Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(137)
IBUK Libra
(14)
Forma i typ
Książki
(124)
Publikacje naukowe
(22)
E-booki
(14)
Czasopisma
(13)
Publikacje fachowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(99)
tylko na miejscu
(91)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(99)
Czytelnia
(95)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(11)
Bakonyi Jadwiga
(8)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(8)
Chodyński Andrzej
(7)
Huczek Marian (1939-2023)
(7)
Dzieńdziora Joanna
(5)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Janasz Władysław
(3)
Malinowska Ewa
(3)
Nowacki Robert
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Siciński Jędrzej
(3)
Sipa Monika
(3)
Sitek Marcin
(3)
Sosnowska Alicja
(3)
Staszewska Jolanta (1960- )
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Bobińska Krystyna
(2)
Brdulak Jakub J
(2)
Chovancová Miloslava
(2)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Czajka Kamil
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Juchniewicz Ryszard
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(2)
Kassay Štefan (1941- )
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kondak Anna
(2)
Korombel Anna
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krawiec Frank
(2)
Madyda Aneta
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Malátek Vojtěch
(2)
Regulski Lech
(2)
Skórska Anna
(2)
Stajniak Maciej
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Widera Wiktor
(2)
Widera Zbigniew
(2)
Wiśniewska Joanna
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Zaremba Ulyana
(2)
Čemerková Šárka
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Baran Michał
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Bera Milena
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bessant John
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bodo Monika
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Bolek Cezary
(1)
Bolek Monika
(1)
Borkiewicz Łukasz
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Bratkowski Stefan (1934-2021)
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Bryx Marek
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(68)
2000 - 2009
(63)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(151)
Język
polski
(149)
angielski
(2)
Temat
Innowacje
(114)
Przedsiębiorstwo
(67)
Zarządzanie
(33)
Zarządzanie wiedzą
(23)
Organizacja
(15)
Gospodarka oparta na wiedzy
(14)
Kadry
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Organizacja ucząca się
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(10)
Innowacje organizacyjne
(9)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(9)
Marketing
(8)
Menedżerowie
(8)
Kultura organizacyjna
(7)
Przywództwo
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Motywacja pracy
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Bibliotekarstwo
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Internet
(4)
Konkurencja
(4)
Konkurencyjność
(4)
Motywacja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przydatność zawodowa
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Zastosowanie i wykorzystanie
(4)
Banki
(3)
Decyzje
(3)
Ekologia
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Postęp techniczny
(3)
Produkcja
(3)
Przemysł
(3)
Rynek pracy
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Technologia
(3)
Usługi
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Współdziałanie
(3)
Zarządzanie kompetencjami
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Blogi
(2)
Controlling
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka regionalna
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Górnictwo
(2)
Inkubatory przedsiębiorczości
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Kreatywność
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miasta
(2)
Model biznesowy
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Parki technologiczne
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Polityka regionalna
(2)
Polska
(2)
Private equity
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorstwo komunalne
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przemysły kreatywne
(2)
Reklama
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Równouprawnienie płci
(2)
Sektor publiczny
(2)
Siła robocza
(2)
Sport
(2)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1989-2000
(5)
1989-
(3)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Praca zbiorowa
(17)
Opracowanie
(15)
Czasopismo naukowe
(13)
Czasopismo ekonomiczne
(10)
Monografia
(6)
Poradnik
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Artykuły
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(68)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(38)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
151 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Poza spadkiem marż. 2. Offshoring. 3. Dynamiczna specjalizacja. 4. Nowe formy łączenia i koordynacji. 5. Produktywne tarcie. 6. Tworzenie siatki funkcjonalnej. 7. Nowe podejście do opracowania strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesne zarządzanie; 2. Zmiany; 3. Zaufanie; 4. Przywództwo; 5. Innowacje; 6. Wiedza; 7. Wartość; 8. Wirtualizacja; 9. Corporate governance; 10. Kultura; 11. Przedsiębiorczość; 12. Ekologia; 13. Nowe formy organizacyjne; 14. Przedsiębiorstwo "jutra"- sustainable enterprise
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Innowacje w kreowaniu i modyfikowaniu modeli biznesowych; Poziom innowacyjności polskich przedsiębiorstw jako zasadniczy czynnik konkurencyjności regionu; Innowacyjność przedsiębiorstw na przykładzie firm zlokalizowanych w Kieleckim Parku Technologicznym. Studium przypadku; Features of models of organization and management cash flow contemporary economy; Zarządzanie uczelnią wyższą - rozwój systemów zarządzania, ich finansowanie oraz dopasowanie do potrzeb gospodarki; Zarządzanie uczelnią w aspekcie działań marketingowych; Typology and segmentation of households on financial market in Poland; Wybrane zagadnienia bibliograficzne a zarządzanie; Od systemów zarządzania jakością po społeczną odpowiedzialność biznesu w nowoczesnym zarządzaniu firmą; Strategiczny aspekt zarządzania w branży górniczej oraz technologiach informacyjnych; Asymetria informacji pogodowych jako źródło ryzyka sektora energetycznego; Analiza wybranych źródeł finansowania działalności MMŚP; Aktualność idei rozwoju zrównoważonego i trwałego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cykl popularności: Zwycięzcy i przegrani cyklu popularności; Za kulisami cyklu popularności; Pułapki i wyzwania; Okazji i wnioski. 2. Program STREET: Co jest potrzebne do opanowania cyklu popularności; Zakres: określenie kontekstu dla innowacji; Śledzenie: gromadzenie propozycji innowacji; Rangowanie: szeregowanie propozycji innowacji; Ocena: rozumienie nagród i ryzyka; Ewangelizacja i transfer: wieńczenie dzieła; Przyszłe cykle
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorczość w świetle uwarunkowań działalności gospodarczej, R.2 Dyfuzja jako determinanta działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, R.3 Źródła i sposoby finansowania innowacji w przedsiębiorstwie, R.4 Doświadczenia w budowaniu regionalnych strategii innowacyjnych w krajach Unii Europejskiej, R.5 Innowacyjność polskich przedsiębiorstw przemysłowych, R.6 Innowacyjność przedsiębiorstw przemysłowych regionu zachodniopomorskiego w latach 1997-2002, R.7 Identyfikacja przedsiębiorstw wysokiej technologii w województwie zachodniopomorskim, R8. Przebieg procesów dyfuzji innowacji produktowych i technologicznych w polskich bankach komercyjnych w latach 2000-2002. Studium przypadków.
przedsiębiorstw wysokiej technologii w województwie zachodniopomorskim, R.8 Przebieg procesów dyfuzji inno wacji produktowych i technologicznych w polskich bankach komercyjnych w latach 2000-2002.Studium przypadku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rozwój technologii i jej wpływ na gospodarkę, 2. Przemiany w technice i technologii na początku XXI wieku, 3. Polityka proinnowacyjna państwa, 4. Przewaga konkurencyjna i technologiczna, 5. Przedsiębiorstwa konkurujące na wolnym rynku, 6. System innowacyjny w budowie gospodarki opartej na wiedzy, 7. Pobudzanie innowacyjności przedsiębiorstw, 8. Bariery high-technology w Polsce, 9. Projketowanie procesu usprawnień z wykorzystaniem systemu KAIZEN, 10. Koncepcje nowych lub zmodernizowanych produktów, 11. Sposoby i techniki kreowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie, 12. Warianty pozyskiwania technologii, 13. Modele sieciowe, 14. Modelowanie sieci przedsięwzięć organizacyjno-technicznych, 15. Optymalizacja terminu realizacji przedsięwzięcia według kryterium kosztów, 16. Rozwój innowacji produktowych, technologicznych i organizacyjnych, 17. Kierunki zmian w systemach zarządzania, 18. Hight-technology w Polsce (HT), 19. Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji gospodarczej, 20. Wybieganie w przyszłość, 21. Produkty i usługi na poziomoe high-technology, 22. Strumienie przepływu technologii, 23. Przedsiębiorstwa hihg-tehnology, 24. Przedsiębiorstw wobec zmiennych oczekiwań rynku, 25. Zarządzanie relacjami klientów (CRM), 26. Projketowanie produktu, 27. Analiza marketingowa nowych produktów i usług, 28. Docenianie doświadczeń własnych i cudzych, 29. Badania patentowe, 30. Biznesplan, 31. Metody oceny opłacalności przedsięwzięć (projektów)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1. Podstawy projektowania innowacyjnego przedsiębiorstwa: Refleksje społeczne; System istotnych zjawisk; Jakość i jej kluczowe znaczenie w środowisku rynkowym; System zarządzania jakością; Innowacje jako konieczność zwiększania wydajności przedsiębiorstwa; Konieczność akceptacji światowych trendów i zasadniczych zmian środowiska społecznego i biznesowego. Część 2. Projektowanie przedsiębiorstwa globalnego: Projektowanie przedsiębiorstwa klasy światowej; Wymagania wobec projektowania i rekonfiguracji systemów produkcyjnych; Przedsiębiorstwa sieciowe i produkty na rynkach sieci handlowych; Metody, metodyki, narzędzia i techniki projektowania; Metodyki umożliwiające wszechstronne zwiększanie jakości i rozwoju ekonomicznego przedsiębiorstwa; Klasyczne metodyki i metody; Reinżynieria; Projektowanie technologii produkcyjnych; Projektowanie przedsiębiorstwa z wykorzystaniem technologii cyfrowych; Projektowanie ergonomicznych stanowisk pracy; Część 3. Realizacja projektów w praktyce przemysłowej: Doświadczenie zdobyte z zarzadzania systemami produkcji dużych przedsiębiorstw; Reinżynieria I.D.C. Holding SA: Zwiększanie wydajności poprzez integrację odkryć naukowych w praktyce produkcyjnej; Identyfikacja stanów krytycznych Johns Manville Slovakia SA: Zdobycie przewagi konkurencyjnej poprzez identyfikację odchyleń w czasie rzeczywistym; Innowacje portfela produktów Chemosvit SA: Modelowanie procesów przedsiębiorstwa; Wykorzystanie stymulacji Nemak Slovakia Sp. Z o.o.: Projektowanie nowych urządzań produkcyjnych; Innowacje przełomowe Linet SA: Rozwój kreatywności i osiągnięcia doskonałości biznesowej w służbie zdrowia; Przedsiębiorczość innowacyjna Virtual Reality Media SA: Zwycięzca międzynarodowego przetargu organizowanego przez rząd amerykański; Radykalna zmiana Borcard Sp. Z o.o.: Koegzystencja systemu ciągłego doskonalenia stanu istniejącego i innowacyjnych zmian; Kuferek innowacji Košturiaka IPA Slovakia: Odkrywcze sposoby przezwyciężania bariery inercji w edukacji w zakresie innowacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. 1 Założenia wstępne: Przemiany społeczno-ekonomiczne i ich odbicie w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Procesy zmian społecznych i ich wpływ na jakość życia i zachowanie człowieka; Kwestia egzystencjalna warunkująca uczenie się i wzrost przedsiębiorstwa. Cz. 2 Człowiek, jego sposób myślenia, twórczość i kreowanie nowych wartości: Przybliżenie tematu. Etapy rozwojowe socjologii i psychologii pracy oraz powiązanych dyscyplin naukowych; Osobowość człowieka. Wybór istotnych teorii w kontekście wydajności człowieka. Cz. 3 Człowiek, wiedza i społeczeństwo wiedzy: Kapitał ludzki i intelektualny. Wiedza i gospodarka przedsiębiorstwa w środowisku globalnej konkurencji; Społeczeństwo wiedzy oraz przedsiębiorstwo wiedzy; Klasyfikacja wiedzy i strategii wiedzy w zarządzaniu opartym na wiedzy; Zarządzanie pracownikami wiedzy. Cz. 4 Człowiek i praca, różnorodność poglądów na pracę: Przedsiębiorstwo jako przedmiot zarządzania, stosowanie metod socjologicznych w procesie pracy; Koncepcja zarządzania ludźmi oparta na zarządzaniu wydajnością i jej wykorzystanie w praktyce produkcyjnej. Cz. 5 Człowiek poznaje sam siebie: Człowiek i jego indywidualność; Zdolność człowieka do uczenia się. Cz. 6 Studia przypadku i ich cel w treści pentalogii: Europejska Akademia Nauk i Sztuk w Salzburgu; I.D.C. Holding SA: Przełomowe rozwiązania w nowych, skomplikowanych warunkach społeczno-ekonomicznych; Perspektywa przemysłu samochodowego; Uniwersytet Przedsiębiorczości. Cz. 7 Dyskurs o konieczności: Refleksje, hipotezy i różnice poglądów na przyszłość świata; Osoby opiniotwórcze. Cz. 8 Nowy Świat, Nowe możliwości: Pararele między rozwiązaniami z przeszłości a potrzebami i wyzwaniami na przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Wstęp: Jak zyskać dzięki zmianom; Natychmiastowe reagowanie; Bezproblemowe zapewnianie wygody; Starzejące się pokolenie powojennego wyżu demograficznego i dorastające pokolenie X: Masowa indywidualizacja produktów Styl życia; Obniżanie cen; Zróżnicowanie pod względem wartości; Doskonała obsługa; Technoprzewaga; Jakość na światowym poziomie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Innowacja na szczycie; R.2 Improwizować na starcie R.3 Innowacja zaczyna się od oka; R.4 Doskonała burza mózgów; R.5 Świetna firma potrzebuje świetnych zespołów; R.6 Prototyp jako stenogram innowacji; R.7 Zbudować cieplarnię; R.8 Oczekiwać nieoczekiwanego; R.10 Projektować doświadczenia - dla zabawy i zysku; R.11 Zero do sześćdziesięciu; R.12 Wychodzić poza linie R.13 W poszukiwaniu ideału chusteczki kosmetycznej; R.14 Żyć przyszłością; R.15 Wziąć zamach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I.: Przyczyny porażek świetnych firm: 1. Jak dochodzi do upadku świetnych firm? Spostrzeżenia z przemysłu dysków komputerowych; 2. Sieci wartości a bodźce do innowacji; 3. Technologiczna zmiana w przemyśle koparek mechanicznych przerywająca tok rozwoju; 4. Kiedy coś, co się wzniesie, już nie może opaść? ; Cz. II.: Zarządzanie zmianami technologicznymi przerywającymi tok rozwoju: 5. Przekazanie odpowiedzialności za technologie przerywające tok rozwoju organizacjom, które mają odpowiednich nabywców; 6. Dopasowywanie wielkości organizacji do wielkości rynku; 7. Znajdowanie nowych i wyłaniających się rynków; 8. Jak oceniać zdolności i ułomności swojej organizacji?; 9. Oferowanie właściwości eksploatacyjne, zapotrzebowanie rynku a cykl życia produktu; 10. Co robić w przypadku zmiany technologicznej przerywającej tok rozwoju? Studium przypadku; 11. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość i innowacyjność / Jan Duraj, Marzena Papiernik-Wojdera. - Warszawa : Difin, 2010. - 133, [3] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
1. Przedsiębiorczość: Pojęcie przedsiębiorcy' Pojęcie i perspektywy analityczne przedsiębiorczości; Cechy przedsiębiorców i rodzaje przedsiębiorczości; Motywy i uwarunkowania działań przedsiębiorczych; 2. Innowacyjność: Pojęcie innowacji; Źródła, absorpcja i dyfuzja innowacji; Strategie zarządzania innowacyjnego; Klastry i parki technologiczne jako podmioty i narzędzia strategii innowacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Warunki wstępne innowacji; 1. Zidentyfikować szanse: Identyfikacja niekonsumentów; Identyfikacja klientów nadmiernie obsługiwanych; Identyfikacja zadań do wykonania; 2. Sformułować idee i nadać im kształt: Opracowanie przełomowych pomysłów; Ocena zgodności strategii ze schematem; 3. Rozwinąć działalność: Opanowanie strategii doraźnych; Tworzenie zespołów projektowych i zarządzanie nimi; 4. Stworzyć potencjał: Organizacja na rzecz innowacji; Mierniki innowacji; Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ; 11)
1. Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej, 2. Strategiczny wymiar zarządzania organizacjami niekomercyjnymi, 3. Znaczenie działalności gospodarczej prowadzonej przez fundacje, 4. Marka jako czynniki przewagi konkurencyjnej współczesnego przedsiębiorstwa, 5. Rola informacji w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 6. Działania marketingowe w uzdrowiskach polskich jako element rozwoju konkurencyjności na rynku europejskim, 7. Konkurencyjność gospodarstw agroturystycznych, 8. Struktura i jakość usług turystycznych, 9. Procesy innowacyjne w programach rządowych, 10. Procesy urbanizacyjne w Polsce na przełomie XX i XXI wieku, 11. Polski system bankowy w standardach Unii Europejskiej, 12. Finansowy aspekt konkurencyjności jednostek samorządu terytorialnego w Polsce, 13. Alternatywne instrumenty inżynierii finansowej inwestycji jednostek samorządu terytorialnego, 14. Rachunek kosztów jako czynnik kształtujący pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa, 15. Istota holdingu w obszarze prawa handlowego, bilansowego i podatkowego, 16. Organizacja i wyniki kontroli skarbowej w Polsce w latach 1996-2003, 17. Liczba e i jej związki z ekonomią, 18. Programowanie liniowe w ujęciu komputerowym, 19. Przygraniczna przestrzeń turystyczna Meksyku przy granicy z USA, 20. Rola lidera politycznego i jego wpływ na konkurencyjność partii na rynku wyborczym, 21. Determinanty kryzysu zadłużeniowego na początku lat osiemdziesiątych, 22. Przedmiot ekonomiki a zasada swobodnego wyboru w ujęciu Edwarda Taylora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarys koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji, 2. Proces innowacji produktu, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 4. Badania organizacji amerykańskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 5. Badania organizacji polskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 6. Dalsze kierunki rozwoju zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Istota technologii: Pojęcie technologii; Istota z mian w technologii; Ekonomika technologii. Cz. II Technologia a zarządzanie: Strategia rozwoju technologii w przedsiębiorstwie; Analiza strategii technologii; Realizacja nowej technologii; Wdrażanie nowej technologii wytwarzania; Zarządzanie projektem nowej technologii; Inwestowanie w nową technologię; Księgowość a technologia; Technologie dostawcze; Transfer technologii; Zarządzanie doskonaleniem; Technologia a normy; Technologia jako narzędzie konkurencji. Cz. III Technologia a rząd: Narodowa polityka w zakresie technologii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy innowacji; 2. Potencjał i uwarunkowania procesów innowacyjnych w organizacji; 3. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w Polsce; 4. Polityka państwa jaka stymulanta działalności innowacyjnej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVII Zeszyt 4/2016)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Problem finansowania innowacyjnych projektów. Działalność przedsiębiorstw sektora transportowego w Polsce wschodnie; Wybrane aspekty doboru pracowników na wolne stanowiska pracy w instytucjach integracji i pomocy społecznej; Wpływ motywowania pracowników na efektywność pracy w przedsiębiorstwie; Wykorzystanie coachingu dla poprawy kwalifikacji młodych inżynierów i poprawy wizerunku firmy; Wpływ wytwarzania zapasów bezpieczeństwa na zasoby ludzkie w firmach produkcyjnych; Model flexicurity a społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR); Przedsiębiorcze zarządzanie samorządem terytorialnym; Badanie czynników wzrostu przedsiębiorczości z wykorzystaniem sieci Bayesa i globalnych danych; Internet a sukces finansowy przedsiębiorstwa wirtualnego; Stereotypy odnoszące się do warunków dla biznesu w Ameryce Łacińskiej - wyniki badań własnych wśród polskiego i czeskiego społeczeństwa; The issues risk management in the case of cluster cooperation; Kaizen written in Katakana. The creation of quality-focused Culture of contemporary Organizations; Potencjał rozwoju działalności gospodarczej przez podmiot ekonomii społecznej na przykładzie regionu częstochowskiego; Funkcjonowanie organizacji pozarządowych a motywacje ich uczestników; Aspekty formalnoprawne realizacji projektów finansowych ze środków UE; Innowacyjność we współczesnej gospodarce Polski a niewykorzystany potencjał współpracy nauki z biznesem; Otwarte innowacje a projektowanie modeli biznesu; Psychospołeczne uwarunkowania zaangażowania konsumentów w grywalizację; Product’s elements and the satisfaction of the customer’s needs in the hospitality sector; Budowanie trwałej lojalności klienta w branzy e-commerce - przegląd literatury; Wpływ visual merchandisingu na decyzje zakupowe klientów; Insurance market of the Visegrad Group countries in the context of regional economies; Development of insurance market in Slovak Republic and Czech Republic; Project management in class organizational and technological systems; The Assignment of Starting Points within Management of Change; Optimal use of resources, as a constituent of ecologically-economic enterprise development.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O ewolucji świadomości, rozumu i pomysłowości, 2. Konkurencyjność w dobie globalizacji, 3. Zarządzanie twórcze w organizacji, 4. Metodologia rozwiązywania problemów, 5. Przygotowanie produkcji wyrobu jako przedsięwzięcie innowacyjne, 6. Procesy i technologie w organizacji, 7. Podstawy działalności innowacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Zręby teorii innowacji; R.2 Potencjał działowości innowacyjnej; R.3 Systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy; R.4 Regionalne Systemy Innowacji; R.5 Firma innowacyjna; R.6 Strategie innowacji; R.7 Korzyści i koszty działalności innowacyjnej; R.8 Finansowanie projektów innowacji; R.9 Marketingowe wsparcie procesów innowacyjnych; R.10 Interakcje między wizerunkiem, tożsamością i reputacją firmy a działalności innowacyjną; R.11 Świadomość innowacyjna społeczeństwa; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej