Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(35)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(37)
Autor
Grucza Bartosz
(3)
Drobniak Adam
(2)
Dylewski Marek (1965- )
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(2)
Flasiński Mariusz
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Krawiec Frank
(2)
Lipa Michał
(2)
Lock Dennis
(2)
Ogonek Krzysztof
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Bednarczyk Ewa
(1)
Betts Alan
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Burton Celia
(1)
Cadle James
(1)
Carboni Joel
(1)
Chrapko Mariusz
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Duncan William
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Foemmel Matthew
(1)
Fowler Martin
(1)
Frączkowski Kazimierz
(1)
Gałoński Józef
(1)
Glinka Beata
(1)
Gonzalez Mónica
(1)
Gorzałczyńska-Koczkodaj Małgorzata
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Guranowski Adrian
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Hormess Markus
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Johnston Robert
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kerzner Harold
(1)
Kerzner Harold. studium przypadków
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kowalczyk Filip
(1)
Król Magdalena B
(1)
Lawrence Adam
(1)
Leśniowski Tomasz
(1)
Magdison Jason (1964- )
(1)
Mancuso Sandro
(1)
Martin Robert C
(1)
Małkuch-Świtalska Justyna
(1)
Mee Robert
(1)
Michael Norma
(1)
Milsom Peter
(1)
O'Connell Fergus
(1)
Pawlak Marek
(1)
Phillips Joseph
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Rice David
(1)
Rosiński Jerzy
(1)
Schneider Jakob
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Slack Nigel
(1)
Snedaker Susan
(1)
Sobańska Irena
(1)
Sosnowski Mirosław
(1)
Sońta-Drączkowska Ewa
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stafford Rendy
(1)
Stickdorn Marc
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szyjewski Zdzisław
(1)
Szymbor Jerzy
(1)
Trocki Michał (1945- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Wysocki Robert K. (1941- )
(1)
Yeates Donald
(1)
Young Michael
(1)
Zawadzka Anna
(1)
Zioło Magdalena
(1)
Ćwik Krzysztof
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(45)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(45)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie projektami
(41)
Przedsiębiorstwo
(13)
Projektowanie
(9)
Zarządzanie
(8)
Systemy informatyczne
(7)
Organizacja
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Informatyka
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Decyzje
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Projekt informatyczny
(2)
Projekty
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zespół projektowy
(2)
Badania naukowe
(1)
Baza danych
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Design thinking
(1)
Dobre praktyki
(1)
Finanse publiczne
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Komputeryzacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Koszty
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Menedżerowie
(1)
Nowy produkt
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Programowanie ekstremalne
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Project
(1)
Projektowanie badań naukowych
(1)
Projektowanie zrównoważone
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Scrum
(1)
Sektor publiczny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Systems thinking
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Transakcja terminowa
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zapasami
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(23)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 wprowadzenie; R.2 Definiowanie projektu; R.3 Organizacja projektu; R.4 Podział pracy i kodowanie; R.5 Szacowanie kosztów; R.6 Planowanie; R.7 Planowanie zasobów; R.8 Wdrażanie prac projektowych; R. 9 Zaopatrzenie; R.10 Zarządzanie kosztami; R.11 Zmiany; R.12 Zarządzanie postępem prac.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do zarządzania projektami; R.2 Definiowanie projektu; R.3 Szacowanie kosztów projektu; R.4 Zarządzanie ryzykiem; R.5 Organizacja projektu; R.6 Struktura podziału pracy; R.7 Planowanie projektu w czasie; R.8 Planowanie wykorzystania zasobów podczas realizacji projektu; R.9 Wdrażanie planu; R.10 Zarządzanie zaopatrzeniem; R.11 Zarządzanie zmianami; R.12 Zarządzanie kosztami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami IT / Joseph Phillips ; tł. Michał Lipa. - Wyd. 3. - Gliwice : Helion, 2011. - 528 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1.Rozpoczęcie projektu; 2. Planowanie projektu; 3. Współpraca z zarządem; 4. Zarządzanie zakresem projektu; 5. Tworzenie budżetu; 6. Tworzenie planu projektu; 7. Organizowanie zespołu projektowego; 8. Zarządzanie zespołami; 9. Realizowanie planu projektu; 10. Wprowadzenie zmian do projektu; 11. Egzekwowanie jakości; 12. Zamykanie projektu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Pojęcia podstawowe; R.2 Uruchamianie projektu; R.3 Zespół projektowy; R.4 Od WBS do harmonogramu; R.5 Zarządzanie wymaganiami użytkownika; R.6 Zarządzanie ryzykiem; R.7 Planowanie zadań i budowa harmonogramu; R.8 Zarządzanie budżetem w projekcie informatycznym; R.9 Śledzenie postępów i metoda Earned Value; R.10 Dokumentacja projektowa w fazie wytwórczej; R.11 Zarządzanie jakością w projekcie informatycznym; R.12 Dostawa i zamknięcie projektu; R.13 Podwykonawstwo i zakup usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami / Marek Pawlak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 276 s. : rys. ; 24 s.
1. Pojęcie projektu 2. Tworzenie rozwiązań w ramach zarządzania projektami 3. Zarządzanie projektem w sensie funkcjonalnym 4. Struktury organizacyjne zarządzania projektami 5. Zarządzanie zespołem projektowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1: Zarządzanie w środowisku wieloprojektowym: koncepcje i kierunki rozwojowe; Rozdział 2: Planowanie strategiczne jako źródło inicjowania projektów; Rozdział 3: Zarządzanie portfelem projektów; Rozdział 4: Zastosowanie teorii ograniczeń w zarządzaniu wieloma projektami; Rozdział 5: Zarządzanie programami projektów; Rozdział 6: Elementy wspierające zarządzanie w środowisku wieloprojektowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metodologie zarządzania projektami, 2. Wdrażanie metodologii zarządzania projektami, 3. Styl działania firmy a zarządzanie projektami, 4. Struktura organizacyjna zarządzania projektami, 5. Negocjowanie dostępu do zasobów, 6. Prognozy i szacunki dotyczące projektu, 7. Planowanie projektu, 8. Przygotowanie harmonogramów projektu, 10. Kontrolowanie projektów, 11. Zarządzanie ryzykiem projektów, 12. Zarządzanie konfliktem, 13. Etyka i moralność, 14. Radzenie sobie ze zmianami zakresu projektu, 15. Pensje i wynagrodzenie, 16. Zarządzanie czasem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Projekt i jego charakterystyka; 2. Zarządzanie procesem projektowania; 3. Procesy projektowania; 4. Ludzie w projekcie; 6. Wspomagania projektowania- narzędzia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. "Przyjrzyjmy się sprawie"; 2. Jak określić cel projektu; 3. Jak wyznaczyć zadania do wykonania; 4. Jak zaangażować ludzi do pracy; 5. Jak umocnić plan; 6. Jak przekonać innych do planu; 7. Co robić, gdy projekt jest niewykonalny; 8. Jak wykonać plan; 9. Jak ocenić projekt w pięć minut?; 10. Jak określić zakresie plan projektu w jeden dzień; 11. Prawdziwa sesja dotycząca zakresu i planu projektu; 12. Dlaczego projekty kończą się klęską?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa, 1. Co ma do tego zarządzanie projektem?, 2. Co ma z tym wspólnego strategia korporacji?, 3. Poruszanie się po polityce korporacji, 4. Zarządzanie zespołem projektowym, 5. Definiowanie projektu, 6. Organizowanie projektów informatycznych, 7. Jakość od podstaw, 8. Tworzenie zespołu projektowego, 9. Planowanie projektu, 10. Zarządzanie projektami IT, 11. Śledzenie projektu, 12. Zamykanie projektu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
1.Projekt publiczny: Pojęcia podstawowe, Atrybuty projektu publicznego, Rodzaje projektów publicznych, Funkcje projektu publicznego, Projekt a strategia rozwoju organizacji. 2. Kryteria oceny projektów publicznych: Koncepcje procesu oceny, Pojęcie i rodzaje oceny, Funkcje oceny projektów, Proces oceny a cykl życia projektu, Wpływ procesu oceny na projekt, Kryteria oceny projektu publicznego i relacje pomiędzy nimi, Współczesne uwarunkowania oceny projektów publicznych - wybrane zagadnienia. 3. Ocena projektu publicznego - kryterium efektywności finansowej, Proste metody oceny, Dyskontowe metody oceny, Uzupełniające metody oceny. 4. Ocena projektu publicznego - kryterium efektywności ekonomicznej: Efektywność ekonomiczna, ocena projektu z wykorzystaniem analizy kosztów i korzyści; Wybrane techniki szacowania do zapłaty na podstawie bada ankietowych, Analiza kosztów i korzyści z wagami dystrybucyjnymi. 5. Analizy kosztowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Informatyka Dla Zarządzania)
Część I: Systemy Informacyjne Zarządzania - SIZ [MIS] i ich rola w procesie zarządzania. 1. Zarządzanie informacją i wiedzą. 2. Infrastruktura zarządzania i miejsce w niej systemów informacyjnych i Technologii Informacyjnej. 3. System infomacyjny organizacji. 4. Bank Handlowy w Warszawie S.A. jako przykład rozwoju systemu informacyjnego. Część II: Zarządzanie projektami czyli tworzrenie, wdrażanie i doskonalenie systemów informacyjnych. 5. Projekt systemu informacyjnego. 6. Analiza organizacji. 7. Projektowanie systemu informacyjnego zarządzania. 8. Wdrażanie systemów informacyjnych. Część III: Zastosowania technologii informacyjnej (TI), czyli o podstawowych systemach informacyjnych. 9. Zasoby informacyjne i ich przedstawienie w systemach informacyjnych. 10. Zarządzanie zasobami informacyjnymi. 11. Charakterystyka podstawowych systemów informacyjnych wspierających proces zarządzania. 12. Zintegrowane systemy informacyjne wspierających procesy zarządzania, czyli systemy klasy MRP II/ERP I i II. Część 4: E-zarządzanie. 13. E-zarządzanie jako współczesny kierunek zarządzania. 14. Wirtualizacja i jej elementy. 15. O niektórych zastosowaniach procedur e-zarządzania w gospodarce. 16. System Amadeus jako przykład zastosowania TI dla wspomagania e-zarządzania. Część 5: Społeczny, ekonomiczny i prawny kontekst zastosowań technologii informacyjnej. 17. Społeczny kontekst zastosowań technologii informacyjnej. 18. Ekonomiczny kontekst zastosowań technologii informacyjnej. 19. Prawny kontekst zastosowań technologii informacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Opis podejścia TIPI: 1. O istocie zarządzania projektem, 2. Podział projektu na fazy, 3. Kontrola projektu, 4. Decydowanie. Cz. II Podręcznik podejścia TIPI: 5. Cykl życia projektu, 6. Załączniki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inwestycje i ich podział, Definicja projektu i jego cele, Cykl rozwoju projektu inwestycyjnego, Organizacja prac projektowych, Planowanie zakresu i harmonogramu realizacji projektu, metody analizy projektu, Nadzór nad projektem w trakcie jego realizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Problematyka zarządzania projektami, Metodyka tworzenia systemów informatycznych, Czynniki krytyczne sukcesu, Zarządzanie zakresem projektu, Wymiarowanie projektów informatycznych, Zarządzanie czasem w projekcie Zarządzanie zasobami projektu, Zarządzanie komunikacją w projekcie, Zarządzanie ryzykiem w projekcie, Zarządzanie zmianami w projekcie, Kierownik projektu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie projektem, 2. Kierownik zespołu projektowego, 3. Budowanie zespołu projektowego, 4. Funkcjonowanie zespołu projektowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
1. Istota i podstawowe cechy projektów logistycznych; 2. Miejsce projektu logistycznego w przedsiębiorstwie i organizacja prac zespołów projektowych;3. Inicjalizacja projektu; 4. Planowanie w projekcie; 5. Planowanie kosztów i budżetowanie projektu; 6. Planowanie ryzyka w projekcie logistycznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – PODSTAWY. Rozdział 1. Czym jest projekt? Definicja projektu. Sekwencja działań. Niepowtarzalne działania. Złożone działania. Powiązane działania. Jeden cel. Określony czas realizacji. Bez przekraczania budżetu. Zgodnie z wymaganiami. Biznesowa definicja projektu. Intuicyjne ujęcie wachlarza projektowego. Czym jest program? Czym jest portfel projektów? Poziom przedsiębiorstwa. Trójkąt zakresu projektu. Klasyfikowanie projektów i jego znaczenie. Współczesne otoczenie projektowe. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 2. Czym jest zarządzanie projektami? Podstawy zarządzania projektami. Wyzwania związane ze skutecznym zarządzaniem projektami. Zarządzanie chochlikami. Czym tak naprawdę są wymagania projektu? Modele cyklu zarządzania projektami – wprowadzenie. Wybór najlepiej dopasowanego modelu PMLC. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 3. Grupy procesów w ramach zarządzania projektami. Definiowanie pięciu grup procesów. Definiowanie dziesięciu obszarów wiedzy. Mapowanie obszarów wiedzy na grupy procesów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ II. TRADYCYJNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI. Rozdział 4. Wyznaczanie zakresu projektu TPM. Narzędzia, schematy i procesy stosowane w wyznaczaniu zakresu projektu. Zarządzanie oczekiwaniami klienta. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 5. Planowanie projektu TPM. Narzędzia, schematy i procesy w planowaniu projektu. Znaczenie planowania. Pakiety oprogramowania w planowaniu projektów. Wspólne sesje planowania projektowego. Tworzenie struktury podziału pracy. Szacowanie. Tworzenie diagramu sieci projektu. Pisanie skutecznej propozycji projektu. Zgoda na uruchomienie projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 6. Uruchamianie realizacji projektu TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne do rozpoczęcia prac projektowych. Rekrutacja zespołu projektowego. Prowadzenie spotkania inicjującego. Ustalanie zasad pracy w zespole. Zarządzanie zmianami zakresu projektu. Zarządzanie komunikacją w zespole Alokacja zasobów. Strategie poziomowania zasobów. Finalizacja harmonogramu projektu. Pakiety robocze. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 7. Monitorowanie i kontrola postępów prac nad projektem TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne w monitorowaniu i kontrolowaniu postępów prac. System raportowania o postępach. Stosowanie graficznych narzędzi raportowania. Zarządzanie bankiem zakresów. Tworzenie i prowadzenie rejestru problemów. Spotkania monitorujące postępy prac. Zarządzanie eskalacją problemów. Zgoda na zakończenie projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 8. Zamykanie projektu TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne w monitorowaniu i kontrolowaniu postępów prac. Procedury akceptacji rezultatów projektu przez klienta. Zamykanie projektu. Uzyskanie akceptacji rezultatów projektu przez klienta. Dostarczanie zamówionych elementów. Kompletowanie dokumentacji projektu. Zgromadzone informacje będą pomocne przy wprowadzaniu późniejszych zmian do produktu. Na podstawie zapisów historycznych możemy dokładniej i szybciej prognozować czasy trwania działań i zadań oraz koszty przyszłych projektów. Dokumentację możemy wykorzystywać jako materiały szkoleniowe dla przyszłych menedżerów projektów. W dokumentacji mogą poszukiwać wskazówek zespoły pracujące nad przyszłymi projektami. Na podstawie dokumentacji kierownicy liniowi mogą udoskonalać metody oceny pracy członków zespołów projektowych. Audyt powdrożeniowy. Raport zamykający. Świętowanie sukcesu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ III. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ZŁOŻONYMI. Rozdział 9. Ogólny obraz projektu a jego stopień skomplikowania i niepewność. Stopień skomplikowania i niepewność a zarządzanie projektami. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 10. Zwinne zarządzanie projektami. Na czym polega zwinne zarządzanie projektami? Zwinne zarządzanie projektami w wydaniu lean. Iteracyjny model cyklu zarządzania projektem. Adaptacyjny model cyklu zarządzania projektem. Adaptacja i integracja narzędzi, szablonów i procesów APM. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 11. Ekstremalne zarządzanie projektami. Na czym polega ekstremalne zarządzanie projektami? Na czym polega zarządzanie projektami emertxe? Stosowanie narzędzi, szablonów i procesów w celu maksymalnie efektywnego wykorzystania modelu xPM. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 12. Porównanie liniowych, stopniowych, iteracyjnych, adaptacyjnych i ekstremalnych modeli PMLC. Liniowy model cyklu zarządzania projektem Stopniowy model cyklu zarządzania projektem. Iteracyjne modele PMLC. Adaptacyjny model PMLC. Ekstremalny model PMLC. Wyzwania związane z przygotowaniem i wykonaniem projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji, CZĘŚĆ IV. ZARZĄDZANIE REALIAMI PROJEKTÓW. Rozdział 13. Strategie prewencyjne i interwencyjne w przypadku projektów zagrożonych. Definicja projektu zagrożonego. Zarządzanie zagrożonymi projektami. Role i obowiązki PSO w odniesieniu do zagrożonych projektów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 14. Organizacja projektów wielozespołowych. Definicja projektu wielozespołowego. Wyzwania związane z zarządzaniem projektami wielozespołowymi. Klasyfikacja projektów wielozespołowych. Struktura biura projektu. Struktura zespołu głównego. Struktura superzespołu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 15. Biuro wsparcia projektów. Przesłanki tworzenia biur zarządzania projektami. Czym jest biuro wsparcia projektów? Nazewnictwo biur wsparcia projektów. Definiowanie misji biura wsparcia projektów. Formułowanie celów PSO. Funkcje PSO. Struktura organizacyjna PSO. Miejsce PSO w organizacji. Jak zorientować się, że PSO jest nam potrzebne? Tworzenie PSO. Trudności związane z tworzeniem PSO. Biuro wsparcia projektów przyszłości. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 16. Tworzenie programu ciągłego doskonalenia procesów i zarządzanie nim. Praktyki i procesy w zarządzaniu projektami. Dojrzałość procesów i praktyk. Ocena dojrzałości procesu i praktyki zarządzania projektami. Macierz jakości procesów i mapa strefowa. Jakie procesy zdefiniowano dotychczas? Stosowanie modelu ciągłego doskonalenia procesów (CPIM). Rola i zakres obowiązków PSO. Narzędzia, szablony i procesy w doskonaleniu procesów biznesowych. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ V. STAN DOCELOWY: MODEL ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI NA POZIOMIE CAŁEGO PRZEDSIĘBIORSTWA. Rozdział 17. Zarządzanie portfelem projektów. Wprowadzenie do zarządzania portfelem projektów. Główne etapy zarządzania portfelem projektów. Rola i funkcje PSO w zarządzaniu portfelem projektów Przygotowanie projektu do zgłoszenia go do portfela. Zwinne zarządzanie portfelem projektów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 18. Praktyczny model przedsiębiorstwa opartego na projekcie. Otoczenie biznesowe - spojrzenie odgórne. Proces decyzyjny dotyczący portfela projektów w modelu EPPM. Analiza przypadku. Tworzenie centrum rozwoju pracowniczego i biznesowego. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Słowniczek skrótów. Strona internetowa książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Skuteczność w zarządzaniu projektami: 1.1. Projekt jako podstawa zarządzania projektami; 1.1.1. Geneza pojęcia „projekt”; 1.1.2. Określenie znaczenia projektu w zarządzaniu projektami; 1.1.3. Cechy charakterystyczne projektów; 1.1.4. Typologie i podziały projektów; 1.2. Istota zarządzania projektami; 1.2.1. Rozwój dziedziny zarządzania projektami; 1.2.2. Znaczenie pojęcia „zarządzania projektami”; 1.2.3. Specyfika pracy projektowej; 1.2.4. Tendencje rozwoju w zarządzaniu projektami; 1.3. Czynnik ludzki w zarządzaniu projektami; 1.3.1. Menedżer projektu; 1.3.2. Style zarządzania zespołem projektowym; 1.3.3. Skuteczność pracy menedżera projektu. Rozdział 2. Zarządzanie kompetencjami menedżera projektu: 2.1. Znaczenie terminu „kompetencje”; 2.1.1. Wieloznaczność pojęcia; 2.1.2. Kompetencje – kwalifikacje – umiejętności; 2.1.3. Typologie kompetencji; 2.1.4. Model KSA a model góry lodowej; 2.2. Kompetencje menedżerskie; 2.2.1. Zakres pojęcia kompetencji kierowniczych; 2.2.2. Role i umiejętności menedżerskie; 2.2.3. Cechy skutecznego menedżera; 2.3. Specyfika kompetencji interpersonalnych menedżera projektu; 2.3.1. Kompetencje menedżera projektu; 2.3.2. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu; 2.3.3. Modele kompetencji menedżera projektu. Rozdział 3. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu społecznego – wprowadzenie do własnych badań empirycznych: 3.1. Metodyczne zagadnienia własnych badań empirycznych; 3.1.1. Cel, zakres i sposób prowadzenia badań; 3.1.2. Uzasadnienie wyboru metody badań; 3.1.3. Teoretyczne podstawy metod badawczych; 3.1.4. Charakterystyka grup badawczych; 3.2. Specyfika Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 3.2.1. Istota Funduszy Szwajcarskich; 3.2.2. Fundusz dla Organizacji Pozarządowych – cel i obszary tematyczne; 3.2.3. Skuteczność działań Operatora i Partnera Funduszu; 3.2.4. Rodzaje projektów i nabory wniosków; 3.3. Opinie badanych o kompetencjach interpersonalnych skutecznych menedżerów projektów w świetle badań pilotażowych; 3.3.1. Charakterystyka badanej grupy i metodyka badań; 3.3.2. Specyfika pracy projektowej w opinii studentów; 3.3.3. Kluczowe kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle badań pilotażowych. Rozdział 4. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle własnych badań empirycznych: 4.1. Perspektywa kierownika projektu – wstęp do badań; 4.2. Samoocena kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.2.1. Wiedza i umiejętności praktyczne menedżerów projektów społecznych; 4.2.2. Cechy osobowe i umiejętności interpersonalne menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.2.3. Doświadczenie menedżerów projektów i doświadczenie organizacyjne; 4.3. Kompetencje interpersonalne menedżerów projektów w ocenie ekspertów; 4.3.1. Diagnoza poziomu kompetencji menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.3.2. Niedobory kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Rozdział 5. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów: 5.1. Ograniczenia w zakresie badania i pomiaru kompetencji; 5.2. Ocena stanu kompetencji menedżerów projektów; 5.2.1. Profil społeczno-demograficzny kierownika projektu społecznego; 5.2.2. Stan wiedzy i opanowanych umiejętności; 5.2.3. Potencjał kierowników projektów i dojrzałość organizacyjna; 5.3. Propozycja modelu kompetencji interpersonalnych; 5.3.1. Zasadność tworzenia modeli; 5.3.2. Profil kompetencji interpersonalnych menedżera projektu społecznego; 5.4. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów; 5.4.1. Istota doskonalenia kompetencji menedżerskich; 5.4.2. Warsztaty „szyte na miarę” dla menedżerów projektów społecznych. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Ocena ex ante jako etap planowania projektów publicznych, 2.Ocean społeczno-ekonomiczna projektów z wykorzystaniem analizy kosztów i korzyści, 3.Ocena wielokryteriowa projektu, 4.Ocena oddziaływania projeku, 5.Ocena ryzyka projektu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej