Leki
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(7)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(8)
Autor
Czerw Aleksandra
(2)
Krekora Magdalena
(2)
Abramski Olgierd
(1)
Adamus Rafał
(1)
Augustyn Paulina
(1)
Bała Karolina
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Buratowska Klaudia
(1)
Ciechorski Jan
(1)
Czech Marcin
(1)
Jagocha Konrad
(1)
Kadyszewski Borys
(1)
Kawecka Marcelina
(1)
Kil Jan
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Krzysztofik-Pelka Magdalena
(1)
Kuczkowski Przemysław
(1)
Majewski Kamil
(1)
Ożóg Marcin
(1)
Pudło-Jaremek Anna
(1)
Pytlik Roksana
(1)
Sobas Magdalena
(1)
Sowul Łukasz
(1)
Traple Elżbieta
(1)
Trzeja Patrycja
(1)
Tyborowska Patrycja
(1)
Warchoł Iwona
(1)
Zieliński Jakub
(1)
Śladkowska Ewa
(1)
Świerczyński Marek
(1)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Leki
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(378)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Rachunkowość
(217)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XXI. Zeszyt 2)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013, Półrocznik, 2014-2019
Forma i typ
Temat
Delimitacja odpowiedzialności Prezydenta RP a jej konstytucjonalizacja – wybrane problemy; Połączenie funkcji Ministra Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego jako zagrożenie dla praworządności; Podstawowe regulacje dostępu do informacji publicznej na poziomie konstytucji i ustaw w porządku prawnym państw członkowskich Unii Europejskiej; Tworzenie rejestru sprawców przestępstw seksualnych oraz problematyka zatarcia skazania w kontekście art. 8 EKPC; Gminny program opieki nad zwierzętami bezdomnymi i zapobiegania bezdomności zwierząt jako akt prawa miejscowego na tle orzecznictwa sądów administracyjnych; Zmodyfikowane narzędzia polityki podatkowej gmin w związku z pandemią COVID-19. Wybrane zagadnienia prawne; Aktualne zmiany w Prawie zamówień publicznych; Odpowiedzialność karna za naruszenie ochrony danych osobowych; Kradzież szczególnie zuchwała – czyli nowy kwalifikowany typ przestępstwa kradzieży w obowiązującym Kodeksie karnym; „Specjalne użycie broni” z ustawy o działaniach antyterrorystycznych – analiza dogmatyczna i teoretycznoprawna; Problematyka dopuszczalności stosowania produktów leczniczych off-label; Wniosek prokuratora o uchylenie lub zmianę prawomocnego stwierdzenia nabycia spadku; Oskarżony – (nie)potrzebny uczestnik postępowania jurysdykcyjnego? Rozważania na tle art. 117 § 3a kpk oraz art. 378a kpk (część I); Przedawnienie wadliwości decyzji w ogólnym postępowaniu administracyjnym; Zdarzenia sprawcze związane z opieką prenatalną i okołoporodową w świetle odpowiedzialności cywilnoprawnej za szkody doznane przed urodzeniem; „Mechanizm losowej nagrody” w grach komputerowych, a regulacje prawne dotyczące gier losowych oraz ochrony konsumentów ze szczególnym wyszczególnieniem mechaniki loot box; The statute of trade unions as a limit of abuses against employers – selected issues; Index of unequal treatment of the disabled. A precedent judgment of the CJEU; Zatrudnienie w samorządowych jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej na stanowisku pracownika socjalnego i kierowniczych stanowiskach urzędniczych w tych jednostkach; Glosa do wyroku NSA z dnia 4 czerwca 2013 r., II FSK 1534/12. Prowadzenie rachunków bankowych w przypadku spółek cywilnych; Opodatkowanie podatkiem VAT rekompensat za świadczone usługi przewozowe w autobusach komunikacji miejskiej – glosa krytyczna do wyroku NSA z dnia 7 listopada 2018 r., sygn. akt I FSK 1692/16; Glosa do wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 17 grudnia 2019 r. – powierzenie obowiązków kierownika podmiotu leczniczego; Spór interpretacyjny na tle wykładni przepisu art. 540 § 3 k.p.k. wraz z glosą aprobującą do uchwały Sądu Najwyższego z dnia 26 czerwca 2014 roku, sygn. I KZP 14/14.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Farmakoekonomika w zarządzaniu na różnych poziomach systemu ochrony zdrowia - perspektywa empiryczna, 2. Charakterystyka systemu ochrony zdrowia w Polsce - geneza, kierunki zmian, 3. Gospodarka lekami na receptę na poziomie makroekonomicznym oraz mikroekonomicznym, 4. Farmakoekonomika - podstawowe pojęcia, definicje, elementy analizy farmakoekonomicznej w praktyce, 5. Standaryzacja i modelowanie w farmakoekonomice, 6. Farmakoekonomika w zarządzaniu na szczeblu centralnym, 7. Farmakoekonomika w zarządzaniu szpitalami różnego poziomu referencyjnego, 8. Farmakoekonomika w zarządzaniu placówką lecznictwa otwartego, 9. Farmakoekonomika w aptece otwartej, 10. Kryterium ekonomiczności przy wyborze leku przez pacjenta, 11. Znaczenie ekonomiczności leku dla firm farmaceutycznych, 12. Edukacja oraz teraźniejsza i przyszła rola farmakoekonomiki w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : Difin, 2010. - 175, [1] s. : rys. , tab. , wykr. ; 23 cm.
I. Marketing usługi zdrowotnej: 1. Usługa zdrowotna jako produkt marketingowy; 2. Marketingowe badania rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym; 3. Segmentacja rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym; II. Marketing produktu leczniczego: 1. Rynek farmaceutyczny- charakterystyka; 2. Kompozycja marketingu-mix produktu leczniczego; Strategie marketingowe na rynku farmaceutycznym; 3. Marketing społeczny w kształtowaniu postaw zdrowotnych na przykładzie dzieci i młodzieży: 1. Marketing społeczny- pojęcia podstawowe; 2. Reklamowa kampania społeczna jako istotny element marketingu społecznego; 3. Postawy zdrowotne dzieci i młodzieży; 4. Rola marketingu społecznego w tworzeniu programów zdrowotnych dla dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Satysfakcja i lojalność klienta podstawą sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa, 2. Metody pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, 3. Specyfika firm sektora farmaceutycznego w aspekcie satysfakcji i budowy lojalności klienta, 4. Pomiar i analiza satysfakcji i lojalności lekarzy wobec narki produktu lecznicczego na przykładzie rynku statyn
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zakres regulacji, 2. Definicje, 3. Dopuszczanie do obrotu, 4. Badania kliniczne, 5. Wytwarzanie i import produktów leczniczych, 6. Reklama produktów leczniczych, 7. Obrót produktami leczniczymi oraz wymagania dotyczące podmiotów prowadzących obrót, 8. Inspekcja Farmaceutyczna, 9. Przepisy karne, 10. Nowelizacja wspólnotowego prawa farmaceutycznego i dalsze perspektywy jego zmian, 11. Zagadnienia ochrony praw własności intelektualnej pozostające w związku z prawem farmaceutyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
1. Uwagi wprowadzające, 2. Problemy prawne procedury dopuszczenia do obrotu produktów leczniczych, 3. Odpowiedzialność z tytułu naruszenia prawa własności intelektualnej w procedurze dopuszczenia do obrotu produktów leczniczych, 4. Procedura dopuszczenia do obrotu produktów leczniczych de lege ferenda
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawnika / LexisNexis Polska Sp. z o.o.)
1. Wprowadzenie do przedmiotu regulacji: Produkt leczniczy; Atrybuty produkty leczniczego; Handel produktem leczniczym- podstawowe pojęcia; Uczestnicy handlu produktem leczniczym; 2. Dopuszczalność obrotu produktem leczniczym- przegląd zagadnienia: Źródła dopuszczalności obrotu produktem leczniczym; Pozwolenie Ministra Zdrowia na dopuszczenie do obrotu; Pozwolenie na import równoległy; 3. Bezpieczeństwo produktu leczniczego- przegląd zagadnienia: Podstawowe aspekty bezpieczeństwa produktu leczniczego; Monitorowanie bezpieczeństwa będących w obrocie produktów leczniczych; Postępowanie w sytuacjach stwierdzonego ryzyka; Odpady polekowe; 4. Obrót hurtowy produktem leczniczym: Uwagi ogólne; Hurtownia farmaceutyczna; Gospodarowanie produktem leczniczym w hurtowni; Świadczenie pomocy humanitarnej; 5. Obrót detaliczny produktem leczniczym: Uwagi ogólne; Apteka; Punkt apteczny; Placówka obrotu pozaaptecznego; Sprzedaż wysyłkowa produktów leczniczych; Świadczenie pomocy humanitarnej; 6. Wydanie produktu leczniczego z apteki: Ogólne zasady wydawania produktów leczniczych z apteki; Wydanie produktu bez recepty; Wydanie produktu na receptę; Wydanie produktu w aptece na zapotrzebowanie ; Szczególne przypadki wydania produktu leczniczego; Dokumentacja wydania produktu leczniczego z apteki; 7.Ceny i refundacja: Pojęcia z zakresu refundacji; Postępowania w związku z refundacja; Wypłata refundacji; Zagadnienia szczegółowe; Przepisy o ochronie obrotu produktem leczniczym; 8. Reklama produktów leczniczych, aptek i punktów aptecznych: Reklama produktów leczniczych- podstawowe zagadnienia, Szczególne wymogi dotyczące reklamy kierowanej do profesjonalistów; Szczególne wymogi dotyczące reklamy publicznej; Reklama aptek, punktów aptecznych i zakładów opieki zdrowotnej; Nadzór nad reklamą; Reklama produktów leczniczych a reklama produktów pokrewnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo reklamy i promocji. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2007. - 1007 s. ; 24 cm.
Cz. I Produktowe i treściowe ograniczenia reklamy i promocji: 1. Wyroby tytoniowe, 2. Produkty lecznicze i wyroby medyczne, 3. Usługi instytucji finansowych, 4. Inne ograniczenia reklamy wynikające z implementacji prawa wspólnotowego, 5. Napoje alkoholowe, 6. Gry i zakłady wzajemne, 7. Wolne zawody. Cz. II Reklama i promocja w środkach masowego przekazu: 8. Reklama radiowa i telewizyjna, 9. Reklama prasowa, 10. Reklama z wykorzystaniem usług telekomunikacyjnych. Cz. III Prawne ramy prowadzenia promocji: 11. Programy lojalnościowe, konkursy i sprzedaż premiowa, 12. Loterie promocyjne, 13. Ochrona danych osobowych w marketingu, 14. Dane objęte tajemnicą zawodową w działalności promocyjnej, Cz. IV Reklama i promocja w prawie konkurencji: 15. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 16. Czyny nieuczciwej konkurencji w działalności promocyjnej, 17. Odpowiedzialność zaczyny nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy i promocji, 18. Promocja towarów a zakaz praktyk ograniczających konkurencję. Cz. V Dobra osobiste i prawa własności intelektualnej w reklamie: 19. Dobra osobiste w reklamie, 20. Reklama a prawo autorskie, 21. Reklama a prawo znaków towarowych, Cz. VI Międzynarodowe aspekty prawa reklamy: 22. Reklama a wolności traktatowe, 23. Prawo właściwe dla reklamy o zasięgu międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej