Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(43)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(42)
Publikacje naukowe
(24)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(24)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(34)
Czytelnia
(24)
Autor
Godawa Grzegorz
(2)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Rzewucka Paulina
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Borowska Elżbieta
(1)
Bryniarska Teresa Izabela
(1)
Buchelt Beata
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Busławski Adam
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cisek Sabina
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czopek Jakub
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gurba Ewa
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Głuchowski Jan
(1)
Hallada Marek
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Januszko-Szakiel Aneta
(1)
Jaskólska Justyna
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Maria
(1)
Kacperczyk Katarzyna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Knosala Ryszard
(1)
Kocór Maria
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Krajewska Anna
(1)
Krejner-Nowecka Anna
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kukuła Magdalena
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Lewicki Jacek
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lutek Wojciech
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Malinowska Mirosława
(1)
Matukin-Szumlińska Aleksandra
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Mielczarek-Taica Anna
(1)
Miś Alicja
(1)
Morawski Antoni
(1)
Musiał Emilia
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Pachura Aneta
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Pauli Urban
(1)
Pawłowska Anna
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Poszytek Paweł (1968- )
(1)
Przastek Daniel (1975- )
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Sielska Alicja
(1)
Skowron-Grabowska Beata
(1)
Sokół Aneta
(1)
Stachowska Sylwia
(1)
Stoczkiewicz Anna
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Szmyd Katarzyna
(1)
Sztando Andrzej
(1)
Tomaszewska Lidia
(1)
Tomczak-Horyń Kamila
(1)
Urbaniak Bogusława
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(43)
angielski
(1)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(8)
Zarządzanie
(8)
Przedsiębiorstwo
(6)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Kadry
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Badania naukowe
(3)
Organizacja
(3)
Rynek pracy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zatrudnienie
(3)
COVID-19
(2)
Dobre praktyki
(2)
E-learning
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Epidemie
(2)
Internet
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja wizualna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Menedżerowie
(2)
Młodzi dorośli
(2)
Obsługa klienta
(2)
Polityka regionalna
(2)
Praca
(2)
Płaca
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Studenci
(2)
Umiędzynarodowienie nauki i edukacji
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Administracja
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Banki inwestycyjne
(1)
Barwy
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Controlling
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Decyzje
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Egalitaryzm
(1)
Egzaminy
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Fonoholizm
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Infobrokerzy
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Inżynierowie
(1)
Jakość
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Kampania wyborcza samorządowa
(1)
Kanada
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kontrakt psychologiczny
(1)
Koordynatorzy projektów unijnych
(1)
Kreatywność
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(21)
1989-2000
(6)
1901-2000
(4)
1989-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(32)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(19)
Monografia
(8)
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Materiały pomocnicze
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Nauka i badania
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Transport i logistyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Organizacje efektywne i przedsiębiorcze: 1.1. Źródła wysokiej efektywności; 1.2. Orientacja przedsiębiorcza. Rozdział 2. Pozytywna psychologia i pozytywna nauka o organizacji: 2.1. Psychologia pozytywna; 2.2. Pozytywna nauka o organizacji. Rozdział 3. Elementy zarządzania pozytywnego: 3.1. (Pozytywny) kapitał psychologiczny; 3.2. Organizacyjne zachowania obywatelskie; 3.3. Empowerment psychologiczny; 3.4. Motywacja prospołeczna; 3.5. Pasja harmonijna, obsesyjna i przedsiębiorcza; 3.6. Pozytywna odmienność; 3.7. Postrzegane wsparcie organizacyjne; 3.8. Model badawczy. Rozdział 4. Wyniki badań: 4.1. Metodyka badań; 4.1.1. Zmienne i ich pomiar; 4.1.2. Próba badawcza; 4.1.3. Metody analizy statystycznej materiału empirycznego; 4.2. Wyniki analizy ścieżek; 4.3. Wyniki analizy moderacji relacji przez otoczenie; 4.4. Omówienie wyników badań. Zakończenie. Spis tablic. Spis rysunków. Załącznik – Narzędzia badawcze. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Historyczne źródła polskiej kultury organizacyjnej, 2. Modele motywacyjne, 3. Koszt psychiczny a inicjatywa i innowacyjność, 4. Style kierowania, 5. Sztywność i elastyczność w doborze stylu kierowania, 6. Metody kierowania ludźmi a efektywność przedsiębiorstw czy podręcznikowe zasady kierowania są skuteczne w polskich warunkach, 7. Dlaczego przedsiębiorstwa prywatne i publiczne stosują rożne metody kierowania? Dwie perspektywy analityczne: konfliktowa i funkcjonalna, 8. Alienacja, kultura i stosunki klasowe w badanych przedsiębiorstwach, 9. Przeszkody osobowościowe we współdziałaniu i decydowaniu zbiorowym, 10. Gospodarka oparta na wiedzy i organizacje "uczące się", 11. Czynniki sprzyjające i niesprzyjające adaptacji do gospodarki opartej na wiedzy. Optymalny dobór stylu kierowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp 1. Pracobiorca a sposób realizacji funkcji personalnej. 2. Elastyczne zarządzanie ludźmi – wybór czy konieczność: 2.1. Kontekst organizacyjny kształtujący relacje z pracownikami. Rola strategicznego dopasowania organizacji do otoczenia; 2.2. Reistyczna koncepcja pracy w elastycznym zarządzaniu ludźmi; 2.3. Segmentacja pracowników według Ch. Handy’ego – pracownicy kluczowi i peryferyczni; 2.4. Wybrane podejścia do skutków elastycznego zarządzania ludźmi. Poglądy neoludystów i antyludystów oraz flexicurity. 3. Nowe relacje między pracodawcą a pracownikiem. Kontrakt psychologiczny transakcyjny zamiast relacyjnego: 3.1. Pojęcie i rodzaje kontraktów psychologicznych; 3.2. Główne składniki kontraktu psychologicznego i zachodzące w nich zmiany; 3.2.1. (Nie)pewność pracy; 3.2.2. (Nie)szkolenie zawodowe; 3.2.3. (Nie)lojalność pracownika; 3.3. Spójność zobowiązań i oczekiwań w ramach kontraktu psychologicznego jako warunek efektywnej współpracy pracodawcy i pracownika. 4. Oczekiwania wobec pracobiorcy. Adaptacja, elastyczność i mobilność: 4.1. Podejście do problemu adaptacji pracobiorcy; 4.2. Pojęcie i rodzaje elastyczności; 4.3. Pojęcie i rodzaje mobilności. 5. Rozwój zawodowy jednostki jako obszar kształtowania relacji z pracodawcą: 5.1. Tradycyjne podejście do rozwoju zawodowego – J. Holland, D. Super, E. Schein; 5.2. Nowoczesne podejścia do rozwoju zawodowego; 5.3. Nowe formy aktywności pracobiorców na zmiennym rynku pracy; 5.3.1. Orientacje kariery niezależnej. Prekariat, proteanizm i kariera bez granic; 5.3.2. Typologie karier i orientacji kariery jako próba klasyfikacji zachowań pracobiorców; 5.3.3. Wybrane determinanty rodzajów orientacji kariery. 6. Zatrudnialność, wartość rynkowa i kompetencje zatrudnieniowe pracobiorcy na zmiennym rynku pracy: 6.1. Model konstrukcji kariery Savickasa jako wyznacznik procesu adaptacji pracobiorcy; 6.2. Zatrudnialność (employability) i wartość rynkowa (marketability) pracobiorcy jako sposób na niepewność pracy; 6.3. Kompetencje zatrudnieniowe i ich znaczenie dla pracobiorcy w transakcyjnym kontrakcie psychologicznym; 6.3.1. Kompetencje zatrudnieniowe w polskich opracowaniach; 6.3.2. Wybrane teorie kompetencji zatrudnieniowych w opracowaniach zagranicznych. 7. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa jako odpowiedź pracobiorcy na reguły zmiennego rynku pracy: 7.1. Pracobiorca jako mikroprzedsiębiorca na rynku pracy; 7.2. Ekstrapolacja perspektywy marketingowej na poziom pracobiorcy; 7.3. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa. Podstawowe założenia i konstrukcja; 7.4. Charakterystyka poszczególnych kompetencji Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej; 7.4.1. Eksploracja Otoczenia Zawodowego; 7.4.2. Zawodowy Obraz Siebie; 7.4.3. Wyznaczanie Celów Zawodowych; 7.4.4. Strategia Dotarcia do Pracodawcy; 7.4.5. Orientacja Czasowa; 7.5. Elastyczność poznawcza jako determinanta Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej; 7.6. Hipotetyczny model adaptacji do zmiennego rynku pracy na podstawie Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej z perspektywy transakcyjnego kontraktu psychologicznego. 8. Wybrane determinanty Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej i jej związek z kryteriami adaptacji do zmiennego rynku pracy. Badania własne: 8.1. Założenia metodologiczne i przebieg badań wśród sprzedawców i urzędników; 8.1.1. Pytania i schemat badania; 8.1.2. Sprzedawcy i urzędnicy jako grupy badane; 8.1.3. Weryfikowane hipotezy; 8.1.4. Sposób analizy i prezentacji wyników; 8.2. Wykorzystane w badaniach narzędzia diagnostyczne i wskaźniki; 8.2.1. Elastyczność Poznawcza – wymiary Alternatywność i Kontrola Poznawcza; 8.2.2. Niepewność pracy; 8.2.3. Zatrudnialność; 8.2.4. Elastyczność Zawodowa; 8.2.5. Kariera bez Granic; 8.2.6. Skala Zdolności Adaptacji do Kariery Savickasa (SZAK, CAAS); 8.3. Operacjonalizacja ZOR i ocena rzetelności kwestionariusza diagnostycznego. Związek ze zmiennymi socjodemograficznymi; 8.4. Kontrakt psychologiczny, Alternatywność i Kontrola Poznawcza a Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa; 8.5. Związek Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej z niepewnością pracy i zatrudnialnością; 8.6. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa jako alternatywa dla Elastyczności Zawodowej i Kariery bez Granic; 8.7. Weryfikacja ścieżkowego modelu adaptacji do zmiennego rynku pracy opartego na Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Porównanie z predyktywnością Skali Zdolności Adaptacji do Kariery Savickasa; 8.8. Profil pracobiorcy z Zatrudnieniową Orientacją Rynkową; 8.9. Analiza wyników; 8.10. Źródła ograniczeń wnioskowania na podstawie przedstawionego schematu badawczego. Kierunki dalszych badań. 9. Kierowanie pracobiorcą o Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Wyzwanie dla zarządzania ludźmi: 9.1. Miłe złego początki…?; 9.2. Utrata przywileju wyłączności; 9.3. Zatrudnialność – zignorować czy zaakceptować; 9.4. Reguły zatrudnialności w polityce personalnej; 9.5. Biznesowy koszyk kompetencji organizacji a czasowość relacji z pracownikiem; 9.6. Kształtowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding; 9.7. Inwestowanie w pracownika dla aktualnego, ale… i przyszłego pracodawcy; 9.8. Nowa kultura zarządzania…?; 10. Co z tym pracobiorcą, czyli lekko subiektywne zakończenie. Słownik diagnozowanych zmiennych. Aneks statystyczny. Statystyki opisowe diagnozowanych zmiennych. Istotność różnic między średnimi wartościami diagnozowanych zmiennych. Korelacje badanych zmiennych. Rozkłady wyników dla poszczególnych skal Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Analiza czynnikowa Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Kodowanie wybranych zmiennych. Dane z analizy liniowej regresji zmiennych socjodemograficznych i ZOR. Dane z regresji liniowych weryfikujących poszczególne hipotezy. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie wynagrodzeń, 2. Miejsce i rola wynagrodzeń w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Znaczenie wynagrodzeń w realizacji strategicznych celów badanych przedsiębiorstw, 5. Rola instrumentów strategicznego zarządzania poprzez wynagrodzenia w badanych przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka audytowanych organizacji, 2. Organizacja funkcji personalnej, 3. Strategia zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Rekrutacja i selekcja kandydatów do zatrudnienia, 5. Ruch zatrudnieniowy, 6. Ocena pracy, 7.Wynagradzanie pracowników, 8. Zarządzania rozwojem i karierami pracowników, 9. Społeczne środowisko pracy, 10. Zbiorowe stosunki pracy, 11. Społeczna odpowiedzialność biznesu, 12. Deklarowane osiągnięcia w dziedzinie ZZL
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Zawiera: Wstęp . 1. Podstawy kreatywności: 1.1. Definicja kreatywności; 1.2. Kreatywność a twórczość; 1.3. Perspektywy analizy twórczości. 2. Kreatywność pracowników: 2.1. Kreatywność pracowników i jej komponenty; 2.2. Sylwetka kreatywnego pracownika; 2.3. Kreatywny menedżer; 2.4. Inhibitory i stymulatory kreatywności pracowników. 3. Narzędzia do badania predyspozycji twórczych: 3.1. Myślenie dywergencyjne; 3.2. Testy zawierające zadania werbalne i testy mieszane; 3.3. Testy zawierające zadania niewerbalne; 3.4. Kwestionariusze samooceny; 3.5. Badania biograficzne, wywiad i obserwacja. 4. Ocena kreatywności pracowników: 4.1. Model oceny kreatywności pracowników; 4.2. Założenia budowy kwestionariuszy do badania predyspozycji twórczej pracowników; 4.3. Weryfikacja kwestionariuszy do badań. 5. Prokreatywna przestrzeń w przedsiębiorstwie: 5.1. Istota prokreatywnej przestrzeni przedsiębiorstwa; 5.2. Czynniki sprzyjające kreatywności w przedsiębiorstwie; 5.3. Przegląd koncepcji i narzędzi do identyfikacji twórczego klimatu w miejscu pracy. 6. Procesy grupowe i ich dynamika: 6.1. Grupa a zespół; 6.2. Role grupowe; 6.3. Coaching zespołowy i mentoring; 6.4. Przewodzenie grupom. 7. Metodyka zespołowego rozwiązywania problemów: 7.1. Sesja twórcza; 7.2. Moderacje; 7.3. Metody aktywizujące pracę zespołu; 7.4. Kreowanie innowacyjnych rozwiązań. 8. Twórcze zespoły pracownicze w przedsiębiorstwie: 8.1. Charakterystyka i podział zespołów pracowniczych; 8.2. Zasady budowania twórczych zespołów; 8.3. Procedura rekrutacji pracowników do zespołów twórczych; 8.4. Dobór pracowników do twórczych zespołów na przykładzie praktycznym. 9. Wpływ kreatywności pracowników na rozwój innowacji: 9.1. Obszar badań wpływu kreatywności pracowników na rozwój innowacji w przedsiębiorstwie; 9.2. Model badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach; 9.3. Metody i narzędzia zastosowane w badaniach; 9.4. Ocena wpływu kreatywności pracowników na rozwój innowacji. 10. Tworzenie ruchu proinnowacyjnego w przedsiębiorstwie: 10.1. Geneza pojęcia racjonalizacji; 10.2. Przedmiot wniosku racjonalizatorskiego; 10.3. Model ruchu proinnowacyjnego w przedsiębiorstwie; 10.4. Motywowanie pracowników do proinnowacyjnego działania w przedsiębiorstwie; 10.5. Narzędzie wspomagające ruch proinnowacyjny w przedsiębiorstwie. 11. Przykłady z praktyki przemysłowej: 11.1. Działanie kreatywnego zespołu na przykładzie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej; 11.2. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży spożywczej; 11.3. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży meblarskiej; 11.4. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży metalowej; 11.5. Analiza badań w średnim przedsiębiorstwie branży opakowań; 11.6. Analiza badań w średnim przedsiębiorstwie branży meblarskiej; 11.7. Analiza badań w małym przedsiębiorstwie branży rolniczej; 11.8. Budowanie zespołu z wykorzystaniem metod kreatywnego rozwiązywania problemów; 11.9. Moderowanie zespołu problemowego. Bibliografia. Słownik ważniejszych pojęć. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 517)
R.1 Wybrane aspekty badań banków spółdzielczych: Przesłanki koncentracji kapitału bankowego; Ryzyko w działalności bankowej; Założenia programowe bankowości spółdzielczej; Badania modelowe banków spółdzielczych. R.2 Zarządzanie ryzykiem powszechnej przedsiębiorczości przez banki spółdzielcze: Mechanizmy systemu rynkowego; System finansowy i jego elementy; Analiza finansowa kooperacji; Spółdzielcza sprawność finansowa banków spółdzielczych; Kooperacja banku spółdzielczego z klientami; Podstawowe aspekty funkcjonowania bankowe go systemu logistycznego; Priorytetowe zasady zarządzania rynkiem powszechnej przedsiębiorczości wynikające z zaleceń Okrągłego Stołu Komisji Europejskiej; Zarządza nie ryzykiem powszechnej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej. R.3 Proces konsolidacji banków spółdzielczych: Symptomy zagrożeń; Zjawiska komercjalizacji działalności banków spółdzielczych; Wpływ procesów konsolidacji na działalność finansową banków spółdzielczych; Kondycja finansowa sektora banków spółdzielczych; Koszty konsolidacji banków spółdzielczych; Ewolucja konfiguracji zrzeszeń banków spółdzielczych. R.4 Współczesne determinanty zmian funkcjonowania banków spółdzielczych: dostosowanie do wymogów Unii Europejskiej; Uwarunkowania ekonomiczne i społeczne realizacji ustawowych wymogów kapitałowych; Wzajemne relacje pomiędzy bankami spółdzielczymi a społecznościami lokalnymi; Przygotowanie banków spółdzielczych do korzystania z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Cel, zakres i metodologia badań; 3. Struktura gospodarki województwa śląskiego; 4. Innowacyjność przedsiębiorstw województwa śląskiego; 5. Analiza zatrudnienia i rozwoju kadr inżynierskich w przedsiębiorstwach województwa śląskiego; 6. Analiza krzyżowa czynników charakteryzujących przedsiębiorstwa pod względem kadr inżynierskich; 7. Diagnoza rynku pracy kadr inżynierskich; 8. Ocena studiów na kierunkach inżynierskich; 9. Rekomendacja i scenariusze porgnostyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
1. Przedsiębiorstwo oparte na wiedzy pracowników; 2. Realizacja strategii zarządzania wiedzą pracowników w przedsiębiorstwach; 3. Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą; Pracowników; 4. Wykorzystanie platform e-learningowych w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badania; 5. Studium przypadku - model wdrożenia platformy e-learningowej jako trzonu systemu zarządzania wiedzą pracowników na przykładzie Orange Polska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoretyczne aspekty ekspansji zagranicznej firm i strategii firm loklanych, 2.Badanie empirycznej strategii firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych, 3.Implikacje praktyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Uczelnie a rynek pracy: System szkolnictwa wyższego w Polsce; Cele kształcenia akademickiego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Udział pracodawców w zarządzaniu uczelnią; oczekiwania rynku pracy wobec absolwentów szkół wyższych. R. 2 Program „Uczelnia Liderów” w systemie akredytacyjnym szkolnictwa wyższego w Polsce: Rola akredytacji w systemie szkolnictwa wyższego; Jakość kształcenia na uczelniach; Akredytacja „Uczelnia Liderów” i jej rola w zarządzaniu szkołami wyższymi. R. 3 Dobre praktyki w zarządzaniu dydaktyką i budowaniu relacji z otoczeniem społeczno-gospodarczym z perspektywy ekspertów Programu „Uczelnia Liderów”. Recenzje wybranych szkół wyższych, które uzyskały certyfikat akredytacyjny: Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie; Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi; Akademia Polonijna w Częstochowie; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie; Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim; Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie; Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna; Krakowska Wyższa Szkoła Promocji Zdrowia; Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu; Olsztyńska Szkoła Wyższa imienia Józefa Rusieckiego z siedzibą w Olsztynie; Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu; Szkoła Główna Służby Pożarniczej z siedzibą w Warszawie; Uniwersytet Medyczny w Lublinie; Uniwersytet Łódzki; Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie; Politechnika Śląska; Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu; Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego; Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej; Wydział Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku; Wydział Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi / Jerzy Kisielnicki. - Wyd. 2 zm. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media , 2017. - 392 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Rozdział I. Projekty badawczo-rozwojowe oraz ich charakterystyka i znaczenie; Rozdział II. Koncepcja, decyzje, ryzyko i procedury; Rozdział III. Modele w prezentacji projektów badawczo-rozwojowych; Rozdział IV. Modele w wybranych etapach zarządzania projektami naukowo-badawczymi; Rozdział V. Realizatorzy projektu; Rozdział VI. Narzędzia wspomagania; Rozdział VII. Ocena i komercjalizacja wyników w zarządzaniu projektami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Tradycyjne koncepcje instytucji akademickiej, 2.Założenia ustrojowe publicznej instytucji akademickiej, 3. System źródeł prawa w szkolnictwie wyższym, 4.Struktur a i organizacja szkoły wyższej, 5.Zasoby szkoły wyższe j, 6.Rola finansów, mienia i budżetu w zarządzaniu sz kołą wyższą, 7.Rola banków w realizacji strategii fina nsowej instytucji akademickiej, 8.Dyscyplina finansowa w publicznej szkole wyższej, 9.Załozenia systemów zad aniowych i płacowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi w publicznej szkole wyższej, 10.Pożądane instrumenty p olityki zatrudnienia w zarządzaniu publiczną szkołą wy ższą, 11.Podatki i opłaty obciążające szkoły wyzsze or az ich pracowników i studentów, 12.Kryteria efektywnoś ci instytucji akademickich, 13.Zapewnienie elastyczno ści systemu kształcenia akademickiego, 14.Organizacja systemu i jakość badań naukowych w instytucji akademi ckiej, 15.Związki uczelni z partnerami zewnętrznymi, 1 6.Współpraca międzynarodowa oraz mobilność pracowników i studentów jako czynniki stymulujące rozwój i jakość dzieła instytucji akademickiej, 17.Zapewnienie jakość kształcenia w systemie szkolnictwa wyższego, 18.Zało żenia wewnętrznych systemów jakości kształcenia, 19.Mi sje i strategie szkół wyzszych, 20.Organizacja i zadan ia administracji uczelni, 21.Systemy informacyjne w za rządzaniu szkołą wyższą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; COVID-19 na uczelniach: Zarządzanie uczelnią w warunkach COVID-19. Perspektywa pracowników niebędących nauczycielami akademickimi; Realizacja administracyjnej obsługi toku studiów i jej ocena przez studentów w czasie pandemii COVID-19; Praktyki zawodowe w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania uczelni w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Uwagi krytyczne wobec stanowiska; Polskiej Komisji Akredytacyjnej w sprawie osiągania i weryfikacji efektów uczenia się przypisanych do praktyk zawodowych. Techniki informatyczne w służbie szkolnictwa wyższego: Cyfryzacja obsługi procesu dydaktycznego na uczelniach: konieczność czy skutek uboczny pandemii COVID-19?; Szkolnictwo wyższe wobec wyzwań związanych z rozwojem sztucznej inteligencji; Cyfryzacja procesu komunikacji ze studentami na uczelni; Sprawy pracownicze - wyzwania i trudności: Lider w administracji uczelni - doskonalenie stylu przywództwa za pomocą koncepcji Lean Leadership; Znaczenie zaufania wśród pracowników administracyjnych uczelni; Mobbing w środowisku akademickim - próba definicji zjawiska i charakterystyki jego uwarunkowań. Dobre praktyki w zarządzaniu procesami administracyjnymi: Wykorzystanie i rozwój kapitału ludzkiego jako działanie wspomagające kształtowanie wizerunku publicznych uczelni zawodowych; Uczelniane Forum Dziekanatów Politechniki Warszawskiej jako przykład zinstytucjonalizowanej współpracy dziekanatów; Zapewnianie jakości kształcenia w szkołach doktorskich - wybrane zagadnienia; Noty o Autorkach i Autorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział pierwszy. Wizerunek uczelni jako element strategii marketingowej 1.1. Wizerunek społeczny uczelni niepublicznej jako czynnik motywujący jej pracowników. 1.2. Zastosowanie zasad społecznej odpowiedzialności uczelni jako metoda kształtowania wizerunku. 1.3. Działania marketingowe i działania wspierające rozwój uczelni niepublicznej na przykładzie Wyższej Szkoły Infrastruktury i Zarządzania w Warszawie. 1.4. Profesjonalna obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni niepublicznej. 1.5. Sposoby podnoszenia funkcjonalności strony WWW. 1.6. Marketing wydawnictw szkół wyższych. Rozdział drugi. Problematyka jakości usług edukacyjnych 2.1. Odpowiedzialność społeczna uczelni a problematyka jakości kształcenia. 2.2. Jakość kształcenia w szkole wyższej w dobie masowej edukacji. 2.3. Wpływ warunków i wyposażenia uczelni na jakość kształcenia. 2.4. Biblioteka uczelniana - stereotypy, realia, perspektywy. 2.5. Sztuka komunikacji z klientem w dziale windykacji uczelni niepublicznej. 2.6. Zastosowanie podstaw NLP w obsłudze studenta prywatnej uczelni wyższej. 2.7. Praktyki zawodowe dobrym początkiem kariery. 2.8. Mobilność studentów uczelni niepublicznych w Polsce. 2.9. Przedsiębiorczość akademicka w Polsce. Rozdział trzeci. Czynniki sprawnego zarządzania uczelniami 3.1.Społeczna odpowiedzialność uczelni niezbędnym czynnikiem jej rozwoju. 3.2.Rola komunikacji w procesie motywowania pracowników w uczelniach niepublicznych. 3.3. Wdrażanie Total Quality Management w warunkach konkurencyjności usług edukacyjnych w odniesieniu do modelu organizacji inteligentnej - uczelni niepublicznej. 3.4. Rola analizy finansowej w sprawnym zarządzaniu uczelnią niepubliczną. 3.5. Rola SOA w procesie integracji Systemów Informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do infobrokeringu. Wybrane aspekty; Etyka w firmie infobrokerskiej; Prawo w działalności infobrokerskiej; Jak zostać brokerem informacji? Wybrane aspekty praktyczne; Klient agencji infobrokerskiej - informacje praktyczne; Mediacyjny wymiar dialogu infobrokera z klientem; Infobrokerstwo systemowe - kontekst niezbędności infobrokerskiej roboty; Kwant wiedzy jako optymalny komunikat. Metodologiczna geneza infobrokerstwa systemowego; Audyt Wstępny Zarządzania Wiedzą. Studium przypadku; Jakość informacji; Architektura informacji - krótki przewodnik; Informacja tworzywem przekazów infobrokerskich. Wybrane zagadnienia; Raporty, analizy, bazy danych, prezentacje - czyli jak opakować informację; Podstawy poszukiwania informacji w Internecie. Wybrane aspekty; Praktyczny OSINT z wykorzystaniem technologii internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego; Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym; Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych; Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny; Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw; Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielko¸ polskich podmiotów ekonomii społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I. Komunikacja marketingowa jako przedmiot badań: 1.1. Komunikacja marketingowa - podejście procesowe i systemowe; 1.2. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej - próba identyfikacji; 1.3. Środki realizacji celów komunikacji marketingowej. Rozdział II. Dylematy pomiaru skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej: 2.1. Podstawy źródłowe, metody i techniki badań skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.2. Wskaźniki skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.3. Założenia, przebieg badań i charakterystyka prób badawczych. Rozdział III. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w świetle badań jakościowych: 3.1. Postrzeganie skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej przez menedżerów; 3.2. Struktura funkcjonalno-instrumentalna komunikacji marketingowej w badanych przedsiębiorstwach; 3.3. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w badanych podmiotach - próba oceny. Rozdział IV. Cele, działania i efekty komunikacji marketingowej - na podstawie badań ilościowych: 4.1. Cele i sposoby oceny efektów komunikacji marketingowej; 4.2. Skuteczne i efektywne działania z zakresu komunikacji marketingowej; 4.3. Budżetowanie i koszty komunikacji marketingowej; 4.4. Współpraca z agencjami reklamowymi i badawczymi w zakresie oceny efektów komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej