Gospodarka, ekonomia, finanse
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1764)
Forma i typ
Książki
(1743)
Publikacje naukowe
(513)
Publikacje fachowe
(457)
Publikacje dydaktyczne
(70)
Poradniki i przewodniki
(41)
Publikacje informacyjne
(28)
Czasopisma
(14)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Audiobooki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(1248)
dostępne
(1084)
wypożyczone
(30)
nieokreślona
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(1114)
Czytelnia
(1263)
Autor
Nowak Edward (1951- )
(27)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Borkowska Stanisława (1939- )
(20)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(16)
Huczek Marian (1939-2023)
(15)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(15)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(15)
Filipiak Beata (1967- )
(14)
Haliżak Edward (1950- )
(14)
Kawecka-Wyrzykowska Elżbieta (1950- )
(14)
Owsiak Stanisław (1946- )
(14)
Romanowska Maria (1947- )
(14)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(13)
Bień Witold (1927-2018)
(13)
Borodo Andrzej (1949-2020)
(13)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(13)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(13)
Fedorowicz Zdzisław (1922-2007)
(13)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(13)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(12)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(12)
Monkiewicz Jan (1949- )
(12)
Ofiarski Zbigniew (1959- )
(12)
Grewiński Mirosław (1973- )
(11)
Karpiński Andrzej (1928- )
(11)
Olesińska Agnieszka (1968- )
(11)
Sawicki Kazimierz (1926-2021)
(11)
Sierpińska Maria (1950- )
(11)
Wójtowicz Wanda (1941- )
(11)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(10)
Etel Leonard (1960- )
(10)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(10)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(10)
Opolski Krzysztof (1948- )
(10)
Oręziak Leokadia (1954- )
(10)
Antonowicz Paweł
(9)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(9)
Flejterski Stanisław (1948- )
(9)
Grabiec Olimpia (1975- )
(9)
Uścińska Gertruda (1958- )
(9)
Czekaj Jan (1950- )
(8)
Frąckiewicz Lucyna (1926-2009)
(8)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(8)
Golinowska Stanisława (1947- )
(8)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(8)
Kosikowski Cezary (1942- )
(8)
Morawski Wojciech
(8)
Obłój Krzysztof (1954- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Wach Krzysztof (1976- )
(8)
Węcławski Jerzy (1953- )
(8)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(7)
Dzieńdziora Joanna
(7)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(7)
Jajuga Teresa (1954- )
(7)
Karpuś Piotr
(7)
Kuźniar Roman (1953- )
(7)
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(7)
Ostaszewski Janusz (1956- )
(7)
Sadowski Zdzisław
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Skrzypek Jerzy
(7)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(7)
Wojewódzka-Król Krystyna (1948- )
(7)
Babiarz Stefan
(6)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(6)
Dobija Mieczysław (1943- )
(6)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(6)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(6)
Dylewski Marek (1965- )
(6)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(6)
Gierszewska Grażyna
(6)
Hanusz Antoni (1953- )
(6)
Jędrzejczyk Zbigniew
(6)
Klimek Jan (1952- )
(6)
Krzyżkiewicz Zbigniew (1923-2016)
(6)
Kukuła Karol (1948- )
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(6)
Szymonik Andrzej (1952- )
(6)
Trocki Michał (1945- )
(6)
Walkosz Anna
(6)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(6)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Chodyński Andrzej
(5)
German Janusz (1974- )
(5)
Gregor Bogdan (1943- )
(5)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Kleer Jerzy (1928-2022)
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Latoszek Ewa (1954- )
(5)
Malinowska Ewa
(5)
Matuszewski Wojciech
(5)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(5)
Prusak Feliks (1939- )
(5)
Rosa Grażyna (1968- )
(5)
Rusiński Michał
(5)
Rydzkowski Włodzimierz
(5)
Suchar Marek (1954- )
(5)
Rok wydania
2020 - 2024
(114)
2010 - 2019
(417)
2000 - 2009
(876)
1990 - 1999
(355)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(329)
1901-2000
(1)
Wolumin
(1)
Kraj wydania
Polska
(1746)
Rosja
(11)
Wielka Brytania
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Niemcy
(1)
Ukraina
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(1749)
rosyjski
(12)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(5)
Szkoły policealne
(2)
Technikum
(2)
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(214)
Unia Europejska (UE)
(123)
Zarządzanie
(115)
Banki
(104)
Finanse przedsiębiorstwa
(74)
Finanse publiczne
(74)
Budżety terenowe
(71)
Prawo podatkowe
(59)
Rynek finansowy
(59)
Kadry
(58)
Rynek pracy
(56)
Zarządzanie strategiczne
(56)
Gospodarka
(55)
Marketing
(53)
Organizacja
(53)
Innowacje
(49)
Podatek
(49)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(49)
Integracja europejska
(48)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(46)
Prawo Unii Europejskiej
(45)
Globalizacja
(44)
Rynek kapitałowy
(44)
Samorząd terytorialny
(43)
Sprawozdawczość finansowa
(43)
Rachunkowość
(41)
Finanse
(40)
Zarządzanie jakością
(40)
Zatrudnienie
(40)
Inwestycje
(39)
Polityka społeczna
(35)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(34)
Konkurencja
(34)
Logistyka gospodarcza
(34)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(34)
Koszty
(33)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(32)
Konsumenci
(31)
Polityka zatrudnienia
(31)
Zarządzanie finansami
(31)
Gospodarka narodowa
(30)
Handel międzynarodowy
(30)
Rachunkowość zarządcza
(30)
Decyzje
(29)
Podatki i opłaty lokalne
(29)
Praca
(29)
Bezrobocie
(27)
Konkurencyjność
(26)
Kredyt
(26)
Postępowanie podatkowe
(26)
Płaca
(26)
Zarządzanie wiedzą
(26)
Ekonomia
(25)
Menedżerowie
(25)
Motywacja pracy
(25)
Polityka międzynarodowa
(25)
Prawo gospodarcze
(25)
Zarządzanie ryzykiem
(25)
Budżet państwa
(24)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(24)
Papiery wartościowe
(24)
Planowanie strategiczne
(24)
Integracja gospodarcza
(23)
Ubezpieczenia
(23)
Ubezpieczenia społeczne
(23)
Transport
(22)
Usługi
(22)
Analiza strategiczna
(21)
Etyka biznesu
(21)
Fundusze strukturalne UE
(21)
Kultura organizacyjna
(21)
Nauki ekonomiczne
(21)
Ocena pracowników
(21)
Pieniądz
(21)
Prawo finansów publicznych
(21)
Produkcja
(21)
Informacja gospodarcza
(20)
Instytucje nonprofit
(20)
Siła robocza
(20)
Turystyka
(20)
Controlling
(19)
Polityka gospodarcza
(19)
Bank centralny
(18)
Bankowe usługi detaliczne
(18)
Handel zagraniczny
(18)
Otoczenie firmy
(18)
Rynek (ekonomia)
(18)
Stosunki międzynarodowe
(18)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(18)
Usługi turystyczne
(18)
Wzrost gospodarczy
(18)
Zarządzanie projektami
(18)
Gospodarka regionalna
(17)
Handel elektroniczny
(17)
Mikroekonomia
(17)
Podatek od towarów i usług
(17)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(17)
Współpraca gospodarcza
(17)
Narodowy Bank Polski (NBP)
(16)
Sektor publiczny
(16)
Temat: dzieło
Biała Księga o Europejskim Rządzeniu
(1)
Temat: czas
2001-
(434)
1989-2000
(221)
1901-2000
(90)
1945-1989
(32)
1801-1900
(4)
1701-1800
(2)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(742)
Kraje Unii Europejskiej
(140)
Europa
(38)
Świat
(21)
Europa Środkowo-Wschodnia
(15)
Niemcy
(13)
Stany Zjednoczone (USA)
(13)
Rosja
(11)
Województwo śląskie (1999- )
(6)
Wielka Brytania
(5)
Białoruś
(4)
Czechy
(4)
Francja
(4)
Japonia
(4)
Region bałtycki
(4)
Chiny
(3)
Europa Zachodnia
(3)
Azja
(2)
Górny Śląsk
(2)
Kraje rozwijające się
(2)
Kraje rozwinięte
(2)
Słowacja
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(2)
Województwo podlaskie (1999- )
(2)
ZSRR
(2)
Afryka
(1)
Ameryka
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Australia
(1)
Austria
(1)
Belgia
(1)
Bieruń (woj. śląskie)
(1)
Bułgaria
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Dolny Śląsk
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Glasgow (Wielka Brytania)
(1)
Górnośląskie Zagłębie Węglowe
(1)
Hiszpania
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kazachstan
(1)
Koszalin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Litwa
(1)
Małopolska
(1)
Mołdawia
(1)
NRD
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Podlasie
(1)
RFN
(1)
Skandynawia
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Tychy (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(709)
Opracowanie
(419)
Praca zbiorowa
(244)
Monografia
(105)
Poradnik
(104)
Materiały konferencyjne
(58)
Ćwiczenia i zadania
(31)
Materiały pomocnicze
(30)
Dane statystyczne
(24)
Komentarz do ustawy
(23)
Case study (studium przypadku)
(18)
Raport z badań
(17)
Rocznik statystyczny
(16)
Analiza i interpretacja
(14)
Słownik terminologiczny
(14)
Encyklopedia
(10)
Czasopismo naukowe
(8)
Wzory dokumentów
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(7)
Słownik angielsko-polski
(7)
Tablice i wzory
(7)
Komentarz prawny
(6)
Księga pamiątkowa
(5)
Esej
(4)
Publicystyka
(4)
Raport
(4)
Słownik niemiecko-polski
(4)
Wzory umów
(4)
Artykuły
(3)
Komentarz
(3)
Słownik polsko-angielski
(3)
Ustawa
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Kompendia i repetytoria
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Słownik
(2)
Słownik polsko-niemiecki
(2)
Akty prawne
(1)
Broszura
(1)
Kazusy
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Orzecznictwo
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Skorowidze (prawo)
(1)
Szkic
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik tematyczny
(1)
Słownik wielojęzyczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1997)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1764)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1413)
Zarządzanie i marketing
(1202)
Edukacja i pedagogika
(706)
Socjologia i społeczeństwo
(648)
Psychologia
(481)
Informatyka i technologie informacyjne
(322)
Medycyna i zdrowie
(299)
Media i komunikacja społeczna
(202)
Filozofia i etyka
(194)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(175)
Historia
(168)
Językoznawstwo
(149)
Matematyka
(93)
Transport i logistyka
(92)
Nauka i badania
(81)
Kultura i sztuka
(68)
Ochrona środowiska
(59)
Literaturoznawstwo
(47)
Inżynieria i technika
(46)
Biologia
(29)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(21)
Etnologia i antropologia kulturowa
(21)
Religia i duchowość
(21)
Podróże i turystyka
(17)
Architektura i budownictwo
(14)
Rolnictwo i leśnictwo
(14)
Fizyka i astronomia
(13)
Kultura fizyczna i sport
(9)
Chemia
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Archeologia
(4)
Geografia i nauki o Ziemi
(4)
Rozwój osobisty
(3)
1764 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. MARKETING V CESTOVNOM RUCHU: 1.1. Marketingový mix cestovného ruchu; 1.2. Marketingová komunikácia. 1. GASTRONÓMIA - NADČASOVÝ TREND: 1.1. Kulinářská turistika; 1.2. Pôvod slova gastronómia; 1.3. Agroturistika; 1.4. Zážitkové reštaurácie; 1.5. Pivovarníctvo je v Čechách - podnikanie s tradíciou; 1.6. Rozvoj kulinárstva v cestovnom ruchu; 2. SLOW FOOD FILOZOFIA: 2.1. Krajiny s osvojenou slow food filozofiou. 3. PRÍKLAD RODENNEJ FORMY OPIEARAJÚCEJ SA INTUITÍVNE O SLOW FOOD FILOZOFIU: 3.1. Podnikanie s rodinnou tradíciou; 3.2. Motivácia k pohostinnosti; 3.3. Vizuálna identita rodinnej firmy; 3.4. Produktové portfolio rodinnej firmy - jedálny lístok; 3.5. Založenie Cechu husacinárov; 3.6. Európska databáza; 3.7. Externá komunikácia rodinnej firmy; 4. ADAPTÁCIA SLOW FOOD FILOZOFIE V UBYTOVACÍCH ZARIADENIACH.
Zawiera: 1. WPROWADZANIE DO OBROTU W TURYSTYKĘ: 1.1. Marketing mix turystyki; 1.2. Komunikacja marketingowa. 1. GASTRONOMIA - DODATKOWA TREND: 1.1. Turystyka kulinarna; 1.2. Pochodzenie słowa gastronomia; 1.3. Agroturystyka; 1.4. Ekspert restauracje; 1.5. Browar jest w Czechach - biznes z tradycją; 1.6. Rozwijanie tradycji kulinarnych w turystyce; 2. ZWOLNIONA FILOZOFIA ŻYWNOŚCIOWA: 2.1. Kraje z filozofią slow food. 3. PRZYKŁAD FORMY RODENOWEJ TWORZĄCEJ ZINTEGROWANEJ ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ: 3.1. Biznes z tradycją rodzinną; 3.2. Motywacja dla gościnności; 3.3. Identyfikacja wizualna firmy rodzinnej; 3.4. Portfolio produktów firmy rodzinnej - menu; 3.5. Ustanowienie Gildii Gildii; 3.6. Europejska baza danych; 3.7. Komunikacja zewnętrzna firmy rodzinnej; 4. PRZYSTOSOWANIE ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ W URZĄDZENIACH ZAKWATEROWANIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACJI 1. Natura komunikacji, 2. Powszechne problemy z komunikacją, 3. Skuteczność mówienia, 4. Poprawa słuchania, 5. Umiejętność pisania, 6. Sztuka czytania Cz. II: KOMUNIKACJA W PRAKTYCE 1. Praktyczne umiejętności prezentacji, 2. Udane wywiady, 3. Prowadzenie efektywnych spotkań, 4. Organizacje: szczyty komunikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Regionalizacja i polityka regionalna Unii Europejskiej, 2. Przygotowania Polski do wykorzystanie funduszy strukturalnych, 3. Współpraca transgraniczna i problemy regionów przygranicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(KOMENTARZ 2004)
Dział I Przepisy ogólne; Dział II Organy podatkowe; Dział III Zobowiązania podtakowe; Dział IV Postępowanie podatkowe; Dział V Czynnoścci sprawdzające; Dział VI Kontrola podatkowa; Dział VII Tajemnica skarbowa; Dział VIII Przepisy karne; Dział VIIIa Zaświadczenia; Dział IX Zmiany w przepisach obowiązujących, przepisy przejściowe i końcowe. Załączniki (akty prawne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(KOMENTARZ 2005)
Dział I Przepisy ogólne; Dział II Organy podatkowe; Dział III Zobowiązania podtakowe; Dział IV Postępowanie podatkowe; Dział V Czynnoścci sprawdzające; Dział VI Kontrola podatkowa; Dział VII Tajemnica skarbowa; Dział VIII Przepisy karne; Dział VIIIa Zaświadczenia; Dział IX Zmiany w przepisach obowiązujących, przepisy przejściowe i końcowe. Załączniki (akty prawne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(KOMENTARZ 2007)
Dział I Przepisy ogólne; Dział II Organy podatkowe; Dział III Zobowiązania podtakowe; Dział IV Postępowanie podatkowe; Dział V Czynnoścci sprawdzające; Dział VI Kontrola podatkowa; Dział VII Tajemnica skarbowa; Dział VIII Przepisy karne; Dział VIIIa Zaświadczenia; Dział IX Zmiany w przepisach obowiązujących, przepisy przejściowe i końcowe. Załączniki (akty prawne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Tożsamość i wizerunek- koncepcja i znaczenie: Pojęcie tożsamości i wizerunek; Różnice między tożsamością a wizerunek firmy; Wizerunek firmy a autowizerunek konsumenta; Znaczenie dobrego wizerunku firmy. R.2 Adresaci wizerunku firmy: Wewnętrzni adresaci wizerunku; Zewnętrzni adresaci wizerunku. R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiortswa: Znaczenie wyróżników tożsamości; Ogólne kryteria wyboru wyróżników; Trwałość i zmienność wyróżnkiów; Przykładowe rozwiązania. R.4 Tożsamość i wizerunek firmy a startegie marketingowe. R.5 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie: Etapy rozwoju wizerunku; Etapy zmian i dylematy z tym związane. R.6 Badanie wizerunku firmy: Ogólne zasady i cele badań; Wybór kryteriów pomiaru; Dynamika pozycji i konkurencji a częstotliwość pomiaru wizerunku; Źródła pozyskiwania informacji o kryteriach pomiaru wizerunku firmy; Obiekty odniesienia; Metody i techniki badań wizerunku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 202, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 202, [1] s. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingo- we.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 437, [4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
R. I Istota i znaczenie marketingu: Podmioty rynku; Ewolucja orientacji przedsiębiorstwa i geneza marketingu; Pojęcie marketingu; Ogólne zasady marketingu; Sektorowe uwarunkowania marketingu; Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu; Kierunki rozwoju marketingu. R. II Zachowanie nabywców na rynku: Proces postępowania nabywcy na rynku; Uwarunkowania zachowań rynkowych nabywcy; Specyfika zachowań rynkowych klientów instytucjonalnych. R. III Segmentacja rynku: Pojęcie i rola segmentacji rynku; Segmentacja rynku a typy marketingu; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ogólne warunki wyodrębniania segmentacji rynku; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków i koncepcja ich obsługi; planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynku. R. IV Produkt: Pojęcie i struktura produktu; Klasyfikacja produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Eliminowanie produktów nietrafionych; Kryteria formowania asortymentu produktów; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dobór. R. V Wprowadzanie na rynku nowych produktów: Pojęcie nowego produktu; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu. R. VI Cena: Cena jako instrument marketingu; Strategiczne cele polityki cen; Metody ustalania cen; Kształtowanie cen w kanałach dystrybucji; Strategie cen. R. VII Dystrybucja: Istota znaczenie dystrybucji w marketingu; Funkcje dystrybucji; Pojęcie i elementy systemu dystrybucji przedsiębiorstwa; Kanały dystrybucji; Czynniki wpływające na strukturę kanałów dystrybucji; Projektowanie kanałów dystrybucji; Współpraca i konflikty w kanałach dystrybucji; Zarzadzanie fizyczną dystrybucją produktów. R. VIII Hurt i detal: Funkcje hurtu; Klasyfikacja hurtowników; Tendencje rozwojowe hurtu; Funkcje detalu; Formy instytucjonalne detalu; Strategie marketingowe detalistów; Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej; Tendencje rozwojowe detalu. R. IX Promocja: Promocja w strukturze marketingu-mix; Promocja osobista; Reklama; Promocja dodatkowa; Public relations; Formy promocji w Internecie; Kształtowanie kampanii promocyjnej przedsiębiorstwa. R. X Marketingowy system informacji: Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Istota i rodzaje badań marketingowych; Obszary badań marketingowych; Marketingowe proces badawczy. R. XI Zarządzanie marketingiem: Proces zarządzania marketingiem; Pole rynkowej aktywności przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Planowanie marketingowe; Realizacja planów marketingowych; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu. R. XII Marketing na rynkach międzynarodowych: Czym jest marketing globalny?; Globalne rynki czy globalne segmenty? Przesłanki standaryzacji i adaptacji międzynarodowego marketingu; Marketing-mix na rynkach międzynarodowych; Przesłanki wchodzenia na rynki zagraniczne; Sposoby wejścia na rynki zagraniczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i posz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. o posz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 436 s. : rys. ; 20 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 194 s. : tab. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Anatomia marki, Pojęcie i rola marki, Determinanty silnej marki; Wizerunek marki, Tożsamość a wizerunek marki, Cylk życia marki; Sponsorowanie marki; Nazwa marki; kryteria projektowania nazw marek; Znak marki; Marka jako przedmiot transakcji; Internacjolizacja i globalizacja marek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Zarządzanie projektami ( na przykładzie struktury organizacyjnej Techbud S.A.); Zarządzanie operacyjne (na przykł. FSE Zelpol S.A.); Ustalenie struktury sprzedaży i procedury ustalania cen i marż w przedsiębiorstwie wielozakładowym; Organizacja zarządzania marketingiem w firmie "Flores", Restrukturyzacja zakładowych zasobów mieszkaniowych Podkarpackich Zakładów Rafineryjnych w Jaśle; Identyfikacja i analiza sytuacji strategicznych jednostek biznesu w Krośnieńskich Hutach Szkła "Krosno" S.A.; Projekt kanałów dystrybucji dla firmy "Delta-bis"; "Mała czarna"; Analiza struktury organizacyjnej Przedsiębiorstwa Przetwórstwa Owoców i Warzyw "Ogród" i formułowanie kierunków jej usprawnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Zarządzanie projektami (na przykładzie struktury organizacyjnej Techbud S.A.); Zarządzanie operacyjne (na przykł. FSE Zelpol S.A.); Ustalenie struktury sprzedaży i procedury ustalania cen i marż w przedsiębiorstwie wielozakładowym; Organizacja zarządzania marketingiem w firmie "Flores", Restrukturyzacja zakładowych zasobów mieszkaniowych Podkarpackich Zakładów Rafineryjnych w Jaśle; Identyfikacja i analiza sytuacji strategicznych jednostek biznesu w Krośnieńskich Hutach Szkła "Krosno" S.A.; Projekt kanałów dystrybucji dla firmy "Delta-bis"; "Mała czarna"; Analiza struktury organizacyjnej Przedsiębiorstwa Przetwórstwa Owoców i Warzyw "Ogród" i formułowanie kierunków jej usprawnienia.
Książka
W koszyku
1.Teoria agencji jako teoretyczna podstawa nadzoru korporacyjnego (corporate governence), 2. Podstawowe mechanizmy i instytucje nadzoru korporacyjnego (corporate governace), 3. System nadzoru korporacyjnego (corporate governance) w Polsce, 4. Mechanizmy nadzoru korporacyjnego (corporate governance) wykorzystywane przez polskie spółki akcyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I: Koncepcja zarządzania uwagą. 1. Geneza koncepcji gospodarki uwagi. 2. Charakterystyka gospodarki uwagi. 3. Gospodarka uwagi a świat organizacji. II: Zarządzanie uwagą w kontekście dorobku teorii zarządzania. 1. Modelowe ujęcie miejsca zarządzania uwagą. 2. Formułowanie strategii. 3. Zarządzanie wiedzą. 4. Public relations. III: Zarządzanie uwagą w polskich przedsiębiorstwach. 1. Empiryczna weryfikacja koncepcji zarządzania uwagą. 2. Badanie jakościowe - studia przypadków. 3. Badanie kwestionariuszowe - opinie menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej