Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Gutowski Maksymilian
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Kalbach James
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Innowacje
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Mapa myśli
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa; CZĘŚĆ I. WIZUALIZACJA WARTOŚCI: ROZDZIAŁ 1. Wizualizacja wartości: synchronizacja "od zewnątrz": Modelowanie wrażeń; Diagramy synchronizacji; Synchronizacja wieloelementowa; Skup się na harmonizowaniu na potrzeby uzyskania wartości; Korzyści płynące z tworzenia diagramów synchronizacji; Studium przypadku: zwalczanie ekstremizmu za pomocą diagramu synchronizacji; ROZDZIAŁ 2. Podstawy mapowania wrażeń klienta: Określ ramy dla procesu; Zidentyfikuj punkty styku; Studium przypadku: mapowanie interwencji konsumenta - tworzenie strategii na potrzeby gospodarki cyrkularnej; ROZDZIAŁ 3. Wrażenia pracownika: synchronizacja wewnątrz organizacji: Wrażenia pracownika; Mapowanie wrażeń pracownika; Zsynchronizuj CX z EX; Studium przypadku: synchronizacja CX i EX na potrzeby kreowania strategii; ROZDZIAŁ 4. Wizualizacja strategicznej wizji: Nowy sposób widzenia; Strategia mapowania; Studium przypadku: odkrywanie możliwości - łączenie diagramów modeli mentalnych z zadaniami do wykonania; CZĘŚĆ II. OGÓLNY PROCES MAPOWANIA: ROZDZIAŁ 5. Inicjowanie: organizacja procesu mapowania: Rozpocznij nowy projekt; Określ kierunki; Mapa ścieżki klienta, mapa wrażeń czy schemat usługi - czym się różnią?; Określ zasoby; Podsumowanie: kiedy stosować każdą z opisanych technik?; ROZDZIAŁ 6. Badanie: kontakt z rzeczywistością: Przejrzyj istniejące źródła; Wywiady z członkami organizacji; Utwórz szkic diagramu; Wyjdź z badaniem poza organizację; Krótka instrukcja prowadzenia wywiadów; Przeprowadź analizę danych; Badania ilościowe; Studium przypadku: odsłuchiwanie muzyki - badania użytkownika i tworzenie diagramów według Sonos; ROZDZIAŁ 7. Ilustrowanie: nadanie formy wizualnej: Rozplanuj układ diagramu; Dokonaj konsolidacji zawartości; Zaprojektuj wygląd informacji; Pokazywanie emocji; Oprogramowanie i narzędzia; Studium przypadku: mapowanie wrażeń z testów laboratoryjnych; ROZDZIAŁ 8. Warsztaty synchronizacji: znaleźć właściwy problem do rozwiązania: Wzbudzanie empatii; Origami biznesowe; Wyobrażenie; Ewaluacja; Studium przypadku: Presumptive Design pozwala zespołom uzgodnić, jakie problemy należy rozwiązać; Organizacja warsztatów synchronizacji; Studium przypadku: gra w mapowanie ścieżki klienta; ROZDZIAŁ 9. Wizualizacja przyszłych wrażeń: opracowanie właściwego rozwiązania: Prowadzenie eksperymentów; Pomysły są przereklamowane; Projektowanie nowego wrażenia przy użyciu map; Staraj się dokonać transformacji klienta; Sprinty projektowe; Studium przypadku: szybkie mapowanie online oraz warsztaty z projektowania; CZĘŚĆ III. NAJWAŻNIEJSZE TYPY DIAGRAMÓW W SZCZEGÓŁACH: ROZDZIAŁ 10. Schematy usług: Wizualizacja usług; Rozszerzenie schematu; Powiązane podejścia; Elementy składowe schematu usługi; Studium przypadku: prowadzenie warsztatów z tworzenia praktycznych schematów usług; ROZDZIAŁ 11. Mapy ścieżki klienta: Mapy cyklu życia klienta; Modele pokrewne; Elementy mapy ścieżki klienta; Studium przypadku: mapowanie historii wartości - alternatywne podejście do map ścieżki klienta; ROZDZIAŁ 12. Mapy wrażeń: Hybrydowe mapy wrażeń; Modele powiązane; Elementy składowe map wrażeń; Studium przypadku: mapowanie ścieżki ofiary przemocy domowej; ROZDZIAŁ 13. Diagramy modelu mentalnego: Diagramy modelu mentalnego; Metody pokrewne; Elementy składowe diagramu modelu mentalnego; Studium przypadku: myśląca perspektywicznie spółka ubezpieczeniowa; ROZDZIAŁ 14. Modele ekosystemu: Mapy ekosystemu; Elementy składowe modeli ekosystemu; Studium przypadku: tworzenie mapy ekosystemu usługi od podstaw; Źródła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej