Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(395)
Forma i typ
Książki
(387)
Publikacje dydaktyczne
(120)
Publikacje fachowe
(26)
Druki ulotne
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(288)
dostępne
(165)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(170)
Czytelnia
(293)
Autor
Faliszewska Jolanta
(25)
Bielenica Krystyna
(17)
Bura Maria
(17)
Hryszkiewicz Ewa
(17)
Kwil Małgorzata
(17)
Stępień Barbara
(17)
Winiecka-Nowak Joanna
(16)
Szymańska Maria Alicja
(14)
Gepert Bożena
(12)
Hinz Magdalena
(12)
Kubik Monika
(12)
Głuchowska Hanna
(11)
Piotrowska Małgorzata Ewa
(11)
Sałamacha Przemysław
(11)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(11)
Kukuła Karol (1948- )
(10)
Dudziec Kamila
(9)
Pelc Maria
(9)
Ogrodowczyk Małgorzata
(8)
Dudek Sandra
(7)
Górska Milena
(7)
Graboś Anita
(6)
Grzegółka-Maciejewska Agnieszka
(6)
Hanisz Jadwiga
(6)
Jędrzejczyk Zbigniew
(6)
Maniecka Magdalena
(6)
Skrzypek Jerzy
(6)
Walkosz Anna
(6)
Bartczak Agnieszka
(5)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(5)
Burakowska Elżbieta (nauczycielka)
(5)
Drzycimska Bożena
(5)
Garstka Anna
(5)
Gubała Magdalena
(5)
Howard-Williams Deirdre
(5)
Lankiewicz Bogusława
(5)
Lisicki Michał
(5)
Macioszek Anna
(5)
Skura Małgorzata
(5)
Watcyn-Jones Peter (1944- )
(5)
Zabrzewska Ewa
(5)
Żabiński Dawid
(5)
Aufderstrabe Hartmut
(4)
Bock Heiko
(4)
Evans Virginia
(4)
Miętkiewicz Jaśmina
(4)
Samojlik Tomasz
(4)
Spychał Krzysztof
(4)
Wingate Ursula
(4)
Atkinson Victoria
(3)
Barańska Małgorzata
(3)
Blanc Jacquws
(3)
Bruchnalski Marcin
(3)
Cartier Jean-Michel
(3)
Dawidowicz Maria
(3)
Duckworth Michael
(3)
Gromek Monika
(3)
Guzowska Marta
(3)
Kilbach Grażyna
(3)
Kozak Katarzyna
(3)
Kęska Michał
(3)
Lederlin Pierre
(3)
Muller Jutta
(3)
Szczypa Piotr
(3)
Słaboń Elżbieta
(3)
Wallwork Adrian
(3)
Andrzejczyk Paweł
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Barczak-Oplustil Agnieszka
(2)
Bielski Marek
(2)
Bogdan Grzegorz
(2)
Bogdańska Katarzyna
(2)
Borkowska Bożena
(2)
Cesarz Tadeusz
(2)
Crowther-Alwyn John
(2)
Daniels Albert
(2)
Delatour Y
(2)
Dynus Magdalena
(2)
Edwins Andy
(2)
Estermann Christian
(2)
Fajfer Paweł
(2)
Gryzoń Nina
(2)
Górowski Wojciech
(2)
Hantschel Hans-Jürgen
(2)
Jakacka Ewa
(2)
Jennepin D
(2)
Kacprzak Elżbieta
(2)
Kapusta Franciszek (1937- )
(2)
Kardas Piotr
(2)
Kassyk-Rokicka Helena
(2)
Kassyk-Rokicka Helena (1939- )
(2)
Katyšev Pavel Konstantinovič
(2)
Klotz Verena
(2)
Koziarska Dorota
(2)
Krieger Paul
(2)
Krysicki Włodzimierz
(2)
Kuczyńska-Cesarz Anna
(2)
Köhl-Kuhn Renate
(2)
Latham-Koenig Christina
(2)
Leon-Dufour M
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(32)
2010 - 2019
(112)
2000 - 2009
(195)
1990 - 1999
(51)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(61)
Kraj wydania
Polska
(344)
nieznany (d)
(17)
Wielka Brytania
(15)
nieznany (f)
(10)
Kiribati
(4)
Niemcy
(2)
Rosja
(2)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(375)
angielski
(16)
niemiecki
(2)
rosyjski
(2)
Odbiorca
0-5 lat
(26)
Dzieci
(26)
6-8 lat
(25)
Szkoły podstawowe
(13)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(11)
Przedszkola
(10)
9-13 lat
(9)
Logopedzi
(6)
Nauczyciele
(4)
Rodzice
(4)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3.
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Klasa 4.
(2)
Klasa 5.
(2)
Klasa 6.
(2)
14-17 lat
(1)
Chorzy z afazją
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Młodzież
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(105)
Nauczanie zintegrowane
(82)
Język angielski
(41)
Język polski
(27)
Matematyka
(27)
Rachunkowość
(27)
Korekcja mowy
(26)
Język niemiecki
(24)
Spółgłoski
(21)
Wymowa
(21)
Terapia logopedyczna
(18)
Nauczanie języków obcych
(16)
Statystyka
(12)
Język dziecka
(11)
Język francuski
(11)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(11)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(10)
Pisanie
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Nauka mówienia
(8)
Badania operacyjne
(7)
Logika
(7)
Produkcja
(7)
Transport
(7)
Decyzje
(6)
Ekonometria
(6)
Finanse
(6)
Gramatyka
(6)
Gry kierownicze
(6)
Księgowość
(6)
Mikroekonomia
(6)
Wychowanie przedszkolne
(6)
Koszty
(5)
Nauczanie
(5)
Percepcja wzrokowa
(5)
Statystyka opisowa
(5)
Zarządzanie
(5)
Analiza matematyczna
(4)
Język handlu i biznesu
(4)
Metoda Dobrego Startu
(4)
Metody nauczania
(4)
Nauka pisania
(4)
Rekwizycje wojenne
(4)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(4)
Zaburzenia mowy
(4)
Afazja
(3)
Czytanie
(3)
Dzieci
(3)
Dziecko
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Ekonomia
(3)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(3)
Kadry
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Logika matematyczna
(3)
Makroekonomia
(3)
Nauczanie poczatkowe
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Prawo karne
(3)
Rachunkowość zarządcza
(3)
Sztuka
(3)
Umuzykalnianie
(3)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(3)
Access
(2)
Agrobiznes
(2)
Autyzm
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(2)
Edukacja muzyczna
(2)
Finanse międzynarodowe
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Grafomotoryka
(2)
Gry i zabawy
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Motoryka mała
(2)
Motywacja pracy
(2)
Mowa
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Nieruchomości
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizatorzy agrobiznesu
(2)
Percepcja słuchowa
(2)
Podatek dochodowy
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Python (język programowania)
(2)
Rachunkowość finansowa*
(2)
Relacyjna baza danych
(2)
Retoryka
(2)
Rynek
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Spostrzeganie
(2)
Statystyka matematyczna
(2)
Systemy zarządzania bazami danych
(2)
Słownictwo
(2)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(194)
Podręcznik
(49)
Materiały pomocnicze
(37)
Karty pracy ucznia
(16)
Scenariusz zajęć
(9)
Gry i zabawy
(2)
Poradnik
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Kazusy
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(103)
Językoznawstwo
(49)
Matematyka
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(31)
Zarządzanie i marketing
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Kultura i sztuka
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(3)
Transport i logistyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
395 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Zawiera: Wstęp; 1. Jakość zaangażowania; 2. Rozwój sensoryczny; 3. Ćwiczenia w zakresie motoryki dużej; 4. Ćwiczenia usprawniające motorykę małą; 5. Komunikacja; 6. Zmysł społeczny; 7. Przygotowujemy się do szkoły; 8. Czynności w domu; 9. Zabawy na dworze; 10. Wykorzystanie gotowych gier i zabawek; Słowniczek najważniejszych pojęć; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Percepcja ciała; 2. Koordynacja dynamiczna i równowaga; 3. Sprawność manualna kończyn górnych; Aneks. Materiały do kopiowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
Zawiera: General introduction; Section 1: Listening and speaking; Section 2: Reading and writting; Section 3: Vocabulary and grammar; Section 4: Storytelling and drama; Section 5: Games; Section 6: Rhymes, chabts and songs; Section 7: Artt and craft; Section 8: Content based learning; Section 9: ICT and multimedia; Section 10: Learning to learn. Index: Language structures and grammar; Topics and lexical sets; Learning skills and attitudes; Activity titles. Further reading.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Advanced vocabulary & idiom / B. J. Thomas. - 15th impr., new ed. - Harlow : Longman, 2009. - 123 s. ; 25 cm.
Topics, Related Word Gropus, Word Formation, Problem Words, Idiom, Identification, Description, Style, Spoken English, Miscellaneous
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.11 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Audio Kurs / Edgard)
1 CD: Angielski : phrasal verbs : dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.
1 CD: Angielski : phrasal verbs 2 : dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.
1 CD: Angielski : idiomy : dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.
1 CD-MP3: Angielski : idiomy i phrasal verbs : dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych : mp3 : 220 minut nagrań z kursów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Angielski [Dokument dźwiękowy] : krok dalej : dla początkujących i średniozaawansowanych [A2-B1] / Karolina Kostrzębska. - Warszawa : Edgard , 2008. - 3 płyty CD (3 godz. 37 min) : digital, stereo ; 12 cm + 151, [1] s. ; 18 cm.
(Audio Kurs / Edgard)
Płyta CD 1: Lekcje 1-5.
Płyta CD 2: Lekcje 6-11.
Płyta CD 3: Lekcje 12-18.
Rozbudowany kurs dla osób znających podstawy język i średniozaawansowanych; 217 minut nagrań po polski i angielsku- tylko native speakerzy; Gramatyka z ćwiczeniami i kluczem odpowiedzi; Użyteczne słownictwo i zajmujące rozmówki, m.in. otwieranie konta w banku, wynajmowanie mieszkania, stypendium, podróżowanie; Ciekawostki: kolokacje, American English, hierarchia kołnierzyków, społeczeństwo singli, five o'clock, zakładanie firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Audio Kurs / Edgard)
Płyta CD 1: Lekcje 1-16.
Płyta CD 2: Lekcje 17-31.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Listen & Learn)
1. At the air port; 2. At the stadion; 3. Travelling by car; 4. Booking a room; 5. At the reception; 6. Renting a Holiday apartament; 7. Asking the way; 8. Sightseeing; 9. Holiday shopping; 10. Problems on Holiday; 12. At the doctor's.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu; Co oznacza rysunek w świecie dziecka? Co to znaczy, że rysunek jest drogą do poznania przez dziecko własnych zasobów? Jaka powinna być postawa osoby prowadzącej? Jaka jest odpowiedzialność prowadzącego przy tego typu ćwiczeniach? Jak stosować ćwiczenia plastyczne z elementami arteterapii zawarte w książce? Ćwiczenie uważności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Systemy liczbowe; 2. Arytmetyka stałoprzecinkowa; 3. Arytmetyka zmiennoprzecinkowa; 4. Implementacja działań arytmetycznych w procesorze x86-32; Dodatki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Informacje dla rodziców i opiekunów; Jak korzystać z tej książki; Zadania: Zabawa w chowanego ze zwierzętami; Dokop się do dinozaurów; Zagubione uczucia; Wskazówki z ciała; Potworni przyjaciele; Odkryj nową planetę; Twarze na patyczkach do lodów; Ruchy zwierząt; Gdzie jest moja czapka?; Kaczka Kwaczka się zgubiła; Dopasuj uczucia; Pięć minut przerwy; Quiz o elastyczności; Po pierwsze, po drugie, po trzecie; Plac zabaw; Piękny motyl; Co robi Dawid?; Narysuj przyjaciela; Zaprojektuj swoje superja; Duży, mały, wysoki i niski; Słowa, które się rymują; Pięć zmysłów; Jaki to dźwięk?; Poszukiwania na łące; Znajdź jedzenie; Podążaj za latawcami; Narysuj psa; Myśli, uczucia i działania; Dopasuj kształty; Ile?; Zabawa z gliną; Małpi labirynt; Tukan Tomek; Gra w pytania; Tęczowy tamburyn; Pokoloruj gwiazdę; Pomieszane kształty; Magiczna butelka na uspokojenie; Skaczący króliczek; Zabawa taneczna; Pudełka sensoryczne; Jedziemy pod namiot!; Pudełko na prezenty; Zimowy dzień; Zabawa z bębenkiem; Kto pierwszy posprząta?; Obraz i słowo; Wydruki z liści; Sztuka ze sznurka; Moje zbiory. Odpowiedzi; Materiały.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria i Psychoterapia / Uniwersytet Jagielloński)
Zawiera: Przedmowa; Wstęp; Struktura książki? Podręcznik; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Kto w rzeczywistości napisał ten podręcznik? O czym trzeba pamiętać, kiedy posługujemy się pomysłami z tej książki. Rozdział 1. Wprowadzenie: Mogę mieć pytania; Lektura tej książki; To podręcznik; Pisanie w tej książce; Praktyka zaznaczania tego, co jest prawdą; Strona z ćwiczeniami; Przedstawianie się; Mocne strony i talenty; Autyzm to jedna z moich cech; Czym jest autyzm? Dlaczego autyzm? Czy urodziłem się z autyzmem? Z myślą o starszych czytelnikach; Samowiedza; Autyzm i samowiedza; Neuroróżnorodność; Wyrażenia opisujące mnie i autyzm: „tożsamość przede wszystkim” ...; Więcej informacji o wyrażeniach opisujących mnie i autyzm: „osoba przede wszystkim”; Dobór słów nie ma dla mnie znaczenia; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Zaznaczanie tego, co jest prawdą; Podręcznik wymaga twojej współpracy i pomocy; Co zrobić, jeśli młody czytelnik chce zaznaczyć wszystkie opcje albo nie zaznaczy żadnej? Zachęć czytającego, by za pomocą kawałka papieru wskazywał istotny fragment, przysłaniając resztę tekstu, co pomoże mu się skupić; Wybierz strony do przeczytania; Jak to powiedzieć? Język: „osoba przede wszystkim” i „tożsamość przede wszystkim”. Rozdział 2. Doświadczenie zmysłowe: Pięć zmysłów; Głośne lub niespodziewane dźwięki; „Ciche” dźwięki, których inni nie słyszą; Dotyk; Powonienie; Wzrok; Smak; Ból fizyczny; Manieryzmy ruchowe: jak to robię? Manieryzmy ruchowe: dlaczego to robię? Zrozumieć manieryzmy ruchowe; Z myślą o starszych czytelnikach; Tiki; Ból emocjonalny; Współczucie emocjonalne; Samookaleczanie; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Strefa ciszy; Ograniczanie stymulacji wzroku; Kontrolowanie stymulacji słuchu; Kierowanie stymulacją dotyku; Zapachy; Stymulacja sfery oralnej i narządów artykulacyjnych; Jedzenie; Preferencje wizualne i rozpraszanie uwagi; Manieryzmy ruchowe; Ocena integracji sensorycznej; Ból fizyczny; Współczucie emocjonalne; Tiki; Samookaleczanie. Rozdział 3. Sposoby myślenia: Szczególne zainteresowania; Szczegóły; Sposoby uczenia się; Perfekcjonizm; Perfekcjonizm a robienie wszystkiego, na co cię stać; Rutyna i przyzwyczajenia; Zmiany; Planowanie może pomóc mi być elastycznym; Zmiany w ostatniej chwili; Z myślą o starszych czytelnikach; Skupianie się i niepodzielność uwagi; Uwaga i wielozadaniowość; Rozpraszanie uwagi; Organizacja; Co to znaczy „uczyć się na błędach”? Plan siedmiu kroków: kiedy znajdę błąd; Niepewność; Dla rodziców i nauczycieli; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Potrzeba odnoszenia sukcesów; Błędy; Ocena; Codzienna nieformalna ocena; Brak konsekwencji; Nauka oparta na bodźcach wizualnych; Plan; Sześć przykładów planów. Rozdział 4. Talent i twórcze wyrażanie siebie: Muzyka; Teatr; Rysowanie; Malowanie; Fotografowanie i kręcenie filmów; Pisanie; Komiksy; Majsterkowanie i robótki ręczne; Gotowanie; Projekty mechaniczne; Komputery, tablety i inne technologie; Wiele innych sposobów; Z myślą o starszych czytelnikach; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Dlaczego uważasz, że kreatywne wyrażanie siebie jest ważne? W jaki sposób rodzice mogą wpłynąć na rozwój talentu swojego dziecka? Czy masz jakieś inne refleksje na temat osób z autyzmem i talentów? Jakie jest twoje osobiste doświadczenie związane z rozwijaniem swojego talentu? Rozdział 5. Ludzie: Ludzie; Członkowie mojej rodziny; Więcej informacji o członkach mojej rodziny; Nowi lub inni ludzie w domu; Drzewo genealogiczne mojej rodziny; Nowi lub inni ludzie w szkole; Inni ważni ludzie; Zwracanie uwagi na więcej niż jedną osobę; Bezpieczeństwo; Więcej o bezpieczeństwie; Przyjaciele; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Wpisywanie nowych osób do planu; Posługiwanie się kalendarzem; Zapisywanie planu wydarzeń, gdy spodziewasz się gości; Goście, którzy zostają na noc; Rodzice poza domem; Rozumienie zmian zachodzących w rodzinie; Nauczyciel na zastępstwie; Zapisywanie historyjek społecznych; Historyjka społeczna: dni, kiedy mamy zastępstwo; Wyrabianie nawyku proszenia o pomoc. Rozdział 6. Rozumienie: Kontakt wzrokowy; Słowa: znaczenie dosłowne i przenośne; Więcej przykładów wyrażeń o znaczeniu przenośnym; Język ciała i mimika twarzy; Więcej informacji o języku ciała i mimice twarzy; Więcej przykładów typowych wyrazów twarzy wyrażających stan szczęścia; Więcej przykładów typowych wyrazów twarzy wyrażających smutek; Zrozumienie mojej mimiki twarzy; Trudności w rozumieniu ludzi; Lepiej rozumieć ludzi; Zrozumieć, o co im chodzi; Wyłączanie się; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Ogromna przepaść między mówieniem a rozumieniem; Przyjrzyj się bliżej; Kontakt wzrokowy; Dobór słów; Tempo i pauzy; Bądź świadomy czynników rozpraszających uwagę; Kształtowanie czasu na słuchanie; Język ciała; Zapisz to; Wyłączanie się. Rozdział 7. Myśli: Czym są myśli? Kto myśli? Marzenia to myśli; Obawy to myśli; Wyobraźnia: świat fantazji; Myśli innych ludzi; Kto zna moje myśli? Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Założenia; Komiksowe rozmówki; Rozdział 8. Komunikacja: Komunikacja za pomocą mowy jest naturalna dla wielu ludzi; Komunikacja nie zawsze przychodzi łatwo; Proces komunikacyjny; Ubieranie myśli w słowa; Jak rozpocząć zdanie; Pewność, że ktoś słucha; Więcej informacji o byciu pewnym, że ktoś słucha; Więcej informacji o byciu pewnym, że ktoś słucha; Z kim się komunikować? Słuchanie i odpowiadanie na to, co ktoś mówi; Dlaczego rozmowa może wprawiać w zakłopotanie; Mówić dużo; Zadawać to samo pytanie; Milczeć; Style wypowiadania się; Zakończenie rozmowy; Mówienie do siebie; Proszenie o pomoc; Bycie szczerym i uprzejmym; Więcej o byciu szczerym i uprzejmym; Poczucie humoru; Więcej o poczuciu humoru; Dlaczego ludzie się śmieją, kiedy nie żartuję; Komunikacja poprzez sztukę; Z myślą o starszych czytelnikach; O co chodzi z tą całą komunikacją? Nieporozumienie; Co powinienem robić, jeśli doszło do nieporozumienia? Skąd mam wiedzieć, że mam coś do zakomunikowania? Kategoria pierwsza: wyrażanie potrzeby zmiany (na lepsze); Co może się zdarzyć, gdy poproszę o pomoc? Kategoria druga: pozytywne doświadczenia i wyrażanie wdzięczności; Kategoria trzecia: dzielenie się pomysłami, myślami i uczuciami; Komunikacja: istnieją możliwości wyboru! Odkryj ulubiony sposób na rozmowę; Komunikuj się szczerze i życzliwie; Upominanie się o swoje prawa; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepty wprowadzone w tym rozdziale; Język i komunikacja to dwie różne sprawy; Mowa nie świadczy o tym, że dziecko jest komunikatywne; Znaczące różnice pojawiają się już we wczesnych latach; Dokonaj oceny rozwoju mowy i języka; Korzystaj z tej książki; Eksperyment z pisaniem odręcznym lub na komputerze; Dostarczaj wskazówek wizualnych; Proszenie o pomoc, przy mojej błękitnej bufiastej kurtce; Wypróbuj to! Ułatw rozmowę; Korzystaj z formuł komunikacyjnych; Strony stworzone „z myślą o starszych czytelnikach”. Rozdział 9. Szkoła: Różne rodzaje szkół; Świadomość tego, co się dzisiaj stanie; Miejsce do pracy; Moje własne biuro; Więcej informacji o moim własnym biurze; Dlaczego może być trudno pracować samodzielnie; Bycie samodzielnym i zorganizowanym w systemie pracy; Wskazówki pisemne; Świadomość tego, co jest najważniejsze; Pisanie odręczne; Wykorzystywanie moich szczególnych zainteresowań; Technologia; Prace szkolne; Czas wolny; Wiedzieć więcej o czasie wolnym; Zasady; Więcej o zasadach; Praca domowa; Dobre oceny; Więcej informacji o dobrych ocenach; Strefa ciszy; Uczenie innych dzieci o mnie; Co myślę o szkole; Z myślą o starszych czytelnikach; IN (indywidualne nauczanie); IN: co i kto? Moja lista na spotkanie na temat IN; Informacje, jakich potrzebuje zespół do spraw IN; Formularz komunikacyjny IN; Więcej informacji na temat zespołu do spraw IN; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Środowisko edukacyjne; Pamiętaj o planie! Problemy w nabywaniu umiejętności samodzielnej pracy; Osobisty asystent; Tworzenie biura; Jak mam stosować tryb pracy, by nauczyć dziecko pracować samodzielnie? Zapewnianie wskazówek pisemnych; Pisemne wskazówki można też stosować w domu; Organizowanie miejsca pracy, przyborów i materiałów; Modyfikowanie arkuszy; Zadania z wykorzystaniem papierowych teczek; Satysfakcja i motywacja ucznia; Włączanie szczególnych zainteresowań; Konspekty, rysunki, modele, notatki i mapy; O tworzeniu mapy umysłu; Jak stworzyć mapę umysłu; Dziewięć sposobów adaptowania lekcji; Instrukcje grupowe; Komputer: środki bezpieczeństwa; Praca domowa; Jakie są najważniejsze umiejętności, których powinienem nauczyć dziecko? Strefa ciszy; Dlaczego on taki jest? Programy, które uczą rówieśników o różnicach; Rozmawianie o autyzmie i twoim dziecku; Autentyczne uczestnictwo w IN. Rozdział 10. Przyjaciele: Kim jest przyjaciel? Zabawa; Zabawa na niby; Zabawa na świeżym powietrzu; Bieganie i inne umiejętności motoryczne; Wygrywanie i przegrywanie; Bycie dobrym graczem; Drużyny; Przyjaciel przychodzi do mnie do domu; Dogadywanie się z przyjacielem; Bycie przyjacielskim; Zastanawiam się, dlaczego; Czy przyjaciele powinni wiedzieć o autyzmie? Szukanie autystycznych przyjaciół; Przyjaciel-zwierzątko; Mieć mentora; Przyjaciele i internet; Z myślą o starszych czytelnikach; Przyjaciele, których znamy osobiście; Znajomi; Kim jest znajomy z sieci? Czy znajomi z internetu nie są niebezpieczni; Odpowiedzialność podczas czatowania; Sześć zasad dotyczących znajomych z sieci; Dlaczego nawiązywanie kontaktów w sieci może być łatwiejsze; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Zacznij od szacunku; Ocena; Zbadaj, co jest fajne z perspektywy twojego dziecka; Ocena 1: Co jest fajne? Oceń poziom komfortu społecznego; Ocena 2: Poziom komfortu społecznego; Zapewnij niezbędną strukturę; Ocena 3: Struktura; Wzór na udane doświadczenie społeczne; Pomocnicy z grupy rówieśniczej i inne formy współpracy; Indywidualizacja wydarzenia towarzyskiego: duże przyjęcie nie zawsze jest przyjemne! Historyjki społeczne; Wszyscy jesteśmy w tym razem; Prawdziwi przyjaciele; Grupy społeczne; Ostatnie słowo o rozwoju społecznym; Przyjaciele-zwierzęta; Bezpieczeństwo w Internecie: apel. Rozdział 11. Mieć zły humor: Odczuwanie emocji; Nazywanie emocji; Odczuwanie niepokoju; Co się dzieje, kiedy odczuwam niepokój; Robić na przekór; Robienie sobie krzywdy; Robienie krzywdy innym; Odczytywanie emocji innych ludzi; Emocjometr dla mojego rodzica; Emocjometr dla mnie; Doradztwo; Czuć się lepiej; Z myślą o starszych czytelnikach; Wyrażanie emocji; Co to znaczy, gdy ktoś mówi, że; Te wyrażenia mogą wejść w nawyk; Co naprawdę mogą oznaczać nawykowe wyrażenia; Depresja; Dlaczego powinienem powiedzieć komuś, że mam depresję? Co robić; Wybierz jeden albo kilka sposobów komunikowania się z tej listy; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepty wprowadzone w tym rozdziale; Zapobieganie; Samoakceptacja; Podczas ataku; Po ataku; Uważaj przy wychodzeniu z pociągu; Korzystanie z emocjometru; Ponowna ocena; Ogranicz stymulację zmysłową; Częste przerwy; Strefa ciszy; Doradztwo; Środki farmakologiczne; Specjalna wzmianka o dorastaniu; Depresja i lęk. Rozdział 12. Szczęście – poczucie dobrostanu: Czym jest szczęście? Ćwiczenie mięśnia sercowego; Rozciąganie; Relaks; Sen; Zdrowa dieta; Bycie uprzejmym; Czym jest szacunek? Wszyscy są jednakowi; Czy na świecie istnieją inne osoby autystyczne? Jak wiele osób z autyzmem mieszka w moim województwie lub kraju? Dopasowanie się lub bycie tym niepowtarzalnym sobą; Wdzięczność; Mówienie o tym, jak się czuję; Jak się dzisiaj czuję (przykład codziennego formularza komunikacyjnego do wykorzystania w szkole); Więcej o szczęściu; Z myślą o starszych czytelnikach; Słowa wyrażające szczęście; Więcej o relaksie; Więcej o ćwiczeniach; Dlaczego ćwiczenia fizyczne tak pomagają? Stwórz plan aktywności fizycznej; Akceptacja; Przebaczenie; Wdzięczność; Po co odczuwać i wyrażać wdzięczność? Odwaga; Życzliwość; Związki; Więcej o związkach; Miłość; Wiara; Żyj tylko jednym dniem; Więcej o życiu tylko jednym dniem; „Wzloty i upadki”; Pozytywne nastawienie; Wypracowanie pozytywnego nastawienia; Żyj pełnią życia; Sprawiać, by świat był lepszym miejscem; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Ćwiczenia; Relaks; Dieta; Sen; Badania na temat szczęścia; Autorzy ilustracji i inni; Podziękowania; O autorce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyj- nych w konstrukcji biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyjnych w konstrukcji biznesplanu, Podejmowanie decyzji na rynku kapitałowym; Budowa rankingu obiektów w swietle ocen wielokryterialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyjnych w konstrukcji biznesplanu, Podejmowanie decyzji na rynku kapitałowym; Budowa rankingu obiektów w swietle ocen wielokryterialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyjnych w konstrukcji biznesplanu, Podejmowanie decyzji na rynku kapitałowym; Budowa rankingu obiektów w swietle ocen wielokryterialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyj- nych w konstrukcji biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyj- nych w konstrukcji biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej