Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia
(2)
Autor
Kieżel Ewa
(2)
Szaflarski Krzysztof
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
1. typologia konsumentów i jej znaczenie dla marketingowej działalności przedsiębiorstwa; 2. Otoczenie i uwarunkowania działalnościprzedsiębiorstw w obliczu wyzwań integracyjnych; 3. Produkt i jego wyposażenie jako czynniki kształtujące zachowanie konsumentów; 4. Uwarunkowania jakości obsługi klientów indywidualnyxh w bankach komercyjnych' 5. Marka i jej znaczenie w działalności podmiotów rynkowych; 6. Procedura kreowania marki produktu; 7. Promocja jako element marketingu kształtujący wizerunek banku; 8. Strategia marketingowa przedsiębiorstwa - istota, znaczenie, budowa strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Działalność Marketingowa Polskich Przedsiębiorstw, Rola Promocji w Kształtowaniu Zachowań konsumpcyjnych, Wykorzystanie Symbolu dla Kształtowania Skutecznego Przekazu Reklamowego w Procesie Komunikacji z Nabywcami, Polityka Dystrybucji w Polskich Bankach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej