Form of Work
Książki
(18)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(17)
available
(6)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(18)
Author
Ciesielski Marek
(3)
Szymonik Andrzej
(2)
Becht Adam
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brdulak Halina
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Fajfer Paweł
(1)
Falecki Janusz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Januszewski Arkadiusz
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kasperek Marek
(1)
Konecka Sylwia
(1)
Kostera Monika
(1)
Koszewska Małgorzata
(1)
Lipa Michał
(1)
Matulewski Marek
(1)
Małkus Tomasz
(1)
Rudnicka Agata
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Skowron-Grabowska Beata
(1)
Skowrońska Agnieszka
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Słowik Anna
(1)
Waters Donald
(1)
Witkowski Jarosław
(1)
Wojciechowski Adam
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(13)
Country
Poland
(21)
Language
Polish
(21)
Subject
Łańcuch dostaw
(19)
Logistyka gospodarcza
(14)
Przedsiębiorstwo
(11)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rachunkowość
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zintegrowane systemy informatyczne
(2)
Awans zawodowy
(1)
Decyzje
(1)
Energetyka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
IKEA
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Komputery
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie
(1)
Popyt
(1)
Private equity
(1)
Przywództwo
(1)
Płeć
(1)
Rozój regionalny
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Second Life
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Venture capital
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zdolność produkcyjna
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
25 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1904-5 978-83-208-1905-2
1. Zadania centrów logistycznych w realizacji usług logistycznych; 2. Centrum logistyczne jako ogniwo łańcucha dostaw; 3. Wpływ lokalizacji centrów logistycznych na realizację ich zadań w łańcuchach dostaw; 4. Centra logistyczne jako organizacje wielopodmiotowe; 5. Koncepcje funkcjonowania centrów logistycznych w łańcuchach dostaw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Decyzje zakupowe na rynku małych przedsiębiorstw / Elżbieta Gąsiorowska. - Warszawa : Difin, 2007. - 228 s. : rys., tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-719-7
1. Cechy wyróżniające rynek business to business na tle dokonywanych transakcji zakupu 1.1 Specyfika rynku instytucjonalnego i jej wpływ na odmienność zachowań nabywczych przedsiębiorstw 1.2 Produkty i usługi będące przedmiotem wymiany na rynku business to business 1.3 Uczestnicy rynku instytucjonalnego stronami dokonujących się transakcji 1.4. Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania zakupowe przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku instytucjonalnym 1.5 Małe przedsiębiorstwa jako nabywcy na rynku B2B i ich decyzje w dziedzinie zakupu 2. Czynniki wpływające na decyzje zakupowe w małych przedsiębiorstwach na rynku instytucjonalnym 2.1. Rodzaje sytuacji zakupowych na rynku business to business 2.2 Siły wywierające wpływ na zakup na rynku instytucjonalnym 2.3 Orientacje zakupowe przedsiębiorstw w sferze zaopatrzenia na rynku B2B 2.4 Typy transakcji na rynku dóbr kapitałowo-zaopatrzeniowych 3. Przebieg procesu zakupu w małym przedsiębiorstwie na rynku instytucjonalnym 3.1 Analiza rynków jako podstawowe źródło uzyskania informacji 3.2 Planowanie zakupów celem zapewnienia płynności działania 3.3 Fazy procesu zakupu jako okres między zainicjowaniem a zakończeniem transakcji 3.4 Strategie zakupowe przedsiębiorstw na rynku B2B 4. Preferencje zachowań małych banywców na rynku business to business 4.1 Ekonomiczne preferencje zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw 4.2 Personalne preferencje zachowań nabywców na rynku B2B 5. Działania zakupowe małych przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym w świetle wyników badań empirycznych 5.1 Przyczyny podejmowania decyzji o wyborze dostawcy w małych przedsiębiorstwach na rynku business to business 5.2 Umiejscowienie funckji zakupów w małych firmach na rynku B2B 5.3 Czynniki wpływające na decyzje zakupowe w małych przedsiębiorstwach 5.4 Działania przedsiebiorstw związane z procesem zakupu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-7695-487-5
Reagowanie na sytuacje kryzysowe związane z katastrofami naturalnymi, technicznymi i atakami terroryzmu jest domeną dynamicznie rozwijającej się w ostatnich latach logistyki w nietypowych zastosowaniach, w tym zwłaszcza logistyki humanitarnej i miejskiej. Niezależnie od chronicznego charakteru niektórych sytuacji kryzysowych w większości przypadków logistyka humanitarna polega na elastycznym reagowaniu na nagłe i trudne do przewidzenia zdarzenia, które wymagają podejmowania szeregu decyzji i działań o charakterze taktyczno-operacyjnym. Dodatkowym utrudnieniem przy podejmowaniu decyzji i działań logistycznych w nadzwyczajnych sytuacjach kryzysowych, poza presją czasu i ograniczeniami finansowymi, jest różnorodność interesariuszy akcji pomocowych, do których prócz organizacji humanitarnych należą: sponsorzy, rządy, media, służby mundurowe i wykonawcy usług logistycznych. Podobne trudności w procesie kształtowania i funkcjonowania logistyki miejskiej wynikają ze sprzeczności celów interesariuszy logistyki miejskiej, do których zalicza się mieszkańców, władze lokalne, wykonawców usług logistycznych oraz pozostałe podmioty gospodarcze. W wielu publikacjach słusznie zwraca się uwagę na brak profesjonalizacji decyzji i działań logistycznych podejmowanych przez władze miejskie oraz wolontariuszy z organizacji pomocowych, co wynika przede wszystkim z niedostatku odpowiednio przygotowanej kadry kierowniczej, ale również braku wypracowanych struktur organizacyjnych, procedur i nowoczesnych technologii teleinformatycznych, służących doskonaleniu systemów logistyki miejskiej i humanitarnej. Przewaga intuicyjnego sposobu podejmowania decyzji logistycznych i działanie w trudnych uwarunkowaniach infrastrukturalnych na obszarach zurbanizowanych lub dotkniętych katastrofami skutkuje często brakiem skuteczności i efektywności. Dlatego tematyka doskonalenia systemów logistyki miejskiej i humanitarnej z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju stała się jednym z głównych tematów obrad ogólnopolskiej konferencji naukowej, która po raz piąty została zorganizowana przez zespół pracowników Katedry Zarządzania Strategicznego i Logistyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Treść artykułów zamieszczonych w niniejszym tomie koncentruje się wokół dwóch obszarów tematycznych. Są nimi: 1. Logistyka miejska i usługi logistyczne w sektorze usług publicznych w warunkach ograniczeń budżetowych. 2. Zrównoważone łańcuchy dostaw i zielona logistyka w sytuacjach kryzysowych. W obszarze odnoszącym się do logistyki miejskiej i usług logistycznych realizowanych w sektorze publicznym szczególną uwagę zwrócono na: czynniki kształtujące poczucie jakości życia w mieście, które potraktowano jako przesłankę tworzenia polityki logistycznej miasta, innowacje w logistyce miejskiej, projekty logistyki miejskiej realizowane w warunkach ograniczeń budżetowych, zrównoważony transport publiczny, sposoby zarządzania miejskim transportem towarowym w kontekście budowania konsensusu pomiędzy zróżnicowanymi oczekiwaniami jego interesariuszy oraz kryteria kształtowania logistyki ostatniej mili i realne możliwości ich wykorzystania na obszarze największych aglomeracji w Polsce. W części pierwszej publikacji skoncentrowano się także na zagadnieniach związanych z zarządzaniem logistycznym w sytuacjach kryzysowych. Zaprezentowano istotę zarządzania zabezpieczeniem logistycznym w stanach nadzwyczajnych, metody zarządzania imprezami sportowymi w sytuacjach kryzysowych oraz outsourcing obsługi logistycznej szpitali w warunkach kryzysu. Globalizacja, dynamicznie zmieniające się otoczenie, nasilająca się fala kryzysów oraz towarzysząca tym zjawiskom wyczerpywalność zasobów naturalnych, a także degradacja środowiska powodują, że coraz większego znaczenia zaczynają nabierać koncepcje i działania koncentrujące się na osiąganiu celów ekonomicznych, przy jednoczesnym spełnieniu ograniczeń społecznych i środowiskowych. W części drugiej niniejszego tomu zwrócono uwagę na: rozwój ekologistycznych łańcuchów dostaw jako skutku kryzysów ekonomicznego i środowiskowego, zielony łańcuch dost (...)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15599-5
Cz.I Pojęcie i rozwój systemów informatycznych. Wprowadzenie do części pierwszej: 1. Przetwarzanie danych w informacje, 2. System informatyczny wspomagający zarządzanie, 3. Rozwój i charakterystyka systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Cz.IIZintegrowane informatyczne systemy rachunkowości finansowej. Wprowadzenie do części drugiej: 1. Rachunkowości finansowa i cykl operacyjny przedsiębiorstwa, 2. System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie handlowym, 3. System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie wytwórczym, 4. Podsytemy księgowe wspomagajace cykl administracyjny, 5. Integracja w informatycznym systemie rachunkowości finansowej. Cz.III Kompleksowe zintegrowane systemy ewidencyjno-operacyjne. Wprowadzenie do części trzeciej: 1. Systemy wspomagania zarządzania produkcją klasy MRP II, 2. Systemy wspomagania zarządzania klasy ERP/ERP II. 3. Systemy komputerowo zintegrowanego wytwarzania CIM, 4. Systemy wspomagania zarządzania relacjami z klientem, 5. Systemy komputerowo wspomaganej logistyki, 6. Standardy i technologie w łańcuchach dostaw elektronicznej gospodarki
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1635-1
1. Metody sterowania przepływami w przedsiębiorstwie: Just-in-time, Kanban, Metody sterowania zapasami, 2. Zintegrowane systemy informatyczne (ERP, MRP II, IC), 3. Szybka odpowiedź, 4. Nowa rola dostawcy, 5. Instrumenty analityczne wykorzystywane w zarządzaniu logistycznym, 6. Informatyczne wspomaganie zarządzania łańcuchem dostaw, 7. SCOR - model referencyjny łańcucha dostaw
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1790-4
1. Łańcuchy dostaw; 2. Koncepcje zarządzania wykorzystywane w zarządzaniu łańcuchami dostaw; 3. Łańcuch dostaw zorientowany na klienta; 4. Zarządzanie ryzykiem w łańcuchach dostaw; 5. Programy rozwoju dostawców; 6. Analiza strategiczna w łańcuchach dostaw; 7. Metody sterowania przepływami w przedsiębiorstwach; 8. SCOR- model referencyjny łańcucha dostaw; 9. VMI- zarządzanie zapasami przez dostawcę; 10. Zarządzanie procesowe i mapowanie procesów biznesowych; 11. Rachunek kosztów działań w łańcuchach dostaw; 12. Wybrane instrumenty analityczne; 13. Zintegrowane systemy informacyjne; 14. Informatyczne wspomaganie zarządzania łańcuchem dostaw; 15. Giełdy elektroniczne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1690-7
Cz. I Wspomaganie logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zarządzania łańcuchem dostaw: 1. Wprowadzenie, 2. Logistyka przedsiębiorstwa przemysłowego, 3. Metoda wspomagania decyzji w konfigurowaniu zaopatrzeniowo-dystrybucyjnego systemu logistycznego przedsiębiorstwa, 4. Komputerowy system wspomagania logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zaopatrzenia i dystrybucji, R. II Planowanie produkcji wspomagane komputerowo: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane metody planowania produkcji, 3. Zastosowanie nowych technik planowania produkcji i ich implementacja komputerowa. R.III Zastosowania nowych metod zarządzania jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstw produkcyjnych: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane zagadnienia zarządzania jakością, 3. Implementacja w praktyce modelu luk do pomiaru jakości usług przemysłowych, 4. Praktyczne aspekty zarządzania jakością w ujęciu teoretycznym, 5. Rachunek kosztów działań w zarządzaniu jakością. R.IV Operacyjne prognozowanie popytu na wyroby gotowe uwzględniające determinanty rynku: 1.Wprowadzenie, 2. Znaczenie prognozowania popytu i jego funkcje w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Przegląd metod operacyjnego prognozowania popytu na wyroby gotowe, 4. Determinanty rynku w metodach operacyjnego prognozowania popytu, 5. Metoda ARIMA-MLP jako narzędzie operacyjnego prognozowania popytu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-328-0
1. Pojęcie logistyki; 2. Procesy logistyczne; 3. Istota integracji procesów gospodarczych i podejścia systemowego do logistyki; 4. Podział funkcjonalny logistyki; 5. Podział fazowy logistyki- logistyka: zaopatrzenia, produkcji, dystrybucji; 6. Wewnątrzorganizacyjne i międzyorganizacyjne systemy logistyczne; 7. Przedsiębiorstwo w łańcuchu dostaw; 8. Definicja łańcucha dostaw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-414-0
1. Zarządzanie łańcuchem dostaw- metody, narzedzia, wskaźniki, kryteria oceny; 2. Czynniki integrujące przedsiębiorstwa w łańcuchy dostaw; 3. Strategie zarządzania łańcuchem dostaw na świecie i w Polsce; 4. Technologie informatyczne wspierające i integrujące rpzepływ informacji w łańcuchu dostaw; 5. Analiza procesowa i fazowa łańcucha dostaw; 6. Model zintegrowanego łańcucha dostaw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2000-3
1. Logistyka w trudnych czasach. - szansa czy ryzyko? Zmiany w globalnych łańcuchach dostaw. 2. Rola terminalu LNG w infrastrukturze logistycznej. 3. Logistyka odzysku. 4. Współpraca z dostawcami - uwolnienie potencjału. Praktyczne rozwiązania. 5. Wartość technologii przetwarzania informacji w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstwa. 6. Zarządzanie logistyczne w projektach ekspedycyjnych na przykładzie wyprawy wysokogórskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
ISBN: 978-83-7378-412-3
Cz. I. Zrozumieć istotę i fenomen najlepszych praktyk w zarządzaniu łańcuchem dostaw: 1. Najlepsze praktyki w biznesie- między młotem wymagań ekonomicznych a kowadłem społecznej odpowiedzialności biznesu; 2. Charakterystyka najlepszych praktyk w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw- wnioski z kwerendy źródeł; Cz. II. Najlepsze praktyki w zarządzaniu łańcuchem dostaw w Polsce- studia przypadków: 3. Wykorzystanie energii geotermalnej do ogrzewania obiektu składowego. Studium przypadku Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach; 4. Wpływ zastosowania nowej technologii w produkcji soków na zwiekszenie efektywności procesów logistycznych w przedsiębiorstwie. Przypadek najlepszej praktyki Grupy Maspex Wadowice; 5. Wdrożenie Flow Logistics- rekonfiguracja oraz doskonalenie systemu zarzadzania siecią transportową. Studium przypadku DB Schenker w Polsce; 6. Zastosowanie koncepcji Six Sigma w zarządzaniu przepływami materiałowymi. Studium przypadku Power Controls
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-60807-66-8
I.Współczesny kontekst organizowania - organizacja w relacjach z otoczeniem: Organizacja w środowisku międzynarodowym: Zarys teoretyczno-instytucjonalny; System informacyjny rachunkowości- ramy koncepcyjne; Lex mercatoria jako przykład samoregulacji prawnej handlu międzynarodowego; Wykorzystanie teorii corporate governance w korporacjach; Organizacja bez granic - łańcuchy dostaw, sieci i "ekosystemy"; Gender w organizacjach. 2. Aspekty organizacji i zarządzania we współczesnych teoriach: Informacja w zarządzaniu a rachunkowość; Kultura i organizacje: Perspektywa antropologiczna; Planowanie jako walka z niepewnością; Duchowość w organizacji; Doradztwo naukowe (Action Research) jako metoda sprzyjająca uczeniu się organizacji i tworzeniu wiedzy; Krytyczne badania nad doradztwem organizacyjnym; Fenomen przedsiębiorczości społecznej; Teoria aktora-sieci (Actor- NetworkTheory ANT); Nowe technologie w organizacjach; Nowe kierunki w badaniach nad przywództwem. 3. Współczesne trendy w zarządzaniu - aspekty praktyki: Rachunkowość jako system informacyjny wspomagający zarządzanie; Kwestie praktyczne zarządzania w kontekście wielonarodowym: Perspektywa firmy i jej interesariuszy; Zarządzanie na rynku doznań; Przedsiębiorczość w małej firmie; Negocjacje w organizacji; Społeczna odpowiedzialność organizacji; Nowe kierunki w zarządzaniu ludźmi - zaangażowanie organizacyjne. 4. Badania organizacji - metody badawcze i ich implikacje: Zarządzanie zmianą i badanie wartości organizacji z użyciem techniki siatki repertuaru; Opowieść paradygmatyczna, pole kapitały i gra dystynkcji w opowiadaniach o karierze; Podwójne czytanie rzeczywistości: wspieranie badań ilościowych badaniami jakościowymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
ISBN: 83-7246-962-8
1. Istota i podstawowe cechy projektów logistycznych; 2. Miejsce projektu logistycznego w przedsiębiorstwie i organizacja prac zespołów projektowych;3. Inicjalizacja projektu; 4. Planowanie w projekcie; 5. Planowanie kosztów i budżetowanie projektu; 6. Planowanie ryzyka w projekcie logistycznym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7395-268-3
1. Orientacja rynkowa jako koncepcja integrujaca procesy w przedsiębiorstwie, 2. Struktura i efektywnosć zarządzania logistyczno-marketingowego, 3. Procesy i systemy planistyczne w zarządzaniu logistyczno-marketingowym, 4. System operacyjnego zarządzania logistyczno-marketingowego, 5. Zarządzanie łańcuchem dostaw w aspekcie integracji logistyki i marketingu, 6. Kluczowe procesy logistyczno-marketingowe determinujące rozwój wiedzy przedsiębiorstwa o rynku
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 978-83-87344-28-3
1. Infrastruktura, technika i technologia procesów logistycznych. 2. Infrastruktura magazynowa. 3. Infrastruktura transportu wewnętrznego. 4. Drogi transportowe. 5. Fronty przeładunkowe. 6. Kontrola strat w procesach przemieszczania i przechowywania materiałów. 7. Opakowania w systemach logistycznych. 8. Cele i zadania logistyki miejskiej. 9. Kierunki rozwoju logistyki miejskiej. 10. Technologie teleinformatyczne w logistyce miejskiej. 11. Zarządzanie infrastrukturą logistyczną. 12. Zarządzanie środkami transportowymi. 13. Podstawy ekologistyki. 14. Logistycznie zintegrowany System Gospodarki Odpadami (SGO). 15. Bilanse ekologiczne w systemach logistycznych. 16. Projektowanie wyrobów zorientowane na recykling. 17. Proekologiczne systemy zarządzania. 18. Ekologistyka stałych odpadów komunalnych. 19 Ekologistyka odpadów opakowaniowych. 20. Przepływ informacji w logistyce. 21. Wprowadzenie do systemów informatycznych w logistyce. 22. Systemy wspomagające zarządzanie logistyką. 23. Elementy zarządzania ludźmi w grupie. 24. Działalność logistyczna w przedsiębiorstwie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-8142-791-3
Książka stanowi kompleksowe opracowanie na temat społecznych i środowiskowych wyzwań, jakie stoją przed branżą odzieżową. Jej autorkami są ekspertki zajmujące się problematyką z zakresu zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności i branży odzieżowej. W monografii omówiono różne aspekty funkcjonowania przemysłu odzieżowego oraz wiele możliwości praktycznej realizacji koncepcji zrównoważonego rozwoju firm odzieżowych. Zaprezentowano zestaw narzędzi i inicjatyw, które wdrożone do organizacji ułatwiają zarządzanie i odpowiadają na zmieniające się oczekiwania rynku. Obok zagadnień teoretycznych książka zawiera liczne przykłady praktyczne ułatwiające zrozumienie prezentowanej tematyki. Publikacja jest adresowana do nauczycieli i uczniów szkół odzieżowych, pracowników uczelni, studentów, a także do projektantów i osób zarządzających przedsiębiorstwami odzieżowymi.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0066-3
Część I: Tworzenie wartości za pomocą operacji i łańcuchów dostaw. 1. Wprowadzenie do zarządzania operacjami oraz łańcuchami dostaw. 2. Strategie związane z operacjami i łańcuchami dostaw. 3. Procesy biznesowe. 4. Zarządzanie jakością. Część II: Tworzenie środowiska operacyjnego. 5. Zarządzanie projektami. 6. Rozwój produktów i usług. 7. Wybór procesu oraz decyzje dotyczące organizacji produkcji i usług. 8. Zarządzanie mocą produkcyjną. Część III: Tworzenie powiązań w ramach łańcucha dostaw. 9. Prognozowanie. 10. Decyzje dotyczące pozyskiwania produktów i usług oraz proces zaopatrzenia. 11. Logistyka. Część IV: Planowanie oraz kontrola operacji i łańcuchów dostaw. 12. Planowanie sprzedaży i operacji (planowanie zagregowane). 13. Zarządzanie zapasami w ramach łańcucha dostaw. 14. Zarządzanie produkcją w ramach łańcucha dostaw. 15. Just-in-time - produkcja odchudzona. 16. Zarządzanie technologiami informatycznymi w ramach łańcucha dostaw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7207-611-1
1. Wprowadzenia 2. Zarys rozwoju logistyki 3.Ogólna charakterystyka logistyki 4. Logistyka przedsiębiorstwa 5. Logistyka zaopatrywania przedsiębiorstwa 6. Logistyka w przygotowaniu wytwarzania i w wytwarzaniu 7. Logistyka dystrybucji wyrobów 8. Logistyka w zarządzaniu łańcuchami dostaw 9 . Logistyka w marketingu, obsłudze klientów i serwisowej opiece nad wyrobami 10. Logistyka w gospodarowaniu opakowaniami. Odpadami i zwracanymi wyrobami 11. Perspektywy rozwoju logistyki w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1949-6
1. Rozwój i integracja łańcuch dostaw; 2. Tworzenie wartości w łańcuchu dostaw; 3. Strategie łańcuchów i sieci dostaw; 4. Operatorzy branży TSL w obsłudze łańcuchów dostaw; 5. Metody konfigurowania łańcuchów dostaw w sieci przedsiębiorstw; 6. Instrumenty zarządzania łańcuchami dostaw; 7. Instrumenty internetowe; 8. Zarządzanie projektami w łańcuchach dostaw; 9. Najlepsze praktyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
Book
In basket
Zarządzanie operacyjne : towary i usługi / Donald Waters ; przekł. Adam Becht. - Wyd. 1 - 4 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 618 s. : tab., rys. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-15396-0
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania operacyjnego: Definicja operacji; Czym jest zarządzanie operacyjne?; Strategia operacyjna; Ujęcie menedżerskie - Typowy dzień. Cz. II Planowanie produktu: Planowanie produktu; Zarządzanie jakością; Prognozowanie popytu; Projektowanie procesów; Ujęcie menedżerskie - Silnik TAY, RollsRoyce. Cz. III Decyzje dotyczące procesu: Rozmieszczenie urządzeń; Zarządzanie zdolnością produkcyjną; Kontrola jakości; Ujęcie menedżerskie - Derwent Doors. Cz. IV Planowanie zasobów: Planowanie zagregowane; Planowanie zapotrzebowania materiałowego; Just-in-time Planowanie krótkoterminowe; Projektowanie oraz mierni ki pracy; Zarządzanie projektami; Ujęcie menedżerskie - Witham Park. Cz. V Gospodarka materiałowa: Zarządzanie łańcuchem dostaw; System magazynowania niezależnego od zapotrzebowania; Lokalizacja zakładu; Ujęcie menedżerskie - Williams Polishes Ltd. Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again