Komunikacja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(16)
Autor
Bartkowiak Grażyna
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Doyle Peter
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Klebaniuk Jarosław
(1)
Kotowski Wojciech (1950- )
(1)
Krakała-Zielińska Monika
(1)
Kurzępa Bolesław
(1)
Martyniak Zbigniew
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Retter Hein (1937- )
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Winkler Renata
(1)
Wojdak-Piątkowska Magdalena
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(14)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1421)
Zarządzanie
(683)
Unia Europejska
(634)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(531)
Komunikacja
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(378)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(252)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(123)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Analiza i interpretacja
(1)
Komentarz
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Istota i mechanizm oddziaływania product place ment: Komunikacja marketingowa i jej instrumenty; Isto ta product placement; Mechanizm oddziaływania product placement. Cz.II Uwarunkowania wykorzystania product placement: Wpływ czynników ekonomicznych, społecznych i technolo gicznych na wykorzystanie product placement; Zalety i wady product placement jako instrumentu komunikacji marketingowej; Korzyści i ograniczenia dla producentów filmowych, telewizyjnych i teatralnych oraz stacji te lewizyjnych związane z product placement; Etyka a pro duct placement; Prawo a product placement. Cz.III Nośniki product placement i sposoby ich wykorzy stania: Rodzaje product placement; Product placement w filmach; Product placement w telewizji; Product place ment w innych nośnikach; Sposoby wykorzystania product placement; Zastosowanie product placement. Cz.IV Organizacja i skuteczność product placement: Organizacja i koszty działań związanych z product placement; Ocena skuteczności product placement.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy tworzenia wartości: Marketing a wartość dla udziałowców; Kierunek: wartość dla udziałowców; Marketingowy czynnik tworzenia wartości; Teraz rozwój. Cz.II Rozwój strategii wysokiej wartości: Ocena pozy cji strategicznej; Strategia marketingowa oparta na wartości. Cz.III Realizacja strategii wysokiej wartości: Budowa nie kapitału marki; Ustalanie cen ze względu na war tość; System komunikacji oparty na wartości; Marketing wartości dodanej prowadzony przez Internet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I : 1. Społeczne wyznaczniki komunikacji w edukacji , 2. Osobowościowe aspekty komunikacji , 3. Psychopedagogiczne uwarunkowania funkcjonowania dziecka w rodzinie , 4. Kulturowe uwarunkowania komunikacji i edukacji , Cz. II : Komunikacja w procesach edukacji - wybrane zagadnienia : 1. Nauczycil i uczeń w komunikacji dydaktycznej , 2. Komunikacja w edukacji przedszkolnej i elementarnej , 3. Komunikacja w procesie socjalizacji i resocjalizacji , 4. Komunikacyjne aspekty w penitencjarystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. 1. Teoria komunikacji i jej wykorzystanie w praktyce przedsiębiorstwa: Istota i proces komunikacji; Komunikacja versus marketing; Wpływ komunikacji na zmiany zachowania zakupowego uczestników rynku; Budowanie rynków i ich odmienności. Cz. 2. Składniki komunikacji wielowymiarowej i specyfika ich stosowania: Komunikacja zintegrowana; Strategiczna pozycja public relations; Produkt w kontekście strategii komunikacyjnej; Marka jako specyficzny środek komunikacji i unikatowa tożsamość; Reklama – przekaz o przedsiębiorstwie i jego produktach; Ustalanie i prezentacja ceny produktu; Sprzedaż i dystrybucja w warunkach rynku rozwiniętego; Nowe podejście do dystrybucji i promocji sprzedaży. Cz. 3. Wybrane metody badania rynku i konsumentów: Metody badania przestrzeni rynkowej; Wybrane metody GFK; Metody badawcze TNS; Metody badawcze IPSOS; Wybrane metody Synovate. Cz. 4. Opieka nad klientem: Wpływ komunikacji na klienta w środowisku rosnącej konkurencji globalnej; Zarządzanie procesami obsługi klienta w kontekście innowacji systemów CRM; Przyszłość CRM w środowisku nowej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Rozwój technik informatycznych, Łączność synaptyczna, Metody komunikacji, Systemy komunikacji radiowej, Systemy komunikacji ruchomej, Łączność komórkowa w trzeciej generacji, Łączność satelitarna, Sieci komunikacyjne, Dostęp do Internetu, Systemy wspomagania zarządzania, Techniki multimedialne w zarządzaniu, Bezpieczeństwo i zarządzanie ochroną informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Kontekst niewerbalny. Komunikacja niewerbalna i jej funkcje; Wygląd jako element komunikacji niewerbalnej; Dalekie i bliskie uwarunkowania ustalania dystansu interakcyjnego; Rodzaje gestów i ich znaczenie komunikacyjne; Znaczenie dotyku w komunikacji międzyludzkiej. Część II: Kontekst manipulacji. Inklinacja makiaweliczna a umiejętność odczytywania kłamstwa w komunikowaniu się; Dialog w procesach perswazji; Interakcja społeczna oarta na jednostronnej sekwencji żądań w kontekście komunikacji społecznej; Marketingowe aspekty public relations w komunikacji społecznej. Część III: Kontekst kulturowy. Jak mówią mężczyźni? Jak mówią kobiety? Wybrane konteksty kobiecego i męskiego stylu porozumiewania; Niektóre aspekty komunikacji osób niepełnosprawnych; Komunikowanie masowe jako płaszczyzna wpływu społecznego; Komunikacja w świecie gier komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykroczenia pozakodeksowe : komentarz / Wojciech Kotowski, Bolesław Kurzępa. - Wyd. 2 Stan prawny na 1.06.2008 r. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2008. - 946, [3] s. ; 24 cm.
Część I: Zagadnienia ogólne prawa wykroczeń. 1. Zasady odpowiedzialności. 2. Kary, środki karne i zasady ich wymiaru oraz zastosowanie środków oddziaływania wychowawczego. 3. Warunkowe zawieszenie wykonania kary. 4. Przedawnienie orzekania, wykonania kary oraz zatarcie ukarania. 5. Wyjaśnienie ustawowych wyrażeń. 6. Postępowanie mandatowe. Część II: Przepisy o wykroczeniach zawarte w ustawach szczególnych. 1. Środowisko. 2. Rolnictwo. 3. Gospodarka. 4. Zdrowie. 5. Praca i ubezpieczenia społeczne. 6. Bezpieczeństwo osób i mienia. 7. Porządek publiczny. 8. Obronność. 9. Stany nadzwyczajne. 10. Komunikacja. 11. Kultura. 12. Wybory, referenda i działalność partii politycznych. 13. Znaki i symbole. 14. Działalność kontrolna i inspekcyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot prawa pocztowego; 2. Źródła prawa pocztowego; 3. Polityka pocztowa unii Europejskiej; 4. Liberalizacja w sektorze pocztowym; 5. Świadczenie usług pocztowych; 6. Rynki usług pocztowych; 7. Usługa powszechna w sektorze pocztowym; 8. Zmowa kartelowa i nadużywanie pozycji dominującej na rynku usług pocztowych; 9. Pomoc państwa w sektorze pocztowym; 10. krajowe organy regulacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa (Z. Martyniak);1 Podstawy diagnozowania informacji jako produktu i procesu: przejawy niesprawności informacyjnej i kryteria oceny informacji; Metoda diagnozowania inf. jako procesu; 2 Metody zespołowego komunikowania się ukierunkowane na innowacje i partycypację: GroupWare-TeamWare - metoda komputerowego wspomagania pracy zespołowej w komunikowaniu; Grupowy trening wrażliwości; Badanie potrzeb doskonalenia komunikacji wewnętrznej polskich instytucji gospodarczych i administracyjnych poprzez stosowanie treningu wrażliwości; 3 Metody analizy strategicznej w zarządzaniu informacją Przesłanki i założenia analizy strategicznej w zarządzaniu informacja; Założenia metody analizy łańcucha Portera jako narzędzia określania informacyjnych czynników tworzenia "wartości dodanej"; Metody analizy stakeholders jako narzędzie wspomagające przepływ inf. między przedsiębiorstwem a otoczeniem; 4 Kształtowanie programów komunikacji zewnętrznej w przedsiębiorstwie; 5 Internet jako narzędzie komunikacji z klientami zewnętrznymi przedsiębiorstwa; 6 Informatyczne metody i środki ochrony zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa: Podstawy informatycznych środków ochrony zasobów informacyjnych przedsiębiorstw; Badania empiryczne nad polityką bezpieczeństwa inf. w przedsięb.; 7 Wywiad gospodarczy w przedsięb.: Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsięb.; Próba oceny wdrażania procesu wywiadu gospodarczego w praktyce zarządzania polskich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojecie reklamy. Cel i funkcje; Wolność słowa a komunikowanie w sferze gospodarczej; "Dobre obyczaje" jako przesłanka czynu nieuczciwej konkurencji; Reklama wprowadzająca w błąd; Reklama wykorzystująca uczucia (reklama nierzeczowa); Reklama ukryta; Reklama ingerująca w sferę prywatności (reklama uciążliwa); Reklama porównawcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CzęśćI:Sesja plenarna konferencji. Prolog nowego etapu komunikacji społecznej; Ukryta reklama. Wybrane zagadnienia prawne; Dostosowywanie przepisów prawa polskiego z zakresu czynów nieuczciwej konkurencji do prawa Unii Europejskiej; "Czyste informacjie". adania MillwardBrown SMG/KRC; Międzynarodowe doświadczenia z zakresu przejrzystości mediów; Kampania "Czyste informacje"; Część II: Dyskusje i polemiki. Panel pierwszy: Media wobec problemu nieuczciwych działań komunikacyjnych w Polsce. Omówienie i przebieg dyskusji panelowej; Tabloidyzacja mediów; Dziennikarskie grzeszki; Jak rozliczać "czwartą władzę"? Panel drugi: PR jako źródło "czystej informacji" dla mediów. Omówienie dyskusji panelowej; Uwagi i wątpliwości moderatora panelu; Ukrytą reklamę należy zwalczać; Informacja jest mieszana z reklamą. Panel trzeci: Advertoriale i inne formy promocji i reklamy. Omówienie dyskusji panelowej; O wizerunku reklamy; Treści reklamowe w programach telewizyjnych; Prawnik jako magik; Szukanie nowych miejsc na reklamę. Panel czwarty: Wydawcy a reklama i PR w świetle dyskusji o nieuczciwych działaniach komunikacyjnych w Polsce. Omówienie dyskusji panelowej; Wydawcy są przedsiębiorcami w medialnym biznesie. Aneks: Ukryta reklama - wybrane aspekty prawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Argumentowanie i zmiana postaw, 2. Reklama kontrowersyjna i jej skuteczność, 3. Podatność na wpływ sprzedawców a umiejscowienie poczucia kontroli, 4. Reklama pod progowa - mity, fakty i badania, 5. Oddziaływanie werbalnymi i niewerbalnymi bodźcami podprogowymi a tworze nie się postaw, 6. Wiedza o manipulacji a jej skuteczność, 7. Uwaga mimowolna a proces komunikacji marketingowej, 8. Odbiór reklam zawierających schemat dziecięcości, 9. Skuteczność reklamy zewnętrznej - poszukiwaniu wskaźników, 10. Wybrane czynniki skuteczności działań medialnych PR, 11. Public relations wobec kryzysu - test profesjonalizmu, 12. Korzyści i ich prezentacja w różnych mediach reklamy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potrzeby komunikacyjne przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej. 2. Elementy organizacji komunikacji w przedsiębiorstwie. 3. Techniczne instrumenty wspomagania procesów komunikowania się. 4. Komunikacja przedsiębiorstw a z otoczeniem. 5. Metody rozwiązywania problemów i tworzenia innowacji oparte na odpowiednio zorganizowanej komunikacji. 6. Wybrane metody racjonalizacji procesów
systemów komunikowania się. 7.Komunikacja interkultur owa w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Socjologiczne teorie komunikacji. 3. Filozofia języka i teoria argumentacji. 4. Komunikacja a teoria systemowa. 5. Teorie zorientowane psychologicznie. 6. Komunikacja a doradztwo. 8. Komunikacja i konflikt.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do problematyki. 1. Stan badań nad zarządzaniem komunikacją wizualną w sektorze MŚP: 1.1. Komunikacja wizualna jako obszar działalności przedsiębiorstwa: 1.1.1. Zasady komunikacji; 1.1.2. Istota komunikacji wizualnej; 1.1.3. Zadania i funkcje komunikacji wizualnej; 1.1.4. Sposoby przekazu wizualnego wykorzystywane przez przedsiębiorstwo; 1.1.5. Prowadzenie kompozycji wizualnej; 1.1.6. Ocena komunikacji wizualnej. 2. Komunikacja wizualna w kontekście sztuki: 2.1. Neruropoznawcze podstawy komunikacji wizualnej; 2.2. Obraz w komunikacji wizualnej; 2.3. Sztuka tworzenia przekazu w komunikacie wizualnym; 2.4. Praca medialna na rzecz komunikacji wizualnej. 3. Polityka komunikacji wizualnej w działaniach dotyczących komunikacji merketingowej: 3.1. Miejsce komunikacji wizualnej w komunikacji marketingowej; 3.2. Planowanie komunikacji wizualnej; 3.3. Instrumenty komunikacji wizualnej; 3.4. Przykłady praktycznego zastosowania komunikacji wizualnej w działaniach komunikacji marketingowej w MŚP w Polsce. 4. Przedsiębiorstwa MŚP jako podmiot realizowania komunikacji wizualnej: 4.1. Istota i cechy przedsiębiorstw sektora MŚP; 4.2. Cele i funkcje działalności przedsiębiorstw sektora MŚP; 4.3. Stan sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 4.4. Strategiczne aspekty komunikacji wizualnej w przedsiębiorstwie. 5. Praktyczne aspekty komunikacji wizualnej w sektorze MŚP - w kontekście badań pierwotnych: 5.1. Przestrzeń badawcza dla analizy komunikacji wizualnej w sektorze MŚP; 5.2.Komunikacja wizualna - analiza wyników badawczych ankiety; 5.3. Analiza komunikacji wizualnej w MŚP na podstawie wywiadów i obserwacji; 5.4. Koncepcja wykorzystania aspektów wizualnych w komunikacji marketingowej w MŚP.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie dobrami / Ryszard Stocki. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2003. - 335 s. : rys., tab. ; 23 cm + CD.
1. Mentalność służby: Wiedza jako źródło nowej konkurencyjności; Siła władzy a siła służby; Skarłowacenie służby w Polsce; Organizacja zmieniająca świat; Cechy prawdziwych liderów zmian; Co to są podstawowe aspekty zarządzania? 2. Sens organizacji: Odniesienia duchowe; Odniesienia patriotyczne; Odniesienia kulturowe; Odniesienia psychologiczne; Od sensu służby do misji indywidualnej Od misji indywidualnej do organizacji służebnych; Od ukrytego sensu do misji organizacji transformacyjnych; Podstawowe pojęcia; Sformułowanie misji organizacyjnej 3. Strategie: Pięć pytań Druckera; Problem konkurencyjności; Typologia strategiczna organizacji; Określanie pozycji strategicznej; Relacje strategii z pozostałymi elementami zarządzania; Strategie a wartości - podsumowanie. 4. Struktura: Od misji i strategii do struktury; Psychologiczne aspekty struktury; Organizacja gronowa; Zarządzanie projektami jako podstawa zmiany świata; Podsumowanie. 5. Systemy ukierunkowujące: Ukierunkowanie naszych marzeń; Ukierunkowanie strategiczne; Prowadzenie zebrań; Ukierunkowanie operacyjne - biznesplan; Indywidualne systemy ukierunkowujące; Podsumowanie. 6. Systemy związane z procesami: Od standardów do instrukcji; Nowe spojrzenie na procesy; Przeszkody w realizacji projektów; Podsumowanie. 7. Systemy codziennego zarządzania: Wizualizacja; Informacja zwrotna oparta na ilości; Informacja zwrot na oparta na czasie trwania; Informacja zwrotna oparta na ściśle zdefiniowanej jakości wykonania; Informacja oparta na realizowaniu wcześniej opracowanego planu; Informacja zwrotna o zadaniach wymagających współpracy wielu osób- obieg dokumentów; Informacja zwrotna z zewnątrz - obieg korespondencji; Podsumowanie. 8. Społeczność: Wprowadzenie; Klienci - najważniejsza część społeczności każdej organizacji; Poszukiwanie współpracowników; Zwalnianie ludzi; Nastawienia pracowników; Porozumienie; Kształcenie; Podsumowanie. 9. Styl: Style w organizacji; Podstawowe style przywództwa; Czynników warunkujących styl przywódczy; Doświadczenie pracy zespołu. 10. Skuteczność: Źródła nowej skuteczności; Kryteria oceny skuteczności organizacji; Zarządzanie jakością. 11. Synchronizacja: Faza pierwsza - zmiana siebie; Faza druga - siedmiu samurajów; Faza trzecia - sprzedaż zmiany pracownikom; Faza czwarta - wdrożenie; Faza piąta - konkurencyjność; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. New forms of communication with the audience In theaters; 2. Cultural institutions in social media on the example of Polish public theatres; 3. Polish operas in social media - comparative analysis; 4. New media promotion of cultural institutions. Case study; 5. Game mechanisms in marketing activities of cultural institutions; 6. Exercise materials.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej