Form of Work
Książki
(71)
Status
only on-site
(56)
available
(52)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(53)
Czytelnia
(57)
Author
Gierszewska Grażyna
(6)
Romanowska Maria
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Listwan Tadeusz
(3)
Bugdol Marek
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Król Henryk
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Pocztowski Aleksy
(2)
Szymonik Andrzej
(2)
Aleksandrowicz Tomasz R
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Borkowska Stanisława (1939 - )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brilman Jean
(1)
Buchelt-Nawara Beata
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Evans Christina
(1)
Faerman Sue R
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kaczmarek Tadeusz T
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kasiewicz Stanisław
(1)
Kisielnicki Jerzy
(1)
Knosala Ryszard
(1)
Kobyłko Grzegorz
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Królak-Werwińska Joanna
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Leszczyński Zdzisław
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
McGrath Michael R
(1)
Misztal Piotr
(1)
Miś Alicja
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Nita Bartłomiej
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pawlak Marek
(1)
Perenc Józef
(1)
Popławski Wojciech
(1)
Purgał-OPopiela Joanna
(1)
Quinn Robert E
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Robson Mike
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Rutkowski Ireneusz P
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Skotnicka Bożena
(1)
Skowron-Grabowska Beata
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smith Michael L
(1)
Sołtysik Marian
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szkoda Jerzy
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szwabe Michał
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Thompson Michael P
(1)
Tomczak-Horyń Kamila
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wasilewska Barbara
(1)
Williams C. Arthur Jr
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Young Peter C
(1)
Zakrzewska-Bilewska Agnieszka
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łagowski Edmund
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Żuchowski Jerzy
(1)
Year
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(71)
Language
Polish
(71)
Subject
Zarządzanie
(26)
Przedsiębiorstwo
(23)
Zarządzanie jakością
(15)
Organizacja
(13)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Kadry
(10)
Jakość
(9)
Jakość produktu
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Marketing
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Analiza SWOT
(5)
Oceny pracowników
(5)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Marketing partnerski
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Praca zespołowa
(3)
Płaca
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Administracja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Produkcja
(2)
Przywództwo
(2)
Rozliczenia międzynarodowe
(2)
Ryzyko
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zawód
(2)
Agrobiznes
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Benchmarking
(1)
Bhp
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Etyka biznesu
(1)
Euroregiony
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Internet
(1)
Inwestycje -- projekty -- podręcznik akademicki
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komputery
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kontrola
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Kursy walutowe
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing elektroniczny -- podręcznik
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjacje
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Obsługa klienta -- metody
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odzież
(1)
Opakowania
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Pracownicy umysłowi
(1)
Projektowanie
(1)
Projekty
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo -- prognozy
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiortswa małe i średnie
(1)
Przemysł
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Sprzedaż
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strony WWW
(1)
71 results Filter
Book
In basket
Style kierowania i zarządzania : wybrane koncepcje / Marian Mroziewski. - Warszawa : Difin, 2005. - 187, [3] s. : tab. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-493-3
1. I. Proces kierowania i zarządzania w teorii organizacji: 1. Organizacja, 2. Działania kierownicze, 3. Funkcje kierownicze i koncepcje ich realizacji, 4. Uwarunkowania procesu kierowania i zarządzania. II. Istota stylów kierowania i zarządzania, III. Klasyfikowanie i charakterystyka stylów kierowania: 1. Osobowościowe style kierowania, 2. Sytuacyjne style kierowania, 3. Osobowościowo-sytuacyjne style kierowania. IV. Typologia i opis stylów zarządzania: 1. Osobowościowo-koncepcyjne style zarządzania, 2. Teologiczne style zarządzania, 3. Doktrynalne style zarządzania, 4. Holdingowe style zarządzania grupą kapitałową, 5. Funkcyjne style zarządzania, 6. Narodowe style zarządzania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1716-4
1. Klasyfikacja problemów, 2. Twórcze rozwiązywanie problemów, 3. Grupowe rozwiązywanie problemów, 4. Moderacja, 5. Zwiększenie efektywności i atrakcyjności moderacji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1375-1
Wstęp; Przedmowa. R.1 Zmieniający się świat: Najważniejsze trendy zmian; Spadek cen i kosztów- możliwość pojawienia się deflacji; Na spotkanie ze starzejącą się Europą; Świat jako obszar szans i zagrożeń; Nadmiar informacji oraz przy spieszenie tempa zmian; Przystosowywanie się do nowej sytuacji. R.2 Cele przedsiębiorstw i organizacji- tworzenie wartości dla wszystkich grup interesów: Najważniejsze trendy zmian; Nie można zarządzać tym, czego nie da się zmierzyć; Model wyceny akcji jako fundament nowoczesnego kapitalizmu; Wskaźniki finansowe i pozafinansowe; Koncepcja wartości dla klienta; Wartość dla personelu; Wartość dla innych partnerów; Zarządzanie przez wartość; Aneks1: Obliczanie wskaźników EVA (ekonomicznej wartości dodanej) oraz MVA (rynkowej wartości dodanej); Aneks2: TSR (Total Shareholder Return), czyli rentowność całkowita dla akcjonariusza; Ocena finansowa przedsiębiorstw nienotowanych na giełdzie; Metoda PEG. R.3 Wizja, wartość oraz zmiany kulturowe: Najważniejsze trendy zmian; Zarządzanie jako tworzenie i zmienia nie kultury; Mechanizmy akulturacji; Siedem dźwigni akulturacji; Wizja; Elementy składowe wizji; Tworzenie wizji; Przykłady. R.4 Marketing i zarządzanie jakością- orientacja na klienta: Najważniejsze trendy zmian; Obszary zainteresowań i tendencje rozwojowe marketingu; Koncepcja podstawowa: wartość dla klienta; Analiza wartości dla klienta; Przykładowe metody badania satysfakcji klientów; Nowe miejsce marketingu; Informacje ogólne na temat jakości usług, satysfakcji klienta i pozyskiwania jego lojalności; Wdrażanie metody "wartość dla klienta"; Marketingowa rola zarządu przedsiębiorstwa. R.5 Współczesne zarządzanie strategiczne: Najważniejsze trendy zmian; Przegląd klasycznych doktryn strategicznych; Nowoczesne podejścia strategiczne; Strategiczne znaczenie nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych; Wskaźniki strategiczne umożliwiające przekładanie wizji na działanie; Metoda Hoshima w szybkim i zdecydowanym rozwijaniu strategii; Rola dyrekcji strategicznej. R.6 Kreatywność, innowacje oraz organizacje innowacyjne: Najważniejsze trendy zmian; Jak uczynić organizację bardziej kreatywną?; Zarządzanie rozwojem; Koncepcja najlepszego dopasowania (metoda CEGOS). R.7 Warunki powodzenia fuzji i przejęć: Najważniejsze trendy zmian; Rodzące się praktyki zarządzania strategicznego; Porażek jest wciąż bardzo dużo, ale są coraz rzadsze; Warunki powodzenia; Przykład fuzji międzynarodowej- Carlson Wagonlit Travel; Synthelabo- przykład stosunkowo udanego przejęcia i fuzji. R.8 Jakość totalna- centralna koncepcja nowoczesnego zarządzania: Najważniejsze trendy zmian; Zarządzanie jakością totalną (TQM); Modele zarządzania zintegrowanego; Pełna spójność TQM; Postępowanie wdrożeniowe; Ewolucja zarządzania jakością totalną w przedsiębiorstwach; Po certyfikacji- od ISO 9000 do TQM; System TQM ujęty w kilku słowach; Przyczyny ubiegania się o nagrodę EFQM- przykład przedsiębiorstwa Texas Instruments Europe. R.9 Benchmarking i reengineering: Najważniejsze trendy zmian; Benchmarking; Cele benchmakingu; Reengineering; Reengineering klasyczny; Kilka ogólnych informacji na temat zrealizowanych operacji reengineeringu; Reengineering jako podstawowy instrument strategii zmiany radykalnej; Przykłady reengineeringu. R.10 Przedsiębiorstwo poziome zorganizowane wg proce sów: Najważniejsze trendy zmian; Definicje; Identyfikowanie procesów i ich części składowych; Przechodzenie do przedsiębiorstwa poziomego, zorganizowanego wg procesów; Zarządzanie procesami i ich doskonaleniem; Zarządzanie procesami; Wartość dodana przez strukturę społeczną oraz zmniejszania liczby szczebli hierarchicznych; Koncepcja przedsiębiorstwa dokładnie dopasowanego lub odchudzonego nadal aktualna; Du Pont de Nemours jako przykład przedsiębiorstwa, które z powodzeniem wprowadziło strukturę opartą na procesach. R.11 Zarządzanie projektami i przez projekty: Działalność gospodarcza i wzrost liczby projektów; Najważniejsze trendy zmian; Podstawowe warunki powodzenia projektów; Jakość zarządzania projektem; Metareguły zarządzania projektem; Uzgadnianie zarządzania projektami z zarządzaniem funkcjami lub specjalnościami; Warunki powodzenia projektów w sferze niematerialnej (projekty "miękkie"); Od zarządzania projektem do zarządza nią przez projekty; Przekrojowe struktury zarządzania przez projekty; Kwestionowanie struktur macierzowych; Rola dyrektorów. R.12 Zarządzanie zasobami ludzkimi: Najważniejsze tren dy zmian; Cechy wspólne podsystemu społecznego przedsiębiorstw zorientowanych na klienta; Motywacja pracowników oraz postrzeganie pracy- stan obecny; Zmiany charakteru pracy- degradacja i poprawa warunków; Nowe trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Badanie satysfakcji personelu oraz wskaźnika PVA; Procesy rozwoju personelu- przypadek firmy Du Pont de Nemours. R.13 Zarządzanie zmianą: Najważniejsze trendy zmian; Co wywołuje potrzebę zmian?; Wielkie procesy zmian zachodzących w przedsiębiorstwach amerykańskich; Etapy psychosocjologiczne; Trudności; Zalecenia praktyczne; Tworzenie aktywnej koalicji na rzecz zmiany; Pilotowanie zmian poprzez połączenie doświadczenia psychospołecznego i zarządzania projektem; Organizacja elastyczna. R.14 Zarządzanie wiedzą i kompetencjami- organizacja ucząca się: Najważniejsze trendy zmian; Podstawowe definicje; Umiejętności przedsiębiorstwa- tworzenie, pozyskiwanie i kapitalizowanie wiedzy; Transfer kompetencji w organizacji; Przedsiębiorstwo uczące się i tworzące wiedzę; Perspektywiczne zarządzanie pracownikami i kompetencjami; Menedżerowie wiedzy; Rola dyrekcji przedsiębiorstwa uczącego się; Obecne tendencje w zarządzaniu wiedzą. R.15 Przedsiębiorstwo sieciowe, przedsiębiorstwo rozległe oraz alianse: Najważniejsze trendy zmian; Przedsiębiorstwo sieciowe; Przedsiębiorstwo rozległe; Eksternalizacja jako rodzaj strategii; Warunki powodzenia eksternalizacji; Alianse strategiczne; Zarządzanie aliansami. R.16 Nowe role kierowników: Najważniejsze trendy zmian Polityka przed zarządzaniem; Dewiacje władzy osobistej Rola, przydatność i efektywność rad nadzorczych; Wzrost siły akcjonariuszy i nadzoru korporacyjnego; Czym jest zarządzanie?; Wynagradzanie dyrektorów; Rola i zadania kierownika przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7335-310-0
Ćwiczenie 1. Metoda Pareto-ABC Ćwiczenie 2. Metoda Ishikawy Ćwiczenie 3. Metoda FMEA Ćwiczenie 4. Metoda QFD Ćwiczenie 5. Kwestionariusz Kano Ćwiczenie 6. Metoda SERVQUAL
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14334-7
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8879-22-9
1. Interpretacja pojęć kluczowych; 2. Planowanie: Metoda i techniki planowania strategicznego; Metoda i techniki planowania operacyjnego; 3. Organizowanie: Metody organizowania; Wartościowanie pracy; 4. Motywowanie; 5. Kontrolowanie: Kontrola sterująca; Zarządzanie przez obchód; inwigilacje, controlling; 6. Całościowe koncepcje zarządzania: Reengineering; Benchmarking; Total Quality Management; Outsourcing; Lean management; Zarządzanie wiedzą.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7351-058-3
1. Kultura i przedmiot doskonalenia; Pojęcie doskonałości i istota doskonalenia; Współczesne podejście do doskonalenia; Materia doskonalenia; Proces doskonalenia 2. Techniki i narzędzia doskonalenia; Definiowanie i klasyfikacja; Techniki pomocnicze; Narzędzia analityczne; Narzędzia deyzyjne; Efekt doskonalenia 3. Metody doskonalenia; Metody projektowania jakości; Metody sterowania jakością 4. Doskonalenie procesów realizacyjnych; Narzędzia statystyczne wspomagające zarządzanie; Planowanie realizacji wyrobu; Badanie rynku - określenie wymagań; Projektowanie i rozwój wyrobów; Zakupy; Przygotowanie produkcji; Realizacja produkcji; Magazynowanie i transport; Sprzedaż wyrobów; Usługi serwisowe; Zagadnienia likwidacji wyrobów; Rola informacji w procesach realizacyjnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7252-231-6
R.1 Nowe paradygmaty w teorii i praktyce zarządzania: Ewolucja założeń teorii i praktyki zarządzania; Uwarunkowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem; Błędy w zarządzaniu. R.2 Proces zarządzania strategicznego: Geneza zarządzania strategicznego; Ch-ka procesu zarządzania strategicznego. R.3 Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania: Polityka, strategia i taktyka przedsiębiorstwa; Ujęcia strategii w literaturze. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie kadrami / pod red. Tadeusz Listwan. - Warszawa : C.H.Beck, 2002. - 409,[5] s. : tabela ; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne / C.H.Beck)
ISBN: 83-7247-841-4
1. Przedmiot, ewolucja i znaczenia zarządzania kadrami; 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami; 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami; 4. Planowanie kadr; 5. Pozyskiwanie pracowników; 6. Kierowanie ludźmi; 7. Wynagradzanie pracowników; 8. Rozwój pracowników; 9. Stosunki i warunki pracy; 10. Odejścia pracowników z organizacji; 11. Ocenianie pracowników; 12. Kontrola funkcji personalnej; 13. Organizacja zarządzania kadrami; 14. System informacji personalnej (SIP); 15. Komunikowanie się w organizacji; 16. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami; 17. Metody badań problematyki kadrowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (4 egz.)
No cover
Book
In basket
Zarządzanie kadrami / pod red. Tadeusz Listwan. - Wyd.2 uaktual. i uzupeł. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 403 s. : tab. ; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne / C.H.Beck)
1. Przedmiot, ewolucja i znaczenia zarządzania kadrami; 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami; 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami; 4. Planowanie kadr; 5. Pozyskiwanie pracowników; 6. Kierowanie ludźmi; 7. Wynagradzanie pracowników; 8. Rozwój pracowników; 9. Stosunki i warunki pracy; 10. Odejścia pracowników z organizacji; 11. Ocenianie pracowników; 12. Kontrola funkcji personalnej; 13. Organizacja zarządzania kadrami; 14. System informacji personalnej (SIP); 15. Komunikowanie się w organizacji; 16. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami; 17. Metody badań problematyki kadrowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1687-7
1. Ewolucja modeli zarządzania: nowe podejście. 2. Funkcja mentora. 3. Funkcja moderatora. 4. Funkcja monitorującego. 5. Funkcja koordynatora. 6. Funkcja kierującego. 7. Funkcja realizatora. 8. Funkcja pośrednika. 9. Funkcja innowatora. 10. Integracja i droga do mistrzostwa: zrozumienie procesu rozwojowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Zabezpieczenie przed ryzykiem zmian kursu walutowego / Piotr Misztal. - Warszawa : Difin, 2004. - 196 s. : rys., tab. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-404-6
R.1 Systemy walutowe w procesie rozwoju gospodarki światowej; R.2 Podstawowe metody zabezpieczenia się przed ryzykiem zmian kursu walutowego; R.3 Ocena skuteczności różnorodnych metod zabezpieczania się przedsiębiorstw przed ryzykiem kursowym; R.4 Dotychczasowe doświadczenia dot. metod zabezpieczania się przedsiębiorstw przed ryzykiem zmian kursu walutowego; Podsumowanie i wnioski.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1722-5
Wprowadzenie, 1. Geneza współczesnych rozwiązań w organizacji, 2. Determinanty organizacji procesowej, 3. Doskonalenie procesów w działaniu organizacji, 4. Projektowanie organizacji procesowej, 5. Społeczno-kulturowe przesłanki zmiany w kierunku organizacji procesowej, Zakończenie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2005. - 483 s. : tab., wykr ; 24 cm.
ISBN: 83-01-14486-6
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. Koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, 4. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 5. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 6. Koszty jakości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie jakością : w dążeniu do doskonałości / Katarzyna Szczepańska. - Warszawa : C.H.Beck, 2011. - 431 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Uczelnie Techniczne)
ISBN: 978-83-255-1600-0
Cz. Pierwsza : Podstawy doskonałości : 1. Doskonalenie zarządzania jakością , 2. Podejścia w zarządzaniu jakością , 3. Procesy w zarządzaniu jakością ; Cz. Druga : Współczesne koncepcje w zarządzaniu jakością : 4. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa , 5. Zarządzanie wiedzą , 6. Zarządzanie projektami , 7. Zarządzanie wartością, 8. Nowe zarządzanie publiczne , Aneks.Modele nagród jakości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1543-6
1. Wprowadzenie, 2. Techniki rozwiązywania problemów (burza mózgów), 3. Działania końcowe, 4. Skuteczna praca w grupie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Kontrola jako funkcja zarządzania / Bolesław Rafał Kuc. - Warszawa : Difin, 2009. - 364, [2] s. : rys., tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-151-4
1. Proces kontroli i jego uwarunkowania, 2. Modele i koncepcje kontroli, 3. Miejsce kontroli w różnych koncepcjach zarządzania, 4. Kontrola koniecznym czynnikiem postępu, 5. Kontrola w zarządzaniu operacyjnym, 6. Kontrola w zarządzaniu strategicznym, 7. Kontrola zasobów finansowych - rola budżetwó, 8. Organizacja kontroli wewnętrznej, 9. Zarządzanie przez kontrolę
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 2)
ISBN: 83-87739-56-1
1.Istota zarządzania działalnością gospodarczą, 2.Działalność gospodarcza a marketing, 3.Istota zarządzania marketingowego organizacją gospodarczą, 4.Strategie marketingowe jako element zarządzania przedsiębiorstwem
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again