Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(6)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Matan Andrzej
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Głuchowski Jan
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
(19)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Inteligencja (psychologia)
(3)
Psychologia
(3)
Uczenie się
(3)
Uczucia
(3)
Zachowanie
(3)
Zmysły
(3)
Świadomość
(3)
Metody badawcze
(2)
Motywacja
(2)
Osobowość
(2)
Pamięć
(2)
Poznanie
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Psychoterapia
(2)
Sen
(2)
Stres
(2)
Zaburzenia psychiczne
(2)
Empatia
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interwencja kryzysowa (psychologia)
(1)
Kadry
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Neurobiologia
(1)
Neurony
(1)
Regulacja emocji
(1)
Spostrzeganie
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Stres środowiskowy (psychologia)
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zapobieganie
(1)
Zarażanie społeczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Zwalczanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia Stosowana / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Zjawiska rezonansu dnia codziennego: czemu ja czuje to, co ty czujesz; 2. Odkrycie neurobiologiczne: co potrafią neurony lustrzane; 3. Jak dziecko dostraja się do świata i problem autyzmu; 4. Neurony lustrzane i pochodzenie języka; 5. Twój obraz we mnie, mój obraz w Tobie: odzwierciedlenie i tożsamość; 6. Namiętne układy lustrzane: flirt i miłość; 7. Międzyludzki obszar znaczeniowy: wspólnota społeczna i społeczna śmierć; 8. Środowisko dla młodzieży i szansa dla szkoły; 9. Neurony lustrzane w medycynie i psychoterapii. 10. Relacje dnia codziennego codziennego kierowanie własnym życiem: czego możemy się nauczyć od komórek lustrzanych; 11. Geny, mózg i kwestia wolnej woli; 12. Odzwierciedlenie jako motyw przewodni ewolucji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Rozdział 1. Wprowadzenie. CZĘŚĆ I. Teoria. Rozdział 2. Zrozumieć dyfuzję; Rozdział 3. Teoria złożonego zarażania; Rozdział 4. Internetowy eksperyment społeczny. CZĘŚĆ II. Zastosowanie. Wprowadzenie do Części II; Rozdział 5. Złożone zarażanie w innych kontekstach; Rozdział 6. Gdy dyfuzja innowacji napotyka opór; Rozdział 7. Dyfuzja zmian w organizacjach. CZĘŚĆ III. Projektowanie społeczne. Wprowadzenie do Części III; Rozdział 8. Projektowanie sieci społecznych sprzyjających dyfuzji; Rozdział 9. Tworzenie kontekstów społecznych sprzyjających zmianie zachowań. CZĘŚĆ IV. Wnioski. Rozdział 10. Konkluzja; Epilog. Socjologia eksperymentalna; Załącznik A. Etyka projektowania społecznego; Załącznik B. Metody obliczeniowych nauk społecznych; Załącznik C. Dodatek techniczny do modeli; Podziękowania; Przypisy; Piśmiennictwo; Indeks; O Autorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Bliskie spotkania z innym sortem Część I. Zjawisko milenialsów. 1. Milenialsi i ty: Pokolenia w pracy; Co się tu właściwie dzieje?; Nadchodząca luka na rynku pracy; Jesteś taki wyjątkowy; Wypełnienie luki. 2. Czyż nie jesteśmy wszyscy tacy sami?: I co z tego? Czyż wszystkie pokolenia nie są takie same?; Kto ma znaleźć sens i określić zasady? 3. Menedżerowie skuteczni versus nieskuteczni: Nastawienie; Kontynuacja współpracy z działem personalnym. 4. Punkty zapalne między menedżerami a milenialsami: Pozycje percepcyjne; Konsekwencje braku doświadczenia. Część II. Odkryj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami. 5. Bądź elastyczny – kiedy zgoda, by robili po swojemu, ma sens. Bycie elastycznym wobec autonomicznych: Wartości milenialsów: Połączenie pracy i życia; Zniekształcenia wynikające z doświadczenia; Kontrakt psychologiczny; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Najlepsze praktyki; Podsumowanie. 6. Twórz właściwe nagrody – nagradzanie odpowiednich rzeczy we właściwy sposób. Nagradzanie roszczeniowych: Wartość milenialsów: Nagroda; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Właściwe nagradzanie; Nagradzanie odpowiednich rzeczy; Niech mają bieżące informacje; Uczenie się na sukcesach; Podsumowanie. 7. Zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnej. Rozwijanie pomysłowych: Wartość milenialsów: Wyrażanie siebie; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Kreatywność i przewaga konkurencyjna; Najlepsze praktyki; Niech wiedzą, co się dzieje z ich pomysłami; Pozwól im się bawić; Podsumowanie. 8. Buduj relację – najpierw oni, potem ty. Angażowanie zajętych sobą: Wartość milenialsów: Uwaga; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Najlepsze praktyki; Co jest barierą w budowaniu zaangażowania?; Materiał do przemyśleń; Nie ma transferu wiedzy niejawnej bez zbudowania relacji; Podsumowanie. 9. Bądź pozytywny podczas korygowania – ostrożnie, kruche! Rozbrajanie obronnych: Wartość milenialsów: Osiągnięcia; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Najlepsze praktyki; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. 10. Nie bierz tego do siebie – nie zawsze jesteś w centrum. Samoróżnicowanie od Irytujących: Wartość milenialsów: Nieformalność; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Samoróżnicowanie dotyczy ciebie; Wiedz, gdzie oni się kończą, a zaczynasz ty; Odrębność i wspólnota; Znaj różnice między twoją rolą a twoją osobą; Wystrzegaj się wciągania osób postronnych; Pomyśl o swojej obecności; Wyznania; Podsumowanie. 11. Pokaż im pełny obraz – szersza perspektywa nie istnieje, dopóki nie pomożesz im jej dostrzec. Poszerzanie perspektywy krótkowzrocznych: Wartość milenialsów: Prostota; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Zacznij od czegoś prostego; Model myślenia o konsekwencjach; Pięć „dlaczego”; Proszę, podziel się; Podsumowanie. 12. Włączaj szczegóły – wieloznaczność jest ich kryptonitem. Ukierunkowanie nieskupionych: Wartość milenialsów: Wielozadaniowość; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Ukierunkowywanie? Myślałem, że chcą autonomii; Ukierunkowywanie; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. 13. Spraw, żeby to miało dla nich znaczenie – chcą wiedzieć „po co”, zanim dowiedzą się „co”. Motywowanie obojętnych: Wartość milenialsów: Znaczenie; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Hierarchia możliwości; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. Część III. Twoja przewaga konkurencyjna. 14. Budowanie kultury przyjaznej pokoleniu Y: Dostrzeż swoje gwiazdy i stwórz dla nich przestrzeń do wymiany doświadczeń; Włącz swoich menedżerów do rozmowy; Pytaj milenialsów; Ogranicz zniekształcenia panujące w organizacji; Promuj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami; Inwentarz porozumienia międzypokoleniowego. 15. Mentoring dla milenialsów: Wyzwania, przed którymi stają milenialsi w pracy; Strategie pokonywania blokad w pracy; 7 umiejętności pokonywania blokad; Na koniec.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Podziękowania; CZĘŚĆ I. RÓŻNE SPOJRZENIA NA EMOCJE Rozdział 1. Podejścia do zrozumienia emocji: Wprowadzenie; Czym jest emocja? Pierwsze pomysły; Dziewiętnastowieczni myśliciele; Podejścia filozoficzne i literackie; Nauka o mózgu, psychologia, socjologia i antropologia; Empiryczne inspiracje nowej nauki o emocjach; Czym jest emocja? Ramy teoretyczne; Sfera emocji: emocje - nastroje – dyspozycje; Streszczenie; Do przemyślenia i dyskusji; Lektura uzupełniająca; Rozdział 2. Ewolucja emocji: Elementy podejścia ewolucyjnego; Ewolucyjna historia ludzkich emocji; Ewolucja reprezentacji symbolicznej i języka; Emocje jako podstawa relacji międzyludzkich; Streszczenie; Do przemyślenia i dyskusji; Lektura uzupełniająca; Dodatkowa lektura uzupełniająca; Rozdział 3. Kulturowe rozumienie emocji: Społeczność wyspiarska; Międzykulturowe podejścia do emocji; Konstruowanie emocji na Zachodzie; Miłość seksualna na Zachodzie; Integracja podejść ewolucyjnych i kulturowych; Streszczenie; Do przemyślenia i dyskusji; Lektura uzupełniająca; CZĘŚĆ II. ELEMENTY EMOCJI Rozdział 4. Komunikowanie emocji: Pięć rodzajów zachowań niewerbalnych; Mimiczne ekspresje emocji; Wokalne komunikowanie emocji; Dotykowe komunikowanie emocji; Ekspresje emocjonalne i koordynowanie kontaktów międzyludzkich; Kulturowe zróżnicowanie ekspresji emocji; Komunikowanie emocji w sztuce; Streszczenie; Do przemyślenia i dyskusji; Lektura uzupełniająca; Rozdział 5. Zmiany cielesne i emocje: Wczesne teorie emocji i zmian cielesnych; Emocje i autonomiczny układ nerwowy; Emocje i układ neuroendokrynny; Emocje i układ odpornościowy; Zmiany cielesne i doświadczenia emocjonalne; Ucieleśnienie, poznanie i kontakty społeczne; Streszczenie; Do przemyślenia i dyskusji; Lektura uzupełniająca; Rozdział 6. Ocena, doświadczenie, regulacja: Ocena i emocje; Oceny pierwotne, pozytywność i negatywność; Oceny wtórne; Trzecia faza oceny: werbalne dzielenie się; Słowa i koncepcje; Doświadczenie emocjonalne; Regulacja emocji; Streszczenie; Do przemyślenia i dyskusji; Lektura uzupełniająca; Rozdział 7. Mechanizmy mózgowe i emocje: Historyczne podejścia do neuronauki emocji; Oceny i mózgowe procesy podkorowe; Świadomość ciała i subiektywne odczucia: przednia część kory wyspy; Od konceptualizacji do empatycznego zrozumienia: korowe procesy mózgowe; Poszukiwanie wzorców aktywacji mózgowej poszczególnych emocji; Streszczenie; Do przemyślenia i dyskusji; Lektura uzupełniająca; CZĘŚĆ III. EMOCJE I ŻYCIE SPOŁECZNE Rozdział 8. Rozwój emocji w dzieciństwie: Teorie rozwoju emocjonalnego; Ekspresja emocjonalna; Rozpoznawanie emocji; Regulacja emocji; Biologiczne uwarunkowania temperamentu; Streszczenie; Do przemyślenia i dyskusji; Lektura uzupełniająca; Rozdział 9. Emocje w relacjach społecznych: Emocje w bliskich związkach; Emocje w przyjaźni; Emocje w relacjach hierarchicznych; Emocje i dynamika grupowa; Inteligencja emocjonalna; Streszczenie; Do przemyślenia i dyskusji; Lektura uzupełniająca; Rozdział 10. Emocje i myślenie: Namiętności i rozum; Emocje nadają priorytet myślom, celom i działaniom; Emocje i nastroje w zachowaniach ekonomicznych; Infuzja afektu i afekt jako informacja; Style przetwarzania; Wpływ nastrojów i emocji na funkcjonowanie poznawcze; Moralność; Emocje i prawo; Streszczenie; Do przemyślenia i dyskusji; Lektura uzupełniająca; CZĘŚĆ IV. EMOCJE I CZŁOWIEK Rozdział 11. Różnice indywidualne w emocjonalności: Emocjonalność na przestrzeni życia; Przywiązanie i emocjonalność; Zachowania rodzicielskie wykraczające poza przywiązanie; Socjalizacja emocji w domu rodzinnym; Poza rodzicielstwem: wpływ rodzeństwa, rówieśników i szerszego kontekstu społecznego; Programy optymalizujące rozwój emocjonalny; Streszczenie; Do przemyślenia i dyskusji; Lektura uzupełniająca; Rozdział 12. Psychopatologia emocji w dzieciństwie: Emocje i psychopatologia; Częstość psychopatologii w dzieciństwie; Czynnik ryzyka a psychopatologia; Czynniki ryzyka; Trajektorie zaburzeń; Interwencje w psychopatologii dzieci i młodzieży; Streszczenie; Do przemyślenia i dyskusji; Lektura uzupełniająca; Rozdział 13. Zaburzenia emocjonalne w dorosłości: Depresja i lęk; Zaburzenia psychiczne: objawy i rozpowszechnienie; Jak powstają zaburzenia; Interakcje genotyp-środowisko; Predyspozycje emocjonalne i zaburzenia emocjonalne; Czynniki podatności; Nawroty, powrót do zdrowia i przedłużanie zaburzeń; Neurofizjologia depresji i lęku; Poza depresją i lękiem; Streszczenie; Do przemyślenia i dyskusji; Lektura uzupełniająca; Rozdział 14. Znaczące życie: Znaczące wydarzenie; Sens w życiu; Terapia psychologiczna prowadzona przez innych i autoterapia; Uważność w starożytności i współczesności; Świadome rozumienie emocji; Emocje w literaturze; Emocje i wolna wola; Emocje i sens w życiu społecznym; Streszczenie; Do przemyślenia i dyskusji; Lektura uzupełniająca; Piśmiennictwo; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy; O Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Bieżący kryzys; 2. Jak doświadczasz wypalenia zawodowego?; 3. Co jest przyczyną wypalenia zawodowego?; 4. Dlaczego warto się zająć wypaleniem?; 5. Interwencja kryzysowa- zatrzymać wypalenie zawodowe; 6. Zapobieganie wypaleniu i budowanie zaangażowania; 7. Promowanie wartości ogólnoludzkich; W stronę lepszej przyszłości; Ocena środowiska pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. Część I. Jak się uczymy: 2. Zdarzenia, 3. Neurony, 4. Wiedza i umiejętności, 5. Reprezentacje neuronowe, 6. Plastyczne mapy, 7. Sen i marzenia senne. Część II. Co wpływa na uczenie się: 8. Uwaga, 9. Emocje, 10. Motywacja, 11. Uczenie się przed narodzeniem i po nim. Część III. Uczenie się w ciągu całego życia: 12. Dzieciństwo, 13. Czytanie, 14. Kształcenie: matematyka, nauki przyrodnicze i humanistyczne, 15. Szybka młodość, mądra starość. Część IV. Uczenie się wspólnoty: 16. Współpraca, 17. Oceny, 18. Wartości, 19. Uczenie się przemocy z telewizji. Część V Wnioski: Od badania PISA do Pizy: 20. badania PISA, 21. Szkoła, 22. Lekcje religii, 23. Treści życia, 24. Epilog: Terra II
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Zrozumieć osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Psychologia społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Zrozumieć osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Psychologia społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wrażenia zmysłowe i spostrzeżenia: Jak stymulacja staje się wrażeniem?; Co łączy zmysły, Co je różni?; Na czym polega związek między doznawaniem wrażeń a spostrzeganiem?; 2. Myśli i inteligencja: Jakie są komponenty myślenia?; Jakie umiejętności posiadają osoby, które potrafią skutecznie myśleć? Jak dokonujemy pomiaru inteligencji? Czy inteligencja jest jedną zdolnością, czy też składa się z wielu zdolności? W jaki sposób psycholodzy wyjaśniają różnicę w IQ występujące między grupami?; 3. Stany świadomości: jaki jest związek świadomości z procesami umysłowymi?; Jakie cykle występują w świadomości na co dzień? Jakie inne formy może przyjmować świadomość?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej