Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(20)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(20)
Autor
Ehrlich Andrzej
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Alberoni Francesco
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Biliński Witold
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Chmiel Nik
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Germain Juliette
(1)
Gros Urszula
(1)
Harkins Phil
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakimowicz Wojciech
(1)
Jastrzębowski Zbigniew
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczyński Grzegorz J
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Koszutska Olga
(1)
Larrandaburu Iban
(1)
Linde Boris von der
(1)
Magdalena Wajda
(1)
Maggi-Germain Nicole
(1)
McCormack Mark H
(1)
Mickus Francis
(1)
Nayagom Olivier Antoine
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Piechowiak Marek
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Radomski Norbert
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rybicki Jacek (1959- )
(1)
Sadłowska-Wrzesińska Joanna
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Schmitt Mélanie
(1)
Schramm Tomasz
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Smid Wacław
(1)
Sobol Michał
(1)
Stachowiak Agnieszka
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Sulak Agata
(1)
Swift Phil
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tyszkiewicz Anna
(1)
Wagner Anne Catherine
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Warszewska-Makuch Magdalena
(1)
Wiernek Bogusław
(1)
Ćwiertnia Michał
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Zarządzanie
(11)
Organizacja
(9)
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Psychologia pracy
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Praca
(4)
Przywództwo
(4)
Kadry
(3)
Konflikt
(3)
Motywacja
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Decyzje
(2)
Kariera
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Mobbing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Organizacje
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Socjologia pracy
(2)
Zachowanie
(2)
Autorytet
(1)
Decentralizacja (administracja)
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dobro wspólne
(1)
Dziedzictwo naturalne
(1)
Etyka biznesu
(1)
Godność ludzka
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Innowacje
(1)
Integracja pracowników
(1)
Interes prawny
(1)
Interes prywatny
(1)
Interes społeczny
(1)
Kolektywizm (psychologia)
(1)
Kompetencja (prawo)
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura
(1)
Kultura języka
(1)
Liderzy lokalni
(1)
Logistyka
(1)
Ludzie sukcesu
(1)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(1)
Natura
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjajce
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Norma językowa
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona przyrody
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opinia publiczna
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Poczucie wspólnoty
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Populizm (ideologia)
(1)
Prawa i obowiązki pracownika
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo cywilne procesowe
(1)
Prawo pracy
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przeciwdziałanie mobbingowi
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorstwo społeczne
(1)
Przywódcy i głowy państw
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Regionalizm
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjologia organizacji
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Sprawiedliwość społeczna
(1)
Spójność społeczna
(1)
Stalinizm
(1)
Stres zawodowy
(1)
Sukces
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Testy
(1)
Tożsamość społeczna
(1)
Uniwersytet Poznański
(1)
Uniwersytety
(1)
Wspólnota
(1)
Wspólnota intencjonalna
(1)
Wspólnota samorządowa
(1)
Wyobraźnia twórcza
(1)
Zarządzanie publiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie wielopoziomowe
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zawód
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I SZtuka dobrego rządzenia: 1.Cel i ideał, 2.Wybór i przewodnictwo, 3.Umiejętność tworzenia, 4.Wartość i cnota. Cz.II Typy ludzkie, CZ.III Demoniczne oblicze włądzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej ; Zarządzanie i Marketing Nr 7)
Artykuły- Polityka społeczna: Uczyć się i pracować w społeczeństwie informacyjnym czyli aktualna ekspansja metody pracy projektowej; Konkurencyjność rzeczy i idei, czyli o komplementarności zamożności i wiedzy; Kształtowanie w zakresie zarządzania w polskich uczelniach technicznych w perspektywie wyzwań XXI wieku; Rola organizacji państwowej w kształtowaniu się doktryny welfare state; Wolność gospodarcza a interwencjonizm państwowy w pismach ks. Antoniego Szymańskiego. Artykuły Socjologia i psychologia: Stres a funkcjonowanie człowieka; Rola i znaczenie norm społecznych w organizacjach przemysłowych; Planowanie karier pracowniczych, czynniki wspomagające i utrudniające; Metoda socjometryczna w badaniu struktury nieformalnej grupy studenckiej; Sugestywność i perseweracja wyznacznikiem stabilności struktury psychicznej studentów zarządzania; Stres w zawodzie lekarza. Z badań nad bezpieczeństwem pracy i ryzykiem zawodowym lekarza; Wybrane zagadnienia zarządzania czasem studentów. Przykład Politechniki Częstochowskiej; Charakter merkantylny a sukces i zadowolenie z życia Posłuszeństwo wobec autorytetów zwolnieniem z myślenia; Blokowanie emocji przez menedżerów a problematyka zdrowia. Komunikaty: Polska samorządna podstawowe standardy prawne ustroju samorządu terytorialnego; Poglądy maturzystów na historię i państwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia i socjologia zarządzania / red. Bogusław Wiernek. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Wydaw. TEXT, 1998. - 218 s. : rys., schem., tab. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarzadzania i Bankowości w Krakowie ; Nr 10)
(Europejska Integracja Gosopdarcza)
I. Zbiegień-Maciąg L.: Psychologia i socjologia zarządzania w nowoczesnej firmie, II. Zbiegień-Maciąg L.: Pozyskiwanie pracowników do firm 1. Uwagi wstępne, 2. Procedura pozyskiwania pracowników, 3. Techniki pozyskiwania pracowników, III. Pawnik W.: Komunikowanie się w grupach i organizacjach 1. Grupy społeczne, 2. Interakcja, 3. Komunikowanie się w grupach, 4. Komunikowanie się w organizacjach, IV. Wiernek B.: Kierowanie podwładnymi 1. Klasyczne badania nad kierowaniem, 2. Teorie kierowania, 3. Style kierowania, 4. Perspektywy teorii przywództwa, 5. Znaczenie teorii kierowania dla menedżerów V. Długosz E.: System oceny pracowników 1. Cele i zadania oceny efektów pracy, 2. Funkcje systemu oceny, 3. Procedura i zasady oceniania prac. 4. Przykłady systemów ocen prac. w firmach kanadyjskich i amerykańskich, VI. Wiernek B.: Motywowanie podwładnych 1. Klasyczne teorie motywacji do pracy, 2. Poznawcze teorie motywacji do pracy, 3. Poznawcze modele motywacji, 4. Praktyczne znaczenie teorii motywowania do pracy dla menedżerów, VII. Długosz E.: Motywacyjna funkcja płac 1. Wynagrodzenie za pracę, 2. Składniki wynagrodzenia, 3. Formy płac, 4. Zarządzanie i planowanie strategiczne a polityka płacowa, VIII. Lewicka D., Wiernek B.: Trening menedżerski 1. Trening wrażliwości, 2. Trening twórczości, 3. Trening asertywności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ważne kompetencje kadry kierowniczej; 1. Podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; 2. Umiejętność oceny pracownika; 3. Psychologia motywacji; 4. Postaw na pracę zespołową; 5. Jak umiejętnie zarządzać w sytuacji konfliktowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W jaki sposób każdy może mną kierować, 2. Narzędzia którymi dysponujesz, 3. Jak zyskać i zachować autorytet, 4. Zatrudnianie najlepszych i utrzymywanie ich, 5. Podejmowanie mądrzejszych decyzji, 6. By zebrania miały większy sens, 7. Obcinanie kosztów, 8. Sprawiedliwe ocenianie i wynagradzanie, 9. Techniki zaawansowane, 10. Jaki masz iloraz inteligencji menedżerskiej?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy nauki o zarządzaniu organizacjami / Augustyn Wajda. - Warszawa : Difin, 2003. - 288 s. : tab. ; 23 cm.
R.1 Powstanie i rozwój nauki o organizacji i zarządzaniu: 1. Prekursorzy nauki o organizacji i zarządzaniu; 2. Uwarunkowania powstania nauki i organizacji i zarządzaniu; 3. Szkoły (kierunki) organizacji i zarządzania: Szkoła klasyczna, Szkoła behawioralna, Szkoła ilościowa; 4. Przyszłościowe kierunki rozwoju teorii organizacji i zarządzania. R.2 Kierowanie i kierownicy w organizacji; R.3 Style kierowania organizacjami. R.4 Doskonalenie kadry kierowniczej w usprawnianiu zarządzania. R.5 Kierowanie potencjałem społecznym w organizacjach: 1. Polityka personalna w organizacji; 2. Przebieg procesu personalnego w organizacji; 3. Rekrutacja nabór, selekcja i dobór pracowników; 4. Wprowadzenie (adaptacja) pracownika do pracy; 5. Szkolenie i doskonalenie zawodowe pracowników; 6. System ocen pracowniczych; 7. Metody i techniki ocen pracowników. R.6 Grupy
społeczne w procesie zarządzania : 1.Grupa społecznadefinicje i istota; 2.Cele grupy w organiazcji; 3.Ce chy grupy; 4.Rodzaje grupy. R.7 Procesy i mechanizmy motywowania do pracy; R.8 Problemy komunikacji i infor macji w organizacji. R.9 Kultura organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wstęp: Historia i kontekst psychologii pracy i organizacji; Rola i metody. Cz. II Ludzie w pracy: Analiza i projektowanie pracy; Selekcja pracowników; Szkolenia; Ocena pracy: ewaluacja i doskonalenie potencjału pracowników i ich pracy, Stres zawodowy a zdrowie pracowników. Cz. III Czynniki ludzkie w środowisku pracy: Obciążenie pracą i przydział (alokacja) zadań; Środowisko pracy a wykonanie pracy; Projektowanie i wykorzystanie technologii związanych z pracą; Bezpieczeństwo pracy. Cz. IV Organizacja pracy: Przywództwo i zarządzanie; Motywacja w miejscu pracy; Zespoły: wyzwania pracy w grupie; Zmiana w organizacji i rozwój organizacji. Cz. V Zagadnienia z zakresu psychologii pracy i organizacji: Przeciw wszelkiej nierówności: zarządzanie różnorodnością; Wykonanie pracy a starzenie się siły roboczej; Zmiany charakteru pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów. - Gliwice : Helion, 2005. - 225, [6] s. ; 22 cm.
1. Zarządzanie różnicami; 2. Zespół, którego nie było; 3. Pogodzić skłócone zespoły; 4. Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami; 5. Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej; 6. Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci-klienci?; 7. Pięć technik polubownego rozstrzygania sporów; 8. Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest mobbing?; 2. Mobbing w polskim środowisku pracy; 3. Indywidualne, organizacyjne i społeczne konsekwencje mobbingu; 4. Przyczyny mobbingu w pracy; 5. Ocena ryzyka mobbingu w organizacji- Kwestionariusz do oceny ryzyka mobbingu (ORM).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Ewolucja paradygmatów zarządzania Rozdział 2. Zwinne przedsiębiorstwo 2.1. Geneza i determinanty zwinności 2.2. Definicja zwinności 2.3. Przekaźniki zwinności Rozdział 3. Ryzyko psychospołeczne związane z pracą 3.1. Istota ryzyka psychospołecznego 3.2. Charakterystyka psychospołecznych czynników ryzyka 3.3. Konsekwencje zagrożeń psychospołecznych w środowisku pracy Rozdział 4. Badania nad psychospołecznymi konsekwencjami zwinności w obszarze logistyki 4.1. Założenia metodologiczne 4.2. Obiekt badań: wybór, uzasadnienie, charakterystyka 4.3. Problematyka ryzyka zawodowego na przykładzie przedsiębiorstw z branży Transport i magazynowanie 4.4. Metodyka identyfikacji i oceny zagrożeń zawodowych o charakterze psychospołecznym Rozdział 5. Model psychospołecznych konsekwencji zwinnego zarządzania w obszarze logistyki; Podsumowanie; Bibliografia; Wykaz tabel i rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1- 3 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 220 s. : tab. ; 24 cm.
R.1 Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych, R.2 Czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ n a człowieka w środowisku pracy, R.3 Percepcja człowiek a w rozumieniu środowiska pracy, R.4 Wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnoza, R.5 Motywacja w firmie, R.6 Istota, przyczyny i etapy istnienia grupy, R.7 Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, R.8 Podejmowanie decyzji, R.9 Porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, R.10 Koncepcje i działania kierownika i przywódcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści wydania drugiego: Cz. I Prolog: Wprowadzenie do zachowań w organizacji. Cz. II Jednostka w organizacji: Podstawy zachowań indywidualnych; Osobowość i emocje; Podstawowe koncepcje motywacji; Motywacja - od koncepcji do zastosowań; Indywidualne podejmowanie decyzji. Cz. III Grupy w organizacji: Podstawy zachowań grupowych, Zespoły robocze; Komunikacja; Przywództwo i budowanie zaufania; Władza i politykowanie; Konflikt i negocjacje. Cz. IV System organizacyjny: Podstawy struktury organizacyjnej; Technologia i projektowanie pracy; Zasady i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Zmiana i doskonalenie organizacji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania ludzi w organizacji / Czesław Sikorski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 300 s. : rys., tab., wykresy ; 21 cm.
Wstęp; Cz.I: ORGANIZACYJNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ: Warunki otoczenia organizacji, Cechy struktury organi-zacyjnej; Cz.II: TYPY ZACHOWAŃ: Zachowania na tle relacji władzy, Zachowania na tle relacji funkcjonalnych Zachowania na tle kooperacji, Zachowania na tle komunikacji; Cz.III: SPOŁECZNOKULTUROWE SKUTKI ZACHOWAŃ: Kultura organizacyjna, Wymagania stawiane członkom organizacji w epoce postprzemysłowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy diagnozowania: 1. Diagnoza holistyczna a diagnoza psychologiczna organizacji, 2. Nozologia patologii organizacyjnych jako metateoria szczególnych teorii organizacyjnych, 3. Rozwój organizacji w perspektywie psychologicznej, 4. Anatomia zdrowej organizacji i jej zaburzenia wynikające z wpływu ludzi, 5. Strategiczny kontekst diagnozy. II. Proces i narzędzia diagnozy: 6. Etapy procesu diagnozy, 7. Mapy poznawcze jako źródło wiedzy o procesach postrzegania i rozumowania w organizacji, 8. Wywiad jako podstawowe narzędzie diagnozy organizacji, 9. Testy psychologiczne w diagnozie patologii organizacyjnych, 10. Obserwacja i techniki symulacyjne, 11. Analiza dokumentów, 12. W stronę jawności zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa do wydania polskiego; Przedmowa; Osobowość lidera. Wprowadzenie; Siedem duchowych praw, które wiodą do maksymalnych osiągnięć; Zaprogramuj własną podświadomość; Przejmij odpowiedzialność!; Wyluzuj się!; Naucz się odpuszczać!; Sukces to twój program!; Tak zmieniasz swoją samoocenę!; Nowa dieta umysłowa i jej składniki; Wytyczanie celów- siedem najważniejszych zasad; Osiąganie celów- siedem stopni; Siła koncentracji; Efektywne dokonywanie zmian- siedem "R"; Zarządza nie karierą; Maksymalne osiągnięcia w zespole; Łagodzenie skutków stresu; Jesteś geniuszem!; Kreatywne rozwiązywanie problemów; Zadbaj o wzrost popularności; Typy osobowości; Jak zadowolić klientów zewnętrznych i wewnętrznych; Satysfakcjonujące związki z bliskimi; Wychowanie dzieci na ludzi sukcesu; Powrót do życiowej równowagi. Ćwiczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mobbing- zaprzeczenie solidarności, 2. Czy to już mobbing?, 3. Mobbing- charakterystyka zjawiska, 4. Jak walczyć z dyskryminacją i nękaniem, 5. Czynniki utrudniające walkę z mobbingiem, 6. Raport z badań przeprowadzonych w 2002 r. w Polsce, 7. Gdzie możesz uzyskać pomoc?, 8. Rady praktyczne, 9. 14 rad dla mobbingowanego zamiast podsumowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik)
Zawiera: Wstęp; Cz. I: Jak rozpoznać toksyczną pracę i poradzić sobie z nią( Toksyczne miejsce pracy, Jak toksyczna jest twoja praca?, Tańcząc z dinozaurami i smokami); Cz. II: Pora na zasadnicze zmiany: planowanie życia wolnego od toksyn (A gdyby tak uciec z więzienia Przywróć rozmach swej karierze, Jeśli praca przestała ci odpowiadać, Pełnia życia - nareszcie!).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści wydania drugiego: Cz. I Prolog: Wprowadzenie do zachowań w organizacji. Cz. II Jednostka w organizacji: Podstawy zachowań indywidualnych; Osobowość i emocje; Podstawowe koncepcje motywacji; Motywacja - od koncepcji do zastosowań; Indywidualne podejmowanie decyzji. Cz. III Grupy w organizacji: Podstawy zachowań grupowych, Zespoły robocze; Komunikacja; Przywództwo i budowanie zaufania; Władza i politykowanie; Konflikt i negocjacje. Cz. IV System organizacyjny: Podstawy struktury organizacyjnej; Technologia i projektowanie pracy; Zasady i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Zmiana i doskonalenie organizacji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej