Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(191)
Forma i typ
Książki
(184)
Czasopisma
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(168)
dostępne
(111)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(115)
Czytelnia
(171)
Autor
Rudolf Stanisław
(5)
Gajewska Paulina
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Borkowski Stanisław
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Duraj Jan
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Falecki Janusz
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Klimczok Monika
(2)
Kostera Monika
(2)
Limański Andrzej
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Miłkowski Tomasz (1970- )
(2)
Nogalski Bogdan
(2)
Pfohl Hans-Christian
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Szewczyk Irena
(2)
Wentkowska Aleksandra
(2)
Widera Zbigniew
(2)
Łunarski Jerzy
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Bakalarczyk Sebastian
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bednarski Adam
(1)
Bera Milena
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Biliński Witold
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Broda Jerzy
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Bućko Józef
(1)
Campbell Ian
(1)
Capiga Mirosława
(1)
Chełchowski Andrzej
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Daszkowski Julian
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Debatory Helena
(1)
Deszczyński Przemysław
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Dolata Stanisław
(1)
Domagała Jacek
(1)
Donets Oksana
(1)
Doyle David P
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Duczmal Marian
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Dębski Wiesław
(1)
Fagan Colette
(1)
Filipowicz Janina
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gawron Iwona
(1)
Gałach Adam
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Gladstone Brian
(1)
Godlewska Marzena
(1)
Godziszewski Bohdan
(1)
Golawska-Witkowska Gabriela
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(149)
1990 - 1999
(11)
Kraj wydania
Polska
(190)
nieznany (a)
(1)
Język
polski
(191)
Temat
Zarządzanie
(63)
Przedsiębiorstwo
(60)
Zarządzanie jakością
(24)
Zarządzanie wiedzą
(18)
Organizacja
(14)
Innowacje
(13)
Kadry
(13)
Marketing
(13)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Banki
(12)
Menedżerowie
(12)
Zarządzanie kryzysowe
(12)
Konkurencja
(11)
Systemy informatyczne zarządzania
(11)
Globalizacja
(10)
Rynek kapitałowy
(10)
Finanse
(8)
Internet
(7)
Jakość produktu
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(7)
Wartość ekonomiczna
(7)
Gospodarka
(6)
Jakość
(6)
Motywacja pracy
(6)
Polska
(6)
Praca
(6)
Public relations
(6)
Ryzyko
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Inwestycje
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Leasing
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Normy ISO 9000
(5)
Przywództwo
(5)
Rachunkowość
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Unia Europejska
(5)
Controlling
(4)
Gospodarka terenowa
(4)
Kapitał
(4)
Koszty
(4)
Kryzys
(4)
Logistyka
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Ryzyko finansowe
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Administracja
(3)
Benchmarking
(3)
Certyfikacja zgodności
(3)
Ekonomia
(3)
Etyka biznesu
(3)
Euro (pieniądz)
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kapitalizm
(3)
Kobieta
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Nieruchomości
(3)
Normy ISO 9001
(3)
Obsługa klienta
(3)
Oceny pracowników
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Outsourcing
(3)
Produkcja
(3)
Rynek pieniężny
(3)
Rynek pracy
(3)
Samorząd gminny
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Turystyka
(3)
Administracja publiczna
(2)
Akcje (ekon.)
(2)
Banki internetowe
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Decyzje
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Handel
(2)
Informacja
(2)
Informatyka
(2)
Kalkulacja kosztów
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komputery
(2)
Konflikt
(2)
Kultura
(2)
Liderzy lokalni
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Metodologia
(2)
Miasta
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Opinia publiczna
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Temat: czas
1989-
(5)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(7)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
191 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ewolucja instrumentów zarządzania ryzykiem; Jak zarządzanie ryzykiem może zwiększyć wartość firmy; Kontrakty forward; Kontrakty futures; Kontrakty swapowe; Elementarz opcji; Taksonomia modeli wyceny opcji; Hybrydowe papiery wartościowe; Znaczenie zarządzania ryzykiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2015)
Kwartanik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Proces legitymizacji organizacji odpowiedzialnej społecznie; 2. Aktualne trendy CSR w Hiszpanii i w Polsce. Studium przypadku: La Caixa i PKN Orlen; 3. Kultura organizacyjna podporządkowana zarządzaniu wiedzą w małych przedsiębiorstwach; 4. Wpływ kultury organizacyjnej państw europejskich i azjatyckich na poziom zarządzania w organizacji; 5. Wpływ jakości kadry menedżerskiej na efektywność procesu pierwotnej oferty publicznej funduszy private equity na GPW w Warszawie; 6. Zarządzanie kapitałem ludzkim w energetyce; 7. Analiza procesu zarządzania nowoczesnymi kanałami komunikacji w motywowaniu pracowników na przykładzie banku Y. Studium przypadku; 8. CSI w ocenie satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranych sieci handlowych; 9. Planowane postarzanie produktu - analiza zjawiska; 10. Reklama w świecie nowych technologii - przegląd wybranych zagadnień; 11. Sustainability marketing mix przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie organizacją - efekty techniczne współdziałania organizacji; 13. Informacyjne aspekty Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów na przykładzie Zakładu Piekarniczo-Cukierniczego X.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1104)
1. Koncepcje i metody zarządzania - ujęcia ogólne, przekrojowe. 2. Przedsiębiorstwo bazujące na wiedzy. Organizacja ucząca się - zarządzanie wiedzą - zarządzanie kapitałem intelektualnym. 3. Problemy rozwoju i zastosowań wybranych koncepcji i metod zarządzania. 3.1. Ujęcia teoretyczne. 3.2. Wyniki badań empirycznych, 3.3. Doświadczenia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Między szokiem przeszłości a szokiem przyszłości; Gospodarka globalna w świecie XXI wieku; Szanse i zagrożenia dla społeczeństwa gospodarki globalnej; Jeśli jest tak dobrze, to czemu jest tak źle, czyli na tropach globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wspomaganie procesu tworzenia i rozwoju sieci wiedzy na przykładzie wspólnoty działań; 2. Kultura organizacyjna a public relations w przedsiębiorstwie XXI wieku; 3. Wprowadzanie zmian w organizacji; 4. Konfliktu w łańcuchach logistycznych; 5. Budowanie i utrzymywanie relacji między przedsiębiorstwami w partnerstwie strategicznym; 6. Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa; 7. System rachunkowości w zarządzaniu przedsiębiorstwem w świetle paradygmatu informacyjno-ekonomicznego; 8. Prezentacja form działalności fundacji w sprawozdaniu finansowym; 9. Zarządzanie finansami gminy a kontrowersje w podatku od towarów i usług; 10. Identyfikacja kluczowych wartości jako istotny element konkurowania firm rodzinnych; 11. Motywacja pracowników a realizacja strategii firm działających na rynku usług komplementarnych dla budownictwa- zastosowanie modelu diamentu; 12. Efekty dotychczasowej restrukturyzacji a wrażliwość przedsiębiorstw polskiego przemysłu obronnego na skutki kryzysu gospodarczego; 13. Instrumenty zarządzania wiedza; 14. Globalizacja a współczesny kryzys gospodarczy; 15. Wzorce zmian organizacyjnych w przemyśle europejskim; 16. Zarządzanie tradycyjną marką w XXI wieku na przykładzie rodziny Rothschildow; 17. Japońskie metody zarządzania kosztami produktu; 18. Nowe instrumenty płatnicze jako kluczowy element zarządzania płatnościami w ramach jednolitego obszaru płatności w euro; 19. Charakterystyka koncepcji zarządzania wiedzą i ocena jej przydatności na tle innych narzędzi zarządzania; 20. Zarządzanie kapitałem intelektualnym we współczesnym przedsiębiorstwie; 21. Strategia finansowa w strategia finansowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 22. Rachunek kosztów jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 23. Skutki wzrostu gospodarczej; 24. Kreatywne myślenie w zarządzaniu- refleksje praktyka; 25. Zarządzanie wartością w cyklu życia klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Aspekty efektywności projektu. 3. Niedostateczna efektywność realizacji projektu. 4. Kompetencje kierownika projektu. Dodatek 4A: Programy dertyfikacyjne w dziedzinie zarządzania projektami. Dodatek 4B: Zadania na poszczególnych stanowiskach projektowych. Dodatek 4C: Zakres wiedzy i kompetencje wymagane na poszczególnych stanowiskach projektowych. 5. Modele dojrzałości. 6. Funkcje PMO. Dodatek 6A: Karta projektu. 7. Implementacja PMO. Dodatek 7A: Karta PMO. 8. PMO i odpowiedzialność zawodowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ryzyko i niepewność w zarządzaniu / Marian Krupa. - Kraków; Kluczbork : Antykwa, 2002. - 214 s. : tab., wykresy, rys. ; 21 cm.
R.1 Ryzyko i niepewność w zarządzaniu organizacją; R.2 Problematyka zmiany i rozwoju organizacyjnego w perspektywie zarządzania ryzykiem spekulatywnym; R.3 Ryzyko w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem (MSP); R.4 Metodologia zarządzania ryzykiem spekulatywnym w perspektywie zarządzania rozwojem wartości firmy; R.5 Zarządzanie ryzykiem spekulatywnym na przykładzie przedsiębiorstwa "Alfa" - przykład praktyczny; R.6 Analiza marketingowa branży wydawnictw akademickich w Polsce. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
A. Podstawy logistyki przedsiębiorstw: Pojęcie logistyki; Ch-ka koncepcji logistyki; Znaczenie logistyki. B. Podsystemy logistyki - podział funkcjonalny: Obsługa (opracowywanie) zamówień; Gospodarka magazynowa (zarządzanie zapasami); Magazyn; Opakowanie; Transport C. Podsystemy logistyki - podział fazowy: Logistyka zaopatrzenia; Logistyka produkcji; Logistyka dystrybucji; Logistyka części zamiennych; Logistyka powtórnego zagospodarowania. D. Instytucjonalne aspekty systemów logistycznych: Wewnątrzorganizacyjne systemy logistyczne; Funkcje usługowe przedsiębiorstw logistycznych; Instytucje (podmioty) towarowej gospodarki transportowej; Między organizacyjne systemy logistyczne. E. Międzynarodowe i ogólnogospodarcze aspekty systemów logistycznych: Wymagania stawiane makrologistycznemu systemowi dystrybucji towarów; Infrastruktura makrologistyczna; Międzynarodowe systemy logistyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozwój organizacyjnych wzorców, Inteligentna organizacja - analiza pojęcia, Architektura i morfologia inteligentnej organizacji, Dynamika systemowa jako metodologia myślenia w inteligentnej organizacji, Rozwiązywanie problemów w inteligentnej organizacji, Modelowanie komputerowe i symulacja w rozwiązywaniu organizacyjnych problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Euromanagement)
Zrozumieć zarządzanie; Kryzys a zarządzanie; Zarządzanie zmianami; Odnowiciele przedsiębiorstw; Wymyślanie przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dylematy tożsamości społecznej i organizacyjnej, 2. Pomiędzy tożsamością a tożsamością organizacyjną, 3. Organizacja i jej komponenty tożsamości, 4. Podążając za organizacją - dryfującą łodzią pragnień, 5. Puszka Pandory ujawnia swoje organizacyjne oblicze, 6. Wchodząc do organizacji, jak do jaskini Platona, 6. Quum advocatus diaboli w organizacji, 8. W organizacji-behawioralnym bagnie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy : kreowanie, zarządzanie, efekty / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2002. - 220,[4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Wizerunek firmy jako element jej wartości: Wizeru nek firmy w jej otoczeniu podmiotowym; Wizerunek firmy a wizerunek marki; Kultura organizacyjna firmy i jej tożsamość; Co to jest tzw. społeczna odpowiedzialność firmy?; Wartość wizerunek firmy. 2. Dziedziny pokrewne wizerunkowi firmy: Wokół public relations; Związki public relations z marketingiem; Elementy promocji a kształtowanie wizerunku firmy; Produkt - cena - dystrybucja; Miejsce zarządzania wizerunkiem w ogólnej koncepcji zarządzania firmą. 3. Etapy wstępne zarządzania wizerunkiem: Zasady plano wania strategicznego; Programy promocji firmy i marki; Wykorzystanie teorii struktur- miejsce i rola działów public relations; Wpływ zarządzania zmianą na wizeru nek firmy. 4. Komunikowanie się firmy z otoczeniem: Modele skute cznej komunikacji; Analiza potrzeb komunikacyjnych firmy; Zarządzanie wizerunkiem w środowisku wewnę trznym; Zasady zarządzania wizeunkiem w otoczeniu zewnętrznym; Kontrolowanie- ocena i finansowanie proce su zarządzania wizerunkiem firmy. 5. Kierunki wspierania i rozwoju zarządzania wizerun kiem firmy: Zarządzanie sytuacją kryzysową; Wykorzysta nie wizerunku kraju, branży i lidera firmy; Tendencje zmian warunków rynkowych i ich wpływ na wizerunek firmy; Problem globalizacji wizerunku w sytuacji różno rodności kulturowej; Wpływ nowych sposobów komunikowa nia się na koncepcje zarządzania wizerunkiem firmy. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Od kalkulacji kosztów do zarządzania kosztami, 2.Rachunek kosztów cyklu życia produktu, 3.Rachunek kosztów docelowych - kalkulacja kosztów czy metoda zarządzania?, 4.Faza koncepcji - proces ustalania ceny docelowej, 5.Faza koncepcji - proces ustalania kosztu docelowego, 6.Faza realizacji - proces osiągania kosztu docelowego, 7.Organizacyjne i zarządcze aspekty rachunku kosztów docelowych, 8.Rachunek kosztów docelowych w praktyce przedsiębiorstw japońskich, 9.Rachunek kosztów docelowych w praktyce przedsiębiorstw zachodnich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orientacja jakościowa a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa, 2. Wartość firmy w kontekście zmian kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa, 3. O szacowaniu wartości udziałów mniejszościowych i udziałów kontrolnych, 4. Pomiar wartości dodanej dla akcjonariuszy - SVA, 5. Sterowanie wartością spółki giełdowej za pomocą prognozy zysku, 6. Wybrane aspekty szacowania wartości prawa użytkowania wieczystego gruntów, 7. Cele działania handlowych spółek osobowych w systemie wartości ich działania, 8. Wykorzystanie Balanced Scorecard w wycenie przedsiębiorstwa, 9. Wpływ emisji akcji na wycenę rynkową spółek giełdowych, 10. Gotówkowa stopa zwrotu z inwestycji (CFROI), 11. Trudności zastosowania metod opcyjnych w wycenie przedsiębiorstw, 12. Ryzyko a koszt kapitału w opcyjny, modelu wyceny firmy, 13. Krytyka niektórych mieszanych metod wyceny przedsiębiorstwa, 14. Ogólne zasady szacowania kosztu kapitału w przedsiębiorstwie, 15. Ryzyko i rezerwy przedsiębiorstwa, 16. Wpływ kosztów logistycznych na wartość rynkową przedsiębiorstwa, 17. Wycena należności dla potrzeb szacowania wartości przedsiębiorstwa, 18. Podstawy wszczęcia postępowania upadłościowego i postępowania naprawczego na tle nowej regulacji prawa upadłościowego i naprawczego, 19. Z badań nad wypłacalnością i rentownością jako wyznacznikami kryzysu finansowego przedsiębiorstwa, 20. Władza w przedsiębiorstwach o koncentracji organizacyjnej, 21. O nadzorze właścicielskim w układach wieloinstalacyjnych, 22. Banki na rynku kontroli przedsiębiorstw, 23. Wyzwania strategiczne a system komunikacji w przedsiębiorstwie, 24. Próba empirycznej weryfikacji modelu strategii samofinansowania przedsiębiorstwa, 25. Zrównoważony rozwój w zarządzaniu przedsiębiorstwem - możliwości kształtowania wartości przedsiębiorstw, 26. Sprawność działania pionu sprzedaży jako element kształtujący wartość przedsiębiorstwa, 27. O wartości współpracy,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. I. Źródła i metody ich wykorzystywania: 1. O studiowaniu literatury; 2. O wulgaryzacji wiedzy; 3. O interdyscyplinarności nauki; R. II. Przyczynki do teorii i praktyki dostępności psychologicznej na przykładach prostych danych statystycznych: 1. Spostrzeganie zbiorów; 2. Operowanie pojęciami; Informacje i dezinformacje o zbiorach; Retoryka liczb; Analizy społecznej skuteczności dezinformacji o zbiorach; R. III. Narodziny kapitalizmu: 1. Myślenie historyczne a interpretacja humanistyczna; 2. U schyłku średniowiecza; 3. Gospodarcze uwarunkowania przemian społecznych; 4. Konkurencja produkcyjna i handlowa; 5. Zarys znaczenia spółek akcyjnych; 6. Brytyjska marynarka wojenna w czasie wojen napoleońskich; R. IV. Geneza i społeczny sens osobowości prawnej przedsiębiorstw: 1. Elementy stabilności i dynamiki interpretacji danych; 2. Koncepcje osoby prawnej; 3. Prawdopodobne bariery rozpowszechniania; 4. Pierwsze realizacje; 5. Bankructwa i przeciwdziałania; 6. Istota osobowości prawnej; 7. Własność a osobowość prawna; 8. Osobowość prawna a organizowanie w ujęciu retorycznym; R. V. Metodologiczne problemy motywacji płacowej: 1. Miejsce analiz motywacyjnych w ekonomii i zarządzaniu; 2. Koszt pracy, płaca, dochód w narracjach ekonomicznych; R. VI. Teoretyczne problemy motywacji płacowej: 1. Psychospołeczne założenia niektórych ekonomicznych teorii płac; 2. Struktura społeczno-zawodowa a zróżnicowanie wynagrodzeń; 3. Subiektywne uwarunkowania słuszności płacy; R. VII. Rola retoryki w metodologii nauk empirycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wejście. Kontekst zewnętrzny. Wiedza teoretyczna: Teoria globalizacji: Fale globalizacji i globalne rządzenie; Prakseologia: Tadeusz Kotarbiński- filozof praktyczności i jego dzieło; Prakseologiczna teoria organizacji i zarządzania; Prakseologia a etyka: od filozofii praktycznej Tadeusza Kotarbińskiego do dylematów etyki życia gospodarczego; Wiedza o zarządzaniu: Zarządzanie jako dyscyplina naukowa. Charakterystyczne cechy nauk o zarządzaniu; Tożsamość nauki o zarządzaniu; Zarządzanie jako dyscyplina naukowa; O potrzebie rozwoju epistemologii zarządzania; Znaczenie i istota epistemologii oraz metodologii nauki; Innowacyjność: Idea społeczeństwa innowacyjnego Stefana Kwiatkowskiego; 2. Transformacja: Transformacja makrosystemu: Plusy i minusy transformacji; Chcieć i móc; dwa imperatywy transformacji; Korupcja rządów. Państwa pokomunistyczne wobec globalizacji; Benchmarking- świat nie na niby- obserwacja uczestnicząca; Menedżer- proces decyzyjny: Czy polscy menedżerowie są przygotowaniu do konkurencji na rynkach Unii Europejskiej?; Kapitał intelektualny- perspektywa menedżera; Menedżer XXI wieku- perspektywa organizacji; Dylematy Dilberta- o postrzeganiu menedżerów przez programistów; Informacyjny proces zarządzania; Modele informacyjne państwa; IT w zarządzaniu publicznym- w warunkach tworzenia społeczeństw informacyjnych; Zarządzanie w cywilizacji informatycznej; Nowoczesne techniki informatyczne jako instrument rozwoju obszarów wiejskich; 3. Aplikacja: Projektowanie, strategia gospodarcza- kraj i świat: Odpowiedzialność społeczna i etyka biznesu w polskim życiu gospodarczym; Dialog społeczny w Polsce w okresie adaptacji polskiej gospodarki do wymogów UE; Modele biznesu jako narzędzia reorientacji strategicznej przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa dynamiczne; Zarządzanie w regionie poprzez sieci stosunków bezpośrednich; Systemowe źródła obecnego kryzysu światowego; Źródła światowego kryzysu. Wnioski na przyszłość; Praca w Polsce na tle innych krajów europejskich; Teoretyczne i praktyczne aspekty motywacji płacowej w gospodarce polskiej; Audyt wewnętrzny- perspektywy rozwoju; Audyt wewnętrzny- korzyści i zagrożenia; Uwarunkowania zarządzania japońskimi przedsiębiorstwami; Związek agencyjny, władza i japońskie stosunki pracy; Kapitalizm chiński.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czynniki kształtujące wartość przedsiębiorstwa, 2. Środowiskowy wymiar wartości przedsiębiorstwa, 3. Metodologiczny wymiar kształtowania wartości przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział IV: Rodzaje strategii oraz strategie działania w wybranych sektorach: Strategia jakości w opiece zdrowotnej w Polsce; The opportunity cost of ethical conviction: Evidence from the uk FTSE4Good indices; Zarządzanie strategiczne w warunkach upadłości przedsiębiorstwa; Strategia zarządzania procesami dystrybucji; Strategia zarządzania jakością przepustką do UE; Konsolidacja sektora dystrybucji farmaceutyków na przykładzie Polskiej Grupy Farmaceutycznej S.A.; Formułowanie i implementacja strategii w przedsiębiorstwach sektora energetycznego; Analiza porównawcza strategii finansowych przedsiębiorstw narodowych i międzynarodowych; Uwarunkowania strategii personalnej przedsiębiorstwa; Strategie przedsiębiorstw rodzinnych; Strategiczne uwarunkowania nowoczesnych systemów wynagradzania w organizacjach; Strategie przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce; Internacjonalizacja przedsiębiorstwa jako przesłanka przetrwania i rozwoju - strategie umiędzynarodowienia; Strategie wynagrodzeń kadry kierowniczej jako element strategii przedsiębiorstwa; Rozdział V: Konkurencyjność, kształtowanie przewagi konkurencyjnej oraz czynniki sukcesu przedsiębiorstwa w kontekście UE i globalizacji: Przymus budowy przewagi konkurencyjnej jako wymóg nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem; Kreatywność jako element struktury kompetencji strategicznych menedżera; Alianse strategiczne organizacji non-profit i for profit jako narzędzie podnoszenia ich konkurencyjności; Kluczowe czynniki sukcesu polskich przedsiębiorstw w pespektywie integracji z Unią Europejską ( świetle badań empirycznych); Informacja źródłem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Warunki polskie pobudzające i hamujące konkurencyjność przedsiębiorstw; Źródła przewagi konkurencyjnej średnich przedsiębiorstw w Polsce na przykładzie branży piwowarskiej; Organizacja a kluczowe cechy konkurencyjności; Tendencje w nawiązywaniu aliansów strategicznych w państwach Europy Zachodniej; Elastyczność zasobów i kompetencji jako elementy strategii i przedsiębiorstwa; Przewagi konkurencyjne - próba systematyzacji; Strategiczne zarządzanie kompetencjami; Polskie przedsiębiorstwa w obliczu rynku konkurencyjnego Unii Europejskiej; Zarządzanie strategiczne zorientowane na innowacje; Innowacje czynnikiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; Identyfikacja rodzajów determinantów działalności innowacyjnej przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych; Kluczowe kompetencje źródłem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Wpływ globalizacji na konkurencyjność przedsiębiorstwa; Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej opartej na wiedzy; Wymagania kompetencyjne otoczenia w dobie globalizacji a kondycja polskich przedsiębiorstw; Strategiczne znaczenie nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych; Determinanty wyboru strategii innowacyjnej w firmie; Rozdział VI: Strategia i zarządzanie strategiczne a systemy nadzoru korporacyjnego: Odpowiedzialność członków zarządów spółek kapitałowych za podejmowanie i realizację decyzji strategicznych; Rola rady nadzorczej w formułowaniu strategii; Nadzór korporacyjny jako niezbędny element przedsiębiorczości strategicznej; Nadzór korporacyjny w firmach rodzinnych- zarys mapy problemów; Problemy wynagradzania menedżerów i członków rad nadzorczych; Orientacja korporacyjna naczelnej kadry kierowniczej w spółkach kapitałowych; Partycypacja pracowników w zarządzaniu strategicznym w przedsiębiorstwach francuskich (koncepcja projet d' enterprise); Udział rady nadzorczej w przygotowywaniu strategii rozwoju firmy; Polityka dywidend a zmiana wartości rynkowej spółek notowanych na GPW w Warszawie; Corporate governance jako system monitorowania procesów realizacji strategii przedsiębiorstwa; Nadzór korporacyjny w procesie transformacji - wnioski z badań empirycznych; Wpływ zmiany właściciela na strategię przedsiębiorstwa; Rozdział VII: Nauczanie zarządzania strategicznego: Strategiczna Karta Wyników jako platforma nauczania Zarządzania Strategicznego; Problemy analizy sektorów w ujęciu globalnym; Wpływ fazy przygotowawczej na efektywność realizacji projektu na przykładzie organizacji szkolenia; Technologie informatyczne w nauczaniu zarządzania strategicznego; Uwarunkowania sukcesu nauczania wywiadu gospodarczego; Zarządzanie strategiczne jako przedmiot nauczania; Analiza strategiczna Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego- doświadczenia z pracy ze studentami nad opracowaniem Strategicznej Karty Wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością, 2. Czynniki wpływające na skuteczność i efektywność systemów zarządzania w przedsiębiorstwie, 3. Zarządzanie procesowe i monitorowanie skuteczności systemu zarządzania jakością w świetle wymagań międzynarodowej normy ISO 9001:2000, 4. Audit narzędziem oceny skuteczności systemów zarządzania, 5. Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw w województwie wielkopolskim, 6. Wspomaganie informatyczne w utrzymaniu systemu zarządzania jakością, 7. Koszty zintegrowanego systemu zarządzania podstawą oceny efektywności jego funkcjonowania, 8. Wpływ systemu HACCP na skuteczność wdrażania systemów zarządzania w firmie produkującej opakowania, 9. Możliwość dofinansowania wdrażania systemów zarządzania ze środków krajowych i unijnych, 10. Efektywność zarządzania ochroną środowiska - egzekwowanie wymagań prawnych w tej dziedzinie, 11. Systemy wspomagania komputerowego w efektywnym zarządzaniu gospodarką odpadami niebezpiecznymi, 12. Wielokryterialność podejmowania decyzji przesłanką zintegrowanego systemu zarządzania, 13. Instytucjonalne uwarunkowania wyboru i realizacji strategii przedsiębiorstwa, 14. Profile kultury a skuteczność systemów zarządzania jakością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2009)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Internal relations w zarządzaniu uniwersyteckim; 2. Elementy zarządzania jakością kształcenia; 3. Kapitał intelektualny uczelni a jakość kształcenia; 4. Innowacyjność jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw; 5. Competence Based Management; 6. Promocja Częstochowy jako kluczowy element marketingu terytorialnego miasta; 7. Raport o zarządzaniu przyszłością miast. Komunikat naukowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej