Forma i typ
Książki
(29)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(24)
Autor
Borkowski Stanisław
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Huczek Marian
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Merski Janusz
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Altkorn Jerzy
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Borkowska Stanisława
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Błaszczuk Anna
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Goliński Jan
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Guzik Marcin
(1)
Hejduk Irena
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jelonek Dorota
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Kotelska Jolanta
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara
(1)
Kukliński Antoni
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malik Radosław
(1)
Margoński Marek
(1)
Matuszak Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Noga Adam
(1)
Nowakowska Aleksandra
(1)
Nowicki Adam
(1)
Okoń-Horodyńska Ewa
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Pawluczuk Andrzej
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Przygodzki Zbigniew
(1)
Raczkowski Konrad
(1)
Regulski Lech
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Sadowski Zdzisław
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Siekański Krzysztof
(1)
Skowronek Czesław
(1)
Skórska Anna
(1)
Smolarek Małgorzata
(1)
Sokołowicz Mariusz E
(1)
Strużycki Marian
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szuwarzyński Andrzej
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Weresa Marzenna A
(1)
Witkowski Janusz
(1)
Wnorowski Henryk
(1)
Wojcieszko-Głuszko Elżbieta
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Wziątek-Kubiak Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(21)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Zarządzanie wiedzą
(25)
Przedsiębiorstwo
(15)
Kadry
(7)
Organizacja ucząca się
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Motywacja pracy
(4)
Zarządzanie
(4)
Gospodarka
(3)
Innowacje
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Polska
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Informacja dla zarządzania
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Badania marketingowe
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo ekonomiczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Czas
(1)
Czas pracy
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Informatyka
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryzys gospodarczy 2008+
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauka
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nieruchomości
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Ochrona środowiska -- zarządzanie
(1)
Odlewnictwo
(1)
Odpowiedzialność społeczna*
(1)
Offshoring
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Oświata
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Praca czasowa
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie -- Polska
(1)
Przedsiębiorstwo -- a ochrona środowiska
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przemysł
(1)
Public relations -- badanie -- Polska
(1)
Płaca
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne
(1)
Rynek
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sekurytyzacja -- Polska
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Strony WWW
(1)
Studenci
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Służba celna
(1)
Targi i wystawy
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7378-099-8
1. Istota zarządzania wiedzą, 2. Korzyści z zarządzania wiedzą, 3. Zarządzanie wiedzą a innowacyjność, 4. Pomiar wartości intelektualnych i zarządzania wiedzą, 5. Wyniki badań sondażowych nad zarządzaniem wiedzą w Polsce, 6. Studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Rekord wzorcowy
Zarządzanie wiedzą - Polska (hasło przedmiotowe)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-85557-87-3
Cz. I Zakres problematyki; Gospodarka oparta na wiedzy jako wyzwanie dla Polski XXI wieku; Uwagi do materiału Antoniego Kuklińskiego pt. "Gospodarka oparta na wiedzy jako wyzwanie dla Polski XXI wieku"; Zarządzanie wiedza w przedsiębiorstwach - potrzeba diagnozy; Europejska przestrzeń gospodarcza oparta na wiedzy - od Lizbo ny do Warszawy? Cz. II Perspektywy OECD: Nowa gospodarka - miraż czy rzeczywistość? Doktryna, praktyka, optyka OECD; Wiedza dla gospodarki w perspektywie OECD; Gospodarka oparta na wiedzy - trylogia OECD; OECD na progu XXI wieku jej dokonania, reformy w toku i perspektywy. Cz. III Podstawy teoretyczne i pragmatyczne: Cechy gos podarki opartej na wiedzy (G.O.W.), ich współczesne znaczenie i warunki skuteczności; Gospodarka oparta na wiedzy i innowacje przełomowe. Cz. IV Zasoby pracy - edukacja - regiony - strategie: Rozwój i wykorzystanie zasobów pracy - w kierunku go spodarki opartej na wiedzy; Konkurencyjne społeczeństwo permanentnej edukacji jako twórca gospodarki opar tej na wiedzy; Innowacje w Uniwersytecie Warszawskim. Elementy tworzenia systemu wspierania gospodarki opar tej na wiedzy; Koordynacja procesów innowacji na przy kładzie polskiego województwa. Aspekty instytucjonalne regionalnych systemów innowacji; Gospodarka oparta na wiedzy. Rozwój leseferyczny a rozwój sterowany; Kalifornia - Singapur. Analiza porównawcza; Rola gospodarki opartej na wiedzy w kształtowaniu przyszłości Europy; Gospodarka oparta na wiedzy jako laboratorium polskiej szkoły myślenia strategicznego. Cz. V Popularyzacja i znaki zapytania: Bogactwo z wiedzy; Polska w najbardziej dynamicznej na świecie gospodarce opartej na wiedzy, (Kiedy? Jak? Dlaczego?). Próba podsumowania: Ku polskiej trajektorii rozwoju gospodarki opartej na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7417-383-4
Część I: Wiedza jako zasób systemu oświaty. 1. Gospodarka oparta na wiedzy a oświata. 2. Wiedza jako obiekt zarządzania w oświacie. Część II: Instrumenty zarządzania wiedzą w oświacie. 3. Teoretyczne podstawy zarządzania wiedzą. 4. Doskonalenie zawodowe w kontekście zarządzania wiedzą. 5. Tworzenie i ochrona wiedzy w oświacie. 6. Procesy zarządzania wiedzą w oświacie. Część III: Diagnoza i narzędzia zarządzania wiedzą. 7. Zarządzanie wiedzą w polskiej oświacie - prezentacja wyników badań. 8. Narzędzia i rekomendacje służące lepszemu zarządzaniu wiedzą w oświacie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Rekord wzorcowy
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1146)
ISBN: 83-7011-830-5
1. Podstawy nowoczesnych koncepcji zarządzania, 2. Organizacje oparte na wiedzy, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą, 4. Praktyka zarządzania wiedzą w wybrnaych przedsiębiorstwach w Polsce, 5. System zarządzania wiedzą, 6. Pracownicy wiedzy - nowa generacja profesjonalistów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-837641-352-5
1. Zarządzanie wiedzą w organizacji; 2. Administracja celna w systemie bezpieczeństwa państwa; 3. Zarządzanie wiedzą bezpieczeństwa ekonomiczno-społecznego; 4. Informatyczne zastosowania w procedurach zarządzania wiedzą administracji celnej; 5. System kontrolny administracji celnej; 6. Pożądany model zarządzania wiedzą w administracji celnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Rekord wzorcowy
Rekord wzorcowy
Rekord wzorcowy
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-86990-91-0
Organizacja wirtualna - szanse i bariery; Wirtualne miejsce pracy. Nowy układ dla przedsiębiorstw i pracowników; Tendencje rozwoju wirtualizacji rynku książki w Polsce; Unia Europejska. Kształtowanie się nowego modelu polityki w dziedzinie wiedzy i edukacji; Determinanty wykorzystania wiedzy z zakresu zarządzania strategicznego przy formułowaniu planu rozwoju szkoły; Zarządzanie wiedzą inaczej. Kreowanie patologicznej "wiedzy ukrytej" w polskich firmach; Nowe spojrzenie na organizację w dobie e-gospodarki; Nowy model pojmowania wiedzy w organizacji; Znaczenie kultury w działalności menedżera; Trudności praktycznego zastosowania koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji; Zarządzanie własnością intelektualną na przykładzie rejestracji znaku towarowego w Biurze Harmonizacji Rynku Wewnętrznego (wybrane zagadnienia); Wiedza jako efekt złożonych procesów społecznej komunikacji; Niewiedza i jej znaczenie w organizacji; Wiedza chroniona w warunkach szkoły wyższej; Systemy zapewnienia jakości jako wstęp do tworzenia organizacji inteligentnych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw; Informacja a wiedza; Sukces, pieniądz, bogactwo w percepcji społecznej a postkomunistyczna scheda postaw w dobie akcesji Polski do UE; V Jubileuszowy Kongres - Młodzież w Zjednoczonej Europie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-86990-79-1
Uwarunkowania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwie. Konkurencyjność przedsiębiorstw: Innowacyjność źródłem konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej; Kreatywność i dobra organizacja podstawą rozwoju przedsiębiorczości i konkurencyjności w Zjednoczonej Europie; Zastosowanie technologii multimedialnych w wirtualizacji przedsiębiorstw; Rola i znaczenie informacji w przedsiębiorstwie; Wpływ zmian technologii w nowoczesnych przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych. Zarządzanie zasobami ludzkimi: Praca z załogą we współ czesnym światowym hotelarstwie; Zarządzanie kapitałem społecznym w polskich organizacjach. Próba diagnozy i propozycje; Zarządzanie i kreatywność czy zarządzanie kreatywnością? Organizacja Inteligentna: Organizacje "inteligentne inaczej". Zjawisko kultu korporacyjnego w firmach działających na terenie Polski; Uczelnia jako organizacja ucząca się; Etyka w motywacyjnych działaniach menedżerskich; Wirtualna i realna komunikacja; Koncepcje zarządzania przez jakość w bankach; Systemy zapewnienia jakości jako wstęp do tworzenia organizacji inteligentnych w sektorze Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą: Rola wiedzy i edukacji w rozwoju firmy; Wiedza jako czynnik rozwoju regionów; Psychologiczne bariery w zarządzaniu wiedzą na podstawie badań przeprowadzonych w firmach północno-wschodniej Polski; Rola wiedzy w nowoczesnych strukturach organizacyjnych Organizacyjna relacja wiedzy i władzy; Profil pracownika wiedzy; Determinanty wykorzystania wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich firmach na przykładzie regionu mazowieckiego; Obieg informacji i jej wykorzystanie w zarządzaniu wiedzą; Ciągłe doskonalenie zarządzania jako droga polskich przedsiębiorstw energetycznych do organizacji inteligentnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Rekord wzorcowy
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-920833-1-8
1. Wprowadzenie do tematu badawczego, 2. System zarządzania wiedzą a efektywność działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, 3. Wpływ zarządzania wiedzą na wzrost wartości przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie wiedzą i jego wpływ na wzrost innowacyjności firmy, 5. Wpływ rozwoju wiedzy na kształtowanie kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa, 6. Pracownicy wiedzy, 7. Wpływ rozwoju wiedzy na rozwój struktury przedsiębiorstwa, 8. Badanie infrastruktury dla zarządzania wiedzą na przykładzie rynku wydawniczego, 9. Zarządzanie wiedzą w organizacji zorientowanej na przedsięwzięcia (projectized) na przykładzie firmy Estakada.pl - studium przypadku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-63804-26-8
1. Przedsiębiorstwo oparte na wiedzy pracowników; 2. Realizacja strategii zarządzania wiedzą pracowników w przedsiębiorstwach; 3. Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą; Pracowników; 4. Wykorzystanie platform e-learningowych w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badania; 5. Studium przypadku - model wdrożenia platformy e-learningowej jako trzonu systemu zarządzania wiedzą pracowników na przykładzie Orange Polska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-87256-85-4
Rozdział I: Wybrane elementy zarządzania strategicznego w MŚP. Proces budowy strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Innowacyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw; Procesy koncentracji a strategie małych i średnich przedsiębiorstw w przemyśle mleczarskim w Polsce. Rozdział II: Czynniki poprawy konkurencyjności MŚP. Zarządzanie technologiczne podstawą osiągania przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; Wzrost konkurencyjności polskich małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) poprzez programy Unii Europejskiej skierowane na rozwój zasobów ludzkich; Strategie konkurencji sektora małych i średnich przedsiębiorstw; Inwestycje jako źródło przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw. Rozdział III: Instrumenty rozwoju MŚP. Dynamika i struktura MŚP - pierwsze doświadczenia w UE; Analiza sytuacji małych i średnich przedsiębiorstw w latach 2000-2005 w świetle wskaźników Urzędu Skarbowego w Otwocku; Działania samorządu powiatowego stymulujące rozwój przedsiębiorstw w powiecie otwockim; Instrumenty na rynku pracy wspierające małe i średnie przedsiębiorstwa w powiecie otwockim w świetle ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; Rynek pracy i sytuacja gospodarcza w Otwocku w opiniach właścicieli małych firm - założenia badawcze. Rozdział IV: Charakterystyka programów pomocowych. Pomoc strukturalna organizacjom pozarządowym z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; Zintegrowany program operacyjny rozwoju regionalnego na lata 2004-2006 na tle pomocy publicznej; Polityka wspierania MŚP w krajach Unii Europejskiej i na świecie ze szczególnym uwzględnieniem pomocy publicznej. Rozdział V: Warunki rozwoju MŚP - studia przypadków. Rozwój średniego przedsiębiorstwa w trudnym okresie gospodarki rynkowej - studium przypadku; Dynamika rozwoju gospodarki lokalnej z perspektywy marketingu i aktywności reklamowej; Źródła finansowania innowacji w małych i średnich przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem funduszy Unii Europejskiej; Kredyt jako źródło finansowania rozwoju średnich i małych przedsiębiorstw na przykładzie Siedlec w latach 2000-2004; Badania statystyczne w małych i średnich przedsiębiorstwach. Rozdział VI: Doświadczenia zagraniczne. Włoski model "lidera" w rozwoju drobnej przedsiębiorczości w Polsce; Polityka gospodarcza rządu japońskiego wobec sektora małych przedsiębiorstw w okresie powojennej restrukturyzacji gospodarki - jej efekty dla likwidacji bezrobocia i stymulacji wzrostu dochodu narodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-63804-78-7
Część I Publiczne zarządzanie kryzysowe a zarządzanie ryzykiem. Podstawy prawne publicznego zarządzania kryzysowego oraz wzorce dobrych praktyk; Proces i zakres publicznego zarządzania kryzysowego; Wybrane standardy i metody zarządzania ryzykiem; Podstawy teorii organizacji i zarządzania wykorzystywane w publicznym zarządzaniu kryzysowym; Część II Zaawansowane metody oceny ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym. Podmioty odpowiedzialne za ocenę ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym; Ideowa struktura metodyki oceny ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym; Przygotowanie do oceny ryzyka w systemach infrastruktury kryzysowej państwa; Ocena ryzyka w systemach infrastruktury krytycznej państwa; Wykorzystywanie oceny ryzyka. Część II Zarządzanie wiedzą w publicznym zarządzaniu kryzysowym. Podstawy teoretyczne zarządzania wiedzą; Model zarządzania wiedzą rekomendowany do publicznego zarządzania kryzysowego; Rozwijanie zarządzania wiedzą w publicznym zarządzaniu kryzysowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(VII Kongres Ekonomistów Polskich ; Tom IV)
ISBN: 83-11-09358-X
Słowo wstępne; Wstęp; Zarządzanie wiedzą warunkiem konkurencyjności firmy; Przedsiębiorczość a polityka makroekonomiczna; Przedsiębiorczość XXI wieku (Intelektualizacja przedsiębiorczości, intelektualizacja przedsiębiorstw); Szanse rozwojowe przedsiębiorstw; Nadzór korporacyjny w Polsce w kontekście światowych doświadczeń i wyzwań globalizacji; Efektywność polskich przedsiębiorstw i jej pomiar; Konkurencyjność gospodarki polskiej. Stan i perspektywy; Międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych; Sposób kształtowania przewag konkurencyjnych; Systemy wynagradzania w motywowaniu menedżerów; Konkurencyjność polskiego sektora usług; Inwestowanie w kapitał ludzki a rozwój gospodarki; Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw; Pracownicy jako wartość firmy; Przyczyny rozwoju i upadku polskich przedsiębiorstw przemysłowych w okresie transformacji gospodarczej lat 1990-2000; Nowoczesne metody i techniki zarządzania w praktyce polskich przedsiębiorstw; Czynniki i bariery innowacyjności gospodarki. Wnioski dla Polski; Znaczenie marki produktu w kształtowaniu lojalności nabywców względem firmy; Strategiczne zachowania marketingowe przedsiębiorstw a mikroekonomiczny mechanizm rozwoju; Sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstw, a ich możliwości rozwojowe; Wybrane elementy konkurencyjności przedsiębiorstw przemysłu spirytusowego; Przedsiębiorstwa i przedsiębiorczość w polskiej gospodarce; Jaka polityka proeksportowa dla Polski?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7417-794-8
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego; Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym; Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych; Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny; Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw; Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielko¸ polskich podmiotów ekonomii społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-88617-07-9
Wprowadzenie; R. I Uniwersytet jako organizacja ucząca się; R.II The Koncept of Entrepreneurial University as an Answer to the Challenge sof the 21ST Century; ZR. III arządzanie nauką a polityka naukowa; R. IV Identyfikacja elementów zarządzania wiedzą w wyższej uczelni; R. V Możliwości oceny produktywności szkoły wyższej; R. VI Informacja naukowo-techniczna jako baza wiedzy wspomagająca działalność edukacyjno-badawczą w wyższej uczelni technicznej; R. VII Biblioteka wirtualna jako element społeczeństwa informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej