Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(4)
Książki
(4)
Forma i typ
E-booki
(4)
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(2)
Autor
Lewandowski Jerzy
(2)
Boczkowska Katarzyna
(1)
Dzikowski Damian
(1)
Galewski Marek
(1)
Jędrzejewska Inga
(1)
Kotlicka-Dwurznik Elżbieta
(1)
Niziołek Konrad
(1)
Szczepaniak Jolanta
(1)
Szkopińska Bożena
(1)
Wilk Iwona
(1)
Znajmiecka Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Przedsiębiorstwo
(2)
Analiza matematyczna
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Logika matematyczna
(1)
Marketing
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Public relations
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Teoria mnogości
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Znak towarowy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do systemów informacyjnych zarządzania, R2. Problematyka systemów informacyjnych, R.3 Projektowanie systemów informacyjnych zarządzania, R.4 Metody i techniki w projektowaniu systemów informacyjnych zarządzania, R.5 Przykłady projektów systemów informacyjnych zarządzanie, R.6 Ergonomia w projektowaniu systemów informacyjnych zarządzania, R.7 Systemy wspomagające zarządzanie, R.8 Technologia informacyjna stan obecny i przyszłość, R.9 Przestępczość komputerowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Problematyka środowiska w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Zagrożenia makro i mikrośrodowiska; Zarządzanie środowiskiem; Technologie produkcyjne a odpowiedzialność za środowisko; Projektowanie strategii z uwzględnieniem ochrony środowiska; Aspekty prawne ochrony środowiska.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty dla Szkół Wyższych)
1. Elementy logiki i teorii mnogości. 1.1. Wstęp. 1.2. Rachunek zdań, funkcja zdaniowa. 1.3. Twierdzenia, metody dowodzenia i reguły wnioskowania. 1.4. Rachunek zbiorów. 1.5. Kwantyfikatory. 1.6. Działania uogólnione na zbiorach. 2. Relacje. 2.1. Podstawowe własności relacji. 2.2. Relacje równoważności i zasada abstrakcji. 2.3. Relacje porządkujące. 2.4. Relacje porządkujące w iloczynie kartezjańskim. 2.5. Funkcje jako relacje. 3. Funkcje rzeczywiste zmiennej rzeczywistej. 3.1. Funkcje elementarne. 3.2. Funkcje cyklometryczne. 3.3. Funkcje hiperboliczne. 4. Równoliczność zbiorów, moc zbioru. 5. Indukcja matematyczna i rekurencja. 5.1. Indukcja matematyczna. 5.2. Rekurencja. 6. Pytania testowe. 6.1. Elementy logiki i teorii mnogości. 6.2. Relacje. 6.3. Własności funkcji, funkcje rzeczywiste. 6.4. Zbiory równoliczne, moc zbioru. 6.5. Indukcja matematyczna i rekurencja. 6.6. Odpowiedzi do pytań testowych. 7. Propozycje sprawdzianów. Wykaz oznaczeń. Literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej ; 2379)
Wstęp; 1. Działalność wizerunkowa przedsiębiorstwa a marketing 1.1. Istota wizerunku 1.2. Wizerunek a marketingowe podejście do aktywności rynkowej przedsiębiorstwa 1.3. Relacyjne aspekty marketingu w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 2. Public relations w działaniach wizerunkowych przedsiębiorstwa - wybrane zagadnienia 2.1. Istota public relations 2.2. Znak towarowy w systemie identyfikacji wizualnej jako prawnie chroniona własność przemysłowa przedsiębiorstwa 2.3. Reklama korporacyjna i storytelling a wizerunek przedsiębiorstwa 2.4. Employer branding w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 3. Wizerunkowy potencjał zielonego marketingu 3.1. Wizerunkowy aspekt ekologicznej społecznej odpowiedzialności biznesu 3.2. Rola zielonego marketingu w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Literatura; Streszczenie; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Podrecznik stanowi odzwierciedlenie wykładów z przedmiotu analiza matematyczna 2 dla studentów pierwszego stopnia matematyki stosowanej Politechniki Łódzkiej. Żeby z niego w pełni korzystać, należy przyswoić sobie wiadomości zawarte w kursie analiza matematyczna 1 oraz elementy logiki matematycznej.

Poniewaz podrecznik jest zapisem wykładu, stad nie wszystie twierdzenia, jak juz wspomniano, sa dowodzone. Zamiesciłem tylko te dowody, które udawało mi sie prezentowac w sali wykładowej w czasie jednosemestralnego wykładu wspomaganego cwiczeniami. Pandemia Covid-19 skłoniła mnie do spisania swoich notatek w taki sposób, aby studenci słuchajac wykładu on-line mieli jego, mam nadzieje, jak najlepszy zapis.

(ze Wstępu autora)

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Niniejsza monografia wpisuje się w nurt badań nad praktycznym wykorzystaniem metodologii zarządzania projektami do usprawniania działań organizacyjnych i składa się z dwóch części, z których pierwsza ma charakter teoretyczny, a druga ma charakter empiryczny.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Niniejszy poradnik zawiera ogólne wskazówki dotyczące redakcyjnego opracowania tekstu pracy dyplomowej, zarówno do druku, jak i przygotowania postaci cyfrowej. Choć sedno pracy dyplomowej – i podstawę oceny – stanowi treść pracy (merytoryczna strona prac dyplomowych nie jest przedmiotem niniejszego opracowania), to nie można zaprzeczyć, że na ogólne wrażenie i odbiór pracy wpływ ma także jej wygląd, struktura i estetyka. Tym bardziej, że ocena układu pracy, struktury podziału treści, kolejności rozdziałów, kompletności tez, charakterystyka doboru i wykorzystania źródeł oraz ocena formalnej strony pracy (poprawność języka, opanowanie techniki pisania, spis rzeczy, odsyłacze) to niektóre z elementów, na które zwrócą uwagę recenzenci [...]. W poradniku wskazówki oparto na wytycznych z najpopularniejszych pozycji książkowych, dotyczących pisania i redagowania prac dyplomowych, na opracowaniach online oraz dokumentach z wytycznymi obowiązującymi w szkołach wyższych i uczelniach w Polsce. Na obowiązujące standardy powoływano się przywołując stosowne akty prawne i normy. Opisując przykładowe formatowanie tekstu posłużono się programem Microsoft Word 2016.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Monografia składa się z dwóch części. Część pierwsza, poświęcona wybranym aspektom funkcjonowania jednostki w sytuacji zagrożenia, obejmuje cztery rozdziały, w których zaprezentowane zostały zagadnienia związane z problematyką wypadkowości, psychologiczne aspekty związane z bezpieczeństwem, omówione zostały istotne czynniki wpływające na zachowanie jednostki w sytuacji ryzyka oraz stosowane w organizacjach metody prewencji i profilaktyki wypadkowej. Część druga prezentuje zagadnienia związane z metodyką prowadzenia procesu BBS w organizacji. Składa się również z czterech rozdziałów, w których zaprezentowana została idea BBS, procedura wdrożenia oraz metody weryfikacji skuteczności wzmiankowanego procesu. W rozdziale ósmym zaprezentowano przegląd badań dotyczących efektywności stosowanych programów profilaktycznych ze szczególnym naciskiem na prezentacje badań pokazujących skuteczność procesu BBS.

W opracowaniu zaprezentowano złożoność problematyki kształtowania właściwych zachowań pracowników w miejscu pracy. Analiza statystyk i doniesień z badań pokazuje jednoznacznie, iż nadal czynnik ludzki jest najczęstszą przyczyną wypadków przy pracy. Oznacza to konieczność podejmowania działań związanych z oddziaływaniem na percepcję, zachowania i postawy pracowników, jak i kadry kierującej oraz właścicieli.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej