Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
Forma i typ
Książki
(34)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(27)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(29)
Autor
Borkowski Stanisław
(3)
Gołembski Grzegorz
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Antczak Zbigniew
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Chrabański Karol
(1)
Cichoń Seweryn
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czekirda Anna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Dudek Marek
(1)
Dymyt Małgorzata
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Guzik Paweł
(1)
Gwioździk Elżbieta
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Holecki Tomasz
(1)
Hrubec Jozef
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kluska-Nowicka Małgorzata
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Koczuba-Sobieraj Magdalena
(1)
Kondak Anna
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kostera Monika
(1)
Kostka-Bochenek Aleksandra
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kwatera Anna
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Levin Eyal
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipka Anna
(1)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(1)
Losa-Jonczyk Anna
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Maleszka Alicja
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
Mielcarz Paweł
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Miller Piotr
(1)
Morańska Danuta (1963- )
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Noch Tadeusz
(1)
Nycz Edward
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Olczak Artur
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Polak Waldemar
(1)
Prussak Waldemar
(1)
Pytel Sławomir
(1)
Remża Piotr
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Sulich Adam
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szydełko Magdalena
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tutko Marta
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Temat
Zarządzanie jakością
(25)
Przedsiębiorstwo
(16)
Kadry
(9)
Jakość
(8)
Zarządzanie
(8)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Decyzje
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Obsługa klienta
(3)
Organizacja
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Służba zdrowia
(3)
Certyfikacja zgodności
(2)
Innowacje
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Maszyny
(2)
Menedżerowie
(2)
Ocena pracowników
(2)
Produkcja
(2)
Przywództwo
(2)
Public relations
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Towar
(2)
Turystyka
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Alokacja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Automatyzacja
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bhp
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Blogi
(1)
Ceramika
(1)
Controlling
(1)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(1)
Dziecko
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firanki i zasłony
(1)
Globalizacja
(1)
Good Behavior Game
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacyjność
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komputery
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola
(1)
Kultura
(1)
Leasing
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Matematyka
(1)
Materiały budowlane
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niezawodność urządzeń
(1)
Normalizacja
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opakowania
(1)
Organizacje
(1)
Osobowość
(1)
Pieczywo
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przędzalnictwo
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regionalizm
(1)
Rodzice
(1)
Rury
(1)
Rynek pracy
(1)
Studenci
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
36 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Organizacja pracy organizacji wytwarzających oprogramowania w oparciu o normy serii ISO, 2. Terminologia, 3. Normy ISO serii 9000.Rodzaje.Struktura, 4. Uszczegółowienie wybranych procesów dla organizacji wytwarzającej oprogrammowanie, 5. Przykład systemu zarządzania jakością dla organizacji wytwarzającej oprogramowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakość - istota, cele, cechy i funkcje zarządzania jakością, 2. Prawne aspekty regulacji jakości produktów, 3. Zasady zarządzania jakością, 4. Zarządzanie jakością w cyklu życia jakości wyrobu. Controlling procesów decyzyjnych, 5. Ekonomiczna ocena jakości produkcji, 6. Metody zarządzania jakością, 7. Controlling kosztów jakości, 8. Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza konsultingu, 2. Praktyczne aspekty konsultingu w czasie wdrażania systemu zarządzania jakością, 3. Kodeks działania konsultanta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakość życia w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Filozofia Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM, 3. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 4. Rola wiedzy w systemie zarządzania jakością, 5. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - szersze ujęcie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : wybrane elementy / Waldemar Prussak. - Wyd.2 popr. - Poznań : Politechnika Poznańska, 2006. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wprowadzenie; 1. Rys historyczny; 2. Definiowanie jakości; 3. Jakość produktu; 4. Podstawy zarządzania jakością; 5. Planownaie jakości; 6. Kontrola jako element sterowania jakościa; 7. Doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem hotelowym w aspekcie uzyskania wysokiej jakości działania, 2. Jakośc usług w hotelarstwie, 3. Analiza i ocena poziomu jakości usług oferowanych przez hotele w Polsce, 4. Sposoby pomiaru efektywności funkcjonowania przedsiębiorstw hotelarskich, 5. Koncepcja modelowej zależności między jakością usług hotelarskich a efektywnością funkcjonowania hoteli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Nowy paradygmat strategii konkurencji: Podejście pozycjonowania oraz zasobowe do analizy strategii konkurencji; Integracja pionowa a przewaga konkurencyjna; Logika tradycyjnego łańcucha wartości. Stary paradygmat strategii konkurencji; Przyczyny dekonstrukcji łańcucha wartości; Dekonstrukcja łańcucha wartości. Nowy paradygmat strategii konkurencji; Nowe strategie konkurencji. R.2 Reakcje na zmiany a konkurencyjność przedsiębiorstw: Warunki funkcjonowania przedsiębiorstw; Konieczność dostosowań do zmian jako trwała cecha konkurencyjności podmiotów gospodarczych; Obszary problemowe w badaniu konkurencyjności przedsiębiorstw; Sposoby wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. R.3 Sytuacja koniunkturalna a konkurencyjność: Wartość diagnostyczna wskaźników koniunktury; Identyfikacja konkurencyjności wybranych rodzajów działalności gospodarczej; Ocena konkurencyjności przedsiębiorstw różnej wielkości. R.4 Rola jakości w budowie konkurencyjności firmy: Wprowadzenie; Jakość - filozofia i podstawowe definicje; Systemy zarządzania jakością; Metrologia techniczna a metrologia konsumencka; Wpływ jakości wyrobów na konkurencyjność przedsiębiorstw; Zakończenie. R.5 Konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłu żywnościowego - case studies: Siła konkurencyjna przedsiębiorstw; Jakość konkurencyjności; Sposoby kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw mleczarskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie produkcją i jakością w branży meblarskiej, 2. Identyfikacja obszarów powstawania niezgodności emaliowanych wyrobów sprzętu gospodarstwa domowego, 3. Jakość pieczywa z zautomatyzowanej piekarni, 4. Struktura niezgodności drutów i ocena nowoczesności wykorzystania maszyn, 5. Determinanty jakości profilowania rur, 6. Proces produkcyjny i struktura niezgodności firan/serwet, 7. Zasoby ludzkie i koszty produkcji w przędzalni, 8. Determinanty jakości folii i nowoczesność wykorzystanych maszyn do jej produkcji, 9. Model jakości wirtualnych usług bankowych, 10. Jakość obsługi klienta w urzędzie miejskim, 11. Jakość usług medycznych w szpitalu powiatowym, 12. Determinanty jakości wyrobów ceramicznych, 13. Jakość produktów wytwarzanych w zakładzie pracy chronionej dla przemysłu elektrotechnicznego, 14. Wyniki analizy SWOT podstawą utworzenia specjalistycznej firmy, 15. Jakość organizacji czasu pozaszkolnego a koszty utrzymania specjalistycznego ośrodka, 16. Problem jakości w czystszej produkcji, 17. Jakość usług w miejskiej bibliotece publicznej, 18. Lean Banking, 19. Jakość nauczania w szkole podstawowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W stronę kwalitologii zasobów ludzkich / Anna Lipka. - Warszawa : Difin, 2005. - 220 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Jakość zasobów ludzkich organizacji a rozwój nauki o zarządzaniu i współczesne realia ekonomiczno-społeczne, 2. Interpretacja i możliwości opercjonalizacji pojęcia jakości zasobów ludzkich organizacji, 3. Wybrane metody diagnozy jakości zasobów ludzkich organizacji, 4. Drogi i granice kształtowania jakości zasobów ludzkich organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Podstawy terminologii i klasyfikacji wyrobów w zarządzaniu jakością. 2. Ochrona konsumenta a jakość wyrobów. 3. System ochrony zgodności wyrobów. 4. Kształtowanie jakości w cyklu życia wyrobu. 5. Opakowania i ich funkcje w ochronie jakości towarów. 6. Transport i jednostki ładunkowe w ochronie jakości towarów. 7. Zachowanie jakości towarów w magazynowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Systemy i procesowe podejście do zarządzania: Systemy zarządzania jakością i mechanizmy systemowe; Podejście procesowe w systemach zarządzania jakością; Miejsce procesu w strukturze organizacyjnej; 2. Skuteczność i efektywność procesów: Aspekty i mierniki skuteczności; Pomiar skuteczności; Skuteczność działań złożonych; Koszty strat; Efektywność procesów; Wskaźniki procesowe w SIX Sigma; 3. Analiza zdolności procesów: Zdolność procesu; Zdolność procesu - przypadek I; Zdolność procesu - przypadek II; Zdolność procesu - przypadek III; Zdolność procesu - uzupełnienie do przypadku III; 4. Ilościowe metody i narzędzia wspomagające zarządzanie: Proste diagnozy skuteczności i efektywności działań; Analiza Pareto-Lorenza; Diagram drzewa; 5. Narzędzia i metody wspomagające zarządzanie niekorzystające z danych liczbowych: Określanie i porządkowanie przyczyn problemów; Analiza przyczynowo-skutkowa; Metoda FMEA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Normalizacja, akredytacja i certyfikacja, 3. Ocena zgodności, 4. Normy ISO 9000, 5. Wdrożenie systemu i certyfikacja, 6. ISO 9001:2000 - Wymagania, 7. TQM w erze globalizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia; 2. Podział i charakterystyka podstawowych systemów; 3. Historia i praktyka systemowego zarządzania w przedsiębiorstwach; 4. Organizacja przedsięwzięcia wdrożeniowego; 5. Identyfikacja procesów; 6. Wyznaczanie aspektów środowiskowych; 7. Ocena ryzyka zawodowego; 8. Opracowanie dokumentacji; 9. Zarządzanie zasobami; 10. Audity i działania poauditowe; 11. Doskonalenie organizacji; 12. Przykłady
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O systemie ochrony zdrowia; 2. Wymiary zarządzania w organizacji ochrony zdrowia; 3. Relacje w procesie zarządzania usługami zdrowotnymi; 4. Relacje lekarz-pacjent czynnikiem sprzyjającym redukcji niepewności w świadczeniu usług; 5. Satysfakcja pacjentów miarą skutecznego zarządzania relacjami w usługach zdrowotnych; 6. Organizowanie danych i informacji warunkiem dobrych relacji w zarządzaniu organizacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sprawność układu pomiarowego podczas kontroli wałka łożyska; 2. Sprawność urządzenia podczas procesu produkcji wałka łożyska; 3. Wykorzystanie metod statystycznych do oceny procesu produkcji wałka łożyska; 4. Podnoszenie jakości procesu spawania w ochronie gazowej; 5. Ocena jakości powierzchni po operacji cięcia; 6. Ocena jakości pracy rębarki drzewa; 7. Określenie poziomu jakości za pomocą metody Benchmarkingu; 8. Podnoszenie jakości wykorzystania maszyn i urządzeń za pomocą metody RCM; 9. Niezawodność turbin 6 MW podczas transportu gazu; 10. Procesy powstania CO i NO w turbinach 6 MW; 11. Ocena nowoczesności maszyn i urządzeń na podstawie metody ABC technologii; 12. Ocena efektywności eksploatacji maszyn w oparciu o współczynniki PAMCO; 13. Wskaźniki w kompleksowym utrzymaniu maszyn (TPM); 14. Zarządzanie produkcją wytłoczek na prasie mimośrodkowej; 15. Ocena efektywności i jakości przy wytwarzaniu półproduktu; 16. Efektywna piekarnia ważnym elementem usług hotelarskich; 17. Zarządzanie produkcją i jakością firanek; 18. Nowoczesność podzespołów i efektywność wykorzystania urządzenia pomiarowego- defektoskopu; 19. Efektywność produkcji wykładziny podłogowej; 20. Ocena funkcjonowania taśmy podającej w systemie logistycznym na poziomie przedsiębiorstwa; 21. Efektywność pracy urządzeń w procesie przetwórstwa mleka; 22. Zarządzanie eksploatacją wytłaczarki; 23. Zarządzanie utrzymaniem maszyn i jakością w przemyśle obuwniczym; 24. Zarządzanie utrzymaniem maszyn w przemyśle spożywczym; 25. Znaczenie podnośnika w funkcjonowaniu załadunku i rozładunku; 26. Zarządzanie produkcja i eksploatacją maszyn przy wytwarzaniu dzwonka elektrycznego; 27. Efektywność eksploatacji maszyn wytwarzających materiały wykańczające dla budownictwa; 28. Efektywność eksploatacji maszyny do produkcji wyrobów z drewna; 29. Problemy produkcji laminatów warstwowych dla budownictwa; 30. Doskonalenie procesu wytwarzania i jakości wyrobów z drewna; 31. Współczynniki eksploatacji i wydajności jako miary rytmiczności produkcji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia, 2. Przedsiębiorstwo jako system, 3. Zakładanie nowej firmy, 4. Organizacja kierownictwa, 5. Struktury sieciowe-wirtualna organizacja, 4. Praca kierownika, 7. Odpowiedzialność w przedsiębiorstwie, 8. Kierownik jako przywódca, 9. Techniki kierowania ludźmi, 10. Organizowanie pracy własnej, 11. Podejmowanie decyzji, 12. Innowacyjność w przedsiębiorstwie, 13. Kierownik a funkcje zarządcze, 14. Postęp ekonomiczny w przedsiębiorstwie, 15. Zarządzanie wiedzą, 16. Metody zarządzania oraz techniki pracy kierowniczej, 17. Systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wspomaganie logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zarządzania łańcuchem dostaw: 1. Wprowadzenie, 2. Logistyka przedsiębiorstwa przemysłowego, 3. Metoda wspomagania decyzji w konfigurowaniu zaopatrzeniowo-dystrybucyjnego systemu logistycznego przedsiębiorstwa, 4. Komputerowy system wspomagania logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zaopatrzenia i dystrybucji, R. II Planowanie produkcji wspomagane komputerowo: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane metody planowania produkcji, 3. Zastosowanie nowych technik planowania produkcji i ich implementacja komputerowa. R.III Zastosowania nowych metod zarządzania jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstw produkcyjnych: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane zagadnienia zarządzania jakością, 3. Implementacja w praktyce modelu luk do pomiaru jakości usług przemysłowych, 4. Praktyczne aspekty zarządzania jakością w ujęciu teoretycznym, 5. Rachunek kosztów działań w zarządzaniu jakością. R.IV Operacyjne prognozowanie popytu na wyroby gotowe uwzględniające determinanty rynku: 1.Wprowadzenie, 2. Znaczenie prognozowania popytu i jego funkcje w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Przegląd metod operacyjnego prognozowania popytu na wyroby gotowe, 4. Determinanty rynku w metodach operacyjnego prognozowania popytu, 5. Metoda ARIMA-MLP jako narzędzie operacyjnego prognozowania popytu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja nauk o zarządzaniu. 2. Funkcje zarządzania. 3. Organizacja i struktury organizacyjne. 4. Zachowania w organizacji. 5. Zarządzanie strategiczne. 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 7. Zarządzanie wiedzą. 8. Zarządzanie jakością. 9. Zarządzanie międzynarodowe. 10. Przedsiębiorczość w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Doskonalenie zarządzania jakością w organizacjach; 2. TQL w procesie skutecznego zarządzania jakością; 3. Kulturowe aspekty funkcjonowania projakościowej organizacji; 4. Doskonalenie zarządzania jakością w świetle badań empirycznych; 5. Kształtowanie projakościowej organizacji w zmieniającym się otoczeniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej