Form of Work
Książki
(637)
Status
only on-site
(493)
available
(409)
unavailable
(25)
unknown
(11)
Branch
Wypożyczalnia
(436)
Czytelnia
(502)
Author
Ehrlich Andrzej
(24)
Nowak Edward
(15)
Gabrusewicz Wiktor
(9)
Sawicki Jarosław
(9)
Begg David
(8)
Kokoszczyński Ryszard
(8)
Rymarczyk Jan
(8)
Sawicki Kazimierz
(8)
Wrzosek Wojciech
(8)
Dornbusch Rudiger
(7)
Kall Jacek
(7)
Kożusznik Barbara
(7)
Romanowska Maria
(7)
Brigham Eugene F
(6)
Fischer Stanley
(6)
Garbarski Lechosław
(6)
Rapacki Ryszard
(6)
Robbins Stephen P
(6)
Welfe Aleksander
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Kassyk-Rokicka Helena
(5)
Mruk Henryk
(5)
Najlepszy Eugeniusz
(5)
Obłój Krzysztof
(5)
Owsiak Stanisław
(5)
Poskrobko Bazyli
(5)
Rutkowski Ireneusz P
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Ciesielski Marek
(4)
Czubakowska Ksenia
(4)
Dobosiewicz Zbigniew
(4)
Duraj Jan
(4)
Dąbkowski Grzegorz
(4)
Fierla Irena
(4)
Górska Grażyna
(4)
Juchnowicz Marta
(4)
Kaczmarczyk Stanisław
(4)
Karcz Kornelia
(4)
Kramer Teodor
(4)
Kędzior Zofia
(4)
Nowak Alojzy Z
(4)
Pluta Wiesław
(4)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Skawińska Eulalia
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Blaik Piotr
(3)
Bożyk Paweł
(3)
Budnikowski Adam
(3)
Duliniec Elżbieta
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Gołębiowski Tomasz
(3)
Górski Marian
(3)
Hofstede Geert
(3)
Houston Joel F
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata
(3)
Kamela-Sowińska Aldona
(3)
Kiziukiewicz Teresa
(3)
Kostera Monika
(3)
Kotler Philip
(3)
Krajewska Anna
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(3)
Ostrowska Elżbieta
(3)
Parkoła Andrzej
(3)
Pocztowski Aleksy
(3)
Podgórski Jarosław
(3)
Reilly Frank K
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Stankiewicz Wacław
(3)
Styś Aniela
(3)
Stępień Beata
(3)
Sudoł Stanisław
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Szczepański Jan
(3)
Szpak Jan
(3)
Szyszko Lech
(3)
Trocki Michał
(3)
Turkowski Marek
(3)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(3)
Ury William
(3)
Wernik Andrzej
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Witczak Hubert
(3)
Wojtyna Andrzej
(3)
Zeliaś Aleksander
(3)
Zimniewicz Kazimierz
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Adamczyk Jadwiga
(2)
Altkorn Jerzy
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bartkowiak Ryszard
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bański Jerzy
(2)
Bednarski Lech
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Brdulak Halina
(2)
Brown Keith C
(2)
Ciszewska Mariola
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Year
2010 - 2019
(105)
2000 - 2009
(432)
1990 - 1999
(100)
Country
Poland
(637)
Language
Polish
(637)
Subject
Przedsiębiorstwo
(151)
Marketing
(70)
Zarządzanie
(53)
Organizacja
(33)
Kadry
(31)
Logistyka gospodarcza
(25)
Konsumenci (ekon.)
(24)
Finanse
(21)
Rynek
(21)
Zarządzanie strategiczne
(21)
Gospodarka
(20)
Unia Europejska
(20)
Usługi
(20)
Konkurencja
(19)
Banki
(18)
Handel międzynarodowy
(18)
Decyzje
(17)
Globalizacja
(15)
Handel zagraniczny
(14)
Marketing strategiczny
(12)
Organizacje
(12)
Planowanie strategiczne
(12)
Reklama
(12)
Rynek finansowy
(12)
Innowacje
(11)
Kapitał
(11)
Menedżerowie
(11)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(11)
Rachunkowość
(11)
Gospodarka materiałowa
(10)
Integracja europejska
(10)
Koszty
(10)
Kultura
(10)
Obsługa klienta
(10)
Pieniądz
(10)
Rynek kapitałowy
(10)
Statystyka
(10)
Turystyka
(10)
Ceny
(9)
Inwestycje
(9)
Komunikowanie marketingowe
(9)
Polska
(9)
Praca
(9)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(9)
Przywództwo
(9)
Finanse międzynarodowe
(8)
Handel
(8)
Informacja dla zarządzania
(8)
Papiery wartościowe
(8)
Podatek
(8)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(8)
Public relations
(8)
Spożycie
(8)
Łańcuch dostaw
(8)
Analiza strategiczna
(7)
Controlling
(7)
Ekonometria
(7)
Ekonomia
(7)
Finanse publiczne
(7)
Gospodarka narodowa
(7)
Motywacja pracy
(7)
Negocjacje
(7)
Rachunkowość zarządcza
(7)
Rolnictwo
(7)
Stosunki interpersonalne
(7)
Transport
(7)
Zachowanie
(7)
Budżety terenowe
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Kursy walutowe
(6)
Ludność
(6)
Marketing elektroniczny
(6)
Marketing międzynarodowy
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Praca zespołowa
(6)
Produkcja
(6)
Przemysł
(6)
Rynek pracy
(6)
Ryzyko
(6)
Wartość ekonomiczna
(6)
Wzrost gospodarczy
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Analiza SWOT
(5)
Internet
(5)
Logistyka
(5)
Outsourcing
(5)
Procent
(5)
Rynek walutowy
(5)
Siła robocza
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Zatrudnienie
(5)
Znaki towarowe
(5)
Budżet państwowy
(4)
Historia gospodarcza
(4)
Hotelarstwo
(4)
Informacja
(4)
Integracja gospodarcza
(4)
Jakość produktu
(4)
Subject: time
1989-
(5)
2001-0
(4)
1901-
(1)
Subject: place
ZSRR
(1)
637 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1705-8
1. Geneza i założenia zrównoważonego rozwoju, 2. Przedsiębiorstwo jako obiekt programowanie rozwoju, 3. Wdrażanie zrównoważonego rozwoju na poziomie przedsiębiorstwa, 4. Zastosowanie programowania liniowego w ocenie efektywności zrównoważonego rozwoju
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 504 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 504 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1804-8
1. Przedsiębiorstwo jako obiekt społecznej odpowiedzialności: Przesłanki orientacji społecznej przedsiębiorstw; Aspekty społeczne w teorii przedsiębiorstwa; Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna; Cele społeczne w strukturze celów przedsiębiorstwa; Otoczenie społeczne przedsiębiorstwa; 2. Geneza i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Ewolucja poglądów dotyczących społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Podmioty społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność w koncepcjach pokrewnych; Społeczna odpowiedzialność jako przejaw kultury organizacyjnej; 3. Zarządzanie relacjami społecznymi przedsiębiorstwa: Identyfikacja relacji społecznych przedsiębiorstwa; Typologia relacji przedsiębiorstwa z interesariuszami; analiza relacji przedsiębiorstwa z interesariuszami; Zarządzanie relacjami w tworzeniu kapitału społecznego przedsiębiorstwa; 4. Strategie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Analiza otoczenia w procesie wyznaczania strategii społecznej odpowiedzialności; Strategie przedsiębiorstw wobec społecznej odpowiedzialności; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw źródłem przewagi konkurencyjnej; Formułowanie i implementacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; Efektywność społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; 5. Działalność społeczna przedsiębiorstw: Zakres i formy działalności społecznej przedsiębiorstwa; Sponsoring w działalności społecznej przedsiębiorstwa; Inne formy aktywności społecznej przedsiębiorstw; Wartość społecznego zaangażowania przedsiębiorstw; 6. Systemy normalizacji i oceny społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Działania normalizacyjne w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Ocena społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1506-1
1. Ekologiczne aspekty jakości, 2. Wyroby i procesy wytwarzania w zarządzaniu środowiskowym, 3. Ekologiczne projektowanie wyrobów, 4. Ekobilanse w analizie cyklu życia wyrobów, 5. Znakowanie ekologiczne wyrobów
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Kariera Menedżera)
ISBN: 83-208-1341-7
Sam sama samo albo jak korzystać z wolności: Kłopotliwy prezent- wolność; Sam sobie sterem; Sam towarzysz swój świat; Moja misja. Dowiedz się, czego chcesz: Co i jak, czyli poznaj sam siebie; Z sobą czy wbrew sobie? Albo: co masz, kiedy myślisz, że nic nie masz?; Chcę sukcesu! Ale co to jest Dobre maniery jako Twoje szczególne zasoby; O wartościach kobiecych i męskich oraz ich roli w osiąganiu naszych celów. Wybieraj mądrze: Działaj z wyobraźnią, czyli podróżuj poza własne horyzonty; Zacznij wreszcie sam kierować własnym życiem!; Decydowanie- jak to robić lepiej?; Twoje zainteresowania, czyli- sięgnij do źródeł własnych działań; Metody planowania własnej kariery zawodowej. Wykorzystaj swój czas, przygotuj swój sukces: Cud zadań dokończonych, czyli czas w naszym życiu; Zaprojektuj swoją przyszłość- kształć się dla sukcesu; Kształtuj obraz firmy "Ja". Kierując innymi, kieruj sobą: Dzielenie się władzą; Bądź dla siebie Igrekiem; Każdy ma szefa; Być albo nie być autokratą- oto jest pytanie!; Psychologia efektywnego kierownika; Kierowanie a kompetencje społeczne; Wolisz być menedżerem czy liderem?. Pielęgnuj uczucia- źródła naszych działań: "Kapitalistyczne emocje", czyli życie uczuciowe na wolnym rynku Nadzieja? Tak! - ale...; Motywować znaczy poruszać; Konsumpcja, czyli piękny świat rzeczy; Stres i lenistwo - dwie strony medalu; Uprawiaj lenistwo!- to wspaniała terapia. Patrz, tu są ludzie!: 7 przykazań zdobywcy; Każdą informację o sobie potraktuj jak prezent i naucz się obdarzać nim innych; Biznes z innymi, czyli sztuka dogadywania się; Grypy, w których żyjemy; Jak zbudować dobry zespół?; Odpowiednia pogoda na szczęście (w pracy, w domu, w szkole). Życie jest podróżą- idź i ucz się: Wszystko płynie; Ucz się stale!- na cudzych błędach, a potem popełniaj własne; Mity niemądre i mądre; Iloraz inteligencji czy... mądrość?; Czy są sam sama samo? Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 194 s. : tab. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1170-8
Anatomia marki, Pojęcie i rola marki, Determinanty silnej marki; Wizerunek marki, Tożsamość a wizerunek marki, Cylk życia marki; Sponsorowanie marki; Nazwa marki; kryteria projektowania nazw marek; Znak marki; Marka jako przedmiot transakcji; Internacjolizacja i globalizacja marek.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1853-6
1. Edukacja dorosłych- geneza i rozwój koncepcji; 2. Rozwój człowieka dorosłego; 3. Charakterystyka odrębności uczenia się osób dorosłych; 4. Formy i metody kształcenia ludzi dorosłych; 5. Modele szkolenia pracowników w organizacjach; 6. Projektowanie szkolenia; 7. Realizacja szkolenia; 8. Analiza i ocena efektów szkoleń; 9. Cechy i umiejętności trenera
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1698-3
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1779-9
1. Przywództwo w organizacji: Istota przywództwa; Paradygmaty przywództwa; Cechy paradygmatów przywództwa; Teorie przywództwa na poziomie mikro; Emocje a przywództwo; Przywództwo na poziomie makro; Integracja teorii i paradygmatów; 2. Studia przypadków: BMW- radość z jazdy; W. L. Gore & Associates, INC: naturalne przywództwo; Nowatris- ludzka chemia; SAP- lider e-biznesu; Bondualle- przywództwo po francusku; Schrening- Plough- prezesi w roli mentorów; Swatch- przywództwo oparte na emocjach; Rodenstock- praca i wizja
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1803-1
1. Problemy społeczno-gospodarcze krajów rozwijających się i wybrane koncepcje ich przezwyciężania: Dualizm rozwojowy we współczesnym świecie; Koncepcje rozwojowe po II wojnie światowej. 2. Geneza i ewolucja międzynarodowej współpracy na rzecz rozwoju: Główne czynniki kształtujące międzynarodową współpracę na rzecz rozwoju; Ewolucja międzynarodowej współpracy; Nowe partnerstwo na rzecz rozwoju u progu XXI w. 3. Uczestnicy międzynarodowej współpracy na rzecz rozwoju: Uczestnicy rządowi i międzyrządowi; Podmioty II i III sektora w kształtowaniu współpracy rozwojowej; Społeczeństwo jako podmiot współpracy na rzecz rozwoju. 4. Pomoc rozwojowa: Klasyfikacja pomocy rozwojowej; Charakterystyka transferów pomocowych; Pomoc a inne źródła zewnętrznego finansowania rozwoju; Nowe instrumenty finansowania pomocy rozwojowej. 5. Problem skuteczności rozwojowej i działania zmierzające do jej poprawy: Odpowiedzialność krajów rozwijających się za rozwój; Dostosowanie pomocy rozwojowej do potrzeb i priorytetów biorców; Koordynacja, komplementarność i harmonizacja działań pomocowych oraz regulujących je procedur; Problem "wiązania" pomocy rozwojowej; Nieprzewidywalność transferów pomocowych; Wdrażanie nowoczesnych instrumentów pomocowych - od projektów do programów; Zarządzanie programami i projektami pomocowymi -nacisk na rezultaty; Zapewnienie spójności polityki na rzecz rozwoju. 6. Udział Polski w międzynarodowej współpracy na rzecz rozwoju: Ewolucja pozycji Polski w międzynarodowej współpracy na rzecz rozwoju - od biorcy do dawcy pomocy; Rozbudowa polskiego programu pomocowego od lat 90. XX w.; Główne kierunku polskich działań pomocowych; Pozarządowi uczestnicy polskiej współpracy na rzecz rozwoju; Udział Polski we współpracy rozwojowej Unii Europejskiej. Zakończenie. Perspektywy na rzecz rozwoju w XXI w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 327 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1484-7
R.1 Infrastrukturalne uwarunkowania wykorzystania Internetu w marketingu: Internet jako nowe środowisko dla marketingu; Poziom rozowju infrastruktury Interne tu w Polsce i na świecie; Technologie internetowe wykorzystywane w marketingu; Korzyści użytkowników z rozwoniętej infrastruktury Internetu; Etyczne i pra wne aspekty wykorzystania Internetu w biznesie. R.2 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw w świetle teorii dyfuzji innowacji: Internet jako innowacja; Dyfuzja i adaptacja innowacji; Typologia konsumentów z punktu widzenia ich skłonności do korzy stania z Internetu; Cechy otoczenia sprzyjające korzy stania z Internetu. R.3 Internet a marketing tradycyjny i marketing rela cji: Internet a badania marketingowe; Internet a kształtowanie produktu i jego ceny; Internet a dystry bucja; Internet a promocja; Internet a marketing rela cji. R.4 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw - wyniki badań: Ch-ka próby badawczej; Infrastru ktura przedsiębiorstw jako warunek wykorzystania Inter netu w marketingu; Motywy, korzyści i ograniczenia wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Cele i zakres wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Rola Internetu w zintegrowanej komuni kacji marketingowej przedsiębiorstw; Ocena stron inter netowych przedsiębiorstw. R.5 Wykorzystanie Internetu w marketingu samorządów lokalnych: Podstawowe założenia komunikacji interneto wej w gminie; Samorządy lokalne w procesie kształtowa nia komunikacji marketingowej; Komunikacja internetowa gmin w ocenie mieszkańców; Komunikacja internetowa gmin w ocenie lokalnych podmiotów gospodarczych; Inter netowe serwisy gmin jako nowy system komunikacji społe cznej. R.6 Postawy polskich konsumentów wobec marketingu przedsiębiorstw w Internecie: Profil polskiego interna ty; Zakres korzystania z Internetu przez konsumentów; Zakupy w Internecie; Perspektywy rozwoju zakupów w Internecie z punktu widzenia ich wad i zalet.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2018-8
1. Dystans innowacyjny gospodarki Polski jako uzasadnienie podjęcia tematu; 2. Wieloaspektowy charakter innowacyjności; 3. Podmiotowy charakter innowacyjności- założenia metodologiczne badań; 4. Porterowski klaster jako obszar badawczy innowacyjności; 5. Kompleksy instytucjonalne jako źródło uwarunkowań innowacyjności; 6. Empiryczna weryfikacja zachowań innowacyjnych podmiotów działających w ramach porte rowskiego klastra; 7. Empiryczna weryfikacja znaczenia kompleksów instytucjonalnych w zachowaniach innowacyjnych podmiotów porte rowskiego klastra; 8. Wielopoziomowe zarządzanie innowacyjnością z uwzględnieniem podejścia podmiotowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
Book
In basket
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
ISBN: 978-83-208-1937-3
1. Przepływ produkcji: Zasoby i procesy; Zarządzanie logistyczne; Współczesne systemy zarządzania TTP; 2. Strategia zarządzania przepływem produkcji: JIT; ERP; OPT/TOC; Zasady strategii zarządzania przepływem produkcji; 3. Systemy informatyczne zarządzania: Wprowadzenie do zarządzania danymi i przetwarzania informacji; Technologie systemów informatycznych zarządzania; Charakterystyka informatycznych systemów wspomagających zarządzanie obszarami funkcjonalnymi przedsiębiorstwa; Informatyczne systemy wspomagające logistykę; 4. Komputerowo zintegrowane zarządzania: Komputerowo zintegrowane wytwarzanie; Zarządzanie operacyjne; Wdrażanie ZISZ w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1168-6
Wstęp; Tworzenie planu strategicznego; Marketingowe podejście; Produkty i usługi; Klienci obecni i klienci potencjalni; Analiza konkurencji; Ustalanie cen, loka- lizacja oraz metody sprzedaży; Mocne i słabe strony firmy; Promocja; Marketing strategiczny; Plan marketi- ngowy; Plan działań marketingowych; Pytania i szkic planu marketingowego; Plan marketingowy amerykańskiej firmy Delicious Delectables; Plan marketingowy pol- skiej firmy VITAL; Słowniczek terminów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Geografia polskiej wsi / Jerzy Bański. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 218 s. : rys., mapy ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1596-7
Cz.I Zagadnienia teoretyczne, CZ.II Struktura społeczno-ekonomiczna obszarów wiejskich, Cz.III Współczesne mechanizmy i problemy transformacji obszarów wiejskich
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
Geografia rolnictwa Polski / Jerzy Bański. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 249 s. : wykr. tab., mapy ; 24 cm.
ISBN: 978-83-208-1694-5
1. Zagadnienia teoretyczne, 2. Przyrodnicze i pozaprzyrodnicze podstawy gospodarki rolnej, 3. Historia rozwoju gospodarki rolnej w Polsce, 4. Struktura przestrzenna rolnictwa, 5. Współczesne procesy i zjawiska społeczno-gospodarcze w rolnictwie Polski
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-205-1985-4
1. Pojęcie, formy, efekty i koncepcje integracji europejskiej; 2. Budowa, charakter prawny, członkostwo, cele i zasady działania Unii Europejskiej; 3. Prawo Unii Europejskiej; 4. System instytucjonalny Unii Europejskiej; 5. Ramy prawno-instytucjonalne stosunków zewnętrznych Unii Europejskiej; 6. Finansowanie Unii Europejskiej; 7. Swobody rynku wewnętrznego; 8. Wspólna polityka handlowa oraz ekonomiczne aspekty swobodnego przepływu towarów w UE; 9. Wspólna Polityka Rolna; 10. Polityka spójności; 12. Unia Gospodarcza i Walutowa; 13. Inne polityki unijne i działania wewnętrzne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1137-6
Jak działa nowoczesne biuro. Organizacja i zadania biura: Co to jest biuro, Funkcje biura w procesie zarządzania firmą, Czy planować pracę biura?; Po co ci te wszystkie urządzenia? Technika komputerowa w nowo- czesnym biurze; Jakie programy? Oprogramowanie nowo- czesnego biura; Czy musisz być tam osobiście? Urządze- nia i usługi telekomunikacyjne w nowoczesnym biurze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 651 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1533-9
Cz. I Metodologia rynku pracy województwa śląskiego : 1.Modelowanie rynku pracy Cz. II Struktura zawodowa a potrzeby gospodarki województwa śląskiego : 2.Struktura zawodowa a działy, sekcje i sektory gospodarki, 3.Bezrobocie a edukacja zawodowa, 4.Zapotrzebowanie na kwalifikacje zawodowe a edukacja zawodowa, 5.Postawy absolwentów ponadpodstawowych szkół zawodowych wobec bezrobocia. Cz. III Lokalne rynki pracy województwa śląskiego : 6.Ocena lokalnej infrastruktury społeczno-gospodarczej, 7.Kwalifikacje zawodowe a rynek pracy, 8.Kształtowanie modeli kształcenia i zarządzania (Projekt metody obserwacji rynku pracy). Cz. IV Monitorowanie rynku pracy w województwie śląskim : 9.Analiza rynku pracy, 10.Lokalne rynki pracy, 11.Kwalifikacje zawodowe generujące bezrobocie lub zapotrzebowanie na pracę, 12.Analiza rynku pracy województwa śląskiego w przekroju zawodowo-kwalifikacyjnym, 13.Analiza rynku pracy Żor w przekroju zawodowo-kwalifikacyjnym
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1714-0
1. Zasady komunikacji interpersonalnej, 2. Reguły wywierania wpływu społecznego oraz zasady autoprezentacji, 3. Konflikty interpersonalne, 4. Negocjacje, 5. Mediacje
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again