Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(3)
Autor
Armstrong Gary
(1)
Cisek Sabina
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gos Waldemar
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Januszko-Szakiel Aneta
(1)
Kalinowski Jacek
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Koniuszewska Natalia
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Moeller Robert R. (1942- )
(1)
Nita Bartłomiej
(1)
Płonka Michał
(1)
Rae Leslie
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Wnuk-Pel Tomasz
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Konsumenci
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania naukowe
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Finanse
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Handel
(1)
Infobrokerzy
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kontrola wewnętrzna
(1)
Koordynatorzy projektów unijnych
(1)
Marketing
(1)
Naukoznawstwo
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Specjaliści informacji naukowej, technicznej i ekonomicznej
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Towary
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Nauka i badania
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do infobrokeringu. Wybrane aspekty; Etyka w firmie infobrokerskiej; Prawo w działalności infobrokerskiej; Jak zostać brokerem informacji? Wybrane aspekty praktyczne; Klient agencji infobrokerskiej - informacje praktyczne; Mediacyjny wymiar dialogu infobrokera z klientem; Infobrokerstwo systemowe - kontekst niezbędności infobrokerskiej roboty; Kwant wiedzy jako optymalny komunikat. Metodologiczna geneza infobrokerstwa systemowego; Audyt Wstępny Zarządzania Wiedzą. Studium przypadku; Jakość informacji; Architektura informacji - krótki przewodnik; Informacja tworzywem przekazów infobrokerskich. Wybrane zagadnienia; Raporty, analizy, bazy danych, prezentacje - czyli jak opakować informację; Podstawy poszukiwania informacji w Internecie. Wybrane aspekty; Praktyczny OSINT z wykorzystaniem technologii internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi / Jerzy Kisielnicki. - Wyd. 2 zm. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media , 2017. - 392 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Rozdział I. Projekty badawczo-rozwojowe oraz ich charakterystyka i znaczenie; Rozdział II. Koncepcja, decyzje, ryzyko i procedury; Rozdział III. Modele w prezentacji projektów badawczo-rozwojowych; Rozdział IV. Modele w wybranych etapach zarządzania projektami naukowo-badawczymi; Rozdział V. Realizatorzy projektu; Rozdział VI. Narzędzia wspomagania; Rozdział VII. Ocena i komercjalizacja wyników w zarządzaniu projektami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Istota i narzędzia komunikacji marketingowej: 1. Istota komunikacji marketingowej; 1.1. Definicja komunikacji marketingowej; 1.2. Elementy procesu komunikacji marketingowej. 2. Funkcje komunikacji marketingowej: 2.1. Tradycyjne funkcje komunikacji marketingowej; 2.2. Nowoczesne funkcje komunikacji marketingowej. 3. Mechanizm i modele oddziaływania komunikacji marketingowej: 3.1. Mechanizm oddziaływania komunikacji marketingowej; 3.2. Rodzaj decyzji zakupowej a mechanizm komunikacji marketingowej; 3.3. Modele komunikowania się pomiędzy uczestnikami procesu komunikacji marketingowej. 4. Rodzaje komunikacji marketingowej: 4.1. Alternatywne rodzaje komunikacji marketingowej; 4.2. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 5. Narzędzia komunikacji marketingowej: 5.1. Rodzaje narzędzi komunikacji marketingowej; 5.2. Reklama; 5.3. Sprzedaż osobista; 5.4. Promocja sprzedaży; 5.5. Public relations; 5.6. Sponsorowanie (sponsoring); 5.7. Lokowanie produktu (product placement); 5.8. Komunikacja nieformalna w systemie komunikacji marketingowej. 6. Specyfika komunikacji marketingowej różnych kategorii dóbr: 6.1. Podstawy zróżnicowania komunikacji marketingowej dotyczącej różnych kategorii dóbr; 6.2. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr zaopatrzeniowych; 6.3. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku; 6.4. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych częstego nabywania; 6.5. Specyfika komunikacji marketingowej w usługach. Część II. Uwarunkowania komunikacji marketingowej: 7. Uwarunkowania po stronie nadawcy komunikacji marketingowej: 7.1. Czynniki wpływające na decyzje przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji marketingowej; 7.2. Cele rynkowe przedsiębiorstwa a cele komunikacji marketingowej; 7.3. Rodzaj produktu i charakter marki a komunikacja marketingowa; 7.4. Komunikacja marketingowa w różnych fazach cyklu życia produktu; 7.5. Fazy rozwojowe rynku a komunikacja marketingowa; 7.6. Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa i posiadane zasoby a komunikacja marketingowa. 8. Uwarunkowania po stronie adresatów komunikacji marketingowej: 8.1. Czynniki różnicujące adresatów komunikacji marketingowej; 8.2. Cechy demograficzne adresatów a komunikacja marketingowa; 8.3. Styl życia konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.4. Proces uczenia się konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.5. Motywacje konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.6. Postawy konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.7. Postawy odbiorców wobec źródeł informacji. 9. Kulturowe uwarunkowania komunikacji marketingowej: 9.1. Kultura w kształtowaniu zachowań nabywców; 9.2. Wpływ kultury materialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową; 9.3. Wpływ kultury niematerialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową; 9.4. Związki między kulturą a treścią i formą komunikacji marketingowej. 10. Prawne uwarunkowania komunikacji marketingowej: 10.1. Źródła regulacji prawnych w zakresie komunikacji marketingowej; 10.2. Prawne uregulowania dotyczące treści i form reklamy; 10.3. Uregulowania prawne dotyczące reklamy produktów sensytywnych; 10.4. Uwarunkowania prawne realizacji reklamy w środkach przekazu; 10.5. Uwarunkowania prawne realizacji promocji sprzedaży; 10.6. Uwarunkowania prawne działań sponsoringowych; 10.7. Uwarunkowania prawne lokowania produktów. 11. Techniczne uwarunkowania komunikacji marketingowej: 11.1. Media jako techniczne środki komunikacji marketingowej; 11.2. Nowe media - pojęcie i specyfika; 11.3. Interaktywne i mobilne kanały komunikacji marketingowej. Część III. Efekty komunikacji marketingowej: 12. Czynniki determinujące efekty komunikacji marketingowej; 12.1. Wieloczynnikowe uwarunkowania efektów komunikacji marketingowej; 12.2. Ukierunkowanie komunikacji marketingowej; 12.3. Projektowanie celów komunikacji marketingowej; 12.4. Wybór treści, formy i źródła komunikatu; 12.5. Zrozumienie mechanizmu odbioru komunikatów marketingowych przez ich adresatów; 12.6. Projektowanie liczby i częstotliwości kontaktów z komunikatem. 13. Modele efektów komunikacji marketingowej: 13.1. Typy modeli objaśniających efekty komunikacji marketingowej; 13.2. Model pomiaru i oceny efektów komunikacji marketingowej. 14. Pomiar i ocena efektów komunikacji marketingowej: 14.1. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej; 14.2. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie poznawczej; 14.3. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie afektywnej (emocjonalnej); 14.4. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie behawioralnej; 14.5. Pomiar i ocena kapitału marki jako efektu komunikacji marketingowej; 14.6. Ocena niekwantyfikowalnych efektów komunikacji marketingowej; 14.7. Ocena wizerunku marki jako efekt komunikacji marketingowej; 14.8. Ocena jakości relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem jako efekt komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O autorze; Przedmowa; CZĘŚĆ I. PODSTAWY WSPÓŁCZESNEGO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO Rozdział 1. Podstawy audytu 1.1. Historia i początki audytu 1.2. Struktura książki Rozdział 2. Powszechny zakres wiedzy audytu wewnętrznego 2.1. Co to jest CBOK? Doświadczenia z innych profesji 2.2. CBOK Fundacji Badawczej Instytutu Audytorów Wewnętrznych 2.3. Co powinien wiedzieć audytor wewnętrzny 2.4. Dalszy rozwój CBOK współczesnego audytu CZĘŚĆ II. ZNACZENIE MECHANIZMÓW KONTROLI WEWNĘTRZNEJ Rozdział 3. Zasady ramowe kontroli wewnętrznej: standard COSO 3.1. Znaczenie skutecznych mechanizmów kontroli wewnętrznej 3.2. Standardy kontroli wewnętrznej: tło historyczne 3.3. Zdarzenia prowadzące do powołania Komisji Treadwaya 3.4. Zasady ramowe kontroli wewnętrznej COSO 3.5. Pozostałe wymiary zasad ramowych kontroli wewnętrznej COSO 3.6. Wymagania w zakresie CBOK audytu Rozdział 4. Ustawa Sarbanesa-Oxleya i jej następstwa 4.1. Kluczowe elementy ustawy Sarbanesa-Oxleya 4.2. Dokonywanie przeglądów wymaganych w sekcji 404 na podstawie standardu AS 5 4.3. Zasady standardu AS 5 a audyt wewnętrzny 4.4. Oddziaływanie ustawy Sarbanesa-Oxleya Rozdział 5. Kolejne zasady ramowe kontroli wewnętrznej: CobiT 5.1. Wprowadzenie do CobiT 5.2. Zasady ramowe CobiT 5.3. Zastosowanie CobiT w ocenie mechanizmów kontroli wewnętrznej 5.4. Stosowanie CobiT w świetle ustawy SOX 5.5. Wytyczne w zakresie zasad ramowych zapewnienia CobiT 5.6. Szersze spojrzenie na CobiT Rozdział 6. Zarządzanie ryzykiem: COSO ERM 6.1. Podstawy zarządzania ryzykiem 6.2. COSO ERM: Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie 6.3. Kluczowe elementy COSO ERM 6.4. Inne wymiary COSO ERM: Cele zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie 6.5. Ryzyko na poszczególnych poziomach organizacyjnych 6.6. Podsumowanie informacji o COSO ERM 6.7. Audyt ryzyka i procesów COSO ERM 6.8. Szersze spojrzenie na zarządzanie ryzykiem i COSO ERM CZĘŚĆ III. PLANOWANIE I PRZEPROWADZANIE AUDYTU WEWNĘTRZNEGO Rozdział 7. Przeprowadzanie skutecznego audytu wewnętrznego 7.1. Organizacja i planowanie audytu wewnętrznego 7.2. Czynności przygotowawcze audytu wewnętrznego 7.3. Rozpoczęcie audytu wewnętrznego 7.4. Opracowanie i przygotowanie programów audytu 7.5. Przeprowadzanie audytu wewnętrznego 7.6. Podsumowanie działań audytu w terenie 7.7. Przeprowadzanie indywidualnego audytu wewnętrznego Rozdział 8. Standardy profesjonalnej praktyki audytu wewnętrznego 8.1. Standardy profesjonalnej praktyki audytu wewnętrznego 8.2. Treść standardów IIA 8.3. Kodeksy etyki: IIA oraz ISACA Rozdział 9. Testowanie i ocena wyników audytu 9.1. Zbieranie odpowiednich dowodów audytu 9.2. Techniki szacowania i oceny w audycie 9.3. Ekspercki dobór próby w audycie wewnętrznym 9.4. Statystyczny dobór próby - wstęp 9.5. Dobór próby na podsta wie jednostki monetarnej 9.6. Dobór ilościowy i warstwowy dobór ilościowy 9.7. Inne techniki doboru próby w audycie 9.8. Skuteczne wykorzystanie doboru próby w audycie Rozdział 10. Programy audytu oraz określenie przestrzeni audytu 10.1. Określenie zakresu i celów przestrzeni audytu wewnętrznego 10.2. Ocena możliwości i celów audytu wewnętrznego 10.3. Ograniczenia czasowe i co do zasobów w przestrzeni audytu 10.4. "Sprzedawanie" przestrzeni audytu komitetowi audytu oraz kadrze zarządzającej 10.5. Tworzenie programów audytu: kluczowe elementy przestrzeni audytu 10.6. Przestrzeń audytu i utrzymanie programu Rozdział 11. Samoocena kontroli i benchmarking 11.1. Znaczenie samooceny kontroli 11.2. Model CSA 11.3. Uruchomienie procesu CSA 11.4. Ocena wyników CSA 11.5. Benchmarking a audyt wewnętrzny 11.6. Lepsze zrozumienie działań audytu wewnętrznego CZĘŚĆ IV. ORGANIZOWANIE DZIAŁAŃ AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I ZARZĄDZANIE NIMI Rozdział 12. Regulaminy i tworzenie działu audytu wewnętrznego 12.1. Zakładanie działu audytu wewnętrznego 12.2. Regulamin audytu: uprawnienia komitetu i kierownictwa audytu 12.3. Budowanie zespołu audytu wewnętrznego 12.4. Metody organizacji działu audytu wewnętrznego 12.5. Zasady i procedury audytu wewnętrznego 12.6. Rozwój zawodowy: Budowanie silnego działu audytu wewnętrznego Rozdział 13. Kluczowe kompetencje audytu wewnętrznego 13.1. Znaczenie kluczowych kompetencji audytu wewnętrznego 13.2. Umiejętności przeprowadzania wywiadu 13.3. Umiejętności analityczne 13.4. Umiejętności testowania i analizy 13.5. Umiejętności dokumentowania 13.6. Sformułowane zalecenia oraz działania korygujące 13.7. Umiejętności komunikacyjne 13.8. Umiejętności negocjacyjne 13.9. Gotowość do nauki 13.10. Znaczenie podstawowych kompetencji audytora wewnętrznego Rozdział 14. Znajomość zarządzania projektami 14.1. Procesy zarządzania projektami 14.2. Zarządzanie programami i portfelem w PMBOK 14.3. Model dojrzałości organizacyjnej procesu 14.4. Korzystanie z zarządzania projektami w celu opracowania skutecznych planów audytu wewnętrznego 14.5. Najlepsze praktyki zarządzania projektami a audyt wewnętrzny Rozdział 15. Planowanie i przeprowadzenie audytu 15.1. Zrozumieć otoczenie: rozpoczęcie audytu 15.2. Dokumentowanie audytu i zrozumienie środowiska kontroli wewnętrznej 15.3. Odpowiednie przeprowadzenie procedur audytu 15.4. Podsumowanie audytu 15.5. Przeprowadzenie audytu Rozdział 16. Dokumentowanie rezultatów przez modelowanie procesów i sporządzanie dokumentów roboczych 16.1. Wymagania dotyczące dokumentacji audytu 16.2. Modelowanie procesu niezbędne dla audytorów 16.3. Dokumenty robocze audytu 16.4. Zarządzanie dokumentami audytu 16.5. Znaczenie dokumentacji audytu Rozdział 17. Raportowanie wyników audytu 17.1. Cele i rodzaje sprawozdań z audytu 17.2. Opublikowane sprawozdania z audytu 17.3. Cykl sprawozdawczości w ramach audytu 17.4. Skuteczne sposoby komunikacji w działaniach audytu 17.5. Sprawozdania i zrozumienie roli ludzi w procesie audytu CZĘŚĆ V. WPŁYW TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH NA AUDYT Rozdział 18. Ogólne zabezpieczenia systemów informatycznych i najlepsze praktyki ITIL 18.1. Znaczenie ogólnej kontroli IT 18.2. Usługa klient-serwer oraz ogólne mechanizmy kontroli mniejszych systemów 18.3. Komponenty i zabezpieczenia głównego systemu oraz starych systemów 18.4. Przeglądy ogólnych zabezpieczeń w klasycznych systemach 18.5. Wsparcie techniczne ITIL i dobre praktyki infrastruktury pomocniczej 18.6. Dobre praktyki obsługi technicznej 18.7. Audyt zarządzania infrastrukturą informatyczną 18.8. Wymagania CBOK stawiane audytorowi w odniesieniu do ogólnych zabezpieczeń informatycznych Rozdział 19. Przegląd i ocena mechanizmów bezpieczeństwa aplikacji informatycznych 19.1. Elementy zabezpieczeń aplikacji informatycznych 19.2. Wybór aplikacji do przeglądu 19.3. Wstępne kroki przeprowadzenia przeglądu mechanizmów kontrolnych aplikacji 19.4. Zakończenie audytu mechanizmów kontrolnych aplikacji informatycznej 19.5. Przykład przeglądu aplikacji: system budżetowania klient-serwer 19.6. Audyt programów w trakcie tworzenia 19.7. Znaczenie przeglądu mechanizmów kontrolnych w programach informatycznych Rozdział 20. Zapewnienie cyberbezpieczeństwa i prywatności 20.1. Podstawy bezpieczeństwa sieci informatycznych 20.2. Zagadnienia związane z prywatnością systemów informatycznych 20.3. Audyt bezpieczeństwa i prywatności informatycznej 20.4. Bezpieczeństwo i prywatność w dziale audytu 20.5. Podstawy PCI-DSS 20.6. Rola audytu dotycząca prywatności i cyberbezpieczeństwa Rozdział 21. Narzędzia i techniki komputerowe stosowane w audycie 21.1. Rozumienie komputerowych narzędzi i technik wspomagających audyt 21.2. Określenie potrzeby zastosowania narzędzi CAATT 21.3. Narzędzia oprogramowania CAATT 21.4. Wybór odpowiednich procesów CAATT 21.5. Etapy tworzenia skutecznego CAATT 21.6. Wykorzystanie CAATT do zebrania dowodów Rozdział 22. Planowanie ciągłości biznesowej i odzyskiwanie sprawności po awarii systemu informatycznego 22.1. Awaria informatyczna i planowanie ciągłości biznesowej dzisiaj 22.2. Przegląd procesów planowania ciągłości biznesowej 22.3. Tworzenie planu ciągłości działania informatycznego (BCP). 22.4. Planowanie ciągłości biznesowej i umowy poziomu świadczenia usług 22.5. Nowsze technologie planowania ciągłości biznesowej: techniki mirroringu danych 22.6. Przegląd planów ciągłości działania 22.7. Przyszłość planowania ciągłości działania firmy CZĘŚĆ VI. AUDYT A ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM Rozdział 23. Komunikacja z komitetem audytu rady nadzorczej 23.1. Rola komitetu audytu 23.2. Organizacja i karty komitetu audytu 23.3. Ekspert finansowy komitetu audytu a audyt 23.4. Obowiązki komitetu audytu wobec audytu 23.5. Komitet audytu i jego zewnętrzni audytorzy 23.6. Programy informatora i kodeksy postępowania 23.7. Inne zadania komitetu audytu Rozdział 24. Etyka i programy informatorów 24.1. Zasady etyczne, zgodność i ład korporacyjny w przedsiębiorstwie 24.2. Kodeks postępowania w przedsiębiorstwie 24.3. Funkcja informatora i infolinia 24.4. Przeprowadzanie audytu funkcjonowania etyki w przedsiębiorstwie 24.5. Poprawa praktyk ładu korporacyjnego Rozdział 25. Wykrywanie oszustw i prewencja 25.1. Zrozumienie i rozpoznanie oszustwa 25.2. Oznaki oszustwa, na które audytorzy powinni zwrócić uwagę 25.3. Rola rachunkowości publicznej w wykrywaniu oszustw 25.4. Standardy IIA dotyczące wykrywania nadużyć i prowadzenia dochodzenia 25.5. Dochodzenia w sprawie nadużyć prowadzone przez audytorów 25.6. Procesy zapobiegania oszustwom informatycznym 25.7. Wykrycie oszustwa przez audytora Rozdział 26. Wymagania zgodności z HIPAA, GLBA i innymi ustawami 26.1. HIPAA: ochrona zdrowia i dużo więcej 26.2. Zasady audytu według ustawy Gramma-Leacha-Blileya 26.3. Wymagania innych przepisów dotyczących poufności i bezpieczeństwa danych osobowych CZĘŚĆ VII. PROFESJONALNY AUDYTOR WEWNĘTRZNY Rozdział 27. Certyfikaty zawodowe: CIA, CISA i inne 27.1. Wymagania stawiane Certyfikowanemu audytorowi wewnętrznemu 27.2. Co oprócz CIA: inne certyfikaty IIA 27.3. Wymagania dotyczące certyfikatu audytora systemów informatycznych (CISA) 27.4. Certyfikacja na tytuł Certified Information Security Manager 27.5. Certyfikowany biegły ds. przestępstw i nadużyć gospodarczych 27.6. Certyfikat w dziedzinie bezpieczeństwa teleinformatycznego CISSP 27.7. Certyfikat audytora ASQ 27.8. Inne certyfikaty audytorów Rozdział 28. Audytorzy jako konsultanci przedsiębiorstwa 28.1. Standardy zespołu audytu działającego jako grupa doradcza przedsiębiorstwa 28.2. Rozpoczęcie świadczenia usług konsultingowych przez zespół audytu 28.3. Zapewnienie rozdzielenia obowiązków z zakresu audytu i doradztwa 28.4. Najlepsze praktyki konsultingowe 28.5. Rozszerzone usługi audytu świadczone kierownictwu Rozdział 29. Ciągłe badanie zapewnienia zgodności i XBRL 29.1. Wdrożenie ciągłego badania zapewnienia zgodności 29.2. Korzyści czerpane z narzędzi CAA 29.3. XBRL: rozszerzalny język sprawozdawczości finansowej oparty na Internecie 29.4. Hurtownie danych, wydobywanie danych i OLAP 29.5. Nowe technologie, ciągłe zamknięcie ksiąg a audyt CZĘŚĆ VIII. WYMAGANIA CBOK DOTYCZĄCE PROFESJONALNEJ KONWERGENCJI AUDYTU Rozdział 30. ISO 27001, ISO 9000 i inne normy międzynarodowe 30.1. Znaczenie standardów ISO w dzisiejszym globalnym świecie 30.2. Przegląd norm ISO 30.3. Audyt systemów zarządzania jakością ISO 19011 30.4. Normy ISO a audytorzy Rozdział 31. Audyt zapewnienia jakości i normy ASQ 31.1. Obowiązki i odpowiedzialność audytorów jakości 31.2. Rola audytora jakości 31.3. Wykonanie audytów jakości ASQ 31.4. Audytorzy jakości a audytor IIA 31.5. Przeglądy zapewnienia jakości wykonywane przez funkcje audytu 31.6. Uruchomienie przeglądu QA audytu 31.7. Przyszłe kierunki prowadzenia audytu zapewnienia jakości Rozdział 32. Six Sigma i odchudzone techniki 32.1. Historia i koncepcje Six Sigma 32.2. Wdrożenie Six Sigma 32.3. Odchudzona Six Sigma 32.4. Audyt procesów Six Sigma 32.5. Six Sigma w działalności audytorów Rozdział 33. Międzynarodowe standardy audytu i rachunkowości 33.1. Międzynarodowe standardy audytu i rachunkowości: jak do tego doszliśmy? 33.2. Konwergencja standardów sprawozdawczości finansowej 33.3. IFRS: co audytorzy muszą wiedzieć 33.4. Międzynarodowe normy audytu 33.5. Kolejne etapy w normach dotyczących audytu Rozdział 34. CBOK dla współczesnego audytora 34.1. Część pierwsza: Podstawy współczesnego audytu wewnętrznego 34.2. Część druga: Znaczenie mechanizmów kontroli wewnętrznej 34.3. Część trzecia: Planowanie i przeprowadzanie audytu wewnętrznego 34.4. Część czwarta: Organizowanie działań audytu wewnętrznego i zarządzanie nimi 34.5. Część piąta: Wpływ technologii informatycznych na audyt 34.6. Część szósta: Audyt a zarządzanie przedsiębiorstwem 34.7. Część siódma: Profesjonalny audytor wewnętrzny 34.8. Część ósma: Wymagania CBOK dotyczące profesjonalnej konwergencji audytu 34.9. CBOK dla audytorów; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Część I. Rozpoznanie i analiza potrzeb Rozdział 1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS): Co to jest RAPS?; Wstęp do rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych; Po co przeprowadza się RAPS?; Zalety i wady RAPS; Kto jest odpowiedzialny za RAPS?; „Kwintet szkoleniowy”; Klienci zamawiający RAPS; Etapy RAPS. Rozdział 2. Zastosowanie rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych: Zastosowanie RAPS w praktyce; Sposób określania potrzeb szkoleniowych; Kto powinien przeprowadzać RAPS?; Metody przeprowadzania analizy; Etap 1 – określanie wymagań; Etap 2 – planowanie RAPS; Etap 3 – ocena istniejących potrzeb; Normy kwalifikacji zawodowych. Rozdział 3. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych: Etap 4 i 5 – identyfikacja braków w kwalifikacjach pracowników i rozpoznanie potrzeb szkoleniowych; Planowanie RAPS; Analiza wyników; Dalsze działania; Etap 6 – określenie celów i treści szkolenia; Część II. Planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 4. Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego: Indywidualne cechy uczącego się; Style uczenia się; Preferencje dotyczące sposobu uczenia się; Wykorzystanie zmysłów w procesie uczenia się; Model komunikacji; Zastosowanie modeli uczenia się w programach szkoleniowych; Cel szkolenia; Przeszkody w procesie uczenia się. Rozdział 5. Cele szkolenia: Określanie celów szkolenia na piśmie; Plan osiągania celów; Sprawdzanie listy celów; Praktyczne zastosowanie listy celów; Rozdział 6. Szkolenie w miejscu pracy: Planowanie czynności; Lista ustalonych celów; Grupa uczących się; Ustalenie treści programu szkolenia; Uwzględnienie norm kwalifikacji w programie; Rodzaje metod szkoleniowych. Rozdział 7. Szkolenie poza miejscem pracy: Planowanie czynności; Cele a grupa uczących się; Miejsce zorganizowania szkolenia; Ograniczenia czasowe; Termin rozpoczęcia i zakończenia; Zalety i wady szkolenia poza miejscem pracy; Ustalenie treści programu szkolenia; Formy szkolenia; Strategie szkolenia grupowego; Szkolenia o sztywnej i elastycznej strukturze; Metody szkolenia grupowego; Kolejność materiału szkoleniowego; Szablon programu szkolenia. Część III. Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowych Rozdział 8. Planowanie sesji szkoleniowych – cz. I: Cele sesji; Metody szkoleniowe. Rozdział 9. Planowanie sesji szkoleniowych – cz. II: Metody szkoleniowe; Opracowanie sesji. Rozdział 10. Planowanie sesji ćwiczeniowych: Ćwiczenia; Obserwacja i podsumowanie; Część IV. Ocena programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 11. Ogólne zasady oceny programów szkoleniowo-rozwojowych: Dlaczego dokonuje się oceny szkolenia?; Dlaczego nie dokonuje się oceny szkolenia?; Skutki nieprzeprowadzenia oceny; Kto przeprowadza ocenę?; Proces oceny; Projektowanie procesu oceny; Zaangażowanie menedżerów liniowych. Rozdział 12. Ocena przed rozpoczęciem, na początku i w trakcie programu: Ocena przed rozpoczęciem lub na początku programu; Testy sprawdzające poziom wiedzy; Ocena wiedzy lub umiejętności; Samoocena wiedzy lub umiejętności; Ocena w trakcie szkolenia. Rozdział 13. Inne formy oceny w czasie trwania szkolenia: Podsumowania w kilku słowach; Metoda „znaczków”; Podsumowanie sesji; Podsumowanie w notatnikach szkoleniowych; Rozdział 14. Ocena na zakończenie programu szkoleniowego: Wskazówki dotyczące oceny przeprowadzanej na końcu programu; Rodzaje oceny przeprowadzanej na koniec szkolenia; Efektywna ocena. Rozdział 15. Ocena po programie szkoleniowym: Średnio- i długoterminowe metody oceny; Ocena długoterminowa; Czy warto przeprowadzać szkolenie?; Oszacowanie wartości szkolenia; Lista punktów do sprawdzenia przed szkoleniem; Podsumowanie; Lektura uzupełniająca; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. O autorze. Rozdział 1. Istota i zadania operacyjnej rachunkowości zarządczej. Rozdział 2. Złożone problemy klasyfikacji kosztów na potrzeby zarządzania. Rozdział 3. Analiza relacji koszty-wolumen-zysk dla przedsiębiorstwa jednoasortymentowego. Rozdział 4. Analiza relacji koszty-wolumen–zysk dla przedsiębiorstwa wieloasortymentowego, analiza dźwigni i analiza wrażliwości. Rozdział 5. Podejmowanie decyzji w krótkim czasie. Rozdział 6. Wyodrębnienie i ocena ośrodków odpowiedzialności za koszty, przychody, zyski i inwestycje. Rozdział 7. Zaawansowane problemy budowy i wykorzystania wielostopniowych oraz wieloblokowych rachunków kosztów i wyników. Rozdział 8. Polityka cenowa. Rozdział 9. Ceny transferowe w strukturach zdecentralizowanych. Rozdział 10. Budżetowanie poziomu działalności, przychodów i kosztów. Rozdział 11. Struktura i zasady sporządzania głównego budżetu przedsiębiorstwa. Rozdział 12. Ocena wykonania budżetów dla wyodrębnionych ośrodków odpowiedzialności i firmy jako całości. Rozdział 13. Zarządzanie zapasami za pomocą modelu ekonomicznej wielkości zamówienia. Rozdział 14. Zarządzanie zapasami dokładnie na czas oraz przy wykorzystaniu teorii ograniczeń. Rozdział 15. Organizacja systemu rachunkowości zarządczej – rola specjalistów rachunkowości zarządczej (controllingu). Rozdział 16. Ewolucja rachunkowości zarządczej. Sugerowane odpowiedzi do pytań testowych i studiów przypadków. Wyjaśnienia do pytań testowych. Bibliografia. Spis studiów przypadków – problematyka. Wykaz skrótów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(70-lecie Katedry Rachunkowości Uniwersytetu Łódzkiego)
Zawiera: R. 1 Zarządzanie finansami: Wprowadzenie; Metody badawcze; Istota i zadania uczelni publicznej; Przegląd definicji dotyczących funduszy, finansowania i środków pieniężnych; Plan rzeczowo-finansowy jako narzędzie zarządzania finansami uczelni publicznej; Wynik finansowy uczelni publicznej; Źródła przychodów na uczelni publicznej; Podsumowanie. R. 2 System rachunkowości uczelni: Wprowadzenie; Metody badawcze; Proces zmian w systemie rachunkowości uczelni w wybranych krajach europejskich; Wpływ otoczenia uczelni na zarządzanie; Odbiorcy informacji i ich potrzeby informacyjne; Podsystem rachunkowości zarządczej – podstawowe źródło informacji w systemie informacyjnym uczelni; Kompleksowy System Informacyjny do zarządzania Uniwersytetem Łódzkim – analiza przypadku; Podsumowanie. R. 3 Zarządzanie dokonaniami uczelni: Wprowadzenie; Metody badawcze; Istota i obszary pomiaru dokonań w zarządzaniu uczelnią publiczną; Metody pomiaru dokonań i zarządzania dokonaniami; Analizy benchmarkingowe; Rola controllingu w zarządzaniu dokonaniami uczelni; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej