Form of Work
Książki
(55)
Status
only on-site
(42)
available
(35)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(42)
Author
Loska Magdalena
(6)
Łopalewski Piotr
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Laszczak Mirosław
(4)
Penc Józef
(4)
Sedlak Kazimierz
(3)
Smid Wacław
(3)
Armstrong Michael
(2)
Bernacki Marek
(2)
Koch Richard
(2)
Kotler Philip
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Oyrzanowski Bronisław
(2)
Agor Weston H
(1)
Ambler Tim
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Bendell Tony
(1)
Boulter Louise
(1)
Buffett Warnen E
(1)
Christopher Martin
(1)
Cisak Ewa
(1)
Coates Charles
(1)
Dębska-Rup Anna
(1)
Graham Benjamin
(1)
Gregory Anne
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hamilton Dennis
(1)
Imlay John P
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Jonas Krzysztof
(1)
Kalin Karl
(1)
Król Marek
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lipka Anna
(1)
Maesincee Suvit
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Milewska Beata
(1)
Milewski Dariusz
(1)
Mudyń Krzysztof
(1)
Muri Peter
(1)
Młodkowski Paweł
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Nosal Czesław S
(1)
Nowak Edward
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Patten Dave
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piotr Łopalewski
(1)
Pogorzelski Witold
(1)
Potkaniawski Michał
(1)
Sadler Philip
(1)
Schmitt Bernd
(1)
Simonson Alex
(1)
Stewart Grant
(1)
Stobierski Andrzej
(1)
Szymanowska Ewa
(1)
Sękowska Magdalena
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Ward Michael
(1)
Witkowski Tomasz
(1)
Wołowik Wadim
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Żelazik-Rebmann Beata
(1)
Year
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(37)
Country
Poland
(55)
Language
Polish
(55)
Subject
Zarządzanie
(14)
Przedsiębiorstwo
(10)
Kadry
(8)
Marketing
(8)
Reklama
(7)
Organizacja
(4)
Decyzje
(3)
Motywacja pracy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Logistyka gospodarcza
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja psychologia
(2)
Benchmarking
(1)
Finanse
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Makroekonomia
(1)
Management Science America
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Mikroekonomia
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Prakseologia
(1)
Programy komputerowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Public relations
(1)
Płaca
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sukces
(1)
Unia Europejska a Polska
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
55 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-85441-90-5
Czym jest intuicja; Rola intuicji w przywództwie i zarządzaniu; Sprawdź swoje zdolności intuicyjne; Jak wykorzystywać intuicję przy podejmowaniu decyzji; Jak dalej rozwijać swoją intuicję; Program przyszłych badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-85441-95-6
Wstęp:ścieżki marketingu; Agencja - ta, czy tamta; Badania są zawsze niekompletne; Brzydkie kaczątko; Chirurgiczna segmentacja; Innowacje; Jak przetrwać za- lew informacji; Kanały dystrybucji; Liczy się dziedzi- ctwo - tradycja; lunch edukacyjny; Marketing dzisiaj i w przyszłości; Marketing globalny; Marketing samobój- czy i partyzancki; Marketing wartości; Marketing związków i wzajemnych relacji; Niepowodzenie źródłem sukcesu; Opakowanie; Planowanie pragmatyczne; Poza krzywą "J"; Pozycjonowanie - sztuka walki marketingu; Promocje, kupony i podarunki; Public relations to sprawa osobista; Quantito ergo sum - rosnę, czyli jestem; Reklama wysokich lotów; Rozszerzenie zakresu marki i rodziny produktów; Sprzedaż osobista; Struktu- ra organizacji a zjawisko entropii; Szkolenie profe- sjonalistów; "Tak" to jeszcze nie decyzja; Wartość ma- rki; Wyznaczanie ceny; Zadowolenie z produktu; Zarzą- dzanie kategorią produktów i inne herezje; Zasada X; Zen i teraz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-038-0
Techniczne aspekty użytkowania systemów finansowo-księgowych, Użytkowanie systemu finansowo- księgowego - dekretacja operacji gospodarczych, Symulacja operacji gospodarczych pomiędzy kilkoma podmiotami współdziałającymi ze sobą, odpowiedzi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 657 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 657 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-86-7
Cz.1 Idea zarządzania zasobami ludzkimi: Podstawowe terminy i pojęcia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi; Filozofia zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie personelem Cz.2 Zarządzanie zasobami ludzkimi a firma jako całość: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie organizacją; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kreowanie kultury firmy. Cz.3 Procesy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Przeprowadzanie zmian; Zaangażowanie; Elastyczność; Praca zespołowa; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością totalną. Cz.4 Zarządzanie zasobami ludzkimi w praktyce; Wzbogacanie zasobów ludzkich - rekrutacja; Rozwijanie i doskonalenie zasobów ludzkich; Nadzór nad efektywnością pracy; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kształtowanie wynagrodzeń; Zarządzanie zasobami ludzkimi a stosunki pracownicze; Wprowadzanie w życie zasad zarządzania zasobami ludzkimi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-86-7
Cz.1 Idea zarządzania zasobami ludzkimi: Podstawowe terminy i pojęcia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi; Filozofia zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie personelem Cz.2 Zarządzanie zasobami ludzkimi a firma jako całość: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie organizacją; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kreowanie kultury firmy. Cz.3 Procesy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Przeprowadzanie zmian; Zaangażowanie; Elastyczność; Praca zespołowa; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością totalną. Cz.4 Zarządzanie zasobami ludzkimi w praktyce; Wzbogacanie zasobów ludzkich - rekrutacja; Rozwijanie i doskonalenie zasobów ludzkich; Nadzór nad efektywnością pracy; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kształtowanie wynagrodzeń; Zarządzanie zasobami ludzkimi a stosunki pracownicze; Wprowadzanie w życie zasad zarządzania zasobami ludzkimi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (3 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7230-021-6
Benchmarking i praktyka zarządzania; Kompleksowe zarządzanie jakością, Krytyczne czynniki sukcesu i procesy biznesu; Początki i rozwój benchmarkingu; Proces benchmarkingu; Bazy danych; Benchmarking wewnętrzny; Benchmarking zewnętrzny; Benchmarking w sektorze publicznym; Benchmarking w sektorze badawczo-rozwojowym, projektowym i usługowo-twórczym; Nagrody międzynarodowe; Aspekty prawne; Benchmarking przykłady i doświadczenia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-91-3
Logistyka a strategia konkurencyjności; Zakres obsługi klienta; Pomiar kosztów oraz wyników logistyki; Pomiar efektywności łańcucha podaży przez punkty odniesienia; Zarządzanie globalną siecią zaopatrzenia; Zarządzanie strategicznym czasem realizacji zamówienia; Dostawa na czas i logistyka szybkiego reagowania; Zarządzanie łańcuchem zaopatrzenia; Logistyka wiodących firm.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85441-35-2
Wprowadzenie; Cz.1 Wyzwanie dla menedżerów: Wykorzystać okazję; Biznes: Sukces a kontrola. Cz.2 System funkcjonowania firmy: Orientacja na klienta i najlepszy produkt; Usprawnienie funkcjonowania firmy i najważniejsze kompetencje; Minimalizowanie kosztów. Cz.3 Zwycięska firma: Potęga sprawności operacyjnej; Wyprzedzić konkurentów pod względem rozwoju. Cz.4 Zapewnić sukces: Doceniać ludzi; Strategiczne programowanie wyników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7230-014-3
Wstęp; Organizacja i funkcjonowanie spółek kapitało wych; Zasady rachunkowości; Środki trwałe; Inwestycje rozpoczęte; Wartości niematerialne i prawne; Finanoswy majątek trwały; Majątek obrotowy; Inne aktywa; Kapita ły własne; Rezerwy; Zobowiązania i fundusze specjalne; Bierne rozliczenia międzyokresowe i przychody przy szłych okresów; Przychody i koszty; Wynik finansowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 657 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-85441-92-1
Inwestycja a spekulacja: wyniki jakich może oczekiwać mądry inwestor, Inwestor a inflacja, Stuleci e historii giełdy oraz poziom cen akcji z początkiem roku 1972, Ogólna polityka portfelowa: inwestor defensywny, Inwestor defensywny i akcje zwykłe, Polityka portfelowa dla inwestora przedsiębiorczego: ujęcie negatywne, Polityka portfelowa dla inwestora przedsiębiorczego: strona pozytywna, Inwestora i jego doradcy, Analiza papierów wartościowych dla inwestora laika: ujęcie ogólne, Co trzeba uwzględnić w związku z zyskami na akcję, Porównanie czterech notowanych spółek, Dobór akcji dla inwestora defensywnego i przedsiębiorczego, papiery zamienne i warranty, Cztery
skrajnie interesujące przypadki, Porównanie ośmiu par spółek, Akcjonariusze i kierownictwa: polity ka wypłacania dywidend, Margines bezpieczeństwa jako centralne pojęcie inwestowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (2 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-64-6
Komunikowanie się w marketingu; Komunikacja wewnętrzna; Stosunki ze społecznością; Finansowe public relations; Władza lokalna i relacje z rządem; Business to business public relations; Public relations dla organizacji non profit; Sponsoring; Public relations a ekologia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Menagement : zarys zarządzania małą firmą / Lesław H. Haber. - Wyd.4 zm. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1998. - 250 s. : schematy., tabl. ; 24 cm.
ISBN: 83-85441-79-4
Podstawowe pojęcia z zakresu managementu, czyli co należy wiedzieć, aby się czuć kompetentnym; Geneza managementu, czyli od praktyki do wiedzy; Praktyczne stosowanie wybranych technik managementu, czyli jak usprawnić pracę w firmie; Menedżer, czyli powołanie i zawód; Planowanie, czyli wizja przyszłości firmy i wykonywanych zadań; Organizacja, czyli każdy zna swoje miejsce Zatrudnianie, czyli właściwy człowiek w firmie; Kierowanie, czyli współpraca z personelem; Motywowanie, czyli zadowolenie personelu z wykonywanej pracy; Kontrolowanie, czyli jak pracownik wykonał pracę; Pracownik, czyli najważniejsza osoba w firmie; Personel, czyli wielość grup w firmie; Relacje interpersonalne w firmie, czyli raz dobrze, raz źle; Management, czyli repetytorium z całości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-041-0
Tygrysy i Feniks; Ścigając się z tygrysami; Ewolucja gatunków.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-85441-89-1
Rozwój osobisty, Sytuacyjno-kooperatywny styl kierowania, Analiza transakcyjna na co dzień, Kadra kierownicza z klasą; Rozwój zespołu, Funkcja i znaczenie zespołu w przedsiębiorstwie, Kontrola procesów zachodzących w grupie jako narzędzie kierowania, Rozwój zespołu, Systemy wczesnego ostrzegania przed problemami w grupie, Zwalczanie konfliktów na co dzień, Neurolingwistyczne programowanie w firmie, Rozwój organizacji. Nowa metoda kierowania przedsiębiorstwem, Czy zespól kierowniczy może się sam zreorganizować?, Analiza osób kluczowych środkiem prowadzącym do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85441-70-0
Strategia: użycie i nadużycie, Strategia jednostki gospodarczej; Strategia centrali, Strategia ratunkowa, Strategia olimpijska, Strategia ekspansji rynkowej, Strategia kształtowania kompetencji i kultury, Strategia kontroli wyników, Słownik teorety- ków strategii, narzędzi i technik oraz pojęć i defi- nicji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-029-1
Cz.I Marketing strategiczny. Cz.II Marketing taktyczny. Cz.III Marketing administracyjny. Cz.IV Marketing transformacyjny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-025-9
Cz.I Zrozumienie wyzwań narodowego rozwoju gospodarcze go: Wyzwanie do budowy bogactwa narodu; Gł. dylematy i sprzeczności polityki publicznej na drodze rozwoju go spodarczego; Alternatywne drogi rozwoju. Cz.II Formułowanie strategicznej wizji narodu: Strare giczne grupy narodów a globalna struktura konkurencji; Ocena silnych i słabych stron narodu; Ocena możliwości zagrożeń narodu; Formułowanie strategicznej dźwigni wzrostu. Cz.III Tworzenie strategicznej postawy narodu: Formuło wanie polityki inwestycyjnej narodu; Budowa wiązek przemysłu narodowego; Kształtowanie narodowego portfe la przemysłowego; Kształtowanie narodowej polityki han dlowej; Kształtowanie narodowej polityki makroekonomi cznej; Rozwój infrastruktury narodu; Tworzenie narodo wych ram instytucjonalnych. Cz.IV Wspieranie wzrostu i pomyślności przedsiębiorstw Wiązanie strategii przedsiębiorstwa ze strategią budo wania bogactwa narodu; Troska o wzrost przedsiębiorstw Rozwój strategiczny przez strategie kooperacji; Strate gie budowania bogactwa narodu: od strategicznej wizji do strategicznego wdrażania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Co trzeba wiedzieć o reklamie / Bogusław Kwarciak. - Wyd.2 rozsz. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1999. - 291,[13] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-43-3
Dlaczego reklama? Co to jest reklama; Przekonywanie klienta; Emocje w reklamie; Nadawca w reklamie; Tworzenie reklamy; Styl-prawdziwa siła reklamy; Czy reklama powinna być oryginalna; Slogan dźwignią reklamy; W mediach i poza mediami; Reklama i my; Kłamstwo w reklamie; Reklama z importu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-43-3
Dlaczego reklama? Co to jest reklama; Przekonywanie klienta; Emocje w reklamie; Nadawca w reklamie; Tworzenie reklamy; Styl-prawdziwa siła reklamy; Czy reklama powinna być oryginalna; Slogan dźwignią reklamy; W mediach i poza mediami; Reklama i my; Kłamstwo w reklamie; Reklama z importu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again