Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
tylko na miejscu
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(14)
Autor
Watcyn-Jones Peter (1944- )
(8)
Howard-Williams Deirdre
(6)
Brown H. Douglas
(2)
Harmer Jeremy
(2)
Johnston Robert
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Tomalin Mary
(2)
Watcyn-Jones Peter
(2)
Woods Edward
(2)
Adamska-Sałaciak Arleta
(1)
Armstrong Gary
(1)
Barsoum Grant
(1)
Betts Alan
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Charlton Helen E
(1)
Chernev Alexander
(1)
Clark Graham
(1)
Cooter Robert
(1)
Dessler Gary
(1)
Fisiak Jacek
(1)
Gartside Leonard
(1)
Hancock Paul
(1)
Harris Lloyd C
(1)
He Hongwei
(1)
Idzikowski Mariusz
(1)
Jagła Ewelina
(1)
Jankowski Michał
(1)
Lane Keller
(1)
Lew Robert
(1)
Manton Kevin
(1)
McKay William
(1)
Power Susan
(1)
Robbins Sue
(1)
Shulver Michael
(1)
Slack Nigel
(1)
Taylor Shirley
(1)
Tullis Graham
(1)
Wyatt Rawdon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(17)
Kiribati
(6)
Polska
(6)
nieznany (us)
(2)
Język
angielski
(16)
polski
(15)
Temat
Język angielski
(23)
Nauczanie języków obcych
(11)
Gramatyka
(2)
Marketing
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Ekonomia
(1)
Jakość usług
(1)
Język polski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Nauczanie
(1)
Obsługa klienta
(1)
Prawo
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Prawo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo -- ekonomika -- badanie -- metody
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Uczenie się
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie zapasami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(12)
Podręcznik
(7)
Ćwiczenia i zadania
(7)
Gry i zabawy
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(14)
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Foundations for classroom practice: Getting Started; A "Methodical" History of Language Teaching; The Postmethod Era: Toward Informed Approaches; Teaching by Principles; Intrinsic Motivation in the Classroom; 2. Contexts of learning and teaching: Teaching Across Age Levels; Teaching Across Proficiency Levels; Sociocultural, Political, and Institutional Contexts; 3. Designing and implementing classroom lessons: Curriculum Design; Lesson Planning; Techniques and Materials; Technology in the Classroom; Initiating Interaction in the Classroom; Sustaining Interaction through Group Work; Classroom Management; Strategies-Based Instruction; 4. Teaching language skills: Integrating the "Four Skills"; Teaching Listening; Teaching Speaking; Teaching Reading; Teaching Writing; Form-Focused Instruction; 5. Assessing language skills: Language Assessment: Principles and Issues; Classroom-Based Assessment; 6. Lifelong learning: Teacher Development; Teacher for Social Responsibility.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Language, Learning, and Teaching, 2. First Language Acquisition, 3. Age and Acquisition, 4. Human Learning, 5. Styles and Strategies, 6. Personality Factors, 7. Sociocultural Factors, 8. Communicative Competence, 9. Cross-Linguistic Influence and learner Language, 10. Toward a Theory od Second language Acquisition
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Human resource management / Gary Dessler. - 16th ed. - Harlow : Pearson Education Limited, 2020. - 720, [1] s. : il. ; 28 cm.
Preface; Acknowledgments; Part I. Introduction 1. Introduction to Human Resource Management 2. Equal Opportunity and the Law 3. Human Resource Management Strategy and Performance Part II. Recruitment, placement, and talent management 4. Job Analysis and the Talent Management Process 5. Personnel Planning and Recruiting 6. Employee Testing and Selection 7. Interviewing Candidates Part III. Training and development 8. Training and Developing Employees 9. Performance Management and Appraisal 10. Managing Careers and Retention Part IV. Compensation 11. Estabilishing Strategic Pay Plans 12. Pay for Performance and Financial Incentives 13. Benefits and Services Part V. Enrichment topics in human resourse management 14. Building Positive Employee Relations 15. Labor Relations and Collective Bargaining 16. Safety, Health, and Risk Management 17. Managing Global Human Resources 18. Managing Human Resources in Small and Entrepreneurial Firms Appendices: Appendix A. HRCI’s PHR and SPHR Certification Body of Knowledge. Appendix B. About the Society for Human Resource Management (SHRM) Body of Competency & Knowledge Model and Certification Exams. Appendix C. Comprehensive Cases. Glossary; Name/Organization Index; Subject Index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Introducing service operations management; 2. Understanding the challenges for operations managers; 3. Developing and using the service concept; 4. Understanding customers and relationships; 6. Managing supply networks and supplier relationships; 7. Designing the customer experience; 8. Designing the service process; 9. Measuring, controlling and managing; 10. Managing people; 11. Managing service resources; 12. Driving continuous improvement; 13. Learning from problems; 14. Learning from other operations; 15. Creating and implementing the strategy; 16. Understanding and influencing culture; 17. Building a world-class service organization.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
PART 1: FUNDAMENTALS OF MARKETING MANAGEMENT 1. Defining Marketing for the New Realities 2. Marketing Planning and Management PART 2: UNDERSTANDING THE MARKET 3. Analyzing Consumer Markets 4. Analyzing Business Markets 5. Conducting Marketing Research PART 3: DEVELOPING A WINNING MARKETING STRATEGY 6. Identifying Market Segments and Target Customers 7. Crafting a Customer Value Proposition and Positioning PART 4: DESIGNING VALUE 8. Designing and Managing Products 9. Designing and Managing Services 10. Building Strong Brands 11. Managing Pricing and Sales Promotions PART 5: COMMUNICATING VALUE 12. Managing Marketing Communications 13. Designing an Integrated Marketing Campaign in the Digital Age 14. Personal Selling and Direct Marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Preface; About the authors; Acknowledgements; Part 1. Defining marketing and the marketing process 1. Marketing: creating customer value and engagement 2. Company and marketing strategy: partnering to build customer engagement, value and relationships Part 2. Understanding the marketplace and consumers 3. Analysing the marketing environment 4. Managing marketing information to gain customer insights 5. Consumer markets and buyer behaviour 6. Business markets and business buyer behaviour Part 3. Designing a customer value-driven strategy and mix 7. Customer-driven marketing strategy: creating value for target customers 8. Products, services and brands: building customer value 9 Developing new products and managing the product life cycle 10. Pricing: understanding and capturing customer value 11. Pricing strategies: additional considerations 12. Marketing channels: delivering customer value 13. Retailing and wholesaling 14. Engaging consumers and communicating customer value: integrated marketing communications strategy 15. Advertising and public relations 16. Personal selling and sales promotion 17. Direct, online, social media and mobile marketing Part 4. Extending marketing 18. Creating competitive advantage 19. The global marketplace 20. Social responsibility and ethics Appendix 1: Marketing plan Appendix 2: Marketing by numbers; Glossary; Index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Written Communications skills: Academic Whiting; Reading law AT universtity; Writing letters, e-mails and international documents; Drafting legal documents for business; Drafting for court; 2. Oral communication skills: Oral presentation skills; Interviewing and advising; Negotiation; Advocacy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Operations and processes; 2. Operations strategy; 3. Supply network design; 4. Process design 1 - positioning; 5. Process design 2 - analysis; 6. Designing the innovation process; 7. Supply chain management; 8. Capacity management; 9. Inventory management; 10. Resource planning and control; 11. Lean synchronization; 12. Quality management; 13. Improvement; 14. Risk and resilience; 15. Project management.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Communication: An Overview; 2. Business Writing Basics; 3. Electronic Communication; 4. Routine Business Transactions; 5. General Business Correspondence; 6. Creative and Persuasive Documents.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Group Work : Intermediate / Peter Watcyn-Jones. - Wyd. 2. - Essex : Harlow : Pearson Education Limited, 2001. - 92 s. : il. ; 30 cm.
(Penguin English Photocopiables)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej