Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(81)
Forma i typ
Książki
(79)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(68)
dostępne
(52)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(53)
Czytelnia
(69)
Autor
Rudolf Stanisław
(4)
Rutkowski Andrzej
(3)
Borkowski Stanisław
(2)
Duraj Jan
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Kostera Monika
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Nogalski Bogdan
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Broda Jerzy
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bućko Józef
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Doyle David P
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dębski Wiesław
(1)
Filipowicz Janina
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Godlewska Marzena
(1)
Godziszewski Bohdan
(1)
Golawska-Witkowska Gabriela
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jakubczyc Jerzy
(1)
Janasz Władysław
(1)
Jantoń-Drozdowska Elżbieta
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Karpuś Piotr
(1)
Kay Frances
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kocot Maria
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kołosowska Bożena
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kuszlin W.I
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Larkin Judy
(1)
Lent Bogdan
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipa Michał
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marczak Mariusz
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Matejun Marek
(1)
Małgorzata Pietrzyk
(1)
Musiał Aldona
(1)
Nový František
(1)
Nowakowski Krzysztof
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Ochman Jacek
(1)
Otakar Bokuvka
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Pawlak Marek
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Prozorowicz Magdalena
(1)
Regester Michael
(1)
Rogowski Andrzej
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Ronkowski Roman
(1)
Rosak Joanna
(1)
Rosak Przemysław
(1)
Rzeczycka Anna
(1)
Rzędowski Jerzy
(1)
Rąb Jacek
(1)
Sankowska Anna
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Sieradzan Piotr
(1)
Simon Herman
(1)
Sitek Eugeniusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(67)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(81)
Język
polski
(81)
Temat
Przedsiębiorstwo
(60)
Zarządzanie
(26)
Innowacje
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Konkurencja
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Kadry
(7)
Organizacja
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(7)
Finanse
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Marketing
(5)
Wartość ekonomiczna
(5)
Globalizacja
(4)
Internet
(4)
Inwestycje
(4)
Kapitał
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Leasing
(4)
Rynek kapitałowy
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Benchmarking
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Koszty
(3)
Menedżerowie
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Outsourcing
(3)
Polska
(3)
Rachunkowość
(3)
Rynek pracy
(3)
Ryzyko
(3)
Banki
(2)
Controlling
(2)
Ekonomia
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość produktu
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konflikt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Normy ISO 9001
(2)
Oceny pracowników
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Praca
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Turystyka
(2)
Unia Europejska
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Analiza ekonomiczna
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Banki internetowe
(1)
Banki inwestycyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biegli rewidenci
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Factoring
(1)
Filozofia
(1)
Forfaiting
(1)
Franchising
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Grupy nacisku
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Izrael
(1)
Jakość
(1)
Kadry -- polityka
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Kanada
(1)
Kapitalizm
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Koneck (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Kredyt preferencyjny*
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
81 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zamiast wstępu czyli o potrzebie filozofii organizacji; 2. Ontologia organizacji; 3. Problem treści pojęcia "filozofia organizacji"; 4. Nauki o zarządzaniu a klasyfikacja nauk; 5. Globalizacja, podmiotowość, wiedza. Uwagi o filozofii organizacji; 6. Decyzje- rozwiązania i decyzje- wybory (obiektywny i subiektywny punkt widzenia); 7. Zarządzanie- rządzenie- demokracja jako elementy organizacji społeczeństw (w perspektywie przyszłości); 8. Jak istnieje wiedza o organizacji?; 9. Filozofia organizacji- perspektywa etyczna; 10. Czy socjobiologia może stać się nauką podstawową dla filozofii organizacji? 11. Prakseologia Tadeusza Kotarbińskiego jako filozofia organizacji; 12. Prakseologia a ogólna teoria organizacji; 13. Zygmunt Bauman- przyczynek do krytyki rozumu organizacyjnego; 14. Kultura organizacji; 15. Jak możliwa jest teoria negocjacji?; 16. Narzędzia analityczne wspomagające metody badań struktur organizacyjnych; 17. Narzędzia budowania wizerunku pomocne w przekazywaniu filozofii organizacji jej otoczeniu; 18. Społeczne struktury pośredniczące . Studium przypadku organizacji pozarządowej; 19. Parametry globalizacji i czynniki procesu bolońskiego; 20. Współczesna biblioteka naukowa jako organizacja; 21. Stosunki pracy i kontrakt psychologiczny jako wyraz filozofii organizacji w obszarze zasobów ludzkich; 22. Współczesne podejście do realizacji funkcji personalnej w organizacjach; 23. Ewolucja organizacji w odniesieniu do dwóch zmiennych- techniki i kultury; 24. Czynniki i miary skłonności do podejmowania ryzyka finansowego w jednostkach służby zdrowia; 25. Zespół wirtualny jako przykład zmiany sposobu realizacji zadań pracowniczych; 26. Język - źródło błędów i odkryć filozoficznych; 27. O filozofii grup literackich; 28. Technika współczesna według Neila Postmana
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy : kreowanie, zarządzanie, efekty / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2002. - 220,[4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Wizerunek firmy jako element jej wartości: Wizeru nek firmy w jej otoczeniu podmiotowym; Wizerunek firmy a wizerunek marki; Kultura organizacyjna firmy i jej tożsamość; Co to jest tzw. społeczna odpowiedzialność firmy?; Wartość wizerunek firmy. 2. Dziedziny pokrewne wizerunkowi firmy: Wokół public relations; Związki public relations z marketingiem; Elementy promocji a kształtowanie wizerunku firmy; Produkt - cena - dystrybucja; Miejsce zarządzania wizerunkiem w ogólnej koncepcji zarządzania firmą. 3. Etapy wstępne zarządzania wizerunkiem: Zasady plano wania strategicznego; Programy promocji firmy i marki; Wykorzystanie teorii struktur- miejsce i rola działów public relations; Wpływ zarządzania zmianą na wizeru nek firmy. 4. Komunikowanie się firmy z otoczeniem: Modele skute cznej komunikacji; Analiza potrzeb komunikacyjnych firmy; Zarządzanie wizerunkiem w środowisku wewnę trznym; Zasady zarządzania wizeunkiem w otoczeniu zewnętrznym; Kontrolowanie- ocena i finansowanie proce su zarządzania wizerunkiem firmy. 5. Kierunki wspierania i rozwoju zarządzania wizerun kiem firmy: Zarządzanie sytuacją kryzysową; Wykorzysta nie wizerunku kraju, branży i lidera firmy; Tendencje zmian warunków rynkowych i ich wpływ na wizerunek firmy; Problem globalizacji wizerunku w sytuacji różno rodności kulturowej; Wpływ nowych sposobów komunikowa nia się na koncepcje zarządzania wizerunkiem firmy. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw. Prawno-finansowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą i zasobami ludzkimi. Rola jakości w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw. Logistyczna obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw. Innowacje jako element konkurencyjności przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1104)
1. Koncepcje i metody zarządzania - ujęcia ogólne, przekrojowe. 2. Przedsiębiorstwo bazujące na wiedzy. Organizacja ucząca się - zarządzanie wiedzą - zarządzanie kapitałem intelektualnym. 3. Problemy rozwoju i zastosowań wybranych koncepcji i metod zarządzania. 3.1. Ujęcia teoretyczne. 3.2. Wyniki badań empirycznych, 3.3. Doświadczenia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wspomaganie procesu tworzenia i rozwoju sieci wiedzy na przykładzie wspólnoty działań; 2. Kultura organizacyjna a public relations w przedsiębiorstwie XXI wieku; 3. Wprowadzanie zmian w organizacji; 4. Konfliktu w łańcuchach logistycznych; 5. Budowanie i utrzymywanie relacji między przedsiębiorstwami w partnerstwie strategicznym; 6. Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa; 7. System rachunkowości w zarządzaniu przedsiębiorstwem w świetle paradygmatu informacyjno-ekonomicznego; 8. Prezentacja form działalności fundacji w sprawozdaniu finansowym; 9. Zarządzanie finansami gminy a kontrowersje w podatku od towarów i usług; 10. Identyfikacja kluczowych wartości jako istotny element konkurowania firm rodzinnych; 11. Motywacja pracowników a realizacja strategii firm działających na rynku usług komplementarnych dla budownictwa- zastosowanie modelu diamentu; 12. Efekty dotychczasowej restrukturyzacji a wrażliwość przedsiębiorstw polskiego przemysłu obronnego na skutki kryzysu gospodarczego; 13. Instrumenty zarządzania wiedza; 14. Globalizacja a współczesny kryzys gospodarczy; 15. Wzorce zmian organizacyjnych w przemyśle europejskim; 16. Zarządzanie tradycyjną marką w XXI wieku na przykładzie rodziny Rothschildow; 17. Japońskie metody zarządzania kosztami produktu; 18. Nowe instrumenty płatnicze jako kluczowy element zarządzania płatnościami w ramach jednolitego obszaru płatności w euro; 19. Charakterystyka koncepcji zarządzania wiedzą i ocena jej przydatności na tle innych narzędzi zarządzania; 20. Zarządzanie kapitałem intelektualnym we współczesnym przedsiębiorstwie; 21. Strategia finansowa w strategia finansowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 22. Rachunek kosztów jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 23. Skutki wzrostu gospodarczej; 24. Kreatywne myślenie w zarządzaniu- refleksje praktyka; 25. Zarządzanie wartością w cyklu życia klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesne zarządzanie; 2. Zmiany; 3. Zaufanie; 4. Przywództwo; 5. Innowacje; 6. Wiedza; 7. Wartość; 8. Wirtualizacja; 9. Corporate governance; 10. Kultura; 11. Przedsiębiorczość; 12. Ekologia; 13. Nowe formy organizacyjne; 14. Przedsiębiorstwo "jutra"- sustainable enterprise
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie, 3. Ryzyko w procesie finansowania i ubezpieczenia działalności gospodarczej, 3.1. Specyfika inwestowania i finansowania rozwoju w grupach kapitałowych, 3.2. Ryzyko w ubezpieczeniach gospodarczych, 3.3. Analiza rynku dźwigni finansowej, 3.4. Ryzyko w transakcji leasingu, 3.5. Zestaw rejestrowy jako instrument zmniejszenia ryzyka niespłacenia kredytu, 3.6. Swapy jako instrumenty ograniczające ryzyko działalności gospodarczej przedsiębiorstw, 3.7. Ryzyko działalności franchisingowej, 4. Różne aspekty ryzyka w działalności gospodarczej, 4.1. Rynek gazu ziemnego w Polsce.Stan i perspektywy rozwoju a ryzyko w systemie zaopatrzenia, 4.2. Analiza i ocena ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych w systemach informatycznych przedsiębiorstw, 4.3. Czynniki ryzyka w działalności eksportowej przedsiębiorstwa, 4.4. Rozwój kapitału intelektualnego a ryzyko wykorzystania kapitału społecznego organizacji, 4.5. Problemy pomocy publicznej w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstw, 4.6. Ryzyko związane z projektowaniem i wdrażaniem hurtowni danych, 4.7. Ryzyko funkcjoonowania transgranicznych systemów logistycznych w Europie Wschodniej, 4.8. Ryzyko i uwarunkowania działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach, 4.10. Możliwości zastosowania geograficznych systemów informatycznych do analizy ryzyka w przedsiębiorstwie, 4.11. Technologia informacyjna jako czynnik zmniejszania ryzyka działalności przedsiębiorstw partnerskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orientacja jakościowa a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa, 2. Wartość firmy w kontekście zmian kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa, 3. O szacowaniu wartości udziałów mniejszościowych i udziałów kontrolnych, 4. Pomiar wartości dodanej dla akcjonariuszy - SVA, 5. Sterowanie wartością spółki giełdowej za pomocą prognozy zysku, 6. Wybrane aspekty szacowania wartości prawa użytkowania wieczystego gruntów, 7. Cele działania handlowych spółek osobowych w systemie wartości ich działania, 8. Wykorzystanie Balanced Scorecard w wycenie przedsiębiorstwa, 9. Wpływ emisji akcji na wycenę rynkową spółek giełdowych, 10. Gotówkowa stopa zwrotu z inwestycji (CFROI), 11. Trudności zastosowania metod opcyjnych w wycenie przedsiębiorstw, 12. Ryzyko a koszt kapitału w opcyjny, modelu wyceny firmy, 13. Krytyka niektórych mieszanych metod wyceny przedsiębiorstwa, 14. Ogólne zasady szacowania kosztu kapitału w przedsiębiorstwie, 15. Ryzyko i rezerwy przedsiębiorstwa, 16. Wpływ kosztów logistycznych na wartość rynkową przedsiębiorstwa, 17. Wycena należności dla potrzeb szacowania wartości przedsiębiorstwa, 18. Podstawy wszczęcia postępowania upadłościowego i postępowania naprawczego na tle nowej regulacji prawa upadłościowego i naprawczego, 19. Z badań nad wypłacalnością i rentownością jako wyznacznikami kryzysu finansowego przedsiębiorstwa, 20. Władza w przedsiębiorstwach o koncentracji organizacyjnej, 21. O nadzorze właścicielskim w układach wieloinstalacyjnych, 22. Banki na rynku kontroli przedsiębiorstw, 23. Wyzwania strategiczne a system komunikacji w przedsiębiorstwie, 24. Próba empirycznej weryfikacji modelu strategii samofinansowania przedsiębiorstwa, 25. Zrównoważony rozwój w zarządzaniu przedsiębiorstwem - możliwości kształtowania wartości przedsiębiorstw, 26. Sprawność działania pionu sprzedaży jako element kształtujący wartość przedsiębiorstwa, 27. O wartości współpracy,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 2)
Ku intelektualizacji pracy; Udział pracowników w budowie strategii rozwoju firmy; Zarządzanie w praktyce przemysłowej; Psychologiczne i osobowościowe uwarunkowania decyzji menedżerskich; Wynagrodzenia menedżerów w spółkach publicznych; Przedsiębiorstwa województwa świętokrzyskiego w ocenie zdolności adaptacyjnych gospodarki; Okręgi przemysłowe jako środowisko konkurencyjne małych firm; Systemy typu Customer Relationship Management jako sposób osiągania przewagi konkurencyjnej; Procesy wirtualizacji firm; Przedsiębiorstwo wirtualne w logistyce; Techniki promocji sprzedaży w przedsiębiorstwach handlu detalicznego; Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie; Ekologiczne koszty działania przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 43)
Kształtowanie ogólnej strategii przedsiębiorstwa: Model biznesu jako podstawa zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Wykorzystanie opcji rzeczywistych w planowaniu strategicznym. Konkurencyjność przedsiębiorstwa i czynniki ja kształtujące: Niematerialne czynniki konkurencyjności przedsiębiorstwa; Metody kwalifikacji przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Implementacja strategiczna: Implementacja w zarządzaniu strategicznym; Kluczowe kompetencje w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Kontrola strategiczna: System Strategicznej Karty Wyników - model amerykański; Metodologia tworzenia Strategicznej Karty Wyników wg koncepcji niemieckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Słowo wstępne; 2. X lat Wyższej Szkoły ekonomii i Administracji w Bytomiu; 3. Chrześcijańskie źródła europejskiej kultury prawnej; 4. Kilka uwag o wzajemnym stosunku państwa i samorządu terytorialnego; 5. Polityka społeczna wobec przemian demograficznych; 6. Wkład Józefa Wybickiego w rozwój polskiej myśli ekonomicznej; 7. Ład konkurencji a szanse małych przedsiębiorstw; 8. Zarządzanie kapitałem społecznym główną przesłanką metodologiczną organizowania zgrupowań sieciowych - klastrów; 9. Rozumienie logistyki. Aspekty naukowe i praktyczne; 10. Controlling jako metoda ograniczenia ryzyka inwestycyjnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstwa. 2. Majątek przedsiębiorstwa i jego finansowanie. 3. Krótkoterminowe zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. 4. Długoterminowe zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. 5. Kształtowanie wyniku finansowego przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rola jakości w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw. Logistyczna obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw. Innowacje jako element konkurencyjności przedsiębiorstw. Konkurencyjność przedsiębiorstw gospodarki żywnościowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czynniki kształtujące wartość przedsiębiorstwa, 2. Środowiskowy wymiar wartości przedsiębiorstwa, 3. Metodologiczny wymiar kształtowania wartości przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Akceptowany poziom ryzyka finansowego, 2. Metody zabezpieczenia przed ryzykiem kursu walutowego, 3. Zarządzanie wolnymi środkami z przedsiębiorstwie a finanse behawioralne, 4. Cash pooling w efektywnym zarządzaniu gotówką przez przedsiębiorstwo, 5. Problem efektywnej sprzedaży na kredyt, 6. Faktoring metodą wspierania sprzedaży kredytowej, 7. Koszt kredytu dla przedsiębiorstwa, 8. Tarcza podatkowa w kalkulacji kosztu kapitału obcego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jadwiga Bakonyi: Wykorzystanie technologii informacyjnych w podnoszeniu jakości kształcenia w szkołach wyższych; 3. Edyta Ciszowska: Cena jako element marketingu mix na rynku telefonii komórkowej; 4. Marek Jabłoński, Adam Jabłoński: Finansowe i marketingowe nośniki wartości przedsiębiorstwa; 5. Elżbieta Targosz, Łukasz Karliński: Benchmarking jako narzędzie doskonalenia procesu zarządzania w organizacji; 6. Paweł Nowak: Wpływ nadzwyczajnych gwarancji na funkcjonowanie firmy; 7. Piotr Piorunkiewicz: Wybrane zagadnienia integracji łańcuchów dostaw; 10. Marek Jabłoński, Adam Jabłoński: Karta wyników oparta na założeniach Zrównoważonego Rozwoju w budowie wartości firmy; 17. Stanisław Borkowski, Magdalena Mazur: Identyfikacja obszarów huty szkła wymagających doskonalenia; 18. Katarzyna Znańska-Kozłowska: Komunikacja pracowników w okresie zmian organizacyjnych; 20. Anna Sośnicka: Zarządzanie talentami- wyzwanie współczesnych organizacji; 21. Leopold Jeziorski, Jacek Selejdak, Marta Jagusiak: Działania korygujące jako instrument doskonalenia produkcji szyb samochodowych; 23. Lech Regulski: Zarządzanie projektami- wyzwanie nowych czasów; 26. Małgorzata Koszembar-Wiklik: Pracownik w Viralu- komunikacja wewnętrzna w organizacji; 28. Magdalena Półtorak: Job-Sharing- abstrakcja czy alternatywa? Próba oceny elastycznej formy pracy jako narzędzia polityki WLB; 29. Stanisław Borkowski: Doskonalenie metody Servqual; 30. Marta Jagusiak, Krzysztof Knop, Piotr Czaja: Doskonalenie jakości kamizelki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
1. Informacja rynkowa w gospodarce globalnej; 2. Informacja rynkowa jako determinanta w tworzeniu pozycji i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym; 3. Zarządzanie informacją rynkową w praktyce organizacyjnej przedsiębiorstw globalnych; 4. Propozycje rozwiązań służące zarządzaniu informacją rynkową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola przedsiębiorstw w rozwoju regionalnym. 2. Metody doskonalenia przedsiębiorstw w gospodarce regionalnej. 3. Konkurencyjność regionalna w globalnej gospodarce wiedzy. 4. Integracja, koordynacja i sprawność w regionalnych systemach zarządzania. 5. Przedsiębiorstwo jako czynnik wzrostu i konkurencyjności regionu. 6. Informacyjne przedsiębiorstwo w regionie. 7. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw a przyszłość regionu. 8. Determinanty rynku pracy w kształtowaniu polityki personalnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość : podstawy teoretyczne / Teresa Piecuch. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 173, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck. Przedsiębiorczość)
1. Przedsiębiorczość w teoriach ekonomii i zarządzania; 2. Przedsiębiorczość i jej rodzaje; 3. Charakterystyka przedsiębiorcy; 4. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości; 5. Małe i średnie przedsiębiorstwa efektem zachowań przedsiębiorczych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Systemowe zarządzanie jakością; 2. Skuteczność systemu zarządzania jakością; 3. Zewnętrzny kontekst funkcjonowania systemu zarządzania jakością; 4. Identyfikacja i klasyfikacja wewnętrznych czynników skuteczności systemu zarządzania jakością; 5. Branżowość w systemowym zarządzaniu jakością; 6. Ocena wpływu czynników wewnętrznych na skuteczność systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstw budowlanych; 7. Relacje zachodzące pomiędzy czynnikami wewnętrznymi a rezultatami funkcjonowania systemu zarządzania jakością;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej