Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(24)
Autor
Antoszewski Andrzej
(2)
Glajcar Rafał
(2)
Migalski Marek
(2)
Wojtasik Bożena
(2)
Wojtasik Waldemar
(2)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bąkiewicz Marcin
(1)
Cześnik Mikołaj
(1)
Dubis Małgorzata
(1)
Dudek Antoni
(1)
Figurski Janusz
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka
(1)
Kowalczyk Krzysztof
(1)
Leppert Roman
(1)
Maciejewska Katarzyna
(1)
Marody Mirosława
(1)
Mazur Marek
(1)
Melosik Zbyszko
(1)
Milczewska Danuta
(1)
Okrzesik Janusz
(1)
Sierkiewicz Elżbieta
(1)
Stępińska Agnieszka
(1)
Szczudlińska-Kanoś Agnieszka
(1)
Tomczak Łukasz
(1)
Wiatr Jerzy J
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wojnicki Jacek
(1)
Śmigielska Joanna
(1)
Żurek Mirosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(22)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Wybory
(10)
Marketing polityczny
(5)
Partie polityczne
(5)
Polska
(5)
Wybory parlamentarne
(5)
Wybory samorządowe
(5)
Wybory prezydenckie
(4)
Kampania wyborcza
(3)
Prezydentura (urząd)
(3)
Wybór zawodu
(3)
Doradcy zawodowi
(2)
Polityka
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Wybór kierunku kształcenia
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Aspiracje
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Bezrobocie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Demokracja
(1)
Głosowanie
(1)
Koalicja polityczna
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konferencja Okrągłego Stołu (1989 ; Warszawa)
(1)
Kościół
(1)
Kultura masowa
(1)
Kwaśniewski, Aleksander (1954- )
(1)
Lewica (polit.)
(1)
Ludność
(1)
Mazowiecki, Tadeusz (1927- )
(1)
Młodzież
(1)
NSZZ "Solidarność" Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych
(1)
Oświata
(1)
Parlament
(1)
Parlamentaryzm
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Polska -- od 1989 r.
(1)
Pośrednictwo pracy
(1)
Praca
(1)
Pracoholizm
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawica (polit.)
(1)
Prawo wyborcze
(1)
Przestępczość
(1)
Płeć
(1)
Regionalizm
(1)
Rodzina
(1)
Rolnictwo
(1)
Rząd (organ państw.)
(1)
Samopoznanie
(1)
Senat
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sądownictwo
(1)
Uczniowie
(1)
Wałęsa, Lech (1943- )
(1)
Wieś
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(1)
Władza
(1)
Władza państwowa
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Świadomość społeczna -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Temat: czas
1989-
(8)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Teoria i historia marketingu politycznego; 2. Samorząd regionalny; 3. Rezultaty empirycznego zastosowania marketingu politycznego w Polsce; 4. Kampania wyborcza jako narzędzie służące osiąganiu i utrzymaniu władzy; 5. Doskonalenie wizerunku i promocja kandydata jako elementy marketingu politycznego w regionie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2592)
1. Rywalizacja jako przedmiot badań politologicznych, 2. Wzorce rywalizacji politycznej w Europie Zachodniej, 3. Wzorce rywalizacji w Europie postkomunistycznej, 4. Rywalizacja polityczna w Polsce po 1989 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. Uczestnictwo wyborcze w Polsce w perspektywie porównawczej. I. Uczestnictwo wyborcze: teoretyczne przesłanki, modele wyjaśniania, analizy empiryczne II. Strategia badawcza - metodologiczne aspekty badań nad uczestnictwem wyborczym III. Instytucjonalne uwarunkowania uczestnictwa wyborczego IV. Socjoekonomiczne uwarunkowania uczestnictwa wyborczego V. Uczestnictwo wyborcze a dziedzictwo komunizmu. Zakończenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2368)
Wstęp; Teorie zmiany i rozwoju politycznego w XX wieku Ewolucja reżimu politycznego w Polsce po 1989 roku; Ewolucja systemu wyborczego do Sejmu; Wybory parlamen tarne w latach 1989-2001; Wybory prezydenckie w Polsce w latach 1989-2000 i ich funkcje polityczne; Proces tworzenia gabinetów koalicyjnych w Polsce w latach 1989-2001; Ewolucja polskiego systemu partyjnego; Stosunki przemysłowe i partnerstwo społeczne w Polsce; Ewolucja modelu cywilnej kontroli nad armią w polskim systemie politycznym po 1989 roku; Rola Kościoła kato lickiego w systemie politycznym Rzeczypospolitej Pol skiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System wyborczy w Polsce, 2. System partyjny i partie polityczne w modelu ustrojowym III RP, 3. Parlament w III RP, 4. Prezydent, 5. Rada Ministrów, 6. Samorząd terytorialny, 7. System sądownictwa w Polsce, 8. Trybunały, 9. Instytucje kontrolane i ochrony prawa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zasady prawa wyborczego do samorządu terytorialnego: Wprowadzenie; Zasada powszechności wyborów; Zasada równości wyborów; Zasada bezpośredniości wyborów; Zasada tajności głosowania; Zasada wyborów większościowych; Zasada wyborów proporcjonalnych. 2. Wybory do organów stanowiących samorządu terytorialnego (1990-2006): Wprowadzenie; Organy wyborcze; Kampania wyborcza; Finansowanie wyborów; Sposób głosowania i ustalanie wyników głosowania; system wyborczy a ustalanie wyników wyborów; Protesty wyborcze i ważność wyborów. 3. Wybory bezpośrednie wójtów, burmistrzów i prezydentów miast: Wprowadzenie; Regulacje ustawowe wyborów bezpośrednich wójta, burmistrza i prezydenta miasta; Praktyka pierwszych bezpośrednich wyborów. 4. Wybory a system partyjny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Idea wybieralności władz w warunkach unifikacji świata; Absencja wyborcza w III RP - główne uwarunkowania; Polacy i Szwedzi - stereotypy i uprzedzenia; Partie polityczne i społeczeństwo w wyborach do Parlamentu Europejskiego 2004 r.; Wybory parlamentarne 2001 - kampania wyborcza, preferencje wyborcze, wyniki; Zachowania wyborcze społeczeństw Europy Środkowej i Wschodniej po 1990 r.; Zmiany myślenia politycznego Polaków a możliwości kreatywnych zachowań wyborczych po 1989 r.; Postawy i zachowania społeczne w okresie transformacji - nadzieje a rzeczywistość; Absencja wyborcza w wyborach parlamentarnych w Polsce po 1989 r.; Indeks zmiany poparcia wyborczego "netto" - konstrukcja i zastosowanie; Komunikacja wyborcza i jej modele; Symbolika, rola i funkcje koloru w komunikacji politycznej; Referenda gminne w województwie kieleckim w latach 1990-1998 jako przejaw zachowań wyborczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Status prawny partii politycznych w Polsce; R.2 Polskie ugrupowania parlamentarne na tle diady lewica-prawica; R.3 Wpływ ordynacji wyborczych na kształtowanie się polskiego systemu partyjnego; R.4 Funkcje partii politycznych w Polsce po 1989 r.; R.5 Stosunek polskich ugrupowań parlamentarnych do integracji z Unią Europejską; R.6 Typologie systemów partyjnych - przypadek Polski; R.7 Wybory prezydenckie a kształtowanie się systemu partyjnego; R.8 Profesjonalizacja kampanii parlamentarnych w III Rzeczypospolitej; R.9 Gabinety koalicyjne w Polsce w latach 1989-2005; R.10 Polski system partyjny na tle wybranych koncepcji ewolucji politycznej i społecznej; R.11 Wielki wstrząs polskiej polityki?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów / red. Joanna Marszałek-Kawa)
R.I. Prasa lokalna i jej odbiorcy - rozważania teoretyczne. R. II. Prasa lokalna w warunkach przemian ustrojowych w Polsce. R. III. Odbicie przebiegu prezydenckich kampanii wyborczych na łamach prasy lokalnej w regionie warmińsko - mazurskim. R. IV. Kampanie wyborcze do parlamentu i ich percepcja w prasie lokalnej regionu warmińsko - mazurskiego. R. V. Specyfika samorządowych kampanii wyborczych na łamach prasy lokalnej regionu warmińsko - mazurskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kierunki zmian w systemie edukacji w Polsce; 2. Problematyka aspiracji w ujęciu interdyscyplinarnym; 3. Założenia metodologiczne badań i ich realizacja; 4. Dążenia edukacyjne i zawodowe badanych uczniów liceów ogólnokształcących; 5. Pedagogiczne uwarunkowania wyborów edukacyjno-zawodowych młodzieży; 6. Rodzinne i środowiskowe uwarunkowania aspiracji edukacyjnych i zawodowych młodzieży; 7. Koncepcja pracy z młodzieżą w zakresie ukierunkowania i rozwijania aspiracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne problemy socjologii polityki / Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; 1)
1. Prezydent w systemie parlamentarnej demokracji, 2. Parlamentaryzm czy prezydencjalizm: stary spór i nowe doświadczenia państw posocjalistycznych, 3. Wybory prezydenckie w Polsce 1990-2000 w ujęciu porównawczym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Strategia jako element marketingu politycznego; R.2 Ramy prawne funkcjonowania podmiotów politycznych na rynku wyborczym; R.3 Sytuacja wyjściowa i struktura rynku wyborczego; R.4 Marketingowe strategie kampanii wyborczych; R.5 Wizerunki autoprezentacyjne kandydatów; R.6 Przekazy programowe w prezydenckiej kampanii wyborczej; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prezydent w demokratycznym modelu ustrojowym, 2. Instytucja prezydenta w wybranych krajach Europy Środkowej i Wschodniej, 3. Relacje prezydenta z organami władzy ustawodawczej, 4. Relacje prezydenta z Radą Ministrów, 5. Rola i pozycja prezydenta wobec władzy sądowniczej, kontrolnej i finansów publicznych, 6. Prezydent a system partyjny, 7. Prezydenckie kampanie wyborcze w latach 1990-2005, 8. Instytucja prezydenta w projektach konstytucji ugrupowań parlamentarnych( pomiędzy parlamentarnym a prezydenckim systemem rządów)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w organizacji wyborów samorządowych / Zbigniew Widera. - Katowice : Unikat 2, 2006. - 103, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing na rynku wyborczym: Zarys ewolucji marketingu. Rynek wyborczy jako istota składowa rynku politycznego. Wprowadzenie zasad marketingu na rynku wyborczym. Charakterystyka marketingowej strategii wyborczej. Segmentacja rynku wyborczego. Plasowanie produktu politycznego na rynku. Wykorzystanie marketingu relacyjnego na lokalnym rynku politycznym. Marketing w organizacji wyborów samorządowych: Prawne determinanty funkcjonowania samorządu i prowadzenia kompanii wyborczej. Działania społeczne i polityczne w wyborach samorządowych. Wyborcy jako podmiot oddziaływania partii politycznych i ugrupowań lokalnych. Ocena sytuacji politycznej w oparciu o sondaże opinii publicznej. Strategia kompanii wyborczej jako podstawa właściwie sformułowanej decyzji walki o władzę na lokalnym rynku politycznym. Planowanie jako czynnik porządkujący działania lokalnych grup politycznych w okresie kampanii wyborczej. Finansowanie lokalnej kampanii wyborczej. Organizacja komitetu wyborczego miejscem wyłaniania politycznych liderów. Program wyborczy jako element produktu politycznego uwzględniający oczekiwania i potrzeby wyborców. Kreowanie wizerunku elementem sprawczym procesu identyfikacji wyborców z politycznymi liderami. Kompania pośrednia i bezpośrednia - mechanizmy oddziaływania na elektorat. Reklama i public relations głównymi instrumentami wywierania wpływu na elektorat wyborczy. Etyka kampanii wyborczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
czym jest społeczeństwo?. Cz.I Społeczeństwo polskie w okresie zmiany społecznej: 1. Przemiany ludnościowe we współczesnej Polsce w perspektywie minionego stulecia, 2. Mechanizmy stratyfikacji i hierarchie społeczne, 3. Zmiany w polskiej edukacji i ich społeczne konsekwencje, 4. Elastyczność zatrudnienia w Polsce, czyli o odkrywaniu rzeczy zakrytych, 5. Bezrobocie jako zjawisko społeczne, 6. Polska wieś i rolnictwo w obliczu wielkiej zmiany, 7. zmiany poziomu życia i ich społeczne uwarunkowania, 8. Przestępczość w Polsce na przełomie stuleci. Stereotypy i realia., 9. System partyjny czy zbiorowisko partii? O stabilnym rozchwianiu polskiej polityki. Cz.II Zachowania społeczne w okresie zmiany systemowej: 1. Trzy Polski - instytucjonalny kontekst strategii dostosowawczych, 2. Rodzina i system społeczny, 3. Przemiany płci kulturowej. Miedzy systemami wartości a rolami społecznymi, 4. Zachowania wyborcze Polaków 1989-2006, 5. Teoria społecznych reprezentacji i jej zastosowania, 6. Religijność a tożsamość narodowa Polaków, 7. Przekształcenia moralności w Polsce i w Europie, 8. Ruchy społeczne w Polsce. Cz.III Przemiany cywilizacyjne: 1. Podstawy społeczeństwa informacyjnego w Polsce, 2. Od idealnej biurokracji do zarządzania publicznego, 3. Globalność i globalizacja, 4. Trendy cywilizacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 6)
R.1 Komunikowanie się wprost i nie wprost : 1.Dwa spo soby komunikowania się, 2.Konsekwencje komunikowania się wprost i nie wprost R.2 O atrakcyjności interpersonalnej : 1.Oblicza atra kcyjności, 2.Dlaczego chcemy być atrakcyjni, 3.Kiedy jesteśmy dla innych atrakcyjni?, 4.O niektórych sposo bach zwiękaszania atrakcyjności interpersonlanej. R.3 Poznawanie siebie : 1.Czy znamy samych siebie?, 2. Przyczyny, dla których samowiedza jest wiedzą znieksz tałconą i niepełną, 3.Źródła samowiedzy, 4.Rozwój samo wiedzy, 5.Dlaczego warto poznać siebie? R.4 Między poczuciem krzywdy a pracoholizmem : 1.Zarys problemu, 2.Psychologiczne uwarunkowania sukcesu, 3. Pracoholizm. R.5 Dlaczego w Polsce mamy tak niską frekwencję w wybo rach? : 1.Frekwencja wyboracza w Polsce na tle państw europejskich, 2.Co decyduje o niskiej frekwencji wybor czej, 3.Wyniki sondaży : zasięg niezadowolenia i wzglę dna deprywacja, 4.Frekwencja w wyborach 1991 r., 5. szczególny barometr, 6.Czy w Polsce kształtuje się nie partycypacyjna kultura polityczna?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Model organizacyjny partii politycznych. Tendencje zmian w Europie Zachodniej a polska rzeczywistość partyjna; Kierunki ewolucji polskiego systemu wyborczego a interesy partii politycznych; Czynniki zmian polskiego systemu partyjnego po 1989 roku; Prawne podstawy finansowe partii politycznych w Polsce (stan aktualny i propozycje zmian); Lewica w polskim systemie partyjnym; Polska lewica w świetle wyników parlamentarnych, samorządowych i europejskich w latach 2001-2005; Polska "lewica" czy "centrolewica"? Problemy procesu konsolidacji; Kształtowanie się partii i ugrupowań prawicowych w Polsce po 1989 roku; Partie polskiej prawicy parlamentarnej - oferta programowa, stan i perspektywy; Wizje państwa w koncepcjach ideowo-programowych wybranych polskich ugrupowań nacjonalistycznych; Ugrupowania kontrakulturacyjne w polskim systemie partyjnym; Rola Partii Demokratycznej - demokratów.pl na polskiej scenie politycznej; Partia Demokratyczne - demokraci.pl w III RP; Partie polityczne w wyborach 2005 roku w Polsce; Wybory parlamentarne w Polsce w 2005 roku na łamach tygodników opiniotwórczych. Analiza porównawcza; Wybory parlamentarne i prezydenckie w Polsce w 2005 roku w świetle współczesnych doktryn politycznych. Wybrane problemy i perspektywy; Wymiar sprawiedliwości w programach wyborczych partii politycznych; Młodzieżowe zaplecze partii. Analiza terminu "młodzieżówka" oraz działalności młodzieżówek partii politycznych w Polsce, które dostały się do parlamentu po wyborach w 2005 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Projekt studiów podyplomowych "Doradca - trener - konsultant. Całożyciowe poradnictwo zawodowe"; I - Codzienne doświadczenia doradców: Drogi życiowe doradców zawodu; Jakim jestem doradcą?; Znaczenie dokumentów aplikacyjnych (współ)tworzonych przez doradcę zawodowego na współczesnym rynku pracy; Ustawowe i rzeczywiste zadania doradcy zawodowego w powiatowym urzędzie pracy; Warsztat doradcy zawodowego w instytucjach użyteczności publicznej i firmach komercyjnych; Rola i zadania doradcy zawodowego w urzędzie pracy - teoria i praktyka; Czy coach jest doradcą? Czy doradca może być ciachem?; Kierowanie własnym rozwojem zawodowym w miejscu pracy - wybrane koncepcje wsparcia w poradnictwie zawodowym; Doradca w akademickiej codzienności, czyli założenia a rzeczywistość Akademickich Biur Karier; II - Rozwiązania metodyczne stosowane przez doradców: Metoda towarzyszenia jako forma pracy doradcy zawodu; rozwijanie umiejętności klienta w zakresie gospodarowania czasem jako jeden z obszarów pracy doradcy zawodu. Przykłady rozwiązań metodycznych; Zawody wybierane przez gimnazjalistów; Doświadczenia doradców karier w środowisku studentów i absolwentów uczelni medycznych; Usługi Towarzystwa Wiedzy Powszechnej na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu; III - Nowe wyzwania w pracy doradcy: Doradca wobec wyzwań współczesności; Udzielenie pomocy doradcy zawodowego jako sytuacja edukacyjna; Zmiany na rynku pracy i planowanie kariery zawodowej. Nowe wyzwania dla poradnictwa zawodowego; Coaching jako jedna ze współczesnych form poradnictwa; Coaching jako metoda pracy doradcy zawodowego; Poradnictwo zawodowe realizowane w ramach zajęć grupowych w zakładzie karnym. Projekt "WANT2LEARN - CHCĘ SIĘ UCZYĆ"; O możliwościach poradnictwa zawodowego w warunkach izolacji; Doradca rehabilitacyjny jako nowa profesja; IV - Poradnictwo w sieci: Znaczenie sieci kontaktów w sytuacji poradniczej; Proces formalizowania Dolnośląskiej Sieci Biur Karier; Poradnictwo zawodowe na odległość. Możliwości i ograniczenia; E-poradnictwo. Pomoc w sieci?; Poradnictwo on-line jako nowy obszar działalności (po)nowoczesnego doradcy; Typy doradców i rodzaje poradnictwa na wybranych portalach internetowych; Poradnictwo w prasie młodzieżowej; V - Doradca wobec wielokulturowości: Spotkanie z wielokulturowym doradcą zawodu; "Wędrowcy" - ponowocześni klienci Akademickiego Biura Karier; Refleksje nad praktyką poradniczą doradcy w Kanadzie i w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing w politycznym zwierciadle, 2.Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa, 3.Marketing polityczny w kampaniach wyborczych, 4.Wizerunek lidera politycznego, 5.Rekalma polityczna, 6.Polityczna reklama negatywna, 7.Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego??, 8.Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce, 9.Miejsce retoryki we współczesnej polityce, 10.Telewizja jako istotny czynniki kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów, 11.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE, 12.Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców, 13.Kobiety w polityce, 14.Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku, 15.Platforma Obywatelska-nowa jakość w polityce?, 16.Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku, 17.Ewolucja wizerunku Polskiego stronnictwa Ludowego, 18.Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?, 19.Liga Polsich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teatr władzy lokalnej / Joanna Śmigielska. - Warszawa : TRIO Wydawnictwo, 2004. - 190, [1] s. ; 21 cm.
1. Scena-wybory samorządowe w Mieście w latach 1990 i 1994, 2. Kulisy - wewnętrzne mechanizmy sprawowania władzy, 3. Publiczność - władze lokalne w opinii społeczeństwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej