Form of Work
Książki
(763)
Czasopisma
(18)
E-booki
(12)
IBUK Libra
(10)
NASBI
(2)
Status
only on-site
(667)
available
(520)
unavailable
(23)
unknown
(12)
Branch
Wypożyczalnia
(544)
Czytelnia
(678)
Author
Chodyński Andrzej
(16)
Ehrlich Andrzej
(12)
Penc Józef
(12)
Huczek Marian
(11)
Borkowski Stanisław
(10)
Smolarek Małgorzata
(9)
Grabiec Olimpia (1975- )
(8)
Mikołajczyk Zofia
(8)
Strużycki Marian
(8)
Bakonyi Jadwiga
(7)
Grudzewski Wiesław M
(7)
Kostera Monika
(7)
Griffin Ricky W
(6)
Jeziorski Leopold
(6)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(6)
Listwan Tadeusz
(6)
Martyniak Zbigniew
(6)
Pocztowski Aleksy
(6)
Rusiński Michał
(6)
Adair John
(5)
Dzieńdziora Joanna
(5)
Hejduk Irena K
(5)
Jabłoński Marek Marian
(5)
Perechuda Kazimierz
(5)
Vollmuth Hilmar J
(5)
Bańka Waldemar
(4)
Chodyńska-Kukułka Agata
(4)
Drucker Peter F
(4)
Duraj Jan
(4)
Galata Stanisław
(4)
Glinka Beata
(4)
Jabłoński Adam Stefan
(4)
Janiszewski Adam
(4)
Kotler Philip
(4)
Kożuch Barbara
(4)
Krzakiewicz Kazimierz
(4)
Majewski Miłosz
(4)
Malara Zbigniew
(4)
Morgan Gareth
(4)
Pierścionek Zdzisław
(4)
Potocki Arkadiusz
(4)
Rudolf Stanisław
(4)
Sawicki Jarosław
(4)
Skórska Anna
(4)
Trocki Michał
(4)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(4)
Woźniak-Sobczak Barbara
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Albigowski Marek
(3)
Bakalarz Dariusz
(3)
Banaszyk Piotr
(3)
Bieda Jolanta
(3)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Blaik Piotr
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Brzeziński Marek
(3)
Cyfert Szymon
(3)
Czekaj Jan
(3)
Dobosiewicz Zbigniew
(3)
Dresler Zbigniew
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Frączkiewicz-Wronka Aldona
(3)
Fudaliński Janusz
(3)
Gawroński Krzysztof
(3)
Grajewski Piotr
(3)
Grudowski Piotr
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Hofstede Geert
(3)
Jabłoński Adam
(3)
Janasz Władysław
(3)
Jasiński Zdzisław
(3)
Juchnowicz Marta
(3)
Juraszek Marian
(3)
Justyna Marlena
(3)
Jędralska Krystyna
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Kadysz Piotr
(3)
Kieżun Witold
(3)
Korombel Anna
(3)
Kowalczyk Jerzy
(3)
Kuc Bolesław Rafał
(3)
Lichtarski Jan
(3)
Lipka Anna
(3)
Marks Stephen G
(3)
Masłyk-Musiał Ewa
(3)
Mikuła Bogusz
(3)
Oleksiuk Adam
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Rapacki Ryszard
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Romanowska Maria
(3)
Rosak Joanna
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Samuelson William F
(3)
Schauz Ewa
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Sikorski Czesław
(3)
Stabryła Adam
(3)
Year
2020 - 2021
(4)
2010 - 2019
(136)
2000 - 2009
(542)
1990 - 1999
(111)
Country
Poland
(793)
Language
Polish
(793)
Subject
Przedsiębiorstwo
(314)
Zarządzanie
(276)
Organizacja
(266)
Kadry
(115)
Zarządzanie strategiczne
(74)
Zarządzanie wiedzą
(61)
Menedżerowie
(56)
Innowacje
(49)
Zarządzanie jakością
(49)
Praca
(45)
Organizacja ucząca się
(44)
Motywacja pracy
(37)
Decyzje
(33)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(28)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(28)
Przywództwo
(27)
Informacja dla zarządzania
(26)
Kultura organizacyjna
(23)
Banki
(22)
Controlling
(20)
Systemy informatyczne zarządzania
(20)
Internet
(19)
Zarządzanie kryzysowe
(19)
Gospodarka oparta na wiedzy
(18)
Organizacje
(18)
Zarządzanie projektami
(17)
Gospodarka
(16)
Marketing
(16)
Oceny pracowników
(16)
Produkcja
(16)
Globalizacja
(15)
Logistyka gospodarcza
(15)
Samorząd terytorialny
(15)
Jakość
(14)
Komunikacja społeczna
(14)
Motywacja
(14)
Przedsiębiorczość (postawa)
(14)
Kultura
(13)
Szkolnictwo wyższe
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Administracja
(12)
Logistyka
(12)
Praca zespołowa
(12)
Public relations
(12)
Systemy informatyczne
(12)
Służba zdrowia
(12)
Turystyka
(12)
Informacja
(11)
Konflikt
(11)
Negocjacje
(11)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(11)
Płaca
(11)
Usługi
(11)
Informatyka
(10)
Stosunki interpersonalne
(10)
Transport
(9)
Zatrudnienie
(9)
Instytucje nonprofit
(8)
Polska
(8)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(8)
Sektor publiczny
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(8)
Systemy informacyjne
(8)
Wiedza
(8)
Benchmarking
(7)
Handel elektroniczny
(7)
Konkurencja
(7)
Marketing strategiczny
(7)
Otoczenie firmy
(7)
Outsourcing
(7)
Rynek pracy
(7)
Współdziałanie
(7)
Audyt wewnętrzny
(6)
Bezpieczeństwo publiczne
(6)
Holdingi
(6)
Inwestycje
(6)
Jakość produktu
(6)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Przedsiebiorstwo
(6)
Prześladowanie w miejscu pracy
(6)
Przydatność zawodowa
(6)
Szkolnictwo
(6)
Zachowanie
(6)
Bibliotekarstwo
(5)
Czas pracy
(5)
Kariera
(5)
Klastry (ekon.)
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Kontrola
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Mentoring
(5)
Oświata
(5)
Planowanie
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Unia Europejska
(5)
Zawód
(5)
Banki internetowe
(4)
Czas
(4)
Subject: time
2001-0
(11)
1989-
(8)
1901-
(3)
1918-
(1)
Subject: place
Cypr
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Irlandia
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Norwegia
(1)
Polska
(1)
Ukraina
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(18)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(16)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
793 results Filter
Book
In basket
(Psychologia i Zarządzanie / red. nauk. Maria Strykowska)
ISBN: 978-83-233-2457-7
1. Problem: To nie zmiany są przyczyną twoich problemów; Analiza przypadku; 2. Rozwiązania: Jak sprawić, by ludzie zrezygnowali ze starych nawyków; Przeprowadzanie ludzi przez strefę neutralną; Nowe rozpoczęcie; Transformacja, rozwój i odnowa; 3. Praca z nieustannymi zmianami w organizacji i twoim życiu: Jak radzić sobie z nieustannymi zmianami; 4. Wniosek: Praktyczna analiza przypadku; Wniosek; Praktyczna analiza przypadku; Wniosek
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89537-00-1
1. Nowa struktura, 2. Metoda Sim, 3. Intuicja, 4. Szybkość, 5. Płaska organizacja, 6. Insourcing, 7. Konsultanci, 8. Zdrowy rozsądek, 9. Giełda, 10. Praca operatywna, 11. Nie martwić się na zapas, 12. Sprawiedliwość, 13. Organizacje kształcące, 14. Procedury do lamusa, 15. Wynagrodzenia, 16. Czas pracy, 17. Przywileje, 18. Rekrutacja, 19. Postawić na pracowników, 20. Komunikacja, 21 .Zmotywowani
pracownicy, 22.Etyka i zasady moralne, 23.Do pracow nika
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 969)
I. Zagadnienia ogólne: Sukces przedsiębiorcy a sukces przedsiębiorstwa- perspektywa krótko- i średniookresowa; Zarządzanie kadrami na krawędzi chaosu; Czy funkcja kadrowa przetrwa w nowych formach zarządzania firmą?; Podmiotowość i przedmiotowość w zarządzaniu; Wiedza a wartość; Zarządzanie wiedzą na przykładzie Hutmenu SA. II. Kadrowe uwarunkowania sukcesu: Praca kierownicza - założenia teoretyczne i psychospołeczne koszty sukcesu Rada Nadzorcza i zarząd jako instytucje wspomagające przedsiębiorstwo w osiąganiu sukcesu; Koncepcja dryfującego pracownika wiedzy; Sukces przedsiębiorczego pracownika; Rada Nadzorcza jako współautor sukcesu; Motywowanie w organizacji opartej na wiedzy; ocena praco wnika w systemie ocen przedsiębiorstwa; Kształtowanie elastycznej struktury kapitału ludzkiego; Zarządzanie karierą zawodową w polskich przedsiębiorstwach- sukces czy porażka (wyniki badań ankietowych); Siatka stylów realizacji funkcji personalnej- zarys koncepcji; Swoboda kształtowania roli menedżera; Kompetencje kontrole ra a sukces przedsiębiorstwa; Funkcjonowanie menedżera personalnego w firmach południowej Polski; System szkoleń pracowniczych w świetle badań w przedsiębiorstwach województwa łódzkiego; Wybrane aspekty polityki personalnej (pilotowe badania empiryczne); Odgrywanie ról w teatrze zw. przedsiębiorstwem; Zintegrowane systemy zarządzania kompetencjami; Kierowanie ludźmi w małej firmie. III. Organizacyjne uwarunkowania sukcesu: Zmiana organizacyjna jako czynnik sukcesu w zarządzaniu; Zarządza nie personelem w przedsiębiorstwie jako przejaw kultu ry organizacyjnej; Rola układów zbiorowych pracy w realizacji funkcji personalnej; Zarządzanie przez prawo do rozwoju w organizacjach inteligentnych; System zarządzania jakością w polskiej policji; Służby organizatorskie w doskonaleniu zarządzania policją; Typ kultury organizacyjnej jako wyznacznik sukcesu organizacji; Indywidualny i zbiorowy wymiar kultury organizacyjnej. Studia przypadków dwóch polskich organizacji; Wartościowanie kompetencji - moda czy aktualne wyzwania organizacji; Nowoczesne metody zatrudniania czyli praca czasowa w UE. IV. Zagadnienia metodologiczne: sukces i jego kwantyfikacja w zarządzaniu organizacjami; Modele analizy zasobów ludzkich; Modelowanie systemu informacji personalnej. Podejście obiektowe; Problemy metodyczne budowy systemu kompetencji funkcjonalnych. Dyskusja.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88597-68-X
Od czego zacząć?; Myślenie systemowe; Mistrzostwo osobiste; Modele myślowe; Wspólna wizja; Zespołowe uczenie się; Obszary praktyki; Rubieże; Uwagi końcowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Kierownik w organizacji / Stefan Tokarski. - Warszawa : Difin, 2006. - 340 s. : il. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-577-8
Charakterystyka nauki o kierowaniu; Metody badania zachowania się człowieka w organizacji; Podwładny jako element układu człowiek-organizacja; Osobowościowe uwarunkowania kierowania; Kierowanie w stresie; Sytuacyjne determinanty kierowania; Koncepcje grupowo-środowiskowe; Interakcyjna koncepcja efektywności kierowania. Podejście pragmatyczne; Intuicja w organizacji; Trening kierowniczy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89120-11-9
Cz. I Wstęp: Historia i kontekst psychologii pracy i organizacji; Rola i metody. Cz. II Ludzie w pracy: Analiza i projektowanie pracy; Selekcja pracowników; Szkolenia; Ocena pracy: ewaluacja i doskonalenie potencjału pracowników i ich pracy, Stres zawodowy a zdrowie pracowników. Cz. III Czynniki ludzkie w środowisku pracy: Obciążenie pracą i przydział (alokacja) zadań; Środowisko pracy a wykonanie pracy; Projektowanie i wykorzystanie technologii związanych z pracą; Bezpieczeństwo pracy. Cz. IV Organizacja pracy: Przywództwo i zarządzanie; Motywacja w miejscu pracy; Zespoły: wyzwania pracy w grupie; Zmiana w organizacji i rozwój organizacji. Cz. V Zagadnienia z zakresu psychologii pracy i organizacji: Przeciw wszelkiej nierówności: zarządzanie różnorodnością; Wykonanie pracy a starzenie się siły roboczej; Zmiany charakteru pracy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im.E ; Nr 59)
ISBN: 978-83-88923-96-8
1. Podstawy wiedzy o organizacjach i zarządzaniu: Przedmiot organizacji i zarządzania; Rys historyczny wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Funkcje organizacji i zarządzania; Organizacja i zarządzanie a inne nauki; Teoria organizacji i zarządzania w praktyce turystycznej. 2. Turystyka jako działalność gospodarcza: Istota współczesnej turystyki; Podstawowe funkcje współczesnej turystyki; Turystyka gospodarcza. 3. Podmioty gospodarcze w turystyce: Pojęcia i cele przedsiębiorstwa turystycznego; Podstawy prawne działalności gospodarczej przedsiębiorstwa turystycznego; Funkcje przedsiębiorstwa turystycznego; Klasyfikacja i organizacja przedsiębiorstw turystycznych; Organizacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa turystycznego; Zasoby kapitałowe, majątkowe i kadrowe oraz ich rola w przedsiębiorstwie turystycznym; Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym; Informatyczne systemy wspomagające zarządzanie; Logistyka w turystyce. 4. Systemy zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym: specyfika przedsiębiorstwa turystycznego; Planowanie działalności; Organizowanie pracy; Motywowanie pracowników; Kontrolowanie, Decydowanie, Style zarządzania. 5. Procesy destabilizujące zarządzanie: wpływ stresu i emocji na efekty pracy; Konflikty w zarządzaniu przedsiębiorstwem turystycznym i ich przyczyny; Istota, czynniki decydujące o skuteczności negocjacji. 6. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym: Organizacja działań marketingowych w przedsiębiorstwie turystycznym; Analiza otoczenia firmy turystycznej; Plan marketingowy jako narzędzie w systemie zarządzania przedsiębiorstwem; strategia zarządzania marketingowego przedsiębiorstwem turystycznym; strategie przedsiębiorstw turystycznych wobec konkurencji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Zarządzanie dobrami / Ryszard Stocki. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2003. - 335 s. : rys., tab. ; 23 cm + CD.
ISBN: 83-7318-242-X
1. Mentalność służby: Wiedza jako źródło nowej konkurencyjności; Siła władzy a siła służby; Skarłowacenie służby w Polsce; Organizacja zmieniająca świat; Cechy prawdziwych liderów zmian; Co to są podstawowe aspekty zarządzania? 2. Sens organizacji: Odniesienia duchowe; Odniesienia patriotyczne; Odniesienia kulturowe; Odniesienia psychologiczne; Od sensu służby do misji indywidualnej Od misji indywidualnej do organizacji służebnych; Od ukrytego sensu do misji organizacji transformacyjnych; Podstawowe pojęcia; Sformułowanie misji organizacyjnej 3. Strategie: Pięć pytań Druckera; Problem konkurencyjności; Typologia strategiczna organizacji; Określanie pozycji strategicznej; Relacje strategii z pozostałymi elementami zarządzania; Strategie a wartości - podsumowanie. 4. Struktura: Od misji i strategii do struktury; Psychologiczne aspekty struktury; Organizacja gronowa; Zarządzanie projektami jako podstawa zmiany świata; Podsumowanie. 5. Systemy ukierunkowujące: Ukierunkowanie naszych marzeń; Ukierunkowanie strategiczne; Prowadzenie zebrań; Ukierunkowanie operacyjne - biznesplan; Indywidualne systemy ukierunkowujące; Podsumowanie. 6. Systemy związane z procesami: Od standardów do instrukcji; Nowe spojrzenie na procesy; Przeszkody w realizacji projektów; Podsumowanie. 7. Systemy codziennego zarządzania: Wizualizacja; Informacja zwrotna oparta na ilości; Informacja zwrot na oparta na czasie trwania; Informacja zwrotna oparta na ściśle zdefiniowanej jakości wykonania; Informacja oparta na realizowaniu wcześniej opracowanego planu; Informacja zwrotna o zadaniach wymagających współpracy wielu osób- obieg dokumentów; Informacja zwrotna z zewnątrz - obieg korespondencji; Podsumowanie. 8. Społeczność: Wprowadzenie; Klienci - najważniejsza część społeczności każdej organizacji; Poszukiwanie współpracowników; Zwalnianie ludzi; Nastawienia pracowników; Porozumienie; Kształcenie; Podsumowanie. 9. Styl: Style w organizacji; Podstawowe style przywództwa; Czynników warunkujących styl przywódczy; Doświadczenie pracy zespołu. 10. Skuteczność: Źródła nowej skuteczności; Kryteria oceny skuteczności organizacji; Zarządzanie jakością. 11. Synchronizacja: Faza pierwsza - zmiana siebie; Faza druga - siedmiu samurajów; Faza trzecia - sprzedaż zmiany pracownikom; Faza czwarta - wdrożenie; Faza piąta - konkurencyjność; Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 978-83-7561-010-9
1. Organizowanie jako funkcja zarządzania; 2. Modelowanie w procesie budowy i przebudowy firmy; 3. Metody projektowania organizacji; 4. Projektowanie struktur organizacyjnych; 5. Modele struktur organizacyjnych; 6. Tworzenie dokumentów organizacyjnych; 7. Wdrażanie projektu organizacji- uruchamianie przedsiębiorstwa; 8. Uwarunkowania i zasady przebudowy przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Organizacje : istota, struktury, procesy / Marcin Bielski. - Wyd.3. - Łódź : Uniwersytet Łódzki, 2001. - 288 s. : wykr. ; 24 cm.
Nauka o zarządzaniu organizacjami; Interpretacje pojęcia organizacji; Organizacje w różnych sytuacjach; Struktury organizacyjne; Zarządzanie organizacjami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Bilbioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-002-X
1. Zrozumieć pracownika, czyli osobowość jako źródło patologii w firmie, 2. Szukanie własnego miejsca w firmie albo hodowla patologii, 3. Patologie w zespole pracowniczym, 4. Patologie - efekt walki bądź skutek dostosowania się do organizacji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88-607-13-8
1. Prawdziwy profesjonalizm. Czym jest profesjonalizm i jak profesjonalnie zarządzać firmą? 2. Czy praca sprawia ci radość? Rola zapału i entuzjazmu w zawodowych sukcesach, 3. Nie żałuj siebie! Jak opracować strategię własnej kariery, 4. Generator, Żaglowiec i Nieudacznik. Jak utrzymać swą karierę na wysokich obrotach? Skąd brać pewność, że tak się dzieje? 5. O czasie. Najważniejszy aspekt pracy profesjonalisty: inwestycje w przyszłość, 6. Zrezygnuj z całkowitej autonomii! Jak pogodzić zarządzanie firmą z niezależnością profesjonalistów? 7. Dlaczego mam się słuchać? Jakie atrybuty musi mieć lider profesjonalistów? 8. Wartości w praktyce. Jak skutecznie wymuszać przestrzeganie wartości? 9. Wartość nietolerancji. Czego firma nie powinna tolerować? Jak uniknąć "jakotakości"? 10. Czas na uzdrowienie. Jak wzbudzić ducha współpracy? 11. Dodatkowa wartość firmy. Co zrobić, żeby firma przedstawiała wartość przewyższającą umiejętności wszystkich zatrudnionych profesjonalistów? 12. Rozwój umiejętności drogą do sukcesu. Jak organizować kształcenie i rozwijać umiejętności? 13. Jakie usługi oferujesz? Różne typy usługodawców i różnice między nimi. 14. Zarządza nie projektami. Jak ocenić dochodowość zlecenia? 15. Po co nam fuzja? Czy fuzje firm mają sens? 16. Firma zdolna do adaptacji. Co robić, by stale ewoluować i umieć się przystosować? 17. Jak prawdziwy profesjonalista rozwija biznes. O co chodzi w marketingu i jak to się ma do standardów profesjonalizmu? 18. Czego pragną klienci. Jak określić, co klient rozumie przez wysoką jakość? 19. Dlaczego nowa oferta trafia w próżnię. Kiedy cross-selling naprawdę może zadziałać? 20. Badanie sukcesu marketingowego. Na czym polega różnica pomiędzy "większym biznesem" a "lepszym biznesem"? 21. Satysfakcja gwarantowana. Czy możesz zagwarantować kli entowi satysfakcję?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-232-3
1. Wprowadzenie; 2. Organizacja produkcji; 3. Planowanie i sterowanie produkcją; 4. Zarządzanie produkcja; 5. Ocena produktywności
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / C.H.Beck)
ISBN: 978-83-8128-279-6
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Klasyczne zarządzanie procesowe w organizacjach: 1.1. Ewolucja klasycznego zarządzania procesowego; 1.2. Idea i struktura klasycznego zarządzania procesowego; 1.3. Wielowymiarowość klasycznego zarządzania procesowego; 1.4. Wybrane modele dojrzałości i standardy klasycznego zarządzania procesowego; 1.5. Korzyści i ograniczenia klasycznego zarządzania procesowego; Podsumowanie. Rozdział 2. W kierunku zintegrowanego zarządzania procesowego. Triada procesy–projekty–wiedza: 2.1. Egzogeniczne przesłanki budowy zintegrowanego zarządzania procesowego; 2.2. Endogeniczne przesłanki budowy zintegrowanego zarządzania procesowego: triada procesy–projekty–wiedza; 2.3. Zarządzanie procesowe a zarządzanie projektami – płaszczyzny współdziałania; 2.4. Zarządzanie procesowe a zarządzanie wiedzą – płaszczyzny współdziałania; 2.5. Triada procesy–projekty–wiedza – wybrane modele współdziałania; Podsumowanie. Rozdział 3. Zintegrowane zarządzanie procesowe w organizacjach: 3.1. Wytyczne konstruowania zintegrowanego zarządzania procesowego; 3.2. Założenia zintegrowanego zarządzania procesowego; 3.3. Etapy transformacji od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego; 3.4. Płaszczyzny zintegrowanego zarządzania procesowego; 3.5. Korzyści i ograniczenia zintegrowanego zarządzania procesowego; Podsumowanie. Rozdział 4. Od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego w organizacjach – wyniki badań empirycznych na świecie i w Polsce: 4.1. Od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego – wyniki badań empirycznych na świecie; 4.2. Od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego – wyniki badań empirycznych w Polsce; 4.3. Analiza porównawcza wyników badań na świecie i w Polsce; 4.4. W kierunku zintegrowanego zarządzania procesowego – studium przypadków; 4.5. Wytyczne zintegrowanego zarządzania procesowego – pomiędzy nauką a praktyką; Podsumowanie. Zakończenie. Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety. Załącznik 2. Kwestionariusz wywiadu. Bibliografia. Indeks.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12805-4
Zawiera: Przedmowa; CZ.I: PRACA: Od pracownika do profesjonalisty; CZ.II: ZARZĄDZANIE: Od kierownika do właściciela procesu, Koniec ze schematem organizacyjnym; Cz. III: PRZEDSIĘBIORSTWO: Istota nowej organizacji Strategia przemyślana od nowa: jesteś tym, co robisz, Cz. IV: SPOŁECZEŃSTWO: Wygrani i przegrani, czyli co powiem moim dzieciom, Typowanie przyszłych wygranych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Podstawy zarządzania: zachowania organizacyjne. / Bogusław Kaczmarek, Czesław Sikorski. - Wyd. 2 poszerz. - Łódź : Absolwent, 1998. - 248,[1] s. : rys.,tab.,wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-86840-08-0
Wstęp; Podstawowe pojęcia i problemy zarządzania: Organizacja i zarządzanie jako nauka - krótki rys historyczny rozwoju organizacji i zarządzania, Analogie organizacyjne, Organizacja jako system, Zarządzanie; Cele działania: Planowanie celów, Projektowanie struktury celów, Formułowanie strategii działania, Promocja i integracja celów, Efektywność organizacyjna; Struktura organizacyjna: Uwarunkowania struktury organizacyjnej, Projektowanie struktury organizacyjnej, Metody zarządzania, Człowiek w strukturze organizacyjnej, Kryteria oceny struktury organizacyjnej; Procesy funkcjonowania organizacji: Planowanie procesów pracy, Organizowanie procesów pracy, Procedury decyzyjne, Style kierowania, Kontrola procesów pracy; Kadry i gospodarka zasobami ludzkimi: Planowanie zasobów ludzkich, Pozyskiwanie kadr, Strategie kadrowe, Motywowanie pracowników, Ocena potencjału ludzkiego; Rozwój organizacji: Planowanie zmian organizacyjnych, Metodyka zmian organizacyjnych, Strategie zmian ,Pozyskiwanie ludzi do zmian, Kontrola reorganizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Nauka o organizacji / Barbara Kożuch. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 290 s. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7556-037-4
Wprowadzenie, 1. Teoria organizacji jako dyscyplina naukowa, 2. Tradycja i współczesność w nauce o organizacji, 3. Materialne i niematerialne podstawy działalności organizacji, 4. Organizacja jako obiekt badań, 5. Prawno=organizacyjne i własnościowe formy zorganizowanego działania, 6. Zarządzanie-podsystem organizacji, 7. Tworzenie i przekształcanie organizacji, 8. Współdziałanie organizacji, 9. Zmiana jako warunek rozwoju organizacji, 10. Organizacje w przyszłości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
R.1 Nurt "Industrial Engineering": Charles Babbage; Fryderyk Winslow Taylor; Henry Louis Le Chatelier; Emile Belot; Charles de Freminville; Henry Laurence Gantt; Stanford Edwards Thompson; Clarence Bertrand Thompson; Frank Bunker Gilberth; William Kent; Alfred P. Solan, Jr; Henry Ford; Andre Michelin i Edouard Michelin; Charles Bedaux; Aleksiej Kapitanowicz Gastiew; Karol Adamiecki; Aleksander Rothert. R.2 Nurt uniwersalny: Henri Fayol; Harrington Emerson; Morris Llewelyn Cooke; Howard Coonley; Wallace Clark; Max Weber; Johann Plenge; Lyndall Fownes Urwick; Aleksander Aleksandrowicz Bogdanow; Eugeniusz Słucki; Stan Śpaćek; Herbert Aleksander Simon; Edwin Hauswald; Piotr Drzewiecki; Zygmunt Rytel; Tadeusz Kotarbiński. R.3 Nurt humanizacyjny: Mary Parker Follett; Olivier Sheldon; Elton Mayo; Fritz Jules Roethlisberger; Tomasz Bata; Hyacinte Dubreuil; Chester I. Barnard; Emile Fracois Rimailho; Jules Amar; Jean-Maurice Lahy; Osip Arkadiewicz Jermański; Georges Friedmann; Stanisław Bieńkowski; Józefa Franciszka Joteyko; Bronisław Biegeleisen-Żelazowski; Józef Zieliński.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88607-06-5
1. Organizacja czasu z perspektywy, 2. Typowe problemy z czasem, 3. Rozwijanie własnego poczucia czasu, 4. Jak określać cele perspektywiczne, 5. Jak tworzyć plany średniego zasięgu, 6. Planowanie dnia, 7. Jak najlepiej wykorzystać najdogodniejszą porę, 8. Efektywne wykorzystanie czasu w biurze, 9. Organizacja zebrań, 10. Sztuka delegowania, 11. Korzystanie z zajętego czasu, 12. Zdrowie i wakacje, PODSUMOWANIE: Dziesięć kroków ku lepszej organizacji czasu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-311-2
1. Wstęp do zarządzania zmianami; 2. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - podstawowe zagadnienia; 3. Typologie i modele zmian organizacyjnych; 4. Metodyka wprowadzania zmian do przedsiębiorstwa; 5. Kultura organizacyjna w procesie zmian; 6. Aspekt społeczny procesu zmian w organizacji; 7. Przywództwo i liderzy zmian w organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again