Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(19)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(22)
Autor
Jasiński Zdzisław
(2)
Rusiński Michał
(2)
Szołtysek Katarzyna
(2)
Ładoński Wiesław
(2)
Bielawa Anna
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Cadle James
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fereniec Jan
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Frąś Józef
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Martyniak Zbigniew (1936-2002)
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Yeates Donald
(1)
Zapłata Sławomir
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Štofkova Jana
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(19)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Zarządzanie jakością
(16)
Przedsiębiorstwo
(10)
Zarządzanie
(10)
Organizacja
(9)
Jakość
(8)
Kadry
(5)
Motywacja pracy
(5)
Przywództwo
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Decyzje
(4)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Planowanie
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Gwarancja jakości
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Jakość produktu
(2)
Kontrola
(2)
Logistyka
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Obsługa klienta
(2)
Ocena pracowników
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Służba zdrowia
(2)
Towar
(2)
Analiza SWOT
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Autorytet
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Ceramika
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Firanki i zasłony
(1)
Globalizacja
(1)
Jakość życia
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Koszty
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Maszyny
(1)
Nauczanie
(1)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Odpady medyczne
(1)
Opakowania
(1)
Pieczywo
(1)
Praca
(1)
Projektowanie
(1)
Przędzalnictwo
(1)
Rury
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szpitale
(1)
Teoria organizacji
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Władza
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Biografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(1)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Pojęcia podstawowe w zarządzaniu jakością; 2. Koszty jakości; 3. Jakość i dochód; 4. Marketing jakości; 5. Problematyka zapewnienia jakości w procesach wytwarzania; 6. Uregulowania normatywne w zakresie zarządzania jakością; 7. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; 8. Wdrażanie, certyfikacja i doskonalenie systemu jakości; 9. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Systemowe zarządzanie jakością; 2. Skuteczność systemu zarządzania jakością; 3. Zewnętrzny kontekst funkcjonowania systemu zarządzania jakością; 4. Identyfikacja i klasyfikacja wewnętrznych czynników skuteczności systemu zarządzania jakością; 5. Branżowość w systemowym zarządzaniu jakością; 6. Ocena wpływu czynników wewnętrznych na skuteczność systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstw budowlanych; 7. Relacje zachodzące pomiędzy czynnikami wewnętrznymi a rezultatami funkcjonowania systemu zarządzania jakością;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Standard jako podstawa zarządzania jakością; 2. Metody rozwiązywania problemów jakościowych: Praca zespołowa w zarządzaniu jakością; Burza mózgów i inne metody pracy zespołowej; Statystyczna kontrola procesu (SPC); 3. Tradycyjne narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych: Diagram Pareta- Lorenza; Diagram Ishikawy; Histogramy; Schematy blokowe; Arkusze kontrolne; Karty kontrolne; 4. Nowe narzędzia zarządzania jakością: Diagram pokrewieństwa; Diagram zależności; Diagram systematyki; Diagram macierzowy (tablicowy); Macierzowa analiza danych; Diagram planowania procesu decyzyjnego; Diagram strzałkowy; 5. Metody oraz techniki projektowania i doskonalenia jakości w organizacji: Inżynieria jakości Taguchiego; Zasada Poka-Yoke; FMEA- analiza rodzajów i skutków możliwych błędów; QFD- metoda dopasowania funkcji jakości; Kazein- metoda ciągłego doskonalenia jakości; 6. Studium przypadków rozwiązywania problemów poprawy i doskonalenia jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zrozumieć zarządzanie / Edward Kirejczyk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 337, [3] s. ; 21 cm.
Wstęp; Podstawowe pojęcia zarządzania; Organizacja formalna i władza; 1. Formułowanie celów: Ustalanie celów; Tworzenie strategii działania; 2. Planowanie działania: Sporządzanie planów gospodarczych; Rozwiązywanie problemów i decydowanie; 3. Pozyskiwanie i rozmieszczanie zasobów oraz tworzenie struktur: Podział zadań i projektowanie struktur organizacyjnych; Pozyskiwanie pracowników; Organizowanie realizacji zadań odcinkowych; 4. Realizacja planu: Zarządzanie operacyjne; Zarządzanie personelem; Zarządzanie jakością; Zjawiska nieformalne występujące w trakcie realizacji zadań; 5. Kontrolowanie procesów rzeczowych i personalnych: Kontrola finansowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 173, [3] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Ewolucja systemów zarządzania; 2. Od norm ISO do kompleksowego zarządzania organizacja; 3. Charakterystyka usług turystycznych; 4. System zarządzania w organizacji turystycznej; 5.Wybrane praktyczne elementy zarządzania organizacją turystyczną; 6. Podsumowanie- Rola i odpowiedzialność kierownictwa oraz pracowników organizacji w systemie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 625)
1. Jakość - zagadnienia podstawowe. 2. Charakterystyka norm ISO 9000. 3. Zarządzanie jakością w procesie wytwarzania. 4. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 5. Certyfikacja systemu zarządzania jakością. 6. Koszty jakości w przedsiębiorstwie. 7. Instrumentarium zarządzania jakością. 8. koncepcja i wdrażanie komleksowego zarządzania jakością - TQM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie produkcją i jakością w branży meblarskiej, 2. Identyfikacja obszarów powstawania niezgodności emaliowanych wyrobów sprzętu gospodarstwa domowego, 3. Jakość pieczywa z zautomatyzowanej piekarni, 4. Struktura niezgodności drutów i ocena nowoczesności wykorzystania maszyn, 5. Determinanty jakości profilowania rur, 6. Proces produkcyjny i struktura niezgodności firan/serwet, 7. Zasoby ludzkie i koszty produkcji w przędzalni, 8. Determinanty jakości folii i nowoczesność wykorzystanych maszyn do jej produkcji, 9. Model jakości wirtualnych usług bankowych, 10. Jakość obsługi klienta w urzędzie miejskim, 11. Jakość usług medycznych w szpitalu powiatowym, 12. Determinanty jakości wyrobów ceramicznych, 13. Jakość produktów wytwarzanych w zakładzie pracy chronionej dla przemysłu elektrotechnicznego, 14. Wyniki analizy SWOT podstawą utworzenia specjalistycznej firmy, 15. Jakość organizacji czasu pozaszkolnego a koszty utrzymania specjalistycznego ośrodka, 16. Problem jakości w czystszej produkcji, 17. Jakość usług w miejskiej bibliotece publicznej, 18. Lean Banking, 19. Jakość nauczania w szkole podstawowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zakres nauki o zarządzaniu, 2. Rozwój nauki o zarządzaniu, 3. Planowanie jako funkcja zarządzania, 4. Organizowanie, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, 5. Organizacja jako struktura, 6. Problem wzrostu gospodarczego, 7. Układ władzy w organizacji, 8. Motywowanie pracowników jako funkcja zarządzania, 10. Zarządzanie zasobami, 11. Zarządzanie produkcją, 12. Zarządzanie jakością, 13. Kontrola w procesie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Czas wytwarzania produktów, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Logistyka procesów wytwarzania, 8. Dobór ludzi i organizacji pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocena pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy koncepcji zarządzania projektami. 1. Charakterystyka zarządzania projektami. 2. Specyfika projektów ekonomicznych i organizacyjnych. 3. Instytucjonalne formy zarządzania projektami. 4. Planowanie przebiegu i zasobów projektu. 5. Standardowe metody oceny projektów. 6. Metody oceny agregatowej w diagnozie i projektowaniu. Część II: Metodyki badawcze w praktyce projektowania. 7. Ogólne zasady i koncepcje projektowania. 8. Projektowanie strategii zarządzania. 9. Ryzyko i wykonalność projektów. 10. Metody analizy procesów. 11. Metodyka zarządzania programami i projektami europejskimi. 12. Organizacja systemu zarządzania jakością. 13. Metodyka projektowania zmian w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa. 14. Projektowanie organizacji systemów referencyjnych zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Podstawy terminologii i klasyfikacji wyrobów w zarządzaniu jakością. 2. Ochrona konsumenta a jakość wyrobów. 3. System ochrony zgodności wyrobów. 4. Kształtowanie jakości w cyklu życia wyrobu. 5. Opakowania i ich funkcje w ochronie jakości towarów. 6. Transport i jednostki ładunkowe w ochronie jakości towarów. 7. Zachowanie jakości towarów w magazynowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Nurt "Industrial Engineering": Charles Babbage; Fryderyk Winslow Taylor; Henry Louis Le Chatelier; Emile Belot; Charles de Freminville; Henry Laurence Gantt; Stanford Edwards Thompson; Clarence Bertrand Thompson; Frank Bunker Gilberth; William Kent; Alfred P. Solan, Jr; Henry Ford; Andre Michelin i Edouard Michelin; Charles Bedaux; Aleksiej Kapitanowicz Gastiew; Karol Adamiecki; Aleksander Rothert. R.2 Nurt uniwersalny: Henri Fayol; Harrington Emerson; Morris Llewelyn Cooke; Howard Coonley; Wallace Clark; Max Weber; Johann Plenge; Lyndall Fownes Urwick; Aleksander Aleksandrowicz Bogdanow; Eugeniusz Słucki; Stan Śpaćek; Herbert Aleksander Simon; Edwin Hauswald; Piotr Drzewiecki; Zygmunt Rytel; Tadeusz Kotarbiński. R.3 Nurt humanizacyjny: Mary Parker Follett; Olivier Sheldon; Elton Mayo; Fritz Jules Roethlisberger; Tomasz Bata; Hyacinte Dubreuil; Chester I. Barnard; Emile Fracois Rimailho; Jules Amar; Jean-Maurice Lahy; Osip Arkadiewicz Jermański; Georges Friedmann; Stanisław Bieńkowski; Józefa Franciszka Joteyko; Bronisław Biegeleisen-Żelazowski; Józef Zieliński.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia pracy i organizacji / Zofia Ratajczak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 234, [1] s. ; 22 cm.
(Krótkie wykłady z psychologii)
1. Psycholgia pracy i organizacji w okresie transformacji systemowej, 2. Nowe formy pracy, 3. Adekwatność funkcjonalna między człowiekiem a pracą, 4. Cehcy człowieka a wykonywanie pracy, 5. Mechanizmy regulacyjne zachowania się człowieka w środowisku pracy i ich związek z samoregulacją, 6. Kryzysy i dysfunkcje w organizacji, 7. Jakość życia, 8. Psychologiczne koszty zaradności człowieka, 9. Psychologia pracy i organizacji jako system działań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zmianami, 2. Strategia firmy a systemy informacyjne, 3. Ramy organizacyjne, 4. Różne podejścia do cyklu tworzenia systemu, 5. Profil przedsięwzięcia, 6. Planowanie przedsięwzięcia: rozumienie pracy, 7. Planowanie przedsięwzięcia: szacowanie, 8. Planowanie przedsięwzięcia: harmonogram i przydział zasobów, 9. Monitorowanie postępów, 10. Wykonywanie kontroli, 11. Raportowanie postępów prac, 12. Jakość, 13. Zarządzanie ryzykiem, 14. Inżynieria wartości i zarządzanie wartością, 15. Sprzedaż przedsięwzięcia, 16. Problemy związane z zarządzaniem klientami, 17. Zarządzanie dostawcami, 18. Przywództwo, 19. Zarządzanie wydajnością, 20. Zespoły realizujące przedsięwzięcie, 21. Środowisko pracy, 22. Kierownik przedsięwzięcia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja zakładu opieki zdrowotnej, 2. Koszty i ich rola w zarządzaniu zakładami opieki zdrowotnej, 3. Budżetowanie jako metoda zarządzania finansami zakładu opieki zdrowotnej, 4. System finansowania świadczeń zdrowotnych na oddziałach intensywnej terapii, 5. Jakość jako element zarządzania w zakładzie opieki zdrowotnej, 6. Motywowanie pracownika do pracy w warunkach ograniczonych zasobów finansowych zakładów opieki zdrowotnej, 7. Nowe technologie informacji i komunikacji w zakładach opieki zdrowotnej, 8. Szansa niepełnosprawnych na równouprawnienie w społeczeństwie, 9. Odpady medyczne w zakładach opieki zdrowotnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej