Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(45)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(30)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(37)
Autor
Terelak Jan Feliks (1942- )
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bartkowiak Grażyna
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Agor Weston H
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Broweus Niklas
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Doroszewicz Krystyna
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Gros Urszula
(1)
Grzesiuk Lidia
(1)
Hopkins Tom
(1)
Hultén Bertil (1949- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kalin Karl
(1)
Karney Janina E
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Korach Romuald
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Król Marianna
(1)
Molden David
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Mudyń Krzysztof
(1)
Muri Peter
(1)
Nosal Czesław S
(1)
Patkaniowski Michał
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Serafin Krystyna
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Steward Dorothy M
(1)
Stojanowska Elżbieta
(1)
Strużyna Janusz
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Wójcik Leszek
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Żelazik-Rebmann Beata
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(42)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(42)
angielski
(3)
Temat
Zarządzanie
(22)
Menedżerowie
(12)
Organizacja
(12)
Praca
(11)
Kadry
(10)
Motywacja pracy
(8)
Zachowanie organizacyjne
(7)
Psychologia pracy
(6)
Psychologia zarządzania
(6)
Decyzje
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Przywództwo
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Zawód
(4)
Kariera
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Motywacja
(3)
Ocena pracowników
(3)
Psychologia
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Stres
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Zatrudnienie
(3)
Konsumenci
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing
(2)
Mentoring
(2)
Organizacje
(2)
Postawy
(2)
Prakseologia
(2)
Reklama
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
BHP
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
Coaching
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Jakość życia
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Marketing sensoryczny
(1)
Negocjacje
(1)
Oceny pracowników
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracodawcy
(1)
Prawo pracy
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychotechnika
(1)
Płaca
(1)
Płynność kadr
(1)
Reklama internetowa
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjologia organizacji
(1)
Socjologia pracy
(1)
Socjotechnika
(1)
Sponsoring
(1)
Sukces
(1)
Służba zdrowia
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Teoria organizacji
(1)
Wizualizacja (psychologia)
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Zmysły
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Psychologia
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czym jest intuicja; Rola intuicji w przywództwie i zarządzaniu; Sprawdź swoje zdolności intuicyjne; Jak wykorzystywać intuicję przy podejmowaniu decyzji; Jak dalej rozwijać swoją intuicję; Program przyszłych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wpływ społeczny w kontaktach między ludźmi: R.1 Człowiek jako nadawca i odbiorca wpływu społecznego. Rodzaje wpływu społecznego, R.2 Uwarunkowanie zachowań społecznych, R.3 Manipulacyjne techniki wywierania wpływu społecznego. Cz. II Umiejętności menedżera: R.4 Efektywne porozumiewanie się, R.5 Skuteczne słuchanie, R.6 Style słuchania i odpowiadania, R.7 Udzielanie informacji zwrotnych, R.8 Asertywność, R.9 Stres i radzenie sobie z nim, R.10 Umiejętność prowadzenia negocjacji, R.11 Umiejętność kierowania zespołem ludzi, R.12 Umiejętność twórczego myślenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cykle menedżerskiego myślenia i działania. Rozwiązywanie
problemów.Podejmowanie decyzji i ocena ryzyka. Myślen ie strategiczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zarządzania / Grażyna Bartkowiak. - Wyd.3 uzupeł. - Zielona Góra : Zachodnie Centrum Organizacji, 2003. - 240 s. : rys. ; 24 cm.
Cz. I Psychologia zarządzania wśród innych dyscyplin społecznych: 1. Psychologia zarządzania i jej miejsce w kontekście innych dyscyplin społecznych. Cz. II Zachowanie się człowieka w organizacji: 2. Psychologiczne uwarunkowania zachowania się człowieka w organizacji, 3. Niezawodność człowieka w pracy i jej uwarunkowania. Cz. III Kierowanie zespołami ludzkimi. Wybrane zagadnienia: 4. Psychologiczne aspekty sytuacji kierowania i społeczne umiejętności kierownika, 5. Motywacja w zarządzaniu, 6. Proces podejmowania decyzji, 7. Szkolenie w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Zasady NLP: podstawy sukcesu. 1. Bagna i aligatory. 2. Ciężar gatunkowy opinii. 3. Kozły ofiarne pilnie poszukiwane. Część II: Wzorce NLP: świadomość różnicy. 4. Mapy rzeczywistości, 5. Stan umysłu. 6. Kontakt. 7. Kanały komunikacyjne. 8. Język, który zmienia rzeczywistość. 9. Metaprogramy. 10. Model poziomów logicznych. 11. Kodowanie czasu. 12. Tygrys w ogrodzie róż. Część III: Tworzenie zmiany: praktyczne zastosowanie NLP. 13. Jak wyznaczać ważne cele. 14. Przeramowanie - tworzenie nowych perspektyw. 15. Ramy informacji dla zebrań. 16. Kotwiczenie: dotarcie do wszystkich zasobów, których potrzebujesz. 17. Wizualizacja konkurencji. 18. Percepcja a rzeczywistość. 19. Coaching prelegenta. 20. Koło ryzyka. 21. Strategia siedmiu kroków. 22. Realizacja celów. 23. Zaufanie w zespołach wirtualnych. 24. Zarządzanie czasem i zastosowanie techniki Orange Circle Thinking. Część IV: Modelowanie doskonałości: jak rozwinąć umiejętności, których Ci potrzeba. 25. Metoda i technika modelowania. 26. Strategia kreatywności Walta Disneya. 27. Przykład modelowania: sztuka obsługi klienta. 28. Przykład modelowania: modelowanie doskonałości w doradztwie podatkowym. 29. Uwolnij się od nawyku - raz na zawsze!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia pracy i organizacji / Zofia Ratajczak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 234, [1] s. ; 22 cm.
(Krótkie wykłady z psychologii)
1. Psycholgia pracy i organizacji w okresie transformacji systemowej, 2. Nowe formy pracy, 3. Adekwatność funkcjonalna między człowiekiem a pracą, 4. Cehcy człowieka a wykonywanie pracy, 5. Mechanizmy regulacyjne zachowania się człowieka w środowisku pracy i ich związek z samoregulacją, 6. Kryzysy i dysfunkcje w organizacji, 7. Jakość życia, 8. Psychologiczne koszty zaradności człowieka, 9. Psychologia pracy i organizacji jako system działań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój osobisty, Sytuacyjno-kooperatywny styl kierowania, Analiza transakcyjna na co dzień, Kadra kierownicza z klasą; Rozwój zespołu, Funkcja i znaczenie zespołu w przedsiębiorstwie, Kontrola procesów zachodzących w grupie jako narzędzie kierowania, Rozwój zespołu, Systemy wczesnego ostrzegania przed problemami w grupie, Zwalczanie konfliktów na co dzień, Neurolingwistyczne programowanie w firmie, Rozwój organizacji. Nowa metoda kierowania przedsiębiorstwem, Czy zespól kierowniczy może się sam zreorganizować?, Analiza osób kluczowych środkiem prowadzącym do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota zachowań organizacyjnych, 2. Zachowania organizacyjne związane z czynnikami gospodarczymi, 3. Zachowania organizacyjne jednostkowe i grupowe, 4. Informacyjno-kulturowe czynniki zachowań organizacyjnych, 5. Zespołowość i indywidualizm w zachowaniach organizacyjnych, 6. Czynnik kontroli w zachowaniach organizacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Kompetencyjne testy sytuacyjne – trafne, ale niedocenianie: Czym są kompetencyjne testy sytuacyjne?; Skąd się wzięły testy sytuacyjne?; Pięć przesłanek przemawiających za wykorzystaniem testów sytuacyjnych; Czas na testy sytuacyjne. 2. Kilka ważnych faktów – trafność i rzetelność testów sytuacyjnych: Czym jest efektywność pracy?; Czym jest trafność narzędzi oceny?; Czym jest rzetelność narzędzi oceny kompetencji?; Co tak naprawdę mierzą testy sytuacyjne?. 3. Proces tworzenia kompetencyjne testów sytuacyjnych w pigułce: Czym jest jakość testów sytuacyjnych?; Zanim zaczniesz; Etapy tworzenia kompetencyjnych testów sytuacyjnych; Z pamiętnika praktyka: naruszanie założeń testów sytuacyjnych. 4. Identyfikacja stanowiska i analiza pracy: Produkty analizy pracy; Proces analizy pracy; Eksploracja stanowiska i wstępna lista zadań; Walidacja, stworzenie pełnej listy i identyfikacja KSAOs; Przetworzenie zebranych danych. 5. Pozyskanie, sortowanie i selekcja incydentów krytycznych: Produkty analizy incydentów krytycznych; Krok 1. Pozyskanie incydentów krytycznych i wstępne sortowanie; Krok 2. Sortowanie właściwe i selekcja incydentów krytycznych. 6. Konwersja incydentów w dylematy sytuacyjne: Incydenty krytyczny a dylematy sytuacyjne; Czym się charakteryzują dylematy sytuacyjne?; 7. Stworzenie, ocena i selekcja reakcji oraz określenie formatu odpowiedzi i klucza oceny testu: Krok 1. Pozyskanie i opracowanie reakcji na dylematy; Krok 2. Określenie formatu pytania/odpowiedzi na dylematy; Krok 3. Ocena efektywności każdej reakcji i opracowanie klucza odpowiedzi; Krok 4. Określenie właściwości testu i ostateczna selekcja pozycji testowych. 8. Wdrażanie testów sytuacyjnych: Kiedy warto pomyśleć o wdrożeniu kompetencyjnego testu sytuacyjnego; Forma; Możliwość oszukiwania; Możliwość stworzenia banku dylematów umożliwiającego losowanie; Przeznaczenie – czy tylko rekrutacja i selekcja?; Narzędzia i metody uzupełniające; Pytanie o powód wyboru danej reakcji; Zastosowanie kompetencyjnych testów sytuacyjnych w rekrutacji i selekcji wyższej kadry menadżerskiej – studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zarządzania : wybrane zagadnienia / Sylwia Przytuła. - Wrocław : Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2008. - 209, [2] s. : fot., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / przewodniczący komitetu red. Andrzej Matysiak)
1. Praktyczne aspekty psychologii zarządzania. 2. Psychologiczne koncepcje osobowości. 3. Profil kwalifikacyjny współczesnego menedżera. 4. Determinanty zachowań ludzi w organizacji. 5. Manipulacje w biznesie i sposoby obrony przed nimi. 6. Ekspresja emocji i manipulowanie nimi. 7. Relacje interpersonalne utrudniające i wspierające wzajemne porozumiewanie się. 8. Teoria stresu psychologicznego i wypalenie zawodowe. 9. Dysfunkcje psychologiczne w zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Człowiek w organizacji, 2. Indywidualny poziom zachowań organizacyjnych człowieka, 3. Grupowe determinanty zachowania organizacyjnego, 4. Systemowe wyznaczniki zachowania organizacyjnego, 5. Stres organizacyjny, 6. Praktyczne problemy psychologii zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odkryć zarządzanie / Katarzyna Czainska. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 255 s. : rys., tab. ; 21 cm.
1.Wszechstronni twórcy zarządzania; 2. Motomanagement; 3. Management fiction; 4. Globalizacja i interkulturowość w zarządzaniu; 5. Model Markowa w zarządzaniu mobilnością wewnątrz-organizacyjną; 6. Kompetencje w zarządzaniu; 7. Przywództwo w modelu PMS (przedsiębiorca-menedżer-specjalista); 8. Koło wiedzy i andragogika w zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Człowiek w organizacji; Jednostkowy poziom zachowań organizacyjnych; Grupowe determinanty zachowania organizacyjnego; Systemowe wyznaczniki zachowania organizacyjnego; Stres organizacyjny; Wybrane zagadnienia psychologii zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Problemy i decyzje menedżerskie; 2. Obiektywne uwarunkowania decyzji menedżerskich; 3. Subiektywne uwarunkowania procesów decyzyjnych; 4. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie normatywne; 5. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie opisowe; 6. Metody i techniki wspomagania procesów decyzyjnych; 7. Intuicja i kreatywność w procesach decyzyjnych; 8. Metody pozyskiwania akceptacji dla decyzji menedżerskich. Wnioski końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teorie i modele motywacji do pracy, 2. Czynniki mające wpływ na motywację do pracy, 3. Modelowe ujęcie motywowania pracowników, 4. Badania motywacji do pracy - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Funkcje ocen pracowniczych w zarządzaniu ludźmi, 2. Psychologiczne aspekty oceniania i bycia ocenianym, 3. Elementy psychologii porozumiewania się, 4. Umiejętność oceniania oraz przekazywania i zastosowania ocen pracowniczych, 5. Typologie menedżerów, pracowników i organizacji a ocenianie - krótki przegląd
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest marketing sensoryczny; 2. Marketing 3.0; 3. Zmysł węchu; 4. Zmysł słuchu; 5. Zmysł wzroku; 6. Zmysł smaku; 7. Zmysł dotyku; 8. Marka jako doświadczenie zmysłowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Introduction; Part I. The Power of Psychological Safety 1. The Underpinning 2. The Paper Trail Part II. Psychological Safety at Work 3. Avoidable Failure 4. Dangerous Silence 5. The Fearless Workplace 6. Safe and Sound Part III. Creating a Fearless Organization 7. Making it Happen 8. What’s Next? Appendix: Variations in survey measures to Illustrate Robustness of Psychological Safety; Acknowledgments. About the Author. Index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Part 1. Strategic human resource management (SHRM) 1. Human resource management 2. Strategic management 3. The concept of strategic human resource management 4. The evolution of SHRM 5. The reality of SHRM Part 2. People strategy in general 6. The concept of people management 7. The nature and practice of people strategy 8. Developing people strategy 9. Implementing people strategy 10. The strategic role of people proffessionals Part 3. Specific people strategies 11. Organization development strategy 12. Human capital management strategy 13. Knowledge management strategy 14. Corporate social responsibility strategy 15. Organizational performance strategy 16. Individual performance strategy 17. Digital strategy for people management 18. Employee engagement strategy 19. Resourcing strategy 20. Talent management strategy 21. Diversity and inclusion strategy 22. Learning and development strategy 23. Reward strategy 24. Employment relationships strategy 25. Employee wellbeing strategy 26. International people management strategy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej