Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
tylko na miejscu
(20)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(21)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(6)
Bakalarz Dariusz
(5)
Czerwińska Ewa
(3)
Matuszyńska Aldona
(3)
Matuszyński Witold
(3)
Miron Jacek
(2)
Nierenberg Gerard I
(2)
Piotrowska Dorota
(2)
Sadkowski Wacław
(2)
Babiak Jerzy (1943- )
(1)
Beatty Jack
(1)
Bettger Frank
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilik Andrzej
(1)
Bratkowski Stefan (1934-2021)
(1)
Brown Stanley H
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Carnegie Dale
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Enkelmann Nikolaus B. (1936- )
(1)
Girard Joe
(1)
Hansburg Freda
(1)
Harari Oren
(1)
Havel Václav
(1)
Holland Ron
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kets de Vries Manfred
(1)
Kleszcz Paweł
(1)
Krool Robert
(1)
Kröger Fritz
(1)
Kwiatkowski Aleksander
(1)
Leonard Dick
(1)
Leonard Dick (1930- )
(1)
Lüchinger René
(1)
Magdalena Wajda
(1)
Maister David H
(1)
Marschall Christoph von
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
McCormack Mark H
(1)
Nowakowski Robert
(1)
Pawłowska Hanna E
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Rogalińska Agnieszka
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Sedláček Tomáš
(1)
Shaw Robert
(1)
Silberman Mel
(1)
Sobieska Justyna
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Vassos Tom
(1)
Vizjak Andrej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Temat
Zarządzanie
(10)
Menedżerowie
(4)
Integracja europejska
(3)
Marketing
(3)
Przywództwo
(3)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Kadry
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia pracy
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Biznes
(1)
Ceny
(1)
Charyzma (cecha osobowości)
(1)
Decyzje
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
Drucker, Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomiści
(1)
Friedman, Milton (1912-2006)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Handel
(1)
Historia
(1)
Informacja
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Internet
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Keynes, John Maynard (1883-1946)
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marx, Karl (1818-1883)
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie
(1)
Nash, John F. (1928- )
(1)
Obama, Barack (1961- )
(1)
Obyczaje towrzyskie
(1)
Opakowania
(1)
Osobowość
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Psychologia biznesu*
(1)
Public relations
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Samorealizacja
(1)
Smith, Adam (1723-1790)
(1)
Socjologia pracy
(1)
Społeczeństwo
(1)
Sprzedaż
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Towar
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi
(1)
Walras, Léon (1834-1910)
(1)
Wspólnota Europejska
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Zarządzanie czasem pracy
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zespół projektowy
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(3)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Monografia
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść polska
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Psychologia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
37 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rewolucje w stosunkach międzyludzkich, 1. Jak odkryć w sobie przywódcę, 2. Jak nawiązać porozumienie, 3. Wzmacnianie motywacji, 4. Wyrażanie autentycznego zainteresowania ludźmi, 5. Popatrz na sprawy punktu widzenia innej osoby, 6. Słuchaj i ucz się, 7. Tworzenie zespołów myślących o jutrze, 8. Szanuj cudzą godność, 9. Uznanie, pochwały i nagrody, 10. Jak sobie radzić z błędami, zażaleniem i krytyką, 11. Stawianie sobie celów, 12. Koncentracja i dyscyplina, 13. Zachowanie równowagi, 14. Pozytywne nastawienie psychiczne, 15. Jak przestać się martwić, 16. Potęga entuzjazmu, 17. Bierz się do dzieła
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: ROZUMIENIE GRUP I JEDNOSTEK 1. Grupy, 2. Niektóre cechy grup roboczych, 3. Role, 4. Funkcje członków, 5. Jednostka, 6. Potrzeby życia grupowego, 7. Procesy grupowe, 8. Grupy w obrębie grup Cz. II: BUDOWANIE I UTRZYMANIE WIELKIEGO ZESPOŁU 1. Zespoły, 2. Przywódca, 3. Budowanie zespołu, 4. Twórcze rozwiązywanie problemów, 5. Utrzymywanie zespołu, 6. Rewizja ról, 7. Lista kontrolna dla liderów grup
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACJI 1. Natura komunikacji, 2. Powszechne problemy z komunikacją, 3. Skuteczność mówienia, 4. Poprawa słuchania, 5. Umiejętność pisania, 6. Sztuka czytania Cz. II: KOMUNIKACJA W PRAKTYCE 1. Praktyczne umiejętności prezentacji, 2. Udane wywiady, 3. Prowadzenie efektywnych spotkań, 4. Organizacje: szczyty komunikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: ROZUMIENIE MOTYWACJI 1. Czy jest motywacja, 2. Czego się spodziewasz, 3. Hierarchia potrzeb wg Maslowa, 4. Nie samym chlebem... 5. Czynniki higieniczne, 6. Motywatory, Cz. II: BUDOWANIE POMOSTÓW 1. Model trzech kręgów, 2. Równowaga balonów, 3. Przywództwo i motywowanie, 4. Inspirowanie ludzi, 5. Zasada "pół na pół", Cz. III: JAK WYDOBYĆ Z LUDZI WSZYSTKO, CO NAJLEPSZE 1. Motywuj sam siebie, 2. Wybieraj ludzi, którzy już mają motywację, 3. Stawiaj wysokie, ale realne cele, 4. Pamiętaj, że postęp motywuje, 5. Każdą osobę traktuj jak indywidualność, 6. Zapewniaj uczciwe wynagrodzenie, 7. Wyrażaj swoje uznanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kontekst zarządzania, 2. Poznaj swój umysł, 3. Myślenie analityczne, 4. Myślenie holistyczne, 5. Pojęcia, 6. Twórcze myślenie, 7. Zdolność oceny, 8. Twój szósty zmysł -intuicja, 9. Umysł głębi, 10. Alternatywy, 11. Dyskusje, 12. Użyteczna oryginalność, 13. Rozwijanie zdolności umysłowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mądry przywódca, 2. Umiejętności przywódcy, 3. Przywódca nad przywódcami, 4. Charyzma, 5. Przywódca-sługa 6. Nelson, 7. Podejmowanie właściwych decyzji, 8. Jak inspirować, przekazując informacje, 9. Przywódca w świecie przemian, 10. Kobiety - przywódczynie, 11. Style przywództwa, 12. Przywódcy jutra
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja czasu z perspektywy, 2. Typowe problemy z czasem, 3. Rozwijanie własnego poczucia czasu, 4. Jak określać cele perspektywiczne, 5. Jak tworzyć plany średniego zasięgu, 6. Planowanie dnia, 7. Jak najlepiej wykorzystać najdogodniejszą porę, 8. Efektywne wykorzystanie czasu w biurze, 9. Organizacja zebrań, 10. Sztuka delegowania, 11. Korzystanie z zajętego czasu, 12. Zdrowie i wakacje, PODSUMOWANIE: Dziesięć kroków ku lepszej organizacji czasu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Polityka strukturalna jako czynnik wyrównywania dysproporcji rozwojowych krajów Unii Europejskiej; mechanizmy i instrumenty zarządzania ekonomicznego we Wspólnotach Europejskich i Unii Europejskiej; Polskie podmioty gospodarcze w świetle pomocy strukturalnej Unii Europejskiej; Czy program Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza jest skutecznym instrumentem przygotowań do funduszy strukturalnych; Czynniki wpływające na rozwój organizacji pozarządowych w procesie integracji Polski z Unią Europejską; Rola organizacji pozarządowych w wykorzystaniu funduszy europejskich; Europejski Fundusz Społeczny; Procedury zamówień publicznych w wykorzystaniu funduszy europejskich. Część II. Polskie doświadczenia w wykorzystaniu funduszy pomocowych Unii Europejskiej; Regionalne doświadczenia w wykorzystaniu Programów Przedakcesyjnych w Polsce; Doświadczenia euroregionu "Pro Europa Viadrina" we wdrażaniu Funduszu Małych Projektów PHARE CBC; Realizacja przedsięwzięć w ramach Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG III; Proces absorpcji funduszy strukturalnych przez samorząd terytorialny w działalności Regionalnych Izb Obrachunkowych w systemie państwowych organów nadzoru i kontroli; Pomoc finansowa w ramach funduszy strukturalnych dla gmin wiejskich; Doświadczenia wykorzystywania funduszy strukturalnych w Burgenlandzie. Część III. Rola konsultanta funduszy europejskich w rozwoju społeczno-gospodarczym nowej Europy; Z doświadczeń konsultanta funduszy europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wyjątkowa edukacja, 2. Co robię? Piszę!, 3. W stronę nowego społeczeństwa, 4. General Motors od środka, 5. Najważniejsza turbulencja XX wieku, 6. Wynalazca zarządzania, 7. Epoka zerwanej ciągłości, 8. Miej pod ręką maczetę, 9. Bóg nie potrzebuje konsultanta od zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Pomysły, które pozwoliły mi się podźwignąć z upadku: Jak pewien pomysł pomnożył moje dochody i moje szczęciście; Dlaczego wróciłem do handlu, chociaż postanowiłem z tym skończyć; Co pomogło mi pokonać naj większego wroga, jakiemu kiedykolwiek musiałem stawić czoło; Jedyny sposób, w jaki mogłem się zorganizować. Cz.2 Recepta na sukces w handlu: Jak poznałem najwa żniejszy sekret handlu; Złapać byka za rogi; Kontrakt za 250 tysięcy dolarów w piętnaście minut; Analiza pod stawowych zasad wykorzystanych przy zawarciu tej tran sakcji; Jak zadawanie pytań zwiększyło efektywność moich rozmów handlowych; Jak nauczyłem się odkrywać powód, który powinien skłonić klienta do zakupu; Najwa żniejsze słowo w handlu ma tyklo trzy sylaby; Jak dowiaduję się o ukrytych obikecjach kilenta; Zapomnia na umiejętność, która w handlu czyni cuda. Cz.3 Jak zdobyć i utrzymać zaufanie: Najważniejsza lekcja- jak zdobyć zaufanie; Czego nauczyłem się o zau faniu od lekarza; Najszybszy sposób zdobycia zaufania; Nie kop dołków sam pod sobą; Niezawodna metoda zdoby cia zaufania; Nienaganny wygląd. Cz.4 Jak skłonić innych do robiena z tobą interesów: jak pomysł Lincolna pomógł mi w zawieraniu przyjaźni; Dlaczego wszędzie byłem mile widzianym gościem; Jak nauczyłem się zapamiętywać twarze i nazwiska; Przyczy na niepowodzeń w interesach; Jak pewna rozmowa nauczy ła mnie pokonania tremy podczas spotkań z ważnymi oso bistościami. CZ.5 Kolejne stadia sprzedaży: Sprzedaż przed sprzeda żą; Jak umówić się kliemtem; Jak nauczyłem się korzy stać z pomocy sekretarek; Pomusł, który pomógł mi dostać się do "pierwszej ligi"; Jak klient może pomóc ci w sprzedaży; Jak sprawić, aby stali klienci byli twoją najlepszą reklamą; Siedem zasad, których przestrzegam przy finalizowaniu umowy; Zaskakujący spo sób zawierania umowy, którego nauczył mnie najlepszy agent ubezpieczeniowy. Cz.6 Nie obawiaj się przegranej: Nie obawiaj się przegranej; Beniamina Franklina spoób na sukses i jego wpływ na moje życie; Porozmawiajmy sobie od serca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 82 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest charyzma? 2. Badania nad charyzmą, 3. Charyzma w życiu zawodowym, 4. Charyzmę można w sobie wypracować
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady Powella; Ośmielaj do wyrażania własnych opinii; Czasem trzeba pozbyć się pracownika; Oprzyj zarządzanie na wzajemnym zaufaniu; Waż słowa; Dobieraj sobie potrzebnych ludzi; Słuchaj ludzi; Tajemnica sukcesu tkwi w szczegółach; Mieszaj w zakisłym; Zostaw własne ego przed drzwiami firmy; Zmiana to jedyna szansa rozwoju; Poszukaj konsensusu (ale nie czyń zeń zasady); Nie powielaj stereotypów; Upraszczaj procedury i działanie; Sytuacja dyktuje najwłaściwszą strategię; Bez ryzyka nie ma sławy; Nie trać kontaktu ogniowego z przeciwnikiem; Tratuj podwładnych jak partnerów; Nie bój się wytknąć królowi, ze jest nagi; Tytuły to tylko dźwięczne nazwy; Zaufaj ludziom z linii ognia; Przede wszystkim sam bądź optymistą; Spójrz na siebie z dystansem; Zachowaj równowagę między pracą a życiem; Decyzje są tylko twoje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Komunikacja w biznesie, R.II Precedencja, R.III Wi zerunek biznesmena
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Odszyfrowując ludzką mistykę. Spojrzeie przez pryzmat klinicznego karadygmatu. 2. Inteligencja emocjonalna w świecie zawodowym. 3. Syndrom małża. 4. Czynnik porażki w przywództwie. 5. Fenomen Dilberta. 6. Zepsucie na górze. 7. Osiąganie zmiany osobistej i organizacyjnej. 8. Cechy skutecznego przywództwa. 9. Przywództwo w kontekście globalnym. 10. Role, jakie grają przywódcy. 11. Dynamika sukcesji. 12. Rozwój przywództwa. 13. Najlepsze miejsca do pracy: organizacje autentyzotyczne. 14. Końcowe przemyślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sukces w niszy - czy to w ogóle możliwe? 2. Pożegnanie z niszą - koniec tradycyjnych strategii. 3. Endgame - rozgrywka końcowa otwiera niszom okna czasowe. 4. Nisze - części większych rynków. 5. Wielkie problemy małych nisz. 6. Elementy strukturalne prosperującej niszy. 7. Dziewięć strategii niszowych. 8. Jak się tworzy i rozbudowuje nisze rozgrywek końcowych. 9. Niewykorzystany potencjał nisz rozgrywek końcowych. 10. Sukces w niszach ekonomicznych w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej