Form of Work
Książki
(50)
Status
only on-site
(42)
available
(31)
unknown
(3)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(45)
Author
Hamrol Adam (1952- )
(4)
Karaszewski Robert
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Bugdol Marek
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Skotnicka Bożena
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Berdowski Filip J
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Bielawa Anna
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fertsch Marek
(1)
Freeman Edward R
(1)
Frąś Józef
(1)
Gilbert Daniel R. JR
(1)
Gospodarowicz Andrzej
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Głowacka-Fertsch Danuta
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hollins Bill
(1)
Jongen W.M.F
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kasiewicz Stanisław
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalska Aleksandra
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Lipa Michał
(1)
Luning P.A
(1)
Marcelis W.J
(1)
Martin William B
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Rogala Piotr
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Stabryła Adam
(1)
Stoner James A.F
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szkoda Jerzy
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Szwabe Michał
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Zymonik Zofia
(1)
Łagowski Edmund
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Źródłowski Zdzisław
(1)
Żuchowski Jerzy
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(50)
Language
Polish
(50)
Subject
Zarządzanie jakością
(39)
Jakość
(20)
Zarządzanie
(15)
Jakość produktu
(12)
Przedsiębiorstwo
(11)
Normy ISO 9000
(6)
Organizacja
(6)
Produkcja
(6)
Bhp
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Kadry
(3)
Logistyka
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Administracja
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
HACCP
(2)
Kontrola techniczna
(2)
Marketing
(2)
Normy ISO 14000
(2)
Oceny pracowników
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Przywództwo
(2)
Towar
(2)
Usługi
(2)
Żywność
(2)
Agrobiznes
(1)
Autorytet
(1)
Banki
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
GHP/GMP
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inwestycje -- projekty -- podręcznik akademicki
(1)
Jakość wyrobów
(1)
Jakość życia
(1)
Komputery
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola
(1)
Koszty
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Normalizacja
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odpady medyczne
(1)
Opakowania
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkt*
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwo -- prognozy
(1)
Przemysł
(1)
Rolnictwo
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rynek
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Szpitale
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technologia
(1)
Transport
(1)
Unia Europejska
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zawód
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
60 results Filter
Book
In basket
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 554 s. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-01-15374-8
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem, 4. Zarządzanie jakścią w cyklu życia produktu, 5. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 6. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 7. Koszty jakości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - 5 dodruk - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2013. - 554 s. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-01-17466-8
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem, 4. Zarządzanie jakścią w cyklu życia produktu, 5. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 6. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 7. Koszty jakości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-286-1
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-286-1
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2005. - 483 s. : tab., wykr ; 24 cm.
ISBN: 83-01-14486-6
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. Koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, 4. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 5. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 6. Koszty jakości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7351-058-3
1. Kultura i przedmiot doskonalenia; Pojęcie doskonałości i istota doskonalenia; Współczesne podejście do doskonalenia; Materia doskonalenia; Proces doskonalenia 2. Techniki i narzędzia doskonalenia; Definiowanie i klasyfikacja; Techniki pomocnicze; Narzędzia analityczne; Narzędzia deyzyjne; Efekt doskonalenia 3. Metody doskonalenia; Metody projektowania jakości; Metody sterowania jakością 4. Doskonalenie procesów realizacyjnych; Narzędzia statystyczne wspomagające zarządzanie; Planowanie realizacji wyrobu; Badanie rynku - określenie wymagań; Projektowanie i rozwój wyrobów; Zakupy; Przygotowanie produkcji; Realizacja produkcji; Magazynowanie i transport; Sprzedaż wyrobów; Usługi serwisowe; Zagadnienia likwidacji wyrobów; Rola informacji w procesach realizacyjnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Wiadomości ogólne: Jakość a systemy zarządzania jakością; Czy w Polsce konieczne jest wdrażanie systemów zarządzania jakością mających na celu bezpieczeństwo zdrowotne żywności?; Nadzór nad bezpieczeństwem i jakością zdrowotną żywności w Polsce; Sytuacja epidemiologiczna w zakresie zatruć i zakażeń pokarmowych; Zarys ogólnych wiadomości niezbędnych do wdrożenia systemu HACCAP; Krótka charakterystyka systemu HACCAP; Regulacje prawne dotyczące HACCAP; Zasady wdrażania HACCAP w przedsiębiorstwie przemysłu spożywczego; Najistotniejsze zalety i wady systemu HACCAP; Podsumowanie ogólnych informacji o systemie HACCAP; Certyfikacja wyrobów; 2. HACCAP w praktyce: Wprowadzenie do zasad wdrażania systemu HACCAP; Dokumentacja systemu HACCAP; Wdrażanie systemu; Dokumentacja operacyjna sytemu HACCAP
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie jakością : podstawowe problemy i metody / Andrzej Iwasiewicz. - Warszawa ; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 297,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12957-3
Jakość wyrobów i usług; Mikroekonomiczne uwarunkowania zarządzania jakością; proces zarządzania jakością; Ewolucja koncepcji i metod zarządzania jakością; Miary i charakterystyki jakości produktu; Probabilistyczne problemy inżynierii jakości; Statystyczna analiza wydolności procesu; Sterowanie procesami za pomocą kart kontrolnych Shewharta; Sekwencyjne procedury sterowania procesami; Koszty jakości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
TQM : teoria i praktyka / Robert Karaszewski. - Wyd.2 rozsz. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2001. - 275,[16] s. : rys., tab. ; 24 cm.
I. Jakość - pojęcie, koszty, planowanie: Jakość jako kategoria filozoficzna; Jakość w ekonomii; Koszty jakości, problemy optymalizacji. II. Zarządzanie przez jakość (TQM): Zarządzanie przez jakość - zagadnienia ogólne; TQM a proces zmian zachodzących w przedsiębiorstwie; Problemy związane z wprowadzaniem zarządzania przez jakość; Praca zespołowa w zarządzaniu przez jakość; Ch-ka wybranych narodowych i międzynarodowych nagród jakości. III. Wybrane techniki zarządzania przez jakość: Just in Time (JIT); Benchmarking; Statystyczna kontrola procesu; Failure Mode and Effects Analysis- analiza rodzajów błędów oraz ich skutki; Metoda Taguchi; Quality Function Deployment (QFD)- metoda zaawansowanego planowania jakości; Reengineering; Instrument pomiaru jakości - servqual; SIX SIGMA; Standard Zarządzania Jakością ISO 9000; Związki zarządzania przez jakość ze Standardem Zarządzania Jakością ISO 9000. IV. TQM w polskich przedsiębiorstwach: Zarządzanie przez jakość - cele i uwarunkowania w praktyce polskich przedsiębiorstw; Działania na rzecz usprawniania jakości podejmowane przez spółki z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Authority data
Authority data
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87287-58-X
1. Podstawowe zasady biznesowe i polityki jakości w fir mie Matsushita. 2. Podstawy Sterowania i Zarządzania ja kością (QC-Quality Control). 3. Praktyczne elementy QC i QM-Sterowania i zarządzania jakością. 4. Zapewnienie jakości a kontrola. 5. Zastosowanie 7 narzędzi w sterowaniu i zarządzaniu jakością (tzw. klasycznych 7 Q). 6. QC- Sterowanie i zarządzanie jakością w projektowaniu i rozwoju nowych wyrobów, 7. Działania związane z QA czyli z zapewnianiem jakości w halach i w warsztatach produkcyjnych, 8. Działanie Kół Jakości (czyli małych grup usprawniających), 9. Podsumowanie.
rozwoju nowych wyrobów, 7.Działania związane z QA (Quality Assurance) czyli z zapewnieniem jakości w ha lach i warsztatach produkcyjnych. 8.Działanie Kół Jako ści (czyli małych grup usprawniających)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61276-22-7
1. Jakość - istota, cele, cechy i funkcje zarządzania jakością, 2. Prawne aspekty regulacji jakości produktów, 3. Zasady zarządzania jakością, 4. Zarządzanie jakością w cyklu życia jakości wyrobu. Controlling procesów decyzyjnych, 5. Ekonomiczna ocena jakości produkcji, 6. Metody zarządzania jakością, 7. Controlling kosztów jakości, 8. Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 83-7011-767-8
1. Wprowadzenie do zagadnień jakości. 2. Postępy wiedzy o jakości. 3. Koncepcja Total Quality Management. 4. Normalizacja i normy w zarządzaniu jakością. 5. Planowanie jakości, koszty jakości. 6. Normy serii ISO 9000 jako podstawa budowy systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 7. Dokumentacja systemu jakości w przedsiębiorstwie.8. Certyfikacja systemu jakości. 9. Audyt systemu jakości. 10. Systemy zarządzania środowiskiem i bezpieczeństwem pracy w przedsiębiorstwie. 11. Wybrane branżowe standardy zarządzania jakością.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-901-6
1. Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną. 2. Systemy zarządzania jakością. 3. Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej. 4. Pomiar jakości. 5. Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 351/354 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-353-2
1. : Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną , 2.: Systemy zarządzania jakością , 3.: Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej , 4.: Pomiar jakości , 5.: Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351/354 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7335-310-0
Ćwiczenie 1. Metoda Pareto-ABC Ćwiczenie 2. Metoda Ishikawy Ćwiczenie 3. Metoda FMEA Ćwiczenie 4. Metoda QFD Ćwiczenie 5. Kwestionariusz Kano Ćwiczenie 6. Metoda SERVQUAL
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7335-384-8
1. Podstawy znormalizowanego systemu zarządzania, 2. Systemy zarządzania jakością - podstawy terminologiczne, 3. Polityka jakości, 4. Mapa procesów, 5. Księga jakości
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7484-023-4
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Podręczniki Akademicki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach)
ISBN: 83-89055-31-7
1. Podstawowe problemy inżynierii jakości, 2. Ekonomika jakości, 3. Statystyczne metody sterowania procesami i kontroli jakości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again