Telewizja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(83)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje naukowe
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(34)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(76)
Autor
Barta Janusz (1947-2021)
(3)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(3)
Gierula Marian
(2)
Godzic Wiesław (1953- )
(2)
Gwóźdź Andrzej
(2)
Izdebska Jadwiga
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Polewczyk Irena
(2)
Sadza Agata
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamowski Janusz
(1)
Adamowski Janusz W
(1)
Allen Robert E. (1950- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Bator Joanna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bidwell Sybilla
(1)
Bland Michael
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borkowski Igor
(1)
Bourdieu Pierre
(1)
Boyd Andrew
(1)
Braun Juliusz
(1)
Briggs Matt
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dyczewski Leon
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Francuz Piotr
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gruchoła Małgorzata
(1)
Grzesiak Ewa
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(1)
Głowacki Michał
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Horolets Anna
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Janicka-Szyszko Renata
(1)
Jankowski Michał
(1)
Jaskułowski Krzysztof
(1)
Jaworski Lech
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Klafkowska-Waśniowska Katarzyna
(1)
Kolasińska-Pasterczyk Iwona
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kossewska Elżbieta
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Kończak Jarosław
(1)
Krajewska Beata
(1)
Krajewski Marek
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Król Marek
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Kwiek Jadwiga
(1)
Lemish Dafna
(1)
Lewek Antoni
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loewe Iwona
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Mika Iwona Beata
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Musioł Marcin
(1)
Niedzielski Lech
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowakowski Piotr Tomasz
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Ostrowski Andrzej
(1)
Pisarek Walery
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Polińska Karolina
(1)
Postman Neil
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Radwan Beata
(1)
Reiher Robert H
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sarna Paweł
(1)
Sartori Giovanni
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(83)
Język
polski
(83)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1424)
Zarządzanie
(674)
Unia Europejska
(641)
Polska
(633)
Samorząd terytorialny
(532)
Telewizja
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(370)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(321)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(310)
Nauczanie początkowe
(298)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(281)
Polityka
(263)
Rodzina
(261)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(247)
Unia Europejska (UE)
(244)
Prawo cywilne
(243)
Zarządzanie strategiczne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Finanse
(237)
Prawo karne
(237)
Język angielski
(236)
Szkolnictwo
(235)
Podatek
(234)
Kultura
(233)
Nauczyciele
(233)
Państwo
(232)
Psychologia
(232)
Polityka społeczna
(230)
Finanse publiczne
(225)
Rachunkowość
(218)
Społeczeństwo
(218)
Innowacje
(215)
Socjologia
(214)
Nauczanie
(211)
Szkolnictwo wyższe
(211)
Reklama
(210)
Zarządzanie jakością
(210)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(206)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(199)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo międzynarodowe
(191)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(191)
Osobowość
(186)
Konsumenci (ekon.)
(182)
Zatrudnienie
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(178)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo karne procesowe
(176)
Rynek finansowy
(175)
Rynek kapitałowy
(173)
Prawo Unii Europejskiej
(169)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Filozofia
(155)
Kształcenie
(155)
Logistyka gospodarcza
(149)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(146)
Decyzje
(145)
Papiery wartościowe
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Stosunki interpersonalne
(138)
Płaca
(136)
Służba zdrowia
(135)
Psychologia społeczna
(134)
Postępowanie cywilne
(132)
Prawo konstytucyjne
(132)
Terroryzm
(132)
Inwestycje
(131)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(3)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Irlandia
(1)
Kazachstan
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(5)
Monografia
(3)
Wywiady
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program telewizyjny
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(14)
Edukacja i pedagogika
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
83 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Natura stanu bycia dzieckiem. 2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów. 3. Trzy wymiary rozwoju. 4. Wiek niewinności - o urodzenia do trzeciego roku życia. 5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia. 6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat. 7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat. 8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat. 9. Zastosowanie wiedzy w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Allen R.C.: Porozmawiajmy jeszcze o telewizji; Seiter E.: Semiotyka, strukturalizm a telewizja; Kozloff S.: Teoria narracji a telewizja; Allen R.C.: Badania zorientowane na czytelnika a telewizja. Feuer J.: Badania gatunków a telewizja; White M.: Analiza ideologiczna a telewizja; Flitterman-Lewis S.: Psychoanaliza, film a telewizja; Kaplan E.A.: Badania feministyczne a telewizja; Fiske J.: Brytyjskie badania kulturowe; Collins J.: Telewizja a postmodernizm; Hay J.: Więcej pytań niż odpowiedzi; Gwóźdź A.: Posłowie do wydania polskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik nauczyciela, wychowawcy, pedagoga)
1. Istota telewizji i jej znaczenie, 2. Funkcje i możliwości telewizji, 3.Rodzaje i cechy programów telewizyjnych, 4. Preferencje dzieci w wyborze programów i filmów, 5. Negatywne oddziaływanie telewizji, 6. Uzależnienie od telewizji, 7. Reklama i jej ujemne skutki, 8. Działania profilaktyczne, 9. Co w zamian telewizji, 10. Analiza indywidualnych przypadków uzależnień
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Regulacja problematyki środków społecznego przekazu w Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, 2. Media w europejskiej konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności, 3. Międzynarodowe regulacje prawne dotyczące działalności telewizyjnej, 4. Prasa drukowana, 5. Radiofonia i telewizja, 6. Postęp techniczny w mediach, 7. Prawa i obowiązki dziennikarzy, 8. Reklama, sponsoring, telesprzedaż, lokowanie produktu, 9. Sprostowania w mass mediach, 10. Komunikaty i ogłoszenia, 11. Szczególne obowiązki mediów, 12. Praw własności intelektualnej, 13. Media w świetle prawa konkurencji, 14. Odpowiedzialność prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Regulacja problematyki środków społecznego przekazu w Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, 2. Media w europejskiej konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności, 3. Międzynarodowe regulacje prawne dotyczące działalności telewizyjnej, 4. Prasa drukowana, 5. Radiofonia i telewizja, 6. Postęp techniczny w mediach, 7. Prawa i obowiązki dziennikarzy, 8. Reklama, sponsoring, telesprzedaż, lokowanie produktu, 9. Sprostowania w mass mediach, 10. Komunikaty i ogłoszenia, 11. Szczególne obowiązki mediów, 12. Praw własności intelektualnej, 13. Media w świetle prawa konkurencji, 14. Odpowiedzialność prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Telewizja interaktywna a prawo autorskie / Janusz Barta, Ryszard Markiewicz. - Stan prawny na 1.01.2007 r. - Warszawa, Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 210, [1] s. ; 20 cm.
(Monografie)
1. Główne cele i zakres badań, 2. Przeobrażenia na rynku medialnym spowodowane postępem technicznym. Potrzeba poszukiwania nowych rozwiązań prawnych, 3. Typologia form wykorzystywania utworów w ramach ich przesyłania w Internecie, 4. Funkcjonowanie telewizji interaktywnej a podstawowe pojęcia i pola eksploatacji przyjęte w prawie autorskim. Próba wyjaśnienia i przyporządkowania, 5. Nowe usługi medialne a niektóre elementy treści prawa autorskiego w ustawie z 1994 r., 6. Nowe usługi medialne a dozwolony użytek w ustawie z 1994 r., 7. Telewizja interaktywna - uzyskanie licencji, 8. Organizacja radiowa lub telewizyjna jako service provider. Problematyka odpowiedzialności, 9. Międzynarodowe konwencje dotyczące praw autorskich i praw pokrewnych, 10. Prawo Unii Europejskiej, 11. Wybrane orzeczenia sądów niemieckich, 12. Konkluzje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy)
I. Reklama i płeć: 1. Specyfika reklamy telewizyjnej jako przekazu kulturowego (Przedmiot i strategia analizy; Istota reklamy telewizyjnej; Kulturowa rola reklamy); 2. Retoryka reklamy (Techniki perswazji; Zwierciadło stereotypów); 3. Kobiety, reklama, rzeczywistość (Miejsce reklamy w polskiej rzeczywistości; Reklama a różnica płci). II. Typologia wizerunków kobiet w reklamie telewizyjnej: 1. W objęciach Pana Propera- "kobieta tradycyjna" (Kobieta sama w domu; Ekspert przybywa z odsieczą; Między nami kobietami; Czego pragnie "kobieta tradycyjna"?); 2. Gładkie oblicze emancypacji - "kobieta nowoczesna" (Liposomy nas wyzwolą; Always na skrzydełkach; Sławne, bogate i miłe dodatki; Commodity feminism: jaki ciało dziś się nosi?); 3. Społeczno-historyczne źródła stereotypów płci w reklamie (Co nam zostawiła miniona epoka?; Podsumowanie: od supergospodyni do narcystycznej konsumentki).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Multimedia w kształceniu / Józef Bednarek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 412 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Część Teoretyczna. 1. Jaka jest specyfika dydaktyki i nauczania-uczenia się? 2. Jak rozwijały i doskonaliły się media? 3. Czym są media i technologie informacyjne? 4. Najnowsze strategie oświatowo-informatyczne. 5. Jakie są informatyczne tendencje w kształceniu? 6. Czym charakteryzuje się kształcenie multimedialne? 7. Jak można scharakteryzować wybrane media i multimedia. Część praktyczna. 8. Jakie modyfikacje procesu dydaktycznego wynikają ze stosowania mediów? 9. Jak racjonalnie stosować media? 10. Czym jest edukacja informatyczna i czytelniczo-medialna? 11. Jak zmienia się działalność biblioteki? 12. Jakie jest zastosowanie mediów w edukacji specjalnej? 13. Czym charakteryzuje się edukacja na odległość? 14. Czym jest telefonia komórkowa i jakie są jej możliwości? 15. Jakie są wyzwania społeczeństwa informacyjnego i zagrożenia stwarzane przez najnowsze technologie? 16. Jakie przeobrażenia społeczne następują pod wpływem mediów? 17. Jakie są najnowsze rozwiązania w zakresie technologii informacyjnych?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola procedury współdecyzji we wzmacnianiu pozycji Parlamentu Europejskiego, 2. Współpraca komisji do spraw europejskich parlamentów państw Grupy Wyszehradzkiej w pierwszych latach członkowstwa w Unii Europejskiej, 3. Parlamentarna kontrola rządu RP w sprawach europejskich. Uwagi na temat podstaw prawnych i praktyki (z punktu widzenia rządu), 4. Problem współpracy w zakresie wymiany informacji wywiadowczych na wybranych przykładach projektów ustawodawstwa wspólnotowego i decyzji ramowych, 5. Na straży bezpieczeństwa Europy i świata - irlandzkie tajne słuzby, 6. Telewizja publiczna w Polsce i Unii Europejskiej (2000-2006), 7. Filozofia praw mniejszoiści narodowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media - kontekst: 1. Historia środków masowego przekazu w skrócie. 2. Właściciele mediów. 3. Prawo prasowe. 4. Etyka i prywatność. 5. Nadawanie w Wielkiej Brytanii. 6. Nowe technologie w mediach. 7. Po co to wszystko? Ewaluacja mediów. II. Kontakty z prasą: 8. Gazety i czasopisma. 9. Dobre relacje z prasą środkiem do osiągnięcia celu. 10. Wiadomości, artykuły i inne. 11. Pisanie tekstów dla prasy. 12. Rozmowy z prasą. 13.Lista kontrolna skutecznych relacji z prasą. III. Kontakty z radiem i telewizją: 14. znaczenie wystąpień publicznych w radiu i telewizji. 15. Grunt to dobre przygotowanie i trening. 16. Jak osiągnąć sukces w wywiadzie telewizyjnym. 17. Ostateczne dostrojenie - radzenie sobie z różnymi typami wywiadów. 18. Wszystko o wywiadzie radiowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publiczne prawo gospodarcze : zarys wykładu / red. nauk. Rafał Blicharz. - Stan prawny na 1.01.2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska SA , 2015. - 396 s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej; 2. Publiczne prawo konkurencji; 3. Zwalczanie nieuczciwej konkurencji i przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom rynkowym; 4. Prawo zamówień publicznych; 5. Partnerstwo publiczno-prywatne. Koncesja na roboty budowlane lub usługi; 5. Prawo rynku kapitałowego; 7. Podstawy prawne systemu ochrony zdrowia; 8. Podstawy prawne radiofonii i telewizji w Polsce; 9. Prawo lotnicze; 10. Prawo własności przemysłowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe czasy, nowy styl, 2. Telewizja dla polityków, telewizja dla nas, 3. Kino domowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rzeczywistość telewizyjnych dyskursów - fenomenologia telewizyjnego medium; 2. Transformacja telewizji - telemorfoza oraz status telewizji; 3. Self-Television - autoreferencyjna natura telewizji; 4. Telewizja śniadaniowa - koncepcje telewizji bezpośredniego przekazu; 5. Telewizja rozrywkowa- rozrywkowa koncepcja telewizji; 6. Teleporadnictwo - kultywacja i znaczenia zmian w życiu indywidualnym oraz społecznym; 7. Teleinterwencjonizm - wizualizacja i inscenizacja problematyki społecznej i instytucjonalnej; 8. Telesocjonwesy - wyjaśnienie i interpretacja rzeczywistości; 9. Teleświat medyczny - medykalizacja codzienności i diagnozowanie stanu organizmu społecznego; 10. Telekulinaria - popularyzacja gotowania w telewizji; 11. Telewizyjni bohaterowie Kasia i Tomek- negocjacyjny styl życia w kulturze konsumpcyjnej; 12. Telewizyjne pokolenie "Magdy M." - styl życia reprezentantów pokolenia trzydziestolatków; Zakończenie: Telewizja w metaforach codzienności - społeczny i kulturowy fenomen telewizji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media w XXI wieku; Prasa; Radio; Telewizja; Nowe media - przykład Polski; Dziennikarze ich organizacje; Prasa, radio, telewizja w Polsce - statystyka; Media na świcie; Polityka audiowizualna Unii Europejskiej; W poszukiwaniu misji mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Etos i warsztat; Media epoki pilota; Sytuacja gatunków medialnych po 11. września; Jestem Dolnoślązakiem - rola gazety w kreowaniu lokalnej tożsamości; Epidemia narcyzmu. O przyczynach, objawach i skutkach " choroby medialnej "; Telewizji publicznej wizerunek własny; "Trudna miłość", czyli 50 lat relacji TVP z jej widzami; Medialność na co dzień i w kryzysie; Obraz problemów społecznych w Polsce w " Kurierze Wileńskim "; " Viva " jako wehikuł popkultury; Próba indywidualizacji mediów grup etnicznych ( na przykładzie Śląska Opolskiego ); Autokreacja prasy katolickiej w Polsce; Kreowanie wizerunków lubelskich dzienników w latach 1989-2002; " Gazety Prawnej " nowy (lepszy?) wizerunek. Zmiany wizerunku " Gazety Prawnej " od września 2001 do października 2002; Poszerzenie pojemności wizerunku tytułu prasowego wraz ze zmieniającą się publicznością czytelniczą. Na przykładzie ewolucji " Gazety Wyborczej "; Autoprezentacja w prasie (na materiale " Gazety Lubelskiej ") Dolnośląskie dzienniki a prasa bezpłatna - konkurencja, konwergencja, synergia; Elektroniczne słowo prasy; Kodeksy etyki dziennikarskiej jako narzędzie promowania własnego środowiska; " Czwarta władza " - uwięzienie duszy? Kilka refleksji o mediach i władzy; Media a przemoc. System oznakowań telewizyjnych jako forma samokontroli mediów; Językowe przejawy agresji i empatii w mediach; Zmiany gatunkowe wypowiedzi dziennikarskiej (na podstawie wiadomości prasowej); Makdonalizacja radia; Internet - Wielka Synteza. Systematyka podmiotów biznesowych; Podwójne oblicze? Wizerunek mediów w reklamie; Piosenka w mediach - media w piosence; Przejawy interakcji między redakcją a czytelnikami w prasie lokalnej (na przykładzie " Głosu Wielkopolskiego "); Otoczenie wewnętrzne komunikatora masowego - rola dziennikarza w organizacji medialnej; Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet; Medium kontra medium. Oblicze telewizji we współczesnym kinie światowym; Ontologia, komunikacja, stylizacja, socjologia - cztery poziomy " meta " w grach komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Socjologia współczesna)
1. Scena i jej kulisy: niewidzialna cenzura; Ukrywać pokazując; Zamknięty obieg informacji; Presja czasu i Fast-thinking; Debaty prawdziwie fałszywe lub fałszywie prawdziwe; Sprzeczności i napięcia; 2. Niewidzialna struktura i jej efekty: Udziały w rynku i konkurencja; Siła banalizacji; Walki rozstrzygane przez wskaźnik oglądalności; Panowanie telewizji; Kolaboracja; Prawo do wejścia i obowiązek wyjścia; Aneks. Panowanie dziennikarstwa: Kilka właściwości pola dziennikarskiego; Efekty ingerencji; Krótkie postscriptum normatywne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Część I: Dziennikarstwo informacyjne. Zbieranie informacji. 1. Najlepszy zawód. 2. Co to są wiadomości? 3. Źródła informacji. 4. Jak powstaje materiał? Pisanie dla radia i telewizji. 5. Potoczny styl pisania. 6. Pisanie relacji informacyjnych. 7. Instrukcja pisania relacji informacyjnych. Prowadzenie wywiadu. 8. Wywiad. 9. Organizacja wywiadu. Program informacyjny. 10. Od dwuminutowego skrótu do informacji przez całą dobę. 11. Wybór i kolejność materiałów w programie. 12. Tworzenie programu. 13. Redagowanie programu. Prezentowanie informacji. 14. Prezenterzy i gospodarze programów informacyjnych. 15. Na antenie. 16. Technika prezentowania informacji. Obowiązki i dylematy. 17. Władza, wolność i odpowiedzialność. Część II: Radio. Wewnątrz BBC World Service. 18. Lider na rynku brytyjskim. 19. Sposób ujęcia materiału. 20. Nagrywanie dźwięku. 21. Montaż. 22. Studio dziś i radio jutro. Część III: Telewizja. Wewnątrz ITN. 23. Independent Television News. 24. Jak powstaje relacja. Przekaz telewizyjny. 25. Zbieranie informacji. 26. Ujęcie kamery. Scenariusz telewizyjny. 27. Pisanie scenariusza. Kompletowanie relacji. 28. Montaż obrazu. 29. Oprawa wizualna. Studio informacyjne. 30. "Gotowi do transmisji..." Dziennikarstwo internetowe i nowe media. 31. Wideoreporterzy. 32. Przekraczanie nowych granic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Definicje, komponenty, typologia kultury politycznej: Pojęcie "kultura polityczna" w polskim dyskursie publicznym; Kultura polityczna i jej komponenty; Typologia kultury politycznej; Koncepcje oparte na typologii G. A. Almonda; Obywatelska kultura polityczna; Demokratyczna kultura polityczna; 2. Środki przekazu w modelu kultury politycznej; 3. Zmiany modelu organizacyjnego państwowej i publicznej telewizji w Polsce: Rozwój mediów elektronicznych w Polsce do roku 1989; Koncepcja mediów publicznych w świetle projektów przełomu lat 80. i 90. XX wieku; Porozumienia Okrągłego Stołu; Komisja ds. Reformy; Rządowe projekty ustaw dotyczących radiofonii i telewizji oraz prace legislacyjne w Sejmie X kadencji (lata 1990-1991); Senat I kadencji wobec projektu sejmowego; "Pakt legislacyjny" i weto prezydenta; Prace legislacyjne w Sejmie I kadencji; Senat II kadencji wobec sejmowych projektów ustaw: o radiofonii i telewizji oraz o zmianie Konstytucji; Przyjęcie przez Sejm I kadencji ustawy o radiofonii i telewizji oraz ustawy o zmianie Konstytucji; Powołanie Krajowej Rady Radiofionii i Telewizji; Nowelizacje i projekty zmian ustawy o radiofonii i telewizji w latach 1995-2005; Zmiana sposobu wyboru przewodniczącego KRRiT; Próby nowelizacji w latach 1997-1999; Koncepcja "licencji programowych"; Definicja "misji publiczne"; 4. Spór o koncepcję niezależności mediów publicznych: Niezależność a ograniczenia i powinności dotyczące treści; Niezależność formy zarządzania i nadzoru; 5. Model mediów publicznych jako konsekwencja kultury politycznej 200
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Wstęp: co można zrobić z badaniami odbioru; 1. Telewizja, wiadomości i sfera publiczna; 2. Reality television, widzowie i etyka; 3. Opera mydlana i zabawa; 4. Telewizja i przestrzeń domowa; 5. Telewizja, tożsamość i globalna widownia; Zakończenie: telewizja i etyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej