Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(91)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(84)
Publikacje naukowe
(10)
Czasopisma
(7)
E-booki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(75)
dostępne
(70)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(71)
Czytelnia
(77)
Autor
Chodyński Andrzej
(8)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Kozioł Leszek
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Borkowski Stanisław
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Gołębiowski Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Juraszek Marian
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Rosak Joanna
(2)
Rychter Arkadiusz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Selejdak Jacek
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Wszendybył Ewa
(2)
Łańcucki Jerzy
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balon Urszula
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Błeszyński Tomasz
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cadle James
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chrabański Karol
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Clark Graham
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Darnall Russell W
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Drong Leszek
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Fereniec Jan
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Frąś Józef
(1)
Gajewski Andrzej S
(1)
Gierzyńska-Dolna Monika
(1)
Gralak Henryk
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Gwioździk Elżbieta
(1)
Górska Joanna
(1)
Gębczyński Michał
(1)
Haffer Rafał
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Huczek Antoni
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Jamka Beata
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janasz Władysław
(1)
Jazdon Andrzej
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Johnston Robert
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(69)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(94)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(95)
Temat
Zarządzanie jakością
(74)
Przedsiębiorstwo
(65)
Zarządzanie strategiczne
(17)
Zarządzanie
(16)
Jakość produktu
(14)
Jakość
(13)
Kadry
(13)
Normy ISO 9000
(11)
Organizacja
(9)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Produkcja
(7)
Innowacje
(6)
Jakość usług
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
Motywacja pracy
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Turystyka
(5)
Bhp
(4)
Certyfikacja zgodności
(4)
Motywacja
(4)
Obsługa klienta
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Decyzje
(3)
Hotelarstwo
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Menedżerowie
(3)
Normy ISO 9001
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Public relations
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Controlling
(2)
Etyka biznesu
(2)
Globalizacja
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka
(2)
Model biznesowy
(2)
Normalizacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przywództwo
(2)
Reklama
(2)
Strategia rozwoju
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Technologia
(2)
Towar
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Administracja skarbowa
(1)
Alokacja
(1)
Analiza PEST
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
BHP
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biopaliwa
(1)
Blogi
(1)
Budownictwo przemysłowe
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekonomika przemysłu
(1)
Franczyza
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Historia literatury
(1)
Hutnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(8)
Podręcznik
(7)
Czasopismo naukowe
(6)
Opracowanie
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
95 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Systemowe zarządzanie jakością; 2. Skuteczność systemu zarządzania jakością; 3. Zewnętrzny kontekst funkcjonowania systemu zarządzania jakością; 4. Identyfikacja i klasyfikacja wewnętrznych czynników skuteczności systemu zarządzania jakością; 5. Branżowość w systemowym zarządzaniu jakością; 6. Ocena wpływu czynników wewnętrznych na skuteczność systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstw budowlanych; 7. Relacje zachodzące pomiędzy czynnikami wewnętrznymi a rezultatami funkcjonowania systemu zarządzania jakością;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Doskonalenie zarządzania jakością / Andrzej Jazdon. - Wyd.2 popr. i uzupeł. - Bydgoszcz : Ośrodek Postępu Organizacyjnego OPO, 2002. - 268 s. : rys. ; 24 cm.
R.1 Wprowadzenie do współczesnych zagadnień z zakresu jakości: Pojęcie jakości; Ewolucja podejścia do zagadnienia jakości; Przyczyny rewolucji jakościowej; Normalizacja w dziedzinie jakości i niezawodności; Rozwój norm z zakresu jakości; Rodzina norm ISO 9000; Normy ISO 9000:2000. R.2 Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie: Wprowadzenie; Przemysłowy proces realizacji; Kształtowanie jakości wyrobów w przemysłowym procesie realizacji; Podstawowe problemy zapewnienia jakości wyrobów w poszczególnych fazach przemysłowego procesu realizacji Kształtowanie jakości usług; System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; Certyfikaty SZJ. R.3 Metody statystyczne w zarządzaniu jakością: Wprowadzenie; Zasady, metody i narzędzia zarządzania jakością; Zasady zarządzania jakością; Metody zarządzania jakością; Narzędzia zarządzania jakością; Statystyczne metody kontroli; Wprowadzenie do zagadnień niezawodności. R.4 Zakończenie: Kluczowe elementy w zarządzaniu jakością; Podstawowe czynniki wpływające na jakość wyrobów i usług; Zintegrowany system zarządzania przedsiębiorstwem; Proces ciągłego doskonalenia jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Pojęcia podstawowe w zarządzaniu jakością; 2. Koszty jakości; 3. Jakość i dochód; 4. Marketing jakości; 5. Problematyka zapewnienia jakości w procesach wytwarzania; 6. Uregulowania normatywne w zakresie zarządzania jakością; 7. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; 8. Wdrażanie, certyfikacja i doskonalenie systemu jakości; 9. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój firmy w aspekcie innowacyjności i jakości produktu; Zarządzanie marketingiem na rynku dóbr przemysłowych w kontekście jakości i innowacyjności; Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania strategiczne realizacji innowacji w firmie; Zarządzanie przemysłowymi innowacjami ekologicznymi - studia przypadków innowacji produktowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kreowanie jakości / Krystyna Lisiecka. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2002. - 352 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
TQM przesłanka dobrej jakości pracy i życia, Dobra jakość produktów rynkowym atutem w biznesie, Strategia elementem konstytuującym zarządzanie przedsiębiorstwem Ewolucja zarządzania jakością, Przez systemy jakości do strategii TQM, TQM koncepcja strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, Procesowe podejście do zarządzania jakością produktów, Wybrane metody i techniki realizacji strategii TQM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Żywność. Jakość. Technologia)
1. Jakość żywności i czynniki ją kształtujące, 2. Ustawodawstwo żywnościowe dotyczące bezpieczeństwa zdrowotnego i systemów jego zapewniania, 3. Charakterystyka wy branych systemów i zasad zarządzania związanych z jakością, 4. Wprowadzenie do integracji systemów zarządzania jakością w produkcji żywności, 5. Integracja systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 6. Integracja systemów zarządzaniu, dotycząca jakości środowiska i bhp, 7. Integracja systemów zarządzania - zalety i rozwiązania, 8. Praktyka zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym w produkcji żywności przez system HACCP, 9. Integracja systemów zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym i jakością żywności w łańcuchu żywnościowym, 10. Integracja systemu HACCP i systemu według normy PN-EN-ISO serii 9000:2001, 11. Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w przemyśle spożywczym, 12. Informatyzacja systemu zarządzania jakością, 13. Możliwości wykorzystania oprogramowania komputerowego w systemowym zarządzaniu jakością.
rozwiązania, 8.Praktyka zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym w produkcji żywności przez system HACCP, 9. Integracja systemów zarządzania bezpieczeństwem zdrowo tnym i jakością żywności w łańcuchu żywnościowym, 10. Integracja systemu HACCP i systemu według normy PN-EN ISO serii 9000:2001, 11.Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w przemyśle spożywczym, 12.Informatyzacja syste mu zarządzania jakością, 13.Możliwości wykorzystania o programowania komputerowego w systemowym zarządzaniu jakością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 410)
Wprowadzenie; 1. Proces kształtowania jakości produktów; 2. Ekonomiczne stymulatory kształtowania jakości produktów; 3. Metody zarządzania jakością i wartościowania jakości; 4. Przejawy polityki projakościowej w wybranych przedsiębiorstwach; 5. Długofalowa strategia jakości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia, 2. Przedsiębiorstwo jako system, 3. Zakładanie nowej firmy, 4. Organizacja kierownictwa, 5. Struktury sieciowe-wirtualna organizacja, 4. Praca kierownika, 7. Odpowiedzialność w przedsiębiorstwie, 8. Kierownik jako przywódca, 9. Techniki kierowania ludźmi, 10. Organizowanie pracy własnej, 11. Podejmowanie decyzji, 12. Innowacyjność w przedsiębiorstwie, 13. Kierownik a funkcje zarządcze, 14. Postęp ekonomiczny w przedsiębiorstwie, 15. Zarządzanie wiedzą, 16. Metody zarządzania oraz techniki pracy kierowniczej, 17. Systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przewaga konkurencyjna i instrumenty służące jej osiąganiu; R.2 Źródła i mierniki przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw; R.3 Systemy zarządzania jakością jako źródło przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw; R.4 Zastosowane metody badań i ch-ka próby badawczej; R.5 Miejsce i rola sfery zarządzania jakością w kreowaniu instrumentów osiągania przewag konkurencyjnych badanych przedsiębiorstw; R.6 Wpływ cech systemów zarządzania jakością na osiągane przewagi konkurencyjne badanych przedsiębiorstw; R.7 Podstawy i warunki budowania skutecznych systemów kompleksowego zarządzania jakością polskich przedsiębiorstw; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na czym polega TQM w podejściu projektowym, Skoncentrowany na kliencie, nastawiony na cele, zorientowany na ludzi, Przygotowanie do warsztatów koncentrujących, Zarządzanie oczekiwaniami klienta, Utrzymywanie równowagi, Zastosowanie zespołów w projektach, Nie wszystkie zespoły są podobne, Motywacja: kto kieruje łódką?, Wyzwanie lestera, Obchody.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Nowy paradygmat strategii konkurencji: Podejście pozycjonowania oraz zasobowe do analizy strategii konkurencji; Integracja pionowa a przewaga konkurencyjna; Logika tradycyjnego łańcucha wartości. Stary paradygmat strategii konkurencji; Przyczyny dekonstrukcji łańcucha wartości; Dekonstrukcja łańcucha wartości. Nowy paradygmat strategii konkurencji; Nowe strategie konkurencji. R.2 Reakcje na zmiany a konkurencyjność przedsiębiorstw: Warunki funkcjonowania przedsiębiorstw; Konieczność dostosowań do zmian jako trwała cecha konkurencyjności podmiotów gospodarczych; Obszary problemowe w badaniu konkurencyjności przedsiębiorstw; Sposoby wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. R.3 Sytuacja koniunkturalna a konkurencyjność: Wartość diagnostyczna wskaźników koniunktury; Identyfikacja konkurencyjności wybranych rodzajów działalności gospodarczej; Ocena konkurencyjności przedsiębiorstw różnej wielkości. R.4 Rola jakości w budowie konkurencyjności firmy: Wprowadzenie; Jakość - filozofia i podstawowe definicje; Systemy zarządzania jakością; Metrologia techniczna a metrologia konsumencka; Wpływ jakości wyrobów na konkurencyjność przedsiębiorstw; Zakończenie. R.5 Konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłu żywnościowego - case studies: Siła konkurencyjna przedsiębiorstw; Jakość konkurencyjności; Sposoby kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw mleczarskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty i Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu)
Zarządzanie rozwojem organizacji jako proces zmian i doskonalenia, Podejmowanie decyzji w zarządzaniu procesem innowacyjnym a rozwój organizacji, Strategiczne cele rozwoju organizacji, Nowoczesność środków pracy jako czynnik wzrostu wartości przedsiębiorstwa, Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firmy, Audit w procesie poprawy i doskonalenia systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa produkującego szyby zespolone, Analiza i ocena procesu kształtowania jakości wyrobu metalowego, Racjonalizacja zużycia ciepła w Polsce, Czynniki warunkujące rozwój przedsiębiorstwa turystycznego, Kategoryzacja miarą jakości usług hotelowych, Humanizacja pracy na stanowiskach robotniczych, Aspekt ludzki w doskonaleni u jakości wyrobów hutniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Systemy produkcyjne w przedsiębiorstwie; Podstawowe cele organizacji i funkcjonowania systemów produkcyjnych; Techniczne przygotowanie i uruchomienie produkcji przemysłowej; Proces produkcji w przedsiębiorstwie; Sterowanie jako funkcja zarządzania produkcją; Funkcje i metody zarządzania produkcją; Projakościowy i proekologiczny rozwój produkcji; Systemowe zarządzanie jakością i środowiskiem naturalnym w przedsiębiorstwie; Ekonomika jakości i ochrony środowiska naturalnego w przedsiębiorstwie; Projakościowa i proekologiczna opcja strategiczna przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakość życia w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Filozofia Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM, 3. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 4. Rola wiedzy w systemie zarządzania jakością, 5. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - szersze ujęcie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jakość w gospodarce rynkowej: Co oznacza pojęcie "jakość"; Przegląd koncepcji zarządzania jakością; Podstawowe założenia strategii jakości. 2. TQM- kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management): Rola menedżerów; Praca zespołowa- zmiana postaw pracowniczych; Przegląd stosowanych technik; Wdrażanie koncepcji TQM w przedsiębiorstwie; TQM a nor my ISO serii 9000. 3. Normy ISO 9000 w zarządzaniu jakością w firmie: Dlaczego powstały normy ISO serii 9000; Stosowana terminologia; Zarządzanie jakością wg normy ISO 9004; Modele systemów zapewnienia jakości i kryteria wyboru do wdrażania w firmie; Zintegrowane systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 4. Wdrażanie systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie: Procedura wdrażania; Problemy przedsiębiorstw z wdrażaniem systemów zarządzania jakością. 5. Jakość w marketingu: Znaczenie jakości w marketingu Jakość w marketingu wg normy PN-ISO 9004-1; Rynek dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych; Jakość na rynku przemysłowym; Certyfikaty jakościowe w marketingu przemysłowym; Jakość na rynku dóbr konsumpcyjnych; Niezawodność wyrobów; Właściwości organoleptyczne; Opakowania w marketingu; Informacyjne sprzężenie zwrotne od klienta; Określenie jakości oczekiwanej i sformułowanej modelu poziomu jakości produktów. 6. Wybieramy dostawców: Jakość dostaw w systemach zapewnienia jakości; Przykład zapewnienia jakości dostaw (ZJD). 7. Dokumentacja systemu jakości: Księga jakości; Plany jakości; Opracowujemy procedury; Dokumenty robocze. 8. Audity jakości: Procedura auditu systemu jakości; Współpraca firmy z auditorami i przebieg auditu; Wymagania stawiane auditorowi. 9. Koszty jakości: Ekonomiczne aspekty jakości; Rodzaje kosztów jakości; Liczenie kosztów jakości. 10. Zarządzanie jakością w organizacjach usługowych: Jakość usług; Klasyfikacja usług; Wymagania normy PNISO 9004-2 "Zarządzanie jakością i elementy jakości. Wytyczne dotyczące usług"; Jak uzyskać certyfikat na system jakości w przedsiębiorstwie usługowym. 11. Akredytacja i certyfikacja: Akredytacja; Certyfikacja; Akredytacja, certyfikacja i badania - rozwiązania krajowe; Certyfikacja systemów jakości w Polsce; Współ praca jednostek certyfikujących i wzajemne uznawanie certyfikatów; Efekty posiadania certyfikatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług /Wiesław Urban. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
1.Czym jest jakość usług?; 2. Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów; 3.Jakość a sukces firmy; 4. Pomiar doświadczeń klientów; 5. Metoda zdarzeń krytycznych; 6. Metoda tajemniczego klienta; 7. Pomiar procesów usługowych; 8. Mapa jakości P/P; 9. Lean Service; 10. Kultura organizacyjna firmy usługowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakość i system jakości - podstawowe terminy, 2. Dlaczego warto wdrażać system zarządzania jakością (SZJ) w przedsiębiorstwie turystycznym?, 3. ISOS czyli sens normalizacji, 4. Działalność ISO a normalizacja systemów zarządzania, 5. Czy istnieje certyfikat jakości? Czy warto o niego zabiegać?, 6. W kierunku TQM, czyli 8 zasad zarządzania jakością, 7. Narzędzia jakości, 8. Rola audytorów w doskonaleniu systemu, 9. Działania poprzedzające procedurę certyfikacyjną, 10. Przebieg procedury certyfikacyjnej, 11. ISO 9001 w małej i średniej firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej