Form of Work
Książki
(238)
E-booki
(7)
IBUK Libra
(6)
NASBI
(1)
Status
only on-site
(198)
available
(145)
unknown
(10)
unavailable
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(150)
Czytelnia
(208)
Author
Borkowski Stanisław
(12)
Chodyński Andrzej
(11)
Hamrol Adam (1952- )
(9)
Huczek Marian
(7)
Bugdol Marek
(5)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(5)
Opolski Krzysztof
(5)
Grudowski Piotr
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Karaszewski Robert
(4)
Mantura Władysław
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Kowalczyk Jerzy
(3)
Rosak Joanna
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Wasilewski Lesław
(3)
Wolniak Radosław
(3)
zbiorowa Praca
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Łuczak Jacek
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Bednarczyk Henryk
(2)
Berdowski Janusz B
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Chabiera Joanna
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Czermiński Jerzy
(2)
Dahlgaard Jens J
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Gołębiowski Marian
(2)
Griffin Ricky W
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Antoni
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Juraszek Marian
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Kasiewicz Stanisław
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Kirejczyk Edward
(2)
Kopel Anna
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Kristesen Kai
(2)
Lisiecka Krystyna
(2)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Myszewski Jan M
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rychter Arkadiusz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Sikora Tadeusz
(2)
Skotnicka Bożena
(2)
Smolarek Małgorzata
(2)
Socha Irena
(2)
Szczepańska Katarzyna
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Trocki Michał
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Urban Wiesław
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Wnuk Jan
(2)
Wszendybył Ewa
(2)
Łagowski Edmund
(2)
Łańcucki Jerzy
(2)
Łunarski Jerzy
(2)
Żołędowska Beata
(2)
Antczak Zbigniew
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Bagiński Jan
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bank John
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Batko Roman
(1)
Bańkowska Agnieszka
(1)
Becht Adam
(1)
Berdowski Filip J
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Blikle Andrzej Jace
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(170)
1990 - 1999
(12)
Country
Poland
(244)
Saudi Arabia
(1)
Language
Polish
(245)
Subject
Zarządzanie jakością
(178)
Przedsiębiorstwo
(59)
Jakość
(48)
Zarządzanie
(41)
Jakość produktu
(35)
Kadry
(21)
Organizacja
(19)
Normy ISO 9000
(18)
Zarządzanie strategiczne
(18)
Służba zdrowia
(15)
Produkcja
(14)
Szkolnictwo wyższe
(13)
Bhp
(11)
Ochrona środowiska
(11)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Motywacja pracy
(10)
Usługi
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Zdrowie publiczne
(10)
Certyfikacja zgodności
(8)
Samorząd terytorialny
(8)
Innowacje
(7)
Marketing
(7)
Normalizacja
(7)
Administracja
(6)
Banki
(6)
Decyzje
(6)
Jakość wyrobów
(6)
Menedżerowie
(6)
Normy ISO 9001
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
Przywództwo
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Motywacja
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Public relations
(5)
Turystyka
(5)
Controlling
(4)
Globalizacja
(4)
Jakość życia
(4)
Kształcenie
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Normy ISO 14000
(4)
Praca
(4)
Sektor publiczny
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(3)
Gwarancja jakości
(3)
Hotelarstwo
(3)
Informacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Inwestycje
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Kontrola
(3)
Kultura
(3)
Logistyka
(3)
Metodologia
(3)
Nauczanie
(3)
Obsługa klienta
(3)
Planowanie
(3)
Polska
(3)
Reklama
(3)
Rynek
(3)
Studenci
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Szkolnictwo
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Środowisko człowieka
(3)
Żywność
(3)
Benchmarking
(2)
Ekonomia
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
HACCP
(2)
Hutnictwo
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Komputery
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Kontrola techniczna
(2)
Koszty
(2)
Marka*
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Maszyny
(2)
Mentoring
(2)
Miasta
(2)
Nieruchomości
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Organizacje
(2)
Outsourcing
(2)
Oznaczenie CE
(2)
Praca zespołowa
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Subject: time
2001-0
(7)
1989-
(4)
1901-
(1)
Subject: place
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma
(2)
Poradnik
(1)
337 results Filter
Book
In basket
Zarządzanie i inżynieria jakości / Adam Hamrol. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 538, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-19239-6
Zawiera: Część I. Jakość – postrzeganie i ocena: R.1 Postrzeganie i ocena jakości. Część II. Inżynieria jakości w cyklu życia produktu: R.2 Projektowanie produktów oraz przygotowanie procesów wykonania; R.3 Wykonanie produktów; R.4 Utrzymanie jakości w procesach dystrybucji i użytkowania. Część III. Zarządzanie jakością: R.5 Zasady i strategie zarządzania jakością; R.6 Normalizacja w zarządzaniu jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem. Część IV. Instrumenty inżynierii i zarządzania jakością: R.7 Narzędzia rozwiązywania problemów i doskonalenia; R.8 Narzędzia i metody projakościowego planowania i projektowania; R.9 Narzędzia i metody kontroli oraz sterowania jakością. Załączniki: Kompendium wiedzy ze statystyki dla inżyniera i menedżera jakości; Projekt Six Sigma – metodyka i przykłady.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7252-233-2
I. Referaty plenarne: samoocena a świadomość jakości; walidacje jako narzędzia zapewnienia jakości; nowa metoda oceny systemu zarządzania jakością i jej walidacja; akredytacja jako narzędzie doskonalenia kompetencji; znaczenie certyfikacji dobrowolnej w systemie oceny zgodności; narzędzia jakości w doskonaleniu systemów zarządzania na przykładzie PPH Transsystem S.A.; w kierunku integrowania systemów zarządzania organizacją; narzędzia jakości stosowane w Toyota Production System; Six Sigma jako narzędzie doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; Techniki statystyczne w systemie zarządzania jakością według ISO 9001:2000; Zastosowanie metody FMEA w zarządzaniu uczelnią. II. Komunikaty naukowe: koszty jakości jako narzędzie zarządzania jakością; nadzór właścicielski a jakość produkcji w przemyśle mięsnym; System HACCP w przedsiębiorstwach branży mięsnej; pozamedyczne determinanty jakości usług stomatologicznych; jakość w sektorze usług medycznych; metody zarządzania jakością jako instrumenty zintegrowanego systemu tworzenia nabywcy usług lotniczych; wykorzystanie ocen skuteczności i efektywności w doskonaleniu systemów zarządzania jakością; zastosowanie metody QFD w projektowaniu stron WWW; ocena jakości obsługi w biurach turystycznych z wykorzystaniem metody FMEA; wyznaczniki jakości usług w administracji samorządowej; organizacja szkoleń w przedsiębiorstwie przemysłowym; implementacja narzędzi doskonalenia jakości w zarządzaniu systemowym; parametryzacja jakości dynamicznej; praca zespołowa w systemie zarządzania jakością (funkcje - zadania - korzyści); GHP, GMP,HACCP jako obligatoryjne narzędzia zarządzania jakością w przemyśle żywnościowym; wykorzystanie elektronicznego systemu monitorowania krytycznych punktów kontrolnych w zakładzie produkcyjnym jako narzędzie zarządzania jakością zdrowotną; systemy klasy CRM jako narzędzie doskonalenia systemów zarządzania jakością; wybrane narzędzia zarządzania jakością wyrobów emaliowanych w Polsce; diagram Ishikawy a jakość kształcenia; wybrane metody analizy wartości w doskonaleniu jakości ergonomicznej wyrobów; badania satysfakcji pracowników narzędziem poprawy funkcjonowania organizacji; japońskie normy dotyczące systemów zarządzania w warunkach zrównoważonego rozwoju; audit narzędziem weryfikującym system zarządzania jakością; dobór wyposażenia pomiarowego do oceny jakości wyrobów i procesów; doskonalenie jakości pracy laboratoriów analitycznych; zastosowanie metod kwalimetrycznych w doskonaleniu jakości wyrobów; Praktyczne wykorzystanie wybranych narzędzi jakości dla uzyskania oczekiwanego poziomu jakości wyrobu z tworzywa sztucznego; marketingowe aspekty jakości i systemy zarządzania jakością w przemyśle spożywczym; ekologiczne aspekty jakości usług hotelarskich; Zastosowanie narzędzi sterowania jakością w ocenie szkód ładunkowych w transporcie morskim; narzędzia zarządzania jakością w polskim budownictwie; statystyczne narzędzia kontroli i poprawy jakości; wpływ wdrożenia wymaganego przez prawo systemu zapewniania jakości na doskonalenie jakości badań skuteczności działania środków ochrony roślin; wykorzystanie narzędzi projakościowych przy podejmowaniu działań zapobiegawczych w przedsiębiorstwach przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy jako skuteczne narzędzie podnoszenia jakości produktu w przedsiębiorstwie branży opakowaniowej; samoocena przedsiębiorstw przemysłu spożywczego według standardu AIB; analiza działań doskonalących funkcjonowanie systemu zarządzania jakością z wykorzystaniem drzewa decyzyjnego; zarządzanie relacjami z klientem; możliwości wykorzystania metody Servqual do badania jakości wyrobów; wykorzystanie diagramu systematyki do analizy niezgodności rur zgrzewanych; zastosowanie narzędzi jakości do ograniczania poziomu niezgodności w produkcji wyrobów odlewanych; rola i miejsce narzędzi jakości w zarządzaniu wiedzą zespołową; Strategiczna karta wyników we wspomaganiu zarządzania jakością; system zapewnienia jakości w przemyśle spożywczym i narzędzia analizy na przykładzie Hortino Leżajsk; Znaczenie koncepcji "Just in time" dla optymalizacji działalności przedsiębiorstwa; podejście procesowe - wyznacznik integracji systemów; pomiar zadowolenia zainteresowanych stron jako element doskonalenia systemu zarządzania; system HACCP - narzędzie zapewnienia jakości zbiorowej żywności; wykorzystanie narzędzi zapewnienia jakości w odlewni żeliwa; System ISO 9000 a funkcjonowanie strategii w przedsiębiorstwie; rola wspomagania komputerowego w zarządzaniu projektami; wpływ kompetencji technicznych pracowników na konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy Ishikawy jako metoda graficznego przedstawiania powiązań między skutkami i czynnikami działającymi na proces; doskonalenie planowania procesów realizacyjnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88597-45-0
Wprowadzenie: Fenomen Six Sigma. 1. Dlaczego Six Sigma?; 2. Droga do Szmaragdowego Grodu; 3. Lepiej, czyli taniej; Z doświadczeń innych firm: GE Quality 2000; 4. Benchmarking: poszukiwanie najlepszych 5. Credo Six Sigma: zmienić możemy tylko to, co zmierzy my; 6. Demaskowanie "Ukrytych fabryk"; Z doświadczeń innych firm: Polaroid błyszczy dawnym blaskiem; 7. Strategia przełomu; 8. Mierzenie rezultatów w skali sigma; Z doświadczeń innych firm: Jak w General Electric wykorzystano Six Sigma do udoskonalenia strategicznego pro duktu; 9. Wdrażanie i realizacja strategii Six Sigma; 10. Uczestnicy Six Sigma: championi, master black belts black belts i green belts; 11. Black belts; Z doświadczeń innych firm: Droga Allied Signal do Six Sigma; 12. Six Sigma i sektor usług; 13. Wytyczne przy doborze projektów; 14. Psychologia Six Sigma; 15. Przygotowanie organizacji do Six Sigma.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86929-60-X
Przedmowa; Wstęp; System zarządzania jakością; Ewo- lucja poglądów na temat metod statystycznych w stero- waniu jakością; Zarządzanie zmiennością-systemowe podejście do metod statystycznych w zarządzaniu jako- ścią; Elementy zarządzania zmiennością w omawianych programach sterowania jakością; Metody statystyczne jako narzędzie zarządzania zmiennością.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Doskonalenie zarządzania jakością / Andrzej Jazdon. - Wyd.2 popr. i uzupeł. - Bydgoszcz : Ośrodek Postępu Organizacyjnego OPO, 2002. - 268 s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 83-7291-032-4
R.1 Wprowadzenie do współczesnych zagadnień z zakresu jakości: Pojęcie jakości; Ewolucja podejścia do zagadnienia jakości; Przyczyny rewolucji jakościowej; Normalizacja w dziedzinie jakości i niezawodności; Rozwój norm z zakresu jakości; Rodzina norm ISO 9000; Normy ISO 9000:2000. R.2 Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie: Wprowadzenie; Przemysłowy proces realizacji; Kształtowanie jakości wyrobów w przemysłowym procesie realizacji; Podstawowe problemy zapewnienia jakości wyrobów w poszczególnych fazach przemysłowego procesu realizacji Kształtowanie jakości usług; System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; Certyfikaty SZJ. R.3 Metody statystyczne w zarządzaniu jakością: Wprowadzenie; Zasady, metody i narzędzia zarządzania jakością; Zasady zarządzania jakością; Metody zarządzania jakością; Narzędzia zarządzania jakością; Statystyczne metody kontroli; Wprowadzenie do zagadnień niezawodności. R.4 Zakończenie: Kluczowe elementy w zarządzaniu jakością; Podstawowe czynniki wpływające na jakość wyrobów i usług; Zintegrowany system zarządzania przedsiębiorstwem; Proces ciągłego doskonalenia jakości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7484-023-4
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-313-3
1. Zarządzanie jako funkcja kierowania biznesu; 2. Jakość w teorii zarządzania; 3. Koncepcje doskonalenia jakości; 4. Normatywne systemy zarządzania jakością; 5. Metody i narzędzia zarządzania jakością; 6. Europejska polityka zarządzania jakością.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-286-1
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-286-1
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8102-276-7
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Jakość i kultura jakości: 1.1. Pojęcie jakości i jej znaczenie dla satysfakcji oraz lojalności interesariuszy; 1.2. Istota i rozwój koncepcji kompleksowego zarządzania jakością TQM; 1.3. Koncepcja Lean; 1.4. Six Sigma; 1.5. Lean Six Sigma; 1.6. Kultura jakości w organizacji. Rozdział 2. Doskonałość i kultura doskonałości: 2.1. Pojęcie i znaczenie doskonałości w organizacji; 2.2. Istota modeli doskonałości; 2.3. Prestiżowe modele premiujące doskonałość organizacji; 2.4. Inne modele i podejścia służące rozwojowi koncepcji doskonałości organizacyjnej; 2.5. Kultura doskonałości i ciągłe doskonalenie. Rozdział 3. Cykl doskonalenia PDCA oraz zarządzanie ryzykiem jako podstawa zarządzania systemowego: 3.1. Istota systemu zarządzania oraz cyklu PDCA; 3.2. Podejście normatywne do zarządzania jakością; 3.3. Inne normatywne systemy zarządzania i ich integracja; 3.4. Wdrażanie i certyfikacja normatywnych systemów zarządzania a krzewienie kultury jakości opartej na orientacji procesowej; 3.5. Zarządzanie ryzykiem i jego istota; 3.6. Systemowe zarządzanie ryzykiem wg normy ISO 31000:2018. Rozdział 4. Bezpieczeństwo jako kluczowy aspekt jakości i doskonałości: 4.1. Znaczenie i pojęcie bezpieczeństwa; 4.2. Wybrane aspekty bezpieczeństwa produktów, usług, podmiotów i procesów; 4.3. Kultura bezpieczeństwa jako element kultury jakości i doskonałości; 4.4. Just culture. Rozdział 5. Przykłady narzędzi i metod służących rozpoznaniu oraz kształtowaniu kultury jakości i doskonałości: 5.1. Rola narzędzi i metod w zarządzaniu jakością oraz zjawisko samooceny; 5.2. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury jakości; 5.3. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury doskonałości; 5.4. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa oraz just culture; 5.5. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa pacjenta; 5.6. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa żywności; 5.7. Metoda oceny skuteczności działań doskonalących; 5.8. Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem. Podsumowanie - ku Jakości 4.0. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 83-7011-767-8
1. Wprowadzenie do zagadnień jakości. 2. Postępy wiedzy o jakości. 3. Koncepcja Total Quality Management. 4. Normalizacja i normy w zarządzaniu jakością. 5. Planowanie jakości, koszty jakości. 6. Normy serii ISO 9000 jako podstawa budowy systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 7. Dokumentacja systemu jakości w przedsiębiorstwie.8. Certyfikacja systemu jakości. 9. Audyt systemu jakości. 10. Systemy zarządzania środowiskiem i bezpieczeństwem pracy w przedsiębiorstwie. 11. Wybrane branżowe standardy zarządzania jakością.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88787-29-2
1. Rola procesu certyfikacji w utrzymaniu i rozwoju systemu zarządzania, 2. Istota auditu certyfikacyjnego - charakterystyka etapów i wyróżniki jakościowe, 3.Kryteria wyboru jednostki certyfikującej, 4. Doświadczenia związane z certyfikacją systemów zarządzania - pryzmat doradcy, 5. Przygotowania organizacji do auditu certyfikującego, 6. Jednostka certyfikująca w systemie zarządzania jakością, 7. Jakość usług świadczonych przez jednostki certyfikujące, 8. Wzajemne relacje oraz oczekiwania klienta i jednostki certyfikującej, 9.Wartość do dana usługi certyfikacyjnej dla klienta, 10.System Zarządzania Jakością organizacji certyfikującej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7285-213-8
1. Jakość - obszary, ujęcia, próby zdefiniowania, 2. Koszty jakości, planowanie jakości, 3. Ewolucja zarządzania jakością, 4. Total Quality Managment - podstawowe zagadnienia, 5. Kierunki rozwoju zarządzania przez jakość, 6. Narzędzia stosowane w procesie doskonalenia jakości, 7. Standardy i modele zarządzania jakością, 8. Miejsce największych korporacji świata w kreowaniu i upowszechnianiu systemów zarządzania jakością
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie firmą; 24)
ISBN: 83-86929-10-3
Zawiera: Wstęp; Instytucjonalne otoczenie firmy w Polsce; Podstawowy paradygmat zarządzania jakością; Typy modeli zarządzania jakością; Produktowa i procesowa orientacja modeli zapewnienia jakości; Modele polityki innowacyjnej; Normalizacja i atestacja jako czynniki podnoszenia poziomu jakości i dostosowania do rynku światowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87287-64-4
1. Cele sterowania i zarządzania jakością, 2. Motywacja i jej siła w odniesieniu do sterowania i zarządzania jakością. 3. Rola osobistej postawy w sterowaniu i zarządzaniu jakością. 4. Żywotne czynniki w praktycznym stosowaniu sterowania i zarządzania jakością, 5. Obowiązki i zadania funkcyjne menedżerów. Zestaw materiałów pomocniczych (referencyjnych), Zestaw materiałów dodatkowych (addenda).
i zadania funkcyjne menedżerów. 5.Zestaw materiałów pomocniczych (referencyjnych). 6.Zestaw materiałów dod atkowych (addenda)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Monitorowanie jakości w banku / red. nauk. Krzysztof Opolski. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 150 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-87885-67-3
1.Zarządzanie organizacją - budowa "domu jakości", 2.Pomiar jakości usług w bankach komercyjnych, 3.Ekonomiczne aspekty doskonalenia jakości w bankach, 4.Jakość jako globalny wymiar przewagi konkurencyjnej banku, 5.CRM - nowy wymiar jakości w banku, 6.Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania metodą CRM w bankowości, 7.Total Quality Managment (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 54)
ISBN: 83-7417-063-8
1.Kierunki doskonalenia jakości w bankach, 2.Zarządzanie jakością w zakładzie ubezpieczeń, 3.Przygotowanie i realizacja systemu zarządzania jakością w bankach i zakładach ubezpieczeń, 4.Nieparametryczne metody mierzenia wpływu jakości usług na efektywność - doświadczenia światowe w sektorze bankowym, 5.Zmiany poziomu jakości usług ubezpieczeniowych w Polsce w latach 1999-2003 w opinii menedżerów i klientów zakładów ubezpieczeń, 6.Informacja o kliencie - główny czynnik kształtownia jakości usług ubezpieczeniowych, 7.Jakość usług ubezpieczeniowych w świetle skarg skierowanych do Rzecznika Ubezpieczonych, 8.Ocena poziomu jakości usług w firmach ubezpieczeniowych na życie w Polce, 9.Zarządzanie jakością usług na rynku otwartych funduszy emerytalnych, 10.Jakość usług funduszy inwestycyjnych w Polsce, 11.Wybrane metodyczne aspekty oceny jakości usług (na przykłądzie usług telekomunikacyjnych)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87256-69-2
Wstęp; 1. Pojęcia podstawowe w zarządzaniu jakością; 2. Koszty jakości; 3. Jakość i dochód; 4. Marketing jakości; 5. Problematyka zapewnienia jakości w procesach wytwarzania; 6. Uregulowania normatywne w zakresie zarządzania jakością; 7. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; 8. Wdrażanie, certyfikacja i doskonalenie systemu jakości; 9. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 410)
ISBN: 83-7241-218-9
Wprowadzenie; 1. Proces kształtowania jakości produktów; 2. Ekonomiczne stymulatory kształtowania jakości produktów; 3. Metody zarządzania jakością i wartościowania jakości; 4. Przejawy polityki projakościowej w wybranych przedsiębiorstwach; 5. Długofalowa strategia jakości przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-71875-82-7
Terminologia w normach ISO serii 9000: 2000; Rodzina norm ISO serii 9000: 2000; Wymagania normy ISO 9001: 2000; Zadania do wykonania; Analiza porównawcza - zależności miedzy normami ISO 9001: 1994 a ISO 9001;2000; Podejście procesowa w normach ISO serii 9000: 2000; Dokumentacja w systemie zarządzania jakością; Klient i inne zainteresowane strony; Ciągłe doskonalenia i Total Quality Management; Samoocena przedsiębiorstwa na tle normy ISO 9004: 2000; Auditowanie i problematyka integracji w auditowaniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again