Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
Forma i typ
Książki
(55)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(37)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(38)
Autor
Loska Magdalena
(6)
Łopalewski Piotr
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Laszczak Mirosław
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Smid Wacław
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bernacki Marek
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Oyrzanowski Bronisław (1913-1997)
(2)
Sedlak Kazimierz (1952- )
(2)
Agor Weston H
(1)
Ambler Tim
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Bendell Tony
(1)
Boulter Louise
(1)
Buffett Warren (1930- )
(1)
Christopher Martin
(1)
Cisak Ewa
(1)
Coates Charles
(1)
Dębska-Rup Anna
(1)
Graham Benjamin (1894-1976)
(1)
Gregory Anne
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hamilton Dennis
(1)
Imlay John P
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Jonas Krzysztof
(1)
Kalin Karl
(1)
Koch Richard
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Król Marek (1965- )
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lipka Anna
(1)
Maesincee Suvit (1961- )
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Milewska Beata
(1)
Milewski Dariusz
(1)
Mudyń Krzysztof
(1)
Muri Peter
(1)
Młodkowski Paweł
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Nosal Czesław S
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Patten Dave
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piotr Łopalewski
(1)
Pogorzelski Witold
(1)
Potkaniawski Michał
(1)
Sadler Philip
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Simonson Alex
(1)
Stewart Grant
(1)
Stobierski Andrzej
(1)
Szymanowska Ewa
(1)
Sękowska Magdalena
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Ward Michael
(1)
Witkowski Tomasz
(1)
Wołowik Wadim
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Żelazik-Rebmann Beata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(37)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Temat
Zarządzanie
(15)
Przedsiębiorstwo
(10)
Kadry
(8)
Marketing
(8)
Reklama
(8)
Organizacja
(5)
Decyzje
(3)
Motywacja pracy
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Gospodarka narodowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Motywacja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Benchmarking
(1)
Budżetowanie
(1)
Estetyka
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Makroekonomia
(1)
Management Science America
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Mikroekonomia
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka płacowa
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Prakseologia
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia mediów
(1)
Public relations
(1)
Płaca
(1)
Płynność kadr
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Stosunek pracy
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sukces
(1)
Unia Europejska a Polska
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(5)
Encyklopedia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czym jest intuicja; Rola intuicji w przywództwie i zarządzaniu; Sprawdź swoje zdolności intuicyjne; Jak wykorzystywać intuicję przy podejmowaniu decyzji; Jak dalej rozwijać swoją intuicję; Program przyszłych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Financial Times Przedstawia)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wstęp: Ścieżki marketingu; Agencja - ta, czy tamta; Badania są zawsze niekompletne; Brzydkie kaczątko; Chirurgiczna segmentacja; Innowacje; Jak przetrwać za- lew informacji; Kanały dystrybucji; Liczy się dziedzi- ctwo - tradycja; lunch edukacyjny; Marketing dzisiaj i w przyszłości; Marketing globalny; Marketing samobój- czy i partyzancki; Marketing wartości; Marketing związków i wzajemnych relacji; Niepowodzenie źródłem sukcesu; Opakowanie; Planowanie pragmatyczne; Poza krzywą "J"; Pozycjonowanie - sztuka walki marketingu; Promocje, kupony i podarunki; Public relations to sprawa osobista; Quantito ergo sum - rosnę, czyli jestem; Reklama wysokich lotów; Rozszerzenie zakresu marki i rodziny produktów; Sprzedaż osobista; Struktu- ra organizacji a zjawisko entropii; Szkolenie profe- sjonalistów; "Tak" to jeszcze nie decyzja; Wartość ma- rki; Wyznaczanie ceny; Zadowolenie z produktu; Zarzą- dzanie kategorią produktów i inne herezje; Zasada X; Zen i teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Techniczne aspekty użytkowania systemów finansowo-księgowych, Użytkowanie systemu finansowo- księgowego - dekretacja operacji gospodarczych, Symulacja operacji gospodarczych pomiędzy kilkoma podmiotami współdziałającymi ze sobą, odpowiedzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.1 Idea zarządzania zasobami ludzkimi: Podstawowe terminy i pojęcia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi; Filozofia zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie personelem Cz.2 Zarządzanie zasobami ludzkimi a firma jako całość: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie organizacją; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kreowanie kultury firmy. Cz.3 Procesy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Przeprowadzanie zmian; Zaangażowanie; Elastyczność; Praca zespołowa; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością totalną. Cz.4 Zarządzanie zasobami ludzkimi w praktyce; Wzbogacanie zasobów ludzkich - rekrutacja; Rozwijanie i doskonalenie zasobów ludzkich; Nadzór nad efektywnością pracy; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kształtowanie wynagrodzeń; Zarządzanie zasobami ludzkimi a stosunki pracownicze; Wprowadzanie w życie zasad zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.1 Idea zarządzania zasobami ludzkimi: Podstawowe terminy i pojęcia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi; Filozofia zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie personelem Cz.2 Zarządzanie zasobami ludzkimi a firma jako całość: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie organizacją; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kreowanie kultury firmy. Cz.3 Procesy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Przeprowadzanie zmian; Zaangażowanie; Elastyczność; Praca zespołowa; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością totalną. Cz.4 Zarządzanie zasobami ludzkimi w praktyce; Wzbogacanie zasobów ludzkich - rekrutacja; Rozwijanie i doskonalenie zasobów ludzkich; Nadzór nad efektywnością pracy; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kształtowanie wynagrodzeń; Zarządzanie zasobami ludzkimi a stosunki pracownicze; Wprowadzanie w życie zasad zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Benchmarking i praktyka zarządzania; Kompleksowe zarządzanie jakością, Krytyczne czynniki sukcesu i procesy biznesu; Początki i rozwój benchmarkingu; Proces benchmarkingu; Bazy danych; Benchmarking wewnętrzny; Benchmarking zewnętrzny; Benchmarking w sektorze publicznym; Benchmarking w sektorze badawczo-rozwojowym, projektowym i usługowo-twórczym; Nagrody międzynarodowe; Aspekty prawne; Benchmarking przykłady i doświadczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Logistyka a strategia konkurencyjności; Zakres obsługi klienta; Pomiar kosztów oraz wyników logistyki; Pomiar efektywności łańcucha podaży przez punkty odniesienia; Zarządzanie globalną siecią zaopatrzenia; Zarządzanie strategicznym czasem realizacji zamówienia; Dostawa na czas i logistyka szybkiego reagowania; Zarządzanie łańcuchem zaopatrzenia; Logistyka wiodących firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Cz.1 Wyzwanie dla menedżerów: Wykorzystać okazję; Biznes: Sukces a kontrola. Cz.2 System funkcjonowania firmy: Orientacja na klienta i najlepszy produkt; Usprawnienie funkcjonowania firmy i najważniejsze kompetencje; Minimalizowanie kosztów. Cz.3 Zwycięska firma: Potęga sprawności operacyjnej; Wyprzedzić konkurentów pod względem rozwoju. Cz.4 Zapewnić sukces: Doceniać ludzi; Strategiczne programowanie wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Organizacja i funkcjonowanie spółek kapitało wych; Zasady rachunkowości; Środki trwałe; Inwestycje rozpoczęte; Wartości niematerialne i prawne; Finanoswy majątek trwały; Majątek obrotowy; Inne aktywa; Kapita ły własne; Rezerwy; Zobowiązania i fundusze specjalne; Bierne rozliczenia międzyokresowe i przychody przy szłych okresów; Przychody i koszty; Wynik finansowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inwestycja a spekulacja: wyniki jakich może oczekiwać mądry inwestor, Inwestor a inflacja, Stuleci e historii giełdy oraz poziom cen akcji z początkiem roku 1972, Ogólna polityka portfelowa: inwestor defensywny, Inwestor defensywny i akcje zwykłe, Polityka portfelowa dla inwestora przedsiębiorczego: ujęcie negatywne, Polityka portfelowa dla inwestora przedsiębiorczego: strona pozytywna, Inwestora i jego doradcy, Analiza papierów wartościowych dla inwestora laika: ujęcie ogólne, Co trzeba uwzględnić w związku z zyskami na akcję, Porównanie czterech notowanych spółek, Dobór akcji dla inwestora defensywnego i przedsiębiorczego, papiery zamienne i warranty, Cztery skrajnie interesujące przypadki, Porównanie ośmiu par spółek, Akcjonariusze i kierownictwa: polity ka wypłacania dywidend, Margines bezpieczeństwa jako centralne pojęcie inwestowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Komunikowanie się w marketingu; Komunikacja wewnętrzna; Stosunki ze społecznością; Finansowe public relations; Władza lokalna i relacje z rządem; Business to business public relations; Public relations dla organizacji non profit; Sponsoring; Public relations a ekologia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Menagement : zarys zarządzania małą firmą / Lesław H. Haber. - Wyd.4 zm. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1998. - 250 s. : schematy., tabl. ; 24 cm.
Podstawowe pojęcia z zakresu managementu, czyli co należy wiedzieć, aby się czuć kompetentnym; Geneza managementu, czyli od praktyki do wiedzy; Praktyczne stosowanie wybranych technik managementu, czyli jak usprawnić pracę w firmie; Menedżer, czyli powołanie i zawód; Planowanie, czyli wizja przyszłości firmy i wykonywanych zadań; Organizacja, czyli każdy zna swoje miejsce Zatrudnianie, czyli właściwy człowiek w firmie; Kierowanie, czyli współpraca z personelem; Motywowanie, czyli zadowolenie personelu z wykonywanej pracy; Kontrolowanie, czyli jak pracownik wykonał pracę; Pracownik, czyli najważniejsza osoba w firmie; Personel, czyli wielość grup w firmie; Relacje interpersonalne w firmie, czyli raz dobrze, raz źle; Management, czyli repetytorium z całości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój osobisty, Sytuacyjno-kooperatywny styl kierowania, Analiza transakcyjna na co dzień, Kadra kierownicza z klasą; Rozwój zespołu, Funkcja i znaczenie zespołu w przedsiębiorstwie, Kontrola procesów zachodzących w grupie jako narzędzie kierowania, Rozwój zespołu, Systemy wczesnego ostrzegania przed problemami w grupie, Zwalczanie konfliktów na co dzień, Neurolingwistyczne programowanie w firmie, Rozwój organizacji. Nowa metoda kierowania przedsiębiorstwem, Czy zespól kierowniczy może się sam zreorganizować?, Analiza osób kluczowych środkiem prowadzącym do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia: użycie i nadużycie, Strategia jednostki gospodarczej; Strategia centrali, Strategia ratunkowa, Strategia olimpijska, Strategia ekspansji rynkowej, Strategia kształtowania kompetencji i kultury, Strategia kontroli wyników, Słownik teorety- ków strategii, narzędzi i technik oraz pojęć i defi- nicji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.I Marketing strategiczny. Cz.II Marketing taktyczny. Cz.III Marketing administracyjny. Cz.IV Marketing transformacyjny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.I Zrozumienie wyzwań narodowego rozwoju gospodarczego: Wyzwanie do budowy bogactwa narodu; Gł. dylematy i sprzeczności polityki publicznej na drodze rozwoju gospodarczego; Alternatywne drogi rozwoju. Cz.II Formułowanie strategicznej wizji narodu: Straregiczne grupy narodów a globalna struktura konkurencji; Ocena silnych i słabych stron narodu; Ocena możliwości zagrożeń narodu; Formułowanie strategicznej dźwigni wzrostu. Cz.III Tworzenie strategicznej postawy narodu: Formułowanie polityki inwestycyjnej narodu; Budowa przemysłu narodowego; Kształtowanie narodowego portfela przemysłowego; Kształtowanie narodowej polityki handlowej; Kształtowanie narodowej polityki makroekonomicznej; Rozwój infrastruktury narodu; Tworzenie narodowych ram instytucjonalnych. Cz.IV Wspieranie wzrostu i pomyślności przedsiębiorstw Wiązanie strategii przedsiębiorstwa ze strategią budowania bogactwa narodu; Troska o wzrost przedsiębiorstw Rozwój strategiczny przez strategie kooperacji; Strategie budowania bogactwa narodu: od strategicznej wizji do strategicznego wdrażania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Co trzeba wiedzieć o reklamie / Bogusław Kwarciak. - Wyd.2 rozsz. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1999. - 291,[13] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Dlaczego reklama? Co to jest reklama; Przekonywanie klienta; Emocje w reklamie; Nadawca w reklamie; Tworzenie reklamy; Styl-prawdziwa siła reklamy; Czy reklama powinna być oryginalna; Slogan dźwignią reklamy; W mediach i poza mediami; Reklama i my; Kłamstwo w reklamie; Reklama z importu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Dlaczego reklama? Co to jest reklama; Przekonywanie klienta; Emocje w reklamie; Nadawca w reklamie; Tworzenie reklamy; Styl-prawdziwa siła reklamy; Czy reklama powinna być oryginalna; Slogan dźwignią reklamy; W mediach i poza mediami; Reklama i my; Kłamstwo w reklamie; Reklama z importu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej