem a reprezentacją interesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Główne tendencje rozwoju praktyk public relations w Stanach Zjednoczonych. Zarys historyczny. 1. Publicity, potrzeba uzasadnienia monopolu oraz promocja nowości technologicznych jako rodowód praktyk PR. 2. Wpływ propagandy politycznej na rozwój metod i strategii public relations. 3. Public relations w kontekście rozwoju kultury komercyjnej w Stanach Zjednoczonych. 4. Public relations jako praktyki pozyskiwania społecznej i moralnej akceptacji porządku korporacyjnego. 5. Public relations jako narzędzie walki o przychylność opinii publicznej w konfliktach interesów, 6. Dynamika rozwoju i specjalizacji PR. Część II. Public relations w perspektywie komunikowania społeczno-politycznego: 1. Public relations jako specjalizacja komunikowania. Techniki tworzenia komunikatów oraz strategie kontroli i wpływu, 2. Automodele ról zawodowych, funkcji społecznych, kodeksów postępowania oraz koncepcji etycznych public relations, 3. Public relations a rynkowe środki przekazu, 4. Ruchy społeczne i organizacje pozarządowe. Spontaniczność, uczestnictwo i instytucjonalizacja, czyli zmagania o charakter sfery publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i rozwój społeczeństwa informacyjnego. 2. Społeczeństwo informacyjne a teorie demokracji. 3. Wiedza, informacja i komunikacja w rozwoju społeczeństwa informacyjnego. 4. Nowoczesne techniki informacji i komunikacji - ich rozwój i zastosowanie. 5. Społeczeństwo informacyjne a globalizacja. 6. Społeczeństwo informacyjne w myśli współczesnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów / red. Joanna Marszałek-Kawa)
Dziennikarz w świetle ustawy prawo autorskie , Media a bezpieczeństwo informacji prawnie chronionych , Media a demokracja w społeczeństwie informacyjnym , Media w zarządzaniu kryzysowym , Współczesne media litewskie w perspektywie transformacji systemowej , System medialny na Białorusi. Granice swobody działalności niezależnych środków masowego przekazu , Terroryzm a media , Al - Kaida Channel , Internet - jako narzędzie w rękach terrorystów , Egzegeza zachowań pomocniczych a e -pomoc w Internecie , Nowe media a seniorzy , Uwagi o obecnym stanie mediów , Co się stało z Naszą Klasą ? O roli portalu społecznościowego w rzeczywistości ponowoczesnej. Refleksje socjopedagogiczne , Polityka jako celebryta , Wywiad a la Żakowski , Wzór redaktora : Giedroyc - Grydzewski - Turowicz , Rola komiksu historycznego jak środka przekazu obrazu przeszłości - wczoraj i dziś , Medialne gry formą i konwencją językową na przykładzie serialu telewizyjnego " Świat według Kiepskich " , Superstacja - fenomen ( " osobliwość " ) na polskim rynku telewizyjnym , Dziennikarz w służbie uniwersalnej idei ? Kwestia praw człowieka w publicystyce Aleksandra Świętochowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej