Form of Work
Książki
(41)
Poradniki i przewodniki
(2)
Status
available
(33)
only on-site
(12)
unknown
(3)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(37)
Czytelnia
(12)
Author
Blanchard Ken
(6)
German Janusz
(6)
Pawłowski Konrad
(5)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Doroba Anita
(4)
Drucker Peter F
(4)
Karbowski Marcin
(4)
Kućma Tomasz
(4)
Lipa Michał
(4)
Rusinowski Marek
(4)
Michalak Robert
(3)
Strumińska Dorota
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Witkowska Magda
(3)
Dawson Roger
(2)
Decker Bert
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kotler Philip
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Maxwell John C
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bird Drayton
(1)
Blanchrad Marjorie
(1)
Burrows Hal
(1)
Carew Donald
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cialdini Robert
(1)
Dodd Pamela
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Edington D.W
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Galbraith John Kenneth
(1)
Gasper Dorota
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Grzybek Robert
(1)
Hughes Mark
(1)
Hutyra Jacek
(1)
Imai Masaaki
(1)
Jantsch John
(1)
Jones Richard
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kelley Tom
(1)
Korczyńska Magdalena
(1)
Kozyra Beata
(1)
Li Charlene
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Lombard Didier
(1)
Lorber Robert
(1)
Martin Steve J
(1)
Meyer Paul J
(1)
Oncken William
(1)
Orłowski Maciej
(1)
Parsi-Carew Eunice
(1)
Piotrowska Hanka
(1)
Ruhe Dick
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sajnóg Anita
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Smallwood Norman
(1)
Stawarz Justyna
(1)
Sundheim Doug
(1)
Suszka Bogdan
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Thomas Jim
(1)
Tracy Brian
(1)
Ulrich Dave
(1)
White Kate
(1)
Witkowska Magdalena
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Ziglar Zig
(1)
Śliwa Anna
(1)
Śliwa Leszek
(1)
Żółcińska Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(21)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(41)
Language
Polish
(41)
Subject
Zarządzanie
(14)
Menedżerowie
(7)
Przywództwo
(6)
Kadry
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Marketing
(3)
Perswazja
(3)
Sukces
(3)
Autoprezentacja
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Negocjacje
(2)
Praca
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Reklama
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Samokontrola (psychol.)
(2)
Samorealizacja
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Wiedza
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Japonia
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Korupcja
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Oszustwo
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Sens życia
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telekomunikacja
(1)
Telemarketing
(1)
Teoria systemów
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Subject: time
1901-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
Poradnik
(2)
Domain
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
41 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-61040-44-6
1. Początki, 2. Trzy gracje marketingu bezpośredniego, 3. Możliwości marketingu bezpośredniego są większe, niż można by sądzieć, 4. Od czego zacząć?, 6. Właściwe planowanie, 7. Media - inne, bezrdziej elastyczne podejście, 8. Marketing interaktywny - internet i e-mail, 9. Twój największy atut, 10. Skad biorą się pomysły i jak wyrazić je przekonująco?, 11. Co zrobić by nasza kreatywna praca była praktycznie bezbłędna?, 12. Jak testować - i oceniać uzyskane rezultaty?, 13. Testowanie a badania - oraz inne kwestie, 14. Jak wybrać agencję - i kiedy można poradzić sobie bez niej?, 15. Klient i agencja - nierówne partnerstwo, 16. Przyszłosć marketingu - dziesięć prognoz i ostrzeżenie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61732-58-7
1. Symbol; 2. Jednominutowy menedżer odbiera telefon; 3. Problem; 4. Dlaczego grupy są ważne; 5. Charakterystyka wysokowydajnego zespołu; 6. Dlaczego wizja jest ważna; 7. Diagnoza; 8. Zrozumieć dynamikę grupy; 9. Rozpoznanie; 10. Niezadowolenie; 11. Produkcja; 12. Integracja 13. Zmiany w produktywności i morale; 14. Umiejętność adaptacji; 15. Cztery style przywództwa; 16. Funkcje zadaniowe i serwisowe; 17. Naucz innych; 18. Zastosowanie koncepcji; 19. Odpowiedzi na pytania; 20. Zarządzanie drogą do decyzyjności; 21. Kiedy zmienić styl przywództwa; 22. Regres; 23. Obserwacja procesu; 24. Zrozumieć dynamikę grupy; 25. Menedżer jako nauczyciel; 26. Nowi Jednominutowi menedżerowie; 27. Dzieląc się z innymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61732-09-9
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Wizyta pani prezes; 3. Osiąganie sukcesów; 4. Inne myślenie o przywództwie; 5. Jednych z włosem, a innych pod włos; 6. Styl przywództwa- postrzeganie przez innych; 7. Elastyczność stylu przywództwa; 8. Cztery podstawowe style przywództwa; 9. Nie ma najlepszego stylu przywództwa; 10. Zastanów się co robisz; 11. Elastyczność- podsumowanie; 12. Cztery podstawowe style przywództwa- podsumowanie; 13. Diagnozowanie poziomu rozwoju; 14. Dopasowywanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju; 15. przywództwo sytuacyjne a jednominutowe zarządzanie; 16. Raz z włosem, a raz pod włos; 17. Rozwijanie kompetencji i zaangażowania; 18. Radzenie sobie ze słabym i wynikami; 19. Jednominutowe zarządzanie i przywództwo sytuacyjne- podsumowanie; 20. Mów, co robisz; 21. Umowa w sprawie stylu przywództwa; 22. Pozytywne założenia dotyczące ludzi; 23. Stawanie się przywódcom sytuacyjnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61732-78-5
1. Dedykacja; 2. Symbole; 3. Wstęp; 4. Problem; 5. Pierwsze stanowisko kierownicze; 6. Spotkanie z przełożona; 7. Spotkanie z Jednominutowym Menedżerem; 8. Bardzo ważne pytanie; 9. Diagnoza; 10. Czyj to problem?; 11. Błędne koło; 12. Rozwiązanie; 13. Przebudzenie jednominutowego menedżera; 14. Skala problemu; 15. Szkodliwa pomoc; 16. Nutka optymizmu; 17. Małpy wracają do właścicieli; 18. Czas dla pracowników; 19. Cztery zasady zarządzania małpami; 20. Opis; 21. Właściciel; 22. Polisa ubezpieczeniowa; 23. Karmienie i kontrola; 24. Delegowanie uprawnień; 25. Szkolenie pracowników; 26. Trzy rodzaje czasu w organizacji; 27. Czas przełożonego; 28. Czas systemowy; 29. Własny czas; 30. Czas dyskrecjonalny; 31. Zarządzanie małpami kluczem do sukcesu; 32. Generowanie czasu dyskrecjonalnego; 33. Sztuka zarządzania; 34. Wielka przemiana.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61195-25-1
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Przedmowa; 3. Zbyt wiele możliwości; 4. Nietypowy telefon; 5. Strach; 6. Stres i wydajność; 7. Zależność miedzy stresem i zmęczeniem; 8. Czynniki wpływające na poziom stresu; 9. Efekt domino; 10. Samopoczucie- pierwszy krok; 11. Początek; 12. Wizyta na uniwersytecie; 13. Charakterystyka zdrowego człowieka; 14. Odpowiedzialność za zdrowie; 15. Zdrowy tryb życia; 16. Identyfikacja zagrożeń; 17. Informacje zdrowotne; 18. Kolejny krok; 19. Promocja zdrowia w przedsiębiorstwie; 20. Logika; 21. Fakty; 22. Zyski dla organizacji; 23. Zmiany w organizacji; 24. Łatwiej powiedzieć niż zrobić; 25. Wsparcie; 26. Opracowanie planu; 27. Zmiana stylu życia; 28. Osobisty trener; 29. Pomoc bliskich; 30. Nowy styl życia; 31. Wierność zobowiązaniom; 32. Pomagac innym; 33. Samodyscyplina; 34. Program dla pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61732-13-6
1. Symbol; 2. Biblioteka jednominutowego menedżera; 3. Pytania; 4. Jednominutowy menedżer; 5. Łatwiej powiedzieć, niż zrobić; 6. Aktywatory, zachowania i konsekwencje; 7. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania; 8. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania- podsumowanie; 9. Zarządzanie najlepszymi pracownikami; 10. Efektowne reprymendy; 11. Teoria w praktyce; 12. Wprowadzenie do systemu pięciu kroków; 13. System pięciu kroków; 14. Precyzowanie obszarów wydajności; 15. Pomiar bieżącej wydajności; 16. Zaangażowanie; 17. Instruowanie; 18. Ocenianie postępów; 19. System pięciu kroków- podsumowanie; 20. Henryk robi pierwszy krok; 21. Końcowe przemyślenia; 22. Waga zobowiązań; 23. Jednominutowe zarządzanie w praktyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-7746-114-3
1. Wstęp; 2. Problem; 3. Brakujące ogniwo; 4. Siła powtarzania; 5. Powód nr 1 zalew informacji; 6. Zasada "mnie, ale częściej" w praktyce; 7. Powód nr 2 negatywny filtr; 8. Słuchanie a pozytywny sposób myślenia; 9. Myślenie przez pryzmat zielonego światła; 10. Powód nr 3 Brak kontynuacji; 11. Pomoc innym dzięki akcentowaniu tego, co pozytywne; 12. Większa dyscyplina, większe wsparcie, większe poczucie odpowiedzialności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
CD
In basket
(Biblioteka Biznesmena / Wydawnictwo MT Biznes sp. z o.o.)
ISBN: 978-83-7746-063-4
1. Znaczenie negocjacji; 2. Otwarcie; 3. Gra środowiskowa- rozwinięcie; 4. Gra końcowa; 5. Dlaczego cena nie jest tak ważna, jak się nam wydaje; 6. Techniki przyspieszania i kończenia negocjacji; 7. Kontrolowanie negocjacji; 8. Zrozumieć drugiego negocjatora.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena / Wydawnictwo MT Biznes sp. z o.o.)
ISBN: 978-83-61040-54-4
1. Metody podejmowania decyzji, 2. Definiowanie problemu, 3. zbieranie i ocena informacji, 4. Intuicyjne podejmowanie decyzji, 5. Podejmowanie decyzji w oparciu o logikę, 6. Grupowe podejmowanie decyzji, 7. Bariery w podejmowaniu trafnych decyzji, 8. Osobowość a podejmowanie decyzji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61732-21-1
Wprowadzenie ; Cz. I Kontakt emocjonalny ; Cz. II Używaj całego umysłu ; Cz. III Dwa ważne czynniki ; Cz. IV Zapanuj nad mózgiem pierwotnym ; Cz. V Od przekazywania informacji do wywierania wpływu .
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-62195-72-5
1. Nowoczesny komunikator; 2. Emocje kontra fakty; 3. Twoja siła perswazji; 4. Strażnik mózgu; 5. Zdobywanie zaufania; 6. Czynnik wzroku; 7. Czynnik energii; 8. Strach mózgu pierwotnego; 9. Mózg pierwotny pod kontrolą; 10. Potęga perswazji; 11. Tworzenie celowych komunikatów; 12. Kreowanie doświadczeń komunikacyjnych; 13. Mistrzostwo.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-62195-69-5
1. Skup się, 2. Planuj; 3. Organizuj; 4. Podejmuj działanie; 5. Ucz się.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7746-084-9
Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88970-15-1
Wprowadzenie: Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61040-84-2
Przedmowa: gorące tematy jutra, 1. Nowe paradygmaty zarządzania, 2. Strategia - nowe pewniki, 3. Lider zmian, 4. Wyzwania informacji, 5. Wydajność pracownika wiedzy, 6. Zarządzanie sobą, Podziękowania, Indeks
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zawód menedżer / Peter F. Drucker. - Konstancin-Jeziorna : MT Biznes sp. z o.o., 2004. - 322 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-88970-90-9
1. Obowiązki menedżera, 2. Świat menedżera
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-7746-414-4
Przedmowa; Wstęp. Ale przecież mam tylko 4 minuty; 1. Jak zarządzać czasem; kontrola rozpędu; 2. Jak się przedstawiać; sprzedaż w zajawkach; 3. Jak nawigować; unikanie bezów; 4. Jak zadawać pytania; budowanie zaufania, jedno pytania naraz; 5. Jak słuchać; pożegnanie z założeniami; 6. Jak osiągać powiązania: sprzedawanie tym, którzy naprawdę mogą kupić; 7. Jak prezentować; kurtyna w górę; 8. Jak sobie radzić z zastrzeżeniami; dawać mi tu je!; 9. Jak finalizować: Złożona droga do uzyskania wiążącego zaangażowania; 10. Jak tworzyć partnerstwo: świadoma współpraca.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. A (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88970-26-7
1. Natura niewinnego oszustwa 2. Przemianowanie systemu 3. Gospodarka dostosowana 4. Zwodniczy świat pracy 5. Korporacja jako biurokracja 6. Władza w korporacji 7. Mit dwóch sekretów 8. Świat finansów 9. Wytworna ucieczka od rzeczywistości 10. Koniec niewinności korporacji 11. Polityka zagraniczna i wojskowa 12. Ostatnie słowo
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61040-35-4
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzać kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, ze komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z "magnetyzmem średniej" i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6.Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencjęů konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. to jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu?31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy nauczyć się od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić ze świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększyć jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy dowiedzieć się o perswazji oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić że ludzie uwierzą we wszystko co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8087-302-5
Zawiera: PRZEWODNIK DLA LIDERA. Budowanie zespołu w XXI wieku MT BIZNES, 2017 1. Zamiast krótkiego wprowadzenia: Co to jest przywództwo; Korzenie; Przywództwo a zarządzanie; Moda czy potrzeba; Przywódca a zespół; Synonimy i metafory przywództwa; Motywy popychające do przywódczej roli - ćwiczenie; Motywy popychające do roli lidera; Pułapka typologii. 2. Gry, w jakie gramy: Tołdi; Lizusostwo i uniżoność a hierarchia; Usłużność zamiast kompetencji; Minimalizacja wysiłku; Pozorowanie zajętości; Na wczoraj; Nie da się; Priorytety, czyli lista zadań; Ty się nie mylisz, ja się nie pytam; Donosicielstwo; Haki i kwity; Szef erotoman; Dupokrytka i szukanie winnego; Atak; Formalizm; Gra na zwłokę; Skonsultujmy to; Magia słów; Co robić z grami; Kulturowy bigos; Kultura organizacyjna po polsku; Kultura a skuteczność przywództwa. 3. Potrzeba zmian: Potrzeba przywództwa; Z perspektywy drugiej połowy XX wieku; Z szerokiej perspektywy; Potrzeba zmian; Typowe zjawiska i wypaczenia; Krytyka przywództwa; Droga szczura. 4. Przywództwo zdefiniowane na nowo: Jak rozumieć przywództwo. 5. Fundamenty przywództwa: Model przywództwa w pięciu krokach; Kompetencje przywódcze; Jak wzmacniać fundament przywództwa. 6. Droga do siebie: Narzędzia samopoznania; Inteligencja ogólna; Testy osobowości; Kwestionariusz IDPE - Insights Discovery; Inne testy i podejścia; Sens, cele i misja. 7. Szacunek dla różnorodności: Przyczyny potencjalnych napięć; Sposoby dopasowania; Role w grupie oraz dobór członków; Wielkość i charakterystyka zespołu; Team building; Odkrywanie siebie; Emocjonalność. 8. Przywództwo myśli: Odwaga czy szaleństwo; Metody rozwiązywania problemów; Proces rozwiązywania problemów; GPS menadżera - podejmowanie decyzji; Słuchanie a decyzje. 9. Zdolność wpływania: Test 11 pytań; Władza a zaufanie; Wywieranie wpływu; Charyzma, magnetyzm i czar; Zarządzanie wizerunkiem i PR; Techniki wywierania wpływu na menadżerów; Skuteczność poszczególnych technik; Pozostałe taktyki wpływu menadżerskiego; Konsensus - wskazówki dla menadżerów; Angażująca mowa - schemat; Wpływanie na przełożonych. 10. Koncentracja na efektach: Planowanie i cele; Cele, MBO i Deming; Współczesne podejścia do motywowania; Pink, Fowler, Laloux; Krytyka współczesnych podejść. 11. Inicjowanie zmian i przewodzenie im: Zmiana w organizacji; Zmiana jako proces transformacji; Rady dla pracowników organizacji przechodzących transformacje; Jaguar - studium przypadku; Rozwój podwładnych. 12. Lider wobec typowych wyzwań: Radzenie sobie z konkurentem; Stawianie granic i stopniowanie reakcji; Rozmowa korygująca; Trudne rozmowy; Słabe rezultaty; Różnorodność pokoleniowa (ech, ci młodzi); Wypalenie zawodowe. 13. Samodoskonalenie: Czy można rozwijać kompetencje liderskie; Optymistyczna perspektywa; Plan rozwoju; Ostatnie ćwiczenie. 14. Przywództwo kobiece: Uprzedzenia; Obecność kobiet na stanowiskach zarządczych; Co robić? Zakończenie: Parę osobistych przemyśleń na podsumowanie; Co dalej?. Dodatek. Słynne eksperymenty: Eksperyment Milgrama; Asch i potrzeba konformizmu; Rozproszenie odpowiedzialności; Zimbardo eksperyment więzienny; Tajfel i paradygmat grupy minimalnej; Automatyczne zachowania; Wybiórcza percepcja; Odraczanie gratyfikacji; Robbers Cave i konflikt międzygrupowy; Niebieskoocy; Dysonans poznawczy; Efekt Hawthorne; Efekt fałszywej powszechności; Harvard Grant Study; Samoocena i status a szczęście; Dobry samarytanin - skąd się bierze altruizm.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again