Form of Work
Książki
(28)
Status
only on-site
(25)
available
(19)
Branch
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(25)
Author
Brzeziński Marek
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Morawski Mieczysław
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Zimniewicz Kazimierz
(2)
Armstrong Michael
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Davenport Thomas H
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Evans Christina
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Kasiewicz Stanisław
(1)
Kicińska Monika
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kobyłko Grzegorz
(1)
Kostera Monika
(1)
Kłak Marcin
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Patkaniowski Michał
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Rogowski Waldemar
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Wójcik Leszek
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(28)
Language
Polish
(28)
Subject
Zarządzanie wiedzą
(28)
Przedsiębiorstwo
(14)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(11)
Organizacja ucząca się
(8)
Kadry
(6)
Innowacje
(5)
Zarządzanie
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Organizacja
(4)
Outsourcing
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Benchmarking
(2)
Motywacja pracy
(2)
Praca
(2)
Wiedza
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Bhp
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Poradnictwo
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy umysłowi
(1)
Prawo pracy
(1)
Produkt*
(1)
Płaca
(1)
Płynność kadr
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zawód
(1)
28 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7011-861-7
Cz.I Wiedza w przedsiębiorstwie sieciowym: 1. Ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, 2. Drgająca gospodarka, 3. Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, 4. Dryfowanie przedsiębiorstw ku gospodarce sieciowej, 5. Kreowanie wartości w układach sieciowych, 6. Marketing sieciowy, 7. Pracownicy i agenci wiedzy, 8. Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit. Cz.II Metody wizualizacji, kompozycji i dyfuzji wiedzy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87919-20-9
1.Znaczenie kapitału intelektualnego: Współczesne wyzwania wobec organizacji; Globalizacja i jej konsekwencje; Rozwój informatyki i jej zastosowań; Zamiany teorii procesu zarządzania. 2. Istota i formy kapitału intelektualnego: Kapitał intelektualny - próba definicji; Zarządzanie kapitałem intelektualnym z poziomu pracownika; Problemy szkolenia i doskonalenia zawodowego pracownika; Charakterystyka stosowanych metod i technik szkolenia; Ocena procesu szkolenia; Audyt personalny. 3. Zarządzanie kapitałem intelektualnym z poziomu zespołów pracowniczych i organizacji: Funkcje zespołu i charakterystyka współczesnej kultury organizacyjnej; Kultura organizacyjna profesjonalizmu; Zarządzanie kapitałem intelektualnym z poziomu organizacji; Podstawowe błędy w zarządzaniu kapitałem intelektualnym. 4. Wartościowanie kapitału intelektualnego i jego pomiar: Wizualizacja aktywów niematerialnych; Pomiar kapitału intelektualnego; Wskaźniki pomiaru szwedzkiej Skanii; zrównoważona Karta Wyników - BSC; Polskie propozycje wartościowania kapitału intelektualnego; Z doświadczeń przedsiębiorstw w zarządzaniu kapitałem intelektualnym; Wartość kapitału intelektualnego w przedsiębiorczości; Tesco - walczymy o szacunek; Zarządzanie przez wartości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / C.H.Beck)
ISBN: 978-83255-1530-0
1. Klasyczne koncepcje zarządzania: Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Szkoła klasyczna (mechanistyczne); Szkoła humanizacyjna; Szkoła systemowa; 2. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania: Szkoła neoklasyczna i jej kierunki; Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu; 3. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji: Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości; Elastyczność i procesowość organizacji; 4. Koncepcje zorientowane na jakość: Ewolucja systemów zarządzania jakością; Koncepcja TQM i kaizen; Koncepcje- reengineering i benchmarking; Koncepcje zorientowane na klienta: Koncepcja marketingu; Koncepcja marketingu relacji; 7. Koncepcje zorientowane na współdziałanie: Organizacja sieciowa; Organizacja wirtualna; 8. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji: Outsourcing; Lean Management; 9. Koncepcje zorientowane na wiedzę: Zarządzanie wiedzą w organizacji; Koncepcja organizacji uczącej się; Zarządzanie innowacjami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-662-6
1. Wiedza jako przedmiot zarządzania w przedsiębiorstwie. 2. Koncepcje zarządzania wiedzą i narzędzia ich implementacji. 3. Model przedsiębiorstwa zorientowanego na systemowe wykorzystanie wiedzy. 4. Zarządzanie wiedzą w przekroju klasycznych funkcji zarządzania. 5. Zarządzanie wiedzą w ramach podstawowych procesów przedsiębiorstwa. 6. Zarządzanie wiedzą a wybrane koncepcje zarządzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-7256-030-4
1. Kim właściwie są pracownicy wiedzy. 2. Czym różnią się od siebie pracownicy wiedzy. 3. Interwencje, pomiary i eksperymenty dotyczące pracy opartej na wiedzy. 4. Praca oparta na wiedzy jako proces. 5. Technologie zwiększające wydajność pracy na poziomie organizacji. 6. Technologie zwiększające wydajność pracy na poziomie indywidualnym. 7. Nauka i sieci kontaktów. 8. Fizyczne środowisko pracy a wydajność pracowników wiedzy. 9. Zarządzanie pracownikami wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1190-2
Cz.I Od reengineeringu do metodyki myślenia sieciowego Reengineering; Benchmarking; Outsourcing; Lean management; Wewnętrzna konkurencja i kształtowanie jakości; Time based management; Organizacja oparta na wiedzy; Wirtualna organizacja; Metodyka myślenia sieciowego. Cz.II Myślenie sieciowe w praktyce: Przykład zastosowania myślenia sieciowego- przedsiębiorstwo handlu samochodami; Czynnik ekologiczny w zarządzaniu; Konflikt krótko- i długookresowy planów i korzyści w polityce ekologicznej władz lokalnych; Prawo jako bariera zarządzania parkiem krajobrazowym; Uwagi końcowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (5 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1439-1
Cz.I Od reengineeringu do metodyki myślenia sieciowego Reengineering; Benchmarking; Outsourcing; Lean management; Wewnętrzna konkurencja i kształtowanie jakości; Time based management; Organizacja oparta na wiedzy; Wirtualna organizacja; Metodyka myślenia sieciowego. Cz.II Myślenie sieciowe w praktyce: Przykład zastosowania myślenia sieciowego- przedsiębiorstwo handlu samochodami; Czynnik ekologiczny w zarządzaniu; Konflikt krótko- i długookresowy planów i korzyści w polityce ekologicznej władz lokalnych; Prawo jako bariera zarządzania parkiem krajobrazowym; Uwagi końcowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Book
In basket
Zintegrowane organizacje oparte na wiedzy / Marek Brzeziński. - Warszawa : Difin SA , 2018. - 120, [1] s. : il. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-8085-629-5
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Organizacja - wczoraj i dziś organizacji: 1.1. Organizacja i jej otoczenie; 1.2. Typologia organizacji. Rozdział 2. Organizacje przyszłości - jutro i pojutrze organizacji: 2.1. Ku przyszłości; 2.2. Organizacje oparte na wiedzy (OOW) jako fundament rozwoju organizacji przyszłości. Rozdział 3. Model zintegrowanych organizacji opartych na wiedzy (ZOOW): 3.1. Systemowe i metaforyczne założenia kształtowania modelu ZOOW; 3.2. Koncepcja modelu ZOOW. Rozdział 4. Architektura zintegrowanych organizacji opartych na wiedzy (ZOOW): 4.1. Struktura organizacyjna ZOOW; 4.2. Metodyka projektowania struktury organizacyjnej ZOOW; 4.3. Mapowanie procesów organizacyjnych; 4.4. Budowanie zespołów platform; 4.5. Modelowanie struktury organizacyjnej. Rozdział 5. Dynamika zintegrowanych organizacji opartych na wiedzy (ZOOW): 5.1. Model dynamiki ZOOW; 5.1.1. Dynamiczna natura ZOOW; 5.1.2. Wyróżniki dynamiki ZOOW; 5.2. Dynamiczna równowaga kapitału intelektualnego (KI) w ZOOW; 5.2.1. Model triady KI jako procesu dynamicznej równowagi; 5.2.2. Dynamiczna równowaga KI a mapa procesów transferu wiedzy i uczenia się; 5.3. Psychodynamika zespołów jako ważny komponent dynamiki ZOOW. Rozdział 6. Zarządzanie zintegrowanymi organizacjami opartymi na wiedzy (ZOOW): 6.1. Zagadnienia zarządzania ZOOW; 6.1.1. Powiązania metod zarządzania wykorzystywanych w ZOOW; 6.1.2. Zarządzanie procesem wiedzy i innowacji oraz ZOOW; 6.1.3. Niewiedza jako problem zarządzania wiedzą w organizacjach; 6.2. Dylematy kreowania i aplikacji nowych metod zarządzania ZOOW; 6.2.1. Między nauką a praktyką zarządzania - przekraczanie podziałów; 6.2.2. Projektowanie a wdrażanie nowych metod zarządzania - dualizm metodologiczny. Zakończenie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie wiedzą)
ISBN: 83-89437-46-5
1. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach - przegląd badań, 2. Profile strategiczne a profile zarządzania wiedzą, 3. Procesy zarządzania wiedzą - badania pogłębione, 4. Modele polityki personalnej a zarządzanie wiedzą, 5. Strategie przedsiębiorstw a zarządzanie wiedzą - badania pogłębione, 6. Studia przypadków
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1146)
ISBN: 83-7011-830-5
1. Podstawy nowoczesnych koncepcji zarządzania, 2. Organizacje oparte na wiedzy, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą, 4. Praktyka zarządzania wiedzą w wybrnaych przedsiębiorstwach w Polsce, 5. System zarządzania wiedzą, 6. Pracownicy wiedzy - nowa generacja profesjonalistów
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-60501-95-5
1. Zarządzanie wiedzą - pojęcia podstawowe; 2. Społeczeństwo wiedzy - rys historyczny; 3. Cele zarządzania wiedzą; 4. Transfer technologii i wiedza utajona; 5. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą; 6. Systemy i struktury gromadzenia i rozpowszechniania wiedzy; 7. Pozyskiwanie wiedzy z otoczenia. Wywiad gospodarczy. Relacje z partnerami oparte na wiedzy; 8. Pomiar i wycena zasobów wiedzy; 9. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą; 10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą; 11. Zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą; 12. Pracownicy intelektualni. Profesjonalizacja wiedzy; 13. wiedza i refleksja - podejście "action research"; 14. Wyzwania zarządzania wiedzą
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie jakością : w dążeniu do doskonałości / Katarzyna Szczepańska. - Warszawa : C.H.Beck, 2011. - 431 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Uczelnie Techniczne)
ISBN: 978-83-255-1600-0
Cz. Pierwsza : Podstawy doskonałości : 1. Doskonalenie zarządzania jakością , 2. Podejścia w zarządzaniu jakością , 3. Procesy w zarządzaniu jakością ; Cz. Druga : Współczesne koncepcje w zarządzaniu jakością : 4. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa , 5. Zarządzanie wiedzą , 6. Zarządzanie projektami , 7. Zarządzanie wartością, 8. Nowe zarządzanie publiczne , Aneks.Modele nagród jakości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-301-3
1. Nowoczesne metody zarządzania organizację: ABM w systemach logistycznych jako sposób na optymalizację procesów wytwarzania; Dylematy projektowania wielopłaszczyznowej metody oceny procesów podejmowania decyzji kierowniczych; Istota oraz uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw; Rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstwa poprzez zarządzanie wartością; Ryzyko efektywnościowe a jakość strategii personalnej; Umiejętności menedżerskie związane z przeciwdziałaniem patologiom organizacyjnym i kształtowaniem efektywnych zespołów pracowniczych; 2. Perspektywy i kierunki rozwoju przedsiębiorstw: Działalność badawczo-rozwojowa a innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw wytwórczych; Wybrane aspekty monitoringu małych przedsiębiorstw; Uwarunkowania i kierunki rozwoju sektora przedsiębiorstw w Polsce; Koncepcja procesowego i systemowego zarządzania bezpieczeństwem przedsiębiorstwa; Badania literaturowe wybranych aspektów funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Wpływ technologii informacyjnej na funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstw: Konkurencyjność firmy i zarządzanie relacjami z klientem; Infrastruktura negocjacyjna w biznesie elektronicznym; Rynek kart płatniczych w Polsce w latach 2005-2009; Rekrutacja i selekcja pracowników w przedsiębiorstwach przemysłu elektronicznego w województwie śląskim- wybrane aspekty; Systemy informatyczne wspierające działalność przedsiębiorstw dystrybucyjnych sektora energetycznego; Model funkcjonalny platformy e-usług dedykowanej świadczeniom medycznym; 4. Rola zarządzania wiedzą w rozwoju przedsiębiorstw: Postrzeganie informacji i wiedzy w organizacjach gospodarczych; Pomiar wiedzy jako źródło informacji o przebiegu procesów przedsiębiorstwa; Koncepcja Zarządzania Wiedzą a zarządzanie strategiczne; Współpraca międzyuczelniana w transferze wiedzy do biznesu; Przegląd nadziei i systemów wspierających zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; Organizacje oparte na wiedzy a umiejętności współczesnego menedżera; Determinanty decyzyjne menedżerów wiedzy; Doskonalenie umiejętności menedżerskich jako determinanta rozwoju przedsiębiorstw; 5. Innowacje w przedsiębiorstwie: Transfer technologii i informacji w przedsiębiorstwach produkcyjno-usługowych; Źródła pomysłów i możliwości innowacyjnych w działalności przedsiębiorstw; Presumpcja jako innowacja współczesnego przedsiębiorstwa; Innowacyjność drugiego filara wytwarzania energii elektrycznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-285-4
1. Ogólna charakterystyka współczesnej konkurencji międzynarodowej. 2. Zasoby wiedzy jako strategiczny czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa. 3. Istota i główne problemy zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach. 4. Metody i narzędzia pomiaru zasobów wiedzy i oceny poziomu zarządzania w przedsiębiorstwach. 5. Pomiar zasobów wiedzy i ocena poziomu zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 6. Uwarunkowania zewnętrzne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 7. Uwarunkowania wewnątrzorganizacyjne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 8. Kultura organizacyjna a procesy zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 9. Zarządzanie wiedzą - stan w przedsiębiorstwach działających w Polsce na tle osiągnięć największych korporacji świata. 10. Próba modelowania procesów zarządzania konkurencyjnym potencjałem wiedzy w polskich przedsiębiorstwach. 11. Rola konsultingu w racjonalizacji zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Organizacja kreatywna / Marek Brzeziński. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2009. - 116, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-16011-1
1. Kreatywność; 2. Kreatywność organizacji; 3. Kreatywność organizacji a innowacje; 4. Metafora organizacji kreatywnej; 5. Model organizacji kreatywnej; 6. Zarządzanie organizację kreatywną
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-6264-1590-6
1. Zarządzanie wiedzą - pojęcia podstawowe; 2. Społeczeństwo wiedzy - rys historyczny; 3. Cele zarządzania wiedzą; 4. Transfer technologii i wiedza utajona; 5. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą; 6. Systemy i struktury gromadzenia i rozpowszechniania wiedzy; 7. Pozyskiwanie wiedzy z otoczenia. Wywiad gospodarczy. Relacje z partnerami oparte na wiedzy; 8. Pomiar i wycena zasobów wiedzy; 9. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą; 10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą; 11. Zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą; 12. Pracownicy intelektualni. Profesjonalizacja wiedzy; 13. wiedza i refleksja - podejście "action research"; 14. Wyzwania zarządzania wiedzą
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-600-52,-3
1. Zarządzanie wiedza we współczesnych organizacjach gospodarczych; 2. Systemy zarządzania informacją i wiedza w przedsiębiorstwie; 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstw opartych na wiedzy; 4. Wiedza jako podstawa zarządzania kapitałem intelektualnym i kulturą organizacyjną przedsiębiorstwa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1631-9
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(HR / PWN Wydawanictwo Naukowe)
ISBN: 978-83-01-16261-0
1. Zmiany w zakresie funkcji personalnej w przedsiębiorstwie; 2. Mierniki funkcjo personalnej; 3. Satysfakcja pracowników i jej wpływ na motywację do pracy; 4. Istota i znaczenie modeli kompetencyjnych w zarządzaniu kapitałem ludzkim; 5. Rekrutacja, selekcja i procesy redukcji w polskich przedsiębiorstwach; 6. Zmiany w zakresie funkcji oceniania; 7. Szkolenia i rozwój pracowników w polskich przedsiębiorstwach w dobie gospodarki wiedzy; 8. Motywowanie pracowników; 9. Zarządzanie wiedzą; 10. Konflikt w organizacji; 11. Zarządzanie różnorodnością; 12. Kreowanie innowacyjnego środowiska pracy; 13. Zmiany na rynku pracy a konieczność budowania marki pracodawcy; 14. Założenia badawcze i metodologia badań
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1575-4
Cz. I Zarządzanie wiedzą jako strategiczne wyzwanie dla działu zasobów ludzkich 1. Zmiany w świecie biznesu wymuszające zarządzanie wiedzą, 2. Awans działu kadr za szczebla operacyjnego na strategiczny, 3. Jak wykształcić kulturą podporządkowaną wiedzy. Cz. II Budowanie kultury podporządkowanej wiedzy: 4. Struktura, funkcje i zakres obowiązków w kulturze podporządkowanej wiedzy, 5. Rola działu zasobów ludzkich w budowaniu kultury podporządkowanej wiedzy, 6. Nauka od nowa, 7. Co motywuje pracowników umysłowych do nauki?, 8. Nauka i praca we wspólnotach praktyków. Cz. III Zwiększenie umiejętności i wiarygodności działu zasobów ludzkich w zakresie zarządzania wiedzą: 9. Dostosowanie zarządzania zasobami ludzkimi do zarządzania wiedzą, 10. Dowiedz się, co wiesz: język i narzędzia do tworzenia mapy wiedzy, 11. Kompletowanie własnego zestawu narzędzi zarządzania wiedzą, 12. Jak mądrze wykorzystać technologię
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again