Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia
(2)
Autor
Sadowska-Snarska Cecylia
(1)
Silberman Mel
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Zawód
(2)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Telepraca
(1)
Uczenie się
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elastyczne formy pracy a równowaga praca-życie pracowników: Elastyczność rynku pracy- istota i rodzaje; Przesłanki rozwoju elastycznych form pracy; Charakterystyka elastycznych form pracy; Charakterystyka elastycznych form pracy, które mogą łagodzić konflikt praca-rodzina; Umowy cywilnoprawne; Charakterystyka wybranych atypowych form zatrudnienia; Wady i zalety elastycznego zatrudnienia; 2. Proces organizacji szkolenia dla pracowników: Wprowadzenie; Diagnoza potrzeb szkoleniowych. Dobór uczestników szkolenia; Wybór rodzaju szkolenia; Miejsce i termin szkolenia; Pomoce wizualne. Materiały szkoleniowe; Dobór kadry trenerów; Budżet szkolenia; Rekrutacja uczestników; Ocena efektywności szkolenia; 3. Program szkolenia: Cel szkoleń; Modele szkolenia; Charakterystyka modułów szkoleniowych; 4. Jak prowadzić szkolenia dla pracownika?: Charakterystyka wybranych metod szkoleniowych; Przykłady ćwiczeń do wykorzystania podczas szkolenia z zakresu elastycznych form pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Cz.I Wprowadzenie. Cz.II Opracowanie programu aktywnego szkolenia : 1.Ustalenie potrzeb szkoleniowych i określenie profilu uczestników, 2.Wyznaczenie celów nauczania i zadań szkoleniowych, 3.Projektowanie ćwiczeń wprowadzających, 4.Przygotowanie skutecznego wykładu, 5.Wykorzystanie metod zastępujących wykład, 6.Uczenie się przez działanie, 7.Projektowanie ćwiczeń, 8.Ustalanie kolejności ćwiczeń, 9.Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy, 10.Planowanie programu aktywnego szkolenia. Cz.III Realizacja programu aktywnego szkolenia : 1.Rozpoczęcie programu aktywnego szkolenia, 12.Kierowanie grupą szkoleniową, 13.Wygłaszanie wykładów i prowadzenie dyskusji, 14.Prowadzenie ćwiczeń w grupach i wspomaganie zespołowego uczenia się, 15.Zakończenie i ocena programu aktywnego szkolenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej