Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(209)
Forma i typ
Książki
(203)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(163)
dostępne
(136)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(136)
Czytelnia
(164)
Autor
Grzybczyk Katarzyna
(5)
Kall Jacek
(5)
Doliński Dariusz (1959- )
(4)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(4)
Nowacki Robert
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Bralczyk Jerzy
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Laszczak Mirosław
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Pers Jolanta
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Caples John
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Hahn Fred E
(2)
Heath Robert
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lewiński Piotr H
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Mielczarek Tomasz
(2)
Murdoch Anna
(2)
Nowak Agnieszka
(2)
Orżewski Wojciech
(2)
Ries Al
(2)
Ries Laura
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Skubisz Ryszard (1950- )
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antczak Katarzyna
(1)
Antczak Katarzyna. Rola prowokacji w reklamie społecznej
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcarek Szymon
(1)
Balon Urszula
(1)
Baran Beata
(1)
Barański Michał
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barry Pete
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bergström Bo
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bernstein David
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Bogusz Marta
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brock Timothy C
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Burgers Willem
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Ciszkowska Ewa
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fallon Pat
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(147)
1990 - 1999
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(206)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(206)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Reklama
(209)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(378)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(3)
1201-1300
(1)
1901-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Borzykowa (woj. łódzkie, pow. radomszczański, gm. Żytno)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Opracowanie
(12)
Poradnik
(9)
Czasopismo naukowe
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Akta normatywne
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(40)
Media i komunikacja społeczna
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
209 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Natura stanu bycia dzieckiem. 2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów. 3. Trzy wymiary rozwoju. 4. Wiek niewinności - o urodzenia do trzeciego roku życia. 5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia. 6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat. 7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat. 8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat. 9. Zastosowanie wiedzy w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama, przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa ; Wrocław : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 254, [1] s. : fot., 16 kart tabl. ; 24 cm.
Reklama - proces komunikacji i kreacji postaw, Reklama jako element marketingu, Komunikacja - formuła klasyczna, Reklama jako forma komunikacji, Komunikat reklamowy, Obraz produktu, Perswazja, kampania reklamowa; Wybrane elementy konstrukcji komunikatu reklamowego, Obraz, Tekst, Slogan, Kampania reklamowa, 12 kampanii reklamowych, Reklama o reklamie, Wybrane problemy badań reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama - proces komunikacji i kreacji postaw, Reklama jako element marketingu, Komunikacja - formuła klasyczna, Reklama jako forma komunikacji, Komunikat reklamowy, Obraz produktu, Perswazja, kampania reklamowa; Wybrane elementy konstrukcji komunikatu reklamowego, Obraz, Tekst, Slogan, Kampania reklamowa, 12 kampanii reklamowych, Reklama o reklamie, Wybrane problemy badań reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizualizacja firmy / Jerzy Altkorn. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68 s., [4] k. : rys., tabl. ; 21 cm.
Wstęp; R.1 Pojęcie i funkcje systemu identyfikacji wizualnej; R.2 Nazwa firmy; R.3 Godło firmy; R.4 Firmowe kolory; R.5 Firmowe liternictwo; R.6 Wizytówki; R.7 Znakowanie środków transportu; R.8 Firmowe unifor my; R.9 Flagi firmowe; R.10 Firmowe upominki; R.11 Druki firmowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Mikrofon i kamera (współpraca z radiem i telewizją) 2.Odpowiedzi na trudne pytania, 3.Obdarowywać z klasą, czyli wręczanie upominków, 4.Dobre maniery, 5.Etyka biznesu, 6.Zarządznie w wizerunek firmy, 7.Portret lid era, 8.Investor Relations, 9.Sponsoring, 10.Lobbing, czyli rzecznictwo interesów, 11.Internet - dlaczego wa rto zaistnieć w sieci?, 12.Instalacja programu "Sztuka budowania wizerunku osób, firm i instytucji"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Reklama jako element komunikacji marketingowej. Aspekt werbalny: Ogólne zagadnienia komunikacji marketingowej; Rola reklamy w komunikacji promocyjnej; Komunikat reklamowy; Ch-ka jęz. reklamy; Psychologia komunikacji. R.2 Slogan reklamowy - okrzyk wojenny firmy: Funkcje i cechy sloganu; O czym mówią slogany; pomocny slogan reklamowy; Językowe aspekty sloganu. R.3 Język sloganu, czyli jak skutecznie dotrzeć do od biorcy: Jak powstaje slogan?; Metody prezentacji sloganu; Slogan skuteczny; Slogan idealny. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe narzędzia; 2. Strategia; 3. Druk; 4. Kampania; 5. Tagline; 6. Tworzenie strategii i pomysłów; 7. TV; 8. Ambient; 9. Interaktywność; 10. Tekst reklamowy; 11. Radio; 12. Komunikacja zintegrowana; 13. Realizacja; 14. Prezentacja i sprzedaż własnej pracy; 15. Portfolio studenta; 16. Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Regulacja problematyki środków społecznego przekazu w Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, 2. Media w europejskiej konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności, 3. Międzynarodowe regulacje prawne dotyczące działalności telewizyjnej, 4. Prasa drukowana, 5. Radiofonia i telewizja, 6. Postęp techniczny w mediach, 7. Prawa i obowiązki dziennikarzy, 8. Reklama, sponsoring, telesprzedaż, lokowanie produktu, 9. Sprostowania w mass mediach, 10. Komunikaty i ogłoszenia, 11. Szczególne obowiązki mediów, 12. Praw własności intelektualnej, 13. Media w świetle prawa konkurencji, 14. Odpowiedzialność prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Regulacja problematyki środków społecznego przekazu w Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, 2. Media w europejskiej konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności, 3. Międzynarodowe regulacje prawne dotyczące działalności telewizyjnej, 4. Prasa drukowana, 5. Radiofonia i telewizja, 6. Postęp techniczny w mediach, 7. Prawa i obowiązki dziennikarzy, 8. Reklama, sponsoring, telesprzedaż, lokowanie produktu, 9. Sprostowania w mass mediach, 10. Komunikaty i ogłoszenia, 11. Szczególne obowiązki mediów, 12. Praw własności intelektualnej, 13. Media w świetle prawa konkurencji, 14. Odpowiedzialność prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Czym jest reklama?, 2. Istota i elementy procesu komunikacji, 3. Człowiek w reklamie, 4. Rola mediów w działaniach reklamowych, 5. Język reklamy, 6. Perswazja w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Obraz i lęk, 2. Narracja, 3. Praca, 3. Strategia, 4. Przekaz, 5. Wpływ, 7. Kreatywność, 8. Typografia, 9. Tekst, 10. Obrazy, 11. Projektowanie, 12. Papier, 13. Kolor, 14. Profile, 15. Dźwięk, 16. Interakcja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Sztuka a reklama, 3. Rozwój, 4. Reguły rządzące plakatem, 5. Twórcze wyzwanie, 6. Siła reklamy zewnętrznej, 7. Obrazy i słowa, 8. Marka a klient, 9. Nie tylko billboard, 10. Przyszłość, 11. Postscriptum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Rola dziecka w procesach kulturowych społeczeństwa konsumpcyjnego: 1. Infantylizacja kulturowa. Adolescencja dzieci oraz infantylizacja dorosłych, 2. Komercjalizacja dzieciństwa. Kosztorysowanie rodzicielstwa, Cz. II Rozrywki i zabawy dla dzieci - zagrożenia i korzyści: 1. Barbie wyrusza do poksonsumopcji (i nie ma przy sobie gotówki). Trening postaw konsumpcyjnych w magazynach ilustrowanych dla dzieci, 2. Nowe media a dzieci - dylemat rodziców?, 3. Gra w kupowanie, 4. Bohaterowanie medialnej rzeczywistości filmów dla dzieci. Na przykładzie Boba Budowniczego i Marty oraz innych współczesnych bohaterów dziecięcych. Cz. III Socjalizacja dziewczynek i chłopców - w potrzasku kulturowych pułapek: 1. Dyskryminacja czy faworyzacja. Rzecz o chłopcach, 2. Ocalić Ofelię od anoreksji - analiza kulturowych przyczyn zaburzeń jedzenia wśród dziewczynek i dziewcząt, 3. No...spadaj okresie! "Wizerunek" menstruacji w czasopismach dla dziewczynek, Cz. IV Obraz dziecka w mediach: 1. Dziecko zwieńczeniem kariery. Wizerunki macierzyństwa sławnych kobiet na łamach wybranych pism kobiecych, 2. Konsumpcja i więzi rodzinne - sytuacja dziecka i rodzica w reklamie telewizyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Człowiek i rzeczywistość społeczna: Natura rzeczywistości i jej poznanie; Dwuaspektowa natura rzeczywistości; Trzy procesy kreowania rzeczywistości; Rzeczywistość medialna; Proces eksternalizacji; Proces internalizacji; Proces obiektywizacji; Wiedza na temat rzeczywistości społecznej; Dynamika przyrostu wiedzy ogólnospołecznej; Płaszczyzna intersubiektywna; Przezwyciężenie opozycji obiektywne - subiektywne; Naturalny porządek społeczno- kulturowy; Konstruowanie rzeczywistości społecznej na poziomie tekstu i jego odbioru. R.2 Reklama jako wiedza ogólnospołeczna o rzeczywistości społeczno-kulturowej: Porządek społeczno-kulturowy a wiedza ogólnospołeczna; Horyzonty wiedzy ogólnospołecznej; Przekazy reklamowe jako medialna encyklopedia wiedzy ogólnospołecznej; Wspólna wiedza o rzeczywistości społecznej jako czynnik zmiany społecznej i kulturowej; Konsumpcja jako sposób zdobywania nowych społecznych kompetencji w Polsce; Wspólna wiedza jako warunek egalitaryzmu społecznego i komunikacji kulturowej Egalitarna zasada dystrybucji wiedzy ogólnospołecznej; Życie w subuniwersach znaczeń. R.3 Proces tworzenia znaczeń społecznych i kulturowych Proces stylizacji; Proces kodyfikacji społecznej; Procesy znaczeniotwórcze; Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej. R.4 Przekaz reklamowy - tworzenie rzeczywistości społecznej: Analiza ilościowa telewizyjnych przekazów reklamowych; Analiza jakościowa przekazów reklamowych w świetle koncepcji wiedzy ogólnospołecznej; Analiza przekazów reklamowych ( od listopada 1999 do kwietnia 2000). R.5 Reklama społeczna: Reklama społeczna - kształtowa nie rzeczywistości społecznej; Reklama społeczna jako element marketingu społecznego; Reklamy społeczne - analiza. Podsumowanie; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie: Dziecko w społecznym i kulturowym laboratorium konsumpcji oraz imaginarium mediów. Rozdział 1. Dziecko krytyczne i kreatywnie wobec mediów i konsumpcji: Kamil, czyli historia dojrzewania z nowymi mediami. Analiza krytyczna i kreatywnej postawy wobec mediów i kultury konsumpcyjnej. Rozdział 2. Dziecko, rodzice, seniorzy w mediach i życiu codziennym: Słodkie potwory i powroty do przeszłości albo kilka notatek na marginesach dwóch estetyk dzieciństwa; „Etos wymuszonej dziecięcości”. Przejawy infantylizacji kultury dorosłych w świecie mediów; Współczesny obraz rodzicielstwa i dzieciństwa w zwierciadle popkultury. Krytyczna analiza bajki Masza i Niedźwiedź; Dzieci i młodzież w opiniach oraz praktykach seniorów. Przyczynek do rewizji międzypokoleniowych relacji. Rozdział 3. Dzieci a filmowe i serialowe światy: Nowe bohaterki medialnej rzeczywistości filmów dla dzieci; Fenomen serialu Skam. Rozdział 4. Dziecko jako przedmiot i podmiot praktyk reklamowych: Dziecko we współczesnych polskich reklamach komercyjnych i społecznych; Strzały z ukrycia – reklama skierowana do dzieci i młodzieży w nowych mediach – formy, praktyki, strategie; Reklama na stronach internetowych adresowanych do młodych użytkowników usług sieciowych. Rozdział 5. Praktyki dzieci i dorosłych w Internecie: Rodzice cyfrowych tubylców – cyfrowi imigranci w środowisku nowych mediów; Youtubowe kreacje. Miejsca, ludzie i kultura; Internet w szkole – szkoła w Internecie: jak wirtualny dziennik wpłynąć na relacje między uczniem, nauczycielem i rodzicem. Rozdział 6. Dziecko w przestrzeni medialnej kultury konsumpcyjnej: Urodzone do fandomu. Dzieci jako konsumenci i fani produktów kulturalnych; Dziecko – media – muzyka: fenomen muzycznych TV talent show; (Wszech)obecność postaci kinowych w życiu dziecka. Biogramy autorów i autorek tekstów. Abstrakty/Abstracts.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (6 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XXI. Zeszyt 4)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013, Półrocznik, 2014-2019
Forma i typ
Temat
ZAGADNIENIA HISTORYCZNOPRAWNE: Borzykowski przywilej immunitetowy – na drodze do emancypacji Kościoła w Polsce piastowskiej. Z PROBLEMATYKI PRAWA UNII EUROPEJSKIEJ: Architektura instytucjonalna bezpieczeństwa w transgranicznym obrocie towarowym Unii Europejskiej ze szczególnym uwzględnieniem administracji celnych; Informacje reklamowe kierowane do inwestorów alternatywnych funduszy inwestycyjnych – aspekty prawne. PROBLEMY PRAWA KARNEGO: Zasada współdziałania przy umyślnym samonarażeniu się jako negatywna przesłanka obiektywnego przypisania skutku z perspektywy przestępstw przeciwko życiu i zdrowiu w polskim i niemieckim prawie karnym. ZAGADNIENIA PROCEDURALNE: Sądownictwo sędziów przysięgłych jako forma udziału czynnika społecznego w procesie karnym (część I); Ograniczenia temporalne inicjatywy dowodowej stron w polskim procesie karnym w świetle systemu prekluzji oraz systemu dyskrecjonalnej władzy sędziego (część II); Dowód z zeznań świadka naocznego a efekt dezinformacji w polskiej procedurze karnej. Perspektywa prawno-psychologiczna; Z problematyki prawa do obrony w sprawach dyscyplinarnych nauczycieli akademickich; Postanowienie sądu kierujące strony do mediacji jako inicjatywa wszczęcia mediacji w indywidualnych sprawach z zakresu prawa pracy; Wybrane zagadnienia z zakresu cywilnego postępowania zabezpieczającego. Z PROBLEMATYKI PRAWA PRYWATNEGO: Bank account of a campaign committee; Wpływ pandemii COVID-19 na specyfikę zawierania umów o usługi na rynku kapitałowym; Piecza naprzemienna nad dzieckiem po rozwodzie; Poland versus the basic EU principles of the rule of law; Evaluation of the Whistleblower Protection Directive in the light of Polish preparations for the transposition of the reporting model; O kasach zapomogowo-pożyczkowych w świetle zasad ochrony danych osobowych; Analiza statusu procesowego osoby świadczącej pracę za wynagrodzeniem na podstawie umowy cywilnoprawnej w sprawach z zakresu prawa zatrudnienia; Zróżnicowanie sytuacji podatkowej pracowników będących i niebędących rezydentami państwa członkowskiego UE – w świetle orzecznictwa TSUE; GLOSY, OPINIE I KOMENTARZE: Obowiązki informacyjne organów administracji publicznej dotyczące instytucji zrzeczenia się prawa do wniesienia odwołania – glosa do wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie z dnia 25 marca 2021 r., II SA/Sz 808/20; Glosa aprobująca do wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 1 grudnia 2017 r., sygn. akt II GSK 282/16; Glosa do wyroku NSA z dnia 25 stycznia 2021 r., I OSK 1846/20. Zakres zasady informowania strony.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Zawiera: I GATUNEK: REKLAMA: tekst, komunikat, skuteczność; Język w kampanii reklamowej, Swoistość gatunkowa, Konwencja, forma, treść; II GRA NADAWCY Z ODBIORCĄ W RACJE I EMOCJE; Racje i emocje, etyka i magia; III: REKLAMOWE ZABAWY W PRAWDĘ; IV: JAKI MA BYĆ KOMUNIKAT REKLAMOWY; V: FUNKCJE I MANIPULACJE; VI: ODMIANY JĘZYKA VII SŁOWA: Jak działają słowa, Jakie słowa działają, Nowe słowa; VIII FRAZEOLOGIA; IX: GRAMATYKA REKLAMY; X: SKŁADNIA; XI: SLOGAN; XII TEKST; XII REKLAMA I KULTURA; XIV: SPOŁECZNY KONTEKST REKLAMY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd.2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. ; 24 cm.
Temat
Zawiera: I GATUNEK: REKLAMA: tekst, komunikat, skuteczność; Język w kampanii reklamowej, Swoistość gatunkowa, Konwencja, forma, treść; II GRA NADAWCY Z ODBIORCĄ W RACJE I EMOCJE; Racje i emocje, etyka i magia; III: REKLAMOWE ZABAWY W PRAWDĘ; IV: JAKI MA BYĆ KOMUNIKAT REKLAMOWY; V: FUNKCJE I MANIPULACJE; VI: ODMIANY JĘZYKA VII SŁOWA: Jak działają słowa, Jakie słowa działają, Nowe słowa; VIII FRAZEOLOGIA; IX: GRAMATYKA REKLAMY; X: SKŁADNIA; XI: SLOGAN; XII TEKST; XII REKLAMA I KULTURA; XIV: SPOŁECZNY KONTEKST REKLAMY
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Warszawa : cop. by Business Press, [b.r.w.]. - 198 s. ; 21 cm.
Zawiera: I GATUNEK: REKLAMA: tekst, komunikat, skuteczność; Język w kampanii reklamowej, Swoistość gatunkowa, Konwencja, forma, treść; II GRA NADAWCY Z ODBIORCĄ W RACJE I EMOCJE; Racje i emocje, etyka i magia; III: REKLAMOWE ZABAWY W PRAWDĘ; IV: JAKI MA BYĆ KOMUNIKAT REKLAMOWY; V: FUNKCJE I MANIPULACJE; VI: ODMIANY JĘZYKA VII SŁOWA: Jak działają słowa, Jakie słowa działają, Nowe słowa; VIII FRAZEOLOGIA; IX: GRAMATYKA REKLAMY; X: SKŁADNIA; XI: SLOGAN; XII TEKST; XII REKLAMA I KULTURA; XIV: SPOŁECZNY KONTEKST REKLAMY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej