Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(89)
Forma i typ
Książki
(89)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(75)
dostępne
(58)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(59)
Czytelnia
(76)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(8)
Karaszewski Robert
(4)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Opolski Krzysztof (1948- )
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Dahlgaard Jens J
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Kristesen Kai
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Rusiński Michał
(2)
Skotnicka Bożena
(2)
Wasilewski Lesław
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Berdowski Filip J
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Bielawa Anna
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Cadle James
(1)
Campbell Ian
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dessoulavy-Śliwiński Bartłomiej
(1)
Drummond Helga
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fertsch Marek
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Frąś Józef
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Gralak Henryk
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Górniewicz Józef
(1)
Głowacka-Fertsch Danuta
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hollins Bill
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Jongen W.M.F
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Klimiuk Ewa
(1)
Kolman Romuald
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kowalska Aleksandra
(1)
Kozłowska Irena
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Lipa Michał
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Lock Dennis
(1)
Luning P.A
(1)
Marcelis W.J
(1)
Martin William B
(1)
Martyniak Zbigniew (1936-2002)
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Modzelewski Piotr
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pikielna Nina
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Rogala Piotr
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Sitkiewicz Franciszek
(1)
Slack Nigel
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szkoda Jerzy
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(63)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(88)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(88)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(73)
Jakość
(26)
Jakość produktu
(22)
Przedsiębiorstwo
(19)
Zarządzanie
(19)
Normy ISO 9000
(9)
Organizacja
(9)
Produkcja
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Jakość usług
(6)
Certyfikacja zgodności
(5)
Decyzje
(5)
Kadry
(5)
Motywacja pracy
(5)
Przywództwo
(5)
Marketing
(4)
Normalizacja
(4)
Służba zdrowia
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Banki
(3)
Bhp
(3)
Logistyka
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Normy ISO 9001
(3)
Obsługa klienta
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Planowanie
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gwarancja jakości
(2)
HACCP
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kontrola
(2)
Kontrola techniczna
(2)
Koszty jakości
(2)
Normy ISO 14000
(2)
Ocena pracowników
(2)
Optymalizacja
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Technologia
(2)
Towar
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Środowisko człowieka
(2)
Żywność
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Analiza SWOT
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Autorytet
(1)
BHP
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Ceramika
(1)
Controlling
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facility management
(1)
Firanki i zasłony
(1)
Franczyza
(1)
GHP/GMP
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria jakości
(1)
Jakość (filozofia)
(1)
Jakość życia
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Koszty
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Maszyny
(1)
Metodologia
(1)
Najem
(1)
Nauczanie
(1)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Normalizacja -- dokumentacja -- podręcznik
(1)
Odpady medyczne
(1)
Opakowania
(1)
Outsourcing
(1)
Pieczywo
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Podręcznik
(29)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
89 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : standardy i zasady / Jerzy Łunarski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydawnictwo WNT Sp. z o.o. , 2012. - 522, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1.Rozwój działań na rzecz jakości; 2. Normalizacja w działaniach projakościowych; 3. Znaczenie klienta w systemach jakości; 4. Problemy jakości w cyklu życia wyrobu; 5. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością; 6. Ogólne zasady sterowania i zarządzania jakością; 7. Wybrane techniki sterowania jakością; 8. Zarządzanie jakością według normy ISO 9001; 9. Standardy rozszerzające wymagania ISO 9001; 10. Metody oceny jakości i zgodności wyrobów; 11. Zarządzanie środowiskowe; 12. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP); 13. Zintegrowane systemy zarządzania (ZSZ); 14. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM); 15. Możliwości dalszego doskonalenia systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Pojęcia podstawowe; 3. Elementy inżynierii jakości; 4. Konkretyzowanie jakości; 5. Kryteria jakości; 6. Ważność kryteriów jakości; 7. Optymalizacja wielokryterialna; 8. Analityczne wzorce jakości; 9. Metodyka kompleksowej analizy jakości; 10. Metody odbiorów jakościowych; 11. Porównanie jakości; 12. Graficzne ujęcia jakości; 13. Inżynieria jakości w systemach zarządzania; 14. Zastosowania w przygotowaniu produkcji; 15. Zastosowania w procesach wytwarzania; 16. Zastosowania w procesach usługowych; 17. Konsumencka inżynieria jakości; 18. Zastosowania w procesach użytkowania; 19. Testowanie jakości życia; 20. Zagadnienia gospodarcze; 21. Komputeryzacja w inżynierii jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Fundamenty zarządzania jakością: 1. Istota jakości, 2. Zmienność-wróg jakości, 3. Standardy, wzorce jakości, 4. Ekonomika jakości. Cz. II Instrumenty zarządzania jakością: 5. Analiza zmienności - badanie stanu systemu, 6. Rozwiązywanie problemów jakości, 7. QFD- planowanie standardu, 8. FMEA - sprawdzanie standardu, 9.Analiza Wartości - optymalizacja standardu. Cz. III Modele zarządzania jakością: 10. Japoński model TQC, 11. Amerykański model TQM, 12. Normy ISO serii 9000, 13. Nagrody jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakość - obszary, ujęcia, próby zdefiniowania, 2. Koszty jakości, planowanie jakości, 3. Ewolucja zarządzania jakością, 4. Total Quality Managment - podstawowe zagadnienia, 5. Kierunki rozwoju zarządzania przez jakość, 6. Narzędzia stosowane w procesie doskonalenia jakości, 7. Standardy i modele zarządzania jakością, 8. Miejsce największych korporacji świata w kreowaniu i upowszechnianiu systemów zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Wprowadzenie do zagadnień jakości. 2. Postępy wiedzy o jakości. 3. Koncepcja Total Quality Management. 4. Normalizacja i normy w zarządzaniu jakością. 5. Planowanie jakości, koszty jakości. 6. Normy serii ISO 9000 jako podstawa budowy systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 7. Dokumentacja systemu jakości w przedsiębiorstwie.8. Certyfikacja systemu jakości. 9. Audyt systemu jakości. 10. Systemy zarządzania środowiskiem i bezpieczeństwem pracy w przedsiębiorstwie. 11. Wybrane branżowe standardy zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 554 s. ; 23 cm.
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem, 4. Zarządzanie jakścią w cyklu życia produktu, 5. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 6. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 7. Koszty jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz.1 Podstawy kompleksowego zarządzania jakością: Wprowadzenie; Historia rozwoju kompleksowego zarządzania jakością; Niektóre definicje jakości; Filozofia, zasady i pojęcie TQM; Systemy zarządzania jakością i normalizacja; Europejska Nagroda Jakości. Cz.2 Metody kompleksowego zarządzania jakością: Narzędzie do "podróży w jakość"; Wybrane narzędzia zarządzania; Pomiary jakości-wprowadzenie; Pomiary zadowolenia klientów; Pomiary zadowolenia pracowników; Punkty sprawdzania jakości i punkty kontroli jakości; Pomiary jakości w pracach rozwojowych; Kosztorysowanie jakości Benchmarking. Cz.3 Zarządzanie procesami i doskonalenie procesów: Przywództwo, dezagregacja polityki i motywacja w dziedzinie jakości; Proces wdrażania; Kultura jakości i uczenie się; Miliken SA Dania, studium przypadku; przywództwo, partycypacja i kosztorysowanie jakości; International Service System SA; studium przypadku: "zwycięska ręka".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz.1 Podstawy kompleksowego zarządzania jakością: Wprowadzenie; Historia rozwoju kompleksowego zarządzania jakością; Niektóre definicje jakości; Filozofia, zasady i pojęcie TQM; Systemy zarządzania jakością i normalizacja; Europejska Nagroda Jakości. Cz.2 Metody kompleksowego zarządzania jakością: Narzędzie do "podróży w jakość"; Wybrane narzędzia zarządzania; Pomiary jakości-wprowadzenie; Pomiary zadowolenia klientów; Pomiary zadowolenia pracowników; Punkty sprawdzania jakości i punkty kontroli jakości; Pomiary jakości w pracach rozwojowych; Kosztorysowanie jakości Benchmarking. Cz.3 Zarządzanie procesami i doskonalenie procesów: Przywództwo, dezagregacja polityki i motywacja w dziedzinie jakości; Proces wdrażania; Kultura jakości i uczenie się; Miliken SA Dania, studium przypadku; przywództwo, partycypacja i kosztorysowanie jakości; International Service System SA; studium przypadku: "zwycięska ręka".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
W pogoni za jakością; Filozofia Deminga; Projekto- wanie jakości; Zgodność z projektem; Certyfikacja jakości; Jakość w przedsiębiorstwach usługowych; Czas; Tworzenie kultury jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Pojęcie i polityka jakości; Kompleksowe zarządzanie jakością; Kultura korporacji; Benchmarking; Klient przede wszystkim: strategia jakości usług; Koszty i korzyści związane z jakością; Budżetowanie jakości; Przepisy prawne i normy; Organizacja i administrowanie jakością; Dokumentacja i rejestry; Certyfikacja zgodności z ISO 9000; Audyty i przeglądy jakości; Jakość w projektowaniu i w technicznym przygotowaniu produkcji; Kontrola jakości projektu; Zaopatrzenie i gospodarka materiałowa; Jakość nabywanych usług; Statystyczna kontrola procesów; Służby jakości w produkcji; Inspekcja; Próby działania; Metrologia; Obsługa; Partycypacyjne doskonalenie jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakość - istota, cele, cechy i funkcje zarządzania jakością, 2. Prawne aspekty regulacji jakości produktów, 3. Zasady zarządzania jakością, 4. Zarządzanie jakością w cyklu życia jakości wyrobu. Controlling procesów decyzyjnych, 5. Ekonomiczna ocena jakości produkcji, 6. Metody zarządzania jakością, 7. Controlling kosztów jakości, 8. Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i przedmiot doskonalenia; Pojęcie doskonałości i istota doskonalenia; Współczesne podejście do doskonalenia; Materia doskonalenia; Proces doskonalenia 2. Techniki i narzędzia doskonalenia; Definiowanie i klasyfikacja; Techniki pomocnicze; Narzędzia analityczne; Narzędzia deyzyjne; Efekt doskonalenia 3. Metody doskonalenia; Metody projektowania jakości; Metody sterowania jakością 4. Doskonalenie procesów realizacyjnych; Narzędzia statystyczne wspomagające zarządzanie; Planowanie realizacji wyrobu; Badanie rynku - określenie wymagań; Projektowanie i rozwój wyrobów; Zakupy; Przygotowanie produkcji; Realizacja produkcji; Magazynowanie i transport; Sprzedaż wyrobów; Usługi serwisowe; Zagadnienia likwidacji wyrobów; Rola informacji w procesach realizacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2005. - 483 s. : tab., wykr ; 24 cm.
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. Koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, 4. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 5. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 6. Koszty jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademicki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach)
1. Podstawowe problemy inżynierii jakości, 2. Ekonomika jakości, 3. Statystyczne metody sterowania procesami i kontroli jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : podstawowe problemy i metody / Andrzej Iwasiewicz. - Warszawa ; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 297,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Jakość wyrobów i usług; Mikroekonomiczne uwarunkowania zarządzania jakością; proces zarządzania jakością; Ewolucja koncepcji i metod zarządzania jakością; Miary i charakterystyki jakości produktu; Probabilistyczne problemy inżynierii jakości; Statystyczna analiza wydolności procesu; Sterowanie procesami za pomocą kart kontrolnych Shewharta; Sekwencyjne procedury sterowania procesami; Koszty jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
TQM : teoria i praktyka / Robert Karaszewski. - Wyd.2 rozsz. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2001. - 275,[16] s. : rys., tab. ; 24 cm.
I. Jakość - pojęcie, koszty, planowanie: Jakość jako kategoria filozoficzna; Jakość w ekonomii; Koszty jakości, problemy optymalizacji. II. Zarządzanie przez jakość (TQM): Zarządzanie przez jakość - zagadnienia ogólne; TQM a proces zmian zachodzących w przedsiębiorstwie; Problemy związane z wprowadzaniem zarządzania przez jakość; Praca zespołowa w zarządzaniu przez jakość; Ch-ka wybranych narodowych i międzynarodowych nagród jakości. III. Wybrane techniki zarządzania przez jakość: Just in Time (JIT); Benchmarking; Statystyczna kontrola procesu; Failure Mode and Effects Analysis- analiza rodzajów błędów oraz ich skutki; Metoda Taguchi; Quality Function Deployment (QFD)- metoda zaawansowanego planowania jakości; Reengineering; Instrument pomiaru jakości - servqual; SIX SIGMA; Standard Zarządzania Jakością ISO 9000; Związki zarządzania przez jakość ze Standardem Zarządzania Jakością ISO 9000. IV. TQM w polskich przedsiębiorstwach: Zarządzanie przez jakość - cele i uwarunkowania w praktyce polskich przedsiębiorstw; Działania na rzecz usprawniania jakości podejmowane przez spółki z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiadomości ogólne: Jakość a systemy zarządzania jakością; Czy w Polsce konieczne jest wdrażanie systemów zarządzania jakością mających na celu bezpieczeństwo zdrowotne żywności?; Nadzór nad bezpieczeństwem i jakością zdrowotną żywności w Polsce; Sytuacja epidemiologiczna w zakresie zatruć i zakażeń pokarmowych; Zarys ogólnych wiadomości niezbędnych do wdrożenia systemu HACCAP; Krótka charakterystyka systemu HACCAP; Regulacje prawne dotyczące HACCAP; Zasady wdrażania HACCAP w przedsiębiorstwie przemysłu spożywczego; Najistotniejsze zalety i wady systemu HACCAP; Podsumowanie ogólnych informacji o systemie HACCAP; Certyfikacja wyrobów; 2. HACCAP w praktyce: Wprowadzenie do zasad wdrażania systemu HACCAP; Dokumentacja systemu HACCAP; Wdrażanie systemu; Dokumentacja operacyjna sytemu HACCAP
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zasady biznesowe i polityki jakości w fir mie Matsushita. 2. Podstawy Sterowania i Zarządzania ja kością (QC-Quality Control). 3. Praktyczne elementy QC i QM-Sterowania i zarządzania jakością. 4. Zapewnienie jakości a kontrola. 5. Zastosowanie 7 narzędzi w sterowaniu i zarządzaniu jakością (tzw. klasycznych 7 Q). 6. QC- Sterowanie i zarządzanie jakością w projektowaniu i rozwoju nowych wyrobów, 7. Działania związane z QA czyli z zapewnianiem jakości w halach i w warsztatach produkcyjnych, 8. Działanie Kół Jakości (czyli małych grup usprawniających), 9. Podsumowanie.
rozwoju nowych wyrobów, 7.Działania związane z QA (Quality Assurance) czyli z zapewnieniem jakości w ha lach i warsztatach produkcyjnych. 8.Działanie Kół Jako ści (czyli małych grup usprawniających)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej