Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(163)
IBUK Libra
(12)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(161)
Publikacje naukowe
(45)
Publikacje fachowe
(16)
E-booki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(114)
dostępne
(113)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(118)
Czytelnia
(117)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Maison Dominika (1966- )
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Godawa Grzegorz
(2)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Mazur Stanisław
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Poszytek Paweł (1968- )
(2)
Rzewucka Paulina
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Święch Andrzej
(2)
Abramowicz Witold
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Aleksandrowicz Tomasz R
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Becker Brian E
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Birûkova V. M
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Borowska Elżbieta
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Brittain Paul
(1)
Bryniarska Teresa Izabela
(1)
Buchelt Beata
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Busławski Adam
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cisek Sabina
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cox Roger
(1)
Cravens David W
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Czopek Jakub
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Doyle Peter
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dusza Bożena
(1)
Duszak Anna
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fairclough Norman
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Feder-Sempach Ewa
(1)
Frączek Renata
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gejmo Beder
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gurba Ewa
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Górska Grażyna
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Hallada Marek
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huselid Mark A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(25)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(89)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(173)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(173)
rosyjski
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(43)
Badania marketingowe
(40)
Marketing
(31)
Zarządzanie
(23)
Kadry
(13)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Szkolnictwo wyższe
(11)
Zarządzanie jakością
(11)
Badania rynku
(10)
Organizacja
(9)
Praca
(9)
Segmentacja rynku
(9)
Marketing strategiczny
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Promocja handlowa
(7)
Strategia marketingowa
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Badania naukowe
(5)
Jakość
(5)
Kanały marketingowe
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Menedżerowie
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Turystyka
(5)
Badania operacyjne
(4)
Banki
(4)
Decyzje
(4)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Internet
(4)
Motywacja pracy
(4)
Obsługa klienta
(4)
Public relations
(4)
Płaca
(4)
Reklama
(4)
Rynek
(4)
System informacji marketingowej
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zachowania konsumentów
(4)
Analiza danych
(3)
COVID-19
(3)
Controlling
(3)
Ekonomia
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Innowacje
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Metodologia
(3)
Metody badawcze
(3)
Ocena pracowników
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Polityka regionalna
(3)
Produkcja
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Rynek pracy
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Zatrudnienie
(3)
Badania internetowe
(2)
Ceny
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Dobre praktyki
(2)
E-learning
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Epidemie
(2)
Erasmus+ (program)
(2)
Gospodarka
(2)
Handel
(2)
Handel detaliczny
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Infobrokerzy
(2)
Informacja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Język
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja wizualna
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Marka*
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miasta
(2)
Młodzi dorośli
(2)
Odzież
(2)
Plan marketingowy
(2)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(2)
Postawy
(2)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(30)
1989-2000
(7)
1901-2000
(5)
1989-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(34)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(32)
Raport z badań
(30)
Opracowanie
(19)
Praca zbiorowa
(19)
Monografia
(12)
Materiały pomocnicze
(6)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(85)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(25)
Nauka i badania
(18)
Edukacja i pedagogika
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Psychologia
(4)
Matematyka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
176 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Organizacje efektywne i przedsiębiorcze: 1.1. Źródła wysokiej efektywności; 1.2. Orientacja przedsiębiorcza. Rozdział 2. Pozytywna psychologia i pozytywna nauka o organizacji: 2.1. Psychologia pozytywna; 2.2. Pozytywna nauka o organizacji. Rozdział 3. Elementy zarządzania pozytywnego: 3.1. (Pozytywny) kapitał psychologiczny; 3.2. Organizacyjne zachowania obywatelskie; 3.3. Empowerment psychologiczny; 3.4. Motywacja prospołeczna; 3.5. Pasja harmonijna, obsesyjna i przedsiębiorcza; 3.6. Pozytywna odmienność; 3.7. Postrzegane wsparcie organizacyjne; 3.8. Model badawczy. Rozdział 4. Wyniki badań: 4.1. Metodyka badań; 4.1.1. Zmienne i ich pomiar; 4.1.2. Próba badawcza; 4.1.3. Metody analizy statystycznej materiału empirycznego; 4.2. Wyniki analizy ścieżek; 4.3. Wyniki analizy moderacji relacji przez otoczenie; 4.4. Omówienie wyników badań. Zakończenie. Spis tablic. Spis rysunków. Załącznik – Narzędzia badawcze. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Kompetencyjne testy sytuacyjne – trafne, ale niedocenianie: Czym są kompetencyjne testy sytuacyjne?; Skąd się wzięły testy sytuacyjne?; Pięć przesłanek przemawiających za wykorzystaniem testów sytuacyjnych; Czas na testy sytuacyjne. 2. Kilka ważnych faktów – trafność i rzetelność testów sytuacyjnych: Czym jest efektywność pracy?; Czym jest trafność narzędzi oceny?; Czym jest rzetelność narzędzi oceny kompetencji?; Co tak naprawdę mierzą testy sytuacyjne?. 3. Proces tworzenia kompetencyjne testów sytuacyjnych w pigułce: Czym jest jakość testów sytuacyjnych?; Zanim zaczniesz; Etapy tworzenia kompetencyjnych testów sytuacyjnych; Z pamiętnika praktyka: naruszanie założeń testów sytuacyjnych. 4. Identyfikacja stanowiska i analiza pracy: Produkty analizy pracy; Proces analizy pracy; Eksploracja stanowiska i wstępna lista zadań; Walidacja, stworzenie pełnej listy i identyfikacja KSAOs; Przetworzenie zebranych danych. 5. Pozyskanie, sortowanie i selekcja incydentów krytycznych: Produkty analizy incydentów krytycznych; Krok 1. Pozyskanie incydentów krytycznych i wstępne sortowanie; Krok 2. Sortowanie właściwe i selekcja incydentów krytycznych. 6. Konwersja incydentów w dylematy sytuacyjne: Incydenty krytyczny a dylematy sytuacyjne; Czym się charakteryzują dylematy sytuacyjne?; 7. Stworzenie, ocena i selekcja reakcji oraz określenie formatu odpowiedzi i klucza oceny testu: Krok 1. Pozyskanie i opracowanie reakcji na dylematy; Krok 2. Określenie formatu pytania/odpowiedzi na dylematy; Krok 3. Ocena efektywności każdej reakcji i opracowanie klucza odpowiedzi; Krok 4. Określenie właściwości testu i ostateczna selekcja pozycji testowych. 8. Wdrażanie testów sytuacyjnych: Kiedy warto pomyśleć o wdrożeniu kompetencyjnego testu sytuacyjnego; Forma; Możliwość oszukiwania; Możliwość stworzenia banku dylematów umożliwiającego losowanie; Przeznaczenie – czy tylko rekrutacja i selekcja?; Narzędzia i metody uzupełniające; Pytanie o powód wyboru danej reakcji; Zastosowanie kompetencyjnych testów sytuacyjnych w rekrutacji i selekcji wyższej kadry menadżerskiej – studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Dział personalny jako partner strategiczny - jak umocnić jego pozycję; Strategiczne znaczenie pomiaru efektów zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza kosztów i korzyści w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Zasady dobrego pomiaru; Pomiar zgodności systemu zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią firmy; Kompetencje specjalistów ds. zasobów ludzkich; Wskazówki dot. wdrażania karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi. Dodatek: wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp 1. Pracobiorca a sposób realizacji funkcji personalnej. 2. Elastyczne zarządzanie ludźmi – wybór czy konieczność: 2.1. Kontekst organizacyjny kształtujący relacje z pracownikami. Rola strategicznego dopasowania organizacji do otoczenia; 2.2. Reistyczna koncepcja pracy w elastycznym zarządzaniu ludźmi; 2.3. Segmentacja pracowników według Ch. Handy’ego – pracownicy kluczowi i peryferyczni; 2.4. Wybrane podejścia do skutków elastycznego zarządzania ludźmi. Poglądy neoludystów i antyludystów oraz flexicurity. 3. Nowe relacje między pracodawcą a pracownikiem. Kontrakt psychologiczny transakcyjny zamiast relacyjnego: 3.1. Pojęcie i rodzaje kontraktów psychologicznych; 3.2. Główne składniki kontraktu psychologicznego i zachodzące w nich zmiany; 3.2.1. (Nie)pewność pracy; 3.2.2. (Nie)szkolenie zawodowe; 3.2.3. (Nie)lojalność pracownika; 3.3. Spójność zobowiązań i oczekiwań w ramach kontraktu psychologicznego jako warunek efektywnej współpracy pracodawcy i pracownika. 4. Oczekiwania wobec pracobiorcy. Adaptacja, elastyczność i mobilność: 4.1. Podejście do problemu adaptacji pracobiorcy; 4.2. Pojęcie i rodzaje elastyczności; 4.3. Pojęcie i rodzaje mobilności. 5. Rozwój zawodowy jednostki jako obszar kształtowania relacji z pracodawcą: 5.1. Tradycyjne podejście do rozwoju zawodowego – J. Holland, D. Super, E. Schein; 5.2. Nowoczesne podejścia do rozwoju zawodowego; 5.3. Nowe formy aktywności pracobiorców na zmiennym rynku pracy; 5.3.1. Orientacje kariery niezależnej. Prekariat, proteanizm i kariera bez granic; 5.3.2. Typologie karier i orientacji kariery jako próba klasyfikacji zachowań pracobiorców; 5.3.3. Wybrane determinanty rodzajów orientacji kariery. 6. Zatrudnialność, wartość rynkowa i kompetencje zatrudnieniowe pracobiorcy na zmiennym rynku pracy: 6.1. Model konstrukcji kariery Savickasa jako wyznacznik procesu adaptacji pracobiorcy; 6.2. Zatrudnialność (employability) i wartość rynkowa (marketability) pracobiorcy jako sposób na niepewność pracy; 6.3. Kompetencje zatrudnieniowe i ich znaczenie dla pracobiorcy w transakcyjnym kontrakcie psychologicznym; 6.3.1. Kompetencje zatrudnieniowe w polskich opracowaniach; 6.3.2. Wybrane teorie kompetencji zatrudnieniowych w opracowaniach zagranicznych. 7. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa jako odpowiedź pracobiorcy na reguły zmiennego rynku pracy: 7.1. Pracobiorca jako mikroprzedsiębiorca na rynku pracy; 7.2. Ekstrapolacja perspektywy marketingowej na poziom pracobiorcy; 7.3. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa. Podstawowe założenia i konstrukcja; 7.4. Charakterystyka poszczególnych kompetencji Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej; 7.4.1. Eksploracja Otoczenia Zawodowego; 7.4.2. Zawodowy Obraz Siebie; 7.4.3. Wyznaczanie Celów Zawodowych; 7.4.4. Strategia Dotarcia do Pracodawcy; 7.4.5. Orientacja Czasowa; 7.5. Elastyczność poznawcza jako determinanta Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej; 7.6. Hipotetyczny model adaptacji do zmiennego rynku pracy na podstawie Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej z perspektywy transakcyjnego kontraktu psychologicznego. 8. Wybrane determinanty Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej i jej związek z kryteriami adaptacji do zmiennego rynku pracy. Badania własne: 8.1. Założenia metodologiczne i przebieg badań wśród sprzedawców i urzędników; 8.1.1. Pytania i schemat badania; 8.1.2. Sprzedawcy i urzędnicy jako grupy badane; 8.1.3. Weryfikowane hipotezy; 8.1.4. Sposób analizy i prezentacji wyników; 8.2. Wykorzystane w badaniach narzędzia diagnostyczne i wskaźniki; 8.2.1. Elastyczność Poznawcza – wymiary Alternatywność i Kontrola Poznawcza; 8.2.2. Niepewność pracy; 8.2.3. Zatrudnialność; 8.2.4. Elastyczność Zawodowa; 8.2.5. Kariera bez Granic; 8.2.6. Skala Zdolności Adaptacji do Kariery Savickasa (SZAK, CAAS); 8.3. Operacjonalizacja ZOR i ocena rzetelności kwestionariusza diagnostycznego. Związek ze zmiennymi socjodemograficznymi; 8.4. Kontrakt psychologiczny, Alternatywność i Kontrola Poznawcza a Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa; 8.5. Związek Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej z niepewnością pracy i zatrudnialnością; 8.6. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa jako alternatywa dla Elastyczności Zawodowej i Kariery bez Granic; 8.7. Weryfikacja ścieżkowego modelu adaptacji do zmiennego rynku pracy opartego na Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Porównanie z predyktywnością Skali Zdolności Adaptacji do Kariery Savickasa; 8.8. Profil pracobiorcy z Zatrudnieniową Orientacją Rynkową; 8.9. Analiza wyników; 8.10. Źródła ograniczeń wnioskowania na podstawie przedstawionego schematu badawczego. Kierunki dalszych badań. 9. Kierowanie pracobiorcą o Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Wyzwanie dla zarządzania ludźmi: 9.1. Miłe złego początki…?; 9.2. Utrata przywileju wyłączności; 9.3. Zatrudnialność – zignorować czy zaakceptować; 9.4. Reguły zatrudnialności w polityce personalnej; 9.5. Biznesowy koszyk kompetencji organizacji a czasowość relacji z pracownikiem; 9.6. Kształtowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding; 9.7. Inwestowanie w pracownika dla aktualnego, ale… i przyszłego pracodawcy; 9.8. Nowa kultura zarządzania…?; 10. Co z tym pracobiorcą, czyli lekko subiektywne zakończenie. Słownik diagnozowanych zmiennych. Aneks statystyczny. Statystyki opisowe diagnozowanych zmiennych. Istotność różnic między średnimi wartościami diagnozowanych zmiennych. Korelacje badanych zmiennych. Rozkłady wyników dla poszczególnych skal Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Analiza czynnikowa Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Kodowanie wybranych zmiennych. Dane z analizy liniowej regresji zmiennych socjodemograficznych i ZOR. Dane z regresji liniowych weryfikujących poszczególne hipotezy. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Rachunkowości)
1. Potrzeby informacyjne zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, 2. Znaczenie analizy finansowej w systemie informacyjnym zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, 3. Sprawozdawczość finansowa jako źródło analizy finansowej przedsiębiorstwa, 4. Wycena aktywów i pasywów oraz ustaleanie wyniku finanoswego w ustawie o rachunkowości, 5. Wycena aktywów i zobowiązań według międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, 6. Tradycyjne metody analizy finansowej, 7. Nowoczesne metody analizy dokonań przedsiębiorstwa, 8. Analiza efektywności ekonomicznej gospodarowania, 9. Analiz efektywności inwestycji, 10. Analiza decyzyjna w procesie zarządzania ryzykiem inwestycyjnym, 11. Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa, 12. Metody przewidywania upadłości przedsiębiorstw, 13. Analiza finansowa w procesie budżetowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
R.1 Zarządzanie projektami; R.2 Podejmowanie decyzji niepewnych; R.3 Metody programowania dynamicznego; R.4 Zagadnienia teorii kolejel; R.5 Modele zapasów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Historyczne źródła polskiej kultury organizacyjnej, 2. Modele motywacyjne, 3. Koszt psychiczny a inicjatywa i innowacyjność, 4. Style kierowania, 5. Sztywność i elastyczność w doborze stylu kierowania, 6. Metody kierowania ludźmi a efektywność przedsiębiorstw czy podręcznikowe zasady kierowania są skuteczne w polskich warunkach, 7. Dlaczego przedsiębiorstwa prywatne i publiczne stosują rożne metody kierowania? Dwie perspektywy analityczne: konfliktowa i funkcjonalna, 8. Alienacja, kultura i stosunki klasowe w badanych przedsiębiorstwach, 9. Przeszkody osobowościowe we współdziałaniu i decydowaniu zbiorowym, 10. Gospodarka oparta na wiedzy i organizacje "uczące się", 11. Czynniki sprzyjające i niesprzyjające adaptacji do gospodarki opartej na wiedzy. Optymalny dobór stylu kierowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Opis projekty; 2. Praca; 3. Przedsiębiorstwo wiedzy; 4. Pracownik wiedzy; 5. Uwagi o metodzie; 6. Nowoczesne biurokracje; 7. Czas pracy; 8. Zaufanie; 9. HRM u pracowników wiedzy; 10. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Koncepcja badania. 1. Sformułowanie problemu badawczego. 2. Model badawczy i hipotezy. 3. Metoda badawcza. Część II: Wyniki badania empirycznego. 1. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę. 2. Orientacja przedsiębiorstw na wiedzę. 3. Poziom orientacji menedżerów a poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę. 4. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw. 5. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonoimczne. 6. Poziomy orientacji nenedżerów na wiedzę oraz poziomy orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w segmentach przedsiębiorstw a wyniki ekonomiczne. 7. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w wyróżnionych zakresach a wyniki ekonomiczne. 8. Struktura orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonomiczne. 9. Łączna orientacja menedżerów i przedsiębiorstw na wiedzę. Część III: Interpretacja wyników badania empirycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsięwzięcia informatyczne wspomagające zarządzanie. 2. Ekonomiczne aspekty przedsięwzięć informatycznych wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem i metodyki ich pomiaru. 3. Metodya ekonomicznej oceny przedsięwzięcia informatycznego. 4. Przykłady oceny efektów ekonomicznych przedsięwzięć informatycznych wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Proces strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, R.II Ewolucyjne aspekty analiz sektorowych, R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze, R.IV Diagnoza stanu rozwoju sektora
3.Charakterystyka wybranych modeli procesu zarządza nia strategicznego, 4.Analiza strategiczna w procesie zarządzania strategicznego. R.II Ewoulcyjne aspekty analiz sektorowych : 1.Pojęcie
i ewolucja cyklu życia sektora, 2.Czynniki charaktery zujące fazy cyklu życia sektora, 3.Podstawowe zależnoś ci w ewolucji sektora, 4.Strategiczne zachowania firm w czasie ewolucji sektora, 5.Struktura sektora konkure ncyjnego. R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze : 1.Metoda pięciu sił Potera, 2.Analiza grup strategicznych, 3.Wywiad gospodarczy, 4.Prognozow anie rozwoju rynkowego, 5.Punktowa ocena atrakcyjności
sektora, 6.Krzywa doświadczeń. R.IV Diadnoza stanu rozwoju sektora : 1.Metodyka diagn ozowania faz rozwojowych sektora, 2.Metoda list kontro lnych w diagnozowaniu faz rozwoju sektora, 3.Identyfi kacja faz rozwoju sektora, 4.Możliwości wnioskowania diagnostycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 10)
Cz. I Etyczne i humanistyczne wartości zarządzania organizacją: Wartości etyczne i humanistyczne w zarządzaniu - niektóre problemy i wyzwania; Etyka organizacji globalnych; Problemy etyki na tle działalności administracji publicznej i samorządowej; Zarządzanie przez wartość; Efekty humanistyczno -etyczne w zarządzaniu czynnikami wytwórczymi; Charakter a psychologiczne prawo Kopernika-Greshama; Etyczne kwestie ewaluacji w zarządzaniu; etyczne dylematy PR-owca; Mobbing i inne grzechy menedżerów. Cz. II Psychospołeczne i metodologiczne aspekty badań rynkowych: Co zyskują "szczury"? Odwrócona perspektywa korzystania z badań rynku; Rozwój badań rynkowych w Polsce a efekt "świadomego respondenta". Uwagi badacza praktyka; Niektóre etyczne, metodologiczne i pragmatyczne aspekty badań statystycznych; Poznanie biografii pracownika jako element polityki personalnej; Projekcyjny obraz siebie i świata społecznego u przyszłych menedżerów; Wartościowanie a kreatywność menedżerów; System wartości prywatnych przedsiębiorców - raport z badań; Symbole w reklamie a preferencje konsumentów; Oczekiwania edukacyjne uczniów kończących gimnazjum, poziom ich realizmu i zgodności z rynkiem pracy. Raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wiedzą : koncepcja i narzędzia / Adam Kowalczyk, Bogdan Nogalski. - Warszawa : Difin, 2007. - 222 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; R.1 Wiedza jako fundament skutecznego konkurowania; R.2 Proces zarządzania wiedzą - ujęcie ogólne; R.3 Proces zarządzania wiedzą. Koncepcja i narzędzia realizacji; R.4 Proces zarządzania wiedzą. Narzędzie diagnozujące; R.5 Proces zarządzania wiedzą. Weryfikacja poprawności koncepcji i skuteczności narzędzia; Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki do badań kapitału intelektualnego: Tendencje zmian w wartościowaniu czynników produkcji; Wiedza jako czynnik przemian organizacyjnych; 2. Koncepcje kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa: Zarys chronologii badań dotyczących istoty kapitału intelektualnego; Marketingowa koncepcja kapitału intelektualnego; Holistyczno- statyczna interpretacja kapitału intelektualnego; Socjologiczne ujęcie kapitału intelektualnego; Rachunkowe podejście do kapitału intelektualnego; Społeczny model kapitału intelektualnego; Wnioski z analizy koncepcji kapitału intelektualnego; 3. Diagnozowanie i wartościowanie kapitału intelektualnego: Metodologiczne i pragmatyczne aspekty pomiaru kapitału intelektualnego; Finansowe metody wartościowania kapitału intelektualnego; Jakościowe koncepcje mierzenia kapitału intelektualnego; Ocena metod wartościowania kapitału intelektualnego; 4. Kreowanie kapitału intelektualnego we współczesnym przedsiębiorstwie: Postulowany obraz kapitału intelektualnego; Proces kreowania kapitału intelektualnego; Kreatywna organizacja jako wzór warunków rozwoju kapitału intelektualnego; Funkcje zarządzania w kreatywnej organizacji; Kompetencje i role menedżerów w kreowaniu przedsiębiorczego kapitału intelektualnego; Przedsiębiorczy styl zarządzania jako czynnik rozwoju kapitału intelektualnego; 5. Instytucjonalno- koncepcyjne uwarunkowania rozwoju kapitału intelektualnego w Polsce: Udział aktywów intelektualnych w budowaniu konkurencyjności współczesnych gospodarek; Rozwój aktywów niematerialnych w Polsce jako przedmiot oddziaływania OECD i Komisji Europejskiej; Postulowane i przyjęte kierunki działań na rzecz wzmocnienia kapitału intelektualnego w kraju
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Sprzężenie zwrotne 360 stopni, 2. Projektowanie i przeprowadzanie badania za pomocą sprzężenia zwrotnego 360 stopni: kwestionariusze; Walidacja i badanie pilotażowe kwestionariusza sprzężenia zwrotnego 360 stopni; Zbieranie danych, struktura raportów z oceny i przetwarzanie informacji; facylitacja i planowanie działań, Planowanie i wdrażanie projektu sprzężenia zwrotnego 360 stopni 3. Przyszłość techniki sprzężenia zwrotnego 360 stopni, 4. Sprzężenie zwrotne 360 stopni - przykłady zastosowań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Prikladnoj kurs)
Zawiera: Глава 1. Основные понятия маркетинговых исследований; Глава 2. Виды маркетингового исследования и процесс его проведения; Глава 3. Информация в маркетинговых исследованиях; Глава 4. Организация маркетинговых исследований на предприятии; Глава 5. Качественные методы сбора информации; Глава 6. Разработка анкет при проведении маркетинговых исследований; Глава 7. Количественные методы опроса; Глава 8. Наблюдение и эксперимент; Глава 9. Методы анализа маркетинговой информации; Глава 10. Ситуационный анализ; Глава 11. Оценка емкости рынка; Глава 12. Анализ конкуренции на рынке; Глава 13. Сегментирование потребительского рынка; Глава 14. Экспертные оценки; Глава 15. Маркетинговые исследования в интернете.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wartościowanie stanowisk pracy; Systemy wartościowa- nia stanowisk pracy; Tabele wynagrodzeń; Badania wynagrodzeń; Podsumowanie; Definicje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Interdyscyplinarna Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie. Część I: Polacy i inni. 1. Obywatele świata. O znaczeniu i wartości pracy menadżerów międzykulturowych. 2. O wizerunku i rożsamości Automovilistico Company Poland. 3. Przedsionek prawdziwego świata: etnografia międzynarodowego stowarzyszenia studenckiego.Część II: Szefowie, zespoły, wizje. 4. Warszawskie plemię: Team-building i szkolenia. 5. Wiedza explicite a wiedza w działaniu w pracy konsultanta. 6. Kapłan, wizja i zakon, czyli zarządzanie świątynią sztuki. 7. Proces rekrutacji - realia. Część III: Ideały, mity, archetypy. 8. Dekalog badacza-pielgrzyma, czyli trochę doświadczeń z obserwacji bardzo uczestniczącej. 9. Klan spółdzielców - opowieść o pewnym warszawskim sklepie. 10. Filadelfia - organizowanie jako walka na murach oblężonej twierdzy. 11. Społeczne konstruowanie miejsca pracy. 12. Harcerski autorytet - istota oraz kształtowanie. Część IV: W poszukiwaniu tożsamości. 13. "Drugi Dom?" Etnografia organizacji humanitarnej. 14. W poszukiwaniu organizacji - zdrowe życie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ryzyko inwestycyjne : analiza polskiego rynku akcji / Ewa Feder-Sempach. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 198 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Istota i znaczenie ryzyka inwestycyjnego; 2. Ryzyko inwestycyjne w Polsce; 3. Portfel papierów wartościowych i pomiar jego ryzyka na podstawie modelu CAPM; 4. Współczynnik beta - ryzyko systematyczne akcji; 5. Analiza ryzyka inwestycyjnego w Polsce na podstawie akcji wchodzących w skład portfela indeksu WIG20.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. zarządzanie wiedzą, 2. Problematyka wiedzy, zarządzania wiedzą oraz uczenia się organizacji w optyce różnych dyscyplin naukowych, 3. Zachowania organizacyjne kluczowe dla zarządzania wiedzą, 4. Kultura narodowa i kultura organizacyjna jako czynniki kształtujące zachowania organizacyjne, 5. Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych, 6. Kultura organizacyjna sprzyjająca zarządzaniu wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej