Normalizacja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(7)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(8)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Abgarowicz Grzegorz
(1)
Abgarowicz Inga
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Cebul Krzysztof
(1)
Gałaj-Emiliańczyk Konrad
(1)
Grudkowski Piotr
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Leist Ralph
(1)
Mantura Władysław
(1)
Napiórkowski Maciej
(1)
Pawlak Władysław Roman (1948-2004)
(1)
Plasota Tomasz
(1)
Pochyluk Robert
(1)
Połeć Bartłomiej
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Szymański Jarosław
(1)
Wachnik Monika
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Zymonik Zofia (1947- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1421)
Zarządzanie
(683)
Unia Europejska
(634)
Polska
(628)
Samorząd terytorialny
(531)
Normalizacja
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(378)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(252)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Rachunkowość
(217)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(123)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Holandia
(1)
Irlandia
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Ochrona środowiska
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Determinanty zarządzania ryzykiem w Polsce: System zarządzania kryzysowego; Pozostałe regulacje w zakresie zarządzania ryzykiem; 2. Kompetencje administracji publicznej w zakresie zarządzania ryzykiem: Przegląd zadań administracji publicznej; Procesy krytyczne dla zadań administracji publicznej; Analiza potrzeb organów zarządzania kryzysowego wszystkich szczebli systemu w zakresie oceny ryzyka; 3. Normy z zakresu zarządzania ryzykiem: Norma PN-ISO 31000 Zarządzanie ryzykiem - zasady i wytyczne; Norma PKN-ISO Guide 73 zarządzanie ryzykiem - terminologia; Norma IEC/FDIS 31010 Risk management - Risk assessment techniques; NormaBS ISO 22301:2012 Bezpieczeństwo powszechne - Systemy zarządzania Ciągłością działania; Norma BS 11200:2014 zarządzanie kryzysowe - Wytyczne i dobre praktyki; Metodyki analizy ryzyka stosowane w innych krajach: Szwecja; Niemcy; Irlandia; Kanada; Holandia; Wielka Brytania; Komparatystyka metodyk analizy ryzyka stosowanych w wybranych krajach; 5. Metody i techniki wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem: Identyfikacja zagrożeń; szacowanie ryzyka; Akceptowalność; Prezentacja ryzyka; 6. Zastosowanie metody foresight; Charakterystyka narzędzia zastosowanego w badaniu foresight; Systematyczne omówienie wyników badania; 7. Metodyka zarządzania ryzykiem na potrzeby systemu zarządzania kryzysowego: definicje pojęć użytych w metodyce; Przygotowanie organizacji do wdrożenia systemu zarządzania ryzykiem; Proces zarządzania ryzykiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Normalizacja, akredytacja i certyfikacja, 3. Ocena zgodności, 4. Normy ISO 9000, 5. Wdrożenie systemu i certyfikacja, 6. ISO 9001:2000 - Wymagania, 7. TQM w erze globalizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. Rozdział 1. Bezpieczeństwo informacji. Czym jest bezpieczeństwo informacji? Jaki jest cel zarządzania bezpieczeństwem informacji? Czy warto zarządzać bezpieczeństwem informacji? Jakie zasoby będą potrzebne, by zarządzać bezpieczeństwem informacji? Czy warto starać się o certyfikat ISO/IEC 27001? Rozdział 2. Przygotowanie do wdrożenia SZBI. Terminy i definicje – jak je rozumieć? Identyfikacja kontekstu organizacji. Planowanie ról i odpowiedzialności. Tworzenie dokumentacji SZBI. Ciągłe doskonalenie SZBI. Rozdział 3. Cele stosowanych zabezpieczeń. Polityka bezpieczeństwa. Organizacja bezpieczeństwa informacji. Bezpieczeństwo zasobów ludzkich. Zarządzanie aktywami. Kontrola dostępu. Kryptografia. Bezpieczeństwo fizyczne i środowiskowe. Bezpieczna eksploatacja. Bezpieczeństwo komunikacji. Pozyskiwanie, rozwój i utrzymanie systemów. Relacje z dostawcami. Zarządzanie incydentami związanymi z bezpieczeństwem informacji. Aspekty bezpieczeństwa informacji w zarządzaniu ciągłością działania. Zgodność SZBI. Rozdział 4. Ryzyko w bezpieczeństwie informacji. Inwentaryzacja aktywów informacyjnych. Wybór metody przeprowadzania analizy ryzyka. Szacowanie ryzyka w bezpieczeństwie informacji. Postępowanie z ryzykiem w bezpieczeństwie informacji. Ocena skuteczności postępowania z ryzykiem. Rozdział 5. Wdrożenie SZBI. Dostosowanie zabezpieczeń. Zatwierdzenie i ogłoszenie dokumentacji SZBI. Szkolenie personelu z bezpieczeństwa informacji. Zapewnienie bezpieczeństwa informacji z dostawcami. Deklaracja stosowania. Rozdział 6. Utrzymanie SZBI. Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa informacji. Najczęściej występujące incydenty. Rejestrowanie i raportowanie incydentów bezpieczeństwa informacji. Testowanie zabezpieczeń. Raportowanie wyników testów. Rozdział 7. Audyt wewnętrzny SZBI. Kompetencje audytorów wewnętrznych. Program audytu wewnętrznego. Planowanie audytów. Raportowanie wyników audytu. Działania korekcyjne i korygujące. Rozdział 8. SZBI a zgodność z prawem. SZBI a zgodność z RODO. SZBI a ochrona informacji niejawnych. SZBI a Krajowe Ramy Interoperacyjności (KRI). SZBI a Krajowy System Cyberbezpieczeństwa (KSC). Praktyka implementacji przepisów prawa do SZBI. Rozdział 9. Wyzwania dla bezpieczeństwa informacji. Nowe technologie a stare przyzwyczajenia. Poziom świadomości personelu a socjotechniki. Internet rzeczy (IoT) a standardowe zabezpieczenia. Metody działania i tendencje w cyberprzestępczości. Kierunki rozwoju bezpieczeństwa informacji. Rozdział 10. Doskonalenie SZBI. Rodzina norm ISO 27000. Bezpieczeństwo informacji a inne systemy zarządzania. Przegląd SZBI. Planowanie doskonalenia SZBI. Ciągłe doskonalenie SZBI w praktyce. Podsumowanie. Wykaz aktów prawnych i norm. Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 366 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Wyd. 3. - Warszawa; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 371 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Wyd. 3 uakltual. - 8 dodruk. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2011. - 371 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 366 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością i jego zadania, Normy, Zarządzanie kosztami jakości, Total quality mannagement, Motywacja pracowników, Norma ISO 9004-1, Controlling jakości, Negocjacje; Dokumentowanie systemu zarządzania jakością; Procesy auditu i certyfikacji systemów jakości, Audit systemu jakości, Audit procesu, Audit produktu, Norma QS 9000, Zarządzanie systemami ESD i ich auditowanie; Analiza i zapobieganie błędom, SPC - Statystyczne sterowanie procesem, QFD - Quality Function Deployment; Proces marketingowy; Jakość w rozwoju i projektowaniu, Zarządzanie przez czas (Time Based Ma- nagement) TBM, Analiza niezawodnościowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie: Wstęp; Dlaczego warto wdrożyć system zarządzania środowiskowego?; Geneza systemu zarządzania środowiskowego; Koncepcja systemu zarządzania środowiskowego; Normy dot. zarządzania środowiskowe go. Cz. II Wymagania: Interpretacja wymagań normy ISO 14001 Cz. III Wdrażanie: Etapy wdrażania systemu zarządzania środowiskowego; Specyfika małych i średnich przedsiębiorstw w kontekście wdrażania systemu zarządzania środowiskowego; Wstępny przegląd środowiskowy; Dokumentacja systemu zarządzania środowiskowego; Integracja systemów zarządzania. Cz. IV Doskonalenie: Certyfikacja systemu zarządzania środowiskowego; Europejski system ekozarządzania i eko-auditów - EMAS; Ocena efektywności działań środowiskowych i benchmarking - zastosowanie normy ISO 14031; Analiza cyklu życia produktu; Ekoetykietowanie wyrobów; Raporty środowiskowe; Wybrane metody stosowane w analizie i rozwiązywaniu problemów oraz w doskonaleniu procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISO : system zarządzania jakością / Wieńczysława Sokołowicz, Andrzej Srzednicki. - Wyd. 2 uaktual. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 157, [3] s. : tab. ; 23 cm.
(Vademecum Menedżera)
Cz.I System zarządzania jakością: R.1 Normy dot. systemów zarządzania: Wprowadzenie; Normy serii ISO 9000 dot. systemu zarządzania jakością; Podstawowe zmiany w znowelizowanej rodzinie norm ISO 9000:2000; Normy dot. innych systemów zarządzania. R.2 Podjęcie decyzji o wdrożeniu systemu zarządzania opartego na normach ISO: Identyfikacja potrzeb wdrożenia systemu zarządzania jakością; Wybór sposobu opracowania i wdrożenia systemu; Biznes plan inwestycji (przedsięwzięcia) polegającej na wdrożeniu systemu zarządzania jakością; Specyfika małych i średnich przedsiębiorstw. R.3 Proces opracowania i wdrożenia systemu zarządzania opartego na normach ISO: Organizacja i harmonogram procesu opracowania i wdrożenia systemu; Zdefiniowanie polityki i strategii; Zdefiniowanie polityki jakości i sformułowanie celów; Przygotowanie pracowników oraz Pełnomocnika ds. Systemu Jakości; Inwentaryzacja i analiza funkcjonującego w przedsiębiorstwie systemu zarządzania; Opracowanie zasad sporządzania; wdrażania i zarządzania dokumentacja systemową; Zagrożenia i problemy występujące w procesie opracowywania i wdrażania systemu zarządzania. R.4 Wymagania normy ISO 9001:2000 i praktyczne wskazówki dot. wdrożenia systemu zarządzania jakością oraz certyfikacja: Wymagania ogólne; Wymagania dot. dokumentacji; Odpowiedzialność kierownictwa; Zarządzanie zasobami; Realizacja wyrobu; Nadzorowanie wyposażenia do monitorowania i pomiarów; Pomiary, analiza i doskonalenie; Certyfikacja. Cz.II Wzory dokumentów: Polityka jakości; Procedura - Audit wewnętrzny; Procedura - Nadzór nad dokumentami i zapisami; Procedura - Działania korygujące; Procedura - Wykonanie usługi; Sprawozdanie Pełnomocnika ds. Systemu Jakości dot. funkcjonowania i możliwości systemu zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Terminologia w normach ISO serii 9000: 2000; Rodzina norm ISO serii 9000: 2000; Wymagania normy ISO 9001: 2000; Zadania do wykonania; Analiza porównawcza - zależności miedzy normami ISO 9001: 1994 a ISO 9001;2000; Podejście procesowa w normach ISO serii 9000: 2000; Dokumentacja w systemie zarządzania jakością; Klient i inne zainteresowane strony; Ciągłe doskonalenia i Total Quality Management; Samoocena przedsiębiorstwa na tle normy ISO 9004: 2000; Auditowanie i problematyka integracji w auditowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
1. Historia, filozofia, istota jakości; 2. Pomiar i ocena jakości; 3. Zasady zarządzania jakością; 4. Normalizacja; 5. Systemy oceny zgodności (bezpieczeństwo produktu); 6. Samoocena- modele nagród jakości; 7. Koszty jakości; 8. Metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością; 9. Kontrola, sterowanie i doskonalenie jakości; 10. System zarządzania środowiskowego; 11. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy; 12. Integracja normatywnych systemów zarządzania; 13. Projektowanie strategii przedsiębiorstwa z uwzględnieniem jakości, środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej