Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(75)
Forma i typ
Książki
(74)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(38)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(60)
Autor
Nowińska Ewa (1948- )
(6)
Promińska Urszula
(6)
Kall Jacek
(4)
Skubisz Ryszard (1950- )
(4)
Szczepanowska-Kozłowska Krystyna (1965- )
(3)
Vall Michał du (1952-2012)
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Kondrat Mariusz
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Baran Arkadiusz
(1)
Barć-Krupińska Anna
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bełdowski Tadeusz
(1)
Bilska Ewa
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bueno Bolivar J
(1)
Błotnicki Maciej
(1)
Chlebny Julia
(1)
Chodorowski Maciej
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Czardybon Agnieszka
(1)
Day Derek
(1)
Dreszer-Lichańska Hanna
(1)
Duda Ignacy
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Dębski Maciej
(1)
Edwards Helen
(1)
Evamy Michael
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Golat Rafał
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gwis Ewa
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Górski Tadeusz II P
(1)
Gęba Karolina
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Jakimczuk Ewa
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jasińska Katarzyna
(1)
Jeznach Maria
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Juściński Paweł
(1)
Juściński Przemysław
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Kobylańska Anna
(1)
Kostański Piotr (1979-2018)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Krzyżowska Katarzyna
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lincoln Keith
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mendys Wacław
(1)
Miksza Paulina
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mordwiłko-Osajda Justyna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Niewęgłowska Klaudia
(1)
Niewęgłowski Adrian
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Nowak Iwona
(1)
Olins Wally
(1)
Ożóg Andrzej
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Pringle Hamish
(1)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(1)
Ragas Matthew W
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Rojek Roman
(1)
Sagan Adam
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Sieńczyło-Chlabicz Joanna (1965- )
(1)
Sitko Joanna Jowita
(1)
Smoczyńska Joanna
(1)
Szulce Halina
(1)
Szwed Małgorzata
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Szymanek Tadeusz
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tischner Anna
(1)
Tomasiak Natalia
(1)
Trzebiatowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(75)
Temat
Znaki towarowe
(56)
Firma (nazwa)
(23)
Własność przemysłowa
(19)
Znak towarowy
(19)
Marketing
(12)
Reklama
(10)
Prawo własności przemysłowej
(8)
Patenty
(7)
Wzornictwo przemysłowe
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Prawo autorskie
(6)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Marka*
(4)
Opakowania
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Internet
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Prawo międzynarodowe
(3)
Zarządzanie
(3)
Znaki graficzne
(3)
Żywność
(3)
Adresy domenowe
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Ceny
(2)
Domeny internetowe
(2)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(2)
Informacja wizualna
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing partnerski
(2)
Oznaczenia geograficzne
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Programy komputerowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sąd Pierwszej Instancji Wspólnot Europejskich
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wynalazki
(2)
Alkohol
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autorskie prawa osobiste
(1)
Banki
(1)
Blog
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobra osobiste pracowników
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Dzieła osierocone
(1)
Energia elektryczna
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
Firma(nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry hazardowe
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Kanada
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Leki
(1)
Licencje (umowy)
(1)
Logotypy
(1)
Loterie
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mobilne systemy operacyjne
(1)
Monopol
(1)
Naruszenie prawa
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Odszkodowanie
(1)
Papier firmowy
(1)
Plagiat
(1)
Podatek
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Prawo cywilne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(6)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
75 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 28)
Zawiera: Wstęp; I. Źródła prawa europejskiego w dziedzinie prawa o znakach towarowych: Prawotwórcza rola Trybunału Sprawiedliwości (Zastosowanie art. 85 i 86 Traktatu Rzymskiego do porozumień między uprawnionymi do znaku towarowego; Prawo do znaku towarowego a postanowienia Traktatu Rzymskiego o wolnym handlu; Doktryna wyczerpania; Doktryna wspólnotowego pochodzenia); II. Regulacje znaków towarowych w prawie polskim; III. Problem zgodności ustawodawstwa polskiego dotyczącego znaków towarowych z prawem europejskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas transformacji - u wrót globalnie zintegrowanej gospodarki, 2. Pojęcie i istota marki narodowej, 3. Budowanie marki Atlas (studium przypadku)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Podstawowe definicje dot. certyfikacji i oceny zgodności; Istota i cele certyfikacji i oceny zgodności; R.1 Zasady certyfikacji i wprowadzania wyrobów dobro tu w Polsce; R.2 Wprowadzenie wyrobów do obrotu w UE; R.3 Znakowanie wyrobów B i CE. Schematy postępowania dostawcy; Ważniejsze adresy i telefony; Wykaz dyrektyw nowego podejścia; Normy międzynarodowe ISO i normy europejskie EN w legislacji globalnego podejścia; Akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji jednostki prowadzące certyfikację wyrobów; Akredytowane przez PCBC laboratoria badawcze prowadzące badania wyrobów dla potrzeb certyfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Marzanna K. Witek-Hajduk. - Warszawa : Difin, 2001. - 257 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Pojęcie i funkcje marki, Silna marka jako przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa na rynku, Planowanie działań dotyczących marki, Uwarunkowania decyzji dotyczących marki, Strategie markowe przedsiębiorstwa,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Podstawy: 1. Fundamenty marki, 2. Pojęcia związane z tożsamością marki, 3. Elementy tożsamości marki, 4. Siły marki, 5. Przed i po. Cz.II Proces: 1. Prowadzenie badań, 2. Budowanie strategii, 3. Projketowanie tożsamości, 4. Tworzenie punktów kontaktu, 5. Zarządzanie aktywami, Cz.III Przykłady najlepszych rozwiązań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie zarządzania portfelem marek; 2. Role marek w portfelu. Warianty markowania; 3. Konstruowanie portfela marek; 4. Komunikacja marek w portfelu firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Nasze poszukiwania sekretów wierności klienta wobec marki, Zasada 1. Klient chce należeć do grupy, która jest inna od wszystkich, Zasada 2. Twórców kultowych marek cechuje odwaga i determinacja, Zasada 3. Kultowe marki sprzedają styl życia, Zasada 4. Słuchaj chóru i stwórz ewangelistów kultowej marki, Zasada 5. Kultowe marki tworzą społeczności swoich klientów, Zasada 6. Kultowe marki są powszechne, Zasada 7. Kultowe marki promują wolność i czerpią siłę od swoich wrogów, Podsumowanie. Jak wykorzystać siedem złotych zasad w praktyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Cz.I Wartość i siła marki. Kształtowanie sie preferencji nabywczych: R.1 Obraz marki w umyśle nabywcy. Skojarzenia składające się na wartość marki; R.2 Wyznaczniki wartości marki. Konstrukcja metod pomiarowych; R.3 Procesy poznawcze stanowiące o sile marki. Cz.II Przywiązywanie do marki produktu i wyznaczniki przywiązania: R.4 Pojęcie przywiązania do marki produktu; R.5 Psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki produktu. Przegląd badań; R.6 Wyznaczniki przywiązania do marki i typ kategorii produktu. Teoretyczne podstawy modelu. Cz.III Wyznaczniki przywiązania, typ kategorii i przywiązanie nabywcy do marki. Analizy empiryczne: R.7 Poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 6; R.8 Typ kategorii, poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 7; R.9 Wartości symboliczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 8; R.10 Wartości społeczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 9; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i atrybuty silnej marki; 2. Prawne aspekty zarządzania marką; 3. Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką; 4. Produkt, cena i dystrybucja jako narzędzia kształtowania silnej marki; 5. Promocja jako narzędzie kreowania siły marki; 6. Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki; 7. Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki; 8. Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki; 9. Zarys marketingu Marek luksusowych; 10. Zarządzenie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika; 11. Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota, tożsamość i siła marki; R.2 Proces kupowa nia i lojalność wobec marki; R.3 Skuteczne wprowadze nie nowej marki na rynek; R.4 Nazwa i symbol marki; R.5 Architektura marki; R.6 Rola reklamy i promocji sprzedaży w budowaniu marki; R.7 Marki w handlu detali cznym; R.8 Marki globalne; R.9 Analiza pozycji rynko wej i wycena marki; R.10 Rozciąganie marki i przedłuża nie jej życia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wally Olins o marce / Wally Olins. - Warszawa : Instytut Marki Polskiej, 2004. - 326 s. : fot. ; 24 cm.
(Gospodarka pod własną banderą / Instytut Marki Polskiej)
1.Dlaczego marki są ważne dla kientów, 2.Jak Volkswa gen, firma bezgranicznie skupiona na biegłości techni cznej, zakochał się w markach, 3.Skąd się wzieły marki i co się stało, gdy dojrzały, 4.Żyć marką.Zarządzanie markami usługowymi, 5.Marki na arenie globalnej. Jedn orodność, różnorodność i charakter, 6.Dlaczego marki są ważne wewnątrz firm.Więzi uczuciowe budują markę, 7."Made in...".Co oznacza i ile jest warte?, 8.Bran ding narodowy, 9.Jak zbudować i utrzymać markę.Garść wskazówek, 10.Branding a zarabianie pieniędzy, 11.Mar ki: kto tu naprawdę rządzi?, 12.Przyszłość brandingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wstęp, R.2 Nazwa, R,3 Hasło, R.4 Tekst, R.5 Rodza je reklam, Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewn ych, Ustawa o języku polskim, Prawo prasowe, Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Być znanym czy być jednym z wielu?, 2. Kreować markę czy nie?, 3. wymiary kreowania marki B2B, 4. Przyspieszenie dzięki kreowaniu marki, 5. Udane przypadki kreowania marki w segmencie B2B, 6. Bądź świadom możliwości porażki w kreowaniu marki, 7. Perspektywy na przyszłosć
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marka i jej miejsce w marketingu, 2. Uwarunkowania zarządzania markę, 3. Marka pośrednia, 4. Marka na różnych rynkach, 5. Metody wyceny marki, 6. Skuteczność promowania marki w Internecie w świetle badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Omówienie ustawy - prawo własności przemysłowej: Zakres ustawy - prawo własności przemysłowej; Wynalazki; Wzory użytkowe; Wzory przemysłowe; Zasady wspólne dla wynalazków, wzorów użytkowych i wzorów przemysłowych; Projekt racjonalizatorski; Znaki towarowe i prawa ochronne; Oznaczenia geograficzne; Topografia układów scalonych. Cz. II Akty prawne: -Ustawa z dn. 30 czerwca 2000r. - prawo własności przemysłowej; -Ustawa z dn. 6 czerwca 2002r. o zmianie ustawy - prawo własności przemysłowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Zawiera: Wstęp. Rozdział I. Znak towarowy renomowany jako kategoria normatywna – istota i geneza: 1. Ratio legis ochrony znaków towarowych renomowanych; 2. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego renomowanego w federalnym prawie amerykańskim; 3. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego renomowanego w prawie Unii Europejskiej; 4. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego renomowanego w prawie polskim; 5. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego renomowanego w prawie międzynarodowym. Rozdział II. Renoma znaku towarowego: 1. Renoma jako kryterium wyodrębnienia osobnej kategorii znaków towarowych a powszechna znajomość znaku; 2. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie przedmiotowym i podmiotowym; 2.1. Federalne prawo amerykańskie; 2.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 3. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie terytorialnym; 3.1. Federalne prawo amerykańskie; 3.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 4. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie czasowym; 4.1. Federalne prawo amerykańskie; 4.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 5. Dowody na istnienie renomy znaku; 5.1. Federalne prawo amerykańskie; 5.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 6. Wnioski. Rozdział III. Ustawowe znamiona używania kolizyjnego oznaczenia jako działania naruszającego prawo do znaku towarowego renomowanego: 1. Używanie kolizyjnego oznaczenia w handlu, w obrocie handlowym, w obrocie gospodarczym; 1.1. Federalne prawo amerykańskie; 1.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 2. Używanie kolizyjnego oznaczenia w odniesieniu do towarów lub usług; 2.1. Federalne prawo amerykańskie; 2.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 3. Używanie kolizyjnego oznaczenia jako znaku towarowego a wpływ używania kolizyjnego oznaczenia na funkcje pełnione przez znak towarowy renomowany; 3.1. Federalne prawo amerykańskie; 3.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 4. Zasada słuszności w prawie amerykańskim a brak zgody uprawnionego na używanie kolizyjnego oznaczenia w prawie UE oraz bezprawność używania kolizyjnego oznaczenia w prawie polskim; 5. Terytorialny zakres używania kolizyjnego oznaczenia a używanie kolizyjnego oznaczenia w Internecie; 5.1. Federalne prawo amerykańskie; 5.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 6. Wnioski. Rozdział IV. Przesłanki naruszenia prawa do znaku towarowego renomowanego uwarunkowane relacjami zachodzącymi pomiędzy oznaczeniami i towarami: 1. Tożsamość lub podobieństwo oznaczeń; 1.1. Federalne prawo amerykańskie; 1.2.. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 2. Brak wymogu podobieństwa towarów; 2.1. Federalne prawo amerykańskie; 2.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 3. Skojarzenie/związek zachodzący pomiędzy znakiem renomowanym a kolizyjnym oznaczeniem; 3.1. Federalne prawo amerykańskie; 3.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 4. Wnioski. Rozdział V. Skutek używania kolizyjnego oznaczenia jako przesłanka naruszenia prawa do znaku towarowego renomowanego: 1. Formy zjawiskowe naruszenia prawa do znaku towarowego renomowanego; 2. Szkodliwość dla odróżniającego charakteru znaku towarowego renomowanego/osłabienie znaku towarowego renomowanego przez rozmycie; 2.1. Federalne prawo amerykańskie; 2.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 3. Szkodliwość dla renomy znaku towarowego renomowanego/ osłabienie znaku towarowego renomowanego przez przyćmienie; 3.1. Federalne prawo amerykańskie; 3.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 4. Czerpanie nienależnych korzyści z renomy lub odróżniającego charakteru znaku towarowego renomowanego (pasożytnictwo); 4.1. Federalne prawo amerykańskie; 4.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 5. Wnioski. Rozdział VI. Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego: 1. Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego w federalnym prawie amerykańskim; 1.1. Uczciwe użycie kolizyjnego oznaczenia; 1.2. Opisowe użycie kolizyjnego oznaczenia; 1.3. Nominatywne użycie kolizyjnego oznaczenia; 1.4. Użycie kolizyjnego oznaczenia w reklamie porównawczej; 1.5. Użycie kolizyjnego oznaczenia w ramach parodii, krytyki lub komentarza; 1.6. Użycie kolizyjnego oznaczenia w związku z relacjonowaniem i komentowaniem wiadomości; 1.7. Niehandlowe użycie kolizyjnego oznaczenia; 1.8. Doktryna pierwszej sprzedaży w federalnym prawie amerykańskim; 1.9. „Porzucenie” znaku towarowego renomowanego; 2. Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego w prawie Unii Europejskiej i w prawie polskim; 2.1. Uzasadniona przyczyna używania kolizyjnego oznaczenia („due cause”); 2.2. Dozwolone używanie oznaczeń (art. 14 ust. 1 rozporządzenia 2017/1001 i art. 156 p.w.p.); 2.3. Użycie kolizyjnego oznaczenia w reklamie porównawczej; 2.4. Prawo używacza uprzedniego; 2.5. Wyczerpanie prawa do znaku renomowanego; 2.6. Tolerowanie przez uprawnionego do znaku towarowego renomowanego przez osobę trzecią; 2.7. Brak rzeczywistego używania znaku towarowego renomowanego; Rozdział VII. Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego a czyn nieuczciwej konkurencji: 1.Możliwości ochrony znaku towarowego renomowanego na gruncie prawa zwalczania nieuczciwej konkurencji w USA, UE i Polsce; 1.1. Federalne prawo amerykańskie; 1.2. Prawo Unii Europejskiej; 1.3. Prawo polskie; 2. Przesłanki ochrony znaku towarowego renomowanego wynikające z art. 3 ust. 1 u.z.n.k.; 2.1. Uwagi wprowadzające; 2.2. Sprzeczność z prawem lub dobrymi obyczajami; 2.3. Zagrożenie lub naruszenie interesu innego przedsiębiorcy lub klienta; 2.4. Przesłanki szczególne; 3. Relacja przepisów ustawy – Prawo własności przemysłowej oraz rozporządzenia 2017/1001 do ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w aspekcie możliwości ochrony znaku towarowego renomowanego; 3.1. Uwagi wprowadzające; 3.2. Możliwość kumulatywnego stosowania przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ustawy – Prawo własności przemysłowej oraz odpowiednio rozporządzenia 2017/1001 w aspekcie ochrony znaku towarowego renomowanego; 3.3. Przesłanki stosowania art. 3 ust. 1 u.z.n.k. dla ochrony znaku towarowego renomowanego chronionego na podstawie ustawy – Prawo własności przemysłowej lub rozporządzenia 2017/1001. Podsumowanie. Bibliografia. Spis wyroków sądów amerykańskich. Spis wyroków Trybunału Sprawiedliwości UE oraz sądu UE. Spis wyroków sądów polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 86)
Wytwarzanie i dystrybucja części zamiennych w świetle Prawa własności przemysłowej i prawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; Wspólne prawo ochronne; Obowiązek używania znaku towarowego w prawie polskim i międzynarodowym; Znaki towarowe a ochrona dóbr osobistych osób fizycznych w prawie kanadyjskim; Rejestracja pojedynczego koloru jako znaku towarowego; Używacz uprzedni znaku towarowego (prawo polskie na tle prawnoporównawczym).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Regulacja prawna i istota obowiązku używania znaku towarowego, 2. Używanie znaku towarowego wyepłniające obowiązek używania - zagadnienia ogólne, 3. Używanie znaku towarowego wypełniające obowiązek używania - zagadnienia szczegółowe, 4. Skutki nieużywania znaku towarowego - zagadnienia materialnoprawne, 5. Skutki nieużywania znaku towarowego - zagadnienia proceduralne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Zagadnienia ogólne. 2. Historia koncepcji wyczerpania praw własności przemysłowej. 3. Definicja wyczerpania. 4. Patent i prawa ochronne jako prawo wyłączne. 5. Konstrukcja wyczerpania a natura praw wyłącznych. 6. Terytorialny zakres wyczerpania. 7. Zgoda uprawnionego. 8. Wprowadzenie do obrotu. 9. Zakres wyczerpania praw z patentu. 10. Zakres wyczerpania prawa ochronnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Logotypy i litery: Znaki słowne i inicjały, Elementy typograficzne, 2. Symbole: abstrakcyjne, Przedstawiające, 3. Rodziny i serie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej