Turystyka
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(150)
Forma i typ
Książki
(148)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(5)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(126)
dostępne
(65)
Placówka
Wypożyczalnia
(65)
Czytelnia
(126)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Butowski Leszek
(3)
Gaj Jerzy
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Kachniewska Magdalena
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Niezgoda Agnieszka
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Łazarek Roman
(3)
Alejziak Wiesław
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Cybula Piotr
(2)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(2)
Gospodarek Jerzy
(2)
Kowalczyk Andrzej
(2)
Kuciński Jerzy
(2)
Merski Janusz
(2)
Nesterowicz Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pawlicz Adam
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Warszyńska Jadwiga
(2)
Wartecka-Ważyńska Agnieszka
(2)
Winiarski Ryszard
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Zaręba Dominika
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Bajtyngier Agnieszka
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Barcik Jacek
(1)
Batabyal Debasish
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bieńczyk Grzegorz
(1)
Bohdanowicz Paulina
(1)
Borek Aleksandra
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Bołtromiuk Artur
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Bąk Stanisław Andrzej
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cynarski Wojciech J
(1)
Czarnecki Witold
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Das Dillip Kumar
(1)
Derek Marta
(1)
Dileep M.R
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Fierla Irena
(1)
Fierla Irena (1933- )
(1)
Golka Marian
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowski Jakub
(1)
Gracz Jacek
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Grzywacz Renata
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Holcomb Judy
(1)
Holloway Christopher J. (1934- )
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta
(1)
Johann Maria
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Jędrysiak Tadeusz
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Klisiński Janusz
(1)
Kojs Wojciech (1940- )
(1)
Kornak Aleksander S
(1)
Kornak Aleksander Stefan (1920-2005)
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozak Marek W
(1)
Kozierkiewicz Roman
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Krzemińska-Wiśnieska Iwona
(1)
Kulczyk Sylwia
(1)
Kurek Włodzimierz
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lawton Laura
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Lijewski Teofil
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(108)
1990 - 1999
(8)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(149)
Czechy
(1)
Język
polski
(150)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(531)
Turystyka
(150)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(264)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Nauczanie
(212)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(211)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(174)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Czechy
(2)
Indie
(1)
Iran
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Portugalia
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
kenia
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(16)
Praca zbiorowa
(8)
Opracowanie
(6)
Akty prawne
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(21)
Podróże i turystyka
(15)
Zarządzanie i marketing
(13)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
150 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. MARKETING V CESTOVNOM RUCHU: 1.1. Marketingový mix cestovného ruchu; 1.2. Marketingová komunikácia. 1. GASTRONÓMIA - NADČASOVÝ TREND: 1.1. Kulinářská turistika; 1.2. Pôvod slova gastronómia; 1.3. Agroturistika; 1.4. Zážitkové reštaurácie; 1.5. Pivovarníctvo je v Čechách - podnikanie s tradíciou; 1.6. Rozvoj kulinárstva v cestovnom ruchu; 2. SLOW FOOD FILOZOFIA: 2.1. Krajiny s osvojenou slow food filozofiou. 3. PRÍKLAD RODENNEJ FORMY OPIEARAJÚCEJ SA INTUITÍVNE O SLOW FOOD FILOZOFIU: 3.1. Podnikanie s rodinnou tradíciou; 3.2. Motivácia k pohostinnosti; 3.3. Vizuálna identita rodinnej firmy; 3.4. Produktové portfolio rodinnej firmy - jedálny lístok; 3.5. Založenie Cechu husacinárov; 3.6. Európska databáza; 3.7. Externá komunikácia rodinnej firmy; 4. ADAPTÁCIA SLOW FOOD FILOZOFIE V UBYTOVACÍCH ZARIADENIACH.
Zawiera: 1. WPROWADZANIE DO OBROTU W TURYSTYKĘ: 1.1. Marketing mix turystyki; 1.2. Komunikacja marketingowa. 1. GASTRONOMIA - DODATKOWA TREND: 1.1. Turystyka kulinarna; 1.2. Pochodzenie słowa gastronomia; 1.3. Agroturystyka; 1.4. Ekspert restauracje; 1.5. Browar jest w Czechach - biznes z tradycją; 1.6. Rozwijanie tradycji kulinarnych w turystyce; 2. ZWOLNIONA FILOZOFIA ŻYWNOŚCIOWA: 2.1. Kraje z filozofią slow food. 3. PRZYKŁAD FORMY RODENOWEJ TWORZĄCEJ ZINTEGROWANEJ ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ: 3.1. Biznes z tradycją rodzinną; 3.2. Motywacja dla gościnności; 3.3. Identyfikacja wizualna firmy rodzinnej; 3.4. Portfolio produktów firmy rodzinnej - menu; 3.5. Ustanowienie Gildii Gildii; 3.6. Europejska baza danych; 3.7. Komunikacja zewnętrzna firmy rodzinnej; 4. PRZYSTOSOWANIE ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ W URZĄDZENIACH ZAKWATEROWANIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Międzynarodowe organizacje turystyczne / Wiesław Alejziak. - Kraków : Albis, 2003. - 421 s. : tab. ; 24 cm.
R. 1 Turystyka jako element współczesnych stosunków międzynarodowych, R. 2 Współpraca międzynarodowa w dziedzinie turystyki, R. 3 Rodzaje i funkcje współczesnych organizacji międzynarodowych, R. 4 Organizacje ogólnoświatowe o kompetencjach ogólnych, mające duży wpływ na funkcjonowanie turystyki, R. 5 Międzynarodowe organizacje turystyczne o zasięgu ogólnoświatowym, R. 6 Międzynarodowe organizacje turystyczne o zasięgu regionalnym, R. 7 Międzynarodowe organizacje działające w sektorze touroperatorów i agencji podróży, R. 8 Międzynarodowe organizacje działające w sektorze hotelarstwa i gastronomii, R. 9 Międzynarodowe organizacje turystyczne działające w sektorze transportowym, R. 10 Międzynarodowe organizacje turystyczne działające w sektorze edukacji i nauki, R. 11 Międzynarodowe organizacje mające na celu ochronę przyrody i dziedzictwa kulturowego, R. 12 Międzynarodowe organizacje zrzeszające menedżerów i pracowników turystyki, R. 13 Inne międzynarodowe organizacje
turystyczne, r.14 Polityka turystyczna Unii europejsk iej, r.15 Rola i znaczenia międzynarodowych organizacj i turystycznych dla funkcjonowania współczesnego rynku
turystycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka w obliczu wyzwań XXI wieku / Wiesław Alejziak. - Kraków : Albis, 1999. - 316 s. : tab. ; 24 cm.
Pojęcie i funkcje turystyki; Czynniki wpływające na rozwój turystyki w XIX i XX wieku; Turystyka w końcu XX wieku; Dylematy rozwoju turystyki; Aktualne tendencje i trendy występujące na rynku turystycznym; Turystyka w XXI wieku w świetle wybranych prognoz i raportów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 202, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 202, [1] s. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingo- we.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Prawo ochrony konsumentów; R.2 Sprzedaż konsumencka; R.3 Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa - sprzedaż obnośna; R.4 Umowy zawierane na odległość; R.5 Usługi turystyczne; R.6 Usługi w systemie timeshare; R.7 Promocje sprzedaży; R.8 Kredyt konsumencki. Kredyt bankowy. Umowa rachunku bankowego. Elektroniczne instrumenty płatnicze;R.9 Niedozwolone postanowienia umowy; R.10 Bezpieczeństwo produktów; R.11 Cywilnoprawna odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; R.12 Prawo do informacji na przykładzie reklamy; R.13 Ochrona zbiorowych interesów konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
1. Zagadnienia wstępne; 2. Źródła prawa międzynarodowego a turystyka; 3. Ludność w prawie międzynarodowym; 4. Terytorium w prawie międzynarodowym; 5. Prawo dyplomatyczne i konsularne; 6. Międzynarodowe organizacje turystyczne na przykładzie Światowej Organizacji Turystyki; 7. Międzynarodowa współpraca w zwalczaniu negatywnych zjawisk związanych z turystyką; 8. Odpowiedzialność w prawie międzynarodowym; 9. Pokojowe załatwianie sporów międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry (ATHTSI))
Zawiera: Foreword. Preface. Acknowledgement. Chapter 1: Impacts of Antropogenic and Tourism Activities on River Water Quality: A Case Study of Betwa River Stretch, Madhya Pradesh, India. Chapter 2: Revaluing Saltscapes in Portugal: Ecotourism, Ecomuseums, and Environmental Education. Chapter 3: Guest Retention Through Automation: An Analysis of Emerging Trends in Hotels in Indian Sub-Continent. Chapter 4: Restaurant Management System (RMS) and Digital Conversion: A Descriptive Study for the New Era. Chapter 5: Urban and Rural Ecotourism in and Around Bolpur: A Study of Destination Marketing and Challenges – Ecotourism Practices in West Bengal, India. Chapter 6: Sustainable Development and Ecotourism Consciousness: An Empirical Analysis for Kallakurichi, Tamal Nadu, India. Chapter 7: Understanding the Importance of the Banking System in the Romanian Tourism and Hospitality Industry. Chapter 8: Indian Tourism Industry: Current Trends and Future Outlook. Chapter 9: Pricing for Hill Tourism Destination: An Empirical Analysis of Sikkim Himalaya, India – Linear Price Model for Himalayan Hill Station. Chapter 10: FIBRAs as a Tool for Investment Diversification in the Mexican Hotel Sector: The Case of FIBRA Inn. Chapter 11: Christianity and Tourism Development in Nigeria: A Socio-Economic Discourse. Chapter 12: Assessment of the Internal Control System in the Accommodation Firm and Its Relation to Performance. Chapter 13: Academic Tourism: A Segment on the Rise. Compilation of References. Related References. About the Contributors. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Charakter prawno-międzynarodowy Wspólnoty Europejskiej i Unii Europejskiej; R.II Koncepcja działań Wspólnoty Europejskiej i Unii Europejskiej na rzecz kultury i kulturoznawstwa; R.III Koncepcja działań Wspólnoty Europejskiej i Unii Europejskiej na rzecz turystyki kulturowej i turyzmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest przedsiębiorczość?; 2. Przedsiębiorczość organizacyjna; 3. E-przedsiębiorczość; 4. Współczesny rynek turystyczny; 5. Zarządzanie marketingowe; 6. Planowanie i finanse w firmach turystycznych; 7. Instytucje wspierające przedsiębiorczość w turystyce; 8. Przedsiębiorczość międzynarodowa - przykłady rynków i firm na Ukrainie i w Federacji Rosyjskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zastosowania informatyki w turystyce i rekreacji. 2. Formuły i funkcje tablicowe programu Microsoft Excel. 3. Wybrane funkcje finansowe programu Microsoft Excel. 4. Wykorzystanie narzędzia "Analiza danych" do wykonywania analiz statystycznych. 5. Wykonywanie obliczeń symulacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Działalność gospodarcza z przedsiębiorstw turystycznych; 2. Znaczenie zarządzania finansami przedsiębiorstwa turystycznego; 3. Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie turystycznym; 4. Kapitały przedsiębiorstwa turystycznego oraz źródła ich finansowania; 5. Zarządzanie należnościami i zobowiązaniami handlowymi; 6. Efekty ekonomiczno-finansowe w przedsiębiorstwie turystycznym; 7. Podatki w przedsiębiorstwie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I. Ochrona środowiska naturalnego jako współczesne wyzwanie cywilizacyjne: 1. Istota przyrodniczych podstaw życia społeczno-politycznego; 2. Środowisko naturalne w refleksji filozoficznej; 3. Degradacja środowiska naturalnego jako następstwo rozwoju cywilizacji; 4. Współczesne zagrożenia ekologiczne; 5. Świadomość ekologiczna; R. II. Zadania społeczno-polityczne realizowane przez rozwój polityki: 1. Turystyka jako zjawisko społeczno-polityczne; 2. Rezonans tradycji w rozwoju turystyki; 3. Współczesny stan kulturowo-cywilizacyjny turystyki; 4. Usługi i instytucje turystyczne; 5. Funkcje społeczno-polityczne oraz inne cele turystyki; R. III. Idea a praktyka działalności instytucji turystycznych w zakresie kształtowania ekologii: 1. Zależność między turystyką a środowiskiem naturalnym; 2. Zrównoważony rozwój i ekopolityka w turystyce; 3. Stymulatory prawne i ekonomiczne zrównoważonej turystyki; 4. Edukacja ekologiczna kadr turystyki i turystów; 5. "Praktyki naśladowcze" jako formy kreowania postaw proekologicznych; R. IV. Stan świadomości ekologicznej podmiotów turystycznych i turystów: 1. Zainteresowanie poznawcze świadomością ekologiczną w Europie i w Polsce; 2. O stanie wiedzy i świadomości ekologicznej podmiotów turystycznych; 3. Popularność rozwiązań przyjaznych środowisku w turystyce; 4. Stan świadomości ekologicznej turystów; 5. Uczestnictwo turystów w inicjatywach prośrodowiskowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Instytucjonalne uwarunkowania działalności gospodarczej na obszarach chronionych, Cz. II Przyrodnicze i społeczne aspekty gospodarowania na obszarach chronionych, Cz. III Ekologizacja gospodarki rolnej na obszarach chronionych, Cz. IV Pozarolnicza działalność gospodarcza na obszarach chronionych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wstęp; Wprowadzenie. Globalny wymiar turystyki – analiza ruchu turystycznego; 1. Teoretyczne podstawy turystyki couchsurfingowej jako formy podróży turystycznych i obszaru badań naukowych; 1.1. Prezentacja współczesnych kierunków rozwoju turystyki oraz dotychczasowych nurtów w turystyce; 1.1.1. Turystyka i infrastruktura turystyczna – podstawowa klasyfikacja; 1.1.2. Wybrane formy turystyki; 1.1.3. Turystyka couchsurfingowa jako element nowych koncepcji organizowania podróży turystycznych; 1.1.4. Determinanty podejmowania podróży turystycznych i turystyki couchsurfingowej; 1.2. Identyfikacja i zastosowanie couchsurfingu oraz jego umiejscowienie w systemach kategoryzacji turystyki; 1.2.1. Źródła i rozwój couchsurfingu; 1.2.2. Miejsce couchsurfingu w świetle różnych klasyfikacji turystyki; 1.2.3. Istota i cechy charakterystyczne turystyki couchsurfingowej – analiza pojęć; 1.3. Turystyka couchsurfingowa w świetle badań literaturowych; 2. Założenia metodologiczne badań nad turystyką couchsurfingową; 2.1. Przesłanki, cele i przedmiot badań – identyfikacja, opis i uzasadnienie podjętego problemu naukowego; 2.2. Podejście metodyczne i zakres badań; 2.3. Charakterystyka społeczno-demograficzna badanych; 3. Prezentacja wyników badań; 3.1. Szczegółowa charakterystyka turystów couchsurfingowych; 3.2. Szczegółowa charakterystyka couchsurferów gospodarzy; 3.3. Związki między parametrami charakteryzującymi turystów couchsurfingowych a wybranymi wskaźnikami społeczno-demograficznymi; 3.4. Związki między parametrami charakteryzującymi couchsurferów gospodarzy a wybranymi wskaźnikami społeczno-demograficznymi; 3.5. Społeczno-demograficzne uwarunkowania uczestnictwa w turystyce couchsurfingowej w świetle analizy regresji logistycznej; 3.6. Główne profile uczestników turystyki couchsurfingowej; 4. Syntetyczna ocena polskiego couchsurfingu w świetle wyników wykonanych badań oraz na tle poglądów i ustaleń innych autorów; 4.1. Model i aktywność turystyczna polskiego couchsurfera gościa oraz couchsurfera gospodarza; 4.2. Motywy uczestnictwa w turystyce couchsurfingowej; 4.2.1. Autentyczność doświadczeń jako motor poznania w turystyce couchsurfingowej; 4.2.2. Główne motywy w turystyce couchsurfingowej; 4.3. Szanse i zagrożenia związane z uprawianiem turystyki couchsurfingowej; 4.4. Prawdopodobne kierunki rozwoju turystyki couchsurfingowej w Polsce; Podsumowanie i wnioski z przeprowadzonych badań; Streszczenie; Summary; Piśmiennictwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
1.Proces foresightu w sektorze usług; 2. Foresight w sektorze usług turystycznych; 3. Współpraca sieciowa przedsiębiorstw w turystyce; 4. Kultura myślenia o przyszłości w przedsiębiorstwie turystycznym; 5. Elementy planowania strategicznego w firmach turystycznych; 6. Koncepcja oraz przebieg badań empirycznych; 7. Wyniki badań firm turystycznych Małopolski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Struktura przemysłu spotkań; 2. Innowacje w organizacjach przemysłu spotkań; 3. Funkcje i znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych; 4. Metodyka badań; 5. Czynniki i skutki współpracy z dostawcami usług specjalistycznych; 6. Postrzeganie innowacji przez podmioty przemysłu spotkań; 7. Wykorzystanie innowacji w przemyśle spotkań na podstawie studiów przypadków; 8. Perspektywy rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Aspekty programowo - organizacyjne turystyki: Miejsce turystyki w strategii i polityce rozwoju regionalnej i lokalnej wspólnoty samorządowej; Programowanie działalności turystycznej w jednostkach przestrzennych; Samorząd terytorialny szansą rozwoju turystyki w Polsce; Przygotowanie specjalistycznych kadr dla turystyki na Ukrainie. Problemy teorii i praktyki; Metodologia i aspekty programowania rozwoju turystyki na szczeblu lokalnym; Wpływ samorządu terytorialnego na poziomie usług gastronomicznych decydujących a atrakcyjności regionu; Polityka turystyczna jako element polityki gospodarczej regionu; Kształcenie kadr dla potrzeb turystyki; Jakościowa analiza strategiczna gminy Stepnica; Promocja turystyczna na przykładzie gmin Szczecina i okolic; Problematyka rozwoju turystyki w regionie w tematyce prac dyplomowych studentów WSTiH w Sopocie; Wpływ sieci komputerowych na funkcjonowanie organizacji gospodarczych. Komunikacja wirtualna w hotelarstwie; Turystyka jako czynnik miastotówrczy na przykładzie Oberstdorfu. II. Samorządowe programy i inicjatywy turystyczne: Możliwości i spoosby oceny atrakcyjności turystycznej i inwestycyjnej regionów turystycznych; Rozwój nadmorskich stref miejskich jako produkt turystyczny - projekt "Phare" 5 miast polskich: Gdańsk, Gdynia, Elbląg, Szczecin, Tczew; Inicjatywy samorządowe w zakresie turystyki w Wejherowie; System promocji turystyki jako wymiar aktywności samorządu; Promocja produktu turystycznego Gdyni. Stan obecny i postulowane zmiany; Dostępność komunikacyjna jako czynnik rozwoju turystyki w regionie; Kształtowanie i rozwój turystycznego wizerun ku państwa; Inwestycje turystyczne w gminach na przykładzie gminy Somonino; Rola samorządu w świetle etycznych aspektów rozwoju turystyki w regionie; Promocja gmin turystycznych w internecie; Jak samorząd miasta Łeby buduje swój wizerunek - komunikat. III. Turystyka a środowisko: Turystyka a środowisko kulturowo - etniczne: szanse i zagrożenia; Agroturystyka w rozwoju obszarów wiejskich; Warunki ekoznakowania w hotelarstwie na przykładzie Skandynawii; Środowisko jako czynnik rozwoju turystyki w regionie. Stan i perspektywy; Turystyka ekologiczna a samorząd; Ekologiczne gospodarstwa rolne szansą agroturystyki; Agroturystyka w rozwoju obszarów wiejskich na przykładzie wybranego regionu (byłego województwa gdańskiego); Inwestycje turystyczne w gminach Puszczy Białowieskiej; Uzdrowisko Sopot w opinii studentów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Analiza SWOT uzdrowiska Sopot Turystyka a degradacja środowiska naturalnego na przykładzie Alp Bawarskich; Rola środowiska kaszubskiego w turystyce regionu gdańskiego. IV. Marketing: Relacje między zdrowotną a ekonomiczną funkcją turystyki; Polityka podatkowa a rozwój turystyki na przykładzie gminy Ustka. Inwestycje turystyczne w gminie na przykładzie Ustki; Badania marketingowe w strategii rozwoju gminy turystycznej; Rola doboru strategii w rozwoju przedsiębiorstw; Struktury terytorialne w Unii Europejskiej; Rola internetu w rozwoju turystyki regionalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej