Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(44)
Forma i typ
Książki
(42)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(28)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(30)
Autor
Baran Krzysztof Wojciech
(4)
Jacewicz Agnieszka
(4)
Małkowska Danuta
(4)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Gersdorf Małgorzata (1952- )
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Rączka Krzysztof
(3)
Stelina Jakub (1969- )
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(2)
Bomba Katarzyna
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Bosak-Sojka Maria
(2)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(2)
Duraj Tomasz
(2)
Jęcek Zuzanna
(2)
Krasuń Aneta
(2)
Król Henryk (1932-2014)
(2)
Kumor-Jezierska Ewelina
(2)
Lach Daniel Eryk
(2)
Lekston Mariusz (1975- )
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Patulski Andrzej
(2)
Raczkowski Michał
(2)
Rostkowski Tomasz
(2)
Szlachta-Kisiel Katarzyna
(2)
Tomaszewska Monika
(2)
Ćwiertniak Bolesław Maciej (1952- )
(2)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(2)
Żołyński Janusz
(2)
Antonów Kamil
(1)
Bakalarz Tomasz
(1)
Bartosik Krzysztof
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Broma-Bąk Ewa
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Bukowski Maciej
(1)
Bąba Michał
(1)
Bąk Krzysztof
(1)
Cambus Claude
(1)
Carby-Hall Joseph R
(1)
Crawford James T
(1)
Czechowski Marcin
(1)
Driczinski Sławomir
(1)
Dzienisiuk Dorota
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Gawrycka Małgorzata
(1)
Giedrowicz-Niewińska Aneta
(1)
Gomula Joanna
(1)
Graniewska Danuta
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Grześków Małgorzata
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Gładoch Monika
(1)
Głogosz Dorota
(1)
Hajn Zbigniew
(1)
Hebda-Czaplicka Izabela
(1)
Jacukowicz Zofia
(1)
Jakubik Mateusz
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jaskulska Jagoda
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Karaszewska Hanna
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kosut Anna
(1)
Kołaczek Bożena
(1)
Książek Daniel
(1)
Kuba Magdalena
(1)
Kucharski Olgierd
(1)
Kuczyński Tadeusz (1952- )
(1)
Latos-Miłkowska Monika
(1)
Ludera-Ruszel Agata
(1)
Maroń Anna
(1)
Matuszak Michał
(1)
Matyjas-Łysakowska Paulina
(1)
Miś Alicja
(1)
Miśkowicz Tomasz
(1)
Moras-Olaś Kinga
(1)
Musiała Anna
(1)
Mędrala Małgorzata
(1)
Nahotko Sławomir
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Patkaniowski Michał
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Perdeus Wiesław
(1)
Pichrt Jan
(1)
Pisarczyk Łukasz
(1)
Piątkowski Jan (1951- )
(1)
Pochopień-Belka Sabina
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Purgał-OPopiela Joanna
(1)
Pytlik Roksana
(1)
Pétremand Sylvie
(1)
Rycak Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(31)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Temat
Płaca
(38)
Zatrudnienie
(27)
Kadry
(24)
Prawo pracy
(13)
Czas pracy
(11)
Praca
(10)
Ocena pracowników
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
BHP
(8)
Motywacja pracy
(8)
Polityka zatrudnienia
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Bhp
(5)
Zbiorowe stosunki pracy
(5)
Świadczenia społeczne
(5)
Rynek pracy
(4)
Siła robocza
(4)
Telepraca
(4)
Urlopy
(4)
Wypowiedzenie umowy o pracę
(4)
Zatrudnienie elastyczne
(4)
Kobieta
(3)
Menedżerowie
(3)
Praca młodocianych
(3)
Prawa i obowiązki pracownika
(3)
Rekrutacja pracowników
(3)
Rozwiązanie umowy o pracę
(3)
Umowa o pracę
(3)
Zwolnienia grupowe
(3)
Bezrobocie
(2)
COVID-19
(2)
Dialog społeczny
(2)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(2)
Kariera
(2)
Mediacja (prawo)
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Outsourcing
(2)
Polityka płacowa
(2)
Postępowanie administracyjne
(2)
Praca czasowa
(2)
Pracodawcy
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Prawo ubezpieczeń społecznych
(2)
Prawo urzędnicze
(2)
Płaca minimalna
(2)
Płynność kadr
(2)
Rodzina
(2)
Równouprawnienie płci
(2)
Ubezpieczenia społeczne
(2)
Układ zbiorowy pracy
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Whistleblowers
(2)
Wolność pracy
(2)
Zakładowa organizacja związkowa
(2)
Zarządzanie kompetencjami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zawód
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Aksjologia prawa
(1)
Algorytmy
(1)
Awans zawodowy
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dyskryminacja pośrednia
(1)
Emerytura
(1)
Epidemie
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Fresk
(1)
Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
(1)
Fundusz Pracy
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Implementacja dyrektywy Unii Europejskiej
(1)
Inflacja
(1)
Kara umowna
(1)
Kobiety
(1)
Koszty
(1)
Koszty pracy
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Lorenzetti, Ambrogio (1290-1348)
(1)
Luka płacowa
(1)
Matematyka
(1)
Mediatorzy
(1)
Medycyna pracy
(1)
Metody badawcze
(1)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Negocjacje zbiorowe
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpowiedzialność dyscyplinarna
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Opieka społeczna
(1)
Temat: dzieło
Allegoria ed effetti del Buono e del Cattivo Governo
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1301-1400
(1)
1918-1939
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Czechy
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Wielka Brytania
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Komentarz do ustawy
(2)
Opracowanie
(2)
Akty prawne
(1)
Analiza i interpretacja
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
44 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6. Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6. Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6.Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6.Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
Książka
W koszyku
R.1 Historyczne przemiany pracy: Praca w świecie antycznym i w średniowieczu; Poglądy na pracę w czasach nowożytnych; Prawo do pracy - ewolucja; Poglądy na płacę i jej istota. R.2 Współczesne metody zarządzania pracą: Rozwój zarządzania pracą; Zarządzanie w okresie postindustrialnym; Formy wykonywania pracy poza przedsiębiorstwem; Zarządzanie pracą - doświadczenia własne. R.3 Zatrudnienie w firmie. Bezrobocie: Praca i współ czesne warunki zatrudnienia; Zatrudnienie i bezrobocie definicje i stan aktualny; Umowy o pracę; Dobór pracowników; Zatrudnienia na międzynarodowym rynku pracy. R.4 Czas pracy i jej warunki wykonywania: Czas pracy i tendencje jego skracania; Czas pracy w Polsce; Warunki pracy, ich rodzaje i zagrożenia; Praca o szczególnym charakterze. R.5 Wynagradzanie: Podstawy współczesnej polityki płac Płaca minimalna; Prawna regulacja płac w Polsce; Rola wynagrodzeń w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Systemy wynagrodzeń w Europie Zachodniej. R.6 Koszty pracy. Analiza zarządzania: Koszty pracy w krajach Unii Europejskiej; Koszty pracy w Polsce; Analiza pracy i zatrudnienia; Analiza wynagrodzeń. R.7 Podsumowanie - przyszłość pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
R.1 Koncepcja zarządzania zasobami ludzkimi. R.2 Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. R.3 Analiza pracy. R.4 Wartościowanie pracy. R.5 Analiza zasobów ludzkich. R.6 Planowanie zasobów ludzkich. R.7 Dobór pracowników. R.8 szkolenie pracowników. R.9 Ocenianie pracowników. R.10 Wynagradzanie pracowników. R.11 Rozwój indywidualny pracowników. R.12 Kształtowanie warunków pracy. R.13 Zbiorowe stosunki pracy i partycypacja pracownicza. R.14 Zwalnianie pracowników. R.15 System informacji personalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Płaca jako kategoria makro- i mikroekonomiczna: R.1 Istota i znaczenie wynagrodzeń, R.2 Mechanizm kształtowania wynagrodzeń w mikroskali - tendencje i ich uwarunkowania. Cz. II Sfera realna wynagrodzeń w Polsce w okresie transformacji systemu ekonomicznego: R.3 Kierunki zmian ich identyfikacja i ocena, R.4 Wynagrodzenia w przedsiębiorstwach o najwyższym poziomie przychodów w gospodarce polskiej. Cz. III Mechanizm regulowania wynagrodzeń w gospodarce polskiej w okresie transformacji: R.V Kierunki zmian w mechanizmie kształtowania środków na wynagrodzenia, R.VI kierunki zmian w mikrosystemach wynagrodzeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inwestowanie w kapitał ludzki w Polsce / Adam Oleksiuk. - Szczecin : ECONOMICUS, 2009. - 172 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Człowiek kapitałem kraju, regionu i organizacji: Kapitał ludzki - jego znaczenie oraz wzrost gospodarczy; Kapitał ludzki w polityce podnoszenia konkurencyjności regionu; Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji; Wybrane aspekty zarządzania kapitałem ludzkim. 2. Kariera zawodowa pracownika: Pojęcie kariery zawodowej; Modele kariery zawodowej; Planowanie kariery zawodowej; Pozyskiwanie zasobów ludzkich do organizacji; Etapy kariery zawodowej; Model kariery zawodowej na przykładzie polskiej administracji publicznej. 3. Współczesne systemy wynagradzania pracowników a rozwój kapitału ludzkiego: Pojęcie i funkcja systemu wynagrodzeń; Formy systemu wynagrodzeń; Premie i nagrody jako ruchome składniki wynagrodzenia; Gainsharing, bony, "bonusy" jako sposoby na wynagrodzenie pracownika; zmiany w sferze wynagrodzeń w Polsce. 4. Szkolenia pracowników jako inwestycja w kapitał ludzki: Cele i formy kształcenia; Formy i metody szkolenia pracowników; Etapy rozwoju i szkolenia pracowników; Przyczyny wzrostu potrzeb szkoleń; Analiza rynku szkoleń w Polsce. 5. Inwestowanie w kapitał ludzki w ramach pomocy z Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie historycznej; R.2 Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi; R.3 Planowanie zatrudnienia; R.4 Kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia; R.5 Kierowanie ludźmi w organizacji; R.6 Ocenianie w procesie pracy; R.7 Rozwój zasobów ludzkich; R.8 Kształtowanie wynagrodzeń; R.9 Warunki i stosunki pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorze; Wstęp; Rozdział 1. Optymalizacja i restrukturyzacja – definicja, zakres i cele: Kluczowe pojęcia – optymalizacja i restrukturyzacja; Cele optymalizacji w firmie; Zmiana jako kluczowy czynnik optymalizacji; Czym jest przerost zatrudnienia w organizacji; Zjawisko chomikowania pracy; Demografia jako punkt wyjścia; Zmiany a strategia; Optymalizacja – również w HR; Rozdział 2. Czynniki, które muszą być brane pod uwagę przy optymalizacji: Znaczenie puli kapitału intelektualnego (zasobów wiedzy) w utrzymaniu potencjału wiedzy organizacji; Rozdział 3. Rozpoczęcie procesu optymalizacji zatrudnienia w przedsiębiorstwie: Analiza zatrudnienia, organizacji pracy i struktury firmy jako punkt wyjścia optymalizacji zatrudnienia; Plan funkcji w firmie; Stanowiska – od funkcji do kompetencji; Doskonalenie struktury organizacyjnej; Rodzaje struktur organizacyjnych; Rozdział 4. Zadania kadry kierowniczej w procesie optymalizacji zatrudnienia: Tradycyjny kierownik a restrukturyzacja; Podejście procesowe szansą dla kierowników; Menedżer – osoba, która inicjuje zmiany i odpowiada za nie; Kierownicy średniego i niższego szczebla w procesie restrukturyzacji; Relacje kierownik – pracownicy w procesie restrukturyzacji; Pomoc działu personalnego dla kierowników różnych szczebli w procesie restrukturyzacji; Rozdział 5. Restrukturyzacja – narzędzia i procedura: Zestawienie obecnej struktury zatrudnienia z potrzebami – analiza przerostów zatrudnienia, niedoborów w zatrudnieniu oraz luki kompetencyjnej; Procedura analizy pracy; Określenie celów działań racjonalizacyjnych; Określenie koniecznych zmian ilościowych oraz jakościowych w zatrudnieniu w poszczególnych jednostkach organizacyjnych; Rozdział 6. Racjonalizacja systemów wynagradzania: Efektywność wynagrodzeń; Przegląd sytuacji związanej z wynagrodzeniami; Racjonalizacja systemu płac zasadniczych; Racjonalizacja systemu premii i nagród; Stworzenie racjonalnych zasad podwyżek (awansu płacowego); Rozdział 7. Racjonalizacja – działania uzupełniające: Przesunięcia wewnętrzne – mobilność pozioma pracowników; Telepraca – potencjał oszczędności; Formuła zadaniowa – zadaniowy czas pracy; Outsourcing i inne formy przenoszenia wybranych funkcji na zewnątrz firmy; Podsumowanie: charakterystyka wybranych działań optymalizacyjnych w zakresie form zatrudnienia; Rozdział 8. Redukcja zatrudnienia: Konieczne zmiany w podejściu do redukcji; Polityka zwolnień – odpowiedzialne podejście pracodawcy; Odpowiednia komunikacja; Podsumowanie: przygotowywanie zwolnień – kompletna procedura postępowania; Zasady zwolnień – wytyczne do rozmów ze zwalnianymi pracownikami; Rozdział 9. Outplacement, czyli zwolnienia monitorowane: Historia, definicja, istota i formy outplacementu; Outplacement indywidualny; Czy zwolnienia monitorowane opłacają się pracodawcy? Załącznik. Procedura outplacementu – przykład dobrej praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Zatrudnienie kobiet w latach 1995-2004. 2. Segregacja zawodowa kobiet w Polsce. 3.Zróżnicowanie wynagrodzeń kobiet i mężczyzn w Polsce. 4.Rozmiary i struktura bezrobocia rejestrowanego w Polsce w latach 1995-2004. 5.Przedsiębiorczość kobiet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Istota i treść systemu zarządzania zasobami ludzkimi. 2. Ustalanie potrzeb kadrowych. 3. Rekrutacja - nabór pracowników. 4. Selekcja - dobór pracowników. 5. Adaptacja społeczno-zawodowa. 6. Ochrona zdrowia i bezpieczeństwo pracy. 7. Rozwój zawodowy pracowników. 8. Rozwój kariery i sukcesja. 9. Kształtowanie postaw i zachowań pracowników. 10. Stosunki pracy. 11. Ocenianie pracowników. 12. Wynagrodzenia i świadczenia. 13. Zwalnianie i odejścia pracowników. 14. Metody badania i doskonalenia systemu zarządzania zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie historycznej 2. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. 3. Planowanie zatrudnienia. 4. Kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia. 5. Kierowanie ludźmi w organizacji. 6. Ocenianie w procesie pracy. 7. Zarządzanie efektywnością pracy. 8. Rozwój zasobów ludzkich. 9. Kształtowanie wynagrodzeń. 10. Warunki i stosunki pracy. 11. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie ludźmi - zarys problematyki: 1. Menedżer liniowy jest odpowiedzialny za ludzi. 2. Rola funkcji personalnej 3. Funkcja personalna menedżera liniowego II. Zarządzanie ludźmi - podstawowe umiejętności: 4. Motywowanie; 5. Zawieranie kontraktu psychologicznego; 6. Zaangażowanie i morale 7. Przywództwo 8. Budowanie zespołu; 9. Delegowanie kompetencji 10. Komunikowanie 11. Organizowanie III. Zasoby: 12. Planowanie wymagań; 13. Analiza stanowiska pracy; 14. Analiza ról 15. Analiza kompetencji i kompetencyjności; 16. Opis stanowiska pracy i określenie roli 17. Projektowanie stanowiska pracy; 18. Rekrutacja 19. Rozmowa kwalifikacyjna IV. Zarządzanie wynikami: 20.Zarządzanie wynikami - ujecie ogólne 21. Zarządzanie oczekiwaniami 22. Przeglądy wyników i rozwoju 23. Plan rozwoju indywidualnego 24. Zarządzanie mało wydajnymi pracownikami 25. Zarządzanie wynikami zespołu V. Rozwój pracowników: 26. Odpowiedzialność menedżera liniowego za rozwój pracowników 27. Określenie potrzeb edukacyjnych 28. Zarządzanie szkoleniem i rozwojem VI. Zarządzanie wynagrodzeniem: 29. Zarządzanie strukturami i systemami płac 30. Wartościowanie i wycena stanowisk pracy; 31. Wynagrodzenie uzależnione od wyników, kompetencji lub umiejętności; 32. Przegląd płac i podejmowanie decyzji finansowych VII. Stosunki pracy: 33. Zarządzanie stosunkami pracy; 34. Negocjacje VIII. Zarządzanie stosunkami pracy: 35. Struktura prawna; 36. Zarządzanie zdrowiem i bezpieczeństwem 37. Reedukacja pracowników; 38. Rozmowy dyscyplinarne 39. Zarządzanie frekwencją
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Personel XXI Wieku)
Zawiera: Pracodawcy wobec wynagradzania pakietowego; Wynagrodzenia pakietowe - modą czy szansą na sukces?; Papiery wartościowe jako forma wynagradzania; Gratyfikacje pozapłacowe; Pracownicze programy emerytalne a regulacje w Unii Europejskiej; Wynagradzanie za pośrednictwem pracowniczych programów emerytalnych; Wynagrodzenia kafeteryjne; Zarządzanie pakietem wynagrodzeń; Projektowanie pakietów wynagrodzeń dla kadry menedżerskiej; Dobry pakiet wynagrodzeń - mniejsze podatki dla pracowników i firmy; Praktyka rynkowa w zakresie wynagrodzeń pakietowych: Polska a Unia Europejska; Emerytalne i pozaemerytalne programy pracownicze składnikiem pakietu wynagrodzeń; Potrzeby i bariery stosowania wynagrodzeń pakietowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
1. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarujący, 2. Rynek pracy jako otoczenie i obszar gospodarowania w przedsiębiorstwie, 3. Role właścicielskie i menedżerskie w alternatywnych teoriach przedsiębiorstwa, 4. Teoretyczne podstawy motywowania do pracy, 5. Wynagrodzenia za pracę i ich rola w motywowaniu do pracy, 6. Mikroekonomiczne teorie rynku pracy a efektywność gospodarowania, 7. Oceny pracownicze a zarządzanie zasobami pracy w organizacjach gospodarczych, 8. Prawne i organizacyjne aspekty zatrudniania i wynagradzania pracowników, 9. Elastyczne formy zatrudniania i organizacji pracy w przedsiębiorstwie, 10. Zatrudnianie i wynagradzanie menedżerów - aspekty teoretyczne i realizacyjne, 11. Transformacja ustrojowa a gospodarowanie zasobami w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Handel międzynarodowy a zatrudnienie, 2.Handel międzynarodowy a płące, 3.Przeglą wyników badań empirycznych, 4.Handel miedzynarodowy z zatrudnienie i płace w polskim przemyśle przetwórczym. Analiza empiryczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
Cz. I Rozwój sektora prywatnego a aktywność zawodowa kobiet: Zmiany własnościowe w polskiej gospodarce. Rozwój sektora prywatnego i jego wpływ na rynek pracy; Przekształcenia własnościowe a aktywność zawodowa kobiet. Zmiany i uwarunkowania. Cz. II Sektor prywatny jako środowisko pracy kobiet (w świetle badań): Charakterystyka badania; Sektor prywatny jako miejsce pracy respondentek; Pracownice sektora prywatnego. Charakterystyka badanej populacji; Formy zatrudnienia i warunki pracy kobiet w sektorze prywatnym; Zarządzanie zasobami pracy w badanych zakładach w kontekście zasady równego traktowania kobiet i mężczyzn; Uczestnictwo w szkoleniach zawodowych; Praca zawodowa - rodzina w opiniach respondentek; Możliwość godzenia obowiązków zawodowych z rodzinnymi. Cz. III Problemy pracy kobiet. Tendencje europejskie i światowe: Zasada równego traktowania kobiet i mężczyzn oraz ochrona pracy kobiet w ustawodawstwie wspólnotowym; problemy równości mężczyzn i kobiet w sferze pracy i w społeczeństwie. Cz. IV Podsumowanie: Wnioski i rekomendacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. OD PRACY DO KAPITAŁU LUDZKIEGO. Rozdział 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej: 1.1. Istota pracy; 1.2. Transformacja pracy; 1.3. Czy zmierzch pracy?; 1.4. Nowe zjawiska w obszarze pracy; 1.5. Ewolucja funkcji personalnej; 1.5.1. Istota funkcji personalnej; 1.5.2. Modele funkcji personalnej; 1.5.3. Fazy rozwoju funkcji personalnej; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 2. Podstawy funkcji zarządzania zasobami ludzkimi: 2.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi; 2.1.1. Istota i znaczenie pojęcia zasoby ludzkie organizacji; 2.1.2. Co rozumie się przez zarządzanie zasobami ludzkimi?; 2.2. Rodzaje zarządzania zasobami ludzkimi; 2.2.1. Modelowe ujęcia ZZL; 2.2.2. Podejście "twarde" i "miękkie" w ZZL; 2.3. Zastrzeżenia wobec koncepcji ZZL; 2.4. Istota, zasady i modele polityki personalnej; 2.4.1. O istocie polityki personalnej; 2.4.2. Nowa treść pojęcia polityka personalna/kadrowa; 2.4.3. Ogólne zasady polityki personalnej; 2.4.4. Szczegółowe zasady polityki personalnej; 2.4.5. Modele polityki personalnej; 2.5. Specyficzne podejścia w ZZL; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 3. Kapitał ludzki organizacji: 3.1. Istota i pomiar kapita3u intelektualnego organizacji; 3.1.1. Mierzenie kapitału intelektualnego organizacji; 3.1.2. Nowa propozycja bilansu przedsiębiorstwa; 3.1.3. Pozafinansowe mierniki kapitału intelektualnego organizacji; 3.2. Pojęcie i rodzaje kapitału ludzkiego; 3.2.1. Kapitał ludzki w skali makro; 3.2.2. Indywidualny kapitał ludzki; 3.2.3. Kapitał ludzki zespołu; 3.2.4. Kapitał ludzki organizacji; 3.2.5. Kapitał ludzki jako metafora; 3.3. Od zasobów ludzkich do kapitału ludzkiego; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi: 4.1. Wewnętrzne uwarunkowania ZZL; 4.1.1. Strategiczny aspekt ZZL; 4.1.2. Kultura organizacyjna a ZZL; 4.1.3. Struktura organizacyjna a ZZL; 4.2. Zewnętrzne uwarunkowania ZZL; 4.2.1. Globalizacja; 4.2.2. Integracja europejska; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ II. PLANOWANIE I ALOKACJA ZASOBÓW LUDZKICH. Rozdział 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia: 5.1. Istota i rodzaje analizy pracy; 5.2. Proces analizy pracy; 5.3. Opis stanowiska pracy i jego wykorzystanie; 5.4. Istota planowania i rodzaje planów zasobów ludzkich; 5.5. Metody planowania zatrudnienia i jego wykorzystanie; 5.6. Budowa społecznego planu restrukturyzacji; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji: 6.1. Istota i determinanty alokacji zasobów ludzkich; 6.2. Pozyskiwanie pracowników; 6.2.1. Rekrutacja; 6.2.2. Selekcja; 6.2.3. Adaptacja; 6.3. Alokacja pracowników wewnątrz organizacji; 6.4. Odejścia pracowników; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ III. OCENA PRACY I PRACOWNIKÓW. Rozdział 7. Wartościowanie pracy: 7.1. Istota i rozwój wartościowania pracy; 7.2. Metody wartościowania pracy; 7.3. Proces wartościowania pracy i jego uwarunkowania; 7.4. Wykorzystanie wyników wartościowania pracy; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 8. Ocenianie pracowników: 8.1. Istota i rodzaje oceny pracowników; 8.2. Projektowanie okresowych ocen pracowniczych; 8.2.1. Cele oceniania; 8.2.2. Zasady oceniania; 8.2.3. Kryteria oceniania; 8.2.4. Metody oceniania; 8.2.5. Procedura oceniania; 8.3. Wdrażanie ocen pracowniczych; 8.4. Wykorzystanie ocen pracowniczych; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚC IV. SYSTEMY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW. Rozdział 9. Motywacja i motywowanie: 9.1. Istota motywacji. Krótki rys podstawowych teorii; 9.2. Motywowanie do pracy; 9.2.1. Narzędzia motywowania; 9.2.2. Ewolucja motywowania; 9.2.3. Warunki i zasady skutecznego motywowania; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 10. Wynagradzanie: 10.1. Istota wynagrodzeń. Kwestie terminologiczne; 10.2. Funkcje wynagrodzeń; 10.3. Determinanty wynagrodzeń; 10.4. Kształtowanie strategii wynagrodzeń; 10.5. Tabele płac i zasady podwyższania stawek płac; 10.5.1. Dziewięć zasad budowy tabel płac; 10.5.2. Podstawowe problemy budowy tabel płac; 10.5.3. Zasady podwyższania stawek płac; 10.6. Formy wynagrodzeń; 10.6.1. Cztery podstawowe formy wynagrodzeń; 10.6.2. Inne formy wynagradzania; 10.6.3. O zasadach skutecznego premiowania; 10.7. Wynagrodzenia długoterminowe; 10.7.1. Akcje i opcje na akcje; 10.7.2. Systemy odroczonych udziałów w zysku; 10.7.3. Warunki powodzenia; 10.8. Świadczenia dodatkowe; 10.9. Mierniki efektów; 10.10. Analiza i usprawnianie systemu wynagrodzeń; o zarządzaniu systemem wynagrodzeń; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ V. ROZWÓJ KAPITALU LUDZKIEGO ORGANIZACJI. Rozdział 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji: 11.1. Transformacja zasobów ludzkich w kapitał ludzki; 11.2. Tworzenie kapitału ludzkiego organizacji; 11.2.1. Modele polityki personalnej; 11.2.2. Stawka na najlepszych; 11.3. Główne czynniki rozwoju kapitału ludzkiego organizacji; 11.3.1. Szkolenia pracowników; 11.3.2. Realokacja pracowników; 11.3.3. Restrukturyzacja wykonywanej pracy; 11.3.4. Działania w zakresie ochrony zdrowia i obsługi socjalnej; 11.4. Pozostałe czynniki rozwoju kapitału ludzkiego; 11.4.1. Wpływ kultury organizacyjnej; 11.4.2. Równowaga między pracą zawodową a życiem osobistym; 11.4.3. Rola zarządzania wiedzą; 11.5. Podmioty rozwoju kapitału ludzkiego; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 12. Proces szkolenia pracowników: 12.1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych; 12.2. Plan szkolenia pracowników i jego realizacja; 12.3. Metody szkoleniowe;12.3.1. Wybrane metody szkolenia na stanowisku pracy; 12.3.2. Wybrane metody szkolenia poza stanowiskiem pracy; 12.3.3. Zabezpieczenie materialne przedsięwzięć szkoleniowych; 12.4. Ocena przebiegu i efektów przedsięwzięć szkoleniowych; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 13. Kształtowanie karier w organizacji: 13.1. Istota kariery zawodowej; 13.2. Teorie rozwoju kariery - wymiar indywidualny; 13.3. Organizacyjny aspekt kariery zawodowej. Zarządzanie karierą; 13.3.1. Subprocesy zarządzania karierą w organizacji; 13.3.2. Instrumenty zarządzania karierą; 13.4. Zarządzanie karierą - wyzwania i przyszłe tendencje; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ VI. ORGANIZACJA PROCESÓW PERSONALNYCH. Rozdział 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi: 14.1. Podmioty zarządzania zasobami ludzkimi; 14.2. Role i kompetencje pracowników działu zasobów ludzkich; 14.3. Rozwiązania organizacyjne w obszarze funkcji personalnej; 14.4. Outsourcing zadań personalnych; 14.5. Doradztwo personalne; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL: 15.1. System zarządzania - system informacyjny - system informatyczny; 15.2. System informatyczny i jego elementy; 15.3. System informatyczny i jego użyteczność w ZZL; 15.4. Oferta - użyteczność systemów informatycznych we wspomaganiu rutynowej pracy menedżera personalnego i pracowników działu ZZL; 15.5. Wirtualizacja i jej rola w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 15.6. Uwagi o zastosowaniu systemów informatycznych do wspomagania funkcjonowania ZZL - rola Internetu; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ VII. PARTNERSTWO SPOLECZNE W BUDOWANIU KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI. Rozdział 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji: 16.1. Partnerstwo i jego formy – kwestie terminologiczne; 16.2. Trzy modele zarządzania zasobami ludzkimi w ujęciu szerokim; 16.2.1. Model amerykański; 16.2.2. Model zachodnioeuropejski; 16.2.3. Model japoński; 16.3. Partnerstwo w ZZL w Polsce; 16.3.1. Dialog społeczny - rola państwa; 16.3.2. Partnerzy społeczni; 16.3.3. Partnerstwo zakładowe - relacje pomiędzy pracodawcą (kierownictwem) i pracownikami; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 17. W poszukiwaniu nowej drogi: 17.1. Ewolucja modelu unijnego (korporacyjnego); 17.2. Dialog społeczny; 17.3. ZZL w organizacjach a relacje: pracodawca (kierownictwo)–pracownicy (ich przedstawicielstwa); 17.3.1. Elastyczność zakładowego ZZL; 17.3.2. Rodzaje artykulacji interesów pracowniczych w organizacji; 17.3.3. Co z korporatyzmem?; 17.3.4. Wzrost roli działu ZZL; 17.4. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. ANEKS. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W RÓŻNYCH ORGANIZACJACH A.1. ZZL w małych i średnich przedsiębiorstwach; A.1.1. Charakterystyka zatrudnienia w MSP; A.1.2. Uwarunkowania ZZL w MSP; A.1.3. Organizacja (struktura, podmioty, zadania); A.1.4. Strategie i metody ZZL; A.1.5. Wyzwania, problemy do rozwiązania; Pytania; Literatura zalecana. A.2. ZZL w jednostkach administracji publicznej; A.2.1. Charakterystyka zatrudnienia w jednostkach administracji publicznej; A.2.2. Uwarunkowania i ograniczenia ZZL; A.2.3. Organizacja funkcjonowania instytucji administracji publicznej; A.2.4. Strategie i metody ZZL; A.2.5. Przewidywane zmiany w realizacji funkcji personalnej; Pytania; Literatura zalecana; A.3. ZZL w jednostkach badawczo-rozwojowych; A.3.1. Wprowadzenie; A.3.2. Charakterystyka zatrudnienia w JBR; A.3.3. Uwarunkowania ZZL w JBR; A.3.4. Organizacja ZZL w JBR; A.3.5. Strategie i narzędzia ZZL; A.3.6. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. A.4. ZZL w jednostkach sektora usług medycznych; A.4.1. Wprowadzenie; A.4.2. Charakterystyka zatrudnienia; A.4.3. Uwarunkowania ZZL w ZOZ-ach; A.4.4. Organizacja funkcji personalnej w SP ZOZ-ach; A.4.5. Strategie i metody ZZL w szpitalach; A.4.6. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. Bibliografia. Słownik pojęć. Indeks rzeczowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: Regulacje podstawowe - odnoszące się do organizacji i porządku pracy 1. Regulamin organizacyjny jako podstawa funkcjinowania firmy 2. Regulamin pracy - "konstytucja" dla pracowników 3. Regulacje dotyczące wynagrodzeń Cz. II: Regulacje innego typu - kodeksy etyczne oraz pozostałe regulacje 1. Kodeksy etyczne i dotyczące relacji społecznych 2. Regulacje specyficzne: szkolenia, oceny, sprawy socjalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej