Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Czytelnia
(6)
Autor
Bosiacki Stefan
(2)
Buczkowska Karolina
(1)
Gaj Jerzy
(1)
Gracz Jacek
(1)
Rohrscheidt Armina Mikos von
(1)
Sahaj Tomasz
(1)
Sankowski Tadeusz
(1)
Sikora Jan
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Turystyka
(4)
Agroturystyka
(1)
Agroturytyka
(1)
Chuligaństwo
(1)
Kibice
(1)
Kobieta
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacja
(1)
Piłka nożna
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Sport
(1)
Szalikowcy
(1)
Tanatoturystyka
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Turystyka kulturowa
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka przemysłowa
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Ogólne tendencje i zmiany w gospodarce turystycznej: Gospodarka turystyczna w Polsce - stan obecny i perspektywy rozwoju; Wpływ świadomości i kultury ekologicznej na ekologizację turystyki; Logistyka ekoinfrastrukturalna na usługach gospodarki turystycznej; Gospodarka turystyczna w koncepcji polityki przestrzennego zagospodarowania kraju do 2030 roku; Rozwój jakości środowiska a turystyka; Turystyka między terrorem a terroryzmem; Agroturystyka przykładem przedsiębiorczości na wsi; Prognozy i tendencje rozwojowe wycieczek turystyczno-krajoznawczych. R.2 Społeczno-kulturowe uwarunkowania rozwoju turystyki: Turysta na tle przemian nowoczesnej cywilizacji; Nowa figura: turysta globalny; Udział młodzieży szkół średnich miasta Konina w pozalekcyjnych zajęciach sportowo-rekreacyjno-turystycznych; Konsumpcja czasu wolnego w turystyce na przykładzie województwa śląskiego; Trendy spędzania czasu wolnego młodzieży akademickiej; Przemiany społeczności wiejskiej pod wpływem rozwoju turystyki; Aktywność turystyczna młodzieży szkół ponadpodstawowych. R.3 Ekonomiczne i organizacyjno-prawne problemy rozwoju gospodarki: Wykorzystanie teorii ekonomii w tworzeniu podstaw nauki o turystyce; Kierunki rozwoju turystyki w województwie lubelskim w aspekcie integracji Polski z Unią Europejską; Aktywność władz lokalnych województwa zachodnipomorskiego w dziedzinie turystyki. Struktura instytucjonalna rynku biur podróży; Nowe możliwości prowadzenia komunikacji marketingowej na rynku biur podróży; Promocja regionu turystycznego jako element marketingu terytorialnego; Analiza dynamiki przyjazdowego ruchu cudzoziemców do Polski w przekroju miesięcznym; Analiza zachowań konsumenckich na polskim rynku turystycznym; Prawne unormowania zasad i warunków bezpieczeństwa przy uprawianiu turystyki i sportu na terenach górskich; Zagospodarowanie turystyczne Żywiecczyzny - jakość usług turystycznych. R.4 Metodologia badań gospodarki turystycznej i nowe technologie: Zastosowanie korelacji rang Speqarmana w analizie porównawczej hotelarskiej bazy noclegowej województw; Test koniunktury jako technika badań rynku turystycznego; Turystyka kosmiczna- niewykorzystany rynek; Problemy standardów danych turystycznych; Miejsce nowoczesnych technik i technologii telekomunikacyjnych w hotelarstwie; Wykorzystanie Internetu w promocji turystyki przez gminy na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego; Barwa - istotny czynnik determinujący zachowania konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im.E ; Nr 59)
1. Podstawy wiedzy o organizacjach i zarządzaniu: Przedmiot organizacji i zarządzania; Rys historyczny wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Funkcje organizacji i zarządzania; Organizacja i zarządzanie a inne nauki; Teoria organizacji i zarządzania w praktyce turystycznej. 2. Turystyka jako działalność gospodarcza: Istota współczesnej turystyki; Podstawowe funkcje współczesnej turystyki; Turystyka gospodarcza. 3. Podmioty gospodarcze w turystyce: Pojęcia i cele przedsiębiorstwa turystycznego; Podstawy prawne działalności gospodarczej przedsiębiorstwa turystycznego; Funkcje przedsiębiorstwa turystycznego; Klasyfikacja i organizacja przedsiębiorstw turystycznych; Organizacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa turystycznego; Zasoby kapitałowe, majątkowe i kadrowe oraz ich rola w przedsiębiorstwie turystycznym; Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym; Informatyczne systemy wspomagające zarządzanie; Logistyka w turystyce. 4. Systemy zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym: specyfika przedsiębiorstwa turystycznego; Planowanie działalności; Organizowanie pracy; Motywowanie pracowników; Kontrolowanie, Decydowanie, Style zarządzania. 5. Procesy destabilizujące zarządzanie: wpływ stresu i emocji na efekty pracy; Konflikty w zarządzaniu przedsiębiorstwem turystycznym i ich przyczyny; Istota, czynniki decydujące o skuteczności negocjacji. 6. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym: Organizacja działań marketingowych w przedsiębiorstwie turystycznym; Analiza otoczenia firmy turystycznej; Plan marketingowy jako narzędzie w systemie zarządzania przedsiębiorstwem; strategia zarządzania marketingowego przedsiębiorstwem turystycznym; strategie przedsiębiorstw turystycznych wobec konkurencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego im.Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu ; Nr 391)
1. Turystyka kulturowa- człowiek w miejskiej przestrzeni wymiany; 2. Turystyka muzealna; 3. Turystyka prawnie chronionego dziedzictwa kulturowego; 4. Kulturowa turystyka eventowa; 5. Podróże studyjne jako klasyczna forma turystyki kulturowej; 6. Turystyka religijna i pielgrzymkowa; 7. Turystyka etniczna; 8. Turystyka przemysłowa (industrialna), do obiektów poprzemysłowych i technicznych; 9. Turystyka literacka i filmowa; 10. Tanatoturytyka; 11. Turystyka historyczno-militarna; 12. Turystyka kulinarna; 13. Enoturystyka; 14. Turystyka sztuk walki; 15. Turystyka przyrodniczo-kulturowa (ekoturytyka); 16. Tematyczne podróże po szlakach jako forma turystki kulturowej; 17. Turystyka kulturowa w Wielkopolsce; 18. Turystyka zjawisk paranormalnych (śladami duchów po Polsce); 19. Ekonomiczne aspekty kształtowania rozwoju turystyki kulturowej; 20. Popytowe uwarunkowania turystyki kulturowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im.E ; Nr 52)
Autor
Temat
R. 1 U podstaw nowożytnej turystyki. R. 2 Turystyka na przełomie XIX i XX wieku. R. 3 Turystyka w Polsce w dwudziestoleciu międzywojennym i w latach okupacji. R. 4 Turystyka w Polsce Ludowej. R. 5 Turystyka w III Rzeczy pospolitej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Pojęcie i działy psychologii jako nauki - psychologia w rekreacji i turystyce; 2. Percepcja i orientacja w otoczeniu jako przejawy zachowania; 3. Zagadnienie osobowości; 4. Psychologiczne różnice indywidualne a praca i wypoczynek; 5. Potrzeby i ich zaspokajanie w pracy i wypoczynku; 6. Procesy motywacyjne a aktywność rekreacyjno-turystyczna; 7. Rekreacja i turystyka jako spoósb przeciwdziałania stresom
emocje i stres; 8. Zmęczenie pracą a wypoczynek; 9. Pychofizjologiczne skutki ruchowej aktywności rekrea cyjno-turystycznej; 10. Postawy i ich kształtowanie w rekreacji i turystyce; 11. Wybrane zagadnienia społe cznej psychologii rekreacji i turystyki; 12. Bariery i utrudnienia w podejmowaniu aktywności rekreacyjno - turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego im.Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu ; Nr 377)
1. Fenomen brutalnych widowisk "sportowych". Rys historyczny. 2. Czym jest widowisko sportowe i na czym polega jego fenomen. 3. Medyczne aspekty kibicowania. 4. Kobiety na boiskach i trybunach sportowych. 5. Kibice i pseudokibice. 6. Psychospołeczne aspekty kibicowania. 7. "Liga chuliganów". Systemy przyjaźni i wrogości. 8. Pozastadionowi chuligani futbologi. "Ustawki". 9. Piłka nożna i religia. 10. Lokalne aspekty kibicowania. Antysemityzm, faszyzm, komunizm, nazizm, szowinizm. 11. Media i sport Prasa - radio - telewizja - Internet. 12. "Związki zawodowe" kibiców. Casus poznańskiej "Wiary Lecha". 13. Pozytywne sposoby wywierania wpływu przez kibicach. Lokalny patriotyzm. 14. Negatywne sposoby wywierania wpływu przez pseudokibiców. 15. Policja jako przeciwnik chuliganów futbolowych. 16. Koszty zabezpieczania imprez masowch.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej