Perswazja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(51)
Forma i typ
Książki
(50)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(29)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(37)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(7)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(6)
Lipa Michał
(3)
Aronson Elliot
(2)
Decker Bert
(2)
Hogan Kevin (1961- )
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Sieczkowski Tomasz
(2)
Abgrall Jean-Marie (1950- )
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Batko Andrzej
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Brent Mike
(1)
Brock Timothy C
(1)
Chomicz Mieczysław
(1)
Cybulko Anna
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dzieża Wiesława
(1)
Dziuban Anna
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gasparska Grażyna
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Green Melanie C
(1)
Grenny Joseph
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Janiak-Jasińska Agnieszka
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kampka Agnieszka
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kleszcz Ryszard
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Kwiatkowski Paweł (1967- )
(1)
Leary Mark R
(1)
Leippe Michael R
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Martin Steve J
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Maxfield David
(1)
McMillan Ron
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Mosiołek-Kołasińska Katarzyna
(1)
Myers David G
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Perelman Chaim
(1)
Przygońska Ewa
(1)
Reiher Robert H
(1)
Rusinek Michał
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Rzędowski Jerzy
(1)
Skibiński Adam
(1)
Sobczak Barbara
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Stuart Cristina
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Switzler Al
(1)
Sławek Jolanta
(1)
Tokarz Marek
(1)
Turk Christopher
(1)
Urbański Marcin
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Warecki Marek
(1)
Warecki Wojciech
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Załazińska Aneta
(1)
Zgółka Tadeusz
(1)
Zgółkowa Halina
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Łabuz Piotr
(1)
Łysakowski Tomasz
(1)
Śledź Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1424)
Zarządzanie
(674)
Unia Europejska
(641)
Polska
(633)
Samorząd terytorialny
(532)
Perswazja
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(370)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(321)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(310)
Nauczanie początkowe
(298)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(281)
Polityka
(263)
Rodzina
(261)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(247)
Unia Europejska (UE)
(244)
Prawo cywilne
(243)
Zarządzanie strategiczne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Finanse
(237)
Prawo karne
(237)
Język angielski
(236)
Szkolnictwo
(235)
Podatek
(234)
Kultura
(233)
Nauczyciele
(233)
Państwo
(232)
Psychologia
(232)
Polityka społeczna
(230)
Finanse publiczne
(225)
Rachunkowość
(218)
Społeczeństwo
(218)
Innowacje
(215)
Socjologia
(214)
Nauczanie
(211)
Szkolnictwo wyższe
(211)
Reklama
(210)
Zarządzanie jakością
(210)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(206)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(199)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo międzynarodowe
(191)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(191)
Osobowość
(186)
Konsumenci (ekon.)
(182)
Zatrudnienie
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(178)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo karne procesowe
(176)
Rynek finansowy
(175)
Rynek kapitałowy
(173)
Prawo Unii Europejskiej
(169)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Filozofia
(155)
Kształcenie
(155)
Logistyka gospodarcza
(149)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(146)
Decyzje
(145)
Papiery wartościowe
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Stosunki interpersonalne
(138)
Płaca
(136)
Służba zdrowia
(135)
Psychologia społeczna
(134)
Postępowanie cywilne
(132)
Prawo konstytucyjne
(132)
Terroryzm
(132)
Inwestycje
(131)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Zabór rosyjski
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Poradnik
(5)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Audiobooki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Religia i duchowość
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Sekty i manipulacje umysłowe. 2. Sekty wczoraj i dziś. 3. Guru. 4. Modele organizacji sekty. 5. Werbunek. 6. Perswazja przymuszająca. 7. Uzależnienie. 8. Psychologiczne techniki uzależniania. 9. Techniki uzależniania fizycznego. 10 Udowodnione metody uzależniania: Kościół scjentologii i Zakon Świątyni Słońca. 11. Patologie psychiczne występujące przed wstąpieniem do sekty. 12. Patologie wywołane manipulacją. 13. Leczenie patologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Natura stanu bycia dzieckiem. 2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów. 3. Trzy wymiary rozwoju. 4. Wiek niewinności - o urodzenia do trzeciego roku życia. 5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia. 6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat. 7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat. 8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat. 9. Zastosowanie wiedzy w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Magia słowa, 2. Jak naprawdę działają słowa?, 3. W jaki sposób łączniki wpływają na doświadczenie?, 4. Tajemnicza moc implikacji, 5. Odkryj potęgę presupozycji, 6. Metafory, 7. Metaprogramy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Firma prawnicza w UE)
R.I O mediacji; 1. Konflikty, 2. Mediacja, 3. Mediator. R.II O przekonywaniu; 1. Wstęp do części drugiej, 2. O retoryce-sztuce przekonywania, 3. Rodzaje wypowiedzi perswazyjnych, 4. Strategie perswazji, 5. Czynniki skupienia uwagi w wystąpieniach perswazyjnych, 6. Techniki przekonywania, 7. Metaprogramy-jak ludzie podejmują decyzje. Załącznik 1 Projekt zmian w KC i KPC dotyczący mediacji gospodarczej wraz z uzasadnieniem (stan prawny na 3.12.2003 r.). Załącznik 2 Zielona Księga Komisji Europejskiej o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów cywilno-i handlowoprawnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziedziny perswazji: Wprowadzenie, 2. Mierzenie podstaw: Techniki pomiaru tego co nieobserwowalne, 3. Działanie na podstawie odczuć: Kiedy i w jaki sposób postawy kierują zachowaniem, 4. Działania i postawy: Teoria dysonansu poznawczego, 5. Myśleć czy nie myśleć: Badając dwie drogi perswazji, 6. Perswazyjność utworów narracyjnych, 7. Zasady wpływu interpersonalnego. 8. Wywieranie wpływu i perswazja w małych grupach, 9. Czy przekazy organizmu, przyjaciół, lekarza i mediów kształtują zachowania zdrowotne?, 10. Środki masowego przekazu i perswazja polityczna, 11. Zmienianie uprzedzeń: Wpływ perswazji na ukryte i jawne przejawy tendencyjności rasowej, 12. Psychologia reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Narzędzia wpływu: Klik, wrr Na skróty Wyzyskiwacze Sztuka ju-jitsu Podsumowanie Zadania sprawdzające. Rozdział 2. Reguła wzajemności: Jak działa reguła wzajemności; Wzajemność ustępstw; Technika odmowy – wycofania; Jak się obronić przed działaniem reguły wzajemności; Zadania sprawdzające. Rozdział 3. Zaangażowanie i konsekwencja: Klik i wrr raz jeszcze; Kluczem jest zaangażowanie; Jak się obronić przed manipulacją; Rozdział 4. Społeczny dowód słuszności: Zasada dowodu społecznego Przyczyna śmierci niepewność Róbcie wszystko to, co ja; Daj się obronić przed niechcianym wpływem. Rozdział 5. Lubienie i sympatia: Przyjaźń jako narzędzie wpływania na innych; Kogo lubimy i dlaczego; Warunkowanie i skojarzenia; Jak nie ulec niepożądanemu wpływowi. Rozdział 6 Autorytet: Siła nacisku autorytetu; Blaski i cienie ślepego posłuszeństwa; Opakowanie, nie zawartość; Daj się obronić przed naciskiem autorytetu. Rozdział 7. Niedostępność: Im mniej, tym lepiej; Opór psychologiczny; Warunki optymalne; Daj się obronić przed regułą niedostępności. Rozdział 8. Wpływ w mgnieniu oka: Automatyzmy pierwotne; Automatyzmy nowoczesne; W obronie uświęconych dróg na skróty; Podsumowanie; Zadania sprawdzające; Bibliografia; Indeks osobowy; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?; Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?; Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?; Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników' specjalistów od reklamy i marketingu, prawników' ekonomistów' wykładowców i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz. I Kontakt emocjonalny ; Cz. II Używaj całego umysłu ; Cz. III Dwa ważne czynniki ; Cz. IV Zapanuj nad mózgiem pierwotnym ; Cz. V Od przekazywania informacji do wywierania wpływu .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1. Nowoczesny komunikator; 2. Emocje kontra fakty; 3. Twoja siła perswazji; 4. Strażnik mózgu; 5. Zdobywanie zaufania; 6. Czynnik wzroku; 7. Czynnik energii; 8. Strach mózgu pierwotnego; 9. Mózg pierwotny pod kontrolą; 10. Potęga perswazji; 11. Tworzenie celowych komunikatów; 12. Kreowanie doświadczeń komunikacyjnych; 13. Mistrzostwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie: znaczenie wywierania wpływu, 2. Zrozumienie środowiska wywierania wpływu: ogólny obraz, 3. Postawy i umiejętności związane z wywieraniem wpływu: co wnosisz do grupy?, 4. Styl wywierania wpływu: twardziel, najlepszy kumpel, słoń w składzie porcelany czy idealista?, 5. Świadomość innych: "Postawić się w ich sytuacji", 6. Metody i techniki: jak korzystać z dostępnych narzędzi?, 7. Wybór i wprowadzenie w życie własnej strategii wywierania wpływu: zastosowanie praktyczne, 8. Podsumowanie: wskazówki, techniki i przesądy!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki wpływu społecznego / Dariusz Doliński. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe, 2008. - 334 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Wykłady z psychologii / red. nauk. Jerzy Brzeziński ; Tom 12)
1. Wprowadzenie; 2. Sześć reguł podstawowych. Propozycja Roberta Cialdiniego; 3. "Stopa w drzwiach"; 4. Inne techniki sekwencyjne; 5. Techniki odwołujące się do mechanizmów egotystycznych i autoprezentacyjnych; 6. Wahanie, wahanie i decyzja na "tak"; 7. Blisko, bliżej, najbliżej; 8. Nastrój i pobudzenie emocjonalne; 9. Emocje kontrolujące; 10. Huśtawka emocji; 11. Wyobraźnia i przewidywanie; 12. Słowa, słowa, słowa; 13. Jak się dzisiaj czujesz?; 14. Siła dialogu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 118)
1. Perswazyjne oddziaływanie telewizji, 2. Obrona przed perswazyjnym wpływem telewizji, 3. Procesy modyfikacji postaw wobec treści wiadomości telewizyjnych - badania własne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczno-kulturowe uwarunkowania perswazji, 2. Mity, obrazy symbole jako narzędzia perswazji, 3. Strategie i techniki perswazyjne, 4. Media i polityka w kontekście komunikowania perswazyjnego, 5. Reklama jak przestrzeń komunikacji perswazyjnej, 6. Socjologiczne aspekty perswazji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzać kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, ze komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z "magnetyzmem średniej" i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6.Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencjęů konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. to jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu?31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy nauczyć się od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić ze świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększyć jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy dowiedzieć się o perswazji oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić że ludzie uwierzą we wszystko co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wstęp; Źródła i definicje; Techniki: Geneza; Niedostępność; Argumentum ad auditorem; Argumentum ad feminam; Lubienie; Efekt przywiązania; Analogia; Argumentum ad misericordiam; Argumentum ad traditionem; Zatruwanie studni; Zwolnienie z konsekwencji; Budowanie potencjału reakcji; Argumentum ad baculum; Argumentum ad personam; Odwołanie się do autorytetu; Argumentum ad numerum; Uzasadnienie; Negatywne konsekwencje i alternatywa; Retorsio argumenti; Przyznanie się do błędu; Zadawanie pytań kierunkowych; Argumentum ad populum; Etykietowanie; Odczucia i prośba; Poznanie kryteriów; Społeczny dowód słuszności; Złoty środek; Balans; Argumentum ad vanitatem; Kontrast percepcyjny; Potwierdź i prowadź; Delegacja z odpowiedzialnością; Intensywne emocje; Argumentum ad petitio principii; Własny błąd; Stopa w drzwiach; Argumentum ad ignorantiam; Personal brand eksperta; Podłączenie do wizji; Wprowadzanie cienia; Argumentum ad nauseam; Podobieństwa; Argumentum ad lazarum; Social jiu-jitsu; Wzajemność; Argumentum a minori ad maius; Argumentum a maiori ad minus; Specjalne traktowanie; Konsekwencja; Argumentum ad novum; Nieistotny humor; Nieosiągalna doskonałość; Znajomości; Argumentum ad crumenam; Ucieczka w ogólniki (rozmydlanie); Zmiana tematu; Błahe wątpliwości; Fałszywe zwycięstwo; Potok słów; Efekt czystej ekspozycji; Efekt izolacji; Efekt kontrastu; Efekt Pollyanny; Efekt pominięcia; Efekt posiadania; Efekt potwierdzenia; Iluzja korelacji; Efekt pierwszeństwa; Autowaloryzacja, autoweryfikacja, samopoznanie; Efekt pseudopewności; Efekt skupienia; Efekt ślepej plamki; Efekt wspierania decyzji; Efekt wyniku; Efekt wyświadczonej przysługi; Iluzja wstrząsu; Niechęć do straty; Racjonalizacja zakupu; Skrzywienie zawodowe; Złudzenie kontroli; Złudzenie planowania; Błąd koniunkcji; Efekt pewności wstecznej; Efekt przekonania; Heurystyka dostępności; Heurystyka zakotwiczenia i dostosowania; Iluzja grupowania; Paradoks hazardzisty; Pozytywna retrospekcja; Zasada: szczyt - koniec; Błąd przypisania cech; Efekt grupy; Efekt aureoli; Efekt horoskopowy; Złudzenie ponadprzeciętności; Efekt projekcji; Fenomen sprawiedliwego świata; Iluzja przejrzystości; Samospełniające się przewidywania; Tendencja samoobronna; Efekt jednorodności grupy obcej; Metamodel i model Miltona; Epilog; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
O autorze; O redaktorce; Zespół wydania oryginalnego; Podziękowania; Przedmowa; Wprowadzenie; 1. Rzut oka na nowy świat zawodowej socjotechniki: Co się zmieniło?; Dlaczego warto przeczytać tę książkę?; Przedstawienie socjotechniki; Piramida IS; Co zawiera ta książka?; 2. Czy widzisz to, co ja?: Autentyczny przykład białego wywiadu; Nietechniczny biały wywiad; Narzędzia dla fachowców; 3. Profilowanie przez komunikację (czyli wykorzystywanie Twoich słów przeciwko Tobie): Podejście; DISC; 4. Bądź, kim tylko chcesz być: Zasady tworzenia pretekstu; 5. Wiem, jak sprawić, byście mnie lubili: Mentalność plemienna; Tworzenie relacji przez socjotechnika; Mechanizm relacji; 6. Pod wpływem: Zasada pierwsza: wzajemność; Zasada druga: zobowiązanie; Zasada trzecia: ustępowanie; Zasada czwarta: niedobór; Zasada piąta: autorytet; Zasada szósta: spójność i zaangażowanie; Zasada siódma: sympatia; Zasada ósma: dowód społeczny; Wpływ i manipulacja; 7. Tworzenie dzieła sztuki: Dynamiczne zasady ramowania; Wzbudzanie; 8. Widzę, czego mi nie mówisz: Sygnały niewerbalne to podstawa; Bazowe stany emocjonalne; Podstawowe cechy komunikatów niewerbalnych; Komfort i dyskomfort; 9. Hakowanie ludzi: Każdy może być ofiarą; Podstawowe założenia testu penetracji; Phishing; Vishing; SMiShing; Podszywanie się; Raportowanie; Częste pytania dla testerów; 10. Czy wiesz, co to M.A.P.A.?: Krok pierwszy: naucz się określać ataki socjotechniczne; Krok drugi: opracuj racjonalne i wykonalne zasady; Krok trzeci: regularnie sprawdzaj, czy zasady są przestrzegane; Krok czwarty: wprowadzaj stosowne metody szkolenia w zakresie bezpieczeństwa; Dobrze połącz składniki; Aktualizacja to podstawa; Ucz się na błędach (innych ludzi); Tworzenie kultury świadomości zagrożeń; 11. Co teraz?: Umiejętności miękkie przydatne w inżynierii społecznej; Umiejętności techniczne; Wykształcenie; Oferty pracy; Przyszłość socjotechniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej