Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(19)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(18)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(17)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Duraj Jan
(2)
Świderska Gertruda Krystyna
(2)
Bieliński Jerzy
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jacobi Philipp
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marcinkowska Monika
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Mills Roger W
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Pawelska Aleksandra
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Rudasz Zbigniew
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Siudak Marek
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Szczepankowski Piotr J
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Więcław Wojciech
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(18)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Temat
Wartość ekonomiczna
(16)
Przedsiębiorstwo
(15)
Analiza wartości
(5)
Inwestycje
(4)
Finanse
(2)
Fundusz zakładowy
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Podatek dochodowy
(2)
Wycena przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Środki obrotowe
(2)
Banki
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Czas
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalizacja
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kapitał
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Marka*
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Pieniądz
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Pzredsiębiorstwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wartość dodana
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wycena nieruchomości
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zaufanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
20 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Określenie wartości - dynamika wartości przedsiębiorstwa dla udziałowców: 1. Wstęp do analizy wartości strategicznej, 2. Obliczanie wartości strategicznej z wolnych przepływów gotówkowych, 3. Okres planowania i przewaga konkurencyjna. Cz. II Kluczowe kwestie związane z wyceną: 4. Alternatywne mierniki wartości strategicznej, 5. Wartość rezydualna, 6. Koszt kapitału. Cz. III Zastosowania: 7. Wycena na rynkach wschodzących oraz wyceny transgraniczne, 8. Fuzje, przejęcia i wspólne przedsięwzięcia,9. Wycena nowych emisji akcji oraz aktywów niematerialnych, 10. Zarządzanie wartością strategiczną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Marketing / Politechnika Warszawska)
1. Wartość przedsiębiorstwa; 2. Podstawy teoretyczne i metodyczne zarządzania wartością przedsiębiorstwa; 3. Kształtowanie wartości przedsiębiorstwa; 4. Analiza i ocena zarządzania wartością spółek notowanych na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Źródła i pomiar wartości firmy: 1. Maksymalizacja wartości a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, 2. Kapitał intelektualny jako źródło przewagi konkurencyjnej współczesnej firmy, 3. Budowa wartości firmy na podstawie zrównoważonej karty wyników, 4. Mierniki kreowanej wartości spółki kapitałowej. Cz. II Wycena wartości firmy: 5. Nowoczesne metody wyceny przedsiębiorstw, 6. Opcje rzeczowe-nowe spojrzenie na wycenę, 7. Wycena spółek nowej gospodarki, 8. Wycena wartości niematerialnych i prawnych. Cz. III Budowanie wartości firmy: 9. Budowanie wartości spółki przez fundusze venture capital i private eqiuty, 10. Fuzje i przejęcia a wartość przedsiębiorstwa, 11. Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie banku, 12. Menedżerskie programy motywacyjne, 13. Relacje inwestorskie i raportowanie wartości, 14. Kształtowanie kultury nowoczesnej korporacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Istota wartości organizacji. Organizacja - wartości - zarządzanie; Kategoria wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Wartość przedsiębiorstwa i jego służebna rola wobec otoczenia; Ewolucja koncepcji oceny efektywności: od efektywności produkcji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa w warunkach "nowej ekonomii"; Interakcja "gospodarka - środowisko" a wartość organizacji; W poszukiwaniu wartości przedsiębiorstwa; Wpływ systemu zarządzania wartością na kursy giełdowe akcji. Część II: Finansowe źródła wartości organizacji. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem polityki dywidendy; Optymalizacja struktury kapitału w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa; Wpływ struktury kapitału na wartość rynkową przedsiębiorstwa; Emisja akcji z prawem poboru a rynkowa wycena wartości spółki akcyjnej; Przepływy pieniężne a wartość przedsiębiorstwa; Wpływ leasingu na wartość bilansową przedsiębiorstwa. Część III: Kapitał intelektualny jako źródło wartości organizacji. Strategia personalna w kształtowaniu wartości organizacji; Wartości w zarządzaniu zespołami; Brainpower - wartością współczesnej organizacji; Rola kapitału intelektualnego w nowoczesnym przedsiębiorstwie; Zarządzanie wartością zasobów ludzkich organizacji poprzez system wynagrodzeń; Regulacja migracji intelektualnej; Możliwości rozwoju kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa w świetle funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; Zależność dynamiki kapitalizacji firmy od wzrostu kapitału ludzkiego. Część IV: Marketingowe źródła wartości organizacji. Wizerunek a wartość rynkowa przedsiębiorstwa; Trwałość przewag konkurencyjnych a wartość przedsiębiorstwa w świetle przeprowadzonych badań; Zarządzanie wartością klienta; Merchandising jako źródło wartości firmy. Część V: Proces zarządzania wartością organizacji. Znaczenie czynników niematerialnych w kształtowaniu wartości współczesnej firmy; Aktywa niematerialne - kluczowy czynnik kształtujący wartość firmy; Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym jako strategia wzrostu wartości w przedsiębiorstwach zorientowanych projektowo; Proces zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie; Kształtowanie wartości firmy w oparciu o kapitał intelektualny z wykorzystaniem strategicznej karty wyników; Zarządzanie wartością w oparciu o rachunek kosztów działań; Dodawanie wartości jako miara efektywności placówek bankowych; Zarządzanie wartością urzędu administracyjnego. Część VI: Uwarunkowania zarządzania wartością organizacji. Zarządzanie kompetencjami zwaodowymi jako element zarządzania wartością przedsiębiorstwa; Rola wybitnych jednostek w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem; Zarządzanie kosztami posiadania informatyki w przedsiębiorstwie; Strategie wzrostu małych podmiotów gospodarczych; Zastosowanie teorii chaosu w prognozowaniu bankructwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota, cele i funkcje wyceny wartości przedsiębiorstwa; Metody majątkowe wyceny przedsiębiorstwa; Metody dochodowe wyceny przedsiębiorstwa; Metody porównawcze i mieszane wyceny przedsiębiorstwa; Innowacyjne metody wyceny przedsiębiorstwa; Metodyka progu rentowności w ustalaniu wyceny przedsiębiorstwa; Poznawanie wartości małych i średnich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a alokacja kapitału w gospodarce globalnej: 1. Alokacja kapitału w holdingach międzynarodowych, 2. Warunki efektywnego zastosowania kapitału w inwestycjach przedsiębiorstw zagranicznych, 3.Wartość przedsiębiorstwa w aspekcie rozwoju zrównoważonego i trwałego oraz procesów globalizacji, 4. Wartość firmy a sektorowa atrakcyjność alokacji kapitału, 5. Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na rynek pracy, 6. Determinanty racjonalnej implementacji kapitału prywatnego w inwestycje infrastruktury gospodarczej, 7. Wartość klientów jako przesłanka alokacji kapitału, 8. "Wrogie przejęcia" w teorii i praktyce gospodarczej. R.II Metodologiczne aspekty oceny alokacji kapitału w świetle wartości przedsiębiorstwa: 10. Metody oceny inwestycji w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa, 11. Wykorzystanie opcji realnych do oceny projektów inwestycyjnych przedsiębiorstwa, 12. Wartość strategiczna w ocenie projektów inwestycyjnych, 13. Zastosowanie opcyjnego modelu wyceny firmy w pomiarze efektywności, 14. Koszt kapitału jako kryterium efektywności decyzji alokacyjnych, 15. Wartość bilansowa przedsiębiorstwa-miara tylko księgowa czy nośnik wartości dla inwestora, 16. Powiązanie alokacji kapitału z wynikami - metoda analizy wartości dla akcjonariuszy, 17. Nośniki wartości struktury kapitałowej - koszty bankructwa. Cz. III teoretyczne i praktyczne problemy zarządzania wartością przedsiębiorstwa: 18. Metody analizy ryzyka przedsięwzięć inwestycyjnych w praktyce krajowych przedsiębiorstw, 19. Ryzyko rynkowe akcji banków w kreowaniu wartości dla akcjonariuszy, 20. Konkurencyjność banków a zarządzanie wartością, 21. Absorpcja funduszy europejskich w regionalnym programowaniu operacyjnym. Cz. IV Zarządzanie wartością w małym przedsiębiorstwie: 22. Zarządzanie wartością małego przedsiębiorstwa w Polsce w teorii i praktyce, 23. Integracja europejskich rynków finansowych w zakresie finansowania sektora MSP w świetle założeń strategii lizbońskiej, 24. Niekonwencjonalne metody finansowania działalności gospodarczej MSP w Polsce, 25. Pobudzanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.
tylko księgowa czy nościk wartości dla inwestora, 16. Powiązanie alokacji kapitału z wynikami-metoda analizy
wartosći dla akcjonariuszy, 17.Nośniki wartości struk tury kapitałowej-koszty bankructwa. R.III Teoretyczne i praktycze problemy zarządzania war toscią przedsiębiorstwa : 18.Metody analizay ryzyka przedsięwzięć inwestycyjnych w praktyce krajowych prze dsiębiorstw, 19.Ryzyko rynkowe akcji banków w kreowa niu wartośći dla akcjonariuszy, 20.Konkurencyjność ban ków a zarządzanie wartością, 21.Absorbcja funduszy eur opejskich w regionalnym prognozowaniu operacyjnym. R.IV Zarządzanie wartością w małym przedsiębiorstwie : 22.Zarządzanie wartością małego przedsiębiorstwa w Pol sce w teorii i praktyce, 23.Integracja europejskich ry nków finansowych w zakresie finansowania sektora MSP w
świetle założeń strategii lizbońskiej, 24.Niekonwencj onalne metody finansowania działalnośći gospodarczej MSP w Polsce, 25.Pobudzenie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce (MSP)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i koncepcje wartości oraz standard wartości, podstawowe założenia i pojęcie wyceny, 2. Funkcje, cele, przedmiot i metody wyceny przedsiębiorstw, 3. Metoda wyceny według siły nabywczej pieniądza, 4. Metody obliczania wartości majątkowych przedsiębiorstwa, 5. Wycena składników majątku przedsiębiorstwa, 6. Wycena przedsiębiorstwa za pomocą metody wartości dochodowej, 7. Szacowanie parametrów wyceny dochodowej przedsiębiorstwa, 8. Inne metody wyceny przedsiębiorstw, 9. Zastosowanie metod wyceny przedsiębiorstwa i ich mienia do określania wartości godziwej, 10. Wartość firmy w procesie wyceny przedsiębiorstwa, 11. Wycena dochodowa przedsiębiorstwa "GAMA" spółka z o.o.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wycena podmiotów świadczących usługi medyczne-wybrane problemy, Wyznaczanie mnożników rynku kapitałowego na podstawie fundamentalnych wyników finansowych spółki na potrzeby wyceny jej wartości, Ksiegowe i finansowe stopy zwrotu z inwestycji w modelu wyceny wykorzystującym mnożnik P/E, Elementy ryzyka w obszarze funkcjonowania organizacji wirtualnej, Tendencja zmian wartości współczynnika Beta w warunkach polskiego rynku kapitałowego, Dylematy szacowania stopy zwrotu wolnej od ryzyka-praktyka a teoria, O ryzyku zawartym w koszcie kapitału, O wykorzystaniu duration w ocenie ryzyka obligacji i akcji, Znaczenie innowacji w kreowaniu wartości przedsiebiorstwa na przykładzie polskich spółek giełdowych, Znaczenie źródeł finansowania ekorozwoju w kształtowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstwa, Zarządzanie majątkiem w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa, Tworzenie i uwalnianie rezerw finansowych i ich wpływ na wypłacalność przedsiębiorstwa, Modele prognozowania zagrożenia finansowego na tle oceny ryzyka przez banki, Analiza wpływu nalezności na upadłość przedsiębiorstw, Mechanizmy zmian w dystrybucji na rynkach instytucjonalnych na skutek dywersyfikacji jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw, Leasing pracowniczy-pojęcie,koszty i efekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
1. Migracja klientów a migracja wartości przedsiębiorstwa: szanse zagrożenia; 2. Wpływ zmian stylu życia konsumentów na migrację kapitału; 3. Panika jako przyczyna migracji klientów w kryzysie finansowym; 4. Relacje z klientami z wykorzystaniem Internetu w świetle migracji wartości; 5. Migracja kapitału na rynku B2C jako skutek dezagregacji funkcji handlowych; 6. Migracja kapitału za zarządzanie marką; 7. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa: koncepcje teoretyczne i rozwiązania praktyczne korporacji naftowych; 8. Wpływ reputacji na wartość przedsiębiorstwa i migrację kapitału
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W poszukiwaniu źródeł wartości przedsiębiorstwa, Własność-praca-jakość a wartość firmy, Marketingowe funkcje treści etycznych w gospodarce rynkowej-istotne źródło wartości przedsiębiorstwa, Zmiany form własności w największych przedsiębiorstwach w Polsce, Lokalizacja jako czynnik generujący wartość przedsiębiorstwa, Kapitał klientów jako składowa wartości banku, Czynniki tworzące wartość w spółkach skarbu państwa w latach 2002-2004, reakcja rynku kapitalowego na ogłoszenie zamiaru emisji obligacji zamiennych na akcje-nadzwyczajne stopy zwrotu w latach 2001-2004, Tendencje w rozwoju polskiego rynku kontroli przedsiębiorstw, Inwestorzy zagraniczni w procesach przejęć i fuzji polskich spółek giełdowych, Wpływ procesów konsolidacyjnych w polskim sektorze bankowym na wartość banków w świetle fuzji Pekao S.A. i BPH, Aktywa niematerialne w procesach fuzji i przejęć, Kształtowanie wartości w fazach cyklu życia, Próba empirycznej oceny funkcji kapitału zakładowego przedsiębiorstwa, wartość przedsiębiorstwa w praktyce menedżerskiej,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Identyfikacja Łańcucha działań tworzących wartość przedsiębiorstwa, 2. Determinanty modelu dynamiki wartości przedsiębiorstwa, 3. Cenność czasu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, 4. Wartość przedsiębiorstwa a jego otoczenie, 5. Finansowanie i opcje realne w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, 6. Możliwości oceny efektywności tworzenia wartości przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa, 2. Czynniki ekonomiczne tworzące wartość przedsiębiorstwa, 3. Charakterystyka podstawowych finansowych czynników tworzenia i oceny wartości przedsiębiorstwa, 4. Pomiar efektywności zarządzania wartością przedsiębiorstwa, 5. Zakres i metody wyceny wartości przedsiębiorstwa, 6. Dochodowe metody wyceny wartości przedsiębiorstwa, 7. Wycena przedsiębiorstw na podstawie porównań rynkowych, 8. Teoria opcji realnych w wycenie wartości przedsiębiorstwa, 9. Szczególne przypadki wykorzystania modeli wyceny wartosci przedsiębiorstwa, 10. Formułowanie strategii zarządzania wartością przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sprawozdanie finansowe bez tajemnic / red. Gertruda Krystyna Świderska. - Warszawa : Difin, 2003. - XIX,[802,7] s. : rys.,tab., wozry ; 23 cm.
R.1 Rola rachunkowości finansowej w przygotowaniu sprawozdań finanoswych; R.2 Sprawozdanie finansowe jako źróło informacji; R.3 Rzeczowe aktywa trwałe. Wartości niematerialne i prawne; R.4 Zapasy i czynne rozliczenia międzyokresowe kosztów; R.5 Należności; R.6 Inwestycje krótkoterminowe i długoterminowe; R.7 Instrumenty pochodne i działanie zabezpieczające; R.8 Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania; R.9 Kapi tał (fundusz) własny. Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym; R.10 Rachunek zysków i strat; R.11 Rachunek przepływów pieniężnych; R.12 Leasing; R.13 Zdarzenia warunkowe, zdarzenia po dniu bilansowym błędy podstawowe, zmiany zasad (polityki) rachunkowo ści, zmiany szacunków; R.14. Podatek dochodowy w rachunkowości; R.15 Połączenie spółek. Wycena udziałów i akcji metodą praw własności; R.16 Sprawozdanie finan sowe i jego analiza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Rola rachunkowości finansowej w przygotowaniu sprawozdań finanoswych; R.2 Sprawozdanie finansowe jako źróło informacji; R.3 Rzeczowe aktywa trwałe. Wartości niematerialne i prawne; R.4 Zapasy i czynne rozliczenia międzyokresowe kosztów; R.5 Należności; R.6 Inwestycje krótkoterminowe i długoterminowe; R.7 Instrumenty pochodne i działanie zabezpieczające; R.8 Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania; R.9 Kapitał (fundusz) własny. Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym; R.10 Rachunek zysków i strat; R.11 Rachunek przepływów pieniężnych; R.12 Leasing; R.13 Zdarzenia warunkowe, zdarzenia po dniu bilansowym błędy podstawowe, zmiany zasad (polityki) rachunkowości, zmiany szacunków; R.14. Podatek dochodowy w rachunkowości; R.15 Połączenie spółek. Wycena udziałów i akcji metodą praw własności; R.16 Sprawozdanie finansowe i jego analiza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie wartości firmy / Monika Marcinkowska. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 210,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Znaczenie wartości przedsiębiorstwa; Czynniki ujawniane w sprawozdaniach finansowych - jako źródła wartości firmy; Czynniki nie ujawniania sprawozdaniach finansowych - jako źródła wartości firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie. R.2 Rynek usług bankowych dla przedsiębiorców: Podstawowe dane o rynku usług bankowych dla przedsiębiorców; Kluczowe czynniki marketingowe w bankowej obsłudze przedsiębiorstw; Fundamentalne trendy. R.3 Zarządzanie finansami przedsiębiorstw: Uwagi wstępne; Podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw; Decyzje inwestycyjne; Decyzje w sprawie finansowania. R.4 Bankowa obsługa przedsiębiorstw ukierunkowana na przyszłość: Kredyty bankowe dla przedsiębiorstw; Proces podejmowania decyzji kredytowych; Wycena wartości przedsiębiorstwa; Alternatywne instrumenty finansowania. Finansowanie specjalne i doradztwo na rzecz firm; Operacje pośredniczące. R.5 Marketing w usługach bankowych dla przedsiębiorstw Zadania i rola marketingu w zakresie bankowości korporacyjnej; Marketingowe metody zarządzania obszarami strategicznymi w zakresie bankowości korporacyjnej. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Akademia Ekonomiczna im.Oskara Langego we Wrocławiu ; 912)
Maksymalizacja wartości jako nadrzędny cel funkcjonowania przedsiębiorstwa; Przepływy pieniężne jako podstawowy składnik wartości przedsiębiorstwa; Koszt kapitału; Mierniki efektywności wykorzystywane w koncepcji VBM; Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa: 1. Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwa a integracja i globalizacja; 3. Droga złotego do Euro; 4. Klient kapitałem przedsiębiorstwa II. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa: 1. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa metodą podnoszenia jego wartości; 2. Nowoczesna rachunkowość zarządcza jako źródło informacji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa 3. Modelowanie i kreowanie wzrostu wartości firmy 4. Niematerialne źródła wartości przedsiębiorstwa 5. Wartość dla klientów generatorem wartości przedsiębiorstwa III. Organizacyjne źródła wartości przedsiębiorstwa 1. Systemy zarządzania wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmy 2. Wpływ jakości nadzoru korporacyjnego na wartość spółki 3. Procesowe zarządzanie przedsiębiorstwem 4. Konkurowanie czasem w świetle innych koncepcji zarządzania 5. Zarządzanie wiedzą o kliencie źródłem wartości przedsiębiorstwa IV. Pomiar wybranych wartości przedsiębiorstwa: 1 Kreacja wartości przedsiębiorstwa i metody pomiaru 2. Klasyfikacja metod oceny opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego 3. Metody pomiaru wartości marki 4. Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej