Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(173)
IBUK Libra
(8)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(171)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(17)
E-booki
(9)
Publikacje informacyjne
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(132)
dostępne
(119)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(122)
Czytelnia
(133)
Autor
Gierszewska Grażyna
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Banaszyk Piotr
(5)
Lewandowska Adrianna
(4)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Chodyński Andrzej
(3)
Cyfert Szymon
(3)
Kaplan Robert S
(3)
Rokita Jerzy
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Cygler Joanna
(2)
Friedag Herwig R
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Gregorczyk Sylwester
(2)
Jaksa Michael
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jańska Regina
(2)
Jędralska Krystyna
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Likierski Marcin
(2)
May Peter (1958- )
(2)
Norton David P
(2)
Olszewska Barbara
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Shmidt Walter
(2)
Sudoł Stanisław
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Towarnicka Halina
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Urbanek Grzegorz
(2)
Witczak Hubert
(2)
Zook Chris
(2)
Żelazko Beata
(2)
Allaire Yvan
(1)
Allen James
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andreson Steven R
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Anthony Scott D
(1)
Anusz Jan
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Baran Michał
(1)
Barrow Colin
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Białas Tomasz
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Cichy Diana
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Clark Graham
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czapiewski Mirosław
(1)
Czapla Karolina (1981- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dymek Arkadiusz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Edvinsson L
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Filar Ewa
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Floyd Steven W
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grant Robert G
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(130)
1990 - 1999
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(180)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(180)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(143)
Zarządzanie strategiczne
(135)
Analiza strategiczna
(24)
Marketing strategiczny
(23)
Planowanie strategiczne
(23)
Zarządzanie
(19)
Organizacja
(14)
Zarządzanie jakością
(13)
Innowacje
(11)
Konkurencja
(11)
Marketing
(11)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Analiza SWOT
(9)
Kadry
(9)
Otoczenie firmy
(9)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Organizacja ucząca się
(6)
Usługi
(6)
Controlling
(5)
Gospodarka
(5)
Konkurencyjność
(5)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(5)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(5)
Decyzje
(4)
Kompleksowa karta wyników
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Współdziałanie
(4)
Globalizacja
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Produkcja
(3)
Regionalizacja gospodarcza
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Strategia organizacyjna
(3)
Towar
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Biznesplan
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Ekologia
(2)
Ekorozwój
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Kooperacja przemysłowa
(2)
Kultura
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Ocena pracowników
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przemysł
(2)
Rynek
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza PEST
(1)
Analiza wartości
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Budżety gminne
(1)
Ceny
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma Roleski (Zgłobice)
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Holdingi
(1)
Informacja
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(6)
1901-2000
(4)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(37)
Praca zbiorowa
(12)
Opracowanie
(9)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Monografia
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(61)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(42)
Transport i logistyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
182 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
I. Małe i średnie firmy w systemie polskiej gospodarki. II. Konkurencyjność i strategie konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw. III. Marketingowe strategie konkurencji MSP. IV. Uwarunkowania wzrostu konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza przypadku jako metoda rozwiązywania problemów zarządzania w przedsiębiorstwie, 2. Analiza strategii przedsiębiorstwa - zakres i metody, 3. Wykorzystanie scenariuszy w analizie zmian w makrootoczeniu - przykład Polskich Linii Lotniczych LOT SA, 4. Wykorzystanie metody punkotowej w analizie aktrakcyjności sektora naftowego, 5. Wykorzystanie metody pięciu sił konkurencyjnych M.E. Portera do analizy sektora na przykładzie przemysłu odzieżowego, 6. Wykorzystanie metod analizy portfelowej w ocenie pozycji strategicznej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy UPC Poslka, 7. Wykorzystanie metody map kompetencji na identyfikacji źródeł przewagi konkurencyjnej na przykładzie zastosowania systemów odczytu optycznego w wybrnaych bankach, 8. Wykorzystanie łańcucha wartości w analizie zasobów przedsiębiorstwa 0 kierunki działań związane ze zwiększeniem wartości dodanej, 9. Wykorzystanie analizy SWOT przy wyborze strategii "błękitnego oceanu" - próba interpreatacji na przykładzie firmy MArwit
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty i Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu)
Zarządzanie rozwojem organizacji jako proces zmian i doskonalenia, Podejmowanie decyzji w zarządzaniu procesem innowacyjnym a rozwój organizacji, Strategiczne cele rozwoju organizacji, Nowoczesność środków pracy jako czynnik wzrostu wartości przedsiębiorstwa, Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firmy, Audit w procesie poprawy i doskonalenia systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa produkującego szyby zespolone, Analiza i ocena procesu kształtowania jakości wyrobu metalowego, Racjonalizacja zużycia ciepła w Polsce, Czynniki warunkujące rozwój przedsiębiorstwa turystycznego, Kategoryzacja miarą jakości usług hotelowych, Humanizacja pracy na stanowiskach robotniczych, Aspekt ludzki w doskonaleni u jakości wyrobów hutniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1.: Wybory strategiczne przedsiębiorstw, Rozdział 2.: Podstawy metodyczne badania wyborów strategicznych przedsiębiorstw, Rozdział 3.: Podejście do zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem , Rozdział 4.: Otoczenie jako źródło problemów i presji na wybory strategiczne przedsiębiorstw, Rozdział 5.: Potencjał wewnętrzny przedsiębiorstwa w wyborach strategicznych, Rozdział 6.: Informacyjne uwarunkowania wyborów strategicznych, Rozdział 7.: Cele strategiczne działalności przedsiębiorstw , Rozdział 8.: Strategiczne kierunki rozwoju przedsiębiorstwa, Rozdział 9.: Strategiczne narzędzia konkurowania, Rozdział 10.: Modelowe podejście do wyborów strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania strategicznego: Istota zarządzania strategicznego; Główne czynniki determinujące zarządzanie strategiczne; Wyzwania wobec zarządzania strategicznego; 2. Analiza strategiczna: Analiza otoczenia dalszego; Analiza otoczenia sektorowego; Analiza wewnętrzna; 3. Formułowanie, wybór i wdrażanie strategii: Strategie na poziomie biznesu; Strategie na poziomie przedsiębiorstwa; Wybrane strategie funkcjonalne; Wybór i wdrożenie strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Zarządzanie strategiczne; R.2 Proces planowania strategicznego; R.3 Istota i zakres strategii firmy; R.4 Kryteria podziału i rodzaje strategii przedsiębiorstwa; R.5 Strategia w procesie zarządzania strategicznego; R.6 Analiza strategiczna jej zakres i wykorzystywanie w budowie strategii; R.7 Wybrane techniki analizy strategicznej; R.8 Strategie przedsiębiorcze; R.9 Strategia sukcesu firmy; R.10 Wpływ ryzyka na kształtowanie się strategii firmy; R.11 Ocena ryzyka i jego miejsce w budowie strategii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Współdziałanie przedsiębiorstw w zarządzaniu strategicznym, 2. Podstawy dynamiki więzi międzyorganizacyjnych, 3. Tworzenie więzi międzyorganizacyjnych, 4. Wyłanienia się więzi międzyorganizacyjnych, 5. Rozwój więzi miedzyorganizacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 43)
Kształtowanie ogólnej strategii przedsiębiorstwa: Model biznesu jako podstawa zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Wykorzystanie opcji rzeczywistych w planowaniu strategicznym. Konkurencyjność przedsiębiorstwa i czynniki ja kształtujące: Niematerialne czynniki konkurencyjności przedsiębiorstwa; Metody kwalifikacji przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Implementacja strategiczna: Implementacja w zarządzaniu strategicznym; Kluczowe kompetencje w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Kontrola strategiczna: System Strategicznej Karty Wyników - model amerykański; Metodologia tworzenia Strategicznej Karty Wyników wg koncepcji niemieckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.1 Balanced Scorecard pewnego przyjaciela - jako impuls do refleksji nad tym, jak me realizujemy nasze plany. R.2 Balanced Scorecard w średniej wielkości przedsiębiorstwie? Kolejny przykład: Średniej wielkości wydawnictwo wdraża Balanced Scorecard; Dlaczego przedsiębiorstwa potrzebują Balanced Scorecard?; Strategiczne zarządzanie procesami; Od utopii do przedsiębiorczego działania R.3 Co nowego jest w Balanced Scorecard?: Budujemy na sprawdzonym; Często stawiane pytania; Różne zastosowania Balanced Scorecard. R.4 Opracowanie i wdrożenie Balanced Scorecard w różnych obszarach przedsiębiorstwa: Producent przyrządów pomiarowych, na swojej nowej drodze do Balanced Scorecard; Negatywny rozwój firmy, jako okazja na zmiany; Na którym poziomie przedsiębiorstwa rozpocząć?; Plan wdrażania; Uczestnicy prac na Balanced Scorecard; Rola działu informatycznego; Zakotwiczenie w systemie sprawozdawczym; Scorecards w Marwitz. R.5 Od strategii do budżetu - cele przedsiębiorstwa w biznesowej codzienności: Przedsiębiorstwo przemysłowe - nowa orientacja; Definiowanie celów; Identyfikacja potencjałów sukcesu - ramy dla Balanced Scorecard; Koncentracja na najwyższym; Trzy kamienie milowe Balanced Scorecard; Lista założeń skutecznego wdrożenia koncepcji Balanced Scorecard. R.6 Organizacja oparta na zaufaniu, jako podstawa do skutecznej Balanced Scorecard: Strategia i komunikacja Skutki braku zaufania; Zasady budowania zaufania w przedsiębiorstwie. R.7 Wskaźniki stosowane w praktyce: Wskaźniki dot. perspektywy klienta; Wskaźniki perspektywy procesów wewnętrznych; Wskaźniki perspektywy pracownika (rozwoju); Wskaźniki perspektywy finansowej; Dalsze perspektywy Balanced Scorecard. R.8 Podsumowanie - cztery tezy odnośnie Balanced Scorecard: Balanced Scorecard zmieni nasze zamierzenia strategiczne w praktyczne działanie, gdy znajdziemy odpowiednią formę, odzwierciedlania jej wyników w budżecie Balanced Scorecard będzie przynosiła nam tym więcej sukcesów, im bardziej nam się uda postawić w centrum za interesowania aktorów biorących udział w realizowaniu strategicznych akcji i projektów; Balanced Scorecard nastawiona jest w pierwszej kolejności na potrzeby zarządzanie wewnętrznego w przedsiębiorstwie, a dopiero później na sprawozdawczość zewnętrzną; Balanced Scorecard umożliwi przekonstruowanie naszych struktur zarządczych, w strategiczną sieć, składającą się z odpowiedzialnych liderów projektów i pracowników, ściśle ukierunkowanych na realizację zadań, przyczyniających się do osiągnięcia strategicznych zamierzeń. R.9 Koncepcja Balanced Scorecard w przedsiębiorstwach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.1 Balanced Scorecard pewnego przyjaciela - jako impuls do refleksji nad tym, jak me realizujemy nasze plany. R.2 Balanced Scorecard w średniej wielkości przedsiębiorstwie? Kolejny przykład: Średniej wielkości wydawnictwo wdraża Balanced Scorecard; Dlaczego przedsiębiorstwa potrzebują Balanced Scorecard?; Strategiczne zarządzanie procesami; Od utopii do przedsiębiorczego działania R.3 Co nowego jest w Balanced Scorecard?: Budujemy na sprawdzonym; Często stawiane pytania; Różne zastosowania Balanced Scorecard. R.4 Opracowanie i wdrożenie Balanced Scorecard w różnych obszarach przedsiębiorstwa: Producent przyrządów pomiarowych, na swojej nowej drodze do Balanced Scorecard; Negatywny rozwój firmy, jako okazja na zmiany; Na którym poziomie przedsiębiorstwa rozpocząć?; Plan wdrażania; Uczestnicy prac na Balanced Scorecard; Rola działu informatycznego; Zakotwiczenie w systemie sprawozdawczym; Scorecards w Marwitz. R.5 Od strategii do budżetu - cele przedsiębiorstwa w biznesowej codzienności: Przedsiębiorstwo przemysłowe - nowa orientacja; Definiowanie celów; Identyfikacja potencjałów sukcesu - ramy dla Balanced Scorecard; Koncentracja na najwyższym; Trzy kamienie milowe Balanced Scorecard; Lista założeń skutecznego wdrożenia koncepcji Balanced Scorecard. R.6 Organizacja oparta na zaufaniu, jako podstawa do skutecznej Balanced Scorecard: Strategia i komunikacja Skutki braku zaufania; Zasady budowania zaufania w przedsiębiorstwie. R.7 Wskaźniki stosowane w praktyce: Wskaźniki dot. perspektywy klienta; Wskaźniki perspektywy procesów wewnętrznych; Wskaźniki perspektywy pracownika (rozwoju); Wskaźniki perspektywy finansowej; Dalsze perspektywy Balanced Scorecard. R.8 Podsumowanie - cztery tezy odnośnie Balanced Scorecard: Balanced Scorecard zmieni nasze zamierzenia strategiczne w praktyczne działanie, gdy znajdziemy odpowiednią formę, odzwierciedlania jej wyników w budżecie Balanced Scorecard będzie przynosiła nam tym więcej sukcesów, im bardziej nam się uda postawić w centrum za interesowania aktorów biorących udział w realizowaniu strategicznych akcji i projektów; Balanced Scorecard nastawiona jest w pierwszej kolejności na potrzeby zarządzanie wewnętrznego w przedsiębiorstwie, a dopiero później na sprawozdawczość zewnętrzną; Balanced Scorecard umożliwi przekonstruowanie naszych struktur zarządczych, w strategiczną sieć, składającą się z odpowiedzialnych liderów projektów i pracowników, ściśle ukierunkowanych na realizację zadań, przyczyniających się do osiągnięcia strategicznych zamierzeń. R.9 Koncepcja Balanced Scorecard w przedsiębiorstwach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zarządzania strategicznego, 2. Cele przedsiębiorstwa, 3. Strategie przedsiębiorstw w dobie globalizacji, 4. Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie, 5. Globalne przywództwo strategiczne, 6. Kontrola strategiczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 Przedmiot zarządzania strategicznego, 2. Podstawy zarządzania strategicznego, 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa, 4. Formułowanie strategii, 5. Implementacja strategii, 6. Kontrola strategiczna
zarządzania strategicznego, 2.Podstawa systemowa, 3.S prawność działalności, 4.Przedsiębiorstwa w strukturze
społeczno-gospodarczej, 5.Otoczenie i przedsiebiorstw o, 6.Sytuacja strategiczna, 7.Pozycja strategiczna. R.2 Podstawy zarządzania strategicznego : 1.Wprowadze nie do zagadnienia, 2.Geneza koncepcji i praktyki zarz ądzania strategicznego, 3.Kontrowersje wokół interpre tacji zarządzania strategicznego, 4.Istota zarządzania
strategicznego. R.3 Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa : 1.Aspekty
metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa, 2.Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa, 3. Konkurenci, 4.Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa,
5.Zdolność do konkurowania. R.4 Formułowanie strategii : 1.Istota projekcji strate gicznej, 2.Cele strategiczne przedsiębiorstwa, 3.Formu łowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strate giczną (wielkie strategie rozwoju), 4.Formułowanie str ategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, 5.Formu łowanie strategii konkurowania, 6.Formułowanie strate gii funkcjonalnych, 7.Inkrementalny proces strategiczn y. R.5 Implementacja strategii : 1.Istota i zadania imple mantacji, 2.Opercjonalizacja celów i alokacja zasobów,
3.Organizacja, 4.Budżety, 5.System zarządzania wspier ający implementację, 6.Kultura organizacji a implement acja strategii, 7.System motywacji, 8.Strategiczne prz ywództwo, 9.Kontrola strategiczna i ciągłość zarządza nia strategicznego R.6 kontrola strategiczna : 1.Istota i funkcje kontrol i strategicznej, 2.Źródła i sposoby pozyskiwania infor macji na potrzeby kontroli strategicznej, 3.Metody i t echniki kontroli strategicznej, 4.System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Książka
W koszyku
1 Przedmiot zarządzania strategicznego, 2. Podstawy zarządzania strategicznego, 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa, 4. Formułowanie strategii, 5. Implementacja strategii, 6. Kontrola strategiczna
zarządzania strategicznego, 2.Podstawa systemowa, 3.S prawność działalności, 4.Przedsiębiorstwa w strukturze
społeczno-gospodarczej, 5.Otoczenie i przedsiebiorstw o, 6.Sytuacja strategiczna, 7.Pozycja strategiczna. R.2 Podstawy zarządzania strategicznego : 1.Wprowadze nie do zagadnienia, 2.Geneza koncepcji i praktyki zarz ądzania strategicznego, 3.Kontrowersje wokół interpre tacji zarządzania strategicznego, 4.Istota zarządzania
strategicznego. R.3 Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa : 1.Aspekty
metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa, 2.Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa, 3. Konkurenci, 4.Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa,
5.Zdolność do konkurowania. R.4 Formułowanie strategii : 1.Istota projekcji strate gicznej, 2.Cele strategiczne przedsiębiorstwa, 3.Formu łowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strate giczną (wielkie strategie rozwoju), 4.Formułowanie str ategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, 5.Formu łowanie strategii konkurowania, 6.Formułowanie strate gii funkcjonalnych, 7.Inkrementalny proces strategiczn y. R.5 Implementacja strategii : 1.Istota i zadania imple mantacji, 2.Opercjonalizacja celów i alokacja zasobów,
3.Organizacja, 4.Budżety, 5.System zarządzania wspier ający implementację, 6.Kultura organizacji a implement acja strategii, 7.System motywacji, 8.Strategiczne prz ywództwo, 9.Kontrola strategiczna i ciągłość zarządza nia strategicznego R.6 kontrola strategiczna : 1.Istota i funkcje kontrol i strategicznej, 2.Źródła i sposoby pozyskiwania infor macji na potrzeby kontroli strategicznej, 3.Metody i t echniki kontroli strategicznej, 4.System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Podstawowe kategorie zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa; Metody zintegrowanej analizy strategicznej; Strategie produktoworynkowe; Strategie konkurencji; Strategie przedsiębiorstw w warunkach globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Zrozumienie specyfiki pomiaru wyników działalności firm w sektorze usług: Zarządzanie efektywnością i karty wyników; Wyzwania związane z pomiarem wyników działalności w sektorze usługowym; Six Sigma dla usług; Zarządzanie wynikami działalności firmy w sektorze usług; 2. Omówienie karty wyników dla przedsiębiorstw usługowych: Charakterystyka karty wyników dla usług; Projektowanie karty wyników dla usług; Przywództwo i przyspieszenie; Współpraca; Innowacja i wykonanie; Zatrzymanie i wzrost; 3. Karta wyników dla usług w praktyce: Wdrożenie karty wyników dla usług; Integracja karty wyników dla usług i inicjatywy udoskonaleń; Zatwierdzenie karty wyników dla usług; Najlepsze praktyki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Dydaktyczna / Wyższa Szkoła Komunikacji i Zarządzania ; 1)
Cz. I Zarządzanie strategiczne: Istota, obszary i funkcje zarządzania w przedsiębiorstwie; Menedżerowie jako podmioty zarządzania w przedsiębiorstwie; Relacje przedsiębiorstwo - otoczenie w zarządzaniu; Decyzje strategiczne i główne koncepcje strategii przedsiębiorstwa; Ogólny model strategii przedsiębiorstwa; Modele, główne składowe i etapy zarządzania strategicznego; Podstawowe klasyfikacje strategii przedsiębiorstw. Cz. II Tworzenie biznesplanu przedsiębiorstwa: Biznes plan jako strategiczny plan rozwoju przedsiębiorstwa; Analiza strategiczna sporządzona na potrzeby biznes planu; Plan finansowy przedsięwzięcia inwestycyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Proces strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, R.II Ewolucyjne aspekty analiz sektorowych, R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze, R.IV Diagnoza stanu rozwoju sektora
3.Charakterystyka wybranych modeli procesu zarządza nia strategicznego, 4.Analiza strategiczna w procesie zarządzania strategicznego. R.II Ewoulcyjne aspekty analiz sektorowych : 1.Pojęcie
i ewolucja cyklu życia sektora, 2.Czynniki charaktery zujące fazy cyklu życia sektora, 3.Podstawowe zależnoś ci w ewolucji sektora, 4.Strategiczne zachowania firm w czasie ewolucji sektora, 5.Struktura sektora konkure ncyjnego. R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze : 1.Metoda pięciu sił Potera, 2.Analiza grup strategicznych, 3.Wywiad gospodarczy, 4.Prognozow anie rozwoju rynkowego, 5.Punktowa ocena atrakcyjności
sektora, 6.Krzywa doświadczeń. R.IV Diadnoza stanu rozwoju sektora : 1.Metodyka diagn ozowania faz rozwojowych sektora, 2.Metoda list kontro lnych w diagnozowaniu faz rozwoju sektora, 3.Identyfi kacja faz rozwoju sektora, 4.Możliwości wnioskowania diagnostycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Założenia modelu Strategicznej Karta Wyników; 2. Analiza strategiczna i strategia w budowie Strategicznej Karty Wyników; 3. Zarządzanie ryzykiem w procesie wdrażania Strategicznej Karty Wyników; 4. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a Strategiczna Karta Wyników; 5. Kontrola zarządcza i controlling a Strategiczna Karta Wyników; 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu a Strategiczna Karta Wyników; 7. Innowacja a Strategiczna Wyników; 8. Benchmarking w procesie wdrożenia Strategicznej Karty Wyników; 10. Wspomaganie informatyczne wdrożenia Strategicznej Karty Wyników z wykorzystaniem systemu klasy Bussines Intelligence- Result Scorecard; 11. Studium przypadków wdrożenia Strategicznej Karty Wyników w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1. Strategia jest firmie potrzebna: 1. Czas i strategia firmy: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość; 2. Nie każda firma musi mieć (wielka) strategie; 3. Nowe koncepcje nie są złe, ale przereklamowane; 4. Stare teorie strategii są dobre. Część 2. Czas i decyzje strategiczne: jak wykorzystać przeszłość, zarządzać teraźniejszością i tworzyć przyszłość: 5. Zarządzaj bagażem przeszłości: zniszcz lub wykorzystaj; 6. Radź sobie z teraźniejszością: poprawiaj i zmieniaj; 7. Buduj przyszłość: eksperymentuj i ryzykuj.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Wstęp : Rozdział 1.: Koncepcja strategii ; Część II. : Narzędzia analizy strategii : Rozdział 2. : Cele , wartości i efekty działalności , Rozdział 3. : Analiza sektora : podstawy , Rozdział 4. : Dalsze zagadnienia analizy sektora i konkurencji , Rozdział 5. : Analiza zasobów i umiejętności , Rozdział 6. : Rozwijanie zasobów i umiejętności , Rozdział 7. : Struktura organizacyjna i systemy zarządzania : podstawy realizacji strategii ; Część III. : Analiza przewagi konkurencyjnej : Rozdział 8. : Cechy i źródła przewagi konkurencyjnej , Rozdział 9. : Przewaga kosztowa , Rozdział 10. : Przewaga oparta na zróżnicowaniu ; Część IV. : Strategie biznesowe w kontekście różnych sektorów : Rozdział 11. : Ewolucja sektora i zmiana strategiczna , Rozdział 12. : Sektory technologiczne i zarządzanie innowacjami , Rozdział 13. : Przewaga konkurencyjna w sektorach dojrzałych ; Część V. : Strategia korporacyjna : Rozdział 14. : Integracja pionowa i zakres działalności firmy , Rozdział 15. : Strategie globalne i korporacja wielonarodowa , Rozdział 16. : Strategia dywersyfikacji , Rozdział 17. : Wdrażanie strategii korporacyjnej : zarządzanie korporacją wielobranżową , Rozdział 18. : Aktualne trendy w zarządzaniu strategicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658,1/,5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej