Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
Forma i typ
Książki
(34)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(22)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(34)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Nowacki Robert
(2)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Imai Masaaki
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Johnson Mark W
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kay Frances
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopańska-Bródka Donata
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Koppett Kat
(1)
Korol Tomasz
(1)
Korombel Anna
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kończak Grzegorz
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Kłos Monika
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Mitas Andrzej W
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Nycz Małgorzata
(1)
Owoc Mieczysław L
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Parkes Aneta
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piekarczyk Anna
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sankowska Anna
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sinfield Joseph V
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Staniewski Marcin W
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Szybińska Maria
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Turyna Jan
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wielki Janusz
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Wójcik Grażyna
(1)
Wójcik Katarzyna
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zimniewicz Kazimierz
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(23)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Temat
Przedsiębiorstwo
(19)
Zarządzanie
(15)
Innowacje
(11)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Marketing
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Internet
(3)
Organizacja
(3)
Produkcja
(3)
Controlling
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Informatyka
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Logistyka
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Menedżerowie
(2)
Statystyka
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Analiza systemowa
(1)
Badania operacyjne
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blogi
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacja naukowa
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Metoda Monte Carlo
(1)
Metodologia
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odpady
(1)
Optymalizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Poradnictwo
(1)
Postęp techniczny
(1)
Private equity
(1)
Produktywność pracy
(1)
Promocja
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przestępstwo przeciw mieniu
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rezerwy (finanse)
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Sport
(1)
Sportowcy
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spółka europejska
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
36 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja kaizen. 2. Podejście do doskonalenia na wschodzie i na zachodzie. 3. Kaizen poprzez kompleksową kontrolę jakości (TQC). 4. Praktyka kaizen. 5. Zarządzanie w kaizen. 6. Kaizen - metody rozwiązywania problemów. 7. Zmiana kultury korporacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego myślenie sieciowe?; 2. Teoria systemów jako podstawa myślenia sieciowego; 3. Myślenie sieciowe w ujęciu P. Gomeza, G. Probsta i H. Ulricha; 4. Myślenie sieciowe w ujęciu J. Honeggera i H. Vettigera; 5. Zespół analityczny i warunki jego pracy; 6. Komputerowe wspomaganie myślenia sieciowego; 7. Przykładowe zastosowania metodyki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości, 2. Współczesne metody restrukturyzacji przedsiębiorstw, 3. Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych, 4. Wyniki wdrożenia pilotowego Continuous Improvement Management (CMI), 5. Przykłady wdrażania metod Continuous Improvement Management (CMI), 6. inne przypadki wdrażania wybranych metod Continuous Improvement Management (CMI)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją; Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie; Organizacyjne i społeczne uwarunkowania zarządzania procesami w przedsiębiorstwie; 2. Wybrane zagadnienia zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Zarządzanie kosztami w ujęciu procesowym; Procesy wdrażania innowacji poprzez transfer technologii; 3. Praktyczne aspekty zarządzania procesami w przedsiębiorstwach: Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych; Podejście procesowe w zarządzaniu jakością- Instytut Energetyki O/Gdańsk; Procesowe zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nauczanie statystyki na kierunku zarządzanie; Vyuka matematicko-statistickych medot na Slezke univerzite, Obchodnic podnikatelske fakulte v Karvine; Kodowanie a jakość klasyfikacji w modelu logitowym (na przykładzie badań klientów banku); Regresja krocząca jako jedna z procedur automatycznego wyboru zmiennych do modelu; Dostosowanie materiału statystycznego do wstępnej analizy struktury zbioru danych na przykładzie obserwacji procesów transportowych; Wykorzystanie wybranych metod statystycznej analizy wielowymiarowej w ocenie kondycji finansowo-ekonomicznej przedsiębiorstwa; Metody ilościowe wykorzystywane w badaniach marketingowych; Problematyka analizy statystycznej rozkładu cech charakterystycznych odcisków palców w kontekście systemu kryptografii biometrycznej; Zastosowanie metod ilościowych w ocenie stanu zdrowia; Wykrywanie anomalii w regułowych bazach wiedzy z wykorzystaniem macierzy incydencji; Pomiar ryzyka z zastosowaniem metodologii VaR; Statystyczna analiza danych finansowo-księgowych wybranych spółek na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie; Zastosowanie skal pomiarowych w badaniach ilościowych zjawisk ekonomicznych; Wykorzystanie skali stenowej w badaniu zależności cech jakościowych; Użytkownicy danych udostępnianych przez Internet. Analiza dla instytucji statystycznych; Empiryczne własności szeregów stóp zwrotu kursów wymiany na polskim rynku walutowym; Zastosowanie metody reprezentacyjnej prze doborze jednostek do monitorowania poboru energii elektrycznej; Komputer i elementy stochastyki w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wspomaganie logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zarządzania łańcuchem dostaw: 1. Wprowadzenie, 2. Logistyka przedsiębiorstwa przemysłowego, 3. Metoda wspomagania decyzji w konfigurowaniu zaopatrzeniowo-dystrybucyjnego systemu logistycznego przedsiębiorstwa, 4. Komputerowy system wspomagania logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zaopatrzenia i dystrybucji, R. II Planowanie produkcji wspomagane komputerowo: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane metody planowania produkcji, 3. Zastosowanie nowych technik planowania produkcji i ich implementacja komputerowa. R.III Zastosowania nowych metod zarządzania jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstw produkcyjnych: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane zagadnienia zarządzania jakością, 3. Implementacja w praktyce modelu luk do pomiaru jakości usług przemysłowych, 4. Praktyczne aspekty zarządzania jakością w ujęciu teoretycznym, 5. Rachunek kosztów działań w zarządzaniu jakością. R.IV Operacyjne prognozowanie popytu na wyroby gotowe uwzględniające determinanty rynku: 1.Wprowadzenie, 2. Znaczenie prognozowania popytu i jego funkcje w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Przegląd metod operacyjnego prognozowania popytu na wyroby gotowe, 4. Determinanty rynku w metodach operacyjnego prognozowania popytu, 5. Metoda ARIMA-MLP jako narzędzie operacyjnego prognozowania popytu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa; 2. Zasoby innowacji w procesie kreowania wartości przedsiębiorstw; 3. Innowacje otwarte źródłem konkurencyjności przedsiębiorstw; 4. Wybrane strategie tworzenia innowacji i stymulowania kreatywności- przykłady; 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie innowacyjności; 6. Innowacyjność w zarządzaniu finansami- charakterystyka pojęcia i próba identyfikacji w przedsiębiorstwach w Polsce; 7. Innowacje w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP; 8. Spółki innowacyjne na rynku giełdowym NewConnect.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Podstawy stosowania metod statystycznych w sterowaniu jakością: 1. Rys historyczny, 2. Metody statystyczne w zarządzaniu jakością, 3. Podstawowe metody statystyczno-logiczne opisu jakości. Cz.II Sterowanie jakością w toku produkcji: 4. Karty kontrolne, 5. Modyfikacje klasycznych kart kontrolnych, 6. Karta kontrolna Y/X, 7. Karty kontroli wielowymiarowej, 8. Metody nieparametryczne w sterowaniu jakością, 9. Analiza zdolności procesu. Cz.III Kontrola odbiorcza: 10. Charakterystyka planów kontroli odbiorczej, 11. Wybrane plany odbiorcze, 12. Kontrola odbiorcza według liczbowej oceny własności, 13. Kontrola odbiorcza - występowania asymetrii, 14. Plany kontroli ciągłej, 15. Wykorzystanie metod wnioskowania bayesowskiego w kontroli jakości. Cz.IV Inne wybrane zagadnienia statystycznej kontroli jakości: 16. Planowanie eksperymentów, 17. Problemy jakości danych w procedurach kontroli odbiorczej, 18. Koszty kontroli jakości, 19. Procesy stochastyczne w kontroli jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie- konkurencyjność- innowacyjność; 2. Innowacyjność w zarządzaniu marketingiem; 3. Innowacyjność w zarządzaniu finansami; 4. Innowacyjność w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 5. Innowacyjność w zarządzaniu wiedzą; 6. Relacje pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Uwarunkowania zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 1.1. Uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji; 1.2. Organizacja jako dynamiczny i elastyczny system działania; 1.3. Atrybuty współczesnych organizacji; 1.4. Funkcjonowanie organizacji z perspektywy globalnych czynników ryzyka; Podsumowanie. Rozdział 2. Ryzyko w zarządzaniu współczesną organizacją: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 2.1. Interpretacja kategorii ryzyka w organizacji; 2.2. Klasyfikacja i znaczenie ryzyka w zarządzaniu organizacją; 2.3. Horyzont czasowy i strategie zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji; 2.4. Finansowy wymiar zarządzania ryzkiem we współczesnej organizacji. Rozdział 3. Kultura zarządzania ryzykiem (KZR) jako czynnik innowacyjności organizacji: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 3.1. Innowacyjność a ryzyko w organizacji; 3.2. Apetyt na ryzyko; 3.3. Kultura zarządzania ryzykiem; 3.4. Doskonalenie kultury zarządzania ryzykiem w organizacji; 3.5. Modele dojrzałości procesu zarządzania ryzykiem w organizacji; Podsumowanie. Rozdział 4. Koncepcja value innovation jako fundament organizacji opartej na innowacyjności i relacjach z interesariuszami: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 4.1. Źródła wartości dla organizacji i interesariuszy; 4.2. Istota koncepcji value innovation w organizacji a minimalizacja ryzyka; 4.3. Koncepcja „inteligencji ryzyka" w procesie zarządzania organizacją; 4.4. Zarządzanie ryzykiem w organizacji i wdrażanie koncepcji value innovation a budowanie relacji z interesariuszami; Podsumowanie. Rozdział 5. Mapa ryzyka jako narzędzie zarządzania we współczesnej organizacji: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 5.1. Mapa ryzyka w systematyce metod i narzędzi zarządzania ryzykiem; 5.2. Metodyka konstrukcji mapy ryzyka; 5.3. Wnioskowanie i podejmowanie działań na podstawie mapy ryzyka; 5.4. Uniwersalność mapy ryzyka jako narzędzia zarządzania; Podsumowanie. Rozdział 6. Zastosowanie mapy ryzyka w praktyce zarządzania - wybrane aspekty konstrukcji organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyka: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 6.1. Fundamenty konstrukcji mapy ryzyka w technice Risk Score - studium przypadku oceny ryzyka zawodowego; 6.2. Mapa ryzyka w kształtowaniu asymetrii informacji w organizacji; 6.3. Projektowanie organizacji inteligentnej z wykorzystaniem mapy ryzyka; 6.4. Zastosowanie mapy ryzyka w podnoszeniu efektywności procesów; 6.5. Kształtowanie systemu wynagrodzeń z wykorzystaniem mapy ryzyka; 6.6. Wykorzystanie mapy ryzyka w procesach decyzyjnych na potrzeby zarządzania w sytuacji kryzysowej - studium przypadku trzęsienia ziemi; 6.7. Ocena ryzyka w zarządzaniu kryzysowym na przykładzie mapy ryzyka zagrożenia powodziowego; 6.8. Identyfikacja obszarów innowacyjności organizacji z wykorzystaniem mapy ryzyka; Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki - dobre praktyki: Załącznik I. W jaki sposób postrzegać mapę ryzyka - czyli czym jest, a czym nie jest mapa ryzyka?; Załącznik II. O czym należy pamiętać, przystępując do konstruowania i analizy mapy ryzyka - czyli jak właściwie opracować mapę ryzyka i przekuć ją na konstruktywne wnioski?; Załącznik III. Jak umiejscawiać mapę ryzyka w systemie doskonalenia współczesnej organizacji - czyli czym dla właściciela, menedżera/kierownika i pracownika niższego szczebla może być mapa ryzyka? Pytania problemowe. Zadania do wykonania - ćwiczenia praktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I.: Przyczyny porażek świetnych firm: 1. Jak dochodzi do upadku świetnych firm? Spostrzeżenia z przemysłu dysków komputerowych; 2. Sieci wartości a bodźce do innowacji; 3. Technologiczna zmiana w przemyśle koparek mechanicznych przerywająca tok rozwoju; 4. Kiedy coś, co się wzniesie, już nie może opaść? ; Cz. II.: Zarządzanie zmianami technologicznymi przerywającymi tok rozwoju: 5. Przekazanie odpowiedzialności za technologie przerywające tok rozwoju organizacjom, które mają odpowiednich nabywców; 6. Dopasowywanie wielkości organizacji do wielkości rynku; 7. Znajdowanie nowych i wyłaniających się rynków; 8. Jak oceniać zdolności i ułomności swojej organizacji?; 9. Oferowanie właściwości eksploatacyjne, zapotrzebowanie rynku a cykl życia produktu; 10. Co robić w przypadku zmiany technologicznej przerywającej tok rozwoju? Studium przypadku; 11. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja systemu produkcyjnego, 2. Produktywność systemu produkcyjnego, 3. Proces produkcyjny i organizacja produkcji, 4. Systemy produkcyjne, 5. Metody i techniki sterowania produkcją, 6. Metody i techniki usprawnienia procesów produkcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Business process improvement; Reengineering; Chara- kterystyka Internetu i rynku elektronicznego; Inter- net; Systemy płatności i bezpieczeństwa danych stosowane w Internecie; Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firmy; Wykorzystanie Interne- tu w procesie marketingowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem; 2. Mapa strategii i strategiczna karta wyników a planowanie strategiczne; 3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym; 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa; 5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie, 1. Geneza współczesnych rozwiązań w organizacji, 2. Determinanty organizacji procesowej, 3. Doskonalenie procesów w działaniu organizacji, 4. Projektowanie organizacji procesowej, 5. Społeczno-kulturowe przesłanki zmiany w kierunku organizacji procesowej, Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach / Monika Kłos. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 216 s. : ry.; tab. ; 23 cm.
1. Współczesne rozwiązania w zarządzaniu przedsiębiorstwem jako tło outsourcingu; 2. Koncepcja outsourcingu; 3. Rola outsourcingu w realizacji celów i strategii przedsiębiorstwa; 4. Uwarunkowania stosowania outsourcingu w świetle przeprowadzonych badań empirycznych; 5. Skuteczny outsourcing- wytyczne projektu w świetle przeprowadzonego badania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nastawienie, 2. Podejmowanie decyzji - ładuj, celůpal!, 3. Śpiesz się powoli, 4. Zrobione, zapłacone, 5. Skuteczna taktyka partyzancka - analiza konkurencji, 6. Generowanie pomysłów - myślenie kreatywne, 7. Proste rachunki, 8. Podnieś wydajność - zmotywuj swoich ludzi, 9. Trudne decyzje, niewygodne sytuacje, 10. Zarządzanie czasem - kluczowe zagadnienia, 11. Sprawdź umowy o pracę twoich podwładnych, 12. Sprawdź swoją umowę (dla pracownika), 13. Obcinanie wydatków na podróże, 14. Negocjuj obniżenie kosztów, 15. Osobisty plan ucieczki, 16. Małe może być piękne - zwalnianie pracowników, 17. Załoga - przydzielania zadań, 18. Wizerunek i prezentacja, 19. Nie ustępuj ani na krok, 20. Dystrybucja - właściwy kanał, 21. Śmiercionośny marketing - nie, nie i jeszcze raz nie!, 22. Zarządzanie relacjami z klientami - zachęta do lojalności, 23. Sztuka odmowy, 24. Wykończ problem, zanim on wykończy ciebie - zabij stres, 25. Zwiększ swoje szanse - umiejętności, które wygrywają, 26. Lepiej za granicą ?, 27. Ocal skórę, ocal pracę - kopie zapasowe, 28. Wyciągnij naukę z doświadczenia - czyli: poznaj swoich klientów, 29. Dostrzeganie nowych możliwości - sojusze strategiczne, 30. Odzyskiwanie i oszczędzanie - wydatki, 31. Słuchaj uważnie - informacja kontra dygresja, 32. Podrasowane techniki sprzedaży, 33. Mniej znaczy więcej, 34. Najlepszy wybór - miks promocyjny, 35. Z niewielką pomocą przyjaciół - networking, 36. Nie bądź ostrożny, bądź śmiały, 37. Polityka cenowa - maksymalizacja wydajności, 38. Outsourcing - sposób na przetrwanie, 39. Liczy się mobilność - elastyczność wobec zmian, 40. Uwaga na cyfry - przepływ gotówki i płacenie rachunków, 41. Promowanie szybkiej zmiany, 42. Jak podnieść cenę (bez podnoszenia ceny), 43. Stymulowanie sprzedaży - porusz niebo i ziemię, 44. Niech cię zapamiętają, 45. Załóż różowe okulary, 46. Kijem czy dobrym słowem - właściwe podejście do trudnych spraw, 47. Jak utrzymać się na powierzchni - dziesięć najlepszych porad, 48. Siła doskonałej obsługi klienta, 49. Lepsze wskaźniki - lepsza sprzedaż, 50. Maksymalizacja zysków z Internetu, 51. Nowe perspektywy - jak stworzyć najlepszy potencjał, 52. Wszystko jest kwestią podejścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku

1. Ekonomiczna infrastruktura komputerowych systemów zarządzania.
Polish Way to Eurozone; Koncepcje ekonomii behawioralnej w ocenie jakości oprogramowania; Prosumcja w inżynierii systemów informatycznych zarządzania; Ryzyko informatyczne jako ważny element ryzyka operacyjnego w banku - wybrane zagadnienia finansowania zarządzania ryzykiem informatycznym; Wartość informacji i sposoby jej podwyższania w informatycznych systemach wspomagających zarządzanie; Infrastruktura obliczeń wszechobecnych jako podstawa komputerowego wspomagania kreatywności; Przestrzeń człowieka w systemach informatycznych; Wykorzystanie komputerowych systemów zarządzania w monitorowaniu otoczenia polskich przedsiębiorstw.
2. Systemy informacyjne zarządzania.
Rzecz o metodologicznych aspektach budowy współczesnych systemów informatycznych zarządzania - wybrane zagadnienia; Informacyjne aspekty ewidencyjnego rachunku kosztów w organizacjach gospodarczych: model obiegu informacji; Semantyczny opis dokumentów w systemie CRM - analiza przypadku; Narzędzia wspomagania wdrożeń systemów zintegrowanych jako źródło przewagi konkurencyjnej adaptacji do zmian zachodzących w otoczeniu; Cicer cum caule - czyli myśli nieuczesane na temat jak projektować i wdrażać systemy informacyjne zarządzania; Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP w branży drzewnej na przykładzie producenta materiałów dla przemysłu meblarskiego; Ontologiczne aspekty systemów informacyjnych controllingu; Wymiarowanie funkcjonalne produktów programowych w standardach ISO/IEC.
3. Systemy e-biznesu.
Możliwości zastosowania metody konwersji do oceny serwisów branży sportowej; Telepraca - przesłanki i bariery rozwoju w Polsce; Wirtualizacja informatycznych systemów zarządzania; Ocena zdalnego nauczania jako wynikowa postrzeganej użyteczności oraz łatwości obsługi w świetle badań; Realizacja strategii rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013 na przykładzie stron internetowych administracji rządowej w Polsce; Rozwój zjawiska web 2.0 i jego wpływ na funkcjonowanie współczesnych organizacji; Czynniki rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce.
4. Zarządzanie wiedzą w systemach informatycznych.
Wykorzystanie systemów informatycznych w zarządzaniu wiedzą; Kapitał intelektualny i zarządzanie wiedzą; Zarządzanie wiedzą a zarządzanie ryzykiem w firmie; Zarządzanie wiedzą w elektroenergetyce; Metody i techniki sztucznej inteligencji w zarządzaniu wiedzą i doświadczeniem; Komputerowe systemy w sferze Facility Management; Business Inteligence jako remedium na aktualne zapotrzebowanie przedsiębiorstwa na informację i wiedzę; Zastosowanie hierarchii poziomów opisu wiedzy Wiiga na potrzeby definiowania elementów wiedzy w organizacjach wytwarzających oprogramowanie.
5. Uwarunkowania technologiczne zastosowań komputerowych systemów zarządzania.
Nowe rozwiązania biznesowe firmy Microsoft Dynamics na potrzeby zarządzania przedsiębiorstwem w gospodarce elektronicznej; O pierwszych próbach ilościowego ujęcia informacji; Narzędzia wspomagające procesowe zarządzanie organizacją; Kokpit menedżerski - narzędzie wczesnego ostrzegania; Adaptacyjne przeszukiwanie internetu - przeszukiwaniem racjonalnym. Propozycja rygorystycznego podejścia w warunkach prywatnej eksploatacji internetu; WCMS jako narzędzie wspomagające zarządzanie treścią witryny internetowej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Cz. I ERC jako strategia łańcucha dostaw: 1. Istota ERC, 2. Obszary zadaniowe ERC. Cz. II Realizacja ERC - teoria i praktyka, Cz. III Strategia ERC jako narzędzie poprawy konkurencyjności łańcuchów dostaw na przykładzie sektora farmaceutycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Zasady: Przegląd; Zaufanie; Spontaniczność; Przyjmowanie propozycji; Słuchanie i świadomość; Opowiadanie; Komunikacja niewerbalna; 2. Ćwiczenia: Brzmiący krąg; Eliminacja; Emocjonalne zebranie; Fotografie i matematyka; Głupie pytania; Historia mojego imienia; Informacje; Jednostronny dialog; Karciany status; Konferencja prasowa w tajemniczym języku; Krąg pomysłów; Liczenie grupowe; Mówienie inosono; Nasiona opowiadania; Nie udało mi się; Niewidzialne piłki; Odbijanie piłki; Odpadasz; Opowiadanie z dyrygentem; Opowiadanie z wizją; Opowiadanie ze szkieletem; Poezja obrazu; Pokaz statusu; Pokaz się; Prawda czy zmyślenie; Przekazywane klaśnięcia; Przekazywanie historyjek; Przekazywanie statusu; Przełączana mowa; Rozgrzewka; Rysowanie parami; Rzucanie piłka; Schematy słów; Słowna musztra; Słowo po słowie; Snucie wizji; Spacer z zamkniętymi oczami; Splot opowiadań; Spontaniczny marketing; Strefa bezpieczeństwa; Test spostrzegawczości; Tworzenie postaci; Ubarwić- kontynuować; Wręczanie prezentów; Wywiad z ekspertem; Zgódź się; Zmiany statusu; Zwierciadło klasyczne; Zwierciadło w kręgu; Dodatek: Wątki improwizacyjne w ćwiczeniach; Cele szkoleniowe ćwiczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej