Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(5)
Autor
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(3)
Karaś Stanisław
(1)
Krajewska Beata
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Zawód
(4)
Praca
(2)
Zatrudnienie
(2)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Menedżerowie
(1)
Opieka społeczna
(1)
Osobowość
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stres
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia zawodoznawstwa, 2. Zawodoznawstwo jako dziedzina wiedzy naukowej, 3. Klasyfikacje zawodów, 4. Zawód i praca człowieka, 5. Narzędzia zawodowej pracy człowieka, 6. Materiały zawodowej pracy człowieka, 7. Wytwory zawodowej pracy człowieka, 8. Zawodoznawstwo utylitarne - poradnictwo i orientacja zawodowa, 10. Zawodowy rozwój człowieka, 11. Zawodoznawcza orientacja dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyczne cechy profesjologii: Pojęcie profesjologii; Cele profesjologii; Funkcje profesjologii; Zadania profesjologii; Przedmiot badań profesjologii; Podstawowe przesłanki profesjologii; Terminologia profesjologii; Źródła historyczne profesjologii; Działy profesjologii; Związek profesjologii z innymi naukami o człowieku; Metody badań naukowych profesjologii; Problemy i zagadnienia badawcze profesjologii; Profesjologii jako nauka społecznie użyteczna. 2. Profesjologii jako nauka o rozwoju zawodowym człowieka: Podstawowe twierdzenia o rozwoju zawodowym; Rozwój zawodowy a rozwój ogólny człowieka; Teoretyczne podstawy rozwoju zawodowego. 3. Warunki rozwoju zawodowego: Podmiotowe uwarunkowania rozwoju; Przedmiotowe uwarunkowania rozwoju. 4. Proces rozwoju zawodowego: Periodyzacja rozwoju człowieka; Okresy rozwoju zawodowego i ich charakterystyka. 5. Wyniki rozwoju zawodowego: Wyniki rozwoju zawodowego i ich charakterystyka. 6. Metody badań naukowych profesjologii: Typowe metody badań naukowych profesjologii; Metody pomocnicze profesjologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyczne cechy profesjologii; 2. Teoretyczne podstawy profesjologii; 3. Warunki zawodowego rozwoju; 4. Proces zawodowego rozwoju; 5. Wyniki zawodowego rozwoju; 6. Metody naukowych badań profesjologii; 7. Pomocniczy słownik profesjologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Praca socjalna - istota, podstawowe założenia i zasady. 2. Geneza pracy socjalnej w Polsce i na świecie. 3. Rola wiedzy w praktyce pracy socjalnej. 4. Profesja i predyspozycje osobowościowe pracownika socjalnego. 5. Etyczne podstawy pracy socjalnej. 6. Metody pracy społeczno-wychowawczej. 7. Praca socjalna a wybrane pojęcia bliskoznaczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zarządzania : wybrane zagadnienia / Sylwia Przytuła. - Wrocław : Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2008. - 209, [2] s. : fot., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / przewodniczący komitetu red. Andrzej Matysiak)
1. Praktyczne aspekty psychologii zarządzania. 2. Psychologiczne koncepcje osobowości. 3. Profil kwalifikacyjny współczesnego menedżera. 4. Determinanty zachowań ludzi w organizacji. 5. Manipulacje w biznesie i sposoby obrony przed nimi. 6. Ekspresja emocji i manipulowanie nimi. 7. Relacje interpersonalne utrudniające i wspierające wzajemne porozumiewanie się. 8. Teoria stresu psychologicznego i wypalenie zawodowe. 9. Dysfunkcje psychologiczne w zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej