Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(68)
Forma i typ
Książki
(63)
Czasopisma
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(62)
dostępne
(29)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(62)
Autor
Kamińska Aleksandra (1976- )
(9)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(9)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(7)
Łuszczuk Władysława
(4)
Kornaszewska-Polak Monika (1972- )
(3)
Krzywoń Danuta (1973- )
(3)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(3)
Chowaniak Jolanta
(2)
Guz Sabina
(2)
Hetmańczyk Hewilia
(2)
Kopsztejn Maria
(2)
Królica Maria
(2)
Markiewicz-Patkowska Julita
(2)
Matusek Beata (1975- )
(2)
Wiatrowski Zygmunt (1928- )
(2)
Adamowska Lucyna
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Baca Teresa
(1)
Bajkowski Tomasz
(1)
Bałachowicz Józefa
(1)
Borowska Teresa
(1)
Bourdieu Pierre
(1)
Bykowski Igor
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czerederecka Alicja
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Dohnal Tomáš
(1)
Draus Jan
(1)
Drdzeń Adrian
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Dąbrowski Andrzej
(1)
Frąckowiak Tadeusz
(1)
Gawrońska Anita
(1)
Gaś Zbigniew B
(1)
Glomb Dominika
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grzelak Szymon
(1)
Grzesiak Jan
(1)
Guzik Paweł
(1)
Hoffmannová Jana
(1)
Hrazdíra Eduard
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Jandová Soňa
(1)
Janicka-Panek Teresa
(1)
Jasiński Tadeusz
(1)
Jastrząb Jadwiga
(1)
Jałmużna Tadeusz
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kafel Monika
(1)
Kalichová Miriam
(1)
Kalina Roman Maciej
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Karaś Marta
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karkowska Magda
(1)
Karpińska Anna
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Koczy Sebastian
(1)
Kopaczyńska Iwona
(1)
Kopeć Katarzyna
(1)
Korzeniowska Wiesława
(1)
Kosek-Nita Bogumiła
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik Piotr
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kowlaska Anna
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kretek Henryk
(1)
Kubica Józef F
(1)
Kubinowski Dariusz
(1)
Kucyper Ewa
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Kulik Iwona
(1)
Kupisiewicz Czesław
(1)
Kuszak Kinga
(1)
Kwak Anna
(1)
Kwatera Anna
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Laska Eugenia Iwona
(1)
Levin Eyal
(1)
Leżańska Wiesława
(1)
Makiełło-Jarża Grażyna
(1)
Malach Josef
(1)
Marynowicz-Hetka Ewa
(1)
Mastalski Janusz
(1)
Matyjas Bożena
(1)
Matysek Agnieszka
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
Misiejuk Dorota
(1)
Morańska Danuta (1963- )
(1)
Mościskier Andrzej
(1)
Mucha Paulina
(1)
Muchacka Bożena
(1)
Murzyn Andrzej
(1)
Myśliwczyk Iwona
(1)
Neyman Elżbieta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(68)
Język
polski
(68)
Temat
Wychowanie
(25)
Wychowanie przedszkolne
(15)
Rodzina
(13)
Pedagogika
(12)
Dziecko
(10)
Nauczanie
(10)
Wychowanie w rodzinie
(10)
Nauczanie początkowe
(8)
Szkolnictwo
(8)
Nauczyciele
(6)
Kultura
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Uczniowie
(5)
Młodzież
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Patologia społeczna
(4)
Wychowanie fizyczne
(4)
Czas wolny od pracy
(3)
Edukacja zdrowotna
(3)
Kształcenie
(3)
Oświata
(3)
Oświata dorosłych
(3)
Pedagogika pracy
(3)
Rodzice
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wychowanie do wartości
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Agresywność
(2)
Dyslekcja i dysgrafia
(2)
Edukacja medialna
(2)
Gry i zabawy
(2)
HIV
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Ludzie starzy
(2)
Metodologia
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Niedostosowanie społeczne
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Odpoczynek
(2)
Odżywianie
(2)
Pedagogika opiekuńcza
(2)
Pedagogika przedszkolna
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Prawa dziecka
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Przyroda
(2)
Rozwód
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Seksuologia -- socjologia -- Polska
(2)
Socjalizacja
(2)
Studenci
(2)
Szkolnictwo specjalne
(2)
Sztuka
(2)
Ubóstwo
(2)
Wartość
(2)
Wychowanie dorosłych
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Wychowanie moralne
(2)
Wychowanie seksualne
(2)
Wykluczenie społeczne
(2)
Władza rodzicielska
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Świadomość społeczna
(2)
AIDS
(1)
Adaptacja społeczna
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Alkoholizm
(1)
Anoreksja
(1)
Anorektyczki i anorektycy
(1)
Arteterapia
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bibliotekarstwo szkolne
(1)
Blogi
(1)
Bulimia
(1)
Choroby cywilizacyjne
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Ciąża
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Demografia
(1)
Dogoterapia
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko ulicy
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Edukacja Jutra
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Emisja głosu
(1)
Erotyzm
(1)
Etyka płciowa
(1)
Globalizacja
(1)
Good Behavior Game
(1)
Gry komputerowe
(1)
Happening
(1)
Temat: czas
1901-
(3)
1989-
(3)
1801-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo pedagogiczne
(5)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
68 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Twórczych ; Nr 2)
Zawiera: I. Wychowanie a media: Człowiek. Komunikacja. Media. Wychowanie; Ludzie, którzy potrafią ze sobą rozmawiać, nie wywołują wojen; Wychowanie - w świetle rozważań o sztuce; Wychowanie istotnym elementem wszechstronnego rozwoju ucznia; Wychowywać dzięki mediom; Drama na lekcjach języka polskiego; Wychowawca i wychowanek w świetle współczesnych koncepcji wychowawczych - wybrane aspekty. II. Wychowanie a dyscyplina: Dyscyplina szkolna w gimnazjum - próba zdefiniowania problemu; Wychowanie w zreformowanej szkole; Wybrane problemy wychowania w szkole i próby ich ograniczania; Co z tym wychowaniem w szkole?; Każdego można za coś pochwalić; Wychowanie w szkole - problem czy potrzeba?. III. Wychowanie a społeczność: Harcerstwo, a polityka; Pedagog we współczesnej szkole - między założeniami a praktyką; Leczenie chorej klasy; Destrukcyjne życie publiczne; Wspieranie rodziców w wychowaniu. IV. Wychowanie, historia, nowoczesność: Wielcy twórcy podstaw wychowania; Realizacja ideałów wychowawczych w szkolnictwie średnim na Pomorzu w latach II RP; Profesor Lech Mokrzecki badacz historii nauki, kultury i oświaty; Edukacja z wykorzystaniem form i metod kierowania aktywizującego; Internet w bibliotece szkolnej; Doktorat honoris causa dla Profesora Wincentego Okonia. V. Recenzje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Człowiek wobec wyzwań globalizacji i transformacji ustrojowej w Polsce, 2. Przestępczość w Polsce na tle tendencji integracyjnych z Unią Europejską, 3. Dwa światy "Wielkiego Brata", czyli wychowanie na ponowoczesnej wyspie pokus, 4. Dziecięca interpretacja dobroci w świecie pełnym przemocy, 5. Między szansą a zagrożeniem, czyli o sytuacji dziecka z lekkim upośledzeniem umysłowym w szkole ogólnodostępnej, 6. Lęk, wolność i nadzieja. Poszukiwania aksjologiczne, 7. Samotność i osamotnienie jako wyzwanie dla dzisiejszej edukacji, 8. Interwencja pedagogiczna jako forma programu profilaktycznego w zwalczaniu przemocy wobec dzieci i młodzieży, 9. Doświadczenie jakości życia po przeszczepie organu, 10. Możliwość terapii uczniów stosujących agresję, 11. Próba pedagogicznej terapii w zakresie emocji dysfunkcyjnych uczniów klas niższych szkół podstawowych, 12. Edukacyjne przygotowanie młodych ludzi do pokonywania zagrożeń w Polsce i w wybranych krajach Unii. Czy w wychowaniu dzisiejszego człowieka najbardziej istotny staje się rozwój, czy też...?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
1. Znaczenie autorytetu nauczyciela w edukacji: Autorytet współczesnego nauczyciela- oczekiwania a rzeczywistość; Nauczyciel akademicki jako wychowawca' Quo vadis nauczycielu? O godny wizerunek współczesnego nauczyciela w drodze do doskonałości; Kim jest dziś nauczyciel- freinetowiec?- pytanie o tożsamość zawodową w 20. rocznicę powstania Polskiego Stowarzyszenia Animatorów Pedagogiki Celestyna Freineta; Wypalenie zawodowe nauczycieli- aspekty psychospołeczne zjawiska; 2. Zagrożenia wychowawcze i specjalne potrzeby edukacyjne wyzwaniem dla szkoły jutra: Wybrane problemy wychowawcze i zagrożenia polskich gimnazjalistów; Serial telewizyjny w życiu uczniów szkoły podstawowej; Model kształcenia dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE) w placówkach oświatowych ogólnodostępny; 3. Wychowanie przedszkolne, wczesnoszkolne i szkolne w perspektywie jutra: Problemy samodzielności uczniów w dochodzeniu do wiedzy; Rozpoznawanie i rozwijanie postaw twórczych uczniów edukacji wczesnoszkolnej; Propedeutyka wychowania obywatelskiego w przedszkolu jako część komplementarnego wychowania patriotycznego- sens, możliwości, treści; "Piękna nasza Polska cała", czyli o kształtowaniu postaw patriotycznych u dzieci edukacji przedszkolnej; 4. Różnorodność w aspekcie płci i wieku wyzwaniem dla edukacji jutra: Równouprawnienie jako przesłanka pozytywna w kształtowaniu postaw społecznych nowoczesnego społeczeństwa edukacyjnego w świetle ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym; pływ uczestnictwa słuchaczek w zajęciach dydaktycznych Uniwersytetu Trzeciego Wieku na jakość życia; Udział stereotypów w procesie edukacji- perspektywa społecznej psychologii poznawczej; 5. Uwarunkowania edukacji: Przestrzeń dziecka a przestrzeń edukacyjna- uwarunkowania edukacji w kontekście wyzwań współczesności; Sprawność ruchowa dzieci sześcioletnich z zaburzeniami mowy a efekty terapii logopedycznej; Rozwój zawodowy doradców metodycznych- zaniedbywany obszar edukacji?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Intencjonalność działań wychowawczych; 2. Uczeń- wychowanek na tle wymogów systemu edukacyjnego; 3. Psychopedagogiczne konteksty rozwoju osobowości społecznej wychowanka; 4. Wychowawca osobowo dojrzały i profesjonalnie sprawny; 5. Kompetencje podmiotowe w wychowaniu; 6. Manipulacje na poziomie interakcji wychowawczych; 7. Zarys holistycznego modelu otwartości współczesnych systemów edukacyjnych; 8. Poszukiwanie formuły Homo aksiologicus; 9. Kulturowo-cywilizacyjna przestrzeń wychowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Wychowanie przedszkolne w polityce oświatowej: Wychowania przedszkolne w polityce edukacyjnej Unii Europejskiej; Problem upowszechniania wychowania przedszkolnego w świetle raportów oświatowych; Dzieciństwo jako wartość- dylematy, rozstrzygnięcia końca XX wieku, propozycje; Polityka oświatowa gmin wobec edukacji przedszkolnej na początku lat dziewięćdziesiątych. Demistyfikacja mitów i złudzeń; Przedszkole elementem polityki społecznej; II. Nauczyciele przedszkola- kształcenie i doskonalenie zawodowe: Od ochroniarki do profesjonalnego wychowawcy przedszkolnego; Samokształcenie nauczycieli wychowania przedszkolnego wobec wyzwań i zagrożeń XXI wieku; Działalność informacyjno-edukacyjna przedszkola w kształtowaniu postaw wychowawczych rodziców; III. Edukacja przedszkolna dzieci niepełnosprawnych: Kształcenie dzieci niepełnosprawnych w przedszkolach specjalnych; Integracyjna edukacja w przedszkolu; IV. Rozwój i wychowanie dzieci w wieku przedszkolnym: 1. Rozwój i wychowanie umysłowe: Znaczenie metody Marii Montessori dla rozwoju integracji sensoryczno-motorycznej u dzieci w wieku przedszkolnym; Innowacyjne działania przedszkola w zakresie wprowadzania dziecka trzyletniego w świat pisma; 2. Osiągnięcia dzieci w rozwoju społecznym: Przystosowanie dzieci trzyletnich do przedszkola; Współpraca i wzajemna pomoc w kontaktach dzieci pięcioletnich; Obraz własnej osoby a kompetencje poznawcze i funkcjonowanie społeczne dzieci kończących edukację przedszkolną; Preorientacja zawodowa dzieci w wieku przedszkolnym; 3. Rozwój i wychowanie estetyczne i techniczne dzieci: Animacja społeczno-kulturalna w edukacji przedszkolnej; Rola nauczyciela w inspirowaniu twórczości plastycznej dzieci przedszkolnych w świetle opinii nauczycieli; Uzdolnienia, zainteresowania i umijetności muzyczne dzieci sześcioletnich; Komputer w przedszkolu; 4. Diagnozowanie rozwoju dzieci: Poznawanie rozwoju dziecka- możliwości diagnostyczne i profilaktyczne przedszkola.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Edukacja Jutra)
1. Edukacja a nowe technologie i formy kształcenia: Nowy model szkoły- podręczniki mobilne; Eksperymentalne dowody poprawy jakości kształcenia technicznego- respektowanie systemów sensorycznych i stylów studiowania; Mobilna edukacja jako element wspomagający kształcenie w zakresie przedmiotów przyrodniczych we wszystkich etapach edukacyjnych; Nowy format środowiska kształcenia w epoce cyfrowej; 2. Metody kształcenia w dobie multimediów: Dyshabituacja w programowaniu i przygotowaniu multinauczania; E-learning jako nowa przestrzeń działań pedagogicznych wczesnej edukacji; E-edukacja- e-podręczniki, platformy e-laerningowe- szanse i zagrożenia wykorzystania; Gry symulacyjne jako narzędzie wspomagające nauczanie podejmowania decyzji; 3. Cyfrowe środki w kształceniu dzieci i młodzieży: Telefon komórkowy- szanse i zagrożenia w edukacji uczniów szkół gimnazjalnych; Rola programów telewizyjnych w wychowaniu dzieci w młodszym wieku szkolnym w opiniach rodziców; 4. Edukacja dla bezpieczeństwa w szkole jutra: Uwarunkowania edukacji dla bezpieczeństwa; Szkolenia i ćwiczenia prowadzone w ramach Wspólnej Polityki Bezpieczeństwa i Obrony Unii Europejskiej jako element dydaktyki obronnej; 5. Szkolne i pozaszkolne aspekty edukacji muzycznej: Muzyka źródłem aktywności dziecka; Miejsce śląskiej muzyki ludowej w edukacji; Rola środowiska rodzinnego w kształtowaniu przyszłej kariery zawodowej muzyka; Rola środowiska rodzinnego w rozwoju zdolności muzycznych małych dzieci; 6. Wychowanie zdrowotne i ekologia w edukacji jutra: O potrzebie edukacji ekologicznej i zdrowotnej słów kilka; Wartość zrównoważonego rozwoju a treści edukacji szkolnej; Wychowanie zdrowotne wobec wyzwań współczesnego świata; 7. Edukacja zdrowotna w szkole i w życiu dorosłym: Edukacja zdrowotna w szkole. Uwarunkowania skuteczności; Wielowymiarowość promowania zdrowia przez nauczycieli klas I-III; Kwestia HIV?AIDS w percepcji studentów pedagogiki; Ocena wiedzy kobiet na temat ćwiczeń stosowanych w profilaktyce nietrzymania moczu; 8. Kultura fizyczna w szkole jutra: Wychowania fizyczne jako proces ciągłej edukacji; Świadomość wartości aktywności fizycznej w kształtowaniu postaw do kultury somatycznej; Informacja zwrotna w procesie uczenia się złożonych czynności motorycznych; Zachowania twórcze nauczycieli wychowania fizycznego wrocławskich szkół ponadgimnazjalnych; Edukacja wartości rekordowych osiągnięć w pływaniu długodystansowym; 9. Krajoznawstwo i edukacja przyrodnicza jako aspekty edukacji jutra: Krajoznawstwo w edukacji jutra; Wycieczka jako (nie)zapomniana forma edukacji; Edukacja przyrodnicza uczniów w wieku wczesnoszkolnym w ramach zajęć pozalekcyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Twórczych ; Nr 6)
O lepszą jakość procesu kształcenia; Polska szkołą- wyzwania i oczekiwania; Proces dydaktyczny analizowany od strony teorii chaosu; Monotonia dydaktyczna wyzwaniem szkoły XXI wieku; Płaszczyzny działań dydaktycznych a kompetencje zawodowe nauczyciela; Systemowe podejście w edukacji i wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży niepełnosprawnej; Determinanty uczenie się i nie tylko, a psychologia; Przyczyny słabych wyników egzaminów zewnętrznych w gimnazjum; Niektóre słabości uczelni wyższych- głos w dyskusji; Rola dyrektora w zarządzaniu placówką- strategie w drodze ku globalnej efektywności edukacyjnej; Od przymusu do kompetencji kluczowych; Nauczyciel współczesnej szkoły; Formy kontaktu szkoły z rodzicami ucznia; Nauczanie zróżnicowane nieco zapomniane; O potrzebie dydaktyki epoki cyfrowej; Dydaktyka- a poprawa jakości kształcenia; Edukacyjne funkcje Muzeum Hymnu Narodowego w B dominie; Elementy arteterapii w pracy z dziećmi przedszkolnymi; Wybrane zagadnienia strategii i dydaktyki szkolnictwa policyjnego; Sylwetki pedagogów: Profesor Jolanta Szempruch- nauczyciel, akademicki, pedeutolog, dydaktyk; Profesor Bogusław Śliwerski- praktyk i teoretyk wychowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie : pojęcia, procesy, konteksty : interdyscyplinarne ujęcie / red. nauk. Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak ; Tom 2)
1. Poczucie sensu życia jako doświadczenie egzystencjalne znaczące i potrzeba rozwojowa, 2. Między rajem a apokalipsą. O potrzebie wychowania ku wartościom uniwersalnym, 3. Edukacja dla demokracji, 4. Wychowanie ku międzykulturowości. O poszukiwaniu człowieka w innych i obcych, 5. Ku czemu wychowywać: nieszczęśliwy Midas czy szczęśliwy Hiob?, 6. Ku czemu wychowuje reklama?, 7. Wychowanie dla ruchomych obrazów: między panoptikonem a demopikonem, 8. Uczyś się od idola. O istotym źródle wiedzy potocznej uczniów, 9. Wychowanie do twórczości przeciw wychowaniu do wtórności: stany rzeczy, dylematy, pytania, 10. Wychowanie do czasu wolnego: poszukiwanie miejsca dla homo ludens w świecie homo faber, 11. "Święta, których dorośli nie obchodzą". Czy wychowanie jest do świętowania koniecznie potrzebne?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Instytucjonalizacja edukacji 2. Podstawy dydaktyki menadżerskiej 3. Metody kształcenia menedżerów 4. Podnoszenie efektywności edukacji menedżerskiej 5. Rola nauczyciela akademickiego 6. Praca dydaktyczno- wychowawcza 7. Pomoce dydaktyczne wspomagające efektywność nauczyciela 8. Łączenie procesu dydaktycznego z procesem wychowawczym 9. Funkcje dydaktyczne i wychowawcze nauczyciela w kształceniu menedżerów 10. Narzędzia wirtualne - infostrady
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie do wyd. trzeciego; 1. Pedagogika pracy jako dyscyplina pedagogiczna; 2. Teoretyczne i metodologiczne podstawy pedagogiki pracy; 3. Kształcenie i wychowanie przedzawodowe; 4. Edukacja pro zawodowa; 5. Edukacja zawodowa w wersji założonej i rzeczywistej; 6. Zatrudnienie, praca zawodowa i bezrobocie – prawidłowości oraz patologie; 7. Edukacja ustawiczna dorosłych; 8. Problemy humanizacyjne i społeczno-wychowawcze oraz edukacyjne zakładu pracy; 9. Pedagog pracy jako specjalista oraz główny realizator idei i zadań pedagogiki pracy; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ewaluacja i innowacje w edukacji.)
1. Ewaluacja szkolna w aspekcie ustalania efektywności procesu dydaktyczno-wychowawczego zorientowanego na jego jakość; 2. Prakseopedagogiczne aspekty kontroli i oceny procesów kształcenia i wychowania; 3. Aksjologiczne wymiary edukacji pedagogicznej kandydatów na nauczycieli; 4. Czynniki zwiększające duchowe zasoby nauczyciela; 5. O dobrym nauczycielu- w kontekście wybranych cnót i samooceny; 6. Istota kształcenia nauczycieli- prowadzenie ku samoocenie; 7. Talent pedagogiczny i wiedza przedmiotowa jako warunek sukcesów nauczyciela; 8. Samowiedza i samoświadomość podmiotowości w edukacji; 9. Skuteczność kształcenia i wychowania w kontekście zadań priorytetowych; 10. Start w zawodzie i warunki pracy nauczycieli (w opiniach nauczycieli emerytów); 11. Ocena edukacyjnych portali dla nauczycieli; 12. Można i trzeba uczyć inaczej; 13. Współczesne rozumienie procesu nauczenia- uczenia się a kompetencje pedagogiczne nauczycieli; 14. Ocenianie szkolne po nowemu; 15. W poszukiwaniu skutecznych metod oceny i samooceny indywidualnych stylów uczenia się; 16. Kontrola i ocena skuteczności kształcenia w szkole wyższej; 17. Samoocena studenta w kontekście praktyk pedagogicznych; 18. Ocena zachowania jako narzędzie restrykcji czy wychowania?; 19. Zdrowie w procesie wychowania (między akceptacją a odrzuceniem); 20. Ocenianie i samoocena jako element kompetencji zawodowych nauczyciela; 21. Ocenianie jako jeden z podstawowych składników kompetencji dydaktycznych nauczyciela; 22. Doskonalenia jakości pracy nauczyciela w zakresie kompetencji informacyjnych; 23. Uwarunkowania kształtowania kompetencji nauczycieli w zakresie oceniania w szkole podstawowej; 24. Niemoc i daremność. Refleksja nad Encyklopedią Pedagogiczną XXI wieku; 25. Nauczyciel o sobie- wokół uwarunkowań trafności autoobrazu; 26. Dylematy związane z uwzględnieniem podmiotowości oraz indywidualizacji w procesach kształcenia; 27. Ewaluacja wybranych obszarów pracy szkoły zawodowej; 28. Ocena opisowa w opinii rodziców uczniów klas młodszych29. O indywidualizacji w nauce czytania i pisania; 30. Ocena i samoocena w klasach integracyjnych; 31. Problem niepowodzeń szkolnych w świadomości przyszłych nauczycieli; 32. Samoocena pracy pedagoga szkolnego; 33. Ocena pracy bibliotekarza szkolnego; 34. O relacji między występowaniem preferencji a samooceną uczniów początkowej edukacji muzycznej; 35. Dylematy nauczyciela muzyki- jak oceniać młodych twórców?; 36. Inteligencje wielorakie w praktyce edukacyjnej- kierunki poszukiwań i możliwości wykorzystania; 37. Ewaluacja działalności bibliotek publicznych doby ponowoczesnej; 38. Ocena i samoocena na turystycznym szlaku; 39. Przedszkole w ocenie rodziców; 40. Samoocena ucznia a samoocena nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pedagogika pracy jako dyscyplina pedagogiczna, 2. Teoretyczne i metodologiczne podstawy pedagogiki pracy, 3. Problemy kształcenia przedzawodowego, 4. Kształcenie zawodowe, 5. Kształcenie ustawiczne w tym problemy doskonalenia zawodowego, 6. Problemy humanizacyjne i społeczno-wychowawcze zakładu pracy, 7. Pedagog pracy jako specjalista oraz główny realizator idei i zadań pedagogiki pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
1. Ślady, pasje i drogowskazy: Postać niezwykła- laudacja z okazji 80. urodzin Profesora zw.dr.hab. Kazimierza Denka; Miedzy paradygmatem poznania a modelem wspierania/ sterowania samokształtowaniem profesjonalnej gotowości studentów; "Wpisany" w Tatry; Nauczyciel w retrospekcji uczonych i studentów; Pasje i drogowskazy w życiu Profesora zw.dr hab. Kazimierza Denka, Doctora Honoris Causa; Profesor Kazimierz Denek jako kreator mojego rozwoju naukowego; 2. Jakość kształcenia: O wyższą jakość kształcenia nauczyciela i edukacji szkolnej w Polsce; Uczenie się i kształcenie w szkole wyższej- wybrane zagadnienia; Profesor Kazimierz Denek jako nauczyciel nauczycieli na szlaku ku poprawie jakości edukacji; Kształcenie nauczycieli- pytania niechciane czy konieczne?; Reinterpretacja kompetencji pedagogicznych na przykładzie poziomu edukacji wczesnoszkolnej; Wewnętrzny System Jakości Kształcenia w uczelni niepublicznej; 3. Ewaluacja postępów w nauce. Efektywność kształcenia. Niepowodzenia szkolne: Współczesna szkoła miejscem edukacyjnej szansy; Technologie informacyjne w akademickim kształceniu technicznym; Postrzeganie roli szkoły przez uczniów orientacji motywacyjnej; Dobre sposoby odmieniania szkoły; Wokół kodeksu etyki nauczyciela; 4. Rola języka w komunikacji uczestników procesów kształcenia: Fraktale w wirtualnej komunikacji dydaktycznej; Strategie aksjolingwistyczne w wybranych typach tekstów dydaktycznych; Tekst literacki jako czynnik stymulujący rozwój małego dziecka; Istota pracy współczesnego nauczyciela w kształtowaniu językowego obrazowania. Dziecięce wyobrażenia świata wyrażone w języku w świetle czterech znaczeń rozumienia Hansa-Georga Gadamera w ujęciu Jeana Rondina; 5. Wyzwania współczesności w kontekście procesów edukacyjnych: Edukacja zawodowa a współczesne wyzwania społeczno-ekonomiczne; Wzrost "kapitału intelektualnego" człowieka w procesie edukacyjnym; Rozwój zawodowy nauczycieli wobec współczesnych wyzwań; Wyłączna domena nauki; Nowe media w pracy dydaktycznej nauczyciela akademickiego; 6. Proces wychowawczy i jego uwarunkowania: Rola krajoznawstwa w kontekście pedagogiki rodzinnej: koncepcje Kazimierza Denka oraz Mirosława Stelmachowicza; System kształcenia zaocznego/ korespondencyjnego w ujęciu profesor Elżbiety Zawackiej; Mała i duża Ojczyzna w edukacji przedszkolnej; O kompetencjach nauczycieli kraju ojczystego; Postawy studentów wobec problemów z dyscypliną w klasie; Varia: Prace doktorskie, których promotorem był prof.zw.dr hab. Kazimierz Denek; Spis publikacji prof. Zw. Dra h.c. Kazimierza Denka za lata 1957-2011; "Tam- pod okiem pamięci- pomiędzy gór szczytem".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Część teoretyczna. 1. Przedszkole i jego rola w rozwoju dziecka. 2. Wiedza i rozwój poznawczy we wczesnych latach życia dziecka. 3. Konstruktywizm jako teoria i postulat edukacyjny. 4. Część II: Część badawcza. 4. Założenia metodologiczne badań własnych. 5. Wiedza nazewnicza jako obszar działań nauczycielki przedszkola. 6. Wiedza wyjaśniająca jako obszar działań nauczycielki przedszkola. 7. wiedza interpretacyjna jako obszar działań nauczycielki przedszkola. 8. Nauczycielskie rozumienie sytuacji dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I Dialektyka bezpieczeństwa, wojny i pokoju w rozważaniach filozoficznych i społecznych: 1. Filozofia i edukacja do bezpieczeństwa i pokoju. Tradycja i współczesność, 2. Rozprawa o przemocy i pokoju, 3. Pokój społeczny jako podstawa twórczego ładu społecznego, 4. Dialektyka bezpieczeństwa, wojny i pokoju w nauce o stosunkach międzynarodowych, 5. Prawo dziecka do życia w pokoju w nauczaniu Jana Pawła II, 6. Wychowania dla pokoju w polskim piśmiennictwie pedagogicznym i społecznym XVI i XVII wieku (wybrane przykłady), 7. Wychowanie dla pokoju w publicystyce Polskiego Stowarzyszenia Przyjaciół Pokoju na łamach czasopisma "Ludzkość" 8. Pokój jako przedmiot badań społecznych i pedagogicznych związku nauczycielstwa polskiego, 9. Aleksander Patkowski - regionalizm i wychowanie społeczne, 10. Kultura bezpieczeństwa czy kultura obronności?, 11. Bezpieczeństwo ludności w systemie obrony cywilnej, 12. Kontrowersje wokół procesu pokojowego na Bliskim Wschodzie jako element budowania bezpieczeństwa światowego w Xxi wieku, 12. Kontrowersje wokół procesu pokojowego na Bliskim Wschodzie jako element budowania bezpieczeństwa światowego w XXI wieku, 13. Kooperacja na rzecz bezpieczeństwa publicznego w przestrzeni zurbanizowanej, 14. Ptasia grypa jako pandemia zagrażająca światowemu ładowi w interpretacji mediów masowych. Część II Bezpieczeństwo i pokój jako problem edukacyjny: 15. Bezpieczeństwo i pokój w edukacji szkolnej, 16. Rola współczesnej szkoły w krzewieniu wartości służących wychowaniu w duchu pokoju, 17. Motywacja w szkole i edukacja na rzecz pokoju, 18. Nauczyciel a poczucie bezpieczeństwa dziecka w szkole, 19. Wychowanie do pokoju w kształceniu nauczycieli w II Rzeczypospolitej na przykładzie seminariów nauczycielskich, 20. Bezpieczeństwo narodowe i państwowe w programach wychowania obywatelskiego w szkołach średnich ogólnokształcących Drugiej Rzeczypospolitej, 21. Psychospołeczny kontekst partnerstwa i podmiotowości we wzajemnym współdziałaniu nauczycieli i studentów, 22. Wychowanie do pokoju w percepcji studentów Uniwersytetu Łódzkiego - przyszłych nauczycieli, 23. Zagrożenia naruszające poczucie bezpieczeństwa środowiska akademickiego wynikające w ewaluacji procesu kształcenia, 24. Pokojowe zasady rozwiązywania konfliktów miedzy młodzieżą a rodzicami, 25. Bezpieczna ocena szkolna w nauczaniu zintegrowanym, 26. Zachowania agresywne wśród przedszkolaków - przyczyny i przeciwdziałanie, 27. Treści społeczno - moralne w wybranych programach wychowania przedszkolnego, 28. Centrum Zajęć Przedszkolnych nr 1 w Łodzi we współpracy z Kinder und Jugendhaus Stammheim w Sttutgarcie na rzecz wychowania europejskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Edukacja Jutra)
1. Teraźniejsze i przyszłe wyzwania edukacji: Uczyć w duchu mądrości i wiedzy; Czas na rozwój meta pedagogiki; Doświadczenia naukowe i praktyczne w poznawaniu procesów i zjawisk edukacyjnych; Deskryptywne czy dyrektywne nauczanie metodologii w naukach społecznych; 2. Humanizm i jego przemiany: Edukacja wobec różnicy i inkluzji. Dwa typy dyskursów w stronę pedagogiki pozytywnej; O wielkich edukatorach i marnej edukacji uwag kilka; Znaczenie człowieka w przekształcaniu społeczeństwie wiedzy; Nowa kultura uczenia się- ku lepszej edukacji w cyfrowym świecie; Ponowoczesne problemy budowania autorytetu nauczyciela. Profesjonalizm czy powołanie?; 3. Pamięć, Ojczyzna, patriotyzm, tożsamość i dziedzictwo narodowe w edukacji jutra: Patriotyzm- tożsamość- człowiek pogranicza. Triada kapitału ludzkiego w edukacji jutra; Ślady polskości w różnych krajach szkołą praktycznego patriotyzmu; "Czytanie miasta" jako proces kontynuacji tożsamości miejsc i ludzi. Przykład Placu Piłsudskiego w Warszawie; 4. Nauka, wiedza i wiara w kontekście edukacji jutra: Czy religijność przeszkadza w dyskursie pedagogicznym?; Jan Paweł II- kustosz tradycji, pamięci narodowej, mentor i przewodnik pokoleń; Chrześcijański nauczyciel akademicki w przestrzeni edukacji jutra; Wielcy ludzie na łamach wybranych czasopism katolickich dla dzieci; 5. Tradycja i nowoczesność w edukacji i naukach o niej: Edukacyjne aspekty twórczości Tadeusza Staicha; Jan Czochralski prekursorem nowej epoki cywilizacyjnej; Tradycyjny przekaz wiedzy w dobie multimediów; Kanon umiejętności czytelniczych w epoce dominacji przekazu internetowego; Myśl Lwa S. Wygotskiego we współczesnej edukacji małego dziecka; 6. Aksjologiczne i teologiczne problemy edukacji jutra: Kultura popularna a socjalizacja jednostki; Czytając Freineta na nowo. Rozważania wokół niektórych kategorii pedagogicznych; Rola nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w rozwijaniu wrażliwości moralnej dzieci; Funkcjonowanie dziecka w gromadzie zuchowej a jego rozwój społeczno-moralny; Świadomość praw dziecka wśród dzieci i ich rodziców- edukacyjne wyzwanie nauczycieli wczesnej edukacji?; 7. Podmiotowość i poznanie w edukacji jutra: Umysłowa inherencja znaczeń; Poznanie symboliczne a autokreacja młodzieży w toku edukacji kulturalnej w liceum; Podmiotowość w polskiej szkole- szansa czy zagrożenie dla rozwoju dziecka w edukacji wczesnoszkolnej?; 8. Społeczne uwarunkowania współczesnej rodziny: Uwarunkowania skutecznej komunikacji pomiędzy rodzicami i dziećmi w rozważaniach teoretycznych oraz w perspektywie empirycznej; Rodzina w edukacji i rysunkach dzieci w wieku przedszkolnym; Szanse rozwojowe dzieci w rodzinach transnarodowych w opinii mieszkańców Chojnic; 9. Współczesna rodzina w perspektywie wyzwań i zagrożeń: Współczesne tendencje w pracy socjalnej na rzecz rodzin; Metodyczne podstawy szkolenia na asystenta rodziny; Psychopedagogiczne aspekty opieki perinatalnej nad terminalnie chorym dzieckiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2541)
Obrona życia człowieka zadaniem i wyzwaniem dla nauczycieli i wychowawców; Geniusz kobiety - kilka słów o feminizmie Jana Pawła II; Zagrożenie realizacji funkcji rodziny; Funkcje rodziny w opinii dziecka; Odkładanie jako wynik niewłaściwych stosunków rodzinnych i zagrożenie rozwojowe; Patologia życia rodzinnego i jej wpływ na wychowanie artystyczne dziecka; Patologia w rodzinie a twórczość plastyczna dziecka; Film i jego uzupełniająca (w odniesieniu do rodziny) funkcja wychowawcza w procesie kształtowania standardów osobowych młodzieży; Rodzina - wartość ocalona. Doświadczenia rodzeństwa Czapskich a współczesne zdania edukacji kulturalnej; Macocha, ojczym - stereotypy baśniowe i społeczne a wizerunek współczesny; Literacka kreacja modelu rodziny z twórczości Małgorzaty Musierowicz; Ideały wyniesione z domu rodzinnego w świetle życiorysów nauczycieli ziemi pszczyńskiej; Rodzina w globalnym świcie; Przestrzenie interpersonalne pomiędzy rodziną a szkołą; W poszukiwaniu modelu pedagogicznego wspierania rodziny przez szkołę; Zmiany w świadczeniach rodzinnych i obowiązek alimentacyjny w Polsce; Rodzice jako sojusznicy szkoły, czyli jak uspołeczniać szkołę?; Obraz rzeczywistości w socjolekcie nastolatków - w orbicie wpływu dorosłych; Rodzina pierwszą szkołą wychowania technicznego?; Zmiany w klasach I-III w opinii rodziców uczniów etapu kształcenia propedeutycznego; Prawo do nauki i obowiązek szkolny w kontekście powinności państwa i rodziców; Nauczyciel wychowawca jako "drugi" rodzic
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
I. Model rodziny i jego przemiany: Modele rodziny w preferencjach studentów; Promowanie zaangażowanego ojcostwa jako nowe rozwiązanie w zakresie pomocy i wsparcia samotnych ojców; Nowoczesne ojcostwo, czyli co tata wie o zdrowiu swojej rodziny? Zmiana społeczna w zakresie pełnienia ról rodzicielskich (na przykładzie aktywności ojców w zakresie opieki, promocji i ochrony zdrowia w rodzinie); Socjalizacja a stereotypizacja. Męskie i kobiece wzorce w kontekście płci społeczno-kulturowej i ich znaczenie dla edukacji jutra; II. Zagrożenia i aktywność współczesnej rodziny: Jakość życia rodzin ryzyka a korzystanie z pomocy społecznej: Kulturotwórcze aspekty wychowania w rodzinach zaangażowanych w katolickie ruchy religijne; III. Wpływ rodziny na edukację dziecka; Rodzice jako liderzy w edukacji szkolnej własnego dziecka. O trudnościach w budowaniu rodzicielskich zespołów w szkole; Rodzina w procesie edukacji dziecka w młodszym wieku szkolnym z deficytami rozwojowymi; IV. Osoby starsze w rodzinie i społeczeństwie; Nastawienie do przypadkowych zdarzeń z perspektywy wieku; Postawy studentów pracy socjalnej wobec osób starszych a style radzenia sobie ze stresem - perspektywa badawcza; Typy sieci społecznych polskich seniorów i ich wybrane uwarunkowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Edukacja Jutra)
1. XX lat Edukacji jutra w scenerii urokliwych Tatr; 2. W podzięce za XX lat Edukacji juta; 3. Edukacja jutra na wirażu- w zapiskach "Wychowania na co Dzień".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wymiary eduakcji reflaksyjnej - od indywidualnego do wspólnotowego kontekstu rozwoju: 1. Czy na pewno mnie rozumie? Zbieżność i rozbieżność nauczycielskiej i uczniowskiej perspektywy dotyczącej rozmów między nimi, 2. Umowa społeczna z dzieckiem w różnych sytuacjach w przedszkolu, 3. Uczenie się we współpracy - na przykładzie przedszkolenj grupy integracyjnej, 4. Interakcje z partnerem społecznym jako kontekst rozowju poznawczego uczniów, 5. Rola nauczyciela w kształtowaniu środowiska przyjaznego dziecku - na przykładzie przedszkolnych oddziałów integracyjnych, 6. Przedszkole miejscem wspierania rozwoju procesu spostrzegania innych ludzi przez dzieci, 7. Umiejśtność konstruktywnego rozwiązywania konfliktów interpersonalnych przez dzieci inwestycją w przyszłość. Cz.II Przymierze z książką w edukacji wczesnoszkolnej: 1. W poszukiwaniu dobrego podręcznika, czyli o tym, jak radzić sobie z pluralizmem podręcznikowym w klasach I-III, 2. Od umiejętności czytania do refleksji nad tekstem literackim, 3. Wychowawcze aspekty twórczości Zofii Urbanowskiej. Cz.III Inspirowanie dziecięcej twórczości ruchowej: 1. Aktywność ruchowa jako żródło twórczych umiejętności ucznia - wybrnae rozważania teoretyczne i badawcze, 2. Opowieść taneczna - od improwaizacji do choregorafi, 3. Twórczość taneczna dzieci 7-10 letnich. Cz.IV Tajemnice uczestnictwa dziecka w przyrodzie. Przenikanie tego co jawne i ukryte: 1. Ukryty kontekst jawnych przestrzeni w eduakcji dzieci. Uwagi na marginesie wprowadzenia, 2. "Otwierania" się dziecka na naturę i kulturę, 3. Przedszkole jako miejsce odkrywania przyrody i swojego w niej miejsca
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej