Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(5)
Autor
Badora Sylwia
(1)
Chymuk Mariia
(1)
Czopek Jakub
(1)
Dusza Bożena
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gurba Ewa
(1)
Hallada Marek
(1)
Jadczak Stanisław
(1)
Janke Andrzej W
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocór Maria
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Musiał Emilia
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Pachocka Anna
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Szerląg Alicja (1958- )
(1)
Topa Danuta
(1)
Urbańska Magda
(1)
Walasek Stefania (1947- )
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Wereszczyńska Katarzyna
(1)
Wierzchosławska Agnieszka
(1)
Zięba-Kołodziej Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Wychowanie w rodzinie
(7)
Rodzina
(4)
Historia wychowania
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Fonoholizm
(1)
Hermeneutyka
(1)
Informacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Korczak, Janusz (1878?-1942)
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie na odległość
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pestalozzi, Johann Heinrich (1746-1827)
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Pokolenie Z
(1)
Postawy
(1)
Praca socjalna
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przysposobienie do życia w rodzinie
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Samokształcenie
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Szlachta
(1)
Terapia uzależnień
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczniowie
(1)
Wdzięczność
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie seksualne
(1)
Zarządzanie oświatą
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Śnieżyński, Marian (1939- )
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Historia
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Myślenie pedagogiczne o rodzinie i wychowaniu rodzinnym na początku XXI wieku; Rodzina współczesna: przeobrażenia i przyszłość; Rodzina w kontekście globalizacji komunikacyjnej i rozluźnienia społeczno-moralnego; Środowisko rodzinne a proces kreowania tożsamości jego członków: pułapki krętych ścieżek współczesności; Rodzina migracyjna jako typ współczesnej rodziny w Polsce. Wybrane aspekty; Mądrość jako zasada budowania stosunków wychowawczych w rodzinie. Perspektywa etyki realistycznej ; Kierunki, metody i wyniki badań nad rodziną jako środowiskiem wychowawczym w II Rzeczypospolitej; Role rodzicielskie w świetle dzieł encyklopedycznych okresu pełnego średniowiecza - na przykładzie De rerum proprietatibus Bartłomieja Anglika; Dumne, ambitne, godne swoich przodków, lecz również powód zmartwień i niesławy. Tacyt o córkach; Partnerstwo poprzez małżeński kompromis. Analiza Laudatio Turiae, rzymskiej inskrypcji nagrobkowej z końca I w. p.n.e.; Rodzina zastępcza a sytuacja szkolna dziecka; Więź wychowawcza rodziców w świetle teorii przywiązania. Możliwe następstwa transformacji ustrojowej w Polsce; Więź emocjonalna z rodzicami w percepcji młodzieży; Rodzinne uwarunkowania agresji młodzieży - dylematy bezradności; Edukacja medialna w rodzinie. Dziecko w średnim wieku szkolnym a telewizja; Młodzież o starości . O potrzebie wychowania do starości; Rodzina jako wartość w życiu młodzieży licealnej. Przypadek jednej szkoły; Wulgaryzacja języka dzieci w wieku przedszkolnym. Uwarunkowania rodzinne problemu; Wybrane uwarunkowania kontynuowania zawodu rodziców przez dzieci. Próba interpretacji pedagogicznej; Rodzina jako wyznacznik szans edukacyjnych młodzieży akademickiej - perspektywa retrospektywna; Rodzina w partnerstwie z przedszkolem - doświadczenia i wizje; Etyczne wymiary współpracy rodziny i szkoły; Specyfika wychowania w rodzinie dzieci w młodszym wieku szkolnym; Możliwość wsparcia i terapii rodziców z dzieckiem uzależnionym od narkotyków; Przemoc wobec dziecka w rodzinie - możliwości rozpoznawania i pomocy w środowisku szkolnym; Co rodzicom warto przypomnieć, a co warto podpowiedzieć?; Internat jako drugi dom w aspekcie wychowania rodzinnego; Wychowanie rodzinne jako fundament rozwoju pedagogicznej orientacji familiologicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Cześć I. Rodzina we współczesnych perspektywach teoretycznych i badawczych: ROZDZIAŁ 1. Rodzina jako przestrzeń opiekuńcza: 1.1. Wymiar biologiczny rodzinnej przestrzeni opiekuńczej; 1.2. Emocjonalny wymiar rodzinnej przestrzeni opiekuńczej; 1.3. Spontaniczność i normalność jako wymiary rodzinnej przestrzeni opiekuńczej. ROZDZIAŁ 2. Rodzinny przekaz treści kulturowych zawartych w polskiej strukturze obrzędowej: 2.1. Elementy strukturalne obrzędowości; 2.2. Systemy wierzeniowo-interpretacyjne świętowania. ROZDZIAŁ 3. Współczesna rodzina wobec przygotowania dzieci do pełnienia ról związanych z płcią: 3.1. Układ ról i pozycji w rodzinie; 3.2. Proces wytwarzania indywidualnej koncepcji roli płciowej; 3.3. Rola rodziny w rozwijaniu koncepcji roli płciowej u dzieci. ROZDZIAŁ 4. Lojalność dziecka wobec rodziny: 4.1. Lojalność – definicja; 4.2. Podstawy teoretyczne wyjaśniające mechanizm lojalności rodzinnej; 4.3. Konflikt lojalności w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości; 4.4. Sposoby wyrażania lojalności w rodzinie; 4.5. Niszczące skutki głębokiej lojalności dzieci wobec rodziców; 4.6. Strategie i techniki terapeutyczne dotyczące ujawniania oraz anulowania rodzinnych zobowiązań i długów. ROZDZIAŁ 5. Rodzinne problemy opieki nad niesamodzielnym seniorem: 5.1. Rodzina – prolog i epilog; 5.2. Starość to nie tylko demografia; 5.3. Opieka w rodzinie – próba więzi międzyludzkich; 5.4. Problemy opieki nad niesamodzielnym seniorem. ROZDZIAŁ 6. Funkcjonowanie w rodzinie młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną: 6.1. Wybrane aspekty funkcjonowania rodziny z niepełnosprawnym dzieckiem; 6.2. Problemy w rodzinie z dzieckiem niepełnosprawnym; 6.3. Funkcjonowanie młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną w zakresie sfery przystosowania społecznego – raport z badań; 6.4. Wnioski z badań; 6.5. Prezentacja tabelaryczna wyników badań. ROZDZIAŁ 7. Rodzina w perspektywie gender: 7.1. Płeć kulturowa – gender; 7.2. Gender a rodzina. Cześć II. Rodzina w perspektywie historycznej: ROZDZIAŁ 1. Rodzina u starożytnych Greków i Rzymian: 1.1. Starożytna rodzina grecka; 1.2. Starożytna rodzina rzymska. ROZDZIAŁ 2. Codzienność i opieka rodzinna w średniowiecznej i nowożytnej kulturze Zachodu: 2.1. Opieka rodzinna u zmierzchu starożytności i w średniowieczu; 2.2. Opieka rodzinna w okresie od renesansu do oświecenia. ROZDZIAŁ 3. Poglądy Jana Amosa Komeńskiego na wychowanie w rodzinie. ROZDZIAŁ 4. Z dziejów rodziny staropolskiej – kobieta zostaje matką. ROZDZIAŁ 5. Sytuacja dzieci i młodzieży po zakończeniu II wojny światowej: 5.1. Sytuacja dzieci i młodzieży po zakończeniu II wojny światowej; 5.2. Sieroctwo powojenne; 5.3. Stan zdrowia fizycznego i psychicznego dzieci i młodzieży po zakończeniu wojny; 5.4. Repatriacja dzieci polskich z Niemiec; 5.5. Dziecko w prawie polskim w latach 1944 – 1949. Bibliografia. Spis tabel. Nuta o autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie w Rodzinie = Family Upbringing , ISSN 2082-9019 ; T. 5.)
1. Społeczno-polityczny kontekst funkcjonowania rodziny w wybranych krajach: Koncepcja rodziny w przestrzeni litewskiej polityki rodzinnej; Rodzina w litewskiej etnopedagogice; Rodzina w strukturze wychowania obywatelskiego i państwowego na Ukrainie; 2. Dom rodzinny a kreowanie tożsamości dziecka: Język domu rodzinnego jako rdzenna wartość kreująca tożsamość międzykulturową; Kształtowanie orientacji aksjologicznych w rodzinie i w szkole w opinii nastolatków; Rola i funkcje domowego muzeum w wychowaniu rodzinnym studentów; 3. Dysfunkcje w przestrzeniach życia rodzinnego: Dysfunkcje współczesnej rodziny z perspektywy statystyki sądowej; Konflikty małżeńskie w kontekście emocji wstydu; Przemoc wobec dziecka w rodzinie; Rodzinne wzorce komunikacyjne a kompetencje językowe dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w wizji sukcesu edukacyjnego; 4. Z kart historii wychowania: Rodzina w życiu wybitnych uczonych. Przykład Kazimierza Twardowskiego (1866-1938); Profesor Leon Kozłowski jako człowiek uczony, polityk i jego wpływ na archeologię wrocławską; Meile Luksiene- inicjatorka pookupacyjnej reformy oświatowej na Litwie i twórca jej kompetencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieciństwo we dworze szlacheckim w I połowie XIX wieku / Anna Pachocka. - Kraków : Wydawnictwo AVALON, 2009. - 267 s., [32] s. tabl. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
1. Dzieciństwo w rodzinie, 2. Wczesne dzieciństwo, 3. Wychowanie i nauczanie, 4. Dziecko we dworze, 5. Czas wolny w życiu dziecka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo o Jubilacie. Bibliografia prac prof. dr hab. Mariana Śnieżyńskiego za lata 1968-2000. Kilka słów wprowadzenia do konferencji. Część I: Edukacja prorodzinna w okresie transformacji. Ewolucyjne przemiany współczesnej rodziny polskiej; Kultura pedagogiczna rodziców: wyzwanie i czynnik stymulacji rozwoju młodego pokolenia Polaków; Osobowościowe determinanty konfliktu międzypokoleniowego w rodzinie; Edukacja pedagogiczna rodziców - ważny element systemu polityki prorodzinnej; O potrzebie przygotowania młodzieży do małżeństwa i rodzicielstwa; Edukacja do życia w rodzinie - stan i potrzeby; Wyzwania przyszłości a wychowanie prorodzinne. Część II: Polska rodzina w dobie przeobrażeń społeczno-kulturowych. Korczak i rodzina; Kościół - rodzina i wychowanie; Katolicki wzór małżeństwa w wychowaniu prorodzinnym; Rola Kościoła katolickiego w przygotowaniu ludzi młodych do świadomego podejmowania ról małżeńskich i rodzicielskich; Rodzina wiejska w dobie zmian społeczno-ustrojowych; Tradycje i obyczaje w wychowaniu rodzinnym; Pomoc państwa rodzinom bezrobotnym; Rodzinne uwarunkowania bezdomności; Aksjologiczne podobieństwa i różnice rodziców i dzieci; Edukacyjne zadania szkoły rodzenia. Część III: Zadania rodziny w realizacji edukacji prorodzinnej. Oddziaływanie wychowawcze rodziny a pola wpływów "pedagogiki prorodzinnej" w warunkach demokracji; Wpływ rodziny na system wartości współczesnej młodzieży; Wychowanie rodzinne do roli matki; Postawy maturzystów wobec dziecka nienarodzonego; Rozwijanie podmiotowości dziecka w rodzinie przygotowaniem do pełnienia odpowiedzialnych ról życiowych; Sąd młodzieży o małżeństwie; Zapomniane dziecko; Znaczenie ciągłej pedagogizacji rodziców dla wychowania prorodzinnego dziecka; Rodzina - skarbnica wzorów spędzania czasu wolnego dzieci klas młodszych; Miejsce rodziny w realizacji zadań współczesnej szkoły z zakresu edukacji zdrowotnej; Rodzina w wypowiedziach werbalnych i plastycznych dzieci; Rola środowiska rodzinnego w wychowaniu dzieci przebywających w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Krakowie. Część IV: Wychowanie psychospołeczne i seksualne w rodzinie. Natura i cel wychowania seksualnego w świetle nauki Kościoła; Wychowanie psychoseksualne w rodzinie; Społeczne funkcjonowanie osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim w rolach rodzinnych; Psychospołeczne aspekty funkcjonowania rodzin z problemem bezrobocia; Powinności państwa względem rodziny w zakresie wychowania seksualnego dzieci i młodzieży. Część V: Zadania szkoły w realizacji edukacji prorodzinnej. Oczekiwania oraz potrzeby uczniów w zakresie przygotowania do życia rodzinnego i seksualnego; Wychowanie prorodzinne w szkole - opinie rodziców i uczniów, oczekiwania młodzieży wobec nowego przedmiotu; Oczekiwania młodzieży w stosunku do przedmiotu "Wychowanie do życia w rodzinie"; Umiejętności komunikacyjne nauczyciela - podejmowanie dyskusji o rodzinie w edukacji wczesnoszkolnej; Edukacja prorodzinna w klasach początkowych realizowana poprzez współpracę nauczycieli i rodziców. Część VI: Kształcenie nauczycieli-wychowawców do realizacji edukacji prorodzinnej. Nauczyciel a współuczestnictwo rodziców w procesie edukacji dzieci; Modelowanie w procesie przygotowania nauczycieli do dialogu wychowawczego; Introspekcja psychodydaktyczna nauczyciela wychowania prorodzinnego - propozycja badawcza; Kultura pedagogiczna wychowawców a edukacja prorodzinna; Metody aktywizujące w kształceniu nauczycieli-wychowawców prowadzących zajęcia z zakresu wychowania prorodzinnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe. Pedagogia , ISSN 1634-7071 ; Nr 4)
Zawiera: Wystąpienie otwierające uroczystość inauguracji roku akademickiego 2003/2004; Szkolnictwo polskie na progu XXI wieku. Próba aktualizacji „Strategii rozwoju oświaty do roku 2020”; Jan Henryk Pestalozzi „Ojciec elementarnej szkoły ludowej”; Janusz Korczak jako humanista XX wieku; Historia wobec zagadnień świadomości społecznej; Kilka refleksji na temat definicji, przedmiotu i zadań dydaktyki ogólnej w kontekście współczesnych badań niemieckich; Szkolnictwo specjalne w państwach Unii Europejskiej i w Polsce; Kształcenie języka w społeczeństwie wielokulturowym; Edukacja odpowiedzialna - imperatywem kompetentnych działań czy oczekiwaniem dialektycznych zmian?; Problemy wychowawcze współczesnej rodziny; Kształcenie na odległość w Polsce; Problematyka pedagogiki specjalnej na łamach „Kwartalnika Pedagogicznego” w latach 1956-2003; W 100-lecie urodzin profesora Bogdana Suchodolskiego - Trwałość inspiracji; „Szkolnictwo w Belgii a integracja europejska” Bruksela, 11-18 listopada 2003 roku; Priorytety polityki edukacyjnej Unii Europejskiej; Krajowa Konferencja poświęcona Procesowi Bolońskiemu Warszawa, 20 listopada 2003 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej